Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Interesul poartă fesul!

De ce patronul Stelei declară c-ar vrea să meargă şi Rapid în C1. De ce Mutu răstălmăceşte adevărul cînd evocă trista poveste de la Chelsea

După o serie de prestaţii palide, deşi încununate cu victorii, Steaua a reuşit să convingă […]

vineri, 11 aprilie 2008, 6:02

De ce patronul Stelei declară c-ar vrea să meargă şi Rapid în C1. De ce Mutu răstălmăceşte adevărul cînd evocă trista poveste de la Chelsea

După o serie de prestaţii palide, deşi încununate cu victorii, Steaua a reuşit să convingă la Reghin. A bătut-o clar pe Bistriţa. Adversara nu s-a mai ambalat ca în întîlnirile anterioare, dar asta nu scade din meritele învingătoarei. În sfîrşit, spre satisfacţia numeroşilor ei fani, majoritari şi în oraşul viorilor, Steaua a jucat în stil de campioană. Hotărît, legat, dezinvolt.

A surprins însă declaraţia lui Gigi Becali că ar dori ca echipa lui să fie însoţită în Liga Campionilor de Rapid, nu de CFR. Cum să interpretăm aceste cîteva cuvinte dincolo de recunoscuta aversiune a investitoruluistelist faţă de principala contracandidată? Unii zic că Becali, cuprins de remuşcări după acel 3-0 primit la masa verde, s-a gîndit că Rapidului i s-ar cuveni o reparaţie morală. Puţin probabil. Deoarece duminică seara se va desfăşura meciul CFR – Rapid, mai degrabă trebuie presupus că finanţatorul roş-albaştrilor a mimat simpatia pentru formaţia giuleşteană. Simplu de ce. Întrucît un nou pas greşit al fostului lider i-ar netezi Stelei drumul către titlu. De aici concluzia că, şi atunci cînd încearcă să pară sentimental, Becali nu-şi urmăreşte decît propriul interes. Schimbînd placa, dar păstrînd melodia, nu s-a dovedit galant, ci doar abil. Viclean.

În altă ordine de idei, Adrian Mutu a contribuit hotărîtor la calificarea Fiorentinei în semifinalele Cupei UEFA. A înscris toate cele 3 goluri ale Violei în dubla manşă cu PSV, măcar unul dintre acestea, primul de la Eindhoven, fiind superb. Veritabilă capodoperă. Trebuie să ne încînte forma Briliantului şi chiar ne încîntă. Fie şi pentru că se apropie turneul final european, unde sperăm ca “naţionala” noastră, cu Mutu în frunte, să facă o figură cît mai frumoasă.

Din păcate, într-un interviu în limba engleză, reprodus şi pe www.sport.ro, Adrian Mutu a relatat cum i-a convenit neplăcutul incident din perioada petrecută la Chelsea. Pretinzînd că “nu mai aveam echipă, agentul mă părăsise şi mulţi oameni pe care mă bazam nu mai vroiau să fie văzuţi cu mine”, actuala vedetă a răstălmăcit adevărul. De fapt, lucrurile n-au stat deloc aşa. Dimpotrivă, fraţii Becali şi Gică Popescu s-au zbătut să-l scoată din impas, din care motiv au cheltuit mult timp şi o grămadă de bani pe ruta Bucureşti – Londra şi retur. Au apelat şi la Dan Petrescu, care s-a străduit, folosindu-se de relaţiile de la Chelsea, să-l ajute pe Briliant.

Cît despre raporturile cu managerii lui de atunci, nu aceştia l-au trădat. Mutu însuşi le-a întors spatele, grăbindu-se să semneze, ba şi fără să-i prevină, cu firma lui Moggi junior. Nu el a fost trădat, ci el a trădat. E regretabil că mai există asemenea momente, fie ele şi rare, cînd între superfotbalistul Mutu şi omul care poartă acelaşi nume rămîne o distanţă apreciabilă. Dacă primul străluceşte, celălalt suferă, iată, uneori de amnezie.

Comentarii (168)Adaugă comentariu

simi (3 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:15

da, ai dreptate nea ovi ! si cu blogul si cu adi.
cum cunoasterea comuna are de cele mai multe ori caracter contradictoriu, subiectiv, pasional, iluzoriu…sa nu il judecam prea aspru !

ernesto_che_guevara (2 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:16

…mda

roach (17 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:18

Asa sa fi fost? Stim CU CERTITUDINE cine a parasit pe cine? Mutu spune „nu mai aveam echipa”, deci se refera la perioada de DUPA ce a fost dat afara de la Chelsea, nu la scandalul cu drogurile, cand Victor (Giovanni NU) a fost la Londra ca sa-l apere. Stiti Dvs. ce s-a intamplat intre Mutu si fratii Becali? Ati fost prezent la intalnirile lor de atunci? Daca da, aveti dreptate, daca nu, poate trebuia sa va abtineti.

alex (2 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:18

Un articol pe care personal il pun sub semnul intrebarii. 1. Si eu sunt stelist si as doti Rapidul in liga decat pe cei de la CFR. 2.Doar cine nu a avut o tinerete zbuciumata ca a lui Mutu nu intelege ce s-a intamplat cu el, iar tinerii din Romania…cam toti au avut tentatii si tineretea zbucimata…asa ca nu-l judecam indiferent ce face in plan personal. Il iubim pt ceea ce face in teren si ATAT.

gherghiceanu ionel (39 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:19

giovani Becali este vinovat de situatia in care a fost Mutu la Chelsea.
Mutu trecea atunci printr-o perioada dificila din cauza primei sotii, iar Giovani i-a recomandat ceva albituri pe sub nas, sugerandu-i ca si alti fotbalisti mari au apelat la asemenea chestiuni sa treaca mai usor peste necazurile vietii.

stelista (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:20

asa e!!!

bogdan (3 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:22

Adevarul doare si e bine sa stii sa-l depasesti.Ei nu au conditia asta ,se pot incadra intr-un tablou al neputintei morale.E adevarat sunt doua personaje cu ”cota de piata” unul in mediul rural si celalat in mediu urban.Care se situeaza va las pe dumneavoastra sa ii contabilizati.

Ce semeni aduni.

O zi mareata sa avem Dl. Ovidiu Ioanitoaia

Ionut Foslea (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:23

Un articol frumos si lipsit de ipocrizii. Desi personal cred ca alegerea lui Adrian Mutu de-a semna cu Mogi Jr. si implicit de a juca pentru Juventus a fost una din cele mai bune alegeri din viata sa. In primul rand pentru ca indiferent ce ar vrea sa spuna gurile rele Juventus este o echipa cu mult mai mare traditie in europa decat Chelsea si-n al doilea rand ca sansa de a schimba peisajul, si de a evolua alaturi de viitorii campioni mondiali Alessandro DelPiero, Mauro Camoranesi, Fabio Canavaro, Zambrotta, Buffon si lista poate continua, i-au prins foarte foarte bine lui Adrian. Acum este cu adevarat un profesionist si cred ca jucand printre atati campioni, ne-ar putea face si pe noi sa zambim sau chiar sa plangem de bucurie la turneul european din Austria-Elvetia.

aciduzzu (78 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:25

cu Mutu gresesti, impresarii lui s-au dovedit impotenti in incercarea lor de a-l scoate cat de cat la lumina (cu toate ca erau platiti regeste) si in conditiile astea bineinteles ca singurul om care il putea scoate din rahat era nimeni altul decat Dracu insusi, adica Moggi, care era in acel moment cel mai puternic si mai influent om din fotbalul mondial si care invartea meciuri, arbitri si oficiali atat in Italia cat si la FIFA si UEFA. Bineinteles ca asta era singura solutie, pentru ca daca nici Moggi nu putea sa-l scoata atunci cine sa mai poata?
Dar repet, asta a izvorat din impotenta si lacomia fratilor Becali.

Laurentiu Boariu (5 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:25

Tot respectu nea’ Ovi, dar steaua nu a stralucit in nici un meci din 2008, poate doar in cel cu cfr, dar si acolo a fost ajutata clar de arbitrii. sper ca nu credeti ca steaua merita sa fie campioana. daca va castiga campionatu, in stilul in care a jucat pana acum, in sezonul urmator de CL nu o sa castige nici macar un punct, cat au luat sezonu asta. Numa bine, la revedere!

maniosu (2 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:26

bai ioanitoaia, pe noi nu ne intereseaza omul mutu ci jucatorul mutu, iar tu daca dai intr-unul, ii lovesti pe amandoi. ia mai taca-ti fleanca la adresa lu mutu pana se retrage, ca sa nu-l deranjeze pe jucator vorbele tale spuse aiurea ca te plictiseai prin redactie. mutu joaca bine iar asta ii iarta orice. datorita lui pot acum sa ma duc in italia si sa vorbesc romaneste fara sa-mi fie frica ca ma arunca careva in fata metroului sau imi da foc. asa ca gura ioanitoaia (mai e nevoie si de creier, nu numai experienta ca sa fii un bun jurnalist)

Ionnis (15 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:26

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

dragos (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:28

oare sa fie Ovidiu Ioanitoaia cel care stie gandurile si intentiile lui George Becali? Probabil ca nici Gigi nu stie bine , ce gandeste….dar si eu ca suporter al unei echipe din liga I as crede ca Rapidul merita sa mearga in UEFA CHAMPIONS LEAGUE, poate ca echipa lui Andone nu e chiar pregatita sa lupte cu granzii Europei, iar experienta in Cupele europene este clar in favoarea giulestenilor, Clujul mai poate incerca un an in Cupa UEFA si apoi sa aspire la CHAMPIONS LEAGUE.(parerea mea )

florin (2 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:28

mi-e greu sa inteleg impartialitatea uneori agasanta a d-lui Ovidiu, insa azi a zbarcit-o rau…
cum sa va credem obiectiv, cand vorbiti despre lucruri de culise la care nu ati participat?

de unde stiti amanuntele dintre Becali si Mutu?…cu siguranta nu de la Adi

voiculescu (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:28

Ce le sti tu pe toate nea Ovidiu! Ai cazut in anonimat si te stradui sa iesi in evdidenta prin orice mijloace,facind pe lupul moralist.

dragosMC (6 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:31

becali spusese si inainte de cazul bricheta ca rapid e singura echipa din romania care sa mearga impreuna cu steaua in CL. Sunt singurele echipe care chiar au adus pct fotbalului romanesc. CFR s-a facut de ras cu anatorsis… despre asta era vb, nu ca urmeaza meciul cfr-rapid si cazul bricheta…

Georgica (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:31

Mare dreptate aveti.Iar se exagereaza in privinta lui … marii fotbalisti joaca in Anglia sau in Spania unde nu esti erou daca ai dat un gol pentru ca nu e de ajuns de cele mai multe ori pentru ca echipele nu joaca la 1-0 sau la 0-0 ci fac spectacol.La Euro se va vedea daca e in stare de ceva desi nu prea cred.Dar nici nu conteaza foarte mult ca oricum are reality show la kanald si poate oricand sa se retraga din fotbal.Apropo penibil comentariul de la meciul din Uefa mai ales unde s-a spus ca e candidat la Balonul de Aur sau poate a fost o gluma.Ceea ce trebuie intr-adevar sa recunosc este ca are foarte mult noroc si ca s-au tras sfori ca el sa revina in fotbal dupa ce a tras cocaina pe nas.Halal sportiv, mentalitate de atlet si exemplu pentru cei tineri pentru care ar trebui sa fie un model de viata si de sportiv.

Traian (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:40

Nea Ovidiu, sunt stelist, nu becalist, si declar sus si tare ca mi-as dori ca Rapidul sa mearga in C1 impreuna cu Steaua. .. Nu e vorba despre o victorie a Rapidului care ar netezi drumul Stelei spre titlu … Este vorba de faptul ca in ciuda jocului bun din turul campionatului, este nedrept ca cei de la Cluj sa intre direct in grupele UCL pe „spinarea” celor de la Rapid si Steaua … mai ales dupa declaratiile facute de conducatorii lor …

Cei de la CFR au fost pur si simplu tantalai ! Ar fi trebuit sa aplice zicala „cainii latra ursul merge” (Acuza: CFR umbla la arbitri / Raspuns: noi ne vede de jocul nostru, etc etc etc …)

Mihai (10 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:41

Mda … si eu sunt stelist si ii vreau pe rapid in liga cu noi decat pe cfr cluj. Ma gandesc ca impreuna cu rapid si partial dinamo am adus punctele necesare participarii direct in grupele ligii. Despre Mutu a demonstrat ca a trecut peste episodul Chelsea, si sper sa ajute echipa nationala sa mearga cat mai departe la euro 2008.

dudu georgescu (37 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:43

ce bah Ioanitoaia vrei sa te pui bine cu clanul becali?…mare ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) mai esti……ce bataie meriti tu bah….

Miron Marius (3 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:50

Felicitari, cred ca este singurul articol care judeca corect ce face Steaua separat de ce face Gigi! Si cred ca e corecta si atitudinea fata de Adi Mutu. A facut oricum meciuri mari ceea ce ne bucura si da sperante insa trebuie sa avem grija la ce urmeaza! Multa bafta!

ice_ears (3 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:52

cu stima si respect Doamno Ioanitoaia .. esti penibila. Mutu a fost parasit de toti in momentele grele. Daca nu era Victor Bekali sa il apere..daca nu era Dinamo care sa-i spuna hai acasa ca te primim cu bratele deschise cariera lui Mutu era in pericol. Sotia l-a parasit Mourinho si-a batut joc de el..ce a facut Dan Petrescu ? cu ce l-a ajutat???? esti cretina doamno.. Mutu trebuia ajutat de toata Romania…in schimb niste haiduci ii sparg capu in Ghena si il injura iar acum nu mai puteti dupa el..ce bine joaca ce goluri frumoase da..

duceti-va toti in ghena…hai cra cra de-aici

ice_ears (3 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 18:55

Your comment is awaiting moderation.

ce sa spun..hai nu ma lasati sa scriu akum.

papa gsp..ziar de scandal nu de sport, apreciati ce face pe teren

gabi ex- stelist (7 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:03

NU E ADEVARAT CU MUTU
Imediat dupa ce s-a aflat de cocaina, fratii BEcali au luat foc, si s-au dezis imediat de el, ca sa nu isi pateze imaginea! Mutu a declarat apoi ca a aflat abia atunci cine i-au fost prieteni si cine nu. Deci, dl Ioanitoaia, las-o jos ca macane, nu ii mai flata pe fratii Becali, ca nu e adevarat ce zici matale

CRISTI STANCIU (2 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:05

daca si CFR era tratata in stil comunist ca steaua o priveam acum cu alti oki…adik JUCA IN STIL D CAMPIOANA…CAT DESPRE MUTU…E MESERIAS

Dan (4 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:05

Nu stiu cum puteti avea obrazul atat de gros new Ovi sau poate doar memoria scurta…
Eu imi aduc aminte foarte bine cum dupa incidentul cu droogurile toata lumea s-a lepadat de Mutu impresari, prieteni, suporteri si mai ales presa care a facut tot posibilul sa-l desfinteze.
Dupa toate acestea Mutu a revenit dandu-va o palma peste bot tuturor iar acum in loc sa va faceti „mea culpa” continuati sa-l balacariti…
Pacat

Dan (4 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:10

Despre Gigi in schimb cred ca aici aveti dreptate avand completarea ca ar putea avea si un interes politic aratand simpatie rapidului …

T (12 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:13

Batranu asta e senil rau de tot

victor (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:13

slab articol

zeegermans (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:16

Nea Ovidiu,sau as putea spune mai simplu Maestre,ma bucura sa vad faptul ca inca a mai ramas un om impartial printre ziaristi gsp-ului.Oricum u8n ziarist bun poate fi comparat cu un vin:cu cat este mai vechi cau atat este mai bun.Invata-i Maestre si pe mai tinereii gazetei sa scrie cu mana si mintea lor,nu sub influente politice

gabi ex- stelist (7 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:20

Pentru nea Ovidiu – care poarta fesul interesului fratilor Becali!! articole din noiembrie 2004 care arata cum au stat lucrurile!! Rusine ca un redactor sef de ziar sa scrie asemenea aiureli fara sa se intereseze, ca sa isi un comision amarat!!

http://stiri.acasa.ro/articole/sport/mutu-renunta-la-becali-popescu
http://stiri.acasa.ro/articole/sport/ioan-becali-s-a-certat-cu-mutu-din-cauza-banilor

gabi ex- stelist (7 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:22

cica asteapta moderatie de la comentariul meu??
Am folosit cuvintele interzise „rusine, ovidiu, comision” intr-o fraza…hai ca e buna!!!

Costel (3 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:24

Domnule Ioanitoaia, parca ati promis ca nu mai scrieti despre Gigi Becali. Halal cuvant…

suporter civilizat (7 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:31

F A L S !!!!
Fratii Becali si altii au dat comunicate peste comunicate imediat dupa aflarea vestii !!!! altii chiar din Spania de pe plaja…..
sunt uimit de ceea ce spuneti!!!
nu incercati sa intoarceti adevarul…. va rog frumos….

io (25 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:35

bai georgica daca toata lumea s-ar lua dupa idioteniile tale probabil ca nici maradona nu ar fi considerat cel mai bun fotbalist pentru ca s-a ingrasat sau ca a avut legaturi cu mafia pe cand evolua la napoli. bai georgica mancate-ar tata pe tine de inteligent du-te si mai citeste niste carti si bea laptiuc inainte sa iti exprimi opiniile geniale.

mutu este cel mai bun (2 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:38

oanitoaia, trebuie sa stii ca emisiunile tale sunt dintre cele mai proaste, sa stii ca n-ai stil, esti genul de om care vrea sa para mai interesant, mai doct, decat este. inca odata gresesti cand faci aprecieri in stilu-ti caracteristic despre mutu. te asemeni cu ilie dumitrescu(dealtfel va si tutuiti) care vrea sa para mai altfel decat este. cat despre ,,mancatorii de bani ,, pe care i-ai enumerat ,, las-o jos,, ca nu tine! nu poti sa fii obiectiv( steaua intr-un campionat corect ar fi trebuit retrogadata pentru ceea ce a facut ,,baciul,,gigi becali de cand s-a autopropus in toate functiile ca fiind ,,cel asteptat,,!), ai interese si faci jocuri murdare!

Gruia (13 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:38

CFR sa mearga in CL. Steaua sa treaca de turul preliminar ca o sa pice cu o echipa mai modesta. Dar oricum m-am saturat de Steaua. Am adormit cand au jucat la Bistrita.

Fan_MUTU (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:43

Si in cazul domnului Ioanitoaia interesul poarta fesul. Nu am cum sa stiu cu exactitate ce s-a intamplat in interiorul scandalului „Mutu – cocaina”, dar simt caracterul oamenilor, iar D. Petrescu si Gh. Popescu, in afara faptului ca au fost mari fotbalisti, nu au calitati umane deosebite, iar despre fratii Becali … numai de bine. Ar fi interesant de stiut cam despre ce turban e vorba in acest articol. Ce ziceti, domule Ovidiu Ioanitoaia, cam cum stam cu intresul in avocatura pe langa domnii impresari?

Andrus (6 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 19:57

Si eu sunt stelist si prefer sa fie Rapid pe locul 2 decat CFR. Care e problema? Daca ne gandim la evolutiile avute in cupele europene si la punctele stranse pt Romania de fiecare din ele mi se pare normal si corect sa prefer Rapidul. Si apropo, pt „stelistii” care vor Steaua pe 2 pt ca ar prinde o echipa mai „staba”: reveniti-va.. si nu mai visati echipe ”slabe”, ca la nivelul asta nu o sa prea gasiti!

alexxx (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:00

Ce pervers e oierul cica „domne am un vis sa intre rapid in liga”!
CE MA? N-AUD???!!! SA INTRE RAPID IN LIGA?
Pai da-le punctele jiji sa-i ajuti.
Sau astepti sa nu mai ai nevoie de ele si apoi le dai?
Ti-e frica cumva ca se da rapid la o parte si castiga clujul?
Alt motiv nu vad pt faptul ca ai astfel de „vise” perverse sau mai bine sa le spunem halucinatii.

Bravo Razvane!!! Ai mai remarcat si tu un lucru pe care l-a vazut toata lumea de cam 3 luni incoace(in afara de oier)
Auzi comentariu”steaua joaca cel mai frumos fotbal si ar fi bine ca lumea sa se dea la o parte” :)))))))))lol
Hai frate ne lasi?
Iti spun eu care e faza”steaua joaca cel mai frumos fotbal atunci cand lumea se da la o parte”

Asa da

cum numara jiji punctele?

o oaie , doua oi……62 de oi…..
jiji cate au butoane din 62?

spaniolul (40 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:01

prima parte adevarata , ultima o minciuna

cititorul (2 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:08

Tataie, daca articolul asta il scriau cu mana lor chiar Becali (impresarii) si cu Popescu, tot n-ar fi putut fi mai penibil.

Te au cu ceva la mana? Sau au cotizat la gazeta? Vreun comision, ceva?

In orice, rusinica, nea Ovi…te faci de ras si te compromiti acum, la batranete! Of…

pic&poc (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:11

@Georgica: „marii fotbalisti joaca in Anglia sau in Spania”. Asta e scoasa din categoria „din putzul gandirii”.
Cat despre ce a facut el, a platit cu varf si indesat. Ia spune mestere, ca te vad combativ cu chestii de genul „Halal sportiv, mentalitate de atlet si exemplu pentru cei tineri „, incepand cu Maradona si terminand cu ce mare fotbalist din zilele noastre vrei tu, cati au calcat pe de laturi in stilul lui Mutu ?

spaniolul (40 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:14

inca astept interviul cu bute, se poate?

Impresia (29 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:15

Cine stie daca lui Mutu chiar asa i s-a parut ca stau lucrurile. Sub efectul drogurilor a stricat prietenia cu impresarii si a dorit sa beneficieze de serviciile altora. Acesteia ca sa se razbune au facut dezvaluiri care au dus la ruperea relatiilor cu Chelsea. Mogi a intrat pe fir un pic mai tarziu.
Cine a dovedit mai mult caracter ne va spune nea B. Ovi in alt articol. Poate si dansul crede ca este un mare gazetar si un mare caracter. E dreptul celor care isi consuma timpul sa-l citeasca sa aiba propria lor parere.
In aceeasi nota, greu mai apare un articol bun in ziarul asta.

spaniolul (40 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:15

sau macar cu diaconu

bogodan (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:30

ioanitoaia esti un puroi. nu contenesti a pupa in dos clanul belcali, neam vajnic de vanzatori de bilete, recuperatori, mulgatori de oi care si in ziua de azi au urda sub unghie. nu te uit cum cu mai multi ani in urma cineva recunostea un blat de-al lui gigi si tu insiustai sa taca si ai schimbat subiectul iar apoi i-ai inchis telefonul. puroiule!

vareg (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:36

Parca inainte sa rupa relatiile cu Becali acesta il facuse drogat intr-o emisiune

Marius Cluj (1 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:37

Si eu, ca de altfel mai toti dintre noi, am fost profund dezamagiti de Mutu in momentul in care am aflat de scandalul respectiv.. si lehamite mi’a fost de el pana recent. Inca nu pot sa spun ca’mi place grozav mai ales cand il vad jucand la nationala si cerandu’le tuturor colegilor sa ii dea mingile doar lui, dar apreciez ceva la el. Ca s’a lasat de linii si de prafuri. Stiti ce vointa ii trebuie unui consumator (cum era Mutu, destul de experimentat in obicei) sa se lase? Nu pot sa va exprim in cuvinte.. personal nu stiu, insa am discutat cu oameni care au fost acolo. Un an de zile pe putin, undeva departe in ceva asezamant unde sa lucrezi fizic de dimineata pana seara… doar ca sa reusesti, dupa un an de zile, sa nu te mai gandesti, in primul moment in care ai iesit pe poarta, de unde sa’ti procuri linia. Asta e marturia unui fost consumator, care m’a zdruncinat profund. Bineinteles, sunt si alte cai. Mutu se pare ca are o vointa de otel si ca a reusit acest lucru intr’un timp mai scurt si fara sa stea „la asezamant”. Daca as fi in locul lui, acum ca toata lumea stie, as spune sus si tare, in gura mare cum am reusit si cat de greu mi’a fost sa ma las.. ca usor sigur nu i’a fost. Ar fi apreciat mult mai mult de multi mai multi.

Dle. Ioanitoaia, Mutu nu se refera in articol la episodul propriu zis al drogurilor.. ci la imediatele lui consecinte. Ca l’au parasit aia sa nu, cred ca el stie cel mai bine. Ce apreciez este ca omu vorbeste despre asta. A fi deschis este primul semn al vindecarii. Ma bucur pt. Mutu si mai bucur pt. noi, romanii! cu prietenie, marius

neghinita (19 comentarii)  •  11 aprilie 2008, 20:41

nea ovidiu, mata n/ai miel de paste si vorbesti de o reparatie morala din partea oierului.gindeste acesta la asa ceva, cind o spune public , am furat rapidul dupa un scenariu scris de mine, regizori :sandu, lupescu, sergiu nicolaescu, basescu.in rol principal, deaconu, rol secundar comtiile, rolul feminin, dragomir, rol barbatesc, d.v. ursu si deaconu, rolul nasului, m. sandu.
hai, ca toti pupati poala oierului, pe fondul slabiciuniii cfr si deopotriva tipic romineste.
hai universitatea, hai cluj/craiova.

Comentează