Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Precedent periculos

Din păcate, era de presupus că se va ajunge pînă la punctul critic în care falşii suporteri să realizeze că, purtîndu-se huliganic, aduc deservicii fomaţiei favorite. Timp îndelungat tolerantă, tratînd cu vinovată uşurinţă desele ieşiri în decor ale unor conducători, […]

vineri, 21 martie 2008, 6:08

Din păcate, era de presupus că se va ajunge pînă la punctul critic în care falşii suporteri să realizeze că, purtîndu-se huliganic, aduc deservicii fomaţiei favorite. Timp îndelungat tolerantă, tratînd cu vinovată uşurinţă desele ieşiri în decor ale unor conducători, Federaţia pare dispusă acum să întoarcă foaia şi să rupă pisica în două. Cum ROAF e de partea ei, Rapid va plăti foarte scump. În cel mai fericit caz, i se va da meci pierdut, 0-3, dar nu-i exclus s-o păţească şi mai rău. Pe lîngă o amendă substanţială, să i se suspende terenul ori să fie silită să joace cu porţile închise.

În ce-l priveşte pe Deaconu, acesta a avut deplină acoperire regulamentară să oprească meciul. Personal, nu renunţ însă la părerea exprimată ieri, anume că s-a pripit procedînd aşa. Că n-a luat o decizie înţeleaptă. Deşi lovit în cap cu o brichetă, a lăsat impresia c-ar fi putut duce întîlnirea pînă la sfîrşit. Dovadă că, revenindu-şi din şoc, chiar a intenţionat s-o continue. Unii afirmă că, observînd încă o brichetă azvîrlită din tribună, dar căzută la vreo 2-3 metri de el, „centralul” s-a speriat. Alţii însă, între care şi subsemnatul, cred că mai degrabă a cedat nervos, atitudine nedemnă de un arbitru. Deoarece nici unui arbitru nu-i e permis să se enerveze. Iar unuia desemnat la un derby, nici atît.

Normal era, dacă Deaconu ar fi fost stăpîn pe el, să meargă mai departe, să ţină cont că mai rămăseseră doar 15 minute din meci şi că Rapid conducea cu 1-0. La 2-0 pentru Steaua, să zicem, hotărîrea lui ar fi stîrnit mai puţine controverse. Aşa însă, Deaconu avea obligaţia să se gîndească la consecinţele gestului său, în urma căruia a crescut riscul ca lupta pentru titlul de campioană să se hotărască în birou, nu pe teren. Exact asta trebuia să aibă în vedere şi să evite.

Probabil că Steaua va primi victoria la masa verde. Se va crea însă un precedent periculos, menit să tensioneze şi mai tare, ba şi să bulverseze, finalul de campionat. În plus, el îi va determina pe cei ce nu simpatizează culorile roş- albastre să pună întrebarea, altfel legitimă, de ce regulamentul se aplică numai cînd îi convine Stelei, fiind ignorat în situaţiile în care a existat posibilitatea ca echipa din Ghencea să fie sancţionată? Ca atunci cînd, de pildă, Gigi Becali a jignit în stînga şi-n dreapta, ceea ce putea, şi trebuia, duce chiar la depunctare. De fapt, de aici începe discuţia şi tot aici se şi încheie.

Comentarii (255)Adaugă comentariu

gica sua (7 comentarii)  •  22 martie 2008, 21:15

DOMNULE IOANITOAIA, EU VA PROPUN ALTCEVA.HAI SA-I RUGAM PE CEI DE LA FIFA SA SCHIMBE ECHIPAMENTUL ARBITRILOR CU UNU ASEMANATOR CELOR CE JOACA HOCHEI SAU FOTBAL AMERICAN, CA JIGODIILE CARE CONTINUA SA VINA LA MECIURI NU PENTRU FOTBAL CI PENTRU ALTE ACTE DE HULIGANISM, SA CONTINUE SA ARUNCE CU CE LE CADE LA INDEMINA IN ARBITRII SI JUCATORI. DAR PENTRU CA SUNTEM O TARA ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) , UNDE LEGEA E NUMAI PE HIRTIE SI NU SE APLICA MAI DELOC, PROBABIL CA MECIUL ASTA O SA REJOACE SI O SA DORMITI MAI LINISTIT MAI ALES CA TOTI STIM CA SUNTETI RAPIDIST.

Mario dinu (6 comentarii)  •  22 martie 2008, 22:02

In primul rand o tribuna nu se calmeaza in trei minute,o lege idioata ca multe altele,apoi de ce s-a dat regulamentul jos din pod taman cand Rapid conducea cu unu zero si mai era un sfert de ora de joc?Scorul s-ar fi putut intoarce s-au mari,nu-i asa??Daca cei care judeca sunt ca si vestitul Solomon,ar trebui rejucat acest meci din acel minut in care a fost oprit si dupa aia poate sa le dea amenda s-au sa le suspende terenul de joc.Solutii pentru a gasi dreptatea sunt destule dar,lipsesc Oamenii.

Boggddan (1338 comentarii)  •  22 martie 2008, 23:14

Bravo Iasiul sunt mandru d voi baieti,**** rapid,ce ciuda am pe rapid,mai ceva decat pe dinamo

Q (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 22:16

Nea Ovi, nu te supara pe mine dar esti pe dinafara. Si dumneata si o mare parte a presei. Suporterii aia au aruncat cu brichete dupa Nesu care tocmai ii sparsese capului lui Pancu. Cum nimeni nu a stat sa se antreneze la aruncatul cu bricheta la tinta, a fost lovit din greseala Deaconu. Asta a fost; nu vad unde sunt premeditarea, tradarea, blatul sau mai stiu eu ce.
Incercati sa nu mai fabulati si sa veniti cu dovezi solide.

coloana vertebrala (6 comentarii)  •  22 martie 2008, 23:06

domnule euron,

din ce ati spus dumneavoastra am dedus ca sunteti foarte partinitor, subiectiv ..de obicei articolele scrise de domul ioanitoaia au o caracteristica analitica…se pun intebari din toate punctele de vedere si se incearca gasirea solutiei cele mai bune si raspunsurile cele mai plauzibile pentru mizeria in care este momentan fotbalul din romania..punctual…sunt un fost stelist care la fel ca boloni desi as vrea sincer nu mai simnt nimic pentru echipa asta ..de ce???…poat doar sa banuiesc din cauza nenumaratelor mizerii care becali le face acum punctual vrau sa-ti zic ca te inseli…arbitri au fost loviti de nenumarate ori la noi in campinat si meciurile nu sau oprit( nu ca ar fi asta un lucru bun) deci te inseli in privinta asta..pana sa bage mizerii in fotbal becalii a fost doar sustinut..de prea putine ori criticat….si in al treilea punct sunt de acord cu tine presa in general GSP-ul in special s-a cam transformat intr-o revista de scandalauri can canuri…care nu fac bine absolut nimaniu..Respecte!

snickers (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 23:21

NU ESTE PRIMA OARA CAND UN ARBITRU ESTE LOVIT IN CAP LA UN MECI DE FOTBAL IN ROMANIA CUM VAD CA MULTI DE MAI SUS CRED..ADUCAETI-VA AMINTE DE BARAJUL PT RAMANEREA IN A DINTRE FARUL CONSTANTA SI FCM BACAU…SALOMIR A PRIMIT O STICLA DE PLASTIC IN CAP SI A AVUT CAPUL SPART…SIROAIE DE SANGE..BANDAJ…CONTINUARE MECI….

snickers (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 23:22

NU ESTE PRIMA OARA CAND UN ARBITRU ESTE LOVIT IN CAP LA UN MECI DE FOTBAL IN ROMANIA CUM VAD CA MULTI DE MAI SUS CRED..ADUCAETI-VA AMINTE DE BARAJUL PT RAMANEREA IN A DINTRE FARUL CONSTANTA SI FCM BACAU…SALOMIR A PRIMIT O STICLA DE PLASTIC IN CAP SI A AVUT CAPUL SPART…SIROAIE DE SANGE..BANDAJ…CONTINUARE MECI…..

stef (27 comentarii)  •  22 martie 2008, 23:29

SUPORTERI SANT POATE SINGURI CARE AU GURAJ SA SPUNE SANTEM FURATI.DACA VA UTATI LA MECIURI VETI VEDEA CITI ANTRENORI PARONI JUCATORI SI SUPORTERI SANT FRUSTATI CU FURTURILE PE FATA

cipricu (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 23:50

pro rapid , ovidiule?
a facut f bine ca a fluierat sf meciului, oare dupa mintea unor gazetari trebuia sa il ucida cumva ca sa se termine cu conduitele unor persoane oficiale si neoficiale din anturajul acestei echipe(?)conduite cu apucaturi de infractori, batausi de profesie , pe zotta si pe manea sau pe sapun nu i-ati vazut dom ovidius? ce naiba dom’le ?aveti ce aveti cu steaua?
propun tuturor suporterilor stelei sa boicoteze cumpararea gsp pana la sf camp ca sa vedeti ca nu va fi usor cu tonomatul , mintiti mai putin si sp adevarul mai des, poate copos acum ca vine sf pasti o sa si de a de pomana din timpul vietii, sa faca gestul asta referitor la meciul cu steaua, pt ca ei au lovit primii .

Coco (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 0:18

Asadar a incerca sa faci ordine in fotbalul nostru plin de derbedei este un „precedent periculos”! Bravo!

danika (4 comentarii)  •  23 martie 2008, 0:46

Hai sa facem front comun impotriva acestei asa -zise echipe fanion a fotbalului nostru parodie(steaua)pentru modul josnic in care-si cerseste punctele.Hai sa scapam de lupescu ,sandu,dragomir oameni ”mari” ,caractere mici.Oricum ,nu victorie la masa verde!Au fost mii de gesturi nesportive nesanctionate la steaua de-a lungul anilor.Mi-e rusine ca am concetateni care nu vad asta.Mi-e rusine de manelismul si becalismul suporterilor stelei ,asta ca sa compun niste cuvinte oripilante.Sper sa se dea dreptate Rapidului, pe care-l iubesc din ce in ce mai mult ,in timp ce detest steaua la fel de mult.

mircea (2 comentarii)  •  23 martie 2008, 0:48

Precedentul periculos vi se datoreaza in totalitate. Voi care aruncati cu noroi si cu barfe. Voi care incitati la violenta si la suspiciune fata de absolut orice. Voi sunteti vinovati. Nu sunteti ziaristi. Sunteti jumatate comunisti batrani si jumatate agramati care nu au citit o carte in viata lor.
Hai cu pensia mai nea ovidiu.

alex (18 comentarii)  •  23 martie 2008, 5:07

ba baieti, cati va simtiti dezgustati de fotbalul romanesc? ce cautati aici? la ce va pierdeti timpul? Romania e tot Romania comunista, omul de rand nu isi da seama cat de mult poate influenta mersul lucrurilor. Daca noi astia care suntem o mana buna de microbisti incetam sa mai fim parte la circul asta RATINGUL ligii 1 va scadea. implicit dragomir(LPF) nu isi va mai lua banii sperati.la fel mascaricii astia de ziaristi vor scrie degeaba. vor avea jumatate din audienta de acum. Intreabarea este: VA TINE? doar noi putem schimba ceva. pt inceput va invit la un meci adevarat dintr-un campionat adevarat: Chelsea-Arsenal. Inca o data: AVETI TUPEU SA ACTIONATI IN VREUN FEL?

alex (18 comentarii)  •  23 martie 2008, 5:15

daca aveti taria sa faceti ceva, luati-va o secunda si postati un rand,doua cu gandurile voastre.

alexclau75 (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 8:18

dle ioanitoaia, pai e normal asa ceva!?
la steua -cfr, le-a dat 3 pcte stelistilor pe moca, pt ca vreu sa argumentez, la 1-1 daca dadea penalti pt cfr,maxim 2-2 se termina daca nu cumva castiga cfr
la steaua-urziceni, iar le-a dat 3 pcte pe moca stelistilor, pt ca aca le dadea 11 metri celor de la urziceni iar faceau maxim1-1 sau castiga urziceniul cu 1-0,
la rapid -steaua e de groaza ce sa intamplat, au vazut ca sunt peste ei rapidistii cu 2 clase si a trebuit sa inventeze ceva arbitrul nu!?
daca nu era bricheta era altceva si tot pleca steaua cu 3 puncte
e normal ce se intampla!???????????????
si culmea, cand ii favorizeaza pe stelistii ii defavorizeaza pe cei de la cfr, pai cum sa nu te gandesti la ceva premeditat

Alex 5 (1338 comentarii)  •  23 martie 2008, 9:31

*** **** Bogdane se va relua meciul

Iony (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 9:31

domnule ioanitoaia credeam ca dumneavoastra aveti pic de creier. nu se poate creea nici un precedent.un precedent s-ar creea daca steaua nu va castiga 3-0 , terenul rapidului nu va fi suspendat si nu vor primi o amenda drastica . ganditiva ca daca meciul se va rejuca orice galerie atunci cand echipa va fi condusa va arunca cu pietre pt a se rejuca meciul.
conducatorii rapidisti sunt de toata jena , au tipat in cor ca jucatorii stelei sunt lasi dar ei ce au facut ? nu si-au asumat nici un moment raspunderea , au inventat suporteri stelisti , au dat vina pe firma de paza insa ei nu sunt in stare sa puna un sistem video pe stadion.

iotis (9 comentarii)  •  23 martie 2008, 9:34

auzi mai ovidiule , a uitat cineva ce „ziarist obiectiv” potzi fi? ca doar nu am declarat eu — mai bine cu netoiu in div.A decat in B — . asta este sportul natzional pupatul in cur . pai cum draq ai ajuns in america? ai fost cartitza cumva? shi cum se nimereshte ca ii tzineai partea shi lui ” el comandante” 🙂 . eshti 1 penibil ca multzi alti din romania . fi barbat macar acum la batranetze shi fa draq ziaristica nu tabloid . ca doar nu vei trai veshnic , ca noi totzi dealtfel .

lions (3 comentarii)  •  23 martie 2008, 9:56

bai pensionarule dute la culcare nu vezi ca nu te pricepi.becali oerul acela calca pe cadavre numai sasi atinga scopul si voi ziaristi abia asteptati sa o puneti de un scandal.MECIUL TREBUIE REJUCAT DE LA SCORUL SI MIN LA CARE S-A INTRERUPT.OIERUL ARE NEVOIE DE POMENI?3ETAPE LA RIND APRIMIT POMENI,MAI TREBUIE SA SI MAI FACA POMENI ACEST CANCER AL FOTBALULUI ROMANESC

D-lui Ioanitoaia (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 10:43

Pamflet + sofism :
1. Daca voi aunca cu obiecte in arbitru, acesta sa vina sa-mi ceara scuze ca a gresit, aflandu-se in zona de teren respectiva.
2. Trebuie sa jure ca nu va mai calca in aceea zona de teren in timpul acelui joc.
3. Doresc sa fiu premiat pentru contributia mea la spectacolul oferit (contributie constand in auncare lovirea jucatorilor, arbitrilor, injurii aduse cui vreau eu, etc) ; pe langa diplome si sume consistente de bani.
4. Exista „precedente” in care arbitrul a continuat jocul chiar daca a fost lovit; nu a intreupt jocul. Aceste precedente pot justifica eventuale urmatoare atacuri ale „suporterilor” ?
5. Cu alte cuvinte, daca nu se intervine acum (sau nu s-a intervenit in situatii precedente) de ce considerati ca ar trebui sa se intervina in viitor cand, presupunem, arbitrul va fi ucis ; si in acest caz jocul ar putea continua (cu arbitrul de rezerva).
6. Este posibila extrapolarea acestui ratinament si in alte sfere ale societatii ? De ex. cand un politist prinde un infractor desi legea spune ca trebuie pedepsit, politistul sa procedeze „inteligent” si sa-l ierte.

Marian Tutui (2 comentarii)  •  23 martie 2008, 10:55

Neaplicarea regulamentelor a nascut si un terorist: C.Zotta

Sunt total de acord cu dv. FRF si liga au amanat la nesfarsit aplicarea unui regulament, nici acela prea clar, iar aplicarea lui acum aduce cu schimbarea regulilor in timpul meciului. Daca s-ar fi aplicat macar din miniretur ar fi fost evitate suspiciunile. Asa se va discuta la infinit despre magazinele Samsung, despre amenintari precum scoaterea echipei de pe teren, despre afirmatii jignitoare fara acoperire ale conducatorilor, „butoane” si rasplatirea adversarilor. Ba chiar se adauga afirmatii extrem de periculoase precum cele ale lui Constantin Zotta despre un pretins mesaj al fanilor rapidisti din Vaslui care ar intentiona sa arunce cu brichete in meciul de la Vaslui. Amenintarea lui Zotta constituie instigare la violenta si se incadreaza penal! Pe de alta parte, ceea ce face Zotta nu e intamplator. Ce rol pot avea fosti arbitri submediocri precum Zotta si Argaseala dar si „istorici” precum M.M.Stoica in conducerea unor cluburi? Ei fac istoricul erorilor de arbitraj, dau declaratii evocandu-le in mod sistematic pentru a crea presiune. In final, dupa colportarea sistematica a erorilor de arbitraj, vom avea impresia ca meciurile nu se joaca pe teren, ci doar in culise. Ramane ceva nemurdarit? Ce mai rezulta? Vedete precum Gigi Becali, Augustus Constantin sau Pinalty in locul fotbalistilor… Hai sa privim lucrurile din perspectiva timpului: daca vom reciti un ziar de sport de acum dupa 10- 20 de ani vom ramane probabil uimiti. In anul 2008 nu se juca fotbal?!
Mai e ceva grav care s-ar putea sa treaca neobservat in situatia actuala: faptul ca in topul jucatorilor din prima liga romaneasca sunt la oara actuala niste jucatori straini. Ei sunt probabil submediocri caci daca vom intreba despre Ljubinkovici sau Fabiani in tarile lor nimeni nu va sti sa ne spuna cine sunt in afara fanilor cu memorie buna ale cluburilor de la care provin…

micu’ (3 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:07

pai nu deaia sa dat legea lui mitica sa scapam de acesti huligani, ne-au spus ca se vor curata stadioanele cu timpul acum vin si ne spun ca dak dam meciul stelei cu 0-3 se vor termina actele de huliganism PENIBILI, ca de obicei!!!!!

Chesty (1338 comentarii)  •  23 martie 2008, 12:12

„Cinste” lor,”Cinste” lor,”vitejilor” si „bravului conducator” Cine poate spune ca Rapid-Steaua ,meciul in sine,a fost un meci urat? (bineinteles pana in min.74,foarte putina lume… De apreciat jucatorii ambelor echipe…exceptand apocalipticul final creat de „primul justitiar” din arbitrajul romanesc,de „vitejii lui” care fug precum curcile ploate la vestiar pt. ca Miercuri sa iasa la soare si sa-l incante pe „cavalerul luminii”,cu cele 3 oua frumoase pe care de fapt le va oua Prea „curata” Federatie…care abia acum,dupa un campionat „fara probleme” decide sa „rupa pisica-n doua” si sa decida clasamentul ca mai in fiecare an in birouri… In concluzie:”Cinste lor,tuturor conducatorilor”

unu (5 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:12

Regulamentul trebuie aplicat. Faptul e ca a fost lovit in cap de un obiect si a fost vizibil sifonat. Pe langa asta s-a aruncat tot meciul cu brichete, telefoane mobile si alte obiecte pe teren. Nu este posibil asa ceva. Cei de la Rapid sunt raspunzatori de organizarea meciului. Ca vine acum Copos si zice ca aia care au aruncat sunt stelisti si nu valoreaza nimic. Ei trebuiau sa ia masurile necesare ca sa nu se intample ce s-a intamplat. Cum se face ca numai pe terenul rapidului se arunca cu te miri ce obiecte pe teren. Daca faceti o plimbare prin rahova, ferentari, giulesti, adica unde locuiesc marea majoritate a spectatorilor rapidisti, o sa observati cum zac mormane de gunoi in spatele blocului, si cum isi arunca de la geam galeata cu gunoi peste mormanul de gunoi existent. E ceva ce am vazut cu ochii mei si-am ramas masca. Si daca ii intrebi de ce arunca tot ei sunt revoltati, ca domne nu vine nimeni sa le ia gunoiul; dar nici de platit nu vor sa plateasca… In fine. Organizatorii trebuie sa plateasca ca sa-i usture. Sa fie invatatura de minte si pentru altii. Toata tevatura asta se face ca prostul satului pe nume Becali, se apuca sa arunce cu vorbe asa aiurea… ca apasa pe butoane, ca face pe dracu in patru. Numai tampenii vorbeste.

Marian Tutui (2 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:38

Tot ce se intampla azi in fotbalul romanesc pare un replay. Argaseala si Zotta sunt pe post de miorite care prezic crime impotriva bacilor lor. Gigi Becali in Maybach seamana cu fanariotul Nicolae Mavrogheni care se plimba in trasura trasa de cerbi in Bucurestiul infometat. In schimb, atunci cand face pe haiducul, aminteste de Iancu Jianu care a devenit din zapciu, haiduc. M. Sandu e Lapusneanu care sacrifica pe Motoc ca sa-si scape pielea dar si Negru Voda caci nu e in stare sa construiasca nimic durabil. Ionut Lupescu devine astfel un mester Manole care incearca sa zboare cu aripi de ceara si isi sacrifica reputatia ocupandu-se de arbitrii lui Negru Voda. Rapid e ciobanul Ionica pe care nu-l mai crede nimeni. Copos, dupa ce ne-a explicat pilda prin care le-a dat arbitrilor undite ca sa invete sa pescuiasca, aminteste evident de zarafii alungati de Isus din templu.

mihai canada (2 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:39

batrinelule,
nu-i asa ca e o nenorocire pentru matale de fiecare data cind invinge steaua? ai dovedit ca esti gata sa scuzi pina si violenta, si mitocania, si mirlania, orice numai sa nu se mai repete nenorocirea, sa nu mai bata steaua!
din nefericire pentru primate oridinare ca matale ori ca tuulontan, care cautioneaza faradelegea, daca ajuta sa nu se mai intimple nenorocirea, sa bata steaua, asta nu se va intimpla! exista ceva peste care voi nu puteti trece in micimea sufletului vostru de seeecuristi fruustrati si de imbeecili care se dau formaaatori de opinie. exista bunul simt, ratiunea, si logica lucrurilor. oricit ati incerca sa ascundeti adevarul, el va iesi mereu la iveala. in giulesti s-a umplut paharul! si nici macar voi nu puteti sa mai ascundeti adevarul ca pina acum.
vi s-a intimplat iarasi nenorocirea, steaua, pe care o uriti atit, va invinge, iarasi si iarasi, spre disperarea maimutelor din tribune si redactii!

otelul (40 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:44

D-le Ioanitoaia imi cer scuze, de la inceput ,dar cu tot respectul va atrag atentia ca nu faceti altceva decat sa incurajati huliganismul si anarhia.Stiu ca aveti ceva personal cu G.B.(nici eu nu-l agreez)dar aici este alta problema-ca ne este frica sa mergem cu copii la meciuri, ne este noua rusine de ceea ce auzim la T.V. din „incurajarile” galeriilor.
Personal ma bucur ca i-a ajuns cutitul la os „stapanului” chiar daca a inceput cu Rapidul.

mihai canada (2 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:44

exista 3 ziaarizdeee la gsp care au scris impotriva firii, buzunarin, oanitzoieeee si tulontan, rusine lor si bravo tie vochine!

otelul (40 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:48

bravo Marian Tutui

magica steaua (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:50

cretiniile astea cu stelistii care au dat cu brichetele, cea cu arbitrul care nu a fost barbat sa continue ori cu jucatorii care au fugit la vestiare sint de nivelul: “doamna invatatoare gigel e plin de sange, dar el a dat cu barba in pumnul meu!”

magica steaua (2 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:52

stelistii care au dat cu brichete
arbitrul care nu a fost barbat sa continue
jucatorii care au fugit la vestiare
“doamna invatatoare gigel e plin de singe, dar el a dat cu barba in pumnul meu!”

Silviu (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 11:53

De ce este un precedent periculos?De fiecare data cand se intampla asa ceva sa se procedeze la fel,care e problema?O sa se joace cateva meciuri fara spectatori,poate o sa fie arestati si inchisi mai multi sau mai putini turbulenti(vezi Anglia),dar ,in cele din urma,va fi „curatenie” pe stadioane.Sunteti rapidist cumva?Nu mai inventati scenarii aiurea!

Romeo (14 comentarii)  •  23 martie 2008, 12:25

Domnule Ioanitoaia, de ce trebuie sa atacam arbitrul si nu sa incriminam vagabonzii ? De ce trebuie sa stea Deaconu sub ploaie de brichete (au fost doua, s-a facut apel la statie), in timp ce jandarmi iau zeci de milioane de lei vechi pe luna degeaba, dupa cum se vede ? Nu faceti decat sa instigati la atacarea celor pusi sa faca justitie, la fel ca si in mediul politic, unde este incriminat randamentul justitiei pentru a exista apoi scuza: daca pe ala nu-l vezi, de ce te iei de mine ? Nu e prima data cand pe Giulesti sunt probleme, dar se putea intampla pe Ghencea sau Dinamo. Ar fi logic sa se rejoace meciul pentru spiritul de competitie, dar nu acuzat arbitrul ca a aplicat regulamentul. Iata de ce vorbeste Basescu de tonomate. Intotdeauna trebuie sa fie cineva impotriva legilor sau regulamentelor ?

Listele lui Muresan (13 comentarii)  •  23 martie 2008, 12:27

Ar trebui ca Dl. Muresan sa publice 2 liste. O lista cu obiectele pe care am voie sa le arunc in arbitrul de centru si o lista cu obiectele pe care am voie sa le arunc in adversari. Azi ma pregatesc sa merg la stadion. E bine sa stiu de la inceput, sa nu car obiectele degeaba.

ROMEO PATRASCU (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 12:59

Sunt suporter ferm al Petrolului.Spun asta ca sa nu fiu acuzat de partizanat.O fi o decizie regulamentara a lui Diaconu,dar ceea ce se intampla in acest retur de campionat este o magarie.Steaua arata ca o echipa de doi bani si a castigat absolut tot ce a castigat cu ajutorul fatis si fara nici un pic de jena al arbitrilor.Nu este prima data cand se intampla asa.Niste golani,ma refer la Argaseala si la becali,improasca cu noroi in toti,spun deschis ca vor apasa pe butoane,imediat se si intampla asta si nimeni nu vede nimic.Doua penaltiuri mai clare ca lumina zilei neacordate CFR-ului,dar cetateanul onest alexandru tudor arbitreaxa azi bine merci Otopeni – Brasov,hent vazut de pe Luna la Golanski dar Urziceniul pierde dupa ce Dica il calca in picioare pe Stelea,apoi declaratiile stelistilor inainte de Rapid – Steaua,fuga lor rusinoasa si aparent pregatita minutios de pe teren,bricheta,etc.,etc.Ce clasament mai e asta cand Steaua are cel putin 10 puncte facute cadou,Urziceniul cel putin tot atatea furate.Daca as fi suporter stelist as ascunde acest fapt.E o rusine tot ce se intampla in fotbalul romanesc actual.Aflu acum din presa ca se pregateste,tot regulamentar desigur si nelicentierea Craiovei si a lui Poli Timisoara.De,Mititelu si Iancu nu sunt prea comozi…nu sunt pe placul unor otrepe de genul becali,sandu sau lupescu.Hai sictir

Misshu (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 13:02

Problema cea mai mare pe care nimeni nu o vede, este ca in momentul in care au mai existat probleme de genul celor intamplate acum, in conformitate cu regulamentul care se tot spune ca e aplicat corect, nu s-a aplicat acelasi regulament.Eu va intreb dragi sustinatori ai stelei, de ce nu ati blamat huliganismul din tribune la meciul tur cand ati lovit cu un surub un jucator al rapidului, de ce atunci steaua nu a fost depunctata, sau nu a jucat fara spectatori, de ce acelasi regulament este aplicat doar intr-un singur sens, si de ce s-a tot spus ca se vor depuncta echipele ale caror oameni din conducere vor face declaratii „belicoase” si nu s-a aplicat. De ce Steaua este singura echipa care este „parca” protejata de acest regulament. Dupa ce s-a intamplat si aseara la meciul clujului la iasi si dupa punctele castigate in afara terenului de steaua, eu daca as fi conducator la rapid sau la cfr as scoate echipele din campionat ca sa nu mai fie discutii si steaua sa poata castiga linistita campionatul sa se duca in CL ,sa se bucure enorm si sa fie elogiata ca a pierdut „doar” cu 2-1 in fata echipei a 2-a a lui Arsenal….. halal performanta…ce nu inteleg conducatorii fotbalului romanesc, ca numai printr-o competitie justa pe terenul de fotbal putem avea echipa care sa conteze in fotbalul european, altfel daca o sa-i sutinem sa fie sus, o sa ajunga sa le bata slavia praga, anortosis etc. si o sa ne scuzam ca eram obositi…prea obositi

sandu (3 comentarii)  •  23 martie 2008, 13:15

Domnule Ioanitoaia,

Precedentul asta chiar trebuia creat. Stiti de cand nu am mai fost la un meci pe un statdion? De cel putin 12 ani, cand student fiind la Iasi, (brailean de origine), am fost la acel meci Poli Iasi – Dacia Unirea Braila (Trifina – Cananau). Ma dezgusta ceea ce se intampla pe stadioane, si nu pot suporta sa merg sa-mi iau flegme si coji de seminte in cap. Suporterii nostri au posibilitatea sa vada ce se intampla pe stadioanele din Europa, dar nu pricep nimic. Sa nu uite rapidistii ca din cauza fair – play-ului lui Nicolita (atunci cand a ascuns sticla de apa aruncata din tribuna de rapidisti) Rapid a scapat atunci, si, daca nu ma insel, vorbim de un sfert de finala in Cupa UEFA. Nicolita a gresit atunci, deoarece a aparat huliganii. Nu sunt stelist, rapidist sau dinamovist, ci suporter al „Campioanei unei mari iubiri”.
Rapidistii sa caute la ei in curte greseala, proasta organizare a meciului fiind culpa conducatorilor de la Rapid. Pentru aceasta proasta organizare trebuie sa plateasca si sa recunoasca ca au gresit ei in primul rand in fata propriilor jucatori, ei fiind aceia care le-au irosit munca jucatorilor. Nu degeaba stelistii au montat o cusca pentru suporterii rapidisti la meciul tur, pentru ca chiar acolo le e locul. Iar sanctiunea asta ar trebui sa fie aplicata tuturor, de acum inainte, fara deosebire, astfel incat sa inteleaga si suporterii ce inseamna notiunea de suporter (sustinator), deoarece ei, prin ceea ce fac, aduc prejudicii echipei, in loc sa o ajute.
In concluzie, chiar trebuie sanctionata echipa Rapid cu pierderea jocului, asa cum sustin ca vor trebui sanctionate in acelasi fel toate echipele din acest moment in viitor. Arbitrul trebuie sa dicteze incetarea jocului in momentul in care se vor arunca obiecte in teren. In ceea ce priveste pe arbitrul Deaconu, nu-l judecati dupa lipsa de pericol a brichetei, intrucat el a dorit sa reia jocul, fiind in stare sa o faca. El a sanctionat echipa Rapid prin intreruperea jocului pentru a apara un principiu. Trebuia sa fiel lovit din nou?, Nu trebuia sa fiel lovit nici prima oara, putea sa treaca acea bricheta pe langa el, ca eu, daca as fi fost arbitru, as fi dispus imediat incetarea meciului, pentru sanctionarea gestului.
Asa ca, fie nedrept pentru jucatorii rapidisti, (care nu au castigat meciul cum sustin ei, ci doar conduceau cu 1-0 in momentul intreruperii jocului), sanctiunea trebuie aplicata.

tati (7 comentarii)  •  23 martie 2008, 13:25

….solutia cea mai corecta? o adevarata ancheta in fotbalul romanesc, si sa plateasca toti cei implicati, incepand cu presedinti , frf, cluburi, comisii, jucatori, arbitrii, toti cei implicati…probe…exista gramada… eu as face un material si l-as trimite afara, l-as publica intr-un ziar de mare tiraj pe glob cu imagini si interviuri … tot ce-au declarat si tot ce au decis arbitrii, comisii, presedinti reprezinta reale probe in favoarea unora ce trebuie sa-si asume responsabilitatile greselilor… sportul ca viziune vizeaza performanta pe criterii corecte si specifice domeniului, adica pe baza regulilor stabilite ca forma de desfasurare… incercarea obtinerii performantelor prin impunerea competentelor schimba calitativ motivatia celui ce nu cunoaste sportul, pentru ca el va trage doar foloasele financiare si nicidecum pe cele morale… actionand in acest fel scade calitatea … ceea ce de fapt este o realitate de cativa ani buni…

red (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 13:25

stai linistit Ianitoaio ca punctele le luam inapoi daca le da la masa verde o sa fim prezintii la meciurile stelei cu buzunarele pline de brichete si o sa luam punctele inapoi FZR…. cel mai corect rejucarea meciului din min 73 fara spectatori si ramane pace .. daca nu o sa vedeti ce o sa se intample..

steaua (2 comentarii)  •  23 martie 2008, 13:27

odata si odata trb sa inceapa
poate asa se vor pune punct la toate vandalismele de pe stadion
poate voi reincepe sa-mi duc copilul la stadion
HAI STEAUA!!!!!!!!!
3-0 pt steaua

emil (1 comentarii)  •  23 martie 2008, 14:28

Se pregateste marea hotie, putem sa raminem impasibili?
mircea sandu, mitica si alte oficialitati s-au antepronuntat si au stabilit deja sanctiunea. Ce rost mai are mascarada ieftina de miercurea viitoare, care probabil va ramine ca MIERCUREA NEAGRA a fotbalului romanesc?
Sunt rapidist de cand ma stiu, am fost alaturi de RAPID si atunci cand juca in divizia B. Sunt impotriva violentei pe stadioane si imi doresc sa prind aceea zi cind ma voi putea duce la meci cu sotia si cu fiica, dar nu pot accepta sa fie sanctionati jucatorii, niste oameni care muncesc si isi rup oasele pe teren.
Jucatorii lucreaza pe bani, nu sunt niste amatori care joaca din placere si nu este drept ca ei sa piarda prime pentru ca nu sunt lasati sa isi indeplineasca obiectivele: un loc de top in campionat si participarea intr-o cupa!
Daca s-ar intimpla incidentul cu brichete la Opera ar fi sanctionati artistii, primadona, balerinele?

Sanctionati faptasul, sanctionati organizatorul meciului, dar nu jucatorii!

Conducatorii FRF, LPF, etc. uita ca ei exista datorita jucatorilor si nu invers! Fotbalul a fost monopolizat de tot felul de oficiali, ei au ajuns sa aiba rolurile principale, echipele, jucatorii au trecut in planul doi!

Lasati fotbalul sa se joace in iarba si nu prin birouri!
Domnule Lupescu, inainte sa devii nu stiu ce oficialitate parca faceai parte dintr-un sindicat al fotbalistilor. Tot asa te-ai fi pronuntat sau functia ti-a schimbat si modul de a gandi?

Cat va cosiderati de vinovati domnilor conducatori FRF, LPF pentru ura creata? Nu aveti nicio vina ca de etape bune steaua este saltata in clasament de „greselile” arbitrilor iar becali declara nonsalant ca a platit arbitrii! Ce sanctiuni dati pentru asa ceva?
Toate acestea nu incita suporterii? Chiar nu se vede clar ca lumina zilei in ce directie bate vantul, cum alte echipe sunt defavorizate iar steaua este ridicata in clasament?
Cum raspunde Mircea Sandu? Cu glume proaste!

Daca tot ajungem sa stabilim pe fata, cu atita cinism, ierarhia in clasament ce rost mai au oasele rupte de jucatori? Hai mai bine sa se intilneasca ei barosanii, o data pe an, sa joace barbut sau table si sa stabileasca cine merita sa joace in UEFA sau Champions League!

Stiu ca Rapidul deranjeaza, stiu cata ura au pe Rapid dar mai stiu si ca nu vor putea infringe niciodata spiritul liber al Rapidului, al rapidistului amarit, care poate nu-si cumpara un kilogram de carne dar isi cupara bilet la meci!

„Inima ce in piept ne bate
La nevoie e un tun
Pentru o singura dreptate:
Sa invinga cel mai bun!”

USA (25 comentarii)  •  23 martie 2008, 14:29

Da sigur mai ca trebuia sa inceapa odata si odata MAI ALES ACUM cand ii convine de minune ciobanului.V-a cumparat pe toti.Vai si amar de capul tau Romanie.

Dakode (2 comentarii)  •  23 martie 2008, 14:38

Toti care sunt deacord cu decizia lui Deaconu sunteti subiectivi si mai mult ca sigur stelisti. Nimic rau, dar de ce sa incepi sa aplici regulamentul la sange spre sfarsitul campionatului? De ce nu din prima etapa? De ce nu din `90? Pai va spun eu: ptr. ca inainte, cel ce se afisa public cu Valentin Ceausescu este „saful” Stelei, ptr. ca cei ce oranduiau fotbalul in „epoca de aur’ erau Mitica, Sandu, Kasai si asa mai departe, „magazionerul” Deaconu, ptr. ca fostele „sifoane” chiar ex securisti sunt acum mari capitalisti, primari, deputati si alte cele…Pacat, ptr ca istoria si Caragiale nu ne-nvata nimic…astia suntem, un popor de hoti, talhari, smercheri, „crestini” cu ranga in mana. „Traiasca ciocoii vechi si noi!!!” Oare nu sunt tot aceeasi, parca un pic mai blonzi?!?!?
P.S. Iar voi stelisti „inf-l-ocati”, mai terminati cu „trebuia sa-nceapa odata”; fiti rationali si recunoasteti ca nu v-ar fi convenit sa se aplice regulamentul sanctionandu-va pe voi……nu de alta, dar a fi smecher nu inseamna a fi destept…..ah, va intrebati ce lagatura are? Niciuna, e gandirea voastra!!!!

cipri (2 comentarii)  •  23 martie 2008, 15:27

precedent?!! pai cand trebuia sa se invete minte huliganii astia odata? cat s-o mai lungim? trebuia de mult asta? dar daca se intampla la un pandurii-buzau nu lua nimeni in seama. trebuie curatat odata huliganismul asta.
Nu stiu cum prind bilete la meciuri importante tot felul de dubiosi. Sunt din ardeal, am venit la multe meciuri in Bucuresti dar de fiecare data am fost dezamagit. Nationala n-ar mai trebui sa joace in Buc. Am platit la falsii suporteri preturi de 10 ori mai mari pe bilet. Cu toate astea, chiar daca am luat-o cu 5-2 de la danezi nu am aruncat cu nimic. Nu merita sa mai vada nimic!

Dragos (102 comentarii)  •  23 martie 2008, 15:37

Domnule Ioanitoaia, nu inteleg de ce Rapidul este privit ca o victima…..el ar trebui sa fie acuzat! Suporterii echipei gazda au aruncat in teren cu diferite obiecte iar una din acele obiecte l-a lovit pe arbitru in cap…..drept urmare s-a intrerupt meciul! Putea sa fie si 5-0 pt Rapid si arbitrul sa fie lovit in minutul 89 tot trebuia oprit meciul !

Dragos (102 comentarii)  •  23 martie 2008, 15:44

De ce urlam la federatie sa i-a masuri in privinta violentei pe stadioane cand vedem adevarate maceluri in tribune si pe teren si acum cand s-a luat o astfel de masura care sper sa fie dusa pana la capat, toata lumea spune ca Rapidul e nedreptatita ?

3 – 0 e cel mai corect ! (102 comentarii)  •  23 martie 2008, 15:45

Hai Steaua !

omida optimista (264 comentarii)  •  23 martie 2008, 15:51

-cateva lucruri sunt clare: 1. arbitrul nu a acordat cele asazise 3 minute pentru (re)stabilirea ordinei; 2. nu stim carei echipe (galerii) apartine spectatorul care a aruncat obiectul care l-a atins pe arbitru; 3. nu cunoastem gravitatea loviturii (dpdv medical) care a dus la intrerupere partidei; prin urmare reluarea meciului din min. 73 cu arbitrul de rezerva si fara spectatori e singura urmare fireasca… Iar o logica simpla ne induce ideea ca un simpatizant al rapidistilor nu putea sa determine intreruperea meciului cand echipa favorita controla jocul: individul e din cealalta tabara!

soso (3 comentarii)  •  23 martie 2008, 16:02

Domnule Ioanitoaia,cred ca nu aveti dreptate si acest articol este unul din acele articole care fac rau fotbalului romanesc.
1.Legea nu este facuta sa fie „inteleapta” ,ea trebuie respectata ,aplicata si atat.
2.ARBITRUL NU A FACUT DECAT SA APLICE LEGEA (REGULAMENTUL)
3.Nu doar Becali jigneste ci toata suflarea fotbalistica si din pacate si gazetarii.
4.Nu se poate incalca legea doar ca sa nu se creeze un precedent.
5.De la bun inceput nu s-au respectat regulamentele si legea si asa s-a ajuns aici.
Concluzie:Trebuie respectate legea si regulamentele fotbalistice ,ca in orice alta activitate dealtfel si nu putem face aprecieri si derogari de la lege .
„UNDE-I LEGE NU-I TOCMEALA”
Cu regret o spun insa chiar si acest articol incalca unele principii enumerate mai sus.

tzighy (7 comentarii)  •  23 martie 2008, 16:07

ariel, vezi ca ai numele ca mica sirena 🙁
iar pt ioanitoaia (NU am de gand sa ii spun „domnul”) ceva mai multa diplomatie? te inteleg ca esti antisteaua (nu, n-am de gand sa iti vorbesc cu „Dumneavoastra”, nu meriti) si ca de cand citesc gsp nu cred ca am gasit vreun articol favorabil, daca nu ma insel si dupa 4 la 1 pe terenul lui dinamo kiev tot aveai ceva de comentat, tot ti se parea tie ceva ca pute. mai scuteste-ne si retrage-te odata, fa-ne tuturor un bine cu articolele tale de pus paie pe foc cu tot. sau du-te de scrie pentru „ciao”, „cancan”, „star” si alte astfel de asociatii.

Comentează