Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Wagner şi Deaconu

Aţi aflat din Gazetă, dar şi din alte ziare, că pe un stadion din Germania s-a petrecut sîmbătă un incident similar celui consemnat cu doar două zile mai devreme în Giuleşti. În minutul 58 al partidei de Bundesliga dintre Duisburg […]

luni, 24 martie 2008, 7:45

Aţi aflat din Gazetă, dar şi din alte ziare, că pe un stadion din Germania s-a petrecut sîmbătă un incident similar celui consemnat cu doar două zile mai devreme în Giuleşti. În minutul 58 al partidei de Bundesliga dintre Duisburg şi Hannover, arbitrul Lutz Wagner a fost lovit, ca şi Alexandru Deaconu la Rapid-Steaua, de o brichetă aruncată din tribună. Numai că, deşi a păţit-o mai rău decît colegul său român, primind îngrijiri medicale şi fiindu-i bandajată arcada stîngă, rănită, neamţul nu s-a grăbit să oprească întîlnirea. Spre deosebire de Deaconu, a lăsat-o să curgă, iar aceasta a luat sfîrşit, după încheierea timpului regulamentar, la egalitate, 1-1. Legat de întîmplarea din Giuleşti, prezent la Recursul Etapei, pe Antena 2, nici Gică Popescu nu i-a ţinut partea lui Alexandru Deaconu. Ex-căpitanul “naţionalei” noastre şi al celebrei Barça a catalogat atitudinea acestuia ca greşită. “S-a pripit”, a afirmat Popescu, adăugînd că “Deaconu trebuia să nu bage în seamă că s-a azvîrlit cu încă o brichetă. Cu atît mai mult cu cît putea să continue meciul, era dator s-o facă”.

Personal, chiar nu simt o plăcere să reiau subiectul. Exprimînd aceeaşi opinie ca şi Gică Popescu, dar înaintea fostului reputat internaţional, am devenit imediat, cu precădere pe blog, ţinta numeroşilor suporteri roş-albaştri. Care m-au acuzat c-aş fi avocatul huliganilor şi duşman al Stelei, că m-am vîndut CFR-ului şi aşa mai departe, cunoaşteţi refrenul. Revin însă asupra reacţiei lui Deaconu dintr-un motiv foarte simplu. Deoarece consider că Wagner i-a servit o lecţie, dovedindu-i că unui arbitru cu pretenţii nu-i e permis să-şi piardă luciditatea şi, cu atît mai puţin, controlul. Să se înfurie, cum înclin să cred, asemenea altora, că a acţionat Deaconu. Sub imperiul nervilor.

Fotbalul se conduce, ştim toţi, după legi scrise, dar şi nescrise. Deaconu le-a respectat pe primele, în sensul că a avut acoperire regulamentară. Cînd vine însă vorba despre legile nescrise, lucrurile se complică, fie şi în ideea că există anumite meciuri, cele cheie, cu miză, pe care un arbitru nu trebuie să le oprească decît în cazuri excepţionale, de forţă majoră. Întrucît, în ciuda obiectelor căzute pe gazon, Rapid – Steaua nu s-a înscris în categoria respectivă, rămîn la părerea că Deaconu era obligat să cîntărească mai bine situaţia, matur, responsabil, nu să se repeadă. Implicit, era obligat să realizeze că îşi asumă riscul de a influenţa, cu sau fără intenţie, lupta pentru titlu. De a o muta de pe teren într-un birou, căci urmează, se îndoieşte cineva?, ca Stelei să i se atribuie mîine victoria la masa verde. Din păcate, n-a făcut-o.

Altfel zis, încercînd să demonstreze că e puternic, Alexandru Deaconu a reuşit să demonstreze doar că e slab. Pentru că, dacă n-ar fi fost slab, ar fi dus şi el, asemenea lui Wagner, partida pînă la capăt.

Comentarii (253)Adaugă comentariu

Piciu (51 comentarii)  •  25 martie 2008, 13:34

Mosule la Rapid -Steaua a fost o ploaie de brichete si ea a incepul mult mai devreme de minutul 73 .
Arbitrul a gresit ca nu le-a adunat sa le duca pe masa observatorului din partea federatiei .

Foarte bine ca a oprit jocul . Trebuiesc luate masuri drastice impotriva huliganismului de pe stadioane si nu numai .

Am fost la meciuri de fotbal in Germania , chiar si pe stadionul din Duisburg . Nu se compara comportamentul suporterilor germani cu cel al suporterilor romani .
90% din timpul partidei nemtii isi incurajeaza echipa pe cind ai nostri injura adversarii .

In aceste conditii orice asemanare cu suporterii si arbitri din tarile civilizate nu isi au rostul .

Noi am ramas niste barbari .

Silviu (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 13:35

Domnule Ovidiu Ioanitoaia de multi ani sunteti unul din ziaristii pe care ii citesc cu deosebit interes convins fiind de profesionalismul dumneavoastra, atat in cele ale scrisului, cat si in construirea unei echipe de jurnalisti.
Desi de obicei imi pastrez opiniiile pentru mine sau pentru cercul meu de prieteni, am hotarat sa va scriu dupa ce am citit editorialul dvs din gazeta de azi.
In opinia dvs, arbitrul Deaconu este slab si privit din perspectiva arbitrului Wagner asa si pare; dar nu ar trebui sa uitam ca traim intr-o tara unde violenta verbala este poate mai raspandita decat „Buna ziua”, violenta domestica este una dintre cele mai cunoscute si practicate variante de educatie punitiva (fie ca ne referim la „educarea nevestei” sau la „educarea copiilor”) cu radacini puternice in istoria si traditia noastra – „bataia e rupta din rai” – violenta stradala ramane o componenta principala a vietii de zi cu zi – numai in stirile televizate se pot gasi nenumarate exemple fara cele pe care le putem vedea personal.
Avand toate acestea in vedere sunt convins ca arbitrul a procedat corect intrerupand meciul, mai ales ca era unul important si, recunosc, mi-as dori sa se intample la fel in toate celelalte meciuri care mai sunt de disputat. Ba mai mult, poate ca echipa gazda ar trebui si depunctata pentru ca nu a asigurat condiile cerute pentru desfasurarea meciului (caci cine altcineva e vinovat pentru intrarea pe stadion cu astfel de obiecte daca nu cei care stau la intrare?). Cu siguranta asta va afecta campionatul, dar, poate, va ajuta la crearea unor conditii civilizate de vizionare a meciurilor pe stadioane si ar putea fi o lectie buna pentru intreaga societate. Poate parea hazardata, dar asta e opinia mea si din aceasta perpectiva arbitrul Deaconu a fost un curajos (probabil fara a fi constient de asta) Va multumesc.

VALI (11 comentarii)  •  25 martie 2008, 13:36

Felicitari ptr.articol.Arbitrul german a condus meciul cu gindul si respect pentru publicul spectator si telespectatori iar al nostru si-a facut datoria fata de patronii sai precum M.Sandu I.Lupescu,M.Dragomir si clanul Becali o rusine nationala.Sa schimbat ceva in fotbalul rominesc dupa 1989,nimic,inainte dictatura hotarea transferurile,campioana si cistigatoarea cupei.Azi cineva nea amenintat cu folosirea butoanelor si le foloseste cu brio.O rusine pentru cei care il ajuta.Mai vrea sa ajunga si presedintele acestei TARI!!! In ce hal am ajuns. Ceea ce se intimpla in fotbalul rominesc o sa vedem ce rezultate vom avea la euro 2008 si chiar miine la meciul cu RUSIA.

Timisoara, orasul primei victorii in fata sovieticilor (35 comentarii)  •  25 martie 2008, 13:37

Polemica asta legata de Deaconu va mai dura inca un secol…

Boby (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 13:43

Dau dreptate suporterilor stelisti si chiar si rapidistilor. Meciul ar trebui rejucat fara specatori, de la 0-0, in niciun caz din min 73. De ce? Voi argumenta. In primul rand ceea ce scapa multora dintre suporteri este ca TOT MECIUL s-a disputat sub teroarea bicretelor. Pai oameni buni, daca ati fi cinstiti ati recunoaste ca niciun jucator nu poate juca si nu se poate concentra la joc cand pe langa el zboara tot felul de obiecte. Niciun jucator nu poate ramane calm in astfel de situatie si acest lucru pune ampreta pe prestatia jucatorului si tocmai de aceea consider ca normal ar trebui sa se rejoace de la 0-0. Mia mult, isi poate inchipui cineva ca 17 min de joc ar insemna fotbal. Pai nici in cele mai bune zile un jucator nu-si poate face incalzirea decat in 10 min. Da este foarte posibil sa se marcheze din nimereala sau pentru ca unii au reusit sa intre mai repede in ritm. Pai atunci nu vor apare iar discutii intre suporteri !!!. Decizia corecta ar fi rejucarea meciului de la 0-0, suspendarea stadionului pentru x etape si o amenda usturatoare data clubului. Oricum varianta de a se continua din min 73 este inadmisibila. Consider ca in acest fel nu se va ajuta nicio echipa si cel mai bun va castiga pe teren. As vrea sa pot veni la stadion asa cum se vine si in alte tari, sa pot cumpara un pahar (de plastic) cu bere, sa nu fie nevoie sa-mi las bricheta sau celularul la poarta. Trebui inteles ca educatia si a fi civilizat nu sunt trasaturi cu care te nasti. Ele sunt impuse de regulamente, legi, societate, familie. Dar pentru toate astea trebuie un inceput. Corect ar fi. RJUCAREA MECIULUI DE LA 0-0, SUSPENDAREA STADIONULUI GIULESTI X ETAPE SI O AMENDA USTURATOARE CLUBULUI ORGANIZATOR

romanObosit (10 comentarii)  •  25 martie 2008, 13:45

Cata arta in argumentare! Din pacate ceea ce faceti tine prea mult de sofistica, adica frumoasa explicatie, numai de-ar fi si adevata! Incercati sa imaginati ca Wagner arbitra in Giulesti, se trezea cu o bricheta si apoi se uita la spectatori si vedea cateva zeci de imbecili cu ochii inrositi de singe, cu spume la gura, scuipand, injurand din strafundul bojocilor tot codul genetic al arbitrului, amenintand sa sara parleazul si sa-i dea o bataie, aruncand cu alte brichete monede, capse etc. si incercati sa ma convingeti ca el nu oprea meciul! Apoi Deaconu in Germania ia o bricheta, se uita la jucartori care spun ne pare rau, ce sa facem sa va ajutam, se uita in tribune, aia se uita la el cu intristare, si cansd face semnul sa continue il aplauda! Concluzia: suntem mult prea necivilizati sa ne permitem sa trecem peste un asemenea incident. De aceea orice discutie pe aceasta tema e dezonoranta si nu are decat scopul de a pune presiune pe comisie.

lili (11 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:01

Bricheta respectiva nu era adresata arbitrului , ci jucatorilor de la Steaua.Spre ghinionul celui care a aruncat-o. Ce sa le ceri celor de la Rapid cand Corsicanul ala aproape ca cersea la Becali victoria Rapidului si Zotta doar abera vorbea si prostii.

kobe (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:04

intrebare pentru domnul IOANITOAIA –
la fiecare derbi de pe stadionul lui Duisburg – suporterii arunca cu brichete sau altfel de obiecte – dupa ce raspundeti la a doua intrebare – puteti face comparatii !!!!!!!
Daca nu pledoaria dumneavoastra este PRODOMO !

bula (179 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:12

Ovidiule, torni gazpe foc degeaba!
Refuz sa cred ca in Germania, crainicul de stadion repeta in nestire, ca va opri meciul_asa ca las-o jos cu „cazul similar”.
Odata si-o data trebuia sa se ia aceasta masura, si sper ca Miercuri sa primeasca si vreo zece etape si depunctare!! NU , NU SINT STELIST, DAR CE SE INTIMPLA ACUM IN FOBALUL ROMANESC (ca si in celelalte domenii), de 18 ani , e strigator! Suporterii au devenit ‘bande de infractori’!!

Raspunde-mi la un singur lucru, DE CITE ORI AU FOST SUSPENDATE TERENURILE IN ULTIMUL AN (la echipele Rapid,Steaua ,Dinamo)?!!!!!
VEZI!!!

ciortanul (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:18

In Germania arbitrul afost lovit cu o bricheta de plastic in timp ce Deaconu afost lovit cu una metalica. E o mica mare diferenta!!

Timisoara, orasul primei victorii in fata Rusiei (35 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:21

@ciortanul
O fi primit o butelie in cap da nu ne-am dat seama.

ciortanul (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:24

AtI AUZIT DE TRAUMATISM CRANIAN INCHIS ! Nu trebuie sa curga sange neaparat

cipricu (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:25

pentru tupeul de care dati dovada dv si ecchipa de lingai din slujba lui felix
propun public tuturor suporterilor stelei din romania si nu numai sa boicoteze cumpararea tonomatului pe care il conduceti.
sunteti jalnici, prin modul cum intelegeti sa va faceti treaba de gazetari
trebuie odata si odata sa vi se aplice si dv procedura insolventei
ati aruncat destul cu noroi
in steaua d-le ovidiu
gata pt numele lui d-zeu
daca aveti asa ceva
stiti bine ca manea, zott si cu maftei , sapunaru , pancu ce au facut pe teren in momentul opririi meciului
mai aveau putin si il inalecau pe arbitru acolo
sa fim seriosi
si daca vreti sa facem incercarea sa vedeti si dv cum este va dau eu cu o bricheta in cap si pe urma sa mi spuneti daca v-a placut sau nu ?
f bine a facut jucatorii stelei ca nu au acceptat provocarile celor de la rapid
prin modul in care faceti presa nu faceti altceva decat sa incitati si sa provocati la violenta
nu am vazut niciodat a in tonomat dar zilnic
stop violentei in sport, dar asa sa faceti o campanie de educatie pt toti iubitorii de fotbal , nimic
numai de premii vorbiti
incercati sa faceti ceva pt sport
nu vedeti ca baza de selectie in materie de sport este varza?
ergeti in scoli cu antrenori de la cluburi si incercati sa racolati potentiali viitori sportivi de performanta chiar daca statul nu face nimic, faceti dv ceva util , rasplata vi se va intoarce candva inzecit .

ll (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:33

cea mai buna decizie
1) omologarea cu 1-0 a rezultatului rapid-steaua
2) penalizare Rapid 3,4,..10p cate vrea muchii lui mircea sandu
in felul asta..fara pomeni ..fie ele si la Dumnezeu pt. anticristul becali

The Coach (41 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:33

Oare REGULAMENTELE cand se vor APLICA INDIFERENT de NUME ? GOLANIA NU ARE DE A FACE CU SPORTUL DE PERFORMANTZA ! Se pare ca unii jucatori precum Sapunaru si altzii mai coloratzi nu au avut 7 ani de acasa si nu stiu cum de au facut Liceul (poate cu tot cu amenintzari si brichete!).La fel Radoi si multzi din Compania de sunete a lui „Ciobanu”.Peste ani ma intreb catzi dintre actualii jucatori vor ajunge antrenori,formatori de caractere,pedagogi.Dar daca in continuare vor fi preferatzi cei fara carte in dauna celor cu carte…? As vrea sa castige campionatul POLI Timisoara dar acest lucru doar pt.Uhrin sau CFR pt. Paskany si Muresan care mai stiu sa si vorbeasca si sa se fereasca de aberatzii de Bucuresti scoase din gura lui Ciobanu sau Borcea.As vrea sa se schimbe ceva nu numai Steaua,Rapid,Dinamo.Mi-e dor de gasca nebuna a Sportului ,distrusa de aceeasi legiferatori ai F.R.F. si L.P.F. si de zilele cand puteai sa mergi la meci cu femeia si copilul.

mnm (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:34

sunt suporter stelist. nu sunt de acord ca steaua sa castige 3 puncte nemeritate.corect si imposibil mi se pare sa se continue partida din min 73 (desi altfel te aperi 20 de min odihnit) si sa vedem cat se termina dar pt evenimentele petrecute in tribune rapidul ar trebui depunctat 1pct 2,3 nu conteaza si terenul suspendat pana la sfarsitul campinatului sau mai mult.

Caesarus (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:36

Violenta e spurcata rau si nu aduce nimic bun!

The Coach (41 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:36

P.S. Sapunaru a declarat despre Deaconu ca a fost ca a fost ca o „femeie”.Oare logica jocului sub presiune castigat il face mai „voinic” ? Sau a jocului cu intimidare ?

The Coach (41 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:42

Campionat 2008/2009
Locurile 1-5.C.F.R.,Poli Timisoara, Unirea Urziceni,F.C.Vaslui,Gloria Bistrita…….16-18,Rapid,Dinamo,Steaua.Oleeeeeeeeeee toate din B(ucuresti) in B !

Eu (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:56

Corect ar fi
10 pct depuncatre Steaua si Rapid sa primeasca 15 pct.
3 pentru victorie
3 pentru lovirea precisa a tinteti
3 pentru „barbatia” lui Sapunaru
3 pentru milogeala lui Zota
3 pentru educatia Corsicanului

Sper ca FRF sa ia aceasta decizie si la aceasta sa mai adauge inca 20 pct din partea ziaristilor de la GSP pentru meritele deosebite in campania de evidentiere a huliganismului din Romania.

Sper ca pe viitor la portile stadionului sa se imparta mantale de ploaie contra flegmelor, casti de protectie militare si dopuri fonice. Multumim GSP

Kap (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 14:58

Intre cele 2 situatii nu este termen de comparatie…Pe tot parcursul meciului au fost aruncate obiecte spre jucatorii stelei, de cel putin 2 ori jucatori ai stelei au fost loviti…Iar bricheta aruncate nu era destinata arbitrului ci jucatorilor de la Steaua…
Nea Ovi cum poti sa zici ca nu esti de acord cu decizia arbitrului…La toate meciurile cu miza se intampla la fel…si eu ca spectator am fost lovit la un meci al Stelei cu Dinamo, cu un obiect de metal si pe langa mine a trecut o bucata de ciment care a spart scaunul din spate…CE TREBUIA SA FAC? SA IAU PIATRA SI SA O ARUNC INAPOI?…TOATE ACESTE EVENIMENTE TREBUIE OPRITE INTR-UN FEL SAU ALTUL…SI CRED CA ATUNCI CAND SE UMBLA LA PUNCTELE ECHIPEI EXISTA O POSIBILITATE SA SE MAI OPREASCA DIN ACESTE EVENIMENTE NEFERICITE…

Bortosul (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 15:11

De aceea suntem o tara de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) pentru ca „ziaristi” ca Ioanitoia si alti destepti sunt primii care indemna la nerespectarea regulamentelor si a disciplinei so spectacolului sportiv. Dar cind suntem sanctionati in meciurile international pentru fapte reprobabile facute de suporteri / sportivi atunci marele Ioanitoaia o intoarce ca la Ploiesti.
Cind o sa spuna Ioanitoaia ca in Giulesti nu se poate desfasura um meci in conditii civilitate ? Cind o sa vada Ioanitoaia ca orice antrenor care vine in Giulesti este scuipat sistematic si permanent de la TRIBUNA 0.
Trebuie sa asteptam sa moara cineva pe teren sau sa fie incidente grave ca sa se intrerupa un meci ?
Ioanitoia esti PENIBIL in culoarea visinie si se vede de la o posta ca esti anti STEAUA ( in toate luarile tale de pozitie)

Belphegor. (167 comentarii)  •  25 martie 2008, 15:13

Pentru TOTI rapidistii:
Ieri a aparul noua editie a saptaminalului Fanatik.
Cumparati-l pentru a citi citeva, adica 0,0000001%
din ceea ce se intimpla inainte de 1990 la meciurile Rapidului su stelutza bolshevica. Asta doar ca sa aveti o idee. Bineinteles ca sau scris carti, volume intregi pe tema asta si ar trebui sa se scrie probabil ZECI DE MII de pagini de ziar ca sa se cuprinda IN PARTE mirsaviile facute de stelutza inainte de 1990
(nici acum ceauseii nu sunt prea departe de ceea ce faceau in acea perioada) si nedreptatile facute Rapidului, dar cele OPT PAGINI intitulate „Rapid-Steaua o Istorie In Flacari”, va va da dupa cum spuneam o foarte vaga idee despre ceea ce se intimpla inainte de 1990 (si inca se mai intimpla chiar daca la scara mai mica).

yo (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 15:31

Nenea Ovi, dumneata ai citit Regulementele din Romania si Germania? Te sfatuiesc s-o faci, sau da-mi posibilitatea sa-ti prezint eu diferentele dintre meciurile incriminate de dumneata. O posibilitate pe prima pagina in Gazeta Intact-ului, sa lasati impresia ca sunteti totusi corecti. Un comentariu in subsolul unui articol n-o sa aiba niciodata aceeasi vizibilitate ca „operele” dumneavoastra super-promovate. Daca dumneata nu te simti in stare sa fii impartial da aceasta posibilate altora.

Alex (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 15:37

Vreau doar sa va felicit pentru ca a-ti lansat anumite avantaje in ceea ce priveste formatul ziarului, pagina on-line si altele si pentru ca nu sunteti atat de limitati precum cei de la prosport, care imediat au v-au copiat (aici ma refer nu doar la formatul ziarului…)

bogdan caragea (13 comentarii)  •  25 martie 2008, 15:37

Vedeti dumneavoastra d-le Ioanitoaia,daca a-ti lua in consideratie si starea produsa de lovitura,cred ca v-ati apropia mai mult de ,hai sa-i spunem,,adevar,,,in sensul,ca fiecare om are dreptul la un ,,self protection,,! Si asta nu cred ca poate fi numita lasitate ci,o evaluare exacta a locului unde se desfasoare evenimentele.Evident,un neamt,va fi intotdeauna sigur ca,pina la urma,civilizatia compatriotilor sau,verticalitatea fortelor de ordine ,isi va spune cuvintul….La noi….sint ,din pacate numai codrii verzi de brad…Iar gica pop. sa-si regleze barbatia numai in ziarele de scandal….e mai corect si mai….barbateste,zic eu…

papanas (13 comentarii)  •  25 martie 2008, 15:44

Domnilor,apropo de Stelutza comunista,din pacate si fara suparare va reamintesc performantele ei si faptul ca nici un club romanesc nu se va mai apropia de ele….Si-n continuare sa traiti numai ,,stari de spirit,, si sa fiti ,,singuri impotr…………,,

Viorel (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:01

Cand juca Steaua in ’86 va fi fost Ceausescu vreun mijlocas sau va fi aranjat cu UEFA sa „blatuiasca” meciurie pana in finala. Performanta repetata (finala jucata) doi ani mai tarziu. Nu mai politizati atat sportul, iar d-nul Ioanitoaia sa spuna ca in parlamentul din Marea Britanie: „sunt implicat si ceea ce spun, spun la comanda celor care ma platesc”. Cu asemenea jeguri in tribune, cu derbedei pe teren (gen Sapunaru), sa nu ne miram ca citim aberatiile unora cu pretentii. Poate era mai bine cand facea doar poze pe la Flacara. Macar tacea..

dany-cluj (6 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:04

eu am o intrebare
daca galeria echipei oaspete arunca cu brichete,scaune,telefoane ,trebuie oprit meciul si decis la masa verde ca echipa gazda sa castige?sau pierde echipa gazda pt ca ea e organizatoarea meciului?poate sa imi raspunda cineva?

ciortanul (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:07

Bine zis Papanas. Performantele Stelei sunt inegalabile. Cel putin pana acum.

dany-cluj (6 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:07

de ce nu se intreaba cineva de ce oare vrea federatia,liga ca steaua sa castige campionatul?becali spune ceilalti asculta,de ce nu se ia masuri legate de declaratia d-nului condescu lgate de voturile de la federatie ,cum a ajuns iarasi sandu presedinte?fotbalul e o afacere nu mai e un sport.

ciortanul (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:09

Ptr. Dany-cluj; varianta b

Beck (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:10

Mda…comparatia e absurda si inutila. In Germania nu cred ca au plecat cei de pa banca tehnica plini de flegme si alte prostii, iar aruncatul din tribuna nu e sport national cum e la noi.
Precedentul care va apare in caz ca nu vor fi repectate legile este urmatorul:
-aruncati dragilor in continuare ca domnul copos o sa va aplaude asa cum a facut de fiecare data…
Aceasta va fi urmarea in caz ca meciul se va rejuca…si e valabil doar ptr romania fiindca stadioanele sunt pline de huligani.

QFWFQ (6 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:12

AL RAPID, echipa serviciilor secrete siriene! Vor avea ca emblema sabia profetului, vor juca in tricouri verzi, iar Copos, Corsicanu si galeria vor racni din tribune versete din Coran. Stadionul Giulesti va deveni moschee cu banii ministerului transporturilor. Spune Copos cel batrin/Si cu Taher porc pagin/Spuneti banii cum se fura/Din averea Romaniei?

gigi_beca (42 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:20

Domnu Ioanitioaia,
Nu mai dati lectii de vitejie.
Ce faceati domnia voastra daca erati in locul lui DEACONU?

plus (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:27

In germania sunt oameni cu talent mai mare, ei reusesc sa loveasca arbitru cu prima bricheta …pe cand romanii nostrii (rapidistii in cauza) au nevoie sa arunce „tot meciul” cu „tot felul de obiecte”!!! ..sa fim seriosi, germanii au tintit din prima arcada arbitrului???
..sunt om, roman si rapidist, dar spun ca cele 3 puncte trebuie sa mearga in ghencea daca suporterii rapidisti au aruncat cu brichete lovindu-l pe Diaconu! ..asta pt fotbalul romanesc, altfel se va mai repeta si vor mai exista perdele dupa care sa ne ascundem!
ps: nu ma intereseaza interesele cui le-a servit Diaconu atata timp cat el a arbitrat corect!
pps: moral??? ..da, moral meciul trebuia dus la capat! ..dar intai sa fim noi morali si apoi sa asteptam de la altii acest lucru.

cosanostra (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:30

Remarcabil articol domnule Ioanitoaia, demn de pana dumneavoastra sclipitoare si de logica foarte corecta si eficienta de care ati dat dovada mereu. Insa, in ceea ce priveste comparatiile ele ar trebui extinse. Sa nu ramane doar la Wagner-Deaconu, ci sa indraznim sa-i comparam, de exemplu, si pe presedintele FGF cu Mircea Sandu. Ca stiti cum se spune, pestele de la cap se-mpute. Iar Mircea Sandu nu-i un pestisor oarecare, e un rechin. Si va dati seama ce miros puternic emana. In orice caz va felicit pentru articol

plus (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:30

Deaconu… si nu Diaconu cum am scris in mesajul anterior!

Lala (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:34

@ plus

..ps: nu ma intereseaza interesele cui le-a servit Diaconu atata timp cat el a arbitrat corect!..

O sa ajungem sa ne miniunam si sa umplem ziarele , sa laudam conducatorii cluburilor ca a platit arbitrul sa arbitreze corect. Ceea ce pentru altii este o normalitate la noi datorita gazetariei (pardon partizanatului unor ziaristi) va fi himeric.

Marius (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:49

Daca nu ma insel, in tur, la Steaua-Dinamo s-au aruncat de zor cu tot felul de obiecte, au fost incidente mult mai multe si mai grave decat la meciul Rapid-Steaua. Arbitrul de atunci n-a oprit de tot jocul, ci doar l-a oprit pentru restabilirea ordinii. Ala a fost un tip cu capul pe umeri, desi, ca dinamovist, mi-ar fi suras ideea unui 0-3. Chiar, cine a arbitrat meciul de care pomeneam, stie careva?

k pax commander (67 comentarii)  •  25 martie 2008, 16:58

arbitrul german nu facuse fotbal la juniorii clubului advers…
1.vinovat principal este lupescu,cel care a delegat arbitrul.
2.clubul rapid trebuie amendat.
3.stadionul suspendat 3-4 etape.
4.meciul trebuie jucat din minutul 73 de la scorul 1-0 pe teren neutru si fara spectatori.
5.frf sa nu trimita nici o echipa in cl in toamna aceasta.
******************************************
iar pentru cei care credeau ca dinamo nu are nici un cuvint de spus in campionatul asta mirsav,va anunt din nou,ca dinamo vine din urma,si nu mare ar fi surpriza sa termine dupa steOAIA,adica pe locul doi!hai farul (aruncati colacul de salvare,sintem la apa).

mircea nicola (9 comentarii)  •  25 martie 2008, 17:01

Broscoiule, iar palavragesti la nesfarsit. Sarcina lui deaconu era clara: la prima ocazie, sa ajute masiv Steaua. Este acelasi lucru care se intampla cu toti arbitrii care o fluiera pe aceasta echipa mizerabila, condusa de oameni si mai mizerabili.

eddie (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 17:04

nu vad cum pot fi comparate cele 2 cazuri. Nu cred ca la nemti s-a aruncat cu obiecte in teren de la inceputul meciului, nu cred ca jucatotrii oaspete au fost vanati pe tot timpul meciului cu aceste obiecte, cum nu cred ca specatorii au fost rugati sa inceteza iar acestia au continuat sa arunce. E o mica-mare diferenta totusi

CALINESCU (34 comentarii)  •  25 martie 2008, 17:19

UNDE-I SPIRITUL JOCULUI !!!
L-AM URMARIT PE LOVIN IN DOUA IPOSTAZE :
1 CONVINGINDU-L CU ARDOARE PE DEACONU SA OPREASCA MECIUL CU RAPID .
2 INTRAREA CINICA LA MIHUT .
DV ,IN LOC ,CEL PUTIN, SA-L TRGETI DE URECHI ,II LUATI UN INTERVIU ACESTUI ……

requiem (12 comentarii)  •  25 martie 2008, 17:28

Vai, vai un derby care decide campionatul! Ce nu ati zice voi numai sa aveti castig de cauza? Doare ca s-a intamplat cu Steaua? Stiu … dar e durerea voastra si cupla voastra. Se incearca disocierea fenomenului sportiv cum a zis cineva si pasarea responsabilitati catre institutii care nu raspund direct la FRF? ABSOLUT. Asta este exact motivul pentru care decizia trebuie sa fie pierderea meciul cu infrangere tehnica, sa-i invete pe cei de la Rapid despre responsabilitate. Toti dam in huligani (mai putin ziaristii, in aceasta situatie) pe buna dreptate, dar nimeni nu da in Rapid, si conducatori de acolo, care au incitat masa de fani inainte si dupa meci, sunt iresponsabili, organizare prosta, etc. Pentru rapidistii, ei preferea sa fie depunctati decat sa castige Steaua si sa se apropie de CFR, desi Steaua este principala victima a evenimentelor in speta, obiectul revarsarii de huliganism rapidist, victima prostei organizari a meciului, o parte comatanta la titlu care a fost frustrata de obtinerea uni rezultat, oricare ar fi, dar in conditii sportive si civilizate de joc, mda… Ne-au altoit insa cei de la rapid dupa meci cu tot felul de ineptii si aberatii, dar noi tot nu trebuie sa luam cele 3p; am vazut ca anumite persoane de la rapid deja au omologat rezultatul ca final, si zic ca ne-au dominat desi am facut magarusu’ cu ei pana la golul ala la bulan…

nad (16 comentarii)  •  25 martie 2008, 17:29

Sunt perfect de acord cu dumneavoastra domnule Ioanitoaia. Sergentul major insa nu s-a pripit el a stiut exact ce face.Bricheta aceea i-a „aprins” ideea interuperii jocului. Stia perfect ce face.In ce priveste ros-albastrii ,domnule Ioanitoaia ma mir ca va asteptati la altceva din partea lor. Dar poti condamna suporterii ?cand conducatorii si jucatorii Stelei sunt cel putin jalnici in declaratii,atitudine si nu in ultimul rand in fapte.Asta e domule Ioanitoaia, adevarul doare si numai cei puternici il pot accepta.Felicitari pentru articol.

dannyx (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 17:39

Domnule Ioanitoaia nu stiu daca o sa cititi ce au scris unii sau altiii sau poate chiar si eu dar as dori sa imi raspundeti la o intrebare..vine cineva si va trage un pumn…conform celor sustinute de dumneavoastra nu spuneti nimic…continuati activitatea…dar vine si iti mai trage unul…si inca unul si …tot asa…intrebare … il veti reclama la politie?…dar daca stau si ma gandesc la ceia ce sustineti probabil ca nu…de ce sa nu incurajam infractionaliatea…huliganismul etc etc…deci inainte de a face paralele ganditi …acolo s-a aruncat odata aici de 3 ori odata in prima repriza cand a ridicat nesu bricheta sau ce o fi fost si de doua ori in repriza secunda…s-au v-ati dfi uitat la alt meci si nu stim noi…de fapt la cate se intampla in Romanioa ce ti-e daca arunci de doua ori ssau de trei ori ..tot odata a auncat;)

Belphegor. (167 comentarii)  •  25 martie 2008, 18:09

Pentru TOTI rapidistii:
Ieri a aparul noua editie a saptaminalului Fanatik.
Cumparati-l pentru a citi citeva, adica 0,0000001%
din ceea ce se intimpla inainte de 1990 la meciurile Rapidului su stelutza bolshevica. Asta doar ca sa aveti o idee. Bineinteles ca sau scris carti, volume intregi pe tema asta si ar trebui sa se scrie probabil ZECI DE MII de pagini de ziar ca sa se cuprinda IN PARTE mirsaviile facute de stelutza inainte de 1990
(nici acum ceauseii nu sunt prea departe de ceea ce faceau in acea perioada) si nedreptatile facute Rapidului, dar cele OPT PAGINI intitulate „Rapid-Steaua o Istorie In Flacari”, va va da dupa cum spuneam o foarte vaga idee despre ceea ce se intimpla inainte de 1990 (si inca se mai intimpla chiar daca la scara mai mica)..

mircea CJ (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 18:18

Va spun din start , sunt dinamovist . Arbitru a procedat corect iar decizia comisiei ar trebui sa fie 3-0 pentru stoia , pardon , turma . Asta pentru a se putea merge la stadion cu copiii fara a avea nici o problema . Cred ca aceasta masura ar diminua pe viitor actele reprobabile ce au loc pe stadioane.

niman (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 22:28

o singura intrebare mai am:
ce marca este bricheta aia?

Comentează