Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Wagner şi Deaconu

Aţi aflat din Gazetă, dar şi din alte ziare, că pe un stadion din Germania s-a petrecut sîmbătă un incident similar celui consemnat cu doar două zile mai devreme în Giuleşti. În minutul 58 al partidei de Bundesliga dintre Duisburg […]

luni, 24 martie 2008, 7:45

Aţi aflat din Gazetă, dar şi din alte ziare, că pe un stadion din Germania s-a petrecut sîmbătă un incident similar celui consemnat cu doar două zile mai devreme în Giuleşti. În minutul 58 al partidei de Bundesliga dintre Duisburg şi Hannover, arbitrul Lutz Wagner a fost lovit, ca şi Alexandru Deaconu la Rapid-Steaua, de o brichetă aruncată din tribună. Numai că, deşi a păţit-o mai rău decît colegul său român, primind îngrijiri medicale şi fiindu-i bandajată arcada stîngă, rănită, neamţul nu s-a grăbit să oprească întîlnirea. Spre deosebire de Deaconu, a lăsat-o să curgă, iar aceasta a luat sfîrşit, după încheierea timpului regulamentar, la egalitate, 1-1. Legat de întîmplarea din Giuleşti, prezent la Recursul Etapei, pe Antena 2, nici Gică Popescu nu i-a ţinut partea lui Alexandru Deaconu. Ex-căpitanul “naţionalei” noastre şi al celebrei Barça a catalogat atitudinea acestuia ca greşită. “S-a pripit”, a afirmat Popescu, adăugînd că “Deaconu trebuia să nu bage în seamă că s-a azvîrlit cu încă o brichetă. Cu atît mai mult cu cît putea să continue meciul, era dator s-o facă”.

Personal, chiar nu simt o plăcere să reiau subiectul. Exprimînd aceeaşi opinie ca şi Gică Popescu, dar înaintea fostului reputat internaţional, am devenit imediat, cu precădere pe blog, ţinta numeroşilor suporteri roş-albaştri. Care m-au acuzat c-aş fi avocatul huliganilor şi duşman al Stelei, că m-am vîndut CFR-ului şi aşa mai departe, cunoaşteţi refrenul. Revin însă asupra reacţiei lui Deaconu dintr-un motiv foarte simplu. Deoarece consider că Wagner i-a servit o lecţie, dovedindu-i că unui arbitru cu pretenţii nu-i e permis să-şi piardă luciditatea şi, cu atît mai puţin, controlul. Să se înfurie, cum înclin să cred, asemenea altora, că a acţionat Deaconu. Sub imperiul nervilor.

Fotbalul se conduce, ştim toţi, după legi scrise, dar şi nescrise. Deaconu le-a respectat pe primele, în sensul că a avut acoperire regulamentară. Cînd vine însă vorba despre legile nescrise, lucrurile se complică, fie şi în ideea că există anumite meciuri, cele cheie, cu miză, pe care un arbitru nu trebuie să le oprească decît în cazuri excepţionale, de forţă majoră. Întrucît, în ciuda obiectelor căzute pe gazon, Rapid – Steaua nu s-a înscris în categoria respectivă, rămîn la părerea că Deaconu era obligat să cîntărească mai bine situaţia, matur, responsabil, nu să se repeadă. Implicit, era obligat să realizeze că îşi asumă riscul de a influenţa, cu sau fără intenţie, lupta pentru titlu. De a o muta de pe teren într-un birou, căci urmează, se îndoieşte cineva?, ca Stelei să i se atribuie mîine victoria la masa verde. Din păcate, n-a făcut-o.

Altfel zis, încercînd să demonstreze că e puternic, Alexandru Deaconu a reuşit să demonstreze doar că e slab. Pentru că, dacă n-ar fi fost slab, ar fi dus şi el, asemenea lui Wagner, partida pînă la capăt.

Comentarii (253)Adaugă comentariu

pgb (2 comentarii)  •  24 martie 2008, 19:56

deaconu a demonstrat doar ca e un sclav al spurkatilor din ghena. cind adevarul e simplu, de ce sa cautam explicatii complicate?

steaua (42 comentarii)  •  24 martie 2008, 20:02

nea ovi? cate brichete, sticle si alte obiecte contondente s-au aruncat pana atunci? cate injuraturi au fost? de cate ori a facut apel cracrainicul stadionului la acel meci din germania? cate antecedente sunt in germania?

La noi e nevoie de lege pentru a potolii huliganii. Civilizatia la ei….e alta decat la noi. Sunt de acord ca acolo a fost o intamplare nefericita. La noi e o obisnuinta? Tre sa stie toti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), huliganii de frica.

Forza fotbalul romanesc!!!!!

UnderTakeR (7 comentarii)  •  24 martie 2008, 20:04

Foarte adevarat .

Filbert (32 comentarii)  •  24 martie 2008, 20:28

Poate ca e o diferenta intre cele doua cazuri, bricheta lu’ Diaconu o fi fost plina pe cind cea a neamtului era goala…:D

Cristi (34 comentarii)  •  24 martie 2008, 20:30

” Sclav al spurkatilor din Ghencea” …. A fost pus de Steaua sa opreasca meciul? Anyway fiti mai respectuos in exprimare. Aici nu suntem in tribune. Un spurkat din Ghencea

sirsefu (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 20:32

inca ceva: 3 aspecte de bun simt care nu s-au evidentiat dupa steaua – rapid, desi mie mi se par la mintea cocosului:
1) arbitrul a fost lovit din tribuna – e cert, nu? nu am auzit pe nimeni de la rapid sa isi puna cenusa in cap si sa prezinte masurile ce se vor lua in giulesti, pentru a stopa asemenea lucruri in viitor (de ex monitorizare, intrare cu buletinul, constructia unor plase inalte in dreptul tribunei)
2) meciul a fost intrerupt – de ce se mai sta sa se discute daca a procedat corect arbitrul sau nu; cand se da un penalty sau un rosu aiurea, influentand rezultatul, se mai pune problema de rejucare? chiar daca dintr-o greseala de arbitru o echipa castiga cu 3-0
3) daca s-ar decide rejucarea meciului: cum?
– de unde s-a intrerupt? atunci cu ce echipa? cei ce erau in teren? cei ce au iesit pot intra iar? daca se accidenteaza cei 5 convocati la nationala de la steaua, cu cine joci?
– de la inceput de la 0-0; bun, dar nu vom avea atunci un precedent si mai periculos? daca scorul era 1-0 pentru steaua si se intrerupea meciul exact la fel ca si acum? se rejuca meciul? atunci e simplu, cum e condusa echipa ta acasa, te apuci sa arunci cu obiecte in teren si obtii rejucarea. e simplu
in concluzie, lasand la o parte ce zice regulamentul si bazandu-ne pe bun simt decizia comisiei nu ar trebui sa fie decat una singura. oricare alta ar crea probleme si precedente mult mai periculoase.

Alinus (6 comentarii)  •  24 martie 2008, 20:35

Om bun, da-te un pas in spate, poate vei vedea mai bine si vei scrie despre SPORT si despre SPORTIVI. Unde a fost sportul in minutul 73? Este jenant cand unul dintre cei mai mari jurnalisti ai nostrii nu se poate desparti de mancarimile din mocirla Ligii 1.
Cine apara SPORTUL la Gazeta SPORTurilor? Uitati de interesele acestui campionat, poate e timpul pentru SPORT !!!

dany (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 20:39

Domnule Ioanitoaia….vreau sa va multumesc pt corectitudine. Sunt suporter craiovean, dar vreau sa spun ca adevaratii suporteri din romania sunt cei ai universitatii craiova si ai rapidului, nu cei ai lui steaua . Suporterii stelei simpatizeaza cu aceasta echipa de comunisti datorita aplicarii legii reflexului conditionat a lui Pavlov…asa cum a fost conditionat cainele sa saliveze la auzul clopotelului asa si stelistii tin cu acest club…asa au fost educate mintile slabe de catre comunisti,de ceausisti. DOMNULE IOANITOAIA cred ca NU NR. STELISTILOR CONTEAZA…NOI OLTENII, RAPIDISTII, TIMISORENII, CLUJENII SUNTEM MAI MULTI SI MULT MAI ATASATI DE CLUBURILE NOASTRE !!! hai Craiova ,respect Rapid,rusine stelistilor…rusine celor fara caracter!!!!

RVL (2 comentarii)  •  24 martie 2008, 20:50

domnule Ioanitoaia..de ce s-au mai facut legi care sa nu le respectam..auzi legi scrise si legi nescrise…unde ar ajunge lumea daca ar respecta legile nescrise…oamenii trebuie sa se invete minte si bine a facut ca a intrerupt partida doar a respectat un regulament si LEGI SCRISE..acum fiecare se crede suporter adevarat pt propia echipa..vorbe spuse in vant…dar putini recunosc cum ar fi fost mai bine si multi se dau drept altceva sau altcineva decat ceea ce sunt..

Gigi Marga (4 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:01

Ce omite marea majoritatea a presei sa spuna este ca pe Giulesti s-au aruncat obiecte in teren pe toata durata partidei. Ba chiar s-au aruncat si petarde la gol, asta ca sa fie spectacolul complet.

In Germania s-a aruncat o bricheta, caz exceptional, pe Giulesti e sport national care vine sa completeze show-ul cu flegme de la banca tehnica. Cam asta e diferenta.

Sunt de acord cu rejucarea, dar totusi sa nu o dam in patetisme ieftine si comparatii de mere cu mere padurete.

[D] [S] [N] (23 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:06

Domnule Ioanitoaia, nu v’ati plictisit sa abordati subiectul acesta, cu atat mai mult cu cat o faceti intr’un mod pueril, ca de obicei?

lisimah (8 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:07

Singurul precedent care se va crea este ca poate pentru prima data se aplica corect regulamentul. Asta da precedent!

euu (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:10

ma ce dracu ma sunteti tampiti cu totii…a oprit regulamentar meciu si gata,nu sunt stelist dar decizia corecta este ca ar trebui sa castige steaua la masa verde si gata.cine ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ia pus pe aia sa arunce cu brichete,ca daca se arunca de la galeria stelei tot asa se intampla fiti siguri

lisimah (8 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:16

Dany cind am vazut ce-ai scris am cazut pe spate. Eu sint din Arges dar nu am crezut ce mi-au spus prietenii ca imediat ce treci Oltul ajungi in alta lume. Frate m-ai distrus cu atita „profunzime in gindire”. Deci noi astia ce tinem cu Steaua nu sintem niste suporteri adevarati, avem mintile slabe ca asa ne-au educat comunistii. Nu stiu ce virsta ai dar dupa cum vorbesti erai prea mic pentru ca sa stii ce s-a intimplat pe vremea comunistilor. Daca esti un suporter adevarat zi-mi repede macar 7 jucatori din Craiova Maxima, sau nu stii ce esta asta ?

AS (4 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:16

PENTRU CE EXISTA PARLAMENT? PENTRU A SE DA LEGI, DA? PENTRU CE SA MAI DEA PARLAMENTUL LEGI, CAND UN „FORMATOR DE OPINIE” CA TINE, INSTIGA LA NERESPECTAREA ACESTORA?!!!… DA, PE TIMPUL IMPUSCATULUI MERGEAI SI LA 2,3 DIMINEATA PE STRAZI FARA TEAMA, PE CAND ACUM ESTI ATACAT IN MIEZUL ZILEI. DATORITA UNORA CA TINE SI MARELE GICA POPESCU, DATORITA MENTALITATILOR VOASTRE S-A AJUNS AICI. DUPA CE CA TRAIM INTR-UN CLIMAT MAI MULT DECAT VIOLENT, V-ATI GASIT VOI SA DATI EXEMPLE SI SA VA DATI CU PAREREA. RECOMAND FRF, LIGII SI COMISIILOR SA MEARGA PE MANA VOASTRA SI MAI DISCUTAM ETAPELE URMATOARE SAU CAMPIONATUL URMATOR. PRECEDENTUL CREAT DEVINE PERICULOS, ATUNCI NU VA MAI OPRI NICI NATO HULAGANISMUL DE PE STADIOANE.HAI SA NE APUCAM DE FURAT, AZI FURAM OUL CU PRICINA SI DACA NU SE APLICA LEGEA, MAINE SALTAM SI BOUL, CA SI ASA NU PATIM NIMIC. ATAT IN SPANIA, ITALIA, GERMANIA SI PESTE TOT PE UNDE SE INTAMPLA (CA SA AVETI VOI DE DAT EXEMPLE), NU S-A APLICAT LEGEA.CAND ACEASTA VA FI APLICATA ECHIDISTANT, ATUNCI SE VA FACE ORDINE SI SE VA TERMINA CU GOLANIILE SI CU ROMANISMELE ASTEA DE CARE SUNTEM SATUI CU TOTII.

dinamovistul (2 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:23

Domnule Ioanitoaia,nu ca sunt eu dinamovist dar ca simplu spectator al acestui sport murdar ce se desfasoara la noi in tara,cred ca ar trebui in primul rand ca aceste legi scrise ale fotbalului sa fie mult mai drastice.Eu as fi de parere ca daca acest meci sar rejuca ar trebui sa se desfasoara ca-n Anglia,fara garduri de protecti,cu tribunele aproape de teren si culmea as vrea sa fie si pline cu suporteri,DAR cu niste sanctiuni drastice ,cu amenzi de 10.000 Euro daca are intentia de a sari in teren si cu puscarie daca calca pe gazon.Eu cred ca numai asa o sa putem sa mergem pe stadioane si cu sotiile si copii,altfel cred ca acestea sunt deja niste cocini de porci,unde toti drogatii tarii isi dau intalnire, si nici decum oameni cu suflet si care tin la aceea echipa draga lor.De asemeni cred ca ar trebui data o lege si impotriva conducatorilor de cluburi care dupa pareea mea cred ca nu au ce comenta atat ci mai degraba sa faca achizitii ca sa putem arata si noi ceva afara,ca de acest campionat murdar ne-am saturat.Ei sunt primii vinovati care incita spiritele dintre suporteri si jucatori prin prostiile lor care le ies din gurile acelea spurcate,cadaca ei si-ar vedea de treburile lor si atmosfera din tribune ar fi alta,dar asa este la noi in Rom. ca toti sunt oameni politici si pt. un loc de ros osul o omoara si pe masa

dezamagit (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:30

mosulica, degeaba trimiti tinerii de la gsp in europa – nimic nu au invatat

acestea sunt masuri de securitate? oare, mosulica, chiar mai stii ce vorbesti?

si apoi rapidul are o lunga si foarte rusinoasa istorie a problemelor cu asa zisilor suporteri.

Rusinos!

romanObosit (10 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:31

Putem sa deplangem mult si bine frica, isteria, lasitatea arbitrului, cert e ca el a fost cel lovit si ca el are dreptul sa decida. Omul a decis – eu cred ca bine – sa puna punct final. Din acest moment toate discutiile daca a facut bine sau nu sunt menite sa influenteze comisia. Sa creeeze presiunea „populara” si astfel comisia sa aibe argumente de a nu respecta regulamentul si arbitrul. Faptul ca un alt arbitru in germania intr-o situatie oarecum similara a decis altfel nu-l obliga in nici un fel pe arbitrul din cazul nostru la un comportament similar.

alex (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:31

mare dreptate ai ……..clar trebuia sa continuie meciu……..a vrut sa arate ca i barbat pe p…. lui….si o aratat…:))

dinamovistul (2 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:32

si inca un lucru important. La meciul din tur pe ghencea sau aruncat cu scaune in teren si atunci nu sa mai intamplat nimic,pe unul din jucatorii rapidului lau lovit cu nu surub care a ajuns la observatorul de meci,dar care la comisie nu mai era de gasit(surubul).Atunci nu sau luat masuri de castigare a partdidei de catre rapid dar acum toata lumea este cu steaua.Pacat ca acest sport a devenit tabla de sah a unor oameni care nu au o pregatire intelectuala dar care au facut bani cum numai ei stiu si care acum au transformat acest sport in propriul lor breloc de chei.Daca avantajele stelei din ultimile etape nu dau de gandit la nimeni ,ca aceei arbitrii au arbitrat numai cu capul in partea cealalta atunci inseamna ca ne vom uita de acum la pol.o

Pacifistu’ (10 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:34

Wagner a gandit nemteste, iar Deaconu romaneste.
Asta e mica marea diferenta. Dar sunt si arbitrii romani care ar fi fost in stare sa gandeasca nemteste si care ar fi dus meciul la bun sfarsit. Pentru ce ?… Pentru spectatorii bine intentionati care au venit sa vada un spectacol pe teren si care sa se termine pe teren si nu in afara lui, la masa verde…

kos (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:42

domnule Ioanitoaia, stiu ca aveti ura mare de tot impotriva lui Becali, dar asta nu inseamna sa va bateti joc de meseria de gazetar… v-am respectat pana acum si am crezut ca sunteti cel mai mare gazetar sportiv din Romania dar de acum, totul s-a terminat… datorita acestor vorbe scrise pe negandite eu nu voi mai citi niciodata un ziar in care publicati articole (in acest caz Gazeta Sporturilor) si nu ma voi uita la emisiunile moderate de dumneavoastra.
Este inadmisibil sa luati partea golanilor din fotbal. In toate tarile civilizate toti jurnalistii dezaproba aceste gesturi, doar in Romania ele sunt incurajate, din fericire doar de unii., din pacate de unii influienti.
Eu vreau sa ma duc cu familia pe stadion, dar cum? In Germania a aruncat 1 bucata bricheta, aici multe, multe de tot, asta este diferenta… Si mai sunt si alte diferente pe care le stiti, dar ura impotriva Stelei este prea mare… SA VA FIE RUSINE!

Ploiesti (13 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:43

Eu sunt din Ploiesti – si chiar nu am nici o treaba cu Rapid
Arbitrul este clar acoperit de regulament – DAR — — este acelasi arbitru care in meciul tur din Ghencea nu a OPRIT meciul , pt ca un rapidist a fost lovit de un SURUB – corect – atunci nu era acelasi regulament ?
Eu cred ca este normal ca decizia arbitrului sa irite , din moment ce este tot in favoarea Stelei , care a fost aproape in fiecare etapa avantajata
Dupa parerea mea arbitrul s-a vazut clar ca el de fapt s-a enervat , si nu neaparat ca nu putea sa continue meciul
Oricum decizia va fi 3-0 pt Steaua , iar drumul spre titlu este foarte aproape

antyngzone (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:48

acum s-a aruncat cu brichete, acum citiva ani s-au aruncat cu BOLOVANI si SCAUNE…
domnu’ ioanitoaie, cind credeti dvs ca se pot lua masuri? cind vor reusi ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) sa se domesticeasca? toleranta asta are si ea o limita…
3-0 pentru STEAUA si 10 etape suspendare ca altfel nu se vor invata minte niciodata

ciumflex (4 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:52

cois,n-ai dreptate! deaconu a judecat bine.cum poti sa-l pui sa judece cum a facut wagner dk asta s-antamplat inaintea lui..

Mihai (2 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:53

Deaconu nu a gandit…daca o facea nu oprea meciul.Uitati-va la precedente si veti vedea ca echipele care conduceau(in meciurile cu probleme..gen Danemarca-Suedia 2-2,penalty pentru Suedia ;sau la Bilbao) tot ele au castigat cu 3-0. Cum sa opresti un meci ….si sa intorci rezultatul lui …? De ce ? Pentru ca un mare fluieras s-a enervat? De aia avem arbitrii la Euro…si PS: sunt din Ploiesti si tin cu Petrolul nu am nicio treaba cu Rapid sau Steaua dar moral nu se oprea meciul….daca Steaua castiga campionatul cu cele trei puncte….RUSINEEEEEEEEEEE

otto wagner (2 comentarii)  •  24 martie 2008, 21:53

foarte bine zis.

stefan (3 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:06

va felicit domnule Ioanitoaia pentru aceasta parere…eu ca suporter rapidist, am lacrimat in seara meciului…ce trebuia sa se incheie frumos s-a transformat intr-un fiasco pentru noi, rapidistii…oare cat sa mai suferim !?!?

Alin (2 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:07

multi compara situatia aceasta cu cea de la meciul din ghencea in timpul caruia un rapidist a fost lovit cu un surub in cap. ce nu se spune este ca nu a gresit deaconu acum ca a oprit meciul ci a gresit acel arbitru ca nu a oprit acel meci. stiu ca romania este tara compromisurilor, este tara lui ”merge si asa” dar ce se intimpla acum (toate acuzele aruncate asupra lui deaconu) intrece orice inchipuire. am tot sperat ca ne vom face bine dar se pare ca sansele sint din ce in ce mai mici daca vom continua sa blamam un om care aplica o lege in cazul incalcarii repetate a acesteia. pe acest final incins de campionat este greu sa gasesti un meci in care cel putin una din echipe nu se lupta pt salvare sau pt cupe. toate meciurile sint importante pt echipele care joaca. a spune ca rapid -steaua este mai putin important decit farul-pandurii inseamna ca desconsideri echipele mici si suporterii acestora. si inca ceva: daca rapid si-a facut datoria de ce nu a luat masuri impotriva firmei de stewarzi? acestia se bucurau la golul inscris de rapid cind treaba lor era sa supravegheze suporterii si nu sa se manifeste cu ei si la fel ca ei.

b@v@rezu (17 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:22

atatea discutii …. pentru ce?
credeti ca va baga cineva in seama?
credeti ca va tine cineva cont de parerea voastra?
la comisie se va judeca…cum se va judeca…..
daca se va da o decizie pro steaua (nr 3:0) toti vor spune ca i-a influentat becali….
daca se va da rejucare toata lumea (gazetareasca) va fi fericita. va fi o decizie morala… se va face dreptate…
🙂 de unde ??? se va da credit huliganilor care meci de meci pe stadionul din grant care scuipa sui arunca cu obiecte in jucatorii si oficialii echipelor adverse…
sicitiu aseara la tv declara ca acei supoteri nu au dorit sa-l loveasca pe deaconu ci pe jucatorii stelisti…
deci totul era in regula a fost doar un accident ca a fost lovit arbitrul… ce s-a suparat asa de tare???
ce inseamna o bricheta in cap???
putea sa fie o piatra , atunci ce facea? 🙂

fanatick36 (4 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:23

nea ovidiu ioANITOAIA dute bre daici si lasa`ne….steaua tre sa cashtige campionatu si punct…;) fortza steaua

mujahedinu’ (2 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:27

e simplu daca se analizeaza raspunsul la intrebarea : ” De ce a oprit arbitrul meciul?”
1. era ranit fizic si nu putea continua;
2. a fost lezat psihic (se si vede emotia pe fata sa) si decizia a fost emotionala.
Altceva, cum ar fi ca a vrut sa opreasca acte de huliganism, ca a protejat jucatorii si oficialii, etc. nu tin, din contra as spune. Si sa revin la cele doua raspunsuri:
1. nu era deloc in imposibilitatea fizica de a continua, ma uimeste ca nu sesizat nimeni ca el nu cere ingrijiri si practic nu i se acorda nici „traditionala” frectie cu apa chioara;
2. daca a fost afectat psihic decizia sa nu ar putea fi luata in considerare in nici un tribunal civil, era practic sub imperiul emotiilor, iresponsabil in acel moment.

Ned (4 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:28

Putin off topic, si totusi nu. Camelia Potec tocmai a castigat 3 medalii la campionatele europene de natatie din Eindhoven. Deschid gsp.ro incercand sa vad ce spune „cel mai citit ziar de SPORT” despre aceste performante si…dau de prima pagina plina de fotbal. Un alt sport nu are, retineti, NICI CEL MAI MIC SPATIU pe aceasta pagina; dar gsp.ro se autonumeste „ziar de sport”. Am zis: ok, fotbal…hai sa vedem calitatea stirilor; si, peste ce dau: peste tot unde dau click dau de kitchul ieftin al barfei si mocirlei din fotbalul autohton. Mi se face sila, articole despre fotbal nu exista, doar niste filmulete cu goluri, in rest totul este un prost gust total. Totusi doresc sa citesc despre Camelia Potec si europenele de natatie si NU gasesc NICI un cuvant in tot site-ul „celui mai titrat ziar de sport” din tara.
Acuma, ma intreb, cum pot aduce chestia asta in atentia redactorilor; caut un menu cu „Contact”, o adresa de e-mail unde ma pot adresa direct…si nu o gasesc, pt ca nu exista. Imi ramane doar sa postez articolul asta pe fiecare blog al fiecarui jurnalist „sportiv” al site-ului, poate se vor sesiza.
Nu-mi pot inchipui ca din toata gama larga a sporturilor numai fotbalul exista. Ori va schimbati numele in Gazeta (barfelor) fotbalului si continuati sa publicati ca si pana acum, ori va pastrati numele actual dar schimbati-va continutul, domnilor gazetari.

pi (3 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:36

Marga, de cate ori ai fost tu in Giulesti de-ti dai cu parerea despre sporturile nationale de acolo ?

Alin, acel arbitru cu surubul era tot Deaconu. Uitati-va ma baieti la stiri si dupa aia vorbiti…

Eu, ca rapidist, nu-l acuz pe Deaconu ca a oprit meciul. Foarte bine ca l-a oprit. In timp se va dovedi ca gestul lui va face mult bine fenomenului social care se numeste fotbal.

De acuzat sunt doar doua lucruri:
1. Faptul ca Rapidul este intotdeauna gasit tap ispasitor la orice … fenomenul acesta, ca si altele pt care Rapidul a fost pedepsit (vezi torte, vezi batai cu jandarmii, etc), dar intotdeauna nimeni nu face nimic atunci cand se intampla la Dinamo sau la Steaua si toti sar sa opreasca raul si sa dea exemplu cand se intampla la Rapid.
2. Mult preconizata pedepsire in plan sportiv a Rapidului, care propulseaza Steaua spre a treia participare consecutiva mincinoasa in UCL. Astfel, nemaifiind de ajuns blaturile si arbitrii ca in precedentele doua sezoane, s-a ajuns pana si aici.
Nu vorbim de fatmasgoriile acestor jalnici rapidisti care cred in brichete aruncate de stelisti pentru ca nu e cazul. Nu aici a fost asa-zisa premeditare. Ci in faptul, ca aruncatul de obiecte in teren e (sau era ! – doamne ajuta) un fenomen des intalnit si foarte probabil in contextul meciului Rapid-Steaua, se poate ca Deaconu sa fi fost foarte bine sfatuit, ca si plan de rezerva, sa opreasca meciul in caz ca se iveste ocazia – si spre rusinea si prostia rapidistilor, iata ca s-a ivit.
Astfel, cat timp vom mai avea echipe in UCL sau in preliminariile UCL, singurul suspans legat de campionatul romanesc se pare ca va fi legat de ce metode originale va mai gasi patronul Stelei pentru a-si adjudeca un asemena rol.
Oricum, iata, in fiecare an reuseste sa ne surprinda.

Si mai am un singur lucru:
RUSINE STELISTILOR CARE SE BUCURA LA UN LOC DE UCL OBTINUT ASTFEL !
FRATILOR, BUCURATI-VA CAND NE BATETI PE TEREN. CAND SUNTETI MAI BUNI !
SA VA FIE RUSINE CELOR CARE VA BUCURATI LA HOTIILE LUI BECALI, DISTRUGATORUL COMPETITIEI. RUSINE !

ffdf (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:44

Steaua e rusinea campionatului

b@v@rezu (17 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:46

toti care comentati pe aici…
ce ati fi facut in locul lui deaconu?
va spun eu va speriati si opreati meciul….
acum stelistii o sa-mi dea dreptate(mare parte din ei)…
iar antistelistii o sa zica, noi continuam…. asa sa fie…
sigur aveati atata sange rece… sigur nu va era frica de „proiectile” ?sau stateati doar la centrul terenului sa nu va loveasca….

b@v@rezu (17 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:48

cfr e mandria…. 🙂
steaua a fost avantajata in 2 meciuri din retur (nu vb de meciul cu rapid)…. cfr un tur intreg….
deci steaua este cea mai avantajata 🙂

maboss (22 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:49

domnule Ioanitoaia de ce nu va faceti pe rand si avocatul diavolului si pe al sfintilor?De ce nu spuneti ca avem nevoie de legi si mai ales de aplicarea lor?Sunt sigur ca si Steaua facea scandal daca era in situatia asta dar pana una alta Rapid trebuie sa plateasca.Nu e vorba numai de Rapid ci de intreg sistemul de legi din Romania,cele din fotbal.Ele trebuie aplicate si mai ales sa se ajunga la un rezultat.Nu e deloc concludent exemplul cu meciul din Germania.Acolo e cu totul altceva,sunt cu mult mai civilizati ca noi si sunt sigur ca acel arbitru are incredere ca sistemul il va gasi si pedepsi pe cel care a facut asta.Pe cand la noi lucrurile stau cu totul si cu totul altfel.Ar trebui sa nu se gandeasca asa,ca Steaua nu merita sa castige asa, ca un titlu nu se joaca la masa verde etc…Dar nici asa nu se poate!Sa toleram asemenea acte ne fac pe noi mai vinovati decat pe acei huligani!Verdictul terbuie sa fie unul singur:meci pierdut de rapid cu 3-0!

Eu (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:52

Domnule Ioanitoaia de ce prezentati un adevar doar pe jumatate. Nu vreau sa cred ca partizanati cu cineva anume si de acea as dori sa redactati intr-un articol viitor si cealalta jumatate (asta daca ati vazut meciul, nu este doar o stire luata din alta parte). Ok sa va spun eu continuarea adevaraului. In primul rand cazul a fost singular si daca ati fi corect ar fi trbuit sa spuneti ca era vorba doar de un singur obiect aruncat, nu ca la Rapid-Steaua unde deja era o ploaie de obiecte. Alt aspect ar mai fi ca pe Giulesti nu numai ca a continuat cu aruncarea diferitelor lucruri (pentru ca nu au fost doar brichete) dar acest fapt s-a petrecut pe toata durata jocului. Si cred ca cea mai esentiala ca nemtilor cand li-sa spus GATA, a fost GATA. Exista o cu totul alta calitate a oamenilor din vest si cea din Giulesti. Va intreb, ani de zile in Giulesti s-au petrecut fapte reprobabile, a luat cineva masuri? Pe Ghencea cand s-a plus plasa, presa impreuna cu conducatorii rapidului au salutat si incurajat vandalizarea acestuia. Dvs. chiar puteti sa apreciati similtitudinea celor doua meciuri? Si inca ceva, nu uitati ca suporterii rapidisti erau recidivisti. Pacat de parul alb pe care il aveti.

b@v@rezu (17 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:54

oficialii rapidisti spun ca si-au luat toate masurile de precautie ca sa nu aiba loc incidente…:)
atunci inseamna ca nu a aruncat nimeni cu nimic in teren ci doar visam noi… 🙂
daca iti iei toate masurile de precautie inseamna ca in momentul in care cineva vrea sa faca un act reprobabil il poti impiediaca… prin diferite mijloace…

tati (7 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:58

…sunt craiovean, am jucat fotbal in tinerete, cand pe Centralul din Banie, galeria Siintei striga: „Stiinta si Rapid/Se iubesc la Infinit!” sau „Rapid, din Giulesti/frate cu Craiova esti!”, iar galeria Rapidului striga : „Stiinta,Craiova/Rapid este sora ta!”… Cei ce va ataca, indiferent ai cui suporteri sunt, sunt cu mult mai putini decat cei ce va sustin… Asta pentru ca PRESA este cel mai CORECT CAVALER cu ecuson al Sportului romanesc… Mare pacat de RAPID… Este echipa cea mai buna din acest campionat, chiar, daca i s-a-ntamplat, ce i s-a-ntamplat… Rapid este o mare pierdere a fotbalului romanesc in aceasta primavara…
Felicitari …PRESA.

b@v@rezu (17 comentarii)  •  24 martie 2008, 22:59

tati de ce nu te duci la culcare?…. 🙂
ai inceput sa delirezi…:)

gabi (6 comentarii)  •  24 martie 2008, 23:00

alin:
„acel arbitru” de care vb este tot deaconu :)))))))))

b@v@rezu (17 comentarii)  •  24 martie 2008, 23:01

tati nu uita ca presa a facut cel mai mare rau craiovei…
la indepartat fortat pe dinel(prin articolele din ziare)…
si uite cine a ajuns patron la universitatea…
daca nu interveneau ziaristii poate avea si craiova un patron mai….:0
de doamna ajuta…

florin (6 comentarii)  •  24 martie 2008, 23:02

DOMNULE iOANITOAIA,
nu-mi permit sa va contest cele scrise dar cred ca nu putem face comparatie intre cele doua cazuri atita timp cit nu cunoastem regulamentul din Bundesliga !… eu cred ca arbitrul german cunoaste foarte bine regulamentul si stia foarte bine cum trebuia sa procedeze intr-un asemenea caz…pe mine ce ma surprinde este faptul ca ne vorbiti despre acest caz fara ca sa ne oferiti imagini concrete cu arbitrul lovit,cu obiecte zburind din tribuna,etc.,etc. …ne oferiti imagini cu jucatorii stelisti plecind spre vestiar,chiar ironizind acest gest, dar nu spuneti absolut nimic de comportamentul jucatorilor de la Rapid care au bruscat arbitrul si erau pe punctul sa-l fugareasca pe terenul de joc ! …sau aceste lucruri nu sunt importante?…vorbim prea mult de educatia suporterilor si prea putin de educatia jucatorilor!…vorbim prea mult de Deaconu si prea putin de Rapid!…nu cu mult timp in urma am vazut cum ieseau echipele adverse din Giulesti!…daca tot se vorbeste de Spania,sa nu uitam ca rivalitatea celor 2 echipe din Sevilla,declarata ca fiind cea mai violenta din aceasta tara,niciodata nu a creat imaginile pe care le-am vazut in Giulesti de foarte multe ori!…in giulesti nu sunt de vina numai suporterii ci si jucatorii si oficialii Rapidului!…ceea ce fac marius constantin si sapunaru cind joaca in giulesti le putem numi VIOLENTA, fara nici o retinere!…toata saptamina trecuta au pregatit meciul cu Steaua cu gindul de a parasi terenul la cea mai mica greseala impotriva lor, iar pina la urma a iesit ceea ce stim cu totii!…precum acea zicala cu groapa pentru altii…

australianu’ (26 comentarii)  •  24 martie 2008, 23:02

Domnule Ioanitoaia, cu tot respectul, dar nu faceti altceva decat sa incurajati actele de huliganism care au luat o amploare prea mare! Nu credeti ca mai degraba Deaconu le-a dat o lectie acestor huligani care de-acum inainte vor gandi de doua sau daca nu de trei ori inainte de a arunca o bricheta? Ca de pierdut nu are decat echipa pe care ei considera c o sustin

gabi (6 comentarii)  •  24 martie 2008, 23:09

vad posturile stelistilor si ma bufneste rasul: ei sunt total anti violenta si prima masura care ar trebui luata este sa piarda rapidistii cu 3-0 , „sa se invete minte”:D
dar fratilor, nimeni nu este pt violenta, si eu sunt de acord cu prinderea, amendarea sau chiar puscarie pt cei care se manifesta astfel(scuipa, injura, rup, distrug, arunga pe teren cu diverse)
ok
ce legatura are asta cu scorul?!
nu reusiti oare sa disociati cele doua probleme: prima are rezolvare civila/penala, a doua are rezolvare sportiva(jocul de fotbal stabileste scorul – cel putin asa a fost cand s-a inventat sportul asta; daca voi acum vreti altceva inventati alt sport)

requiem (12 comentarii)  •  24 martie 2008, 23:11

D-le Ioanitoaia, multumesc ca mi-ati intari parerea pe care mi-am format-o la ultimele 2 editoriale. Trageti tare pentru rapid, nu faceti decat sa intaratati mai tare pe stelisti cand vad determinarea d-voastra, trageti pentru huliganism si pentru haos si nerespecatrea regulamentelor in fotbalul romanesc si dezinformati si maltratati adevarul incat sa para ca sustineti o idee logica. Paca, mai postez o data sa va demontez argumentele si la revedere, nu mai existati.

gabi (6 comentarii)  •  24 martie 2008, 23:13

PS:
nu-l sustin pe ioanitoaia; ca intodeauna el nu poate fi obiectiv; a ajuns la concluzia asta din subiectivism; asta e cateodata si asa poti ajunge la concluzia corecta

Eu (1 comentarii)  •  24 martie 2008, 23:15

@ requiem. Nu esti singurul, deja toti suporterii stelisti au renuntat la a cumpara aceasta fituica si in curand nu o sa mai vedeti picior de stelist si pe site. Magariile au intrecut orice limita.

Comentează