Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Wagner şi Deaconu

Aţi aflat din Gazetă, dar şi din alte ziare, că pe un stadion din Germania s-a petrecut sîmbătă un incident similar celui consemnat cu doar două zile mai devreme în Giuleşti. În minutul 58 al partidei de Bundesliga dintre Duisburg […]

luni, 24 martie 2008, 7:45

Aţi aflat din Gazetă, dar şi din alte ziare, că pe un stadion din Germania s-a petrecut sîmbătă un incident similar celui consemnat cu doar două zile mai devreme în Giuleşti. În minutul 58 al partidei de Bundesliga dintre Duisburg şi Hannover, arbitrul Lutz Wagner a fost lovit, ca şi Alexandru Deaconu la Rapid-Steaua, de o brichetă aruncată din tribună. Numai că, deşi a păţit-o mai rău decît colegul său român, primind îngrijiri medicale şi fiindu-i bandajată arcada stîngă, rănită, neamţul nu s-a grăbit să oprească întîlnirea. Spre deosebire de Deaconu, a lăsat-o să curgă, iar aceasta a luat sfîrşit, după încheierea timpului regulamentar, la egalitate, 1-1. Legat de întîmplarea din Giuleşti, prezent la Recursul Etapei, pe Antena 2, nici Gică Popescu nu i-a ţinut partea lui Alexandru Deaconu. Ex-căpitanul “naţionalei” noastre şi al celebrei Barça a catalogat atitudinea acestuia ca greşită. “S-a pripit”, a afirmat Popescu, adăugînd că “Deaconu trebuia să nu bage în seamă că s-a azvîrlit cu încă o brichetă. Cu atît mai mult cu cît putea să continue meciul, era dator s-o facă”.

Personal, chiar nu simt o plăcere să reiau subiectul. Exprimînd aceeaşi opinie ca şi Gică Popescu, dar înaintea fostului reputat internaţional, am devenit imediat, cu precădere pe blog, ţinta numeroşilor suporteri roş-albaştri. Care m-au acuzat c-aş fi avocatul huliganilor şi duşman al Stelei, că m-am vîndut CFR-ului şi aşa mai departe, cunoaşteţi refrenul. Revin însă asupra reacţiei lui Deaconu dintr-un motiv foarte simplu. Deoarece consider că Wagner i-a servit o lecţie, dovedindu-i că unui arbitru cu pretenţii nu-i e permis să-şi piardă luciditatea şi, cu atît mai puţin, controlul. Să se înfurie, cum înclin să cred, asemenea altora, că a acţionat Deaconu. Sub imperiul nervilor.

Fotbalul se conduce, ştim toţi, după legi scrise, dar şi nescrise. Deaconu le-a respectat pe primele, în sensul că a avut acoperire regulamentară. Cînd vine însă vorba despre legile nescrise, lucrurile se complică, fie şi în ideea că există anumite meciuri, cele cheie, cu miză, pe care un arbitru nu trebuie să le oprească decît în cazuri excepţionale, de forţă majoră. Întrucît, în ciuda obiectelor căzute pe gazon, Rapid – Steaua nu s-a înscris în categoria respectivă, rămîn la părerea că Deaconu era obligat să cîntărească mai bine situaţia, matur, responsabil, nu să se repeadă. Implicit, era obligat să realizeze că îşi asumă riscul de a influenţa, cu sau fără intenţie, lupta pentru titlu. De a o muta de pe teren într-un birou, căci urmează, se îndoieşte cineva?, ca Stelei să i se atribuie mîine victoria la masa verde. Din păcate, n-a făcut-o.

Altfel zis, încercînd să demonstreze că e puternic, Alexandru Deaconu a reuşit să demonstreze doar că e slab. Pentru că, dacă n-ar fi fost slab, ar fi dus şi el, asemenea lui Wagner, partida pînă la capăt.

Comentarii (253)Adaugă comentariu

jaak4591 (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 5:58

IOANITOAIA ESTI UN PROST. REGULAMENTUL TREBUIE RESPECTAT.NU MAI INCURAJA VIOLENTA. „SCRIE DESPRE AGRICULTURA CA ACOLO TE PRICEPI”

STELIST (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 6:24

Sunt Stelist de cand m-am nascut, dar meciul trebuia sa se joace pe teren. E clar ca arbitrul a luat bani de la gigi. Ce e asa de complicat? Toata tzara vede si se discuta pe marginea subiectului. E HOTZIE CE SE INTAMPLA IN TZARA! Sunt ciocoii la putere.

MosIonRoata (48 comentarii)  •  25 martie 2008, 7:12

Miine poimine o sa opreasca meciul pentru ca s-a basit tusierul. Sanatate!

suparatu’ (5 comentarii)  •  25 martie 2008, 7:50

Ii reamintesc lui Ioanitoaia de meciul AS Roma – Dinamo Kiev in Champions League unde arbitrul neamt Fritz a oprit jocul pentru o moneda care i-a cazut in cap si Roma a pierdut calificarea in rundul urmator la masa verde.

Acuma pentru toti idiotii care nu-si tin caii in frau si varsa laturi pe stadione trebuie sa incaseze arbitrul si restul oamenilor ‘laturi’ in cap?

BRAVO DEACONU!!!

JOS IOANITOAIA!!!

ps: si nu-s stelist !

Parpala (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 7:57

Aproape incredibile comentariile! Imi vine sa ma ciupesc, ca sa ma trezesc la realitate.
Au trecut aproape 20 de ani de la revolutie, si mai sunt suporteri (multi) care doresc osanale, statistici incredibile (vezi meciuri consecutive – 104!!! – fara infragere la steaua anilor ’80), regulamente aplicate preferential, etc.
E arbitrul acoperit de regulament? Este. Vor sa faca curatenie printre spectatori? Perfect. Incepi CU TOATE ECHIPELE, din vara, nu cu un derby care stabileste locul doi in campionat.
Cica microbistii vor un fotbal curat! Pe naiba! Avem exact ceea ce meritam.

justice (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 7:59

ioanitoaia lege nescrisa: aparatorul huliganilor de pretutindeni!

MB (5 comentarii)  •  25 martie 2008, 8:04

Jenante argumentele aduse „Pro-Rapid”… Pierdeti din vedere ca la meciul din campionatul german a fost un incident izolat, pe cand in Giulesti a fost un fenomen practicat „in masa”. Si Deaconu le-a dat o sansa in plus sa se continue meciul, dar ei au continuat sa arunce cu obiecte. Si de aici dicutia nu mai are nici un sens. Lucrurile sun foarte simple, foarte clare si foarte grave !!!

sadrainbow (35 comentarii)  •  25 martie 2008, 8:19

intrebare:
cu ce ar fi aruncat suporterii rapidului in teren daca echipa lor era condusa pe tabela?

Armanovici (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 8:22

eu am vazut secvente din emisiunea de duminica si ce vreau sa va spun sunteti impartial.cand era ionut popa la telefon si va zis sa dati faza in care peralta pune mana pe minge ati spus ca nu o aveti dar cu cateva minute inainte la rezumatul meciului ati dato.revenind la articolul de astazi daca ati fi pe strada si cineva var lovi cu o bricheta in cap ce ati face ati continua sa mergeti linistit sau va ti intoarce la el si ia ti spune te rog ma mai lovesti odata.si asta cu legile nescrise sunt pentru mafioti daca nu stiati .daca dumneata erai arbitru cred ca fugeai de rupeai pamantul asa ca lasa demagogismul deoparte si fii rational in unele spete.

Oana (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 8:25

****(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat. va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai putea posta comentarii pe acest blog. va multumim)

cosmin (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 8:25

312 brichete si 4 elefoane mobile au fost aruncate la meciul de pe giulesti. Bogati rau „fanii astia a stelei” „platiti” sa le arunce. Si nu cred k in Germania a fost kiar asa de mare nesimtirea suporterilor, asa k sa fim seriosi, nu-l mai acuzati atat pe deaconu k voi nu ati fost in teren sa simtiti pe propria piele cum ar fi, voi ziaristii stiti doar sa puneti paie pe foc.

stef (27 comentarii)  •  25 martie 2008, 8:29

poate ca a facut bine ca altfel penaliza rapid cu 3 lovituri de la 11 metri.poate toti nu intelegeti rapid trebuia sa piarda,ORDIN DE LA OIER

Alin (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 8:34

gabi:
ai dreptate, tot deaconu a fost. dar asta nu schimba cu nimic situatia.

Adrian (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 8:46

Domnule Ioanitoaia, comparati mere cu pere si vreti sa rezulte cirese! Acolo a fost vorba de un singur obiect aruncat in tern, aici a fost o ploaie! Apoi, de ce nu folositi exemplele din Spania, unde pentru un singur obiect aruncat din tribune, meciul a fost oprit.
Discutati apoi despre miza meciului, spunand ca tocmai de aceea nu trebuia intrerupt. Imi permit sa va contrazic:
1. AS Roma – Dinamo Kiev, AC Milan – Inter, Danemarca – Suedia, nu credeti ca erau mai importante? Cel putin ultimul, era decisiv pentru calificarea unei nationale la un turneu final;
2. Sa presupunem ca un SPP-ist care ii asigura paza lui Bush pe durata summit-ului, observa pe cineva incercand sa ucida o alta persoana. Ce spuneti, e mai important protejarea obiectivului, dat fiind miza summit-ului, sau prevenirea unei infractiuni cu final tragic?
Imi pare rau, domnule Ioanitoaia, dar logica dumneavoastra este cel putin precara.
Si o intrebare: cand vreti sa incepem sa oprim violentele de pe stadioane? Imi amintesc ca acum doua sezoane, cand Steaua si Rapid se duelau pentru titlu, a izbucnit nebunia cu scandarile rasiste. Atunci, ziarul la care lucrati propunea intreruperea meciului de catre arbitru, toleranta zero, etc.
Observ ca niste scandari sunt mai importante decat violentele fizice, iar daca atunci nu conteneati sa atacati suporterii, acum nimeni (cu exceptia lui Vochin) nu pomeneste nimic despre suporteri, unul din ziaristii dumneavoastra ajungand sa se intrebe daca Deaconu a avut sortul ud (Buzarin dixit; mai lucreaza inca la dumneavastra?)

gabi (6 comentarii)  •  25 martie 2008, 9:07

alin:
pai schimba 😀 tu ai zis ca celalalt arbitru a gresit, deci tot deaconu..e clar ca decizia lui a fost sentimentala si atunci si acum.. nu poti sa judeci acelasi tip de faza in moduri diferite..
pt restu’ stelistilor:
faceti caz de civilizatia vesticilor si spuneti ca acolo se arunca „1” bricheta pe meci.. inseamna ca acolo sunt sniper-i, punct ochit punct lovit:)))))))))))
intrebarea este unde se antreneaza? oare dupa ce se termina antrenamentul echipei preferate pun tinte pe teren si incep sa arunce? si castigatorul e desemnat sa arunce in arbitru sau in jucatorul advers, in timpul meciului?:))))
revenind la logica: stati linistiti ca si acolo se arunca la greu

auster (13 comentarii)  •  25 martie 2008, 9:09

…. asa se pune problema ?? Nenea Ovidiu afla ,ca nu sunt deacord cu tine . Daca meciu’ continua era jale . La rapid , nu poti sa te misti in voie . De ce nu esti corect ??
Situatia scapese de sub control ,iar bataia generala era iminenta . Jucatoriii rapidisti ar trebui sa -si educe golanii si apoi sa -l bruscheze pe arbitru . Daca nu se vor personaliza biletele si locurile, vom fi pe prima pagina a tuturor ziarelor din lume ! Curatenie generala !!!

Dic Lofenac (63 comentarii)  •  25 martie 2008, 9:23

si deodata asa Deaconu e slab ? Ioanitoaio , da daca iti trimitea tie o racheta in cap cand erai in emisie ,mai continuai emisia ? dar daca iti trimitea rtoata emisia numai brichete in cap mai ramaneai pe sticla sau te dadeai si tu slab? ca uite asa de pe o zi pe alta ajungem sa-l scoatem pe Deaconu vinovat si sa-l premiem pe tampitul care a aruncat bricheta ! sau poate maine brichetase va transforma in glonte ! atunci cine mai e vinovat si slab nea Ioanitoaia?

ofsaid+pinalti=love (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 9:53

in germania nu se arunca la fiecare derby cu brichete, scaune,pietre,nu se da foc la stadion, nu se bat arbitri, conducatorii nu fugaresc arbitrii pe teren s.a.m.d.
in romania e o comedie de competitie in care nimeni nu a luat atitudine vreodata…in romania trebuia sa se intample ce s-a intamplat in giulesti de acum vreo 10 ani,la fel cum trebuia sa se termine si cu blaturile de acum vreo 10 ani si poate aveam mai multe echipe in cupele europene de pe atunci..eu zic ca e bine ca un arbitru a intrerupt un meci..mai ales ca e vorba de un derby si nu un meci obscur de prin subsolul clasamentului fara interes deosebit pt public..sper sa nu fi fost totul in van si sa pot sa merg la stadion ca la un spectacol sportiv nu ca la o piesa de caragiale…

Gabriel (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 9:55

Sunt de parere ca decizia de a termina meciul si a decide rezultatul la masa verde a fost o mare greseala , Steaua chiar daca o sa castige pe merit restul meciurilor tot o sa i se atarne de gat aceasta ” victorie ” care a readus lupta pentru titlu in carti . Faptul ca multi stelisti nu sesizeaza deserviciul de imagine care a fost produs de acest act este trist , probabil se gandesc sa ia titlul indiferent cum .

rubertu (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:03

da trebuie sa moara cineva ca sa se opreasca violentele de pe stadioane?!a facut foarte bine.trebuia sa inceapa cineva.La frf ce vedem…numai amanri si reduceri de suspendari pe ce? …..pe corcoduse normal iar voi ziaristii stiti prea bine…dar aveti si voi sefi asa ca mai subtirel mister ziarist

DicaNio (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:14

nea ovidiu, nu putem compara un incident izolat din bundesliga cu jegul etern de pe stadioanele noastre. chiar nu intelege nimeni ca asta trebuie sa dispara? si ca asta e singura solutie? asa a fost sa fie, sa inceapa in giulesti. si sa fii sigur ca va continua indiferent de locul in care se va mai intampla. daca se va mai intampla. altfel, nici eu nu vreau sa primim pomana 3 pct. steaua n-are nevoie de pomana. moral ar fi sa se rejoace meciul

Bobo (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:26

Ceea ce a facut Deaconu trebuia facut cu multa vreme in urma…sunt stelist dar nu pot sa-l critic sau mai degraba sa-l condamn pe Deaconu si sa premiez dobitocii care au obtinut statutul de suporteri..

aleix (5 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:28

hai sa ne dam mari ca l-am avut invitat la recurs pe „marele” Gica Popescu. Extraordinar domne! Doar la recurs
„marele Gica Popescu”.
Revenind la problema,
Trebuiau evacuati spectatorii si apoi continuat meciul. Aia e

Priceputu’ (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:30

Tare as vrea sa vad cum toata acesta multime de stelisti pacifisti ar reactiona daca ar fi in situatia rapidistilor , sa conduci cu 1 – 0 si sa pierzi cum au pierdut ei . Eu cred ca devastau tot stadionul daca pateau asta , acum este bine ..li s-a dat ..nu li s-a luat 😉 . Sa se gandeasca si ei ca au aruncat tone de materiale in teren ..cand o sa se intample iar ..normal ar fi sa zica nici pas daca or sa pateasca la fel ( ei insa nu or sa pateasca ..aici este marea problema )
P.S. Nu sunt rapidist .

Priceputu’ (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:32

si da ..sunt de acord cu aleix , normal era sa scoata acea parte a galeriei de pe stadion ..aici este vina celor ce asigurau pauza .

unu’ (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:32

Nea Ovi v-ati intrebat vreodata din ce cauza 50-60% din suporteri nu mai merg la stadion? din cauza huliganilor… prefer sa stau linistit acasa in fotoliu cu toate ca de fiecare data cand vad tribunele pline cum sunt in ghencea parca imi vine sa ma duc dar ce se intampla daca sunt din greseala pe langa niste imbecili…si inca ceva… dl Deaconu nu a luat cea mai buna hotarare dar nici nu a gresit…

H (18 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:34

as vrea sa stiu si eu daca si in germania au fost suspenddate terenurile ecchipelor asa cum au fost la noi sezonul trecut. asta o sa spuna multe. tot scrieti ca sa taiem raul de la radacina, pai atunci ce facem daca suntem de acord cu huliganii? mai bine sa vada ca pentru o bricheta se poate pierde un meci. daca nu s-ar intampla asa ceva atunci peste cateva luni la fel va fi , daca nu mai rau si atunci ce va urma? nu tin partea nimanui dar as vrea sa ma pot duce si eu la un meci la care sa stau linistit, nu sa traiesc cu sentimentul de frica, ca se poate intampla orice in jurul meu si sa iau o mama de bataie. cu tot respectul nea ovi, dar ar trebui sa incurajam gestul lui deaconu, nu pentru ca steaua sa se apropie la 3 puncte, ci pentru a risipi pe acesti „suporteri” care la fotbal vin sa-si descarce nervii. ca deaconu putea continua, da se poate discuta, dar sa nu uitam ca doar gestul in sine, este unul incalificabil.

aleix (5 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:38

priceputu’: Eu sunt stelist, dar nu imi este greu sa accept ca evacuarea era cea mai buna varianta.
unu’: nici eu nu mai merg la stadion de cand s-au luat unii (pusti teribilisti) la bataie langa mine si nevasta-mea.

Radu M (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:39

Mai rar la mata dar tre` sa recunosc ca ati facut o analiza obiectiva. Subscriu.

aleix (5 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:42

si mai vreu sa adaug ceva. Camere de filmat pe stadioane.
Sa aibe sentimentul ca sunt urmariti non – stop. Este singura solutie pentru a scapa de astfel de gesturi huliganice!

gherghiceanu ionel (39 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:45

Este mare diferenta intre ce s-a intamplat in Germania si ceea ce s-a intamplat la noi.
Daca si in Germania s-ar fi continuat sa se arunce obiecte dupa ce arbitrul a fost lovit, cu siguranta s-ar fi intrerupt meciul.
Cei care au vazut a doua zi dupa meci emisiunile de la Realitatea TV si Antena 1, si-au putut da seama cu adevarat ceea ce s-a intamplat la meciul Rapid – Steaua.
Galeria rapidista a aruncat cu diferite obiecte, inca de cand au iesit jucatorii la incalzire.
La orice lovitura de colt sau aruncare de la margine, stelistii trebuiau sa se feresca de obiectele aruncate in teren. Mentionez ca in transmisia directa a meciului nu prea s-a vazut acest lucru, ci doar dupa reluarile date pe cele doua posturi de televiziune.
Si eu doresc ca meciul sa se rejoace pentru ca jucatorii nu au nicio vina, dar regulamentele sunt clare in astfel de situatii. Diaconu a procedat corect, ca a vrut sa reia partida, dar galeria a continuat sa arunce fara ca nimeni din conducerea Rapidului sa se sinchiseasca, iar acum o fac pe victimele.

FIRENTZE! (11 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:45

ESTI FINUT CAND IL CATEGORISESTI PE DEACONU SLAB,NU SLAB CI SERVIL SI UMIL INTERESELOR UNUI CLUB CARE SE CHEAMA,STIM CU TOTI CUM I SE SPUNE,PENTRU CA REFUZ SA CRED CA DEACONU NU A AVUT LUCIDITATE SI RATIUNEA DE A CONTINUA MECIUL SI NU A REALIZAT CA POATE INFLUENTA SI SCHIMBA SOARTA UNUI CAMPIONAT!O MIZERIE DE ARBITRU!UN JEG DE OM,DACA SE POATE NUMII ASTFEL!

unu’ (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:45

aleix: noi suntem vreo 4-5 care mergem de regula la tribuna a II a … ni s-a pus pata la meciul cu Charleroi cand zburau tot felul de obiecte pe langa noi…..
deci daca eu nu mai merg, tu nu mai mergi… o sa mai renunte multi si dupa ne vaitam ca nu mai vin suporteri la stadion….de ce oare nu e ca in anglia…. suporteri sa stea in spatele reclamelor… nu ca pe giulesti in spatele unor garduri formate din nu stiu ce geamuri din plastic sau ceva de genul asta

rapidist (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:45

propun sa nu se rejoace,sa nu se continue,sa fie depunctat rapidul 5 puncte,DAR SA NU PRIMEASCA STEAUA POMANA 3 PUNCTE,PENTRU CA NU LE MERITA!!!

aleix (5 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:49

eu am avut abonament la tribuna II dar l-am aruncat.
Ce sa fac?
Pana nu o sa ma simt in siguranta nu ma duc.
Repet, camere peste tot si 1,2 cazuri de bagat la parnaie.
Asta e singura solutie!

pentru steaua (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:57

DOMNILOR, IN MECIUL DE LA DUISBURG ARBITRUL A FOST LOVIT DE UN OBIECT RICOSAT DINTR-UN JUCATOR SI NU A AVUT NEVOIE DE INGRIJIRI MEDICALE ASA CUM NE MINTE IOANITOAIA, INGRIJIRILE S-AU ACORDAT PORTARULUI FAULTAT.
DEZINFORMARE TOTALA SAU TONOMATE DE EURO CUM AR SPUNE PRESEDINTELE.
NENEA IOANITOAIA PUNETI DREAKU ALTI OCHELARI SI URMARESTE TRANSMISIUNILE SPORT KLUB SAU SCHIMBA SURSELE DE INFORMARE CA NE INTOXICI CU ABERATII, NU SUPORTA COMPARATII MECIUL DIN GIULESTII CU CEL DE LA DUISBURG.
AUGURII IN CERUL GURIIIIIIII!!!!!!
STEAUA 3-0 PENTRU A MAI EDUCA COLORATII.

rapidist (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:58

Recunosc,sunt rapidist,sigur sunt subiectiv,DAR…mi se pare ca bate la ochi:
-steaua a castigat MECI DE 6 PUNCTE cu arbitrul
-steaua a batut unirea cu arbitrul
-in meciul tur CU ACELASI ARBITRU,nu s-a luat nici o decizie(explicatia lui emil boc:bozovic nu a sangerat,daca sangera,se oprea jocul…DOAMNEEEEE…pai deaconu a sangerat?!)
Parerea mea e ca se judeca evenimente similare cu unitati de masura diferite.
Si eu vreau sa dispara violenta de pe stadioane,dar mi se pare ca toate evenimentele converg intr-un mod ciudat in avantajul stelei
P.S.:deaconu a arbitrat exemplar pana atunci

rapidist (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:59

*alexandru boc

rapidist (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 10:59

as ruga un stelist sa ma lumineze,insa cu un limbaj civilizat

R@MoS (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:00

rapidistii astia care au lacrimat si care sufera dintotdeauna…si care mereu sunt nedreptatiti…SUNTETI PATETICI… comunismu s-a terminat acu 18 ani si voi inca mai aveti sechele… nu v-a pus nimeni sa tineti cu Rapid… treziti-va…(si pana la urma asa e in viata..tre sa mai si suferi)… si ca sa spun 2 cuvinte si despre subiect… meciul ar trebui reluat de unde s-a incheiat…de la 1-0… e ca si cand ar fi inceput ploaia si nu s-a mai putut continua jocu;))

faristul (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:01

Cred ca trebuia sa-i dea cu o bila de vreo 5kg in cap, ca de la 5kg in sus se opreste meciul.
Pana acum toti spuneati sa se ia masuri in urma unor astfel de gesturi. Acum spuneti ca de ce s-a luat aceasta masura. Asa sunteti voi toti ziaristii niste Gica Contra, ca altfel n-ati mai iesi la suprafata ca ……..stiti voi cine

Bogdan P (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:01

Nu inteleg de ce luati apararea acestor cretini din tribune. In Germania probabil ala care a aruncat acum este arestat, in Romania nici nu stim cine este datorita sistemului de securitate de pe Rapid. Si poate in Germania s-a aruncat o singura bricheta, pe Giulesti s-au aruncat obiecte tot meciul. Nu se pot compara cele doua situatii.

rapidist (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:04

@r@amos
Lege Murphy:
In general,generalizarile sunt gresite.
Asa ca nu generaliza rapidistii.

Inca astept raspuns la intrebare.

R@MoS (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:07

Si inca ceva… CFR-ul cand a castigat cu gol din offside nu i-am vazut pe la tv…cand s-a dat penalti „discutabil”( zik yo)..au sarit ca sunt furati…pana la urma au iesit in avantaj…au castigat 3 pcte dintr-o victorie si un egal…si nu 2 pcte din 2 egaluri… plus ca nu-l mai vad pe Domnu Trica cu declaratii „Batem tot…castigam campionatu..n-avem adversar”… o fi uitat ca anu trecut la fel au patit-o… numai bine

bogdan (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:08

Intr-adevar, trebuie sa curga sange, si nici atunci sa nu se ia masuri deoarece, chiar daca arbitrul nu poate continua, avem arbitru de rezerva. Este absurd sa se dea vina pe arbitru. Chiar inainte de ultima bricheta, s-a auzit anuntul ca daca se mai arunca un singur obiect, se intrerupe meciul. Anul trecut s-au aruncat pietre. Chiar trebuie sa se intample ceva grav, sa se ia masuri? In acelasi timp, ar trebui sa se intample acelasi lucru si pe alte stadioane. Nu imi vine sa cred, ca dl Ioanitoaia, cu experienta lui de viata, nu realizeaza ca incurajarea incalcarii regulilor in general, nu poate decat sa dauneze. Inca o data, vina este exclusiv a rapidistilor si ca atare, ar trebui sanctionati. Civilizarea tribunelor s-a incercat prin interzicerea publicului pe stadioane, iar meciurile au fost dezolante. Rezultatul, l-a vazut toata lumea: aceeasi golanie. Sunt stelist, si consider ca daca se intampla aceeasi situatie in Ghencea, ar trebui sa fie aceeasi sanctiune.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:09

cand chiar galeria stelei a strigat, dupa meci, „ole, ole, v-am batut cu butoanele!” ce rost mai au discutiile?

R@MoS (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:11

pt rapidist

nu generalizez…ma refeream doar la cei care simt si sustin despre c am zis yo acolo…dar l-am vazut p corsicanu aseara…

n-are nimeni ce raspuns sa-ti dea…pt ca ai dreptate in tot c ai zis,inclusiv ps

R@MoS (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:13

cred ca cel mai bine era ca meciu sa se reia dupa vreo 15 min…poate se mai calma lumea din tribune…

rapidist (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:13

@ Ramos
am spus ca steaua a fost in mod ciudat avantajata in meciurile de 6 puncte

astept cu interes dinamo-steaua…sa vad ce idee va mai vine ca sa castigati

cristi (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 11:19

bai mosulica eu zic sa iesi la pensie nu te contesta doar suporterii stelei ci suporterii fotbalului care sunt impotriva huliganismului sa nu crezi ca suporterrii lui steaua sau dinamo sunt mai cuminti cert este ca trebuie respectata legea drastic nu compara tu cu germania unde se intimpla din an in pasti si nu conteaza ce meci este sa se respecte legea referitor la meciul steaua -rapid e bine ca sa intrerupt dar ar trebui sa se rejoace meciul sau sa se continuie din min 73 iar tu ionitoaia lasane ca spui numai prostii

Comentează