Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

În gura leului

Cu atît mai mult cu cît a jucat în 10 oameni şi chiar în 9, Poli Timişoara ar trebui să fie mulţumită de egalul obţinut în partida cu Dinamo

Indiferent de locul din clasament, Poli Timişoara ţine morţiş să bată […]

duminică, 13 aprilie 2008, 4:04

Cu atît mai mult cu cît a jucat în 10 oameni şi chiar în 9, Poli Timişoara ar trebui să fie mulţumită de egalul obţinut în partida cu Dinamo

Indiferent de locul din clasament, Poli Timişoara ţine morţiş să bată acasă pe UTA şi pe Dinamo. Se ştie de ce. Cu prima i-a ieşit, 2-0 pe 15 martie, nu şi cu cealaltă, cu care a terminat sîmbătă la egalitate. După aspectul meciului, Poli ar trebui să se declare însă mulţumită de rezultatul final. Pentru că a evoluat 30 de minute cu un om în minus şi 10 chiar cu doi, dar şi pentru că Dinamo a dominat mai mult. În plus, cum a reuşit să înscrie dintr-un contraatac pe parcursul căruia, înainte de a-i pasa lui Rusici, Ganea s-a aflat în ofsaid, Timişoara n-ar avea motive să se plîngă. Dimpotrivă.

Dacă formaţia gazdă s-a distins mai ales prin abnegaţie, căci nu-i uşor să rezişti în inferioritate numerică, cea vizitatoare a arătat schimbată în bine faţă de etapa precedentă, cînd a cedat Pandurilor Tg. Jiu în Groapă. Şi-a redescoperit spiritul de luptă, ba şi, în ceea ce-i priveşte pe Mărgăritescu şi pe Cristea, cadenţa şi inspiraţia. Adăugînd forma lui Lobonţ şi eficienţa lui Dănciulescu, trebuie spus că Dinamo s-a aflat totuşi mai aproape de victorie decît Poli.

Dincolo de faptul că patronul Marian Iancu a reclamat arbitrajul lui Cristi Balaj, băimăreanul a condus în general corect. A procedat regulamentar eliminîndu-i pe Luchin şi pe Brezinsky, deşi s-ar fi cuvenit să-i arate celui dintîi direct cartonaşul roşu. I-a dat galben, dar cum Luchin mai primise unul, s-a ajuns tot acolo, la eliminare. Balaj a comis şi erori, de pildă, a îngăduit intrările mai tari ale lui Pulhac sau Mărgăritescu, numai că a greşit fără intenţie, omeneşte. În ceea ce priveşte gafa de la golul lui Poli, ea a aparţinut asistentului Szekely, nu arbitrului de centru.

La mijlocul reprizei secunde, Ţălnar l-a introdus pe Torje, “copilul teribil” al Timişoarei vîndut în iarnă la Dinamo. Huiduit de spectatori la fiecare atingere de balon, Torje a dezamăgit încă o dată, plasîndu-se pe linia prestaţiilor din actuala stagiune. Normal era însă, părere mai largă, ca el să fi fost menajat în condiţiile în care era clar că, socotindu-l trădător, suporterii de pe Bega îl vor fluiera copios. Timişorenii susţin c-ar exista o clauză în contractul de transfer al lui Torje ca el să nu fie folosit în întîlnirile cu Poli, afirmaţie respinsă însă ferm de preşedintele dinamovist Nicolae Badea. “Cum să fi acceptat vreo restricţie cînd am plătit două milioane de euro pentru un jucător de 18 ani?!”, s-a mirat Badea.

Oricum, Ţălnar sau cel care a hotărît aruncarea internaţionalului de tineret în gura leului n-a făcut bine. Pînă să spere că acesta ar putea înviora jocul roş-albilor, ceea ce nu s-a întîmplat, era dator să se gîndească la pericolul de a-l expune unui public ostil. Tocmai pentru că Torje e doar un puşti, Dinamo are obligaţia să-l ajute să crească. Inclusiv protejîndu-i moralul.

Cine îşi închipuie că Gabi Torje s-a călit pe terenul formaţiei la care s-a lansat se înşală. În ciuda scorului, trebuie că a plecat învins de la Timişoara. În cel mai fericit caz, rănit.

Comentarii (75)Adaugă comentariu

ciortanul (8 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 16:29

„Copilul teribil” crescut fortat ca un cozonac de pasti la o cota incredibila ( 2 mil euro !!!).
Alt ” copil teribil” este PLesan. Aceste cresteri fortate la varste atat de fragede fac bine decat impresarilor si celorlalti care au o cota parte la transferuri. In nici un caz jucatorilor.

ptr javre si oi, ma p_s pe voi (1 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 16:36

Domnu’ geniu de mitic nepartinitor,

de ce a luat Rusic galben dupa ce a dat gol si aschilopatul de Danciulescu nu?

esti un aservit de 2 lei al relicvelor comuniste, intra la pensie mosule si lasa pe altii sa cistige o pita. poate niste jurnalisti mai tineri vor avea curajul sa scrie adevarul despre cei doi monstri comunisti care impiedica dezvoltarea fotbalului intern.

jenel (2 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 16:44

torje nu a dezamagit deloc, a aratat ca vrea si poate.
ce voiati sa ia mingea din poarta-n poarta.
aveti rabdare si-l veti vedea pe torje si-n postura asta.
iar la „civilizatii” din timisoara le-a mai dat o palma si banel in trecut cand s-a facut ca nu a auzit ce-i striga un stadion intreg la timisoara.

Liv (2 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 16:47

Initial am fost intrigat ca nu sunt comentarii, fie ele pro sau contra . Si totusi cred ca este mai bine asa decat pe blogul lui gentuta sau tolontan, unde procentul celor care injura este de-a dreptul alarmant de mare si inclin sa cred ca unii ziaristi fie au tendinte masochiste fie isi imagineaza ca aceasta este de fapt popularitatea. In fond decat sa te chinui sa gandesti un articol corect si pertinent este mai usor sa fii Pro sau Anti o anumita echipa (patron) si ti se asigura accesare garantata a blogului, ori numarul de accesari asigura succesul. Referitor la Torje, nu se poate spune decat ca baiatul are talent cu carul dar a ales prost, se afla intr-un loc (club) nepotrivit la un moment nepotrivit.

MITIC (1 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 16:48

Prietene ” PT JAVRE SI OI ……..” nu inteleg de ce ura asta pe MITICI???? Ca si revolutia care fara mitici in strada era doar o baie locala de sange in Timisoara , si coeficientii fotbalului romanesc erau mai jos de zero cu echipele voastre ………………. apropo , care echipe ????? Ca pe mareata POLI a venit sa o finanteze Iancu ( om din vest desigur ) iar pe UTA o finanteaza Bara ( tot vestic si el , ……) ; asa ca …………mai subtirel cu jignirile ………….. mai bagati si mainile in buzunare ca de comentarii…………….. Cu stima , un MITIC care nu va jigneste (nu me intrebati de ce )

tadany (1 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 16:53

Imi pare rau sa-i spun d-lui ce a postat inaintea mea, dar nu este decat un om refulat. Nu e o jignire, insa abia atunci cand o sa reuseasca sa observe evidentele si sa nu-si mai ascunda complexele pe seama „efervescentei planetelor” (extraordinar fenomen cosmis din cauza caruia Timisoara sau Craiova sunt mereu dezavantajate!)
Lumea e mult mai simpla d-le! Eu nu spun ca in fotbalul de azi nu se folosesc metode neortodoxe in atingerea obiectivului propus, insa tare as vrea sa aflu si eu parerea echipelor din jurul Timisoarei despre aceasta (binenteles nu cele aservite). Este exact acelas gen de frustrare pe care o nutreste si antepostatorul meu (vezi fabula Cainele si catelul). Mai bine v-ati economisi si indrepta energia spre a face ceva constructiv si anu va mai motiva neputinta prin „cauze extraterestre”. Numai voi sunteti de vina in cazul in care nu ati reusit ceva, ceilalti sunt in cel mai rau caz INVINGATORI si cei care au atins succesul, iar daca v-au invins, nu mai conteaza de ce, incercati sa invingeti si voi…. si veti vedea ca o sa fiti si voi tinta geloziilor altora !
Atat am avut de spus, o sera buna!

Ionnis (15 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 16:57

****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)

Diaconescu Dan Eugen (3 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 17:00

Aparent corect ! Dar infractiunea taxata cu penalty a inceput in afara careului. Momentul a fost vizibil la televizor si e surprins in Pro Sport. Daca se acorda lovitura libera, jocul decurgea probabil altfel si nu se ajungea la offside-ul evident din care a egalat Poli. Deci… In privinta lui Torje, consider ca a fost combativ, si-a asumat raspunderea unor actiuni ofensive, a reusit centrari si chiar un sut bun, ceea ce nu s-a remarcat la prea multi coechipieri cu experienta. Sigur, a fost sub cota lui. Dar a fost ofensiv. Nu a intors in stil romanesc toate pasele spre proprii fundasi, ca sa tina mingea in joc si sa nu cumva sa greseasca. Mi s-a parut demn, in fata unui stadion total ostil. Sper sa reuseasca in fotbalul adevarat.

denis (1 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 17:04

mai nea beszina daca vrei mata la ocazii clare de gol timisoara a fost peste asa ca las-o balta cu superioritatea jucatorilor lu matale de la bucale

xu (138 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 17:05

@mitic
sa-ti zic eu de unde ura asta: pe parcursul meciului de ieri, minunata galerie a lui dinamo a scandat de multe, multe ori „m**e timisoara”. Noi trebuia sa ii huiduim ca sa-i acoperim !
@ Dl Ioanitoaia.
Daca analizati un arbitraj, mergeti pana la capat si evidentiati situatiile echivalente in care cei de la Dinamo nu au primti cartonas galben, in aceleasi situatii cu cei de la Poli. Rusici-Danciulescu, Pulhac si mai apoi Moti (pe ultimii 2 i-ati mentionat) pentru intrari si proteste.
In rest, offside la Ganea si penalty usor acordat, fotbal de calitate sub medie. Si statistica sanatoasa, cu distributie normala, indica faptul ca micile sincope ale unui arbitru, se distribuie egal intre echipe. Cifrele nu au culoare !

mersi (37 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 17:11

De data asta, Ioanitoaia, esti clar adeptul lui Dinamo, si in general, al echipelor din Bucuresti. Doar de acolo mananci painea, nu?! Cateodata ai dreptate, nu intotdeauna insa! Ia spune-mi tu, iti mai amintesti prin 2002, cand tot la Timisoara cu Dinamo, Poli a jucat in 8 (opt) oameni! Dar iti amintesti vreodata Dinamo sa fii jucat impotriva lui Poli in inferioritate numerica, desi si ei faulteaza fara jena, ori Bratu, cazul din meciul cu Ceahlaul, cand, poate, a confundat sportul cu balonul rotund, in schimbul boxului sau karate-ului, a fost el, D-le Ioanitoaia, eliminat, aud vreun raspuns?! Astia sunteti voi miticii care conduc Romania in asa hal de prost, incat, sa nu va mirati, daca sunteti la ani lumina in spatele fotbalului adevarat din Europa si in cupe adunati 1-2 puncte!!

FSE (1 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 17:20

CA DE OBICEI…IOANITOAIA ASTA LE STIE PE TOATE !
DA SA NE SPUNA LA CE MECI S-A UITAT DOMNUL IOANITOAIA …PENTRU CA CITIND ARTICOLUL , AM MARI SEMNE DE INTREBARE CA S-A UITAT LA POLI-DINAMO DIN 13 APRILIE . MOTIVELE:
NICI VORBA DE PENALTY LA DANCIULESCU…FAULTUL ASUPRA LUI S-A PETRECUT IN AFARA CAREULUI!!
ROSU NEMERITAT ACORDAT LUI BREZINSKY…DECIZIE POATE REGULAMENTARA , DAR NU IN SPIRITUL JOCULUI…ORICUM , DACA I-A DAT ROSU LUI BREZINSKY , TREBUIA SA MAI ELIMINE INCA VREO 2,3 DINAMOVISTI ,PENTRU GESTURI IDENTICE CU A LUI BREZINSKY !
CEL PUTIN 2 ELIMINATI AR FI TREBUIT SA FIE SI LA DINAMO…PE LANGA PULHAC SI MARGARITESCU CARE AR FI MERITAT ROSU PENTRU CATEVA FAULTURI REPETATE GROSOLANE…
MANIERA DE ARBITRAJ A INTREGII BRIGAZI DE ARBITRII A FOST FAVORABILA LUI DINAMO . TOATE FAZELE DISCUTABILE ERAU JUDECATE IN FAVOAREA LUI DINAMO … BA CHIAR TUSIERUL DE PE PARTEA STANGA NU VEDEA NICI AUTURI PENTRU POLI SAU FAULTURI CLARE ALE DINAMOVISTILOR .
CAND POLISTII CADEAU IN URMA UNOR DUELURI FIZICE , SE CONSIDETA SIMULARE…IN SCHIMB , CAND DINAMOVISTII CADEAU , BALAJ FLUIERA IMEDIAT!
CAT DESPRE DOMINAREA LUI DINAMO…DINAMO A DOMINAT PE DRACU…A AVUT POLI TIMISOARA CATEVA OCAZII URIASE , INCLUSIV O BARA , IAR DACA AR FI JUCAT MACAR IN 10 OAMENI , SUNT SIGUR CA POLISTII AR FI PUTUT FORTA VICTORIA!
DE FAPT…CRED CA MAI MULT NICI NU SE PUTEA IERI…PENTRU CA ORICE POLIST CARE AJUNGEA IN PREAJMA CAREULUI DINAMOVIST ERA TRANTIT DE DINAMOVISTI SI BALAJ CONSIDERA SIMULARE ! LA CEALALTA POARTA…BALAJ FLUIERA FAULTURI DUPA FAULTURI! NUMARATI FAZELE SA VEDETI!

cristianu (6 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 17:40

aseara am fost la meci si noi nu am jucat cu un om sau doi in minus ci catelusi au jucat cu cel putin rei oameni in plus, poate sa spuna, scrie ,ragni etc ce vrea cine vrea, dar arbitrajul a fost dendentios si modul cum s-a dus la 11m nici el nu stia ce vrea (probabil a avut fluierul in gura si a suflat mai tare) si daca tot sa auzi fluierul trebuia sa dea ceva asa ca a aruncat o privire la tusier si ala cred ca s-a impidicat de ceva si a ajuns pe cealalta linie cea perpendiculara cu linia tusieriilor si asa ca ce sa face dam 11 ca doar joca o „mare „forta o echipa care va place sa o introducti in categoria „granzi campionatului” cu o echipa provinciala, care are mai multi spectatorii la un meci decat are echipa „asa de mult iubita” in doua campionate. Daca a fost 11m sa zicem ca a fost dar ati mai uitat de o faza cand Ganea a fost trantit in careu mingea a iesit afara si a fost aut de poarta ,atunci inseamna ca dinamovistu nu a atins mingea contactul a fost evident deci trebuia un 11 m dinamovistul care a bagat alunecare a fost pulhac care mai avea un galben urma un 11m plus rosu
dl mare gazetar totusi cine a fost avantasta si cine ar trebui sa se multumeasca cu egalu??????????
lasa-ti tinertu poate ii mai impartial

unguru (5 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 17:48

moshule , de ce crezi ca balaj a gresit”neintentionat”(a mai dat si 11m pt un fault in afara careului, vezi pro sport ca voi v’is marunti k macu) iar szekely nu a gresit neintentionat???

chaos (1 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 17:48

nu stiu de ce mai pierd vremea sa-ti citesc articolele.
scrii cel mai sec/prost dintre toti de la gsp

roach (17 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 17:55

Lasati prostiile astea. In 10 minute incepe fotbalul adevarat: Manchester-Arsenal pe Eurosport2.

Kabul din Afg (3 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:10

Ovidiu, „impartial ” ca tot romanu` ce tine cu Dinamo! Domnu` Ovidiu, schimba placa ori iti pierzi toti cititorii, ca privitorii-ascultatorii au schimbat de mult canalu`!

tm (1 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:11

tot mai jalnic esti d-le gheonoaia

Rezultatlive (4 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:13

Prestatia brigazi de arbitri la meciul acesta mie sa va spun drept mi s-a parut a fi sub orice critica. Prea multa ezitare, prea multe greseli cu tenta, sincer sa va spun parca m-am saturat de fotbalul asta romanesc, parca se joaca mai mult inafara terenului. De multe ori am impresia ca jucatorii intra pe teren dupa ce au jucat un alt meci. Ritmul partidelor este enervant de lent. Noroc cu Banel Nicolita care mai dezmorteste admosfera din teren. In afara terenului n-am ce zice, cred ca suntem pe primul loc din lume la vorbe si injurii aduse de unii altora.

malasuerte (11 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:19

Nea Ovidiu, ce sa tot protejeze la Torje ?
E cazul sa nu mai fie manajati tinerii fotbalisti.In alte campionate se calesc in meciuri grele nu la antrenamente, prea trebuie dadaciti ai nostri…

geti de arbitrured_nyc (5 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:28

figuri de sclavi.asa zisii civilizati sunt niste tzarani care slugaresc pe unguri si nemti.gol din offside si va plangeti de arbitru?radeti de mitici si il aveti pe tiganul de iancu?timisoara noastra e o gluma proasta

red_nyc (5 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:30

va credeti superiori doar ptr ca vorbiti stricat romaneste?atunci saracii moldoveni nu va sunt egali?

dani (1 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:33

iancu e un frustrat,iar poli o echipa mediocra

Hotia de la timisoara (4 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:34

Hotzie pe fatza la Timisoara. Off-side mare la HuliGanea in faza la care Timisoara a egalat. Rusine Timisoara! Se vede treaba ca nu numai Becali umbla la butoane. Mai sunt si altii. Imi amintesc meciul din tur Poli – Steaua: arbitrul de atunci, Augustus Constantin a anulat 2 (!!) goluri Stelei in prima repriza… alte butoane. Si culmea este ca tot Jambon Iancu se vaita de arbitraje… Oricum, dinspre Timisoara se face prea mult skandal pentru o echipa care oscileaza mereu intre locul 6 si 8…

mircea (273 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:38

SI STEAUA A AVUT UN PENALTY LA TIMISOARA SI 2 GOLURI ANULATE…ASA K…

jimmy76 (2 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 18:51

Domnu Ioanitzoaia! Sunteti un penibil nomenclaturist si pupincurist. Si asta v-o transmite un ziarist format la scoli adevarate de gazetarie sportiva si nu la St. Gheorghiu. Asa ca lasati comentariile vis a vis de meciul dintre Poli si Dinamo.Nu sunteti si nu veti fi niciodata obiectiv. Scorul este meritat pentru ambele echipe insa arbitrajul……. Sunteti o rusine de gazetar sportiv.

EU (2 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 19:23

saracii suporteri militieni, postelnicisti, cat de mult isi doresc sa aiba si ei o atmosfera ca la timisoara…..

led (4 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 22:05

****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)o sa ne reprezinte in uefa
iar cfr o sa se faca de ras in cl
si o sa jucam iar cu trei echipe in europa

Oli (15 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 22:29

Mi-a placut aia cu „greselile omenesti” ale lui Balaj. Tocmai alea au suparat. Probabil de aceea gestul lui Brezinsky a fost considerat inuman si sfidator. Cand arbitrezi cu doua masuri diferite obtii usor o admosfera ostila. Am vazut meciul pe stadion si mai apoi in reluare la n24. La televizor nu s-a vazut parsivenia acordarii penaltiului, cand Balaj ii facea semn lui Sovre sa fuga la coltul careului si „sa mute” faultul in careu. Cat despre faulturile dinamoviste: clare si acolo – si acolo…
Dupa ce zilele trecute am decis sa nu ma mai uit la nici un meci al stelei, de acum inainte, indiferent in ce mega competitie joaca acum am luat aceeasi decizie si pr dinamo: pana nu pleaca borcea si turcu nu mai vreau sa vad nici un meci al cainilor. Abia astept sa se bage pay-tv 🙂

tomita spania (1 comentarii)  •  13 aprilie 2008, 23:16

domnilor ce disperatii sant cei de la cfr cluj sa castige un meci ca sa revina pe primul loc pana maine seara.Meci trantit la cluj,sa nu mai vorbeasca de blaturi muresan a trantit meci cu rapid .rusine.

Catalin (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 1:26

Poli merita mult mai mult si cu asta punct

jery (3 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 1:27

meciul s-a terminat,rezultatul al stim,frustratii comenteaza de zor,au timp pana la anu sa-si dubleze ura fata de dinamo si uite asa din an an an asi fac iluzii,viseaza cu ochii deschisi pana pun mainile pe piept.iar pe crucea lor o sa scrie: ai plecat dintre noi si nu ai apucat sa-i vezi pe dinamo anvinsi la timisoara-familia!

jery (3 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 1:35

TIMISOARA GEME DE FRUSTRATI.

protest (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 3:52

Va salut domnule Ioanitoaia,
Sunt un om respectabil, fara partizanate de vreun fel, locuitor (de conjunctura) al Timisoarei.
Vreau sa va spun ca am fost la foarte multe meciuri in tribunele diviziei (sau a Ligii), si nu de putine ori mi-am alocat timp la TV pentru asta. Nu sunt vreun idealist al autonomiei teritoriale sau alte forme de dezbinare.
Insa ce am vazut pe Paltinisanu, sambata seara (repet…vazut de la fata locului) m-a ingretosat intr-un mod fatal. Daca dumneavoastra sunteti, asa cum sustieti, un om fara simpatii, ar trebui sa vedeti circul facut de oameni fara Dumnezeu.
E oare posibil, cind vedem ceea ce se intimpla in Champions League, sa ne purtam ca la usa cortului, daca exista asa ceva in materie de bun simt?
Si asta justificandu-ne prin „regulamente” ?
Sunt profund dezamagit de brichete, si tot ce inseamna mirlanie in aceasta tara (bani, lipsa de coloana vertebrala, caciuleala, lipsa de profesionalism,, etc.).
Eu fac apel, in primul rind la un un om cu etate, domnule Ioanitoaia: v-ar placea oare ca nepotii dvs. sa traiasca intr-o societate fara lipsa valorilor sportive si socio-culturale?
E un subiect de meditat pentru noi toti, de oriunde, indiferent de echipa cu care, eventual, simpatizam.
E timpul negari nonvalorilor, caci altfel ne semnam, incet dar sigur, condamnarea la pieire.
Cu respect… un om.

protest (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 3:57

P.S
O sa va stresez pina o sa-mi dati un comentariu sau posibilitatea de a-mi argumenta ideile. Si renunt greu…

WWWW RUSINE (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 6:04

SINT PLECAT DE 20 ANI ,DAR SINCER VA SPUN,AVEM UN CAMPIONAT DE TOT RISUL.CFR CLUJ ASTA ESTE ECHIPA,DOMNULE OVIDIU ?????? CIND SA FURAT IN TUR PTR EI ERAU CEI MAI TARE IN GURA , ACUM CIND NU MAI POT FURA NIMIC NU MAI ESTE ROZ. CFR SA VA FIE RUSINE SINTETI CA VULPILE CIND NU AJUNGETI LA STRUGURI NIMIC NU MAI ESTE BUN.

cepanamea (40 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 7:48

Sunt aici si proteste, si injuraturi, si critici, dar este mai putina gramatica. In fond, postul de mai sus este un comentariu al GSp, fiecare are dreptul la opinie. De ce injurati pe cel ce-l scrie? Spuneti-va punctul de vedere si gata, veniti cu argumente, nu cu rautati de tot felul.

Se spune ca Dinamo a dominat si ca trebuia sa castige. Daca n-a facut-o in superioritate numerica, ce pretentii sa mai ai? Toti injura actionarii, dar nu ei joaca. A, poate ca au schimbat de 6 ori antrenorul intr-un sezon, asta da, merita dezaprobat. In rest, constat ca si Uhrin a-nceput sa se adapteze stilului roamensc. Usor, usor, cehul se va balacari cu Napoli, mai ceva ca la usa cortului. Macar am facut si noi ceva pentru Europa!!

xxxxx (94 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 7:48

Ii sfatuiesc pe suporterii timisoreni care sustin cu inversunare ca nu a fost 11 m sa se uite mai atent la reluari. E adevarat, infractiunea incepe din afara careului dar ultima faza a infractiunii este clar in careu asa ca este 11m fara discutie. In ceea ce priveste ofsaidul lui Ganea la golul lui Poli cred ca nimeni nu poate sa spuna nimic. Deci a fost o decizie importanta impotriva lui Dinamo si in loc de victorie Dinamo s-a ales doar cu un rezultat de egalitate. Daca exista oameni care dupa un astfel de arbitraj pot considera ca arbitrii au dezavantajat pe Poli atunci nu m ai este nimic de discutat. Oricum daca Urziceniul va castiga meciul din cupa cu Gloria atunci atat Dinamo cat si Poli vor merge in cupa UEFA deci pana la urma meciul va ramane doar unul de orgoliu.

pensionaru (7 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 7:52

L-AI INTREBAT PE ARGASEALA CEVA SI A EVITAT SA-TI RASPUNDA..ORI ESTI PROST,ORI FACI PE PROSTU’!LOVITURA LIBERA SE DA SI SE EXECUTA DIN LOCUL UNDE A INCEPUT FAULTUL..DAR SUNT CONVINS CA STII ASTA!

Dany (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 8:25

Articolul este relativ bun insa in Romania nu exista o competitivitate adevarata.

***(spam publicitar)

adi70 (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 9:00

auziti, lasati ambitiile prostesti si recnoasteti ca nici poli
nici dinamo nu joaca nimic si n-au fata de europa,atata timp cat se tavalesc pe jos fara sa atinga nimeni.m-am uitat la liverpool-arsenal ,acolo le era rusine si sa pice darmite sa ceara fault /mentalitate de campion nu de cersetor-ne dati ori nu

dennis (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 10:08

daca nu ar fi borcea si turcu, daca nu ar fi becali, daca nu ar fi copos, daca…….oameni buni dca voi va uitati la un meci pt borcea, turcu sau becali…..asta e…..sunteti ca ei. inca ceva, recunosc ca dinamo in ultimul timp nu joaca nimic, e adevarat. o vad eu , o vedeti si voi…..dar daca o echipa marcheaza din pozitie neregulamentara, ce tot vin declaraii ca daca poli a jucat in 10 si apoi in 9 si nu a primit gol, ca nu este rezultatul just…..daca nu se marca imediat dupa golul u danciulescu…..ramanea 1-0. a fost norocul lui poli ca s-a marcat rapid si ca nenea S (ala de pe tusha) nu a semnalizat pozitia nereglamentara a lui ganea…..asta e fotbalul….

CristiT (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 10:24

nea ovidiu, cred ca ai vazut alt meci !!! esti de toata jena …dinamo nu a jucat nimik si daca nu erau cele doua cartonase comuniste scorul era altul…a fost furt pe fata si tu ca un mitic ce esti mai scri si tampenii…halal gazetar mai esti…mi-am schimbat parerea despre matale. Cu ce simulari de fault a facut dinamo nu are nici o sansa in europa!!! se face de cacao si iarasi va lua bataie de la echipe fantome …primu „fault” la danciulescu nu se fluiera in Uefa sau CL nici la pastele cailor !!!…si lista poate continua.

gilos (60 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 10:52

Frustrati rau mai sunt timisorenii astia. Va dati mari cunoscatori de fotbal, mari suporteri, dar in frunte cu marele Iancu sunteti niste inversunati plini de ura si dusmanie !!! Ce a-ti fi spus domnilor cu „cel mai tare public din Romania” daca dadea Dinamo un gol cum l-ati dat voi ?
Publicul „cel mai fair-play” din Romania era cel care huiduia si injura ca la usa cortului un pusti de 18 ani ?
Daca etaloanele voastre sportive sunt declaratiile si limbajul d-lui Iancu si huiduielile si injuraturile de mahala sambata seara, va rog sa ne lasati in pace cu „cea mai frumoasa atmosfera ” si cu public „european ” .

timisoreanu 78 (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 11:15

pt. gilos ,
tovarase , sa-ti aduc aminte de celebra faza cu fanta de lumina? , deci ati dat gol din offside si ati castigat meciu cu acel gol chiar la Timisoara, asa ca va doresc ceea ce meritati : DESFIINTAREA sau transferul in campionatul ministerelor de interne din europa

catdespre domnul tzo aia au fost corect acordate cartonasele pt. Poli , dar neacordarea altora pt. dinamo nu este o greseala ? , nu au fost avantajati atat pentru acest meci , cat si pentru cele ce urmeaza in lupta pt. un loc in UEFA? de ce spui doar jumatati de adevar si anume acela care iti convine???

Milici (440 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 11:21

Dle Ioanitoaia
Ati intrat intr-o piesa cu personajele principale
(Balaj si Lupescu-dinamovisti 100%) , secundare (Prunea-dinamovist,Argaseala cu interese de moment la Dinamo si dvs-impartial ca tot romanul!).
Nu ati bagat de seama urmatoarele:
1.Intr-o tara in care toti fura perfect legal de ce n-ar face si Balaj la fel ,cum a mai facut-o? (daca s-ar da cartonas pentru proteste la tusier am avea cam 30 de galbene pe etapa).Dar ele se dau cui si unde trebuie.
Dupa ce a ezitat la penalti, si a ezitat la prima eliminare
Balaj a acordat instantaneu al doilea rosu perfect acoperit dar rezultatul:1 gol si doua eliminari urmare
directa a unui fault incert.Scorul nu-i placea lui Balaj!
2.Delegarile consecvent tendentioase ale lui Lupescu au fost atinse doar tangential.
3.Faza penaltiului ati judecat-o fara pic de logica vazand gresit un contact prelungit inexistent pentru ca e practic imposibil sa lovesti de mai multe ori in miscare cu acelasi picior.Ca s-a atins sau nu mingea e mai putin important.Daca Danciulescu (jucator stimabil) a fortat instinctiv impiedicarea stiind ca are spatele asigurat (Balaj)!
4.Greseala tusierului nu e meritul lui Balaj pt ca tusierul era din alta piesa.
5.De vreo 20 de ani in mai toate meciurile (Poli contra
Dinamo,Steaua si chiar Rapid) studentii au avut arbitraje potrivnice si foarte multe eliminari nemotivate.Pe cine intereseaza asta,ce conteaza ca
mii de spectatori vin la teatru in aer liber.Nu ma mira ca in acest context spectatorii timisoreni sau molipsit de metehnele altora…

De ce nu ia GSP in discutie subiectele:
1.Delegarile lui Lupescu voit tendentioase.
2.Cartonasele date pentru injuraturi,proteste si chiar faulturi incerte prin care un arbitru rau intentionat poate
sa elimine pe cine vrea perfect acoperit.Ce ar fi sa ia cartonase toti care injura sau protesteaza la noi?

timisoreanu 78 (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 11:23

am recitit articolul si imi cer scuze , aveti dreptate , pentru Poli a vazut cartonasele , iar la aceleasi faze pentru dinamo a gresit „omeneste” aveti dreptate , dinamo sunt rasa superioara si a gresit omeneste pentru ei , „rasa inferioara de Timisoara” a fost tratata corect , doar le respectam drepturile si ii ardem cum ii prindem ….. RUSINE CA TE ERIJEZI IN PURTATORUL ADEVARULUI ABSOLUT DE CAND AI INCEPUT CU PROCESE SI RECURSURI SI TII DOAR PARTEA HOTILOR!!!

jon (6 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 11:25

Timisorenii n-au de ce sa fie suparati. Mai au timp sa bata pe Dinamo pana se implineste 100 de ani. Oricum nu conteaza, ei se uita in oglinda si sunt incantati de ceea ce vad: cei mai frumosi, destepti, cinstiti, curati si mai ales CIVILIZATI oameni din lume, sau din Romania cel putin.
Narcisismul ardelenilor m-a amuzat intotdeauna. Oare chiar nu isi dau seama cat de penibili sunt cand se lauda singuri? Nu suna nici un clopotzel in mintea lor de rasa superioara cand vad ca parerea lor super-mega-excelenta despre ei insisi nu e impartasita decat de ei? Cand vad ca moldovenii, oltenii, bucurestenii si toate celelalte specii adiacente se uita la ei ca la niste oameni obisnuiti si nu ca la niste semizei, modele supreme de civilizatie? (asa cum fara indoiala sunt) :))

Niste caraghiosi penibili! Iar seful lor Iancu, un elefant din Giulesti care s-a imbogatit „facand embargoul” e tichia de margaritar! Seful celor mai civilizati suporteri din Romania e un bisnitar din mahalalele odiosului Bucuresti! :))

Sa fiti iubitzi si va urez succes in derbyurile cu satul vecin!

turcu violet (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 11:28

am sa lamuresc(sper) o parte din cei care au comentat acest articol cu ceea ce nu vor intelege niciodata:
nu amestecati atitudinea unui finantator, care nu este timisorean ,cu suporterii echipei POLI;
daca sunteti dinamovisti ar trebui sa stiti ce inseamna rivalitatea cu DINAMO si sa deosebiti rivalitatea de huliganism de care intalnirile DINAMO-STEAUA,DINAMO-RAPID nu duce lipsa;
daca urmariti fenomenul fotbal ce spuneti de atitudinea suporterilor echipei FC Barcelona fata de Figo care evolua la Real Madrid;
daca doriti sa respirati putina civilizatie sunteti invitati pe stadionul” Dan Paltinisanu” la un meci al echipei POLI Timisoara .
Hai ROMANIA

MT (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 11:37

esti la fel de „obiectiv” ca si atunci cand faceai emisiunile alea plicticoase de la miezul noptii …cand ne furau cu „fanta de lumina” si la tine in studio Borcea si Dinu comentau fazele litigioase ale meciului( uite domnu Borcea zice ca nici vorba de offside ,domnu Dinu? N’a fost dom’le :))) domnu’ Craciunescu? pai , sa vedeti,Fernando;;;)…daca ai avea 10% demnitate ai da’ o geana pe site-ul concurentei sa vezi poza de la „pinalti”…si ma opresc aici .

Comentează