Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR – Steaua, rolurile s-au inversat!

La Recursul Etapei, Andone a încercat să scuze eşecul din meciul cu Pandurii, cel dintîi suferit de CFR pe teren propriu în actualul campionat. Bărbăteşte, a dat vina pe el însuşi, pentru că a modificat garnitura care bătuse pe Dinamo […]

luni, 7 aprilie 2008, 6:43

La Recursul Etapei, Andone a încercat să scuze eşecul din meciul cu Pandurii, cel dintîi suferit de CFR pe teren propriu în actualul campionat. Bărbăteşte, a dat vina pe el însuşi, pentru că a modificat garnitura care bătuse pe Dinamo în Capitală, dar şi, mai ales, pe tensiune. A insistat că tensiunea a tras în jos CFR-ul, a împovărat-o, din ziua în care, a spus el, a fost furată de arbitri în Ghencea. Rememorînd erorile comise atunci de Tudor, îi putem da dreptate. Dar numai pînă la un punct. Mai departe însă, prima vinovată că i-a permis Stelei s-o egaleze trebuie considerată chiar CFR. Deşi aceeaşi echipă, a arătat altfel în retur, schimbată în rău. N-a mai sedus şi n-a mai zburdat, ci a dezamăgit, din care motiv a învins tot mai rar şi tot mai greu. Cu eforturi şi uneori cu noroc.

Să admitem că adversarii i-au citit stilul. Pe de altă parte, la fel de adevărat e însă că şi-a pierdut prospeţimea, dar şi cumpătul. S-a transformat dintr-o formaţie foarte sigură pe sine într-una precipitată, nervoasă, depăşită de presiunea la care se referea Ando. Altfel nu se explică nici răbufnirea lui Trică de la Iaşi, nici eliminarea lui Cadu de duminică. După ce liderul n-a fost în stare să gestioneze izbînda din Ştefan cel Mare, rămîne să constatăm dacă va găsi resurse să treacă peste şocul din partida cu Pandurii. Trebuie să aşteptăm doar cîteva zile, întrucît CFR se va deplasa joi la Urziceni, iar duminică va primi vizita Rapidului. Ca atare, ne vom lămuri repede în ce măsură legiunea străină de pe malurile Someşului mai poate spera la titlu sau se va mulţumi cu locul 2. Cum rezultatele directe, 0-0 şi 3-1, o avantajează pe Steaua, aceasta a devenit favorită, iar CFR outsider. Iată că, în numai cîteva săptămîni, rolurile s-au inversat!

La rîndu-i, Steaua a exploatat la maximum conjunctura, anulînd în scurt timp un handicap socotit de mulţi irecuperabil. Să fim corecţi, nici ea n-a convins. Dar a profitat de greşelile lui Tudor şi, în plus, de victoria acordată la masa verde în controversatul caz bricheta. Totodată însă, ce-i drept e drept, a pornit în urmărirea liderului cu tenacitate şi cu încredere. A refuzat să depună armele chiar şi cînd bătălia părea pierdută, această atitudine datorîndu-i-se, înaintea tuturor, lui Lăcătuş. El a transmis echipei din îndîrjirea şi seriozitatea jucătorului de altădată, din starea de spirit a unuia care, supranumit Fiara, nu s-a împăcat niciodată cu ideea înfrîngerii. Lăcă a tăcut şi a făcut, şi-a văzut de treabă. Cînd unii îl consideră deja un antrenor de calibru, iar alţii sînt de părere că mai are destule de acumulat, adevărul trebuie că se află undeva la mijloc.

Evident, Steaua se recomandă în clipa de faţă cu un moral mai bun. Asta nu înseamnă însă că lupta pentru supremaţie s-a sfîrşit deoarece nu-i exclus ca, deşi în corzi, CFR să reuşească un final de sezon energic şi eficient. Să se trezească din pumn. Judecînd după ultimele sale evoluţii, e mai puţin probabil. Dar nu şi imposibil.

Comentarii (65)Adaugă comentariu

marius (7 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 18:55

din pacate tot despre fotbal se scrie… si nimic interesant

sandokan (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 18:58

sunt stelist, dar sincer imi pare rau pt CFR si Andone !
mi-ar fi placut ca ei sa fi castigat campionatul si imreuna cu Steaua sa mearga in liga campionilor;
au muncit mult saracii !!!

alin (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:05

Meritele sunt ale ciobanului si stiti foarte bine la ce ma refer. Mai sunt meciuri de jucat si daca vor fi doar rezultatele de pe teren ,fara aranjamente,steaua cazatoare nu ia nici locul doi.PS sa castigi puncte cu o bricheta, sa stai calare pe stelea si sa spui ca nu e fault ,sa nu vada Tudor 2 de 11 metri este hilar si se potriveste acestei echipe de penibili.

vicentiu (2 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:08

Steaua a castigat cu noroc unele meciuri in retur , dar CFR-ul cum a castigat de multe ori in tur ???
Din pacate la cum joaca CFR s-ar pute-a sa piarda si locul doi .

alex (27 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:09

pentru binele fotbalului romanesc, ar fi bine ca CFR sa castige titlul si sa mearga in UCL, si Steaua sa fie pe locul 2, si beneficiind de statutul de cap de serie in UCLQ3 sa intre si ea in UCL. Doar asa vom putea avea 2 echipe in UCL!

ceva extraordinar (15 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:18

exact. tocmai acest calcul il facusem si eu. totusi, cfr a cazut la capitolul psihic, nu la cel fizic, asta fara insa sa ascundem greselile tactice facute de banca tehnica a clujenilor. de la andone care priveste meciurile din spatele plasei la muresan care se arata paptetic la televizor, de la trica pana la cadu, clujul e mort psihic. andone s’ar putea sa aiba dreptate, cand esti furat in halul in care au fost ei furati, motivatia se pierde. dar la nivel profesionist, motivatia este doar o scuza. diferenta intre profesionistii cu valoarea echipe cfr si cei mai slab cotati precum pandurii ar trebui sa fie ca indiferent daca exista sau nu motivatie, clujenii trebuiau sa castige partida. au demonstrat un tur intreg ca tavalugului clujean nu ii poate sta nimeni in cale atunci cand ei joaca.
e normal insa sa fie demoralizati atata vreme cat dorsin nu e inca fundas de liga secunda, fabianni nu sta pe sireturile fundasilor adversi cum obisnuia, iar didi, motorul echipe indraznesc sa spun, lipseste.
sa nu uitam insa ca rolul antrenorului nu e sa ii invete pe acesti fotbalisti sa loveasca mingea, rolul lui e sa ii trimita in teren motivati, in forma maxima si intr’o echipa cu maximum de potential dar mai ales sa nu accepte scuza ca „arbitrii-oficialii-zeii tin cu ceilalti”. totusi, arbitrul nu iti poate scoate mingea din poarta, dar trebuie gasit drumul pana acolo.
ei bine, la acest capitol clujul a suferit in retur. au pierdut nu razboiul transferurilor, ci pe cel al declaratiilor psihologice, al micilor sau marilor mizerii.
didi, semedo, culio, fabianni, ei au castigat campionatul deja cu prestatiile lor. din pacate andone si muresan au retrogradat..

ionutz (2 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:19

CINE E PE PRIMU LOC ?

Adi (3 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:20

Acum nu mai zic gazetarii ca ar fi bine pentru Romania ca CFR sa castige titlul si sa avem doua echipe calificate in grupele CL cum faceau anul trecut loby stelei. Mai e unul dintre voi care nu are tricolul ros-albastru pe sub haina?

Bavarezu325 (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:32

Nea Ovidiule kum le sti matale pe toate…

george houston (4 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:33

Este rusinos ce se intampla in fotbalul romanesc, dar pe de alta parte este ceva normal intr-o tara in care se promoveaza “spaga si “pilele”.Becali nu face nimic deosebit, decat sa ajute echipa lui sa castige campionatu, netinand cont de faptul ca este sau nu corect.
Atat timp cat vedem antrenori care declara la tv ca oricum nu au nici o sansa cu steaua si mai bine se pregatesc pt meciu viitor odihnindu-si jucatori de baza, ce comentari am mai putea face, sincer va intreb?Mai se poate face vre-un comentariu cand o echipa prefera sa faca doar act de prezenta pe teren!Eu unu zic ca nu.
In concluzie, in acest campioant banii lui Becali au castigat, valoarea a pierdut, sper ca cei ce inca se mai uita cu interes la acest campionat sa isi dea sema ca atat timp
cat exista becali la steaua, va exista o singura echipa care sa castige campionatu, in rest celalte echipe se pot resemna.
Singurul mod in care putem noi protesta , este sa nu ne mai uitam la aceste meciuri trucate…ne putem reorienta, campionatul spaniei, italiei, angliei, si sa le uram celor care se ocupa cu trucarea meciurilor vizionare placuta!

dexter71 (10 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:41

Desi sunt stelist si imi doresc sa iesim campioni, daca cfr-ul va castiga campionatul, macar sub un aspect ma voi bucura totusi: vor intra si ei in liga (direct, pentru ca in cazul unui tur preliminar sa fim seriosi dar n-au cum…). Astfel vom avea ocazia sa vedem cum se vor face de ras in grupele Ch. L. cu echipa asta mediocra pe care o au. Nu de alta, dar toti astia care vorbesc de Ch. L. doar din afara fenomenului (gen CFR, Dinamo, Rapid) nu scapa nici o ocazie sa atace Steaua care vezi-doamne nu a facut nimic acolo. Sa vedem deci CFR-ul… Dar nu cred ca-l vom vedea anu asta, cred ca mai are de asteptat. Hai Steaua! Astept ziua cand te vei scutura de oier…

octa (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:46

pt george houston vise si aberatii doua cuvinte care caracterizeaza postul tau dar sa revin la articol , aveti mare dreptate Dl.Ioanitoaia cfr a jucat f slab in retur iar steaua poate ca nu a stralucit dar a jucat mai bine decat cfr parerea mea in acest inceput de retur e drept au profitate de conjuncturi favorabile vezi cazul bricketa si de o eroare in meciul cu cfr dar analizand per ansamblu campionatul cum este corect si logic pana la urma se compenseaza cluful castigand la rapid prin gol in offsaid in retur si la bistrita egal prin penalty inexistent.Hai sa analizam doar jocul sa lasam chibrietele si arbitrajul. o parere personala este ca steaua a jucat cel mai bun forbal dintre cei 4 care sau luptat la titlu si este zic eu pe merit in fruntea cls.Cfr poate reveni dar avand in vedere ca are un program decat stea cred eu ca ii va fi f greu ,urmatoarele 2 meciuri sunt cruciale daca cfr nu face 6 pct sau macar 4 cred eu ca pierd sansele la titlu.

dexter71 (10 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:47

Nu zau, d-le George Huston… eu parca stiam ca Dinamo e campioana. Si ia raspunde la intrebarea asta: au alergat oare mai mult dinamovistii in jocul cu cfr decat Mioveniul cu Steaua? Cu ce e mai blat asta ca ala atunci? Deci Steaua dupa parerea d-voastra nu mai poate bate nici Mioveniul… Inca ceva, UTA a facut doar act de prezenta in Ghencea, nu-i asa? Hai dom-le fi realist si admite…

maimultdecatstelist (10 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:47

clujul – experiment esuat. confirmarea … peste 7 etape.

maimultdecatstelist (10 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:52

apropo de Lacatus: cautati dvoastra prin toate arhivele si nu veti gasi vreun comentariu de-al lui Lacatus la adresa arbitrajului, a adversarei din etapa respectiva daramite la alte echipe cu care n-a avut meci direct.
pe de alta parte, stim foarte bine ca nu era etapa in care Falcosul, Talnar, etc. sa nu fi avut comentarii de facut pe marginea meciurilor … in special caldabosul ala de andone. tot timpul facea referire la jocul stelei chiar daca nu erau in meci direct.
este si asta o dovada de „gentleman”, nu?

maimultdecatstelist (10 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:53

@alex:
te uiti prea mult la emisiunile sportive … in special la cele cu chiotea.

Mlac (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 19:57

Hai ma Ioanitoaia mai lasa-ne ca nu suntem cu totii prost. Becali castiga campionatul cu bani. ASta e si gata.

Mihai (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 20:03

Sunt clujean, dar din pacate vina e a noastra numai. Nu se poate sa dai vina pe berbecali tot timpul. ceva nu merge la cluj nu la bucuresti, ca acolo are grija domnul cu butoanele… Oricum sa ai 11 puncte si sa le pierzi asa usor nu e bine. Daca acum nu se poate rezista la presiune ce ne facem in Liga? Andone, mai e o problema, pe care adverasarii o stiu bine: la Cluj, terenul e mic si pot sa se baricadeze f.usor. Iti trebuie jucatori de dribling care sa schimbe ritmul des si cu sclipiri de pase. Dupa din astia ar trebui sa te uiti.

johnBRASCO (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 20:07

Nu ii inteleg pe toti frustratii care tot zic ca Becali aranjeaza meciuri peste meciuri.O fi aranjat si el unu doua meciuri acolo dar cum sa creada toti prostii ca le aranjeaza pe toate.Ziaristii sunt de vina care acuza pe nedrept.In rest mu3 la toti frustratii puricosii ceferistii si restu’

Gruia (13 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 20:20

CFR a uitat ca nu joaca pentru titlu, ci pentru Gruia. Cat timp au jucat pentru onoarea clubului au jucat dezinvolt si au zburdat. Cum s-au gandit la onoruri si laude desarte si-au pierdut cumpatul si Gruia s-a indepartat de ei. In al 12-lea ceas reveniti-va si fiti din nou ce ati fost. CFR e cea mai buna echipa din Campionat, dar nu stie inca. Haide CFR! Capul sus! Sunteti invingatori!
PS. Ma bucur pentru Panduri.

dany (4 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 20:22

ai dreptate mihai cfr ul a pierdut pe mana lor.

n34ga (5 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 20:24

Imi plac articolele in care nu se citeaza diferiti presedinti de club (de ex. muresan), antrenori anonimi (de ex. sdrobis) sau patroni inculti (de ex. becali). Si eu sunt clujean, dar nu-mi place aroganta conducatorilor cfr-isti si nici a fanilor deveniti suporteri peste noapte. Cat despre titlu…esteo zicala: sa nu zici hop pana nu ai sarit gardul.

Cristi (7 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 20:33

Din pacate, amandoua vor claca in liga.

aiuritul (309 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 20:38

chiar asa…sa nu spui hop..pana nu sari gardul…
bai ce „bairam” e prin unele redactii la Bucuresti cu inversarea asta a rolurilor…ha…
mereu, dar mereu, cine rade la urma rade mai bine…ne vedem.

shto (6 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 20:49

cfr a fost VARZA in ghencea si au jucat de 2 bani si cu buzaul si cu craiova si cu farul dar au fost scosi de arbitrii sau erori grave (a la Dorel Stoica). Hehehe cate acuze de blat erau prin ziare la adresa Stelei daca bateau un adversar dupa o asemenea gafa cum ar fi cea a lui Dorel Stoica sau cele ale lui Lobont si Izvoreanu din groapa. cfr pierd pe sabia lor datorita jocului slab, pt. ca in cazul „bricheta” decizia de 3-0 este cea normala si RECOMANDATA DE FIFA SI UEFA pt. combaterea huliganismului. Rejucarea meciului se inscrie la capitolul musamalizarea cazului (de care rapid a beneficiat din plin acum 2 ani cand l-au bombardat pe Tudor cu pietre). Este patetic sa-l auzi pe muresan insinuind blat la steaua-mioveni pt. ca sorin cartu s-a aflat in acelasi local (nu au stat nici macar la aceiasi masa) cu virgil becali, cand el insusi se intilnise cu borcea la o „cafeluta” in preziua meciului direct.

[D] [S] [N] (23 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 21:04

Nea Ovidiu, scrie domnule si dumneavoastra odata, un articol in care sa va expuneti transant punctul de vedere, ca dupa atatia ani de gazetarie sportiva va suspectez ca ar trebui sa va pricepeti cat de cat la fotbalul asta sau daca nu, macar sa aveti putin fler cand vine vorba de evolutia pe termen scurt a unui anumit fenomen.
Deci, cum e pana la urma, care e punctul dumneavoastra de vedere? Considerati ca Steaua a devenit favorita sa titlu, sau credeti ca CFR ramane in continuare, pricipala candidata?
Nu de alta, dar finalurile articolelor d’voastra lasa senzatia ca de fapt nu ne’ati spus nimic si am citit de pomana atatea randuri, pentru ca la sfarsit, sa ne lasati intr’o incertitudine absolut stupida si nefericita.

armata ultra never die (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 21:07

forza steaua.cfr-ul a decazut,steaua e pe val…dar daca e cineva sa ma asculte: laca nu ignora bistrita ca mai tot timpul ne impotmolim acolo.Daca invingem la bistrita suntem campioni.FORZA STEAUA!

bogumil (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 21:08

steaua=gunoiul Romaniei
****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)

Dinamo (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 21:24

HAI DINAMO !!!

laur (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 21:24

D-le Ioanitoaia, Campionatul a fost stricat, in special in retur de iresponsabilul Becali prin declaratiile lui, prin cumpararea arbitrilor, prin xenofobismul de care da dovada, prin faprul ca mai este inca viu. Echipa este in ton cu „actiunile” lui, fug de pe teren (vezi meciul cu Rapid), joaca la intimidarea adversarului prin cotonogeli deosebit de periculoase, jucatori lipsiti de respectul pentru colegul din echipa adversa si multe altele. Aveti dreptate, echipa nu joaca nimic, dar fac un taraboi cat o campioana europeana. Trufia nu le sta bine la varsta lor, dar nici sa-i mai educi nu cred ca mai poti. Sa-i vad pe suporterii Stelei, acum atat de „bravi” in meciurile de CL cand aceasta echipa, daca va castiga un punct va fi o mare minune. Cu respect

STEAUA CAMPIOANA 2008 (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 21:32

STEAUA CAMPIOANA 2008

petre (5 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 21:38

ACEST ARTICOL ESTE PERFECT.CAT DESPRE RESTUL PAPAGALILOR CE SCRIU PRIN ZIARE,LA CAT FOTBAL STIU PENTRU EI TOATE MECIURILE SUNT BLAT.MAI BINE SA-R DUCE LA PRASIT.

Alessss (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 21:43

Nea Ovidiu nu ati fost nicio data intre preferatii mei dar sincer va felicit pt articolu asta..cat despre ceilalti frustrati din presa ar trebui sa se uite la un om cu experienta si sa invete si abia apoi sa abia tupeul sa scrie de unu sau de altu…inca o data felicitari!!!

petre (5 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 21:46

DOMNULE IOANITOAIA SUNTETI UN ZIARIST COMPLET.LOCUIESC IN STAINATATE SI CITESC IN SPECIAL ZIARELE ENGLEZESTI.ACOLO SUNT ARBITRI MAI SLABI DECAT CE AVEM IN TARA(INTRADEVAR NU TOTI).UN ARBITRU PRECUM BALAJ DA LECTII LA MULTI DIN STRAINATATE,IN SCHIMB ZIARISTII CE SE OCUPA DE RUBRICELE SPORTIVE SCRIU DOAR DESPRE CALITATEA JOCULUI.POATE DOAR O FRAZA O DEDICA ARBITRULUI.

tati (7 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 22:00

…ma, nea…crede-ma ca deveniti penibili…Sunteti ca parintii aia slabi care spun povesti la copii…Spune-o nene pe drepte ca au vazut milioane de oameni, ca i-a batut Steaua cu arbitru, Steaua s-a batut singura la Iasi, asa cum si CFR s-a batut singura cu Pandurii, la Cluj, ca s-au dat OBLIGAT punctele lui Rapid pentru Steaua, si cate altele…sa numai vorbim de rasuri de meciuri ca Vaslui-STeaua, Steaua-Unirea, Steaua-Dacia, CFR-DINAMO si altele…Ne-ati facut sa va vedem valoarea voastra de gazetari care se schimba dupa cum se dau banii, si valoarea ****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) de actionari de cluburi care in detrimentul spectacolului fotbalistic traiesc campionatul prin prisma banilor pierduti sau castigati, fara sa aiba nici cele mai mici cunostinte despre desfasurarea unui astfel de joc, ca reguli si ca proceduri, furand astfel cu buna-stiinta spectacolul celor ce, ca niste-mpatimiti ai jocului cu balonul rotund, privesc buimaci la ce se-ntampla in acest secol, si se-ntreaba cum de e posibil asa ceva, fara ca nimeni sa ia masuri…Iar voi gazetarii, ati revenit la forma si metodele di-nainte de 1990, cu gurile-nchise de euro, si va mintiti intai pe voi singuri, apoi pe cei ce va asculta, c-avem fotbal in Liga…avem un rahat de fotbal in liga, e doar…un fel de alba-neagra mai evoluat…

romanObosit (10 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 22:05

A fost nevoie ca Pandurii sa arate unei ligi intregi de ce, vorba basmului, imparatul e gol. Fusese el gol si la Iasi, si aproapegol la Buzau, dara dorinta unor lideri de opinie era atat de mare – poate fi argumentat desigur – ca CFR sa castige liga, incat nu vroiau sa vada ca jocul scartaie – sa fie Diddy pricina? Acum este evident, CFR nu mai este cel din toamna, si bla, bla-bla etc. Sigur ca nu mai este, doar a peirdut in cateva etape avansul de 11 puncte. Numai ca aceasta se vedea etapa trecuta, cainii se uitau mirati la CFR si se jucau de-a maidanezii. Si toata lumea ipocrita a rasuflat usurata, CFR revine.
Or, toti juranlistii de sport, orice om normal care cunoste un pic fotbal, si care a vazut meciul CFR Steaua, stia ca CFR nu este ce se povesteste. E doar o echipa de jucatori medii, peste media ligii desigur, dar care in Portugalia nu prea si-ar gasi loc la Maritimo Funchal. Echipa de muncitori. Bun, si cine-i exploatatul?

Zoltan (5 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 22:23

Problema e ca in retur jucam prost.Asta plus arbitrii plus ghinioanele au facut sa nu mai fim favoriti la campionat.In momentul asta cu totul ca sunt fan CFR ,sansele ca Steaua Bucuresti sa castige campionatul sunt de 60%…Eu totusi sper sa ne revenim,si sa nu mai raspundem tuturor provocarilor venite din Bucuresti. Nu cred ca iesirea in fata a doctorului a facut bine echipei.Sa nu ne mai uitam la alti ,sa fim doar noi Cfr-ul din anii trecuti,si vor veni si rezultatele.Pana si la case mai mari se intampla.Cine a zis ca o echipa nu se face in 2-3 ani a avut dreptate.E diferenta mare intre mentalitatea de joc de la Steaua si de la celelalte echipe…

D’arc (2 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 22:32

E intr-adevar admirabil sa scrii un articol in care de fapt nu spui nimic.
Sunt de acord cu cei care spun ca titlul a fost „achizitionat” de Becali. Arbitrii, mese verzi si blaturi…, nu exista un meci curat al acestei echipe glorioase.
Dar Beecali isi va atinge scopul: investind 2-3 milioane in cele mai sus amintite, isi va recupera 10 mil. din liga.
Doar suporterii orbiti de glorie se vor consola dupa inca o umilinta europeana: „Macar noi am jucat in grupe!”.
Sincer, mi-ar fi rusine sa fiu stelist.
Sunt mandru ca nu sunt…

colaps (3 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 22:35

cu noroc? ca offside-ul din care a egalat Dorsin? mai sa fie, dar ce la Cluj e noroc, la Bucuresti se transforma in blat… macar de ar fi asa, dar singura diferentza este una de ambalaj…

Marius (7 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 22:39

cfr – rapid 1 solist d jucat la pariuri, da repede ca o sa fie blocat

Lucy (1 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 22:58

D’arc esti o mare zdreanta care n-are ce manca si isi pierde timpu pe la internet cafe asa ca mai bine veziti de covrigu tau ca oricum Bucurestiu a fost si va fi mandria tarii la fotbal si nicaieri n-o sa gasesti oameni care mor pe teren cum sunt Radoi (steaua) Danciulescu(dinamo) sau Maftei (Rapid) mai bn sa iti fie rusine cu adoptiile alea de orfani de cLUJ asa ca lasa-ne ca esti cam imputit in gandire nb + coroana de flori si popa la cap

Zoltan (5 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 23:05

Radoi omoara nu moare pe teren:))

marius d. (4 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 23:25

In ultimul timp ni se serveste la fiecare masa,emisiune sau stire sportiva adica,placa cu steaua e pe val,clujul si urmaritoarele nu joaca nimic,dar nu se pomeneste de adevaratele dedesubturi ale ligii intai.O sa fac o comparatie ca sa intelegeti ceva ce toata lumea stie,dar din motive care imi sunt necunoscute nu o spune si nici nu o recunoaste.Exceptie fac fanii stelei pe care ii exonerez de acest subiect tabu pentru ei.Sa presupunem ca suntem la o cursa atletica de 200 de metri.Sportivii la prima vedere sunt egali la linia de start.Cistiga X cu 2 sutimi mai putin decit urmaritorii.El e campionul si toata lumea il aclama.Dar spectatorii nu au observat un lucru,acesta a plecat de la linia de start cu 2 sutimi mai repede decit ceilalti.Cel care a dat startul nu a vazut sau nu a vrut sa vada.Sa continuam supozitia noastra.Ce te faci daca atletul a mai luat si un pic de substante interzise?Il avantajeaza acest lucru?Eu zic ca da.Si acum sa extrapolam la fotbal.E avantajata steaua de arbitrii?Este.Joaca echipele adverse fara motivatie?Joaca.Isi tin titularii pe banca de rezerve din varii motive,numai sportive nu?Bineinteles.Se intimpla ca numai la un meci al stelei sa se ia o decizie favorabila la masa verde?Se intimpla.Patronul acestei echipe iese cu niste declaratii naucitoare despre coruptia arbitrilor din liga I?Da.Federatia ia decizii si se antepronunta in situatii ce tin de diferite comisii sportive?Bineinteles.Patroni ai echipelor adverse isi acuza formatiile de noncombat in meciurile disputate impotriva echipei steaua?Desigur.Dupa atitea certitudini mai urmeaza una pe care toata lumea o stie:STEAUA va iesi campioana.Triumfind peste jocul bun sau prost al celorlalte echipe,peste ghinionul sau erorile de arbitraj la care sunt supuse echipele adverse.Dar veti spune,cine le a impiedicat sa joace bine si sa cistige puncte si implicit campionatul?Poate ca nimeni,dar intre 2 sportivi de valori apropiate cel mai mic ajutor poate duce la departajarea lor.Daca s ar inventa un concurs la care Dnul BECALI sa concureze singur ar mai exista o sansa sa fie invins.Dar asa…
Si mai trebuie sa adaug ceva,echipa steaua nu e de blamat.Ma refer la jucatori.Aceste lucruri se fac sigur peste capul lor.Insa putina decenta in declaratii n ar strica.In rest s auzim numai de bine.Ca suporter astept ziua in care o echipa romaneasca sa faca o figura frumoasa in liga campionilor.Dar mai avem de asteptat.Si sincer va zic ca nici nu mi pasa cum se va numi ea, numai echipa romaneasca sa fie.Deci…

Sarasota (3 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 23:44

Va scriu din Florida. Citesc pe internet presa sportiva din Romania si urmaresc toate meciurile de fotbal din prima liga si care sunt transmise pe cele patru canale romanesti de aici. Sunt stupefiat de subiectul „arbitrii taie si spanzura in fotbalul romanesc”. Ma intreb : daca patronii cluburilor din prima liga se vor intelege sa plateasca arbitrii straini pentru toate cele 68 de meciuri pe sezon, ce-ar mai scrie Ovidiu Ioanitoaia & Co ? Eu zic ca si in acest caz vor spune ca „gura lumii zice” sau „unele zvonuri care circula” (probabil prin Cismigiu !) sau „pe o partie de schi din Austria erau alaturi la teleschi un arbitru austriac si nepotul nu stiu carui patron de club din Romania” sau „pe o terasa din Verona un jucator de fotbal de la nusce echipa juca biliard cu un arbitru toscan” etc. Bai, dar tare prosti sunt atat patronii, jucatorii cat si cititorii care cred asemenea bazaconii si se porneste o galceava ca Ovidiu isi rade in barba … Si asa se castiga bani frumosi inventand povesti care nici macar nu au farmec. Treziti-va frati romani !

Sarasota (3 comentarii)  •  7 aprilie 2008, 23:53

O mica corectura : 34 X 9 de meciuri pe sezon si nu 68 cum am scris din greseala.

mese (1 comentarii)  •  8 aprilie 2008, 6:47

extraordinar articol, mintea mi s-a luminat acum, i can see, i can see, apa e uda si arta e frumoasa, domnule sunteti un geniu al ziaristicii sportive, va citesc articolele cu lacrimi in ochi, tinte-ti-o tot asa ca nu o sa va mai citeasca nimeni

Catalin (1 comentarii)  •  8 aprilie 2008, 6:50

domnu Ioanitoaia dumneavoastra cei de la gsp nu stiti regulile dupa care se fac departajerile in caz de egalitate de puncte?? sau de ce e steaua pe locul 2 in clasamentul gsp??

adu (3 comentarii)  •  8 aprilie 2008, 8:47

@CAtalin:
Doar la final in caz de egalitate de puncte se v-a departaja dupa criteriul meciurilor directe !!

Pana atunci se departajeaza dupa golaveraj ;).

Asa e sistemu …;))
Un motiv ar fi dk sunt 3 echipe pe acelasi loc si nu au jucate toate meciurile directe e mai greu de facut clasamentu :)P
Bafta .

patrik (3 comentarii)  •  8 aprilie 2008, 9:14

poate dragomir a avut dreptate cand a spus ca sant jucatori de mana a 2-a cei care au venit in Romania. de ce cred asta? pai asa s-au comportat cei de la CFR. adica in tur au fost lei paralei [ cate o data cu ajutorul arbitrilor, parerea mea] iar acum mai castiga si ei cand vor ceilalti sa piarda. ce pretentii mai au la titlu cand au mancat bataie de la PANDURII , asta intamplandu-se in GRUIA?
DACA ERAU NISTE INVINGATORI NU SE LASAU AJUNSI DE NICI O ECHIPA … LA AVANTAJUL DE PUNCTE PE CARE L-AU AVUT FATA DE URMATOAREA CLASATA. imi pare rau pt ei dar sa nu uitam nici felul cum s-au comportat in UEFA cu cipriotii. cred ca titlul ramane tot in BUCURESTI anul asta. CFR-ul era singura echipa care ar fi putut anul asta sa ii incurce pe granzii din capitala daca nu s-ar fi lasat pe tanjala cum se spune…. pacat… poate la anul ei sau o alta echipa din provincie, poate POLI TIMISOARA, cine stie. ar fi bine sa se lase povestile cu butoanele si sa se joace fotbal. daca nu poti invinge o echipa inseamna ca s-a umblat la butoane … sincer nu cred

jules (14 comentarii)  •  8 aprilie 2008, 9:15

Domnule Ioanitoaia vezi ca ai gresit: „a dat vina pe el însuşi, pentru că a modificat garnitura care bătuse pe Dinamo” nu este declaratia lui Andone. El a declarat ca se simte vinovat pentru ca a pastrat aceeasi echipa de contraatac, cu doua extreme de viteza, in loc sa inceapa cu Ruiz un jucator de careu.
Stati linistit ca asa se intampla la batranete, ba nu auzi bine, ba numai esti atent, ba uiti.
Cu respect.

Comentează