Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

S-a pripit Deaconu?

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o […]

vineri, 21 martie 2008, 12:25

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o parte, n-a arătat cele 3 minute regulamentare, care le-ar fi permis organizatorilor să ia măsuri pentru restabilirea ordinii în tribune. Eventual, şi să-l identifice pe huligan. Pe de alta, în cazul în care nu mai era în stare să ducă întîlnirea pînă la sfîrşit, deşi n-a lăsat această impresie, tot îi mai rămînea o soluţie, să-i cedeze locul arbitrului de rezervă.

Aseară tîrziu însă, atît Mircea Sandu, cît şi Ionuţ Lupescu i-au dat dreptate lui Deaconu. Preşedintele FRF a afirmat, sec, că „arbitrul a aplicat regulamentul”, conform căruia, ceea ce n-a mai spus Naşu’, Rapid ar urma să piardă la masa verde. Aşa cum a păţit, de pildă, Roma în toamna lui 2004, cînd o monedă zvîrlită din public, la partida de Liga Campionilor cu Dinamo Kiev, l-a umplut de sînge pe arbitrul Frisk. Suedezul a fluierat finalul mai devreme, iar UEFA a dictat 3-0 pentru Kiev şi i-a suspendat terenul Romei pentru două etape.

În absenţa unui antecedent românesc, nu ştiu ce se va întîmpla acum. Nu împărtăşesc varianta Rapidului că Deaconu, pasămite, fost junior în Ghencea, ar fi acţionat cu rea-credinţă, cu premeditare, dar nu mi-a plăcut nici graba cu care Steaua a părăsit gazonul. Consider că orice altă echipă putea să profite de o asemenea conjunctură, nu însă şi una cu istoria şi anvergura celei roş-albastre.

Dincolo de vinovăţia unui suporter bezmetic, indiscutabilă, nu mi se pare normal ca lupta pentru titlu să se hotărască într-un birou. O decizie în acest sens, luată după un regulament pasibil de interpretări, ar avantaja-o pe Steaua, dar n-ar onora-o.

Comentarii (718)Adaugă comentariu

stef (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:09

De acord cu masurile impotriva rapidului cu o singura conditie: sa se aplice regulamentul si sa fie depunctate si echipele a caror oficiali au iesit in fata cu declaratii suburbane. Asa steaua probabil ca s-ar bate la retrogradare sau ar fi deja retrogradata

nad (16 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:09

Bravo popor stelist,frumose si corecte comentarii vad aici din partea voastra.Si aveti dreptate.Eram curios daca lucrurile stateau invers ,adica meciul sa fii fost in Ghencea si sa conduceti voi cu 1-0,tot aceleasi comentarii aveati ? Sunt sigur ca da.Asa patron asa echipa si binenteles suporteri.Sau invers, asa suporteri asa echipa si patron.Bravo fiti mandri sunteti cei mai potenti.Cinste voua si echipei voastre popor stelist.

adycaine (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:09

cel mai mult la meciul de aseara mi-a placut fuga si bucuria jucatorilor spurcati catre vestiare ,in momentul in care fetita deaconu a fluierat intreruperea meciului.domnilor asa zis jucatori ,in frunte cu razboinicul radoi, sunteti niste agarici cu pedale,niste zmei si luptatori decat atunci cand sunteti avantajati,in rest v-ati nascut si o sa muriti ca niste lingai.
si mai am o intrebare…..cum mama dracu se face ca tot ce se intampla bun in tare asta ,se intampla numai pt cei mai mari hoti.

FORZA DINAMO

Phase (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:09

Si inca ceva… dupa ce arbitrul a fost lovit s-a comunicat organizatorilor sa ia masuri. Timp de cateva minute s-a anuntat clar prin statie ca daca se mai arunca un singur obiect din tribune se opreste meciul…. nu inteleg ce se mai discuta?

t30 (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:10

in legatura cu comentariul dumneavoastra dumnule ioanitzoaia….documentati-va inainte sa vorbiti ceva …. ca poate nu este adevarat si priviti bine inainte meciul …apoi puteti comenta ce doritzi dumneavoastra in legatura cu comentariile de mai sus :)) oho…..pana o sa invatzam ca regulamentul trebuie aplicat asa cum e el….. va mai trece multa apa pe dunare….:))nu-s suporter intamplator am vazut meciul, sunt sigur ca a facut f bine ce a facut domnul……arbitru nu retin numele dansului… sper ca asa sa se intample si pe terenurile altora ex steaua dinamo cfr sau io stiu care alta poate asa invatam sa fim mai civilizati….sa nu injuram cand dam commenturi sa nu se mai fure blaturi samd…..in rest….numai bine!

Cristian Radu (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:11

Amintiti-va un lucru.
Banel Nicolita aduna obiecte de pe teren in UEFA ca sa nu fie suapendata partida.Acu doi ani s-a aruncat si cu scaune.Nu credeti ca in GIULESTI trebuiau luate masuri de mult.Daca continuua meciul si il mai lovea pe arbitru.Cat trebuia sa indure?

moldoveanu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:12

Oribile raspunsuri aici din partea celor care tin cu steaua, in definitiv onoare nu au nici ei nici ekipa. Scoateti cuvantul fairplay din dictionare si inlocuiti-l cu almanahe si succesuri .

t30 (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:14

aaa uitasem…si jucatorii care l-au bruscat pe arbitru…ce patesc???mai aveau un pic si-l bateau ….deh iau exemplul lui ganea:)))

SOS (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:16

Bai phase, tu esti nebun sau ai alta notiune a timpului. Meciul a fost intrerupt 2 minute pe ceas de cand a fost lovit si pana a fluierat finalul.. Unde a acordat 3 minute? Si mai era un destept care zicea ca nu trebuia sa astepte 3 minute daca nu vrea el.. e vorbesti ma.. poate in regulamentulala facut special pentru steaua.

Si pentru toti „puritanii” care exemple, de ce nu s-a dat exemplu asta cu intreruperea meciului cand i-au spart capul lu bozovici pe ghencea? Sau cand s-a aruncat cu pietre la craiova?

Dudu (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:17

Vorbiti de curatenie in fotbalul romanesc voi reporterii.In primul rand voi ar trebui sa plecati.Pt ca voi incitati lumea ca sa aveti audienta.Acuma faceti scandal pt ca sa aplicat regulamentul. Dar daca nu il aplica faceati scandal de ce nu la aplicat.Imi aduc aminte ca dupa meciu rapid – steaua de acu cativa ani faceati scandal cerand masuri drastice.Acuma ca sau luat spuneti de ce sau luat ca nu trebuia.Sunteti niste curve care umblati dupa audienta.50% din situatia din fotbalul romanesc se datoreaza voua.

eminem (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:18

nici eu nu vreau ca tolontan sa devina directorul gsp, ci sa ramaneti dumneavostra… dar daca ioanitoaia va fi lovit vreodata in tampla de o bricheta sau un tramvai, iar gazeta va ramane fara lider, cu ce e vinovat domnul tolo ca in lipsa dvs, va fi avansat!?!

nicTM (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:18

Daca extrapolam putin, ajungem la situatii aberante. Ma pot duce de-acum incolo la toate meciurile pe care echipa mea la sustine in deplasare, arunc cu ceva dupa arbitru si ….. am castigat cu 3-0! Si asa scoatem punctaj maxim in deplasare!

iulian (10 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:18

Daca cel/cei care au continuat sa arunce obiecte pe teren sunt intr-adevar suporteri rapidisti, Rapidul isi merita soarta. Dar daca, intr-adevar, a fost ceva premeditat? Nu de Deaconu, care a arbitrat corect pana in acel minut 68 sau cat o fi fost el, ci de „intrusii” Stelei. Cunoscandu-l, de acum, pe Gigi Becali, care e dispus, pana la urma, sa faca si crime pentru a-si asigura participarea in UCL, ABSOLUT ORICE ESTE POSIBIL!!!
La fel, extrem de rusinoase „sariturile” in sus de bucurie, in momentul fluierului final, surprinse de altfel de televiziunea care a transmis meciul, ale marilor campioni Lovin, Radoi, Dica etc.

Pentru corectitudinea acestui campionat, sfartecat in drepta si-n stanga suficient pana acum de arbitraje, care de care mai dubioase, cel mai corect, din punctul meu de vedere, ar fi sa se reia meciul, din acel minut, cu portile inchise, daca se dovedeste ca acel/acei iresponsabili care au provocat intreruperea meciului sunt rapidisti. In cel mai rau caz rejucarea din primul minut a partidei.
Decizia de a se da 3-0 pentru Steaua la masa verde (mai ales ca pare a fi agreata de sefii FRF) ar intari ideeea ca Steaua e (si) echipa din carca FRF-ului, iar, dupa cate s-au intamplat in aceasta primavara, e clar ca nici Manchester, Liverpool, Barcelona sau cine vreti dumneavoastra, nu ar avea nicio sansa la titlu, in Romania.

mihai (11 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:19

Dle Ioanitoaia , am citit reactii ale cititorilor in care omul negru e laudat …pt curaj??mi se pare ca deaconu a facut ce a facut din frica nicidecum din curaj,sa fim seriosi .A creAT UN PRECEDENT PERICULOS si pe langa asta n-a rezolvat nimik , dimpotriva a turnat gaz peste foc .Problemele turbulentei suporterilor nu au cum sa fie rezolvate printr-o asemenea masura .Cine crede asta ii subestimeaza pe respectivii suporteri.In momwntul in care stadioanele din Romania vor vi dotate cu siswteme de supraveghere si vor aparea sanctiuni drastice ,dar individuale probabil se vor limita aceste manifestari .
Altfel , mi se pare cel mai penibil moment pentru echipa Steaua.Sa ajungi sa te bucuri de acest moment , sa fugi repede la cabine , mi se pare ca s-a transmis o lipsa de caracter de la varf la baza .Momentele delicate sunt tratate cu echilibru de oamenii adevarati , nu am vazut asta deloc nici la deaconu,nici la steaua ,nici la rapid

Marius – Oradea (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:19

S-a grabit arbitrul oprind acest meci.E greu de crezut ca o bricheta i-a provocat durerile pe care le mima in acele momente Deaconu.Se vaita de parca ar fii fost lovit de o caramida,nicidecum de o bricheta.Eu cred ca abia a asteptat sa dea o mana de ajutor Stelei,sau in cazut de fata,3 puncte „curate” care schimba total soarta campionatului fata de cum era daca meciul se termina la scorul indicat pe tabela.Nu suport Bucurestiul sau echipele din Bucuresti,dar ce s-a intamplat aseara este o bataie de joc adusa spectacolului fotbalistic,o palma data acestui campionat despre care Mircea Sandu si celalalt comunist sustin ca e cel mai curat si cel mai corect.Eu astept cu nerabdare sa vad acum corectitudinea la „treaba”.Corect ar fii continuarea meciului din minutul intreruperii si cu scorul indicat pe tabela in acel moment,insa cu portile inchise,pentru a nu exista alte posibile intreruperi.Daca Steaua e o echipa mare,ar accepta asa ceva,ca doar ei sunt „adevaratii” campionatului.Asa ar avea sansa sa o demonstreze…

N.M. (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:20

Domnule Ioanitoia, departe de mine sa fiu stelist. Sunt un oltean convins, dar in tribune fiind o atmosfera incendiara, e normal sa te grabesti la vestiare de teama huliganilor. Poate cand scrieti articole de genul acesta ar trebui sa luati in considerare asemenea aspecte.

Dudu (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:22

Ma voi vati uitat la meci.NU ati vazut ca din prima repriza se arunca cu obiecte?Era 0-0.Nu-l acuzati pe becali degeaba.Lasatil ca oricum e prost.

floppy (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:22

iesi ma tataie la pensie ! de ce sa bage aribitru de rezerva , cand principalul a fost lovit?oprirea meciului e cea mai corecta decizie

Dudu (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:24

daca il loveau si pe arbitru de rezerva pe cine mai bagau pe urma?pe rezerva rezervei:)))?????

Un Om Trist (10 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:24

Imi amintesc de vremea cand mergeam cu tatal meu la meciuri. Si aveam doar 4-5 ani. Cu tristete va spun ca azi nu am curaj sa imi duc copilul la un meci de fotbal. Poate pentru ca avem reguli pe care nu le aplicam niciodata? Eu chiar imi doream sa existe un asemenea precedent. De ani de zile sunt spuse vorbe despre echipe care pot sa piarda puncte la masa verde din cauza suporterilor. E bine sa se si intample asta. Poate asa aruncatorii de brichete o sa fie mai temperati. Trist dar adevarat. Bafta

corlika (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:24

nu vad de ce nu ar putea fi aplicat regulamentul…cu toate ca daca va fi aplicat ,asta nu va onora steaua…chit ca tin cu ei…dar tabela arata in continuare 1-0….totusi este foarte adevarat ca odata si odata trebuia taiat in carne vie….si trebuia inceput cu echipele mari…doar presedintii acestor echipe fac valuri….uitativa la Urziceni…nici nu „stim” cine este patron…nu a iesit niciodata in fata…cinste lor ,echipa mica aspiratii mari….dar asta ne face rau tot noua suporterilor…care vrem sa venim cu copii la meci…si ne e frica…de ce? pt ca exista multi dezaxati care cred ca cu violenta intre suporteri se face spectacol,nu domnilor vreti violenta…inscrietiva in K1

Dan (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:25

Nu ma intereseaza ce miza este in joc. As vrea sa vad aceiasi atitudine la toti arbitrii si n toate meciurile, inclusiv atunci cand e vorba de violente vebale. Ar putea fi semnalul unui inceput de normalizare in fotbalul romanesc.

fan CFR (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:25

daca eram vecin cu stadionul steaua cum e deaconu care sta la 100 m de stadionul ghencea probabil si eu faceam la fel dar:in primul rand deaconu nu a prezentat observatorului obiectul cu care a fost lovit ,el putea sa-i dea un cap in perete si sa zica ca l-au lovit la meci deoarece medicii echipelor nici macar nu l-au consultat pe teren neexistand nici obiectul cu care a fost lovit se pot face mii de scenarii,daca totusi a oprit meciul trebuia sa anunte organizatorii partidei si daca dupa trei minute cum scrie regulamentul nu se restabilea ordinea doar atunci putea pune capat meciului.Din moment ce n-au fost respectati toti pasii din regulament mi se pare incorect ca meciul sa-l castige steaua fiindca asa a vrut un arbitru!!!

adi (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:26

ce a ajuns steaua…pacat…
ma bucur ca are cineva curaj sa spuna asta desi cei mai multi suporteri ii are steluta…pe mine puteti sa ma scadeti din numaratoare, echipa asta nu o mai recunosc, nu o mai sustin!
Penibil!!arbitrii 3 meciuri, acum asta, mai trebuie cu dinamo nocturnasau nu stiu si o sa avem o maaaaarrree campioana!!oierul sa traiasca, tampitilor!

Dudu (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:27

Ma fan cfr vezi ca mai mult a beneficiat clujul de pe urma arbitrajului.Asa ca…

Dudu (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:28

Ce sa mai spui de farul, de iasi, craiva care au fost furati etapa de etapa.Creca daca nu erau furati atatea erau pe primul loc iar cfr se batea la retrgradare

dinu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:29

Ce comentariu e asta Ioanitoia?? Aminteste-ti de celebra PSG cand a jucat cu rapid in UEFA (vezi faza cu nocturna) cand jucatorii au plecat la vestiare imediat. De treaba asta de ce nu amintesti?? Stiu ca rapidul ocupa un loc important in sufletu tau , dar putina decenta. Mai ai putin si incepi sa vorbesti ca Zota!

Marius – Oradea (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:29

Dudu,observ ca ai reusit sa scoti o propozitie pentru a contra repede ce scrie un CFR-ista,dar de ce nu aduci argumente solide care sa contreze ceea ce a scris „fan CFR” ?Sau ai scris doar de dragul de a contrazice un ungur?

coco (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:31

ce are trebui domnilor sa se intample ca sa ii dati dreptate arbitrului???!!!! sa_l bata,sa_i dea cu scaunul in cap??!!!nu mai fiti subiectivi!!!!!nu e posibil sa se intample asa ceva!!!!!la noi k la nimeni!!!!imi pare rau ca fenomenul fotbalistic la noi e pe o panta desendenta!!!!eu nu mai merg de foarte mult timp pe stadioanele romanesti ca imi este frica!!!!!admir oamenii din galerie ,dar aceia care canta,se bucura pt echipa nu niste huligani care merita sa nu mai intre in viata lor pe un stadion nici in divizia judeteana!!!

Nickyman (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:31

Se vechiculeaza foarte mult ideea ca Deaconu si-ar fi dorit cu disperare sa fie lovit si de un al doilea obiect, dat fiind faptul ca s-a intors exact in locul in care a fost lovit prima data. Din cate imi aduc aminte in momentul primei lovituri, faza era intrerupta in acel loc dupa o ciocnire intre Nesu si Pancu. Oare este cineva care crede ca Deaconu trebuia sa alerge DOAR pe undeva pe mijlocul terenului pentru a nu putea fi atins de obiectele care erau aruncate dinn tribune!? Parerea mea este ca acel loc era EXACT locul unde trebuia sa se fi plasat arbitrul pentru a reincepe partida.

In rest, multa dezamagire pentru situatia din fotbal dar mai ales cea din tribune. Pe de o parte inteleg frustrarea majoritatii suporterilor rapidisti a caror echipa favorita conducea in acel moment, inteleg si mai bine frustrarea jucatorilor rapidisti care au luptat cu toate fortele pentru marcarea acelui gol dar nimic nu le da dreptul de a brusca arbitrul in felul in care au facut-o ei.

Foarte important ca s-a creeat un precedent. in opinia mea, Tudor a gresit atunci cand a decis reluarea meciului in acea partida Rapid – Steaua de anul trecut. Poate daca el lua decizia de a intrerupe meciul atunci, meciul de aseara se putea disputa si incheia in conditii normale.

Sunt de acord cu aceeasi decizie a arbitrilor, bineinteles in conditii asemanatoare cu cele de aseara, si in alte partide jucate pe diferite stadioane mai ales din Bucuresti dar chiar si in tara (Cluj, Timisoara, Arad…etc)

borcea (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:32

va spun un adevar MIRCEA REDNIC a gresit mult shi asta la costat pentru ca spaga a luat shi la DINAMO shi la RAPID . DIN PCT. MEU DE VEDERE steaua nu are valoare de LIGA. REDNIC sa se duca la belgia shi sa ne lase

Dudu (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:32

Ma da de unde stii ca e ungur ? oricum am rude in oradea si cand eram in liceu ma duceam in fiecare vacanta acolo si ma jucam cu unguri…Si tu teai uitat la meciuri in in campionatul asta ai vazut de cate ori a fost favorizata cfr-ul?

emil (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:32

O problema am eu cu crainicul stadionului. Oare care dintre noi daca avea o bricheta in buzunar n-ar fi aruncat-o pe teren daca crainicul ti-ar spune: daca aruncati cu un singur obiect atunci partida se va incheia? Eu sincer, data fiind tensiunea si crearea uni precedent – data fiind ispita – cine arunca primul un obiect castiga – probabil ca as fi devenit un om de nimic si as fi aruncat. Ura ura. Asa sa fi zis aruncatorul? Unde-s camerele domnule Copos?

catalin (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:35

Sunteti penibili , voi rapidisti ,cand nu stiti ce sa mai spuneti ca sa va protejati asa zisi suporteri.Sunteti penibili rau….Ce ati fi spus daca se intampla invers ? Ca decizia arbitrului este corecta….Cert este ca la stadionul vostru nu exista nici un fel de control , si antecedente exista…Stiu ca va pare rau , erati aproape si voi sa castigati odata , desi mai erau inca 20 min. , si eu cred ca nu se termina asa , va inteleg frustrarea , dar organizarea voastra este de rahat…numai la voi se poate intampla asta…asta e , sunteti varza…iar pentru D-nul Ioanitoaia , incercati sa fiti corect si sa admiteti ca odata si odata trebuia luata aceasta decizie , altfel se poate ajunge la lucruri mai grave….nu-mi place ca Steaua sa castige asa , as vrea sa se intample in teren….iar rapidisti acuza acum arbitrajele , dar anul trecut nu mai comentau nimic , erau multumiti cand primeau penaltyuri moca…Cel mai important lucru este ca cei vinovati sa plateasca si sa nu mai intre pe stadioane , indiferent cu ce echipee tin….cu respect pentru fotbal , Catalin

SOS (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:35

Nickyman, ai dreptate, dar cu surubul, ce facem cu surubul?! Sau meciurile se suspenda numai cand ii dau cu o bricheta in cap la arbitru?! Un surub in cap la jucator nu se pune? Sau o piatra?! (vezi pancu la craiova).

In conditiile astea, dragi spectatori, morala nu e sa nu aruncati cu obiecte in teren, ci sa aveti grija pe cine loviti!

ioio (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:35

ioanitoaie esti terminat..cum draq poti sa scri asa ceva?? asa gandesti?? esti praf..

Stelist imbecil (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:36

Mi se pare mie sau doar stelisti considera asta o decizie cinstita si conforma cu „regulamentul”. Normal ca va pica bine nu? Pierdeati meciu si acum aveti 3-0. Cu totii condamnati gestul si galeria dar in de fapt jubilati de bucurie ca ati luat 3 puncte imposibile. Sunteti penibili, si ipocriti, dar mai mult penibili ca nu toti dintre voi stiu ce e ala un „ipocrit”. Si apropo, decizia poate fi incadrata drept corecta sau acceptata dupa regulament dar este cat se poate de incorecta din punct de vedere moral .Ratatul ala de arbitru a procedat asa pentru ca si-a dat seama in secunda in care a fost lovit ca asa poate sa o faca pe Steaua sa castige… Daca ati avea coloana vertebrala ati cere rejucarea meciului, nu ati sari toti ***(cuvinte banate din cauza limajului necivilizat)ca vezi doamne ce decizie corecta a luat..

Cristi (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:37

Si stelistii ce trebuiau sa faca? sa stea pe teren sa se ia la bataie cu rapidistii? Numai la noi o decizie civilizata de a iesi de pe teren inainte ca lucrurile sa o ia razna de tot, poate fi interpretata ca lasitate sau ceva suspect …

borcea (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:37

deci mai bine oierul la penitenciar cu 1.2 miliarde de Euro decat in fotbal

zaxxl (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:39

un caz similar acum o saptamana in spania,numai ca era implicat portarul.Deaconu a luat o decizie corecta.CE?…ar fii trebuit sa intre cel de rezerva cu o casca in cap,nu fi penibil,si daca ii dadea si lui trebuia sa intre zotta… O decizie corecta.Suporterii au toata vina…si federatia.AR TREBUII MASURI MAI DURE PT ASTFEL DE EVENIMENTE.SI CLUBURILE SA INVESTEASCA IN MONITORIZAREA SUPORTERILOR.

Tibby (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:39

Domnule Ioanitoaia,
Vad cum dati in steaua, in loc sa il criticati pe imbecilul care a aruncat in arbitru. Este inadmisibil asa ceva, lasati steaua in pace! Daca ati fi un jurnalist corect ati analiza problema si din alt punct de vedere: in momentul in care fanii rapidului aruncau in teren cu tot ce puteau, deja locul devenea periculos pentru jucatori, mi se pare logic si destept faptul ca au plecat imediat la vestiare, pentru ca daca ramaneau pe teren s-ar fi putut ajunge la vatamarea lor. Sunt sigur ca si dvs ati fi facut la fel in locul lor, asa ca va rog sa fiti obiectiv si sa adaugati si acest aspect in articolul dvs. Sincer, nu tin minte cand am citit ultima data ceva bun de steaua scris de dvs. Inteleg ca aveti ceva poate cu patronul, cu conducerea, dar nu va luati de jucatori.

Lucian (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:49

punctul 1: domle Ioanitoaia…conteaza cu ce a fost lovit si cat de grav a fost lovitura??? Deaconu „a fost lovit” si asta l-a determinat sa opreasca meciul.

punctul 2: Cum adica nu a acordat cele 3 minute??? Daca imi aduc bine aminte, Deaconu a fost lovit, a vorbit cu cine a vorbit si a reluat jocul dupa 5 minute circa timp in care crainicul stadionului a cerut suporterilor sa se linisteasca. Dupa ce meciul a fost reluat, o alta bricheta a fost aruncata catre arbitru care desi nu a fost lovit a 2 a oara, exista intentie, drept care avea toate motivele sa opreasca meciul

Lasati arbitru in pace….a procedat corect…..Singura dilema ramane sa se stie cine a aruncat acel obiect din tribune

Pentru Sapunaru (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:51

Dar el nu este o fetita atunci cand se intinde pe teren la orice fault din partea adversarului

SOS (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:52

Alt nebun.. Lucian.. ma tu ai vazut caseta la realitatea? Dureaza 2 minute si 20 de secunde din momentul in care e lovit si pana intrerupe meciul.. Iar in astea 2 minute jumate s-a vaitat el.

robert (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:53

este pt prima oara cand se ia o decizie corecta caci ceea ce se intampla pe Giulesti de ani de zile este incalificabil,obiectul cu care a fost lovut arbitrul este dat afara din teren de Gionea,cu piciorul, iar ideea ca ar fi un suporter stelist este falsa din 2 motive:1 in zona aceea nu intri daca nu esti rapidist caci se cunosc intre ei,;2 putea asa de bine sa fie un suporter de ex al CFR-ului sau un politist sub acoperire ( daca tot ne plac conspiratiile). Dle Ioanitoaia , consider ca s-a ajuns aici si datorita presei care inainte de fiecare meci mai important publica tot felul de articole mincinoase si prin titlurile date incita la violenta(vezi razboi, sa curga sange, oare va fi blat… etc), iar domnule redactor de ex nu ati pomenit nimic de ex de ultimul arbitraj de la Cluj, in schimb ,in toata media ati dat interviurile domnului Muresan care la randul lor au creat aceasta stare de tensiune!! Publicatia dvs ca si celelalte de sport ati facut in asa fel ca in loc sa aduceti lumea la stadioane si apeluri la liniste din partea suporterilor si a conducatorilor de cluburi , sa alungati lumea de pe stadioane! am doi copii si mereu cand va citesc ziarul ma gandesc de doua ori inainte sa ma duc la un ” spectacol sportiv”. In ultimul rand va intreb mai bine unde erau oamenii de ordine din stadion, unde era Politia ? Stim foarte bine la cate meciuri s-a intrat cu material pirotehnic interzis in stadioane tot cu complicitatea organelor legii sau oamenilor care se ocupau cu paza. In Ghencea ati comentat ca dureaza prea mult controlul la spectatori!!!nu va salut ca nu meritati ,si stiu sigur ca nu imi veti publica comentariul (scuzati cacofonia) deoarece mi-am dat seama ca daca nu am aceeasi parere cu dvs nici macar nu le cititi(comentariile).

Lestat (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:55

Daca in Spania (care da echipe mari de CL) la astfel de violente nu se raspunde cu meci castigat la masa verde, cine suntem noi bre sa inventam regulamente? Decizia va fi luata in functie de interesele federatiei, nu dupa corectitudinea regulamentului PUTERNICEI ligi 1.
bye

cipi1lica (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:57

ioanitoia tu ar trebuie impreuna cu totii colegii vostri sa-l sustineti pe deaconu in loc sa semanati zanzanie cum ati facut pana acum.unde vreti sa ajungeti ? cum vreti sa scapam de violenta pe stadioane?
Si jucatori ar trebui sa aiba o atitudine corecta nu sa arate semne obscene tribunei pentru ca pana la urma aseara au pierdut jucatorii si a castigat si copos nu mai trebuie sa dea prime de joc sau de obiectiv(aduceti-va aminte cand copos a scos echipa de pe teren la meciul cu brasovul si a pierdut campionatul, cine a castigat ca a scos echipa de pe teren ? copos pt ca nu a mai dat prime de obiectiv, etc.
Oricum atitudinea ta ma dezamageste pt ca esti un lider de opinie cu influenta si ar trebui sa susti eradicarea violentei pe stadioane

Hylander (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:59

Bai nene, aveam o parere mai buna despre dumitale…dar vad k ai lua-o urat pe aratura? CE MINUTE? KND ARBITRUL E LOVIT NU MAI ARE OBLIGATIA SA ACORDE NICI UN MINUT…E LIBER SA FACA CE CONSIDERA EL DE CUVIINTA…mai ganditi inainte sa scrieti…

ionel (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 12:02

RUSINE FEDERATIEI SI STELEI .TOTI SUNT O CLICA DE HOTI.STEAUA =JAF=BECALI=SANDU

ionel (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 12:03

BOULE ,CINE A ARUNCAT A FOST STELIST

Comentează