Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

S-a pripit Deaconu?

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o […]

vineri, 21 martie 2008, 12:25

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o parte, n-a arătat cele 3 minute regulamentare, care le-ar fi permis organizatorilor să ia măsuri pentru restabilirea ordinii în tribune. Eventual, şi să-l identifice pe huligan. Pe de alta, în cazul în care nu mai era în stare să ducă întîlnirea pînă la sfîrşit, deşi n-a lăsat această impresie, tot îi mai rămînea o soluţie, să-i cedeze locul arbitrului de rezervă.

Aseară tîrziu însă, atît Mircea Sandu, cît şi Ionuţ Lupescu i-au dat dreptate lui Deaconu. Preşedintele FRF a afirmat, sec, că „arbitrul a aplicat regulamentul”, conform căruia, ceea ce n-a mai spus Naşu’, Rapid ar urma să piardă la masa verde. Aşa cum a păţit, de pildă, Roma în toamna lui 2004, cînd o monedă zvîrlită din public, la partida de Liga Campionilor cu Dinamo Kiev, l-a umplut de sînge pe arbitrul Frisk. Suedezul a fluierat finalul mai devreme, iar UEFA a dictat 3-0 pentru Kiev şi i-a suspendat terenul Romei pentru două etape.

În absenţa unui antecedent românesc, nu ştiu ce se va întîmpla acum. Nu împărtăşesc varianta Rapidului că Deaconu, pasămite, fost junior în Ghencea, ar fi acţionat cu rea-credinţă, cu premeditare, dar nu mi-a plăcut nici graba cu care Steaua a părăsit gazonul. Consider că orice altă echipă putea să profite de o asemenea conjunctură, nu însă şi una cu istoria şi anvergura celei roş-albastre.

Dincolo de vinovăţia unui suporter bezmetic, indiscutabilă, nu mi se pare normal ca lupta pentru titlu să se hotărască într-un birou. O decizie în acest sens, luată după un regulament pasibil de interpretări, ar avantaja-o pe Steaua, dar n-ar onora-o.

Comentarii (718)Adaugă comentariu

ADRY (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:25

BRAVO DIACONU !!!AI PROCEDAT CA UN ADEVARAT ALBITRU….RUSINE IMBECILILOR DE RAPIDISTI SI SUPORTERILOR LOR……RUSINE…

Alexandru (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:26

Eu stiu doar atat: daca arbitru respira si are puls jocul trebuie sa continue!!! este o lege nescrisa numai la romani. Prietene de ce trebuia sa continue meciul? itzi zic eu de ce: pentru ca suntem romani si la noi merge oricum numai sa mearga. Totul la noi trebuie sa mearga nu numai in sport. Stii care a fost greseala lui nea Diaconu ? ca nu a oprit meciul imediat. Eu zic ca Diaconu ar trebui promovat si gestul lui salutat. De ce trebuie sa toleram un astfel de comportament? Sa facem putzin haz de domnul Zota care stie din surse sigure ca suporterul care a aruncat cu briechete avea pe sub geaca un tricou cu steaua scris cu carioca”Lacatus” DA!!!Este acelasi suporter care a aruncat cu banane in Dauda la Pitesti! Cine ar fi crezut!!!!

janesse (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:26

vad aici tot felul de comentarii … cum ca ce cauta Deaconu in locul in care a fost lovit? pai ce sa caute bai desteptilor … oare …. nu cumva incerca sa reia meciul? si din cate stiu eu meciul se reia cu minge de arbitru din locul in care s-a intrerupt?! va dati toti cu parerea, cunoscatori sau nu. Aaa, si nu conteaza ca a fost lovit, atata timp cat nu i-au spart capul … trebuia sa continue (dupa unii) – vai de capul vostru, voi ati fi continuat, sunt sigur. PS: nu sunt nici bucurestean, nici suporter al uneia dintre echipe … mare pacat pentru jucatorii Rapidului, dar nu arbitrul e de vina ci MARII SUPORTERI!!!

fanfan69 (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:26

rapidul a cules ce asemanat inainte de meci. a semanat scandal si scandal a cules. deaconu a procedat corect ca a oprit meciul. Dar Steaua ar trebuii sa demonstreze ca este o echipa mare si ar putea cere rejucarea meciului chiar si cu spectatoti in tribune chiar in giulesti. asa ar putea arata ca nu a fost o prmeditare si nu se teme de rezultaul din teren.

dan (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:28

si daca dupa trei minute se arunca cu ceva si era cineva grav ranit? nu era vinovat ca n-a oprit meciul? sau in alta situatie, daca dupa ce era inlocuit cu arbitrul de rezerva si acesta era lovit si ranit grav, nu era vinovat Deaconu ca n-a oprit meciul?

soptik (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:29

daca a fost premeditat cum spun majoritatea , sigur au angajat un lunetist , pt ca in opinia mea nu e chiar asa de usor sa nimeresti in cap pe cineva cu o bricheta sau moneda ce o fi fost de la o distanta chiar fie ea si mica…incercati domnilor sa vedeti daca veti reusi…trebuia sa se intample asta odata , ca nu mai poate omul sa mearga linistit la un meci din cauza betzivilor care nu mai tin cont de nimic , vin la meci pur si simplu ca sa se bata si sa faca scandal , asa inteleg unii fenomenul asta numit fotbal. C u ocazia asta poate o sa avem si noi sisteme de supraveghere , si alte chestii pentru combaterea violentelor pe stadioane. V imaginati ce s-ar fi intamplat daca de ex. l-ar fi nimerit pe arbitru in ochi , si acesta si-ar fi pierdut poate acel ochi? va doresc la toti cei care nu sunt de acord ca arbitrul a procedat corect sa primiti o bricheta in cap aruncata de sus de la o distanta de 10-15 metri…eu am primit …

stelu (11 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:31

ioanitoaia…te-i prostit de tot..nici nu stiu de ce am citit rahatu’ tau de articol…..ce trebuia sa faca Steaua, sa mai stea juma’ de ora pe teren????

impartial (73 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:32

„nu mi se pare normal ca lupta pentru titlu să se hotărască într-un birou”
Bravo domnule Ioanitoaia,deja s-au facut jocurile!
Sa le spuna cineva si la CFR sa nu se mai oboseasca degeaba

gicu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:32

SA VA SPUN EU CUM STA TREABA
CU MULT TIMP IN URMA GIGI BECALI A RECRUTAT SI ANTRENAT IN BAZELE LUI SECRETE DIN PIPERA UN OM CARE SA POATA LOVI ARBITUL CU O BRICHETA DE LA 1000m.ACEST OM ESTE CEL MAI PERFORMANT ARUNCATOR DE BRICHETE DIN ISTORIA OMENIRII.ASEARA CEL CU NUME DE COD”OAIA NEAGRA”S-A INFILTRAT LA TRIBUNA 2 SI A URMARIT MECIUL ASTEPTAND UN SEMN DE LA SEFUL BECALI. DUPA CE A LOVIT ARBITRUL IN CAP „BLACK SHIP”A ASTEPTAT SA VADA CE SE INTAMPLA,VAZAND CA ARBITUL REZISTA PRIMEI BRICHETE A MAI ARUNCAT INCA UNA CARE DIN CAUZA BASINILOR TRASE DE RADOI SI TOTI FIGURANTII AIA DE PE TEREN A RATAT TINTA DAR SI-A ATINS SCOPUL.SI IN FELUL ACESTA GIGI BECALI A CASTIGAT INCA UN MECI.CONCLUZIA „FUMATUL DAUNEAZA GRAV ARBITRILOR”.
PS.NU VEDETI STIMATI ZIARISTI SI OAMENI DE FOTBAL (ZOTA,MANEA,COPOS)CA SUNTETI PENIBILI.

VIZIRUL (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:35

Toata lumea vorbeste de regulamente. Unde se gasesc aceste regulamente? Macar sa fie citat textul care face referire la asemenea situatii. Mi se pare o mare naivitate sa ne bazam doar pe declaratiile partilor implicate.

Lexmarkz (51 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:36

Dupa parerea mea, atita timp cit gigi becali si lingai de tip radoi vor fi implicati in fotbalul romanesc, nu e nimic de facut. E clar, echipele aflate in concurenta cu steaua au fost distruse de arbitrii. Vezi cfr, unirea urziceni si acum rapid. Nici un meci important nu a cistigat steaua pe puetrile proprii in returul asta. Numai un orb sau un imbecil nu poate vedea aici jocurile de culise. Rusine, nu cred ca mai merita sa ne uitam la fotbal. Cel putin nu in campionetul asta. Iar despre suporteri, ce sa zic. Intr-o tara in care adrian copilul minune si adi de la valcea sint zei, e un comportament normal.

adi (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:38

Nu stiu de ce toata lumea spune ca a fost bricheta. Pe imaginile pe care le detine Realitatea si care erau din lateral nu ca cele de la Kanal D se vede ca zboara 2 obiecte mult mai mari in momentul cand Diaconu se lasa jos, obiecte ce seamana mai degraba cu telefoane mobile.

Lidia (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:41

sunteti penibili frate…RAPID conducea cu 1-0 … ce rost avea k un suporter rapidist sa arunce k ceva din tribuna ?? ganditi si voi logic inainte sa comentati atata…k steaua ***(cuvinte banate din cauza limajului necivilizat)…daca tot e asa buna steaua de ce conducea RAPID cu 1-0 … si de ce cei de la steaua s.au dus asa repede la vestiare:))

CLDSUS (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:43

Bai adi eu cred ca era un televizor

nad (16 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:43

Domnule Ioanitoaia de azi dimineata ma chinuie o intrebare.Incerc sa o ignor dar ea revine cu ostentatie.Mintea mea refuza sa o proceseze in cautarea raspunsului.Simte parca ca e o intrebare retorica.Mai mult decat atat dupa ce intrebarea imi revine in minte
aud parca cu urechile mintii , ca sa ma exprim oarecum metaforic, acel ras becalian desprins parca dintr-o alta lume. O lume a “ drobului de sare “ si a lui Dinu Paturica.
De aceea domnule Ioanitoaia va rog sa ma ajuati sa gasesc raspunsul la aceeasta intrebare chinuitoare :
Daca in minutul 75 la scorul de 1 la 0 pentru Steaua intr-un meci disputat pe Ghencea in compania Rapidului,meci deosebit de important in lupta pentru un loc de Liga Campionilor,arbitrul Deaconu ar fii intrerupt meciul dand astfel castig de cauza Rapidului la masa verde si luand orice sansa Stelei de a prinde un loc de L.C. ?
AUZITI ????????? Nici nu am terminat bine de scris intrebarea si rasul becalian se aude din nou..Sa fie oare un raspuns ? Ce parere aveti domnule Ioanitoaia ?

melquioth (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:43

ce motivatzie ar fi avut suporterii raspidisti sa arunce cu „ceva” (o trompeta minuscula? o bricheta? o umbrela miniaturala? ca nu s-a vazut nici pe dreaq ceva care sa-l atinga pe deaconu…)? ca jocul se desfasura in favoarea rapidului, arbitrul nu gafase, prestase corect pina atunci?! sudamericanii stelei, care zburdasera la meciul cu cfr-ul, erau bolnavi de angoasa und spleen, vegetasera plenar pe gazon… hm, asta e o facatura grosolana! n-am nici o treba, precizez, cu fotbalul, poa’ sa cistige campionatul urziceniul (ca tot mi-e drag mie dan petrescu)! ne dam zmei neinfricatzi in liga, da’ in culise tragem de sfori actorii de mucava… si apoi, in liga campionilor, ne facem de ris… brava natziune! sa li se ia capul celor identificati ca huligani, corect, da’ sa decizi transarea campionatului la masa verde mi se pare o mare mirlanie! ce vina are echipa rapid? steaua va sa ramina dupa acest episod burlesc, in istoria fotbalului romanesc, cu „onoarea nereperata”…

ciprism (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:44

Ptr Alex.
Ba desteptule, aia nu aruncau intr-un singur loc ca nu aruncau mingi de baschet ci au aruncat intentionat spre diaconu .oriunde s-ar fi dus el era tinta.

nad (16 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:45

va rog sa tratati cacofoniile ca atare.

little_john (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:46

si inca ceva:
de ce nu se zice nimic cand o haita de rapidisti erau peste arbitru, urland la el si mai ales IMPINGADU-L? faza asta s-a uitat? se vede clar pe reluari cand un rapidist il impinge pe arbitu,un pic mai in dreapta si ii baga mana in gat….nu sunt sigur,dar eu cred ca era pancu…asa conducator de echipa e,nu?
trebuia si eliminat jucatorul, nu doar meciul suspendat…

ciorsicanu (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:46

hai sa le spargem capul arbitrilor si adversarilor,sa isi bage rezervele si sa le spargem si alora capetele…da-i dreaq!ce nu e barbati!mai ales mata nea ovi care esti cel mai sfatos meserias si stie creieru ala de savant cum sa face sa iese misto…cu varsare de sange , mai batem si jandarmarosii si cand da iei strigam ca ne omoara pe degeaba.bravo nea ovi!

CLDSUS (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:47

jalnic spectacol ,cronica la fel

Eu (103 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:48

cum sa se pripeasca??? A procedat correct. Ce tot umblati cu balcanisme romanesti acum, ca s-a pripit, ca nu trebuia sa opreasca meciul, etc… arbitru a avut caracter si integritate. A primit un obiect aruncat in cap, apoi cind s-a aruncat si al doilea obiect care nu l-a atins ( asa am inteles eu, nu am vazut meciul ) , s-a simtit unsaved, a avut tot dreptul sa opreaca meciul. De ce nu vreti sa vedeti adevarata problema si anume ca pe stadioanele din tara numai 20-30% sunt adevaratii spectatori, restul… huligani si betivi care se autonumesc fani. Cine a gresit ? Spectatorii ( spectatorul ) care a aruncat si nu arbitru care a oprit meciul. Vreau sa vad acum, daca cei din jur de unde s-a aruncat il dau la politie, vreau sa vad politia, clubul daca investigheaza, iau masuri sa nu se mai intimple pe viitor. Pt. ca daca nu se ia masura acum, nu se face un exemplu din cel ce a aruncat… tare mie frica ca multe meciuri nu se vor mai incheia in min90. Si sa va mai spun ceva, chiar daca cel care a aruncat, ar fi fost stelist, tot rapidul e de vina, pt ca ei au fost organizatorii, rapidul trebuia sa perchezitioneze lumea care intra pe stadionul lor si sa interzica bauturi alcoholice, cutite, bite, brickete, etc. Problema nu a fost arbritul ca a oprit meciul, ci ‘spectatorii’ ca au aruncat!

glicemius (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:48

suporter stelist in mijlocul galeriei rapidiste? sunteti nebuni… poate la englezi dar nu la noi… poate oriunde in lume dar nu la noi… la noi nu se merge sa vezi un meci de fotbal, la noi se merge pe stadion ca sa poti sa le dai m… la ceilalti sa poti sa arunci cu brichete sau cu ce dracu’ ai la tine… sa dai foc la tribune etc. am si eu Dle. Ovidiu 2 intrebari:
1. cum comentati gesturile facute de pancu, marinescu si sapunaru la adresa altor suporteri si unde in lume aceste gesturi scapa nesanctionate ca la noi (apropo de ce am cere altceva la suporterii echipelor)
2. in ziarul concurent Dvs. a aparut o stire in care se spune ca sectorul suporterilor stelisti a fost stropit cu motorina inainte de meci… cum comentati fapta conducatorilor rapidului? (si de ce am astepta altceva de la suporteri cand niste conducatori cretini fac asa ceva, va dati seama ce insemna o tigara sau o fumigena acolo… ardeau cu totii)

turcu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:48

nu e altceva decat FURTUL lui JIJI, NU E DREPT K LOCURILE 1,2,3 SA SE OCUPE IN BIROURI, CI PE TEREN, ASA CUM A ARATAT-O RAPID

Bitza (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:50

Tot dati exemplul acela de la Roma – Dinamo Kiev. Oare acolo nu exista arbitru de rezerva sa-l inlocuiasca pe titular? Era clar ca se putea intampla ceva mai grav si deci este normal ca s-a intrerupt partida. In astfel de cazuri nu se discuta, de aia exista regulamente. Sunt de acord ca nu este normal sa se hotarasca soarta campionatului la masa verde, dar trebuie sa existe un inceput. Cat despre declaratiile rapidistilor (si chiar a unei parti insemnate din presa) ca totul a fost premeditat, este ridicol sa ne gandim la asa ceva. Cred ca numai in Romania se poate intampla acest lucru…

CLDSUS (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:50

494 demysport on 03.21.08 at 10:49 am
pasta de ce nul baneaza nimeni??

SOS (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:55

De care regulament e acoperit?! Poate ala special pentru steaua. Din cate am citit si eu regulamentul spune ca arbitrul trebuie sa acorde 3 minute pt ca organizatorii sa ia masuri. El nu a intrerupt meciul pentru ca nu mai putea sa continue, ci pentru ca inca se mai aruncau cu brichete cand s-a intors inapoi in acea zona (oare de ce s-a mai intors acolo, ca era de asteptat sa ii provoace din nou pe spectatori, dupa tot circul de mai inainte?!?).

Toata filmarea de la Realitatea, de cand e lovit si pana fluiera finalul, cu tot cu parlamentari si vaitari, tine 2 minute. Unde sunt minutele oficiale pt luarea de masuri?

Dudu (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:55

Ce tot spuneti ma ca a fost premiditat sa arunce ala la scoru de 1-0. Nu ati vazut in prima repriza cum zburau brichetele.Sa vazut clar cum Nesu tinea in mana brichete. A fost un suporter mai prost.Iar decizia corecta este 3-0 pt Steaua sa se invete cluburile sa se organizeze si sa nu mai permita accesul cu obiecte.Daca arbitru ajungea la spital atunci erati multumiti.Da na ce vreti suntem in ROMANIA.

catalin (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:55

consider ca arbitrul a procedat corect nedand cele trei minute regulamentare intru-cat a decis reluarea meciului …. daca ar fi dat trei minute si s-ar fi reluat aruncarea obiectelor din tribune ce urmau ? alte trei minute ?

Marian (27 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:56

cine a vazut obiectul care l-a lovit in cap? eu nuam vazut nimic si nici jucatori care sa caute obiecte pe jos nu am vazut! deaconu era inconjurt de stelisti in momentul cand a fost lovit, daca el nu a reactionat sa caute ce l-a lovit ca era ametit nu cred ca din 4 5 stelisti niciunul nu a vazut nimic! cred ca este ceva necurat la mijloc…

anonim (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:57

Fratilor noi suntem echipa de Champions League…avem pretentii…pai astia sunt jucatori demni de echipa Steaua si ceea ce semnifica Steaua? Lovine..du-te tata…lasa-ne…si noi am aruncat si altii au mai aruncat, dar nu s-a incheiat asa niciodata! Mi-e rusine ca sunt stelist din cauza a ceea ce au facut jucatorii Stelei..valorile cu care ne batem la Champions League.. Si mi-e rusine ca de cativa ani incoace, tot timpul in retur, castigam puncte suspecte! Sper ca un anumit cioban ajuns pe un anumit scaun, sa nu reuseasca sa strice blazonul si toata gloria acumulata pana acum, celei mai galonate echipe din Romania!

Cristi (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:57

Stimate domn Ioanitoaia. T
rebuia sa curga sange ca la Frisk ca sa se intrerupa meciul? Adica daca nu curge sange nu e bine, NUUUUUUU?
Toate lucrurile astea se intampla din cauza conducatorilor tampiti de cluburi si a presei care face public orice altceva in afara de sport si care pune paie pe foc cand nu este cazul.
Ati cazut mult in ochii mei domnule Ioanitoaia. Ma asteptam sa ganditi mai la rece.

adrian (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:58

Sa fim serios d-ule Ianitoaia nu s-a pripit deloc arbitru Deaconu ,il felicit ca este primul care pune punctul pe I si le da de gindit tuturor oamenilor de fotbal ca odata si odata legile sportului trebuiesc aplicate si respectate .Sint intradevar fan Steaua dar simtamintele si felul in care trebuie sa ma comport ori unde ma-s afla pleca de la educatia si civilizatia pe care am capatat-o.Indiferent pe ce baricada ne-am afla trebuie sa intelegem un singur lucru ,avem nevoie de respect reciproc si nu de tot felul de acuze ale conducatorilor si oficialilor cluburilor .Acest desmat este pornit de multi ani dar din pacate cei care sint pusi sa faca ordine nu au facut altceva de cit au prelungit acest desmat ,iar arbitru Diaconu le-a dat o sansa clara de -a face ordine la cluburi si pe stadioane .Il felicit pe arbitru Diaconu si l-e cer si celorlalti arbitrii acolo unde se impune sa respecte regulamentul.Iar pentru dumneata D-le Ioanitoaia ,m-a simnt obligat sa va aduc aminte ca face-ti parte din categoria condeiului si nu din perspectiva presupusurilor a tot felul de suspiciuni .Incercati sa fiti legat in totalitate de regulamentele si legile internationale ale fotbalului ;si pe urma ve-ti constata singur ca arbitru Deaconu NU S-A PRIPIT.

Dona (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:58

m-am nascut in cartierul Giulesti si am mers cu tatal meu de la 2 ani pe stadion. echipa Rapid este o echipa cu traditie si s-a infiintat inaintea echipelor comuniste Steau si Dinamo. este o echipa iubita, mai ales de categorii de oameni simpli . Era o incantare pe vremuri sa veyi un meci in Giulesti.Din pacate, dorinta de castig cu orice pret a campionatului atat de Steaua cat si de Dinamo (echipe care reprezentau pe vremuri armata si militia)a inceput chiar din vremea comunista sa strice campionatul romanesc.Consider ca si aseara, arbitrul Deaconu s-a pripit, viciind astfel rezultatul. Nu inteleg cum de fiecare data cand se ia o decizie noua se incepe cu Rapid? Este scandalos !
Consider ca e rusinos ca Steaua sa castige meciul la masa verde! Ar trebui sa castige echipa mai buna pe teren. Celor de la Steaua ar trebui sa le dea de gandit faptul ca ajungand in Cupa Campionilor, Steaua ar putea fi ciuca batailor pentru ca din punct de vedere tehnic, sunt inca nepregatiti. Nu este totul sa participi, trebuie sa si castigi.Steaua actuala nu este de Liga Campionilor.

idx2 (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 10:59

steaua castiga din nou murdar

anonim (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:01

varianta cea mai corecta ar fi reluarea meciului din minutul in care s-a oprit, fara spectatori in tribune!, dar cum in tara asta „mirifica” „totul e corect” banuiesc ca nu se va intampla asta!

stelistul no 1 (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:01

Bai, ciocoflendere, rapid poarta toata vina, pt ca fiind club organizator, nu trebuia sa permita accesul pe stadion al spectatorilor cu brichete, monezi si alte obiecte bune azvirlit!
In giulesti, nu e prima oara cind se intimpla asa la un meci cu STEAUA, aduceti-va aminte cind au aruncat cu scaunele, cind scuipau, etc!
rapid, este un club RECIDIVIST care trebuia sanctionat drastic, conform regulamentului!

:| (9 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:01

toata lumea intreaba de ce au plecat stelistii asa repede de pe teren? dar ce sa faca? sa stea sa se ia la bataie cu istericii aia de la rapid? sau poate sa astepte sa intre galeria rapidului pe teren sa ii ia la bataie, nu ar fi prima oara cand ar intra suporterii, pardon gunoaiele, pe teren. o speculatie puierila!
da, arbitru trebuia sa mai stea sa isi ia si doua pietre in gura ca sa aiba motiv clar sa opreasca meciul.
stati linistiti ca sunt oameni destul de prosti care sa arunce cu obiecte din tribuna chiar daca echipa lor e in avantaj. doar suntem romani

ovidius (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:02

S-a intamplat acelasi lucru la un meci ASA-Dinamo acu 10 ani in cupa romaniei. Un tusier a fost lovit din tribune si meciul s-a terminat in minutul 60.

ROBERT (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:02

OLE OLE APASAM BUTOANELE!!! STRIGAT DE GALERIA STELEI …SPUNE TOT.
SUBIECT INCHIS…ADIO FOTBAL
RAPID PT MINE A CASTIGAT INDIFERENT DE DECIZIE.

Leo (Irlanda) (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:03

D-le Ioanitoaia ,
ar trebui sa luam in calcul si alte fapte asemanatoare petrecute in campionatul Spaniei de exemplu( de ce sa luam doar exemplul din Champions League):
Doborît de sticlă
În Spania, sîmbăta trecută Betis – Bilbao s-a oprit la 1-2, după ce portarul basc Armando a fost rănit la cap cu o sticlă aruncată din tribună. Partida a fost suspendată de arbitru şi apoi omologată cu rezultatul din minutul 72. Terenul lui Betis a fost suspendat pentru două meciuri. (Daniel Scorpie)
Antrenor rănit
În februarie 2007, tot pe stadionul lui Betis, la derbyul cu FC Sevilla din „sferturile” Cupei, antrenorul Juande Ramos a fost ţintit în cap tot cu o sticlă aruncată de fanii gazdelor. Jocul a fost întrerupt la 0-1, iar Ramos, inconştient, a ajuns la spital. Federaţia a decis continuarea meciului din minutul 57 pe arena lui Getafe, cu porţile închise. Fanul gasit vinovat a fost prins şi amendat cu 4.680 de euro şi obligat să-i plătească lui Ramos compensaţii de 360 de euro.

Huliganul ar trebui identificat si trimis la „mititica” pt 3-5 ani.
clubul Rapid safie amendat si terenul suspendat citeva etape
Meciul sa se reia din min 73 pe teren neutru fara spectatori

Dudu (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:03

Ce tot spuneti ma ca sa pripit? Cum sa spui asa ceva!!! trebuia sa se ajunga la spital cineva ca sa se opreasca meciu? Si ca sa nu spuneti ca sunt stelist va anunt ca eu tin cu Dinamo.O lovitura e o lovitura nu conteaza daca tia curs sange sau nu,sau ai ajuns la spital!!!!! Pai eu as mai depuncta echipa gazda ca a permis accesul suporterilor cu obiecte.

Calin (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:04

Ar trebui ca toti patronii cluburilor care se afla in lupta directa cu Steaua pt locurile de Champions League cat si presa sa faca presiuni mari asupra federatiei si ligii pt a se relua meciul din minutul in care s-a oprit aseara!

george (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:04

sa-mi spuna si mie cinstitul gazetar Ioanitoaia de ce atata vâlvă pe oprirea jocului tinând cont de faptul ca arbitrul a aplicat regulamentul (l-a aplicat corect). si sa nu mai vorbim ca pana in acel moment a arbitrat foarte bine. daca si cand se aplica corect un regulament nu este bine, atunci cand mai este?

trocadero (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:06

Mafia : Sandu + Dragomir + Becali si-au facut treaba. De ce credeti ca s-au certat acum cateva zile ? Pentru a da doar impresia ca sunt in opozitie. Fotbalul ioncepe sa fie acaparat de mafie.

razvan (331 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:06

sunt de acord cu ioanitoia …deaconu trebuia sa astepte pana reuseau aia sa-l nimereasca pe vreun jucator , sa-l umple de sange , sa-l lase chior sau sa-l omoare(eventual)!
se uita ca in giulesti e o religie sa arunci cu pietre , scaune , brichete , sa- scuipi pe cei de pe banca de rezerve !
nu zic nu…sa se rejoace meciul , dar sa se ia masuri . pancu l-a lovit pe arbitru (se vede pe imagini tv) , manea a instigat la violenta(„nu mai iesiti vii de aici)…sa vedem ce se intampla !
udrea dixit „socant : stelistii au cerut arbitrului sa opreasca meciul” …oau !lasi…trebuia sa se alinieze sa arunce golanii din tribune cu pietre in ei !

Phase (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:07

Domnule Ioanitoaia
Va aduc aminte ca la ultimul meci jucat pe Giulesti au fost incidente mult mai grave decat acesta, va aduc aminte ca pe tot parcursul meciului de ieri seara din tribune s-a aruncat non-stop cu diferite obiecte inclusiv sticle de plastic cu apa, va aduc aminte ca inca din minutul 3 Mirel Radoi a fost injurat ca la usa cortului, va aduc aminte ca Boya a lovit de doua ori cu cotul si nu a luat nici macar un cartonas galben, va aduc aminte ca pe Ghencea „suporterii” rapidisti au facut ravagii si s-au batut cu fortele de ordine…. pana cand?
Steaua a profitat de situatia creata aseara… este normal si orice echipa ar fi facut la fel. Sunt curios ce se va intampla cu Pancu si Sapunaru care l-au bruscat pe arbitru intr-un mod grosolan…

Duke_Tm (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:07

100% s-a pripit. Pai anu trecut la acelasi derby s-au rupt din PELUZA spurcatilor de stelisti 700 de scaune care s-au aruncat spre teren si nu s-a oprit meciul si sa nu uitam de suruburi si telefoane mobile(atata de mari incat daca il lovea pe deaconu unu d`ala in coma ajungea la spital) . Acum s-au aruncat 3-4 brichete si gata …intr-un minut spurcatii erau la vestiare cu boschetarul de lacatus deabea abtinandu-se sa nu rada(de cand s-a infiintat steaua a fost o rusine, toate realizarile fiind cu ajutorul lu` Ceausescu). Si mai ceva, intalnirea arbitriilor din cancan la o BENZINARIE(de ce oare la benzinarie, ca doar arbitrii trebuie sa fie corecti).
Sa nu uitam comportamentul arbitrului. Pai el se duce spre observator „dupa ce a fost lovit” iar apoi cu Lovin, mai putin tinandu-se de mana, SE DUC INAPOI LA LOCUL FAPTEI, cautand sa opreasca meciul! Deci totul a fost cautat si cum se spune, premeditat. In fine…o rusine si totdeauna vom ramane cu aranjamente. Totusi, o intrebare pt d`nul Ioanitoaia: De ce sa se intaleasca arbitrii cu cateva ore inaintea meciului la o BENZINARIE?! plus ca au stat zeci de minute si au discutat, sa nu vb de trecutul arbitrului Deaconu!

dever (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:08

Bravo, Deaconu!!
Stop huliganilor. Nasule Sandu, acum e momentul…
Fa si tu ceva!
Ioanitoaio, nu mai baga strambe! Esti naspa!!!

Alex (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 11:09

Frate, sunteti rupti toti astia care intrebati de ce s-a retras echipa stelei asa repede. Imaginati-va ce era in tribune cand s-a fluierat sfarsitul meciului. Nu va dati seama ca ar fi inceput toti sa arunce cu ce apucau in echipa? Steaua s-a retras asa repede ca sa evite un razboi, pt ca nu ar fi sarit la bataie numai suporterii ci si echipa Rapid (care si-au dat arama pe fata cand s-au dus la vestiarul stelei si au inceput sa dea cu pumnii si picioarele). Deci nu va mai ofticati si mai bine ati face ceva cu ratatii aia din galerie care arunca cu tot felul de obiecte in teren!

Comentează