Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

S-a pripit Deaconu?

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o […]

vineri, 21 martie 2008, 12:25

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o parte, n-a arătat cele 3 minute regulamentare, care le-ar fi permis organizatorilor să ia măsuri pentru restabilirea ordinii în tribune. Eventual, şi să-l identifice pe huligan. Pe de alta, în cazul în care nu mai era în stare să ducă întîlnirea pînă la sfîrşit, deşi n-a lăsat această impresie, tot îi mai rămînea o soluţie, să-i cedeze locul arbitrului de rezervă.

Aseară tîrziu însă, atît Mircea Sandu, cît şi Ionuţ Lupescu i-au dat dreptate lui Deaconu. Preşedintele FRF a afirmat, sec, că „arbitrul a aplicat regulamentul”, conform căruia, ceea ce n-a mai spus Naşu’, Rapid ar urma să piardă la masa verde. Aşa cum a păţit, de pildă, Roma în toamna lui 2004, cînd o monedă zvîrlită din public, la partida de Liga Campionilor cu Dinamo Kiev, l-a umplut de sînge pe arbitrul Frisk. Suedezul a fluierat finalul mai devreme, iar UEFA a dictat 3-0 pentru Kiev şi i-a suspendat terenul Romei pentru două etape.

În absenţa unui antecedent românesc, nu ştiu ce se va întîmpla acum. Nu împărtăşesc varianta Rapidului că Deaconu, pasămite, fost junior în Ghencea, ar fi acţionat cu rea-credinţă, cu premeditare, dar nu mi-a plăcut nici graba cu care Steaua a părăsit gazonul. Consider că orice altă echipă putea să profite de o asemenea conjunctură, nu însă şi una cu istoria şi anvergura celei roş-albastre.

Dincolo de vinovăţia unui suporter bezmetic, indiscutabilă, nu mi se pare normal ca lupta pentru titlu să se hotărască într-un birou. O decizie în acest sens, luată după un regulament pasibil de interpretări, ar avantaja-o pe Steaua, dar n-ar onora-o.

Comentarii (718)Adaugă comentariu

anka (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:26

LA MECIUL DIN CUPA UEFA DE CE ATI ARUNCAT CU STICLE?CA NICI ACOLO NU AVEATI MOTIVE!SUNTETI PENIBILI!

un stelist (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:27

Domnule Ioanitoia, cum ramane cu cea de-a 23-a persoana de pe un teren de fotbal? Acea persoana careia dumneavoastra ii spuneti de zeci de ani de gazetarie cu succes „CAVALER AL FLUIERULUI”… Nu trebuie sa asteptam sa le curga creierii prin par si abia atunci sa se ia masuri! Deaconu a procedat corect, as fi fost de aceeasi opinie si daca situatia ar fi fost impotriva Stelei. Arbitrul este SUVERAN pe teren, trebuie sa fie respectat ca atare, atat el cat si deciziile lui. Prea s-au obisnuit toti (de la presedinti pana la copii de mingi) sa comenteze si sa denigreze cavalerii fotbalului.

Primaru (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:30

Eu nu inteleg o chestie… Putea nea’ Jiji sa premediteze ce s-a intamplat aseara? Sa zicem ca ar fi aranjat ceva cu arbitrii dar rezultatele posibiuiu aranjament s-ar fi vazut altfel,nu? Adica o eliminare aiurea sau un penalty inexistent,ceva ca sa avantajeze intr-un fel Steaua pe teren… Nu cred ca s-a gandit el, nea’ Jiji chiar atat de de departe(sa fie intr-atat de destept?) si sa premediteze aruncarea cu obiecte in arbitru si implicit sa castige meciul la masa verde…Totusi…Imi vine greu sa cred asa ceva…
Si inca un lucru : de ce au aplaudat jucatorii Rapidului suporterii la sfarsit????

ght (218 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:31

Sa pedepseasca Clubul Rapid da meciul sa se rejoace fara spectatori…Nu e fair sa castigi in felul asta campionatul…Lovin esti o muiere fricoasa un fel de Leana din Vacanta Mare…

mm (218 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:32

Primaru
De ce ii zici ‘nea’ la cioban?:)) Ce fraier esti..

giuby (44 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:34

PRESA E VINOVATA, DAI IN PULA MEA..IN LOC SA SCRIE SI VORBEASCA DESPRE JOC EI IN FIECARE ETAPA PROVOACA SEFII CLUBURILOR..CARE N-AU CUM SA SE IUBEASCA CA SUNT IN COMPETITIE SI SPUN TOT FELUL DE TAMPENII CARE PROVOACA PUBLICUL..
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilzat)

red-tico (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:34

in fiecare derby pe ghencea spurcatii arunca cu tot, de la monede pana la sticle si mobile, pe ei nu-i vede nimeni nu ? Jiji si steluta sunt cele mai mari mizerii din fotbalul romanesc RUSINE !

bogdan X (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:36

„Bat tot pana la sfarsit”, asa se lauda Gigi Becali in urma cu catva timp. Acum stim la ce se referea.
Dupa ce am vazut ce au patit CFR Cluj si Unirea Urziceni in Ghencea m-am lamurit despre cum va castiga Steaua punctele pe teren propriu. Insa ramanea o intrebare: cum se va descurca in deplasarile grele care vor urma ? Se pare ca aseara am primit raspunsul. Circul jalnic facut de arbitru si mai ales de jucatorii si oficialii Stelei ne da o idee despre ce sa mai asteptam de la restul editiei de campionat.
Ce idiot poate sa creada ca ce s-a intamplat aseara nu a fost premeditat ?
Jucatorii Stelei s-au strans spontan acolo si au cerut insistent oprirea meciului ? Nu pot sa cred asa ceva, ei atat asteptau pentru ca in teren nu aveau nici o sansa, Rapidul fiind net superioara.
Cum pot sa cred ca nu a fost premeditat cand Gigi Becali spune imediat dupa meci (ATENTIE: inainte sa se pronunte orice comisie a FRF) ca este multumit ca a castigat punctele. De unde stia el ca le-a castigat ? De la FRF, bineinteles, cu care Steaua face locurile in acest sezon.
Cum este posibil ca un meci derby sa fie intrerupt dupa nici 5 minute de pauza ? Au fost meciuri intrerupte si 15-20 de minute dupa care au fost reluate. Aici totul s-a miscat foarte repede, pentru ca oficialii Rapidului sa nu poata rezolva situatia. Lor nu li s-a dat nici o sansa de a rezolva situatia. Au fost lucrati foarte repede ca nu cumva sa reuseasca sa reia meciul.
Insa ceea ce a fost cel mai josnic cu putinta este atitudinea jucatorilor si oficialilor Stelei. Ati vazut ce repede fugeau la vestiar, ca nu cumva sa se reia meciul ? L-ati vazut pe Lovin cum a strigat „este” cu mainile ridicate, cand arbitrul a decis ca meciul nu va mai fi reluat, de parca ar fi castigat Liga Campionilor ? I-ati vazut cum se rugau de arbitru sa opreasca meciul ? Astia sunt fotbalisti de Liga Campionilor ? Eu zic ca sunt niste gaini fricoase, niste nesimtiti lipsiti de orice farama de educatie si bun simt. Dar probabil au avut modelul ilustrului conducator de turma Gigi Becali. Unde sunt barbatii la Steaua ? Ati auzit de la vreun om din echipa Stelei ca spune ca meciul ar trebui reluat din momentul intreruperii (macar asa de forma pentru ca ei stiu ca FRF le va da meciul cu 3-0) ? NICI UNUL. Macar de la Lacatus asteptam sa spuna asa ceva.
In aceste conditii ce sa mai steptam in continuare de la acest campionat ? Gigi Becali a transmis un mesaj clar in aceste etape. Doi dintre cei considerati a fi cei mai buni arbitri romani (Tudor si Deaconu) sunt ai lui. FRF face gard in jurul sau, Mircea Sandu si Lupescu sunt de partea sa, Steaua fiind evident sustinuta de Federatie (decizia va fi cu siguranta pentru Steaua, Gigi stie de ce). Eu propun ca toate echipele care vor juca cu Steaua sa refuze sa mai intre pe teren, asa incat Steaua sa castige toate meciurile cu 3-0 asa cum ii place. Sa se acorde titlul Stelei la masa verde (locul 2 nu e bun pentru ca nu ai garantia ca mai joci cu Bate Borisov, iar cu altii ….). Cat despre UTA, un sfat: baieti economisiti banii ca si asa nu prea aveti si nu mai faceti deplasarea ca rezultatul este stabilit de Gigi impreuna cu FRF.

bursucu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:39

Un personaj pentru care democratia si libertatea de exprimare sunt antonime notiunii de civilizatie nu ar trebui sa se poata juca cu atati bani cati sunt in joc in Champions League. Penibilul care a aruncat bricheta dupa anuntul crainicului nu era angajatul clubului Rapid, asa ca nu vad de ce clubul ar pierde meciul la masa verde. La urma urmei, este IMPOSIBIL sa „dezarmezi” masale de oameni care vin pe un stadion (si apelezi pana la urma la intelegerea lor a spiritului jocului). Daca le iei brichetele si pachetele de tigari, te pomenesti ca isi arunca pantofii in teren sau, mai rau, sosetele….

arcasu` verde (13 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:40

prostul de becali a amorsat o bomba care-i va exploda chiar sub „dos”. ….vor fi si victime, destule, colaterale.

stelistilor, jucatori, conducatori, suporteri fanatici si ignoranti, veti simti pe pielea voastra, mult timp de acum inainte, mai peste tot in tara, efectele devastatoare a celor petrecute in Giulesti.

1unu (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:42

Domnu Ioanitoaia,stiu ca sunteti stelist dar cu siguranta v-ati pus intrebarea asta:DACA INTALNIREA DINTRE ARBITRI AR FI FOST PUR SI SIMPLU PT A PUNE LA PUNCT O ORGANIZARE CORECTA A MECIUL,DE CE LIPSESTE AL 4-LEA ARBITRU,TANARUL BOGACIU?

dany (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:44

Vai de noi toti….vreti sa stiti care sunt vinovatii?dragomir,sandu,lupescu,becali,copos,borcea,iancu,…,prosport,gazeta sporturilor,antena1,2,3,protv,otv,national tv,…..,toti asa zisii jurnalisti care vor doar mocirla si in primul rand NOI CA NE UITAM LA EI SI NU SCHIMBAM CANALUL.NOI SUNTEM PRINCIPALII VINOVATI CA URMARIM CIRCUL,CA NE PLACE MOCIRLA,CA SUNTEM ,,TIGANI,, ,CA VREM SA VEDEM CUM SE MOARE IN DIRECT,CA NU STIM SA NE DISOCIEM DE CE IMORAL SI UMILITOR PT O NATIUNE.Sa ne fie rusine noua in primul\ rand ca ai avem ca exemple si ca le facem jocul….rusine romani,ne meritam soarta.Daca ne intrebam de ce nu a fost schimbat arbitrul dupa ce a fost lovit in loc sa ne intrebam de ce a fost cu putinta sa se arunce cu ceva in el inseamna ca ne meritam soarta…..

mm (218 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:46

Inteleg sa amendam Clubul RApid pt proasta organizare dar de sa sufere jucatorii care au transpirat pt acel 1-0? E normal?Sau sa castige Steaua 3 puncte nemeritate?E normal?Ce diferenta e intre surubul din tur si bricheta din retur?

sym22 (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:48

Cum a procedat arbitrul e perfect normal.Orcine se gandeste si la sanatatea lui,fie el orice ce ar fi,chiar si arbitru.Si pe langa sanatate sa incadrat si in regulament.Iar dementii astia de suporteri care fac asa ceva trebuie sa inteleaga ca fotbalul e un spectacol deosebit de frumos unde vin oameni sa se uite cu placere,nu e un loc unde se intalnesc niste animale.Sincer sunt de acord cu puscaria pt acesti huligani.Mai bine ca in Anglia s-au desfiintat galeriile si toti suporterii au acelasi statut.Sper sa fie o decizie care sa-i mai linisteasca pe dementii astai. Va multumesc…

1unu (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:50

Domnu Ioanitoaia,stiu ca sunteti stelist dar cu siguranta v-ati pus intrebarea asta:DACA INTALNIREA DINTRE ARBITRI AR FI FOST PUR SI SIMPLU PT A PUNE LA PUNCT O ORGANIZARE CORECTA A MECIUL,DE CE LIPSESTE AL 4-LEA ARBITRU,TANARUL BOGACIU???

swamp (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:51

De acord cu cei ce spun de influenta negativa a emisiunilor sportive. Se dezbate la greu nu fotbalul , ci scandalul,nu pot sa cred acest spirit de obor , de targ , caragialesc,ce domina intreg spectrul media de specialitate. Pana si dvs,maestre IOanitoaia, ati fost luat de noul val. Scenarita este una din bolile grave ale romanilor. Vedem peste tot conspiratii. Cati dintre cei ce vorbesc aici au fost pe stadion. Eu , ca abonat pe Ghencea, stelist infocat , nu ma vad pe un stadion al rivalei cu tupeul nemaipomenit de a sta printre adversari, si , mai mult, sa arunc cu obiecte….Treziti-va, oameni buni ! Acolo, suporterii Rapidului au aruncat cu ce au aruncat in jucatorii stelisti, dar din pacate l-au lovit pe arbitru, ce e asa de complicat ???? De ce se induce acea idee cum ca : ” de ce ar fi aruncat rapidistii fiindca era 1-0 pt ei …” – au aruncat in jucatorii stelistii adunati acolo langa arbitru , punct. Nu mai acreditati idei false , oameni buni . Si la ce ar mai fi stat jucatorii stelisti dupa fluierul final, eventual pt un scandal , bataie , ruperi de oase ? Ar fi fost o mana cereasca pt presa , nu ? suntem bolnavi cu totii , si nu ne vom vindeca prea curand……….

criss 40 (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:52

Prieteni, episodul a fost absolut regretabil si va ramane doar atat intr-un sir fara sfarsit daca nu devine un punct terminus.
Ne TREBUIE toleranta ZERO pt astfel de fapte!
Fara precedente si logici compensatoare, fara ingaduinta, chiar daca asta ar insemna O DATA DOAR, o inechitate.
Daca nu INCEPEM si nu CONTINUAM cu masuri drastice, “farmecul vietii” unor inadaptati la civilizatie va predomina in tot si toate.
Fotbalul poate fi o tribuna cu suficienta pondere pt a da un prim semnal de normalitate-ASA NU SE MAI POATE!
Vedem dispute de genul: lovit sau nu, premeditat sau nu, etc…..A cata oara si mai ales, cata risipa de energie, cata orbire….
Domnilor, va intreb: Va place ce se intampla in fotbal? (incidentul de aseara fiind un marunt episod dintr-un lant nesfarsit…)
Daca nu, atunci prieteni rapidisti, stelisti, dinamovisti, etc, renuntati AZI la explicatii si contraargumente, donati-va AZI doza de pozitie partinica si ACCEPTATI sa se intample o incizie fara anestezie in cangrena evolutiva a fotbalului/societatii…
Vom castiga toti MAINE….
Altfel….intr-o zi, cand si RUSINEA ni se va fi sfarsit, vom muri innecati in propria voma….

Made in Moldova (218 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:54

tara penibila,campionat penibil…mi-e rusine ca sunt roman…

1unu (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:55

Domnu Ioanitoaia,stiu ca sunteti stelist dar cu siguranta v-ati pus intrebarea asta:DACA INTALNIREA DINTRE ARBITRI AR FI FOST PUR SI SIMPLU PT A PUNE LA PUNCT O ORGANIZARE CORECTA A MECIUL,DE CE LIPSESTE AL 4-LEA ARBITRU,TANARUL BOGACIU

machedonu (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:05

nea ovidiule se vede ca ai imbatranit bre…..pai sa o luam in ordine…..cele 3 minute se acorda in momentul cand suporterii arunca cu obiecte din tribune dar nu este lovit nici un arbitru,jucator sau oficial….in cazul nostru deaconu a fost lovit din tribuna deci cele 3 minute nu se mai aplica……iar cel de-al 4-lea arbitru ar fi intrat daca deaconu s-ar fi accidentat el pe terenul de joc(ar fi facut o intindere,ruptura), dar in cazul nostru el a fost lovit cu un obiect aruncat din tribuna ….deci arbitrul a procedat CORECT!!!!pana acuma scriati toti gazetarii sportivi ca este violenta pe stadioane si ca trebuiesc aplicate masurile prevazute de regulament……cand ele se aplica spundeti ca arbitrul s-a pripit….deci cum e mai bine?????stop violentelor pe stadioane sau sa continuam in continuare cu aceste acte huliganice?????

dany AB (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:08

cat te prosti is romani? romanilor le place sangele, daca ar fi puscat din capu lu diaconu o fanta arteziana de sange atunci era indreptatit sa sfarseasca jocu, insa in cazul acesta, cum nu a iesit nici un pic de sange, nu avea voie sa il opreasca…..mai DESTEPTILOR intentzia conteaza, cum se spune….asa cum daca unu incearca sa il omoare pe altu tot ii bagat la puscarie, pentru INTENTIE, nu este lasat in libertate, ca oricum victima nu a patit nimic.

Matei (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:17

ce inseamna sa scrii doar ca sa te afli in treaba…

criss 40 (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:27

Draga Ovidiu,
Il repostez in speranta ca, formator de opinie fiind, TU POTI, da consistenta unui eveniment care este, vad, tratat in componentele sale “microscopice”, adica : blat, premeditare, cluburi, etc.
TOTI trebuie sa inteleaga “miezul problemei”….
Poate eu nu l-am expus bine…te rog, incearca TU….

(…Prieteni, episodul a fost absolut regretabil si va ramane doar atat intr-un sir fara sfarsit daca nu devine un punct terminus.
Ne TREBUIE toleranta ZERO pt astfel de fapte!
Fara precedente si logici compensatoare, fara ingaduinta, chiar daca asta ar insemna O DATA DOAR, o inechitate.
Daca nu INCEPEM si nu CONTINUAM cu masuri drastice, “farmecul vietii” unor inadaptati la civilizatie va predomina in tot si toate.
Fotbalul poate fi o tribuna cu suficienta pondere pt a da un prim semnal de normalitate-ASA NU SE MAI POATE!
Vedem dispute de genul: lovit sau nu, premeditat sau nu, etc…..A cata oara si mai ales, cata risipa de energie, cata orbire….
Domnilor, va intreb: Va place ce se intampla in fotbal? (incidentul de aseara fiind un marunt episod dintr-un lant nesfarsit…)
Daca nu, atunci prieteni rapidisti, stelisti, dinamovisti, etc, renuntati AZI la explicatii si contraargumente, donati-va AZI doza de pozitie partinica si ACCEPTATI sa se intample o incizie fara anestezie in cangrena evolutiva a fotbalului/societatii…
Vom castiga toti MAINE….
Altfel….intr-o zi, cand si RUSINEA ni se va fi sfarsit, vom muri innecati in propria voma….)

ma bucur ca sunt unele persoane aici care “vad” dincolo de min 74 al unui meci, dintr-un sezon…dintr-un campionat…dintr-o tara …etc
Riscam sa obosim si sa uitam ce avem de fapt de inceput a face…
Restul e irelevant…si marunt…si produce satisfactie/insatisfactie oricum doar in una dintre tabere…
E timpul sa renuntam la ele…
Succes!

unul (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:28

O singura remarca as avea domnule Ioanitoaia : „n-a arătat cele 3 minute regulamentare”

cele 3 minute regulamentare NU sunt obligatorii mai mult ele se pot acorda doar daca cineva e ranit.

Arbitrul este suveran.

Valahul (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:29

in meciul tur, acelasi deaconu, pe stadionul ghencea nu a oprit meciul pt lovirea si sangerarea lui Bozovici cu un jurub aruncat din tribuna?
unde a disparut corpul delict? cine este implicat in acel caz? vorbiti acum de lege si ordine?
atunci, de ce nu ati facut nimic pt a introna legea si ordinea?…. fariseilor!
judecam mereu cu doua masuri.

Rapid, a invins aseara pe teren cu demnitate si onoare, prin jocul practicat, prin atitudine, fara drept de apel o echipa steaua, cu jucatori care au aratat care le este caracterul. caractere si mentalitati de slugi hoate.

intre altele trebuie spus mereu si mereu cine este steaua si dinamo.
echipe create artificial de catre regimul comunist, prin distrugerea de-a lungul anilor a zeci de echipe din tara.

`mi-e scarba de aceste echipe “paduchi”.

PS
nu-i vad deloc bine pe jucatorii stelei, mult timp de acum inainte, pe niciun teren din tara si nici pe conducatorii acestui club mizerabil.

deaconu? este ca si mort…chiar la propriu.
“cine seamana vant va culege …uragan.” banii negri se platesc adesea cu viata.

cat despre cel ce a aruncat in teren cu bricheta ar trebui sa fie anchetat si facut public rezultatul anchetei.

in tara asta unii ucid, din culpa, si primesc pedepse “aspre” ….cu suspendare, altii fura doua prune si executa 4 ani de inchisoare.
vom ajunge sa ne face dreptate singuri, cat de curand!
UNDE ESTI TU TEPES DOAMNE… RUSINE ROMANIA!

1unu (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:29

criss40 tu ceri musamalizare.crezi ca ne prostesti pe noi cu vorbe frumoase?

escu (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:38

nu Deaconu nu s-a pripit !El doar a aplicat regulamentul ! mai grav este d-le Ioanitoaia ca cei din bransa gazetarilor sportivi [nu toti dar exceptia confirma regula nu?]atunci cand nu exista conflict il inventeaza din dorinta de senzational si va voi exemplifica:am urmarit in urma cu 30 min pe d-lul tolontan spunand „ca Radoi a fost cel care a instigat pe jucatorii Stelei s-a paraseasca terenul ” ce omite d-lul tolontan s-a spuna [cu buna stiinta zic eu ] este ca Radoi le-a cerut coechipierilor sai s-a paraseasca terenul dupa ce Deaconu fluierase deja sfiirsitul meciului .Urmariti faza cu atentie si o sa vedeti ca am dreptate! Romanii spuneau :dura lex ,sed lex ..deci….

alin (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:40

domnule ioanitoaia gresiti foarte mult si din partea dumneavoastra nu ma asteptam…odata ce arbitrul fluiera sfarsitul partidei jucatorii trebuie sa plece la vestiare…ce e asha greu de inteles??nici dumneavoastra si nici alt gazetar nu s’a gandit macar o clipa ca ar trebui initiata o campanie de condamnare a huliganismului din trebune si nu una de condamnare a echipei steaua cum dumneavoastra faceti…daca chiar asha ganditi dumneavoastra domnule Ioanitoaia atunci cu parere de rau va spun ca faceti parte din turma si ca niciodata nu veti fi pe primul loc deoarece cine alearga in turma nu are cum sa ajunga primul;)

dudu georgescu (37 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:50

e o prostie sa penalizezi o echipa pt ca un derbedeu a instigat la violentza….FRF tre sa plateasca jandarmi sa tina ordinea pe stadioane….ce Nasule, nu sint bani pt asta?…sau sa fie inchiriata politie sa tina ordinea…diletantism pe toata linia…si bineinteles excroci care trag sforile la foc automat…..si un public mizerabil bineinteles…o gramada de nenorociti care vin sa-si verse frustrarile personale pe stadion….

Ottto (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:56

Nea Ovidiu,te-ai trezit? Stiai ca a fost meci aseara? Te-a sunat Tolontan si ti-a zis…Dormeai… „Ai dreaq astia care pun meciurile seara…seara se doarme…pe vremea mea se juca numai la matineu…auzi Cataline,scrie tu ceva ca mie mi-e tare somn…pe vremea mea se arunca cu copaci pe teren si arbitrul nu zicea nimic…pe vremea mea…ce vremuri…bine a zis Sapunaru…ce femeie Deaconu asta…putea sa mai astepte macar inca trei brichete,un breloc sanatos,sau o caramida…pai acum 35 de ani…hai ca te las…medicamentele astea ma adorm…stai un pic,da’ cine a jucat azi?!!! auzi,da’tu cine esti? Catalin????!!! Care Catalin? De la gazeta?Ce gazeta…Eu scriu la Sportul Romanesc mai baiatule…
Tinerii astia ,pe vremea mea…”

STELIŞTI ÎNSPĂIMANTAŢI ŞI LAŞI (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:09

Suporterul trebuie sa fie identificat si inclus in lotul national de tir cu arcul, pardon, tir cu bricheta.

NESIMTITII SERII, IN ORDINE CRONOLOGICA:
1. Suporterul care a aruncat;
2. Milogul de la steaua care plangea pe langa arbitru sa opreasca jocul;
3. Arbitrul;
4. Jucatorii de la Steaua, ca au iesit de pe teren;
5. Lacatus ca a permis plecarea echipei;

.l. LOR

Vio (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:10

Arbitrul ar fi trebuit sa plece acasa cand a fost lovit ….nu 3 , nu avertizari nimic ….fluiera finalul si pleca. Nu e normal sa aibe el de suferit pt toti cretinii indiferent ca sunt de la steaua sau rapid sau cfr ….
Cat despre campioana Domnule Ioanitoaia….eu zic sa va mai ganditi….pt ca cfr ne-a facut de ras cu famagusta pe cand steau si rapid si dinamo ….ne-au facut de ras cu echipe un pic mai titrate zic eu , gen Lazio, Arsenal, Sevilla,Nurenberg….iar in meciurile directe cu steaua are 1 punct.

claudiu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:21

macar asa o sa puna si zgarciobul de Copos camere si o sa angajeze paznici decenti. problema sunt huliganii care nu vin de dragul echipei la stadion ci de dragul batailor

ADrian` (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:30

Bun, nu i-a last 3 minute, i-a lasat 2. Le-a spus ca la urmatoarea faza de genul asta opreste meciul si lucrul acesta a fost anuntat de catre crainicul stadionului. Cat le trebuie dobitocilor alora din tribuna sa priceapa mesajul? Si apoi, daca dupa alea 3 minute se arunca iar cu ceva in teren era acoperit regulamentar? Chiar depinde totul de alea 3 minute?

dan (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:45

De ce s-a pripit ma nene ce trebuia sa ii dea cu vreun bolovan de vreo 2 kg in cap ca sa opreasca meciul ce tot faceti voi analiza si va dati cu parerea numai aiurea.Deci la fiecare meci cind ai vazut ca si arbitru ca se arunca cu obiecte in teren trebuie intrerupt meciul si gata poate asa si necivilizatii din tribune numai arunca cu nimic.Ce-i drept este pacat sa sufere orice echipa ar fi ea chiar si cea de pe ultimul loc din cauza suporterilor.

cristi (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:46

nu stiu de ce atatea discutii.nu suntem in jungla , suntem intr-o tara civilizata unde regulamentul este regulament.huligani acestia au mers prea departe si au atacat un arbitru.ce ii impiedica dupa acest episod sa nu atace jucatorii.aceste practici trebuie oprite de la inceput, altfel vor degenera.trebuie sa se aplice regulamentul

cristi (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:50

„O decizie în acest sens, luată după un regulament pasibil de interpretări, ar avantaja-o pe Steaua, dar n-ar onora-o.” nea Ovidiu, Steaua a renuntat la onoare de ceva timp incoace. de unde onoare cand milioanele si visul Champions League sunt doar la un pas departare?

cristi (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:52

ce credeti ca se intampla daca jucatorii stelei nu plecau???????
era macel.va dati seama jucatori rapidului plini de nervi,jucatori stelei plini de tensiune.unde credeti ca se ajungea.radoi a procedat bine ca le-a spus sa plece. cel mai inteligent cedeaza primul

staicu vasile (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:58

de condamnat nu sunt jucatorii sau arbitrii. adevaratii „asasini” ai fotbalului sunt cei care ar trebui sa il faca sa fie cel mai frumos sport si anume suporterii care inca nu inteleg ca ati iubi echipa nu inseamna sa arunci cu brichete in jucatori / arbitri sau sa injuri atunci cand cineva nu iti este pe plac. frumusetea fotbalului consta in atmosfera creata atat de jucatori cat si de spectatori. ingrijorator este faptul ca nimeni nu o sa plateasca pentru ceea ce s-a intamplat in Giulesti, acel asa zis suporter va veni si a 2-a oara si va arunca in teren cu obiecte si poate ca a 2-a oara va fi mai grav. decizia arbitrului a fost una dura dar corecta, cineva trebuia sa-si asume acest kucru si cred ca este un pas spre mai bine. poate ca in viitor voi putea veni si eu cu familia la un spectacol fotbalistic.

Adrian (119 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:01

cum poti sa zici ca in 35 de ani de gazetarie nu ai vazut asa ceva iar apoi sa dai un exemplu?

Daca nu ai vazut, de unde stii tu cazuri clare?

Se pare totusi ca cei 35 de ani nu au fost de gazetarie!

p.s. Domnu’ Ioanitoaia, ce mai face nasul dumneavoastra, mirce lucescu?

Alex (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:11

Eu personal nu inteleg de ce la noi in Romania, aplicarea regulamentului este intotdeauna un gest nemaivazut, nemaiauzit, s.a.m.d.

De ce este nevoie ca tara asta sa intre in randul lumii? Sa moara oamenii pe teren sau in tribuna?

Decizia lui Deaconu este probabil kilometrul 0 al insanatosirii fotbalului romanesc.

P.S: Nu intamplator clubul Rapid Bucuresti este legat de cele mai mari scandaluri fotbalistice din ultimii ani.

gabi (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:18

hei domnilor ziaristi !!!!!! trezirea!!!!!! se pare ca va supara foarte tare cand un arbitru aplica regulamentul? va mai amintiti cazul „ganea”? a doua zi ati inceput toti sa va dati cu parerea ca a gresit, dar sa nu uitam ca e un mare fotbalist si cate a facut el pentru nationala etc ….. in loc sa recunoateti ca s-a purtat ca un animal si ca trebuia suspendat pe viata. da a facut multe pentru nationala dar trebuia exclus din fotbal. acum arbitrul a aplicat regulamentul si gata. hai sa ne civilizam putin si sa recunoastem odata ca legea e lege si nu poate fi incalcata nici de rapid, steaua sau dinamo si incetati sa va dati cu parerea aiurea. dupa parerea mea cazul ar fi trebuit inchis si aplicat regulamentul.

ROBERTINO (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:19

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilzat)nea Ovi…Stii prea bine ca atunci cand mergi pe Giulesti trebuie sa vii cu casca si umbrela chiar daca afara e soare i 36 grade…Pai se scuipa si se arunca cu obiecte in adversari non-stop…Odata si odata trebuia oprit acest circ si sa li se explice celor care fac aceste lucruri ca suntem in secolul 21 nu in epoca primitiva…Si apropo…Ma asteptam ca un gazetarcu reputatia dumneavoastra sa cunoasca regulamentele jocului de fotbal.In cazul in care se intampla astfdel de evenimente…meciul este oprit instantaneu..nu se inlocuieste arbitrul ca nu este o accidentare normala..focusul este pus pe evenimente nu pe accidentare…asa ca mai bine documentativa inainte sa va dati cu parerea…Problema erea situatia de fond nu faptul ca arbitrul era lovit…Pai atunci dupa judecata dumneavoastra…in cazul in care cineva intra pe teren si il face ko pe arbitru…nici o problema …continuam meciul , ca de asta este arbitru de rezerva…hahahahah…ridicol nea Ovi…:))))

Alex (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:22

Si ca sa nu spuna domnul Ioanitoaia ca sunt subiectiv, meciul ar trebui rejucat fara spectatori de la scorul si minutul la care a fost intrerupt.

In Vest asa se procedeaza.

Bogdan (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:29

Tin cu Steaua de mic copil dar sincer sa fiu imi este rusine sa spun ca sunt Stelist in ziua de azi. Daca arbitrul a fost cu adevarat lovit atunci a avut dreptate sa opreasca meciul dar totusi, prea dubioase au fost ultimele rezultate…As zice ca arbitrii din Romania sunt foarte mediocrii si daca arbitrajul este mediocru asa este si fotbalul…Pacat pentru ca avem jucatori valorosi, suporteri care absolut iubesc acest sport dar conducatori si arbitrii de rahat! Nu conteaza daca Rapid va pierde 3-0 sau daca se vor juca ultimele 15 minute…ceea ce conteaza este ca in putin timp se va incheia inca o editie a acestui campionat mediocru si viciat! Cand oare o sa luam si noi exemplu si vom fii iarasi o forta de respectat in lumea fotbalului!? Domnu Gigi Beeeehkali! si Copos…plecati, lasa-ti fotbalul in pace, din cauza voastra suntem in rahat…Sandu, Dragomir, Lupescu urmatii ca si voi sunteti manjiti!

Dic Lofenac (63 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:31

domnu’ Ioanitoaia , cred ca nu am citit bine : sa-l identifice pe individ ? dar cate obiecte in cap trebuie sa ia un arbitru ca sa opreasca un meci ? cate incalcari de regulament trebuie sa fie in campionatul nostru ca sa aplicam litera acestui regulament ?
pripit ? cum adica pripit ? multimea iubitorilor acestui sport asteapta sa vada un meci cu ocazii cu driblinguri cu spectacol nicidecum huliganeala ! cum este posibil ca numai noi romanii sa ne gandim la gest premeditat sau pripeala cand in mod civilizat trebuie sa ne cerem scuze pentru proasta organizare si pentru faptul ca avem asemenea fani ?sa dea Dzeu sa mai fie oameni ca Deaconu si ca vorbele lui Craciunescu sa se adevereasca si sa insanatosim fotbalul romanesc la toate compartimentele : suporteri jucatori , antrenori , conducatori si nu in ultimul rand arbitrii ….
o lume civilizata in care ar trebui sa traim cere ca fair play-ul sa domine ,jocul sa se transforme in spectacol si publicul sa fie abundent la meciuri si sa se bucure de fotbal ….publicul iubitor al sportului rege nu huliganii care data fie-mi voia au populat galeriile cluburilor bucurestene si nu numai ….
as vrea sa cred ca Deaconu a trait ca mine momentele acelea : asta e un razboi nu spectacol asta e anarhie …nu mai pot sa continui ….opresc meciu’…
si atunci probabil ca nimeni in lumea asta fie ia comisie sau federatie sau conducatori de club sau suporter adevarat , sau mai bine zis om nu ar putea sa il conteste pe singurul judecator al meciului …Deaconu…
m-as fi ascuns de teama acestor manifestari sa fi fost in locul lui …dar el a tinut piept pentru prima data in istoria fotbalului romanesc acestui flagel al manelizarii Romaniei si bravo lui …ce daca se juca un derby …putea sa fi fost Manchester U cu Real Madrid ca tot asa trebuia sa procedeze …
nu e corect sa ne supunem la astfel de torturi cand participam la un meci de fotbal …nicaieri nu scrie ca fotbal inseamna violenta , injurii , manifestari xenofobe ! nicaieri ! asa ca ce a facut Deaconu , in nici un caz nu este pripeala , domnule Ioanitoaia!!!!!

julio (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:39

Domnilor se tot bate moneda pe ce s-a intamplat acum o saptamana la sevilla si in urma cu un an cu Juande Ramos dar uitativa ca acele meciuri au fost intrerupte si apoi reluate din acelasi minut.As dori sa se reia meciul sa se termine dupa care comisia sa judece si sa penalizeze clubul Rapid.

Babacule – Lasa-ne [CITESTE MESAJUL] (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:40

ESTI PENIBIL TATAE.

La ce experienta ai, continui sa pui paie pe foc pe o situatie deja degenerata. Ori te faci ca nu intelegi , ori esti prea aproape de pensie.

<<>>

Ia-ti nene un cronometru si vezi cat timp a trecut de cand a fost lovit arbitrul in cap – 6 min . Ce ordine sa restabileasca ?? Din mom ce tot meciul au zburat brichete, pungi de seminte, si monede ? Sa faca in 3 min ca nu au fost in stare o saptamana?
—— ori te faci ca nu intelegi, ori e pensia prea aproape ——

<<<>>>>

Dar ce faci in continuare? Vorbesti fara sa stii.
—— ori te faci ca nu intelegi, ori e pensia prea aproape ——

<<>>

Daca erau ungurii nu mai comentai nimic, si nici nu se mai vindea ziaru asa bine. In caz ca nu ai urmarit partida nu STEAUA a oprit meciul, nici BECALI nici LACA nici DEACONU – suporterii rapidisti au oprit meciul.
—— ori te faci ca nu intelegi, ori e pensia prea aproape ——

<<>>

Ce spirit de obs gazetaresc, si ce fraza penibila.
—— ori te faci ca nu intelegi, ori e pensia prea aproape ——

<<<>>>
Final apoteotic : „dar n-ar onora-o” – presupun ca aici ai plasat toata substanta. Onoare inseama sa joci pe teren pana la final – mai uite-te odata la meci, pune-l pe vochin sa-ti faca o schita si numara ocaziile singur cu portarul ale Stelei.

In 16 min era timp pt 3 goluri, cred ca stelistii ar accepta oricand redisputarea meciului si de la 2-0 pt Rapid – defapt sa stabileasca ei scorul de la inceput si minutele de joc – cum am vazut ca au inceput sa faca deja „jucam si in Ghencea/Ii batem si acolo”

JUCATI unde vrei voi ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilzat) – da pana la anu, doar pe manele aveti voie

FORTZA STEAUA
scuzati subiectivitatea
=))

edi (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:40

condamn ceea ce s-a intamplat dar arbitrul de aseara a asteptat aceea ocazie de a inchide meciul. Hilar, pot spune a fost „marele” Lovin care numai ca nu l-a impins pe arbitru sa iasa afara de pe teren. As putea spune ca a avut o reactie ciudata pentru un jucator care se crede profesionist!!!!!!Daca urmariti caseta fazei respective il veti putea vedea pe acest jucator incadrat de ceilalti colegi cum practic se ruga de arbitru sa puna capat partidei. Il inteleg pentru ca Steaua in meciul de aseara nu a aratat nimic ca dealtfel in tot acest retur, dar gesturile si actiunile lor de la faza respectiva sunt o reactie normala pentru unii care erau la 15 minute de a pirede un meci. Rusine jucatorilor Stelei pentru comportament

julio (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 17:40

In felul acesta ambele echipe vor avea de pierdut ca nu sunt la prima abatere nici una din ele.dar unde primeaza banii unora nu se aplica regulamentul decat la meciurile cu miza.Dc nu sa aplicat acest regulament de la inceputul campionatului?

Comentează