Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

S-a pripit Deaconu?

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o […]

vineri, 21 martie 2008, 12:25

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o parte, n-a arătat cele 3 minute regulamentare, care le-ar fi permis organizatorilor să ia măsuri pentru restabilirea ordinii în tribune. Eventual, şi să-l identifice pe huligan. Pe de alta, în cazul în care nu mai era în stare să ducă întîlnirea pînă la sfîrşit, deşi n-a lăsat această impresie, tot îi mai rămînea o soluţie, să-i cedeze locul arbitrului de rezervă.

Aseară tîrziu însă, atît Mircea Sandu, cît şi Ionuţ Lupescu i-au dat dreptate lui Deaconu. Preşedintele FRF a afirmat, sec, că „arbitrul a aplicat regulamentul”, conform căruia, ceea ce n-a mai spus Naşu’, Rapid ar urma să piardă la masa verde. Aşa cum a păţit, de pildă, Roma în toamna lui 2004, cînd o monedă zvîrlită din public, la partida de Liga Campionilor cu Dinamo Kiev, l-a umplut de sînge pe arbitrul Frisk. Suedezul a fluierat finalul mai devreme, iar UEFA a dictat 3-0 pentru Kiev şi i-a suspendat terenul Romei pentru două etape.

În absenţa unui antecedent românesc, nu ştiu ce se va întîmpla acum. Nu împărtăşesc varianta Rapidului că Deaconu, pasămite, fost junior în Ghencea, ar fi acţionat cu rea-credinţă, cu premeditare, dar nu mi-a plăcut nici graba cu care Steaua a părăsit gazonul. Consider că orice altă echipă putea să profite de o asemenea conjunctură, nu însă şi una cu istoria şi anvergura celei roş-albastre.

Dincolo de vinovăţia unui suporter bezmetic, indiscutabilă, nu mi se pare normal ca lupta pentru titlu să se hotărască într-un birou. O decizie în acest sens, luată după un regulament pasibil de interpretări, ar avantaja-o pe Steaua, dar n-ar onora-o.

Comentarii (718)Adaugă comentariu

Horia (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:11

http://www.youtube.com/watch?v=rZ7AlGvIP4I

LupuGabriel (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:11

Domnule Ioanitoaia, de cand eram mic am fost un fan al dumneavoastra de cand aveati procesul etapei pe canal 31. De atunci sunt vreo 15 ani si niciodata nu v-am auzit spunand atatea prostii intr-un interval de fraze atat de scurt.

Daca v-as da cu o piatra in cap de la o inaltime de 15m sunt curios daca dumneavoastra ati mai aplica macar 5 sec regulamentare. Fanii rapidisti au fost avertizati de catre cei de la Rapid sa nu mai continue cu astfel de manifestari. Mai mult de a incerca sa reia partida ce ati fi vrut sa faca? In loc sa incercati sa scrieti despre cei care au provocat asta vreti sa faceti scandal si sa faceti insinuari absurde.

Scrieti ca jucatorii Stelei au parasit repede terenu… Ce vroiati sa faca? Arbitrul a fluierat finalul meciului. De ce nu scrieti nimic de comportamentul jucatorilor rapidisti care mai aveau putin si il faceau pe Deaconu martir direct pe terenul pe care a murit si Vrabioru.

Si de ce spuneti ca nu e normal ca lupta pentru titlu sa se decida intr-un birou? E absurd ce spuneti. Din cauza asta exista niste organizatii : ca sa judece diverse cazuri extrasportive. Si in cazul asta nu exista dubii 0-3 si suspendarea terenului celor din Giulesti. Plus o amenda pentru ca nu si-au facut treaba cum trebuie.

Si lasati-o mai usor cu onoarea… ca nu ati jucat niciodata fotbal cu 10000 de huligani in jurul vostru gata sa va sfasie intr-un minut.

dan (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:11

Problema e k de cand s-a reluat campionatu` asta, steaua nu e in stare sa castige un meci pe teren. Numai scandal, penaltyuri neacordate si victorii la masa verde. Mi-ar fi rusine k suporter al stelei in momentele astea. Referitor la meci, ar trebui sanctionati suporterii rapidului, in nici un caz echipa care a jucat fotbal 75 de minute si conducea cu 1-0. Meciu` asta arata diferenta in viata reala dintre steaua si rapid. O echipa pasionala care joaca si e intr-o lupta continua cu ea si cu destinu`si o echipa umflata artificial care nu se mai satura sa profita de pe urma unei istorii pe care si-a creat-o in comunism.

maximus (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:11

***(cuvinte banate din cauza limajului necivilizat)! si ce-o sa faci? ai sa chemi militia! el ce vroiai sa faca? sa te intrebe pe tine? dar cand il scuipau pe dinu?pe piti?nu mai caraii acum…..sluga lu’ lucescu ce esti! ***(cuvinte banate din cauza limajului necivilizat)

MOTANU (23 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:12

domnule IOANITOIA cred ca noi romani avem mari probleme ain a vedea adevarul si ne place mult de tot sa facem scenarii.VOI JURNALISTI IN GENERAL SUNTETI DE VINA pentru multe rele din fotbalul romanesc.sunt oameni care abia stiu sa citeasca si vin pe stadion dupa ce citesc articolele jurnalistilor .la oprire meciului in spania de saptamina trecuta atletic na ramas pe teren sa vada daca se rasgindeste arbitru domnilor jurnalisti. dar la acest meci cel care a aruncat a fost prins de suporteri batut in prima faza filmind acest lucru toate televiziunile,apoi dat organelor de paza .dus la politie ,eliberat pe o cautiune de 3000 euro a doua zi si judecat in stare de libertate.SUPORTERI RAPIDISTI SUNT VINOVATI MACAR PENTRU FAPTUL CA NU AU INTERVENIT EI PRIMI SI NU AU DAT PE NIMENI PE MIINILE POLITIEI.DE CE NU DISCUTATI DESPRE ASTA.DE CE NU DISCUTATI DESPRE FAPTUL CA LA TOATE MECIURILE LA CARE SE ARUNCA DIN TRIBUNA AR TREBUI INTRERUPT MECIUL .DACA NU SE VA FACE CEVA CU ACEI SUPORTERI VIOLENTI ,VOM AVEA STADIOANE DOAR CU EI.AM FOST ACASA SI NU AM PUTUT SA-MI IAU IUBITA SI NEPOATA PE STADION CUM MA DUCEA TATA PE MINE CIND ERAM MIC.AM FOST PE STADIOANE PLINE IN ANII COMUNISMULUI LA CELEBRELE CUPLAJE UNDE ERAU 4 GALERI IN STADION SI ERA FRUMOS,DAR ROMANUL CRED CA ATUNCI STIA SI DE FRICA.NU CREDETI CA ROMANUL PRIMA DATATREBUIE SA STIE DE FRICA.CA SA TERMIN AR TREBUI SA STITI CA NU SUNT STELIST CI DINAMOVIST SI CONSIDER CA IN PROPORTIE FORTE MARE JURNALISMUL ROMAN PRIN GOANA DUPA SENZATIONAL ESTE VINOVAT DE CE SE INTIMPLA .DAR ASA VA VINDETI ZIARELE.AM FOST CIND ERAM MIC PE UN STADION DE 80000 OAMENI CARE JUMATATE PLINGEAU PENTRU CA ECHIPA LOR FUSESE ELIMINATA DIN CUPA CAMPIONILOR SI NIMENI DAR NIMENI IN JURUL MEU NU INJURA SI PLOUA DE RUPEA.JUCA DINAMO -LIVERPOL POATE VA MAI ADUCETI AMINTE DOMNULE IOANITOAIA.CE SA ZIC NISTE DEMENTI CARE NU AU CE CAUTA PE STADIOANE SI-AU BATUT JOC DE O ECHIPA DE FOTBAL DE MUNCA LOR.DAR VINA ESTE SI A CLUBURILOR CA AU PERMIS CA SITUATIILE ACESTEA SA SE REPETE.VA DORESC MULTA SANATATE,PENTRU CA CRED CA AVETI NEVOIE .

andy (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:12

Am fost la un meci acum vreo 10 ani.
Pe Giulesti.
IN stanga grupului nostru erau 2 tineri bruneti
La primele 2 goluri ale Rapidului nu s-au bucurat deloc. La golul 3 al lui Sergiu Radu unul dintre ei a inceput sa planga. Lumea i-a reperat ca sunt stelisti… Dar nu au patit nimic…
Totzi i-am batut pe umar si le-am spus ca asta e, mai castiga si echipa noastra.
Nimeni nu i-a agresat, pentru ca s-a inteles ca aia doi erau suporteri adevarati, ca si noi numai ca tzineau ca alta echipa!!!

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:12

@ Tudor S. Poate ca au iesit tocmai pentru a iesi scandalul mai mare, pentru a nu primi si ei ceva in cap, sau poate de posibila reactie a suporterilor rapidisti care ar fi putut invada terneul. Steaua nu avea nevoie de accidentati. Si apoi sunt convins ca oricare echipa ar fi fost in locul ei ar fi procedat la fel.

daniela (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:12

JALNIC! FRF SI BECALI ISI BAT JOC DE ROMANIA.aici nu este vb doar de rapid ci de INTREAGA ROMANIE.este jaf pe fata si eu care credeam ca,comunismul s-a incheiat atunci cand timisoara iesea in strada la 16dec ’89.de ce nu iasa lumea in strada sa se planga in mod pasnic? ce motiv aveau rapidisti castigand cu 1-0 la 15min de final sa arunce cu ceva stiind ca-i va prejudica?este ILOGICCCCCCCCCCCCCCCCC CA TOT CEEA CE SE INTAMPLA IN FOTBALUL ROMANESC.MI-E RUSINE CA SUNT ROMAN.

steaua (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:13

Deci va rog frumos sa va dati cap in cap k e clar k sunteti pe alta pare voi….Logic asa pt cunostiintele voastre dak arunca un stelist sau cine o fi aruncat si e pierdut meciul din cauza lui si bineinteles oameni care lau vazut de langa el nu credeti k era rupt in btaie poate scos cu targa de acolo????Dar se pare k lumea nu gandeste k un stelist nu putea sa arunce dintre rapidisti pt k era luat cu salvarea de acolo…k sa nu mai vorbiti aiurea…

cricri (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:13

prostii… discutii de oameni frustrati! trebuie stopat huliganismul, eu vreau sa merg pe stadion fara frica… (sunt femeie)

Chris (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:13

D-le Ioanitoia,
Dv ca gazetar ar trebui sa fiti impartial si sa sustineti un principiu general acceptat intr-o lume civilizata: nu se arunca cu obiecte in arbitri sau jucatori!
Intrebarea dv: „mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului „, de fapt legitimeaza infractiunea petrecuta pe teren si creaza confuzie in mintea celor ce va citesc articolul.

Mclaren (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:13

Rusine, domn Ioanitoaia, scrii despre arbitru care in orice tara normala ar fi procedat la fel. Ca, ce sa spun, ca nu a existat pina acum „un antecedent românesc” si aici citez. De ce nu scrii despre golani si ataci un arbitru care a fost lovit. Daca tu ai fi fost lovit tu cum ai fi procedat? E normal ca si acel arbitru sa aiba demnitate lui. Dar pt dv nu. Pt dv e normal ca toti huliganii sa poata sa faca ce vor pe stadioane pentru ca aveti auditenta si se vind ziare. Ar tb sa invatati ca nu asa tb sa va cistigati banii din ziare. Ci in analizind fotbalul, sa creati o cultura a fotbalului si nu sa incurajati huliganii. Din cauza lor nu poate veni nimeni cu sotiile si copii la stadion, Din cauza lor nu se poate bucura nimeni de un spectacol fotbalistic. Nu stiu daca ati fost pe stadion la CL. Au fost singurele meciuri unde ai fi putu veni cu copilul. De ce? Pt ca huliganii stiau ca daca se duc acolo sunt arestati imediat. Dar la un meci de campionat nu. sunt lasati sa faca ce vor. Si dv ii incurajati. Arbitru este de vina si nu altcineva. Arbitru ca a fost lovit si injurat. El este vinovat. Dar noi ceilalti care nu putem merge pe stadion din cauza celor care arunca si injura? Noi ce vina avem domn Ioanitoaia?

phoenix (9 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:14

Sa poata exista un caz, trebuie elemente viabile sau palpabile. Unde este „obiectul” incriminat?…unde sint reluarile din apropiere sa arate ceva zburator catre capul lui Diaconu?, asa cum s-a vazut al doilea obiect galben?….Unde este raportul medical care sa arate ceva despre capul lui Diaconu?….ceva din „interior”daca nu din „exterior”?….Fara aceste elemente, cum poate asa ceva sa se intimple, si apoi sa fie acceptate de federatie?…UN SINGUR RASPUNS: STEAUA TREBUIE NEAPARAT SA CISTIGE!!! Deci resemnati-va cu aceasta nebunie, si nu numai….ca veti vedea inca multe pina in iunie.

scorpio (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:14

apropos cum Dl Lupescu care (scuzati cacofonia ) este director in forul nostru declara ca nu stie regulamentul?

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:15

astept acum si comentarii de genul „am fost mai buni si am meritat victoria”…hai stelistilor, hai ca puteti…sunteti obisnuiti… Rapid a avut 2 meciuri cu aruncari de obiecte din tribuna anul asta, nu s-a luat nico decizie, acum se ia… adevarat…asa se opreste violenta…castigand steaua la masa verde…

Daniel (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:18

Nea Ovidiu da-mi voie sa te contrazic si sa iti spun ca nu ai dreptate.
Luam cazul in care Deaconu nu termina meciul si lua decizia sa fie inlocuit de arbitrul de rezerva(Bogaciu parca). Daca si el intra si lua o bricheta in cap… pe el cine il inlocuia? Crezi, Nea Ovidiu, ca ar trebui sa fie cate 3-4 arbitri de rezerva la un meci?
sunt suporter stelist si tin sa precizez ca anul asta nu mi-am facut abonament din pricina „colegilor” de stadion. As vrea sa vad o decizie foarte dura si foarte drastica. Acum ca s-a intamplat cu rapidul asta e, ghinion, dar daca se intampla si la steaua si la dinamo sa se procedeze la fel. As vrea sa ma duc la stadion si sa nu imi fie frica. As vrea sa imi iau copilul cu mine pe stadion, sa mananc seminte si sa comentez fazele din meci, nu s-a ma uit tot meciul in jur sa nu mi se intample ceva.

me (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:18

Trist eveniment… Dar se poate rezolva, fara ca nicio echipa sa piarda campionatul in „birou”.

1. Rapid sa fie amendata drastic
2. Rapid sa joace fara spectatori
3. Steaua sa nu castige nemeritat, o rejucare, ori din minutul 0, ori din 73
4. Rapid depunctata in campionatul urmator, pt a da un exemplu.
5. Gasit ierbivorul, pedepsit drastic si mediatizat.
6, si cel mai important: DE FIECARE DATA, LA ORICE MECI, ARBITRUL SA PROCEDEZE LA FEL, INDIFERENT DE ECHIPE

Toti „ultrasii” sunt la fel de cretini, indiferent de echipe. Daca la inceputul unui campionat, jumatate din echipe pornesc cu -10 puncte, poate ca se mai trezesc dobitocii. Ma doare sa ma uit la un meci printr-un gard.

Daffy Duck (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:18

Trebuia oprit meciul cand s-a arucnat prima bricheta pe care a ridicat-o Nesu de jos si i-a aratat-o arbitrului, trebuie sa asteptam sa curga sange? Trebuie sa sufere cineva ca sa fie oprit meciul? Deaconu a vrut sa reia meciul, a gresit cu ceva ca dupa ce a primit o bricheta in cap a vrut sa reia meciul? Sau trebuia sa se ascunda undeva 3 minute sa nu il atinga nicio bricheta ca sa reia meciul. A zis cineva mai devreme ca s-a asezat cu spatele la suporteri premeditat, trebuia sa stea in fata suporterilor si daca se arunca si cu o punga de seminte atunci meciul trebuia oprit ca daca se arunca si cu o punga de seminte atunci se poate arunca aproape cu orice. Sau in alea 3 minute, pe care trebuia sa le asteptea Deaconu, suporterii aveau voie sa dea cu orice dar sa se opreasca dupa alea 3 minute?

mihai (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:18

Ovidiu,

Cat o sa stam in mizerie si o sa ne ascundem dupa deget o sa avem fotbalul de acum.

Asta e cusuta cu ata alba… Ce mai cauta el langa tribuna de unde a primit faimosul obiect in cap? Eu nu gasesc decat explicatia atatarii spiritelor in continuare… E clar ca asta a cautat…alibiul.. Si ignorantul de becali stia deja regulamentul in situatia asta si mai stia si ce s-a intamplat in Spania acum o saptamana… Bag mana in foc ca asta era planul B, in cazul in care steluta nu castiga….
Ce arbitrii se intalnesc inainte de meci intr-o benzinarie??? Sa discute despre meci? Pai nu puteau sa discute in vestiarul destinat lor inainte de meci? De ce s-ar expune asa daca totul mergea catre un arbitraj corect???
Si mai vreau sa spun ceva… Daca eu ma duc la meci la steaua si arunc cu o bricheta(lucru absolut posibil..o bricheta sau doua pot fi introduse in stadion in pantofi sau in orice alt loc fara ca oamenii de ordine sa observe)?? O sa pateasca ceva steaua??? Sa vad daca la meciul Steaua Dinamo se v-a intampla ca arbitru sa opreasca meciul din cauza obiectelor aruncate in teren pentru ca se v-a intampla cu certitudine.
Apoi domnul Deaconu nu a oprit meciul tur cand Bozovici a fost lovit cu un obiect mult mai dur decat o bricheta… Atunci nu era regulamentul acelasi???? Sau atunci nu conta asa tare ca mai avea timp steaua sa recupereze punctele.
Si as vrea sa facem un experiment: ma ofer voluntar pentru primirea a 20 de brichete in cap si sunt sigur ca nu o sa am „dureri mari”…..
Cu „respect” pentru organizatiile din fotbal care permit asemenea mizerii,

Mihai

grigs (11 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:18

Domnule Ioanitoia,
Sunt suporter rapidist.In primele momente am fost stupefiat,apoi revoltat(gandindu-ma la multe evenimente trecutul apropiat – care nu au fost finalizate cu oprirea jocului).Indiferent ce se va hotari(deja stiti,nu-i asa?),am o singura idee:dumneavoastra si ceilalti ziaristi sportivi sa sustineti ca orice meci sa fie tratat cu aceeasi masura.Si ca o gluma:daca s-ar dovedi ca obiectele au fost aruncate de suporteri stelisti.Steaua ce ar pati?Ar pierde meciul cu 3-0?

MARU (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:19

IN PRIMUL RAND SUNT STELIST!
REFERITOR LA MECI SI MAI ALES LA DECIZIA ARBITRULUI, CRED CA ORICINE AR FI TREBUIT SA PROCEDEZE LA FEL DVS SPUNE-TI CA SA PRIPIT DAR DACA ERATI DVS IN LOCUL LUI?
SAU DACA ERA ALTCEVA IN LOC DE BRICHETA SAU CE-O FI FOST?
SI ORICUM MIE IMI ESTE FRICA SA MA MAI DUC LA UN MECI DE FOTBAL IMPREUNA CU FIUL MEU POATE CA OAMENI ACESTIA CARE CONDUC FOTBALUL,ECHIPELE ,TARA ASTA PANA LA URMA
ISI VOR DA SEAMA CA AM DEPASIT DEMULT PRAGUL BUNULUI SIMT SI CA DEGEABA AVEM JANDARMI(BATAUSI ANGAJATI DIN BANI PUBLICI POLITISTI COMUNITARI…..)CA EI NU SUNT IN STARE DECAT SA FOLOSEASCA BITA.
SI CA SA INCHEI CRED CA CEL MAI BINE AR FI CA ,GALERIILE SA STEA FIECARE LA IA ACASA EX:RAPIDISTI IN GULESTI ,STELISTI IN GENCEA SAMD ,SI ATUNCI CU SIGURANTA NU VOR MAI AVEA CE SA INJURE SAU CINE SA SE BATA CU CINE CRED CA DACA S-AR PUNE IN APLICARE O ASEMENEA DECIZIE FIE SI PT UN TUR DE CAMPIONAT POATE MAIMUTELEA ALEA CARE SE NUMESC SUPORTERI VOR MAI EVOLUA UN PIC SI POATE VREODATA O SA AUD SI EU UN STADION INTREG SA CANTE ,CUM I-AM AUZIT PE CEI DE LA LIVERPOOL DE SA ZBARLIT PIELEA PE MINE
SPER TOUSI SA NU AJUNGEM DOAMNE FERESTE LA VICTIME DE MULTE ORI NEVINOVATE (DAR DIN PACATE SUNTE-M FF APROAPE). CU STIMA L.M.D

scorpio (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:19

bravo „chris” si bravo „mclaren” ati pus punctul pe I. singura problema este ca nu suntem bagati in seama. noi astia mici.

done (17 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:20

domnule Ioanitoaia,
sa cauti variante de decizii ale arbitrului in astfel de situatii mi se pare de-a dreptul nesimtire
pai ce vroiati domne sa fie omul omorat pe teren, si eventual jocul sa se continue cu arb. de rezerva ca na ce conteaza viata unui om…

este incredibil cum oameni cu parul alb in cap iau apararea unor huligani si cauta motive de aparare ale Rapidului sau mai absurd de atacare a Stelei cand lucrurile sunt atat de simple.

pai domne’ Rapidul ar trebui trimis in B…10 ani de acum in colo…ba chiar mai mult domnilor organizatori intocmiti dosar penal….
daca omul ala albitru murea acolo….cine platea???
Steaua???…jiji becalii???

SUNTETI PENIBILI DOMNILOR ZIARISTI

George (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:21

Voi tine cu RAPID si in nefiinta…un slogan frumos,o echipa frumoasa…pacat de aceasta seara.Adevaratii suporteri trebuie sa fie alaturi de echipa pana la capat.CIVILIZAT.Hai RAPID!!!

Dan (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:22

Inca o precizare pentru cei care tot zic despre faptul ca arbitrul s-a intors in acelasi loc… Pai el trebuia sa mearga tot acolo, ca a fost un fault in acel loc si jocul se reia de acolo, trebuia sa stea restul meciului pe partea cealalta a terenului?

linucu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:22

nu mi0a venit sa cred ca in juru meu toti suporterii stelisti se bucurau ca la castigarea chamipons league ca a apropit ala meciu si ca o sa castige steaua la masa verde.cred ca oamenii astia au uitat ce inseamna onoare.chiar asa de rau sa fi ajuns steaua?acum 4 zile la craiova pancu era lovit din tribuna la steaua cfr fabiani abia a ramas neatins si as putea sa continui cu exmplele la nesfarsit.nu cred ca este meci in liga 1 sa nu se fi aruncat macar o data ceva.si chiar acum s-au gasit sa aplice regulament?e prea mare coincidenta.e prea mare avand in vedere arbitrajele stelei de cand a inceput ce a mai ramas din retur.si la fel cum zice iancu.ce motiv aveau sa arunce din tribuna dupa arbitru la 1-0?ce le-a facut arbitru?eu as vrea ca rapidu sa se retraga din acest campionat.de prea mult timp suntem umiliti in asa fel.acum 2 ani steaua castiga campionatu toata lumea stie cum.cu o echipa jiu petrosani la care se canta imnu stelei cand incepeau meciu.eu zic ca ar trebui sa o lase pe steaua sa joace singura sa mearga ea si in champions si in uefa.sa mearga peste tot.dupa meciu cu cfr gigi zicea de onoarea de a juca in champions si apoi completa ca ar da si 30 mil ca sa joace acolo.si unde mai e onoarea ma intreb eu?permiteti-mi sa ma indoiesc ca daca meciu era in ghencea arbirul judeca de aceasi masura.imi e greata!!!!

Mircea (9 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:23

Imbecilule de ioanitoaia si scriu cu litera mica pentru ca meriti. Sa iti spun ceva. Esti imbecil din cateva motive. De ce Stelistii au plecat de pe teren repede? S-a fluierat finalul meciului. Nu comva vroiai sa mai stea ca prostii acolo inca vreo 2-3 zile? Sa ii prinda eventeual si meciul din etapa viitoare pe terenul Rapidului? Esti dus. Alt motiv? Mai vrei? Iti mai spun. Sa iti dea parte Dumnezeu de o moneda in cap, de o bricheta aruncata la fel in capul ala al tau sec si atunci sa vedem ce mai spui. Cumva o sa spui „lasa ca trece”? Este un regulament si Rapid si-l merita aplicat insutit. acum parca un meci in giulesti MM Stoica si-a umplut parul cu gel din gura rapidistilor. Cine este vinovat de tot ce se intampla? Rapid pt ca nu le-a confiscat totul la suporteri. Mai departe? Jiul-Rapid de acum doua sezoane. Discutam mai departe. ***(cuvinte banate din cauza limajului necivilizat)

Ciprian Montreal (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:23

D-le Ovidiu,

Va impartasesc opinia total.
Aveti perfecta dreptate legat de modul cum a actionat acest arbitru.
Pripa in care a luat decizia poate sa vina si de la stressul creat d acest ‘derbedeu’ al fotbalului romanesc numit Becali.
Cred ca organele de justitie din tara noastra trebuie sa intervina.
Este inadmisibil sa faci declaratii de genul acela si nimeni sa nu sesize si cu tat mai mult justitia romana sa nu sa se autosesizeze din oficiu.
Ceea ce face acest individ in Romania nu face decat sa arate daca mai era necesar ce departe este Romania de un stat de drept.
Pentru un roman care a servit patria sub drapel timp de 18 ani si care a ales drumul exilului scarbit de ceea ce a adus Revolutia din 89′ in Romania, este umilitor sa vei ca nici azi lucrurile nu se schimba…
Cata dreptate avea Brucan …
Aveti dreptate as aduga ca acest Diaconu s-a temut sa continue meciul nu sa-l opreasca si asta din cauza lui Gigel neam de traista.
Sunt un stelist de mic copil, a trait 1986 in mai pe strazile Bucurestiului un vis frumos dar astazi am realizat ca acesta va ramane pentru toti fanii adevarati ai Stelei 86′ doar un vis nerepetabil.
Cred ca cel mai potrivit lucru e rejucarea meciului din minutul in care s-a intrerupt.
Acest Diaconu trebuie oprit de la delegari si trimis pe banii lui la un tratament psihic…
Clubul Rapid sanctionat ca nu si-a respectat statutul de club organizator, iar fotbalistul stelist care i-a cerut arbitrului sa puna capat jocului sa plece din Ghencea cu Becali cu tot.
Generatia de aur a Stelei a fost facuta de ras de acest idiot.
Stelistii nu aucerut niciodata sa castige un meci fara lupta.
Lacatus pot spune ca a fost cel mai mare oportunist jucator de fotbal roman si pe teren si in afarta lui. la fel si Piturca…
Cred ca nici lui in adancul sufletului sau nu-i convine situatia creata. Dar ce poate zice cand ciobanul da cu bata in balta.
Ii cer prin dumneavoastra sa-si ceara demisia.
Rednic are motivele lui dar Lacatus il leaga o poveste de vis cu un numar de oameni care azi se gasesc peste to in lume.
Si ca veni vorba de Lumea asta mare, domnule Ioanitoia Ovidiu va felicit ptr tot ce faceti la microfon.
Sunt un fan al echipei de hochei Canadiens de Montreal, exista aici un post de radio de sport non-stop care se cheama CKAC Sport. Unul din prezentatori mi- aduce in memorie faptele dvs la microfon. Erati bun si aici in lumea normala unde fanii vorbesc de echipa si se poarta asa cum si-ar dori orice om din lumea asta normal la cap.
Intrati pe situl lor si ascultati macar o ora de emisie.I si puteti vedea…Suntem departe cea mai nenoricita natie din lume cand vine vorba de sport.
O sa va convingeti singur.
Va garantez
Numai bine de aici si sa auzim si de bine de acolo de acasa…
Ciprian
Montreal 19 Martie 2008

Ionescu Ilie (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:23

Steaua este cancerul fotbalului romanesc. Fara ea n-ar mai fi scandalurile astea imense. Iar Becali e noul Ceausescu. Face ce vrea, spune ce vrea si nu pateste niciodata nimic. Toti ceilalti il aproba implicit si nu exista nici o persoana in toata mass-media sa-i spuna deschis in fata cat de penibil este. Toti se multumesc sa afiseze aere de superioritate intelectuala in preajma lui in timp ce el isi urmareste interesele. Mai nou, e atat de important incat daca vrei sa scoti 2 prostii din gura lui trebuie sa te duci in audienta la „stana”. Rusine mass-media!!!

miska (13 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:23

Da, s-a pripit daca nu cumva a fost premeditat! Parerea mea e ca nu a fost corect ceea ce s-a intimplat! Si oricum momentul in care s-a intimplat imi ridica mari semne deintrebare!

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:23

da scorpio dar a pus punctul pe i dela stiaua… daca toti cei care ii dau dreptate lui deaconu isi dau cu parerea si despre surubul in capul lui bozovici e ok…dar vai…mi-e ca astept degeaba…voi nu sunteti impotriva violentei…ci pentru alea trei puncte amarate…ca sa strigati la toamna ce tari sunteti voi ca o furati de la real madrid in cl…

mihai (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:24

cred ca ar trebui sa se rejoace meciul fara suporterii rapidisti. sa fie sanctionata echipa sa primeasca amenda dar sa se rejoace.daca a fost premeditat nu cred ca putem sa stim si nu cred ca asa e.rusine daca asa se vrea sa se cistige campionatul in romania.sau poate nu au curaj sa joace cinstit??????????????
sa vedem deacum daca se vor intrerupe si alte meciuri.

GEO X (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:25

INDIVIDUL – DEACONU – DA DE BANUIT. SI PARCA UN ALT INDIVID SPUNE CINDVA DE NISTE BUTOANE ASA CA FIITI ATENTI.

Sapunaru:) (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:25

Pana cand batranii si comunistii nu vor muri, nimic nu va merge in tara asta. De ce mai avem oare regulamente si legi? Cand integritatea fizica a jucatorilor sau a arbitrului este pusa in pericol, meciul se opreste si se castiga cu 3-0 de catre echipa oaspete.
Exemple sunt nenumarate. Printre cele mai recente:

Roma-Dinamo Kiev (arbitru Frisk lovit in cap cu moneda/bricheta)
Saptamana trecuta: Betis-Athletic Bilbao (portarul basc lovit cu o sticla in cap)

Ar fi tipic romanesc sa se dea decizii de reluare din minutul 72 sau rejucare cu / fara spectatori. Ca deh, Rapiduletul era invingatoarea morala iar Steaua nu avea cum sa dea 1-2 goluri in 20 de minute.

Vlad (140 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:26

Sa se rejoace meciul, asta e singura solutie corecta. Dar partida trebuia intrerupta, ghinionul a facut sa fie tocmai un derby, dar cum sa putem accepta ca un arbitru sa primeasca o bricheta in cap si sa ne facem ca nu s-a intamplat nimic??? Probleme in Giulesti au fost intotdeauna, si nu s-au luat masuri, nu exista camere de luat vederi, desi s-au bagat bani pt modernizarea intrarilor cu turnicheti din aia care sunt inutili!

mihai (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:27

@steaua
Deci esti analfabet deci nu ai ce cauta sa comentezi deci
Deci nu avea cum sa arunce un rapidist dupa ce deci echipa favorita era in avantaj si deci la statia de amplificare se ameninta cu intreruperea meciului deci la statia de amplificare.
Deci lasa-ne

stiinta (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:27

vad ca multzi nu prea stitzi regulamentele de nici o culoare.Indiferent cine arunca obiectul ,suspendarea va fi data echipei organizatoare,care e obligata sa asigure securitatea in interiorul stadionului.Indiferent daca bricheta era aruncata din galeria stelei,clubul care plateste e cel organizator pt ca nu si-a facut treaba.
2-arbitrul de rezerva intra in cazul accidentarii naturale a arbitrului principal(intindere,luxatie etc etc)nu in cazul in care arbitrul principal si-a primit o bricheta in cap.
3-cele 3 minute de care aminteste Zotta nu exista,avetzi n cazuri in acest sens(saptamana trecuta lovirea cu sticla a portarului in BEtis-Bilbao,Frisk la Roma,in Danermarca NOrvegia ,nu se dau cele 3 minute ,principalul are dreptul de a pune capat meciului fara sa acorde cele 3 minute.

Ce s-a intamplat in seara asta e regretabil,dar se intampla de multzi ani si se va mai intampla,atata timp cat avem niste stadioane jenante.Pseudo-patronii de cluburi din Romania in loc sa se certe ar investi in aceste baze si in securitatea.Nu suntem pregatitzi pt stadioane apropiate de teren!ne mai trebuie o multzime de schije de civilizatie pt a prelua modelul englez de stadion.

SG (133 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:27

Ovidiule vorbesti prostii … faceti o greseala mentionand numele Stelei in toata povestea asta .. cand o sa va intre si voua in cap ca STEAUA NU A AVUT NICI O LEGATURA CU OPRIREA MECIULUI. e simplu … e intre Rapid, arbitru si mai ales suporterii huligani cei mai nesimtiti din tara.

Florin Luca (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:28

„nu e prima oara cand se intampla ca un arbitru sau un jucator sa fie lovit , dar e prima oara cand se opreste meciul , si culmea cu steaua care venea si dupa meciurile rusinoase cu clujul si urziceniul , nu ti se pare putin cusuta cu ata alba ? sa nu mai zicem ca lovin a alergat si in prima repriza dupa arbitru cu o bricheta , dar deaconu a oprit meciul dupa ce si-a dat seama ca steaua nu mai castiga . de ce nu a oprit meciul in prima repriza cand alerga nesu dupa el cu bricheta”

comentariu facut de un suporter care a pus punctul pe i… nu e al meu comentariul

Ionescu (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:28

Cunosc multi rapidisti care spuneau ca ar face orice sa plece Rednic. Dar despre ce vorbim noi aici? Cati stelisti infiltrati sa fi fost la zecile de brichete aruncate? Sa fim seriosi, oameni buni…

munchen (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:28

nici nu ma mai mira de de se intimpla in fotbalul rominesc cind gazetari sportivi se mira de ce un arbitru dupa ce a fost lovit in cap si mai departe se arunca in directia lui intrerupe meciul ,pai ce sa faca ionicoiu asta este rgulamenul si bunul simt trebuie cel putin sa te faca in cazul asta sa taci dracului din gura

Oradeanul (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:28

Chiar nu observati ca arbitrul nu a cautat obiectul care l-alovit in cap nici macar cu ochii, sau ca jucatorii stelisti care-l inconjurau n-au cules repede obiectul sa i-l dea ca proba? Pentru ca in acel moment, in acel loc nu era nici un obiect. Da ulterior a trecut un obiect probabil o bricheta la 1 metru de el, dar asta e altceva.

scorpio (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:28

Probabil cand va fi luata viata unui om nu se va mai spune ca a fost „viciere de rezultat” sau „apartenenta la un club”.
Hai sa fim seriosi vom ramane asa pana in momentul in care la conducerea „LPF” si „FRF” nu vor veni oameni onesti care sa vrea binele fotbalului romanesc.
Pana atunci o tinem in gratare si paranghelii

Daffy Duck (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:29

Sa se rejoace meciul? De ce? E ca la carnetul de conducere daca pici mai dai o data, daca s-ar intampla in fiecare etapa asa am juca 2 campionate intrun sezon? Hai mai bine sa dam cu banul sa vedem cine castiga. E responsabilitatea organizatorilor sa asigure paza pe stadion. Ce daca era stelist? Tot organizatorii trebuiau sa aibe grija sa nu intre cu brichete pe stadion.

Viktoras (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:29

ce am citit pe CANCAN m-am speriat!!!!!!!!!!!
eu cred ca toata conducerea fotbalului romanesc stia de ceea ce s-a intamplat in seara asta!!!!!
sa le fie rusine ca trimit in europa o echipa care poate nu are cea mai mare valoare interna

Adi (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:30

http://www.adrianapostol.ro/?p=382

ciprism (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:30

Domnu` Ioanitoaia iar ati tinut mana la un ochi si ati vazut jumatate.? Vorbiti de un singur suporter, dar la faza cand Deaconu sa decis credeti ca era acelasi suporter? Sau Nesu cand a ridicat bricheta si a aruncat-o in afara terenului de joc credeti ca a fost acelasi suporter? M-as mira sa fie unul care a venit cu o plasa de un leu plina de brichete si l-au lasat sa intre pe stadion. Concluzia domnu, tot respectul, dar aici v-ati pripit dumneavoastra.Stelisti puteau sta o secunda sau 2 ore pe teren dupa ce Deaconu a fluierat ca e tot una.
Daca imi spune-ti ca un arbitru poate reveni la joc dupa ce a fluierat finalul, ma fac rapidist.
Sa auzim numai de bine.

Bogdan Pater (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:33

Am urmarit emisiunile speciale de dupa meci si am observat urmatoarele:
Toata lumea spune ca arbitrul „n-a arătat cele 3 minute regulamentare” dar nu ia in calcul ca de cand a iesit de pe teren si pana a intrat inapoi la statia stadionului s-a sups de vreo 3-4 ori sa nu se mai arunce cu obiecte. Anunturile astea s-au facut in 5 secunde???…Poate nu au trecut fix 3 minute, dar s-a lasat timp pentru organizatori sa remedieze situatia.
Apoi lumea intreba de ce arbitrul a mers inapoi in acea zona?…Pai si dupa un faul arbitrul sta la locul infractiunii pentru a relua jocul de unde trebuie…asa a incercat sa faca si acum dar incidentele nu s-au oprit.
Daca nu facea asta azi, atunci cand sa inceapa respectarea regulamentului? Daca nu el, atunci cine???
Felicitari domnule arbitru! Felicitari pentru integritate, si pentru lipsa fricii de eventuale repercusiuni(atat a conducatorilor, cat si a suporterilor), felicitari pentru respectarea regulamentului!!!

petzi (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:34

am citit mai sus ca e de neimaginat pentru un rapidist sa vina la meci dara fular… daca se intampla asta, e din start dubios…. in halul asta ati ajuns? e de neimaginat pt un rapidist :)) iar fuga stelistilor a fost logica, de bun simt…lovin a gresit ca a fost „atarnache” si ca s-a bucurat pentru o victorie totusi nemeritata… si eu sunt de acord cu rejucarea din minutul 1 al meciului… rapidistii sufera de mania persecutiei…

Horia (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:34

poate ca ati uitat de ce a facut ganea la poli…

Comentează