Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Precedent periculos

Din păcate, era de presupus că se va ajunge pînă la punctul critic în care falşii suporteri să realizeze că, purtîndu-se huliganic, aduc deservicii fomaţiei favorite. Timp îndelungat tolerantă, tratînd cu vinovată uşurinţă desele ieşiri în decor ale unor conducători, […]

vineri, 21 martie 2008, 6:08

Din păcate, era de presupus că se va ajunge pînă la punctul critic în care falşii suporteri să realizeze că, purtîndu-se huliganic, aduc deservicii fomaţiei favorite. Timp îndelungat tolerantă, tratînd cu vinovată uşurinţă desele ieşiri în decor ale unor conducători, Federaţia pare dispusă acum să întoarcă foaia şi să rupă pisica în două. Cum ROAF e de partea ei, Rapid va plăti foarte scump. În cel mai fericit caz, i se va da meci pierdut, 0-3, dar nu-i exclus s-o păţească şi mai rău. Pe lîngă o amendă substanţială, să i se suspende terenul ori să fie silită să joace cu porţile închise.

În ce-l priveşte pe Deaconu, acesta a avut deplină acoperire regulamentară să oprească meciul. Personal, nu renunţ însă la părerea exprimată ieri, anume că s-a pripit procedînd aşa. Că n-a luat o decizie înţeleaptă. Deşi lovit în cap cu o brichetă, a lăsat impresia c-ar fi putut duce întîlnirea pînă la sfîrşit. Dovadă că, revenindu-şi din şoc, chiar a intenţionat s-o continue. Unii afirmă că, observînd încă o brichetă azvîrlită din tribună, dar căzută la vreo 2-3 metri de el, „centralul” s-a speriat. Alţii însă, între care şi subsemnatul, cred că mai degrabă a cedat nervos, atitudine nedemnă de un arbitru. Deoarece nici unui arbitru nu-i e permis să se enerveze. Iar unuia desemnat la un derby, nici atît.

Normal era, dacă Deaconu ar fi fost stăpîn pe el, să meargă mai departe, să ţină cont că mai rămăseseră doar 15 minute din meci şi că Rapid conducea cu 1-0. La 2-0 pentru Steaua, să zicem, hotărîrea lui ar fi stîrnit mai puţine controverse. Aşa însă, Deaconu avea obligaţia să se gîndească la consecinţele gestului său, în urma căruia a crescut riscul ca lupta pentru titlul de campioană să se hotărască în birou, nu pe teren. Exact asta trebuia să aibă în vedere şi să evite.

Probabil că Steaua va primi victoria la masa verde. Se va crea însă un precedent periculos, menit să tensioneze şi mai tare, ba şi să bulverseze, finalul de campionat. În plus, el îi va determina pe cei ce nu simpatizează culorile roş- albastre să pună întrebarea, altfel legitimă, de ce regulamentul se aplică numai cînd îi convine Stelei, fiind ignorat în situaţiile în care a existat posibilitatea ca echipa din Ghencea să fie sancţionată? Ca atunci cînd, de pildă, Gigi Becali a jignit în stînga şi-n dreapta, ceea ce putea, şi trebuia, duce chiar la depunctare. De fapt, de aici începe discuţia şi tot aici se şi încheie.

Comentarii (255)Adaugă comentariu

dan (4 comentarii)  •  22 martie 2008, 4:34

Daca la meciul Steaua- UTA la prima bricheta nu se opreste meciul inseamna ca Gigi becali este presedintele FRF

karlsberg_vs_ursus (14 comentarii)  •  22 martie 2008, 4:40

Aveti dreptate,domnule Ioanitoaia.

Un precedent,extrem de periculos.Numai cel care nu gandeste normal ori o face superficial,nu-si poate da seama de urmarile acestui caz. Traim in Romania si nu trebuie sa ne mai mire aproape nimic.Daca aceste fapte se intamplau la un meci fara o miza majora,poate nu era luat asa de mult in seama,lucru gresit,de altfel.Cand a existat un precedent,nu numai in fotbal,in majoritatea cazurilor,au urmat si continuari ale acestuia.Nu a ramas doar un simplu exemplu care intareste regula.

Imi permit sa adaug un citat,care se potriveste,celor intamplate,in cazul de fata: „Toate animalele sunt egale,dar unele sunt mai egale decat altele.” (George Orwell,Ferma animalelor)

Credibil (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 5:30

Iti voi spune acealsi lucru pe care il spun tuturor ziaristilor: cind primul om va muri pe un stadion din Romania din cauze violentelor nu uita sa te ceri in puscarie impreuna cu patronii si presedintii de cluburi, jucatorii, arbitrii, anrtrenori si toti ceilalti ziaristi imbecili. VOi TOTI sunteti VINOVATII principali pentru ce se intimpla si pentru ce se va intimpla deoarece voi formati atitudinile acestor viitori criminali

Luceafarul (1338 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:16

Intr-o tara unde este toleranta 0 vizavi de conditiile de desfasurare ale unor evenimente cheie asemeni celor dla derbiul Steaua-Rapid sau Rapid-Poli Timisoara..un show asigurat d arbitrul Diaconu apoi retragerea dp teren al stelistilor un act d lasitate

titi duru (14 comentarii)  •  22 martie 2008, 6:24

Rusine, Ioanitoaia! Articol partizan, ca de fapt majoritatea articolelor scrise de dumneata in ultimul timp. Imi pare rau, dar v-ati cam ramolit, boier dumneavoastra!

razvan4 (1338 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:25

Super oferta de primavara: sunteti suparat k echipa favorita pierde? Nu-i nimic! Bricheta te salveaza! Arunc-o in teren si totul va fi verde pt echipa ta, dar nu si la masa adevaratilor campioni din Ch.L… castigi akum – platesti in Ch.L

razvan4 (1338 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:29

Poate k steaua le-a „luat” 3p rapidului in „cursa sa de urmarire” a cfr-ului, dar eu zic sa nu le puna la socoteala „butoanelor” pt k la cfr-rapid, cea din urma va pierde pt. a castiga indirect 3 p morale in fata stelei…

george (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 6:41

Cel mai periculos lucru este ca tu scrii…ESTI UN MARE CORUPT CARE SCRII LA COMANDA SAU PT A ITI AJUTA ”PRIETENII” CONTRA COST….OPINIILE TELE TIN DOAR LA FRAIERI PT CA NU STIU CINE ESTI….TE RUGAM NU MAI SCRIE..

elwood (125 comentarii)  •  22 martie 2008, 6:55

Nu te dezminti,Ioanitoaia!Iar dai dreptate ambelor parti!

Mitelea (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 6:55

Ce a facut arbitrul deaconu este echivalentul a unui fault de „galben spre rosu..”a unui fotbalist…parerea mea este ca in acest acest caz avem implicarea federatiei…este „crima perfecta” ce se face inmpotriva rapidului….sunt acoperiti de regulament!

Mitelea (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 6:57

si tot odata sunt de parere ca Steaua a devenit o victima a Presei

SIMA DAN ROMEO (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:10

BUNA DIMINEATA
EU LE-ASI DEPUNCTA PE AMANDOUA
CORECT

marian (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:12

Domnule NU VEDETZI CHIAR CE MANARIE ESTE IN ROMANIA, EU NICI NU MA MIR CA SA INTAMPLAT CEEA CE SA INTAMPLAT, PACAT CA SE RUPE PISICA TOCMAI IN ACEST MOMENT, TOTAL NEPOTRIVIT, DAR NA , CAND DE FAPT ACEST LUCRU TREBUIA SA SE INTAMPLE CU MULT TIMP IN URMA, SI VINOVATZI NU SUNT CONDUCATORI DE CLUBURI CI EDERATZI PT CA A PERMIS SA SE INTAMPLE ASEMENEA LUCRURI, SI EI SE SPALA PE MAINI CA IUDA, CE AR FI SA FIM SUSPENDATZI DIN CUPELE EUROPENE SA VEDEM CE S-AR INTAMPLA, AR TREBUI O SCHIMBARE MANOJARA, SA FIE TOTZI GOLANII DE LA FEDERATZIE SCHIMBATZI, NASU MITICA LUPESCU SI TOTZI RESTUL, [PACAT CA DACA IN ROMANIA SE CASTIGA 10 MILIOANE DE EURO CU O BRICHETA NU AVEM LOC IN CUPELE EUROPENE.

Jan. (1338 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:45

Arbitru a procedat bine c? a �ntrerupt partida.

Dromichete (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:55

Carevasăzică, 17 ani regulamentul de fotbal nu s-a respectat deloc. Blaturi gârlă, incidente violente cu toptanul, comportament dement al oficialilor din cluburi, sacoşe cu bani purtate vizibil şi… nimic !
Când colo, ce să vezi ? Intr-o joi seară, preacuviosul şi cucernicul Mircea Sandu a decretat că trebuie aplicat regulamentul exactamente.
Să reţinem această dată istorică: JOI SEARA !

lumi (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:14

Dle Ioanitoaia,

d-voastra ati fi vrut sa fie scos arbitrul cu targa de pe teren ca meciul sa fie oprit? Nu conteaza cu ce s-a aruncat sau cat de grava e vatamarea arbitrului, gestul in sine, lovirea arbitrului sau incercarea de a-l lovi trebuie sanctionat si e f bine ca a aplicat Regulamentul. D-voastra, probabil va calauziti dupa principiul : „de aia exista lege in Romania pentru a fi incalcata!”. Nu, dle Ioanitoaia, de aceea exista lege pentru a fi respectata!
E injusta pentru jucatorii rapidisti, probabil in sinea lor si-au spus” de ce nu a aruncat nebunu’ ala in min.2, macar nu ne mai chinuiam atata”, insa cred ca pedepsele individuale aplicate spectatorilor, nu vor duce la stoparea fenomenului, ci doar sanctionarea echipei. Poate atunci, minunatul public giulestean, va da dovada de mai multa civilizatie!. Tin sa precizez ca nu sunt suporter Steaua, insa am mai fost pe Giulesti si pur si simplu m-am scarbit de comportamentul si limbajul specific unora din galeria rapidista. Cred ca e corect ca Regulamentul sa fie aplicat incepand cu ei! De asemenea, trebuie sanctionate si iesirile necontrolate ale oficialilor.

Romeo Schifirnet (1338 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:18

Pe arbitrul Diaconu i-l iau de guler i-i bag pu la in bot si dau in el ca surdu in clopot.

gf (264 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:31

-actiunea a fost (prost!) regizata; arbitru D oprea oricum meciul, chiar daca nu era lovit: din tribune s-a aruncat permanent cu obiecte (regia era ca D sa opreasca meciul pt acest motiv!); mai departe, se va tergiversa luarea unei decizii pana se va vedea care dintre echipe mai poate depasi cfr-ul: aceea va primi cele 3 pcte (…daca mai are ce face cu ele!?); motivul e simplu: BANII dati de uefa nu tre sa ajunga la clujeni ci la stelisti sau rapidisti care sunt dispusi sa-i imparta cu macharii din frf-lpf, pe principiul: ce-i in mana nu-i minciuna (probabil clujenii au hotarat sa investeasca acesti bani in infrastructura si ar putea depasi capitala! -vezi cum e in FRA, ANG, GER, POR, etc.); expresia nashului -le-a fugit sunca din fasole, este elocventa!!! spune multe!!!

cri (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:40

da, „precedent periculos”(unde le gasesti tov. Ianotoaia) pentru ca s-ar putea sa avem spectatori civilizati?

nero (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:42

gigiote fanariotu si-a tras palat cu japca,scoate la mezat jucatorii ca pe oile lu tacsu,isi bate joc de Hagi,recunoaste ca a mituit jucatori si arbitrii si nu pateste nimic deoarece a fost la golden blit.giovani becali-albanezu- l-a amenintat cu pistolul pe tatal lui Marius Niculae cand era mare actionar la Dinamo.Cum este posibil?!cei 2 albanezi sunt asociati de multa vreme iar acum au curajul sa-si faca reclama si sa actioneze fara fereala,incercand sa domine fotbalul alaturi de msandu,tatal traficantei de narcotice(ralucaS)
Lacheii(argaseala,piturca,iovan,ilie)le tin tira si le fac jocurile care nu au mereu legatura cu fotbalul.Afacerile lu gigiote din Mizil,Mija,Zarnesti,Bacau au dezvoltat o structura mafiota care spala bani in fotbal.

Dani (19 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:45

Domnule Ioanitoaia,

Sunteti totusi un formator de opinie si nu unul oarecare.
Cum puteti face enunturi de genul „faptul ca s-a respectat legea creaza un precedent periculos” !!!
Scuzati-ma, dar aveti un mod de gandire cel putin ciudat. Spuneti deasemenea ca, daca scorul era favorabil unei anume echipe trebuia aplicata legea, era normal, iar daca nu, trebuia facut abstractie de lege. Chiar ati recitit articolul inainte de a-l posta ?!? V-ati compromis rau, aproape ca sunteti complice -prin modul de gandire- cu cel care a aruncat bricheta…
Ce credeti ca putem face noi, muritorii de rand, citind astfel de anomalii ? Probabil ceea ce a facut deja tatal meu – fan inrait al dumneavoastra de ani de zile ! – care -profund dezamagit- a renuntat definitiv in a-si incepe fiecare zi cumparand de la chioscul de ziare Gazeta…
INDIFERENT CE POZITIE OCUPATI IN ORGANIGRAMA ACESTUI ZIAR (SAU CU ATAT MAI MULT), NU AVEATI DREPTUL SA PENALIZATI ASTFEL CEL MAI IMPORTANT ZIAR DE SPORT DIN ROMANIA!

scufita (16 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:46

Asa d-le ioanitoaie nu va lasati … sunt multi care vor sa va doboare … lovirea centralului trebuie sa se puncteze cu 10p, ce a tusieruli cu 8p, a capitanului echipei adverse cu 6p, a portarului cu 5p si a unui jucator de camp 4p. Pentru a fi oprit meciul una din galerii trebuie sa totalizeze 100p. Daca se lovesc jucatorii propriei echipe se scad 10p, iar aruncatorul este descalificat prin scoaterea din baza de date a jandarmeriei. La finalul campionatului, unul din locurile de CL va fi acordat galeriei castigatoare a ‘Brichetei de Aur’. Go Bulls!

gf (264 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:47

-revin: sustineti ca D …a cedat nervos!? Dar cand ia diurna cat salariul lunar al unui miner dece nu cedeaza nervos; cand s-a decis sa arbitreze ce credea, …ca face balet?

SOLUTIA (10 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:56

SOLUTIA LOGICA:

1. meciul sa se reia din minutul 73 si rezultatul final sa se ia in considerare la alcatuirea campionatului.

2. Rapid sa fie pedepsita conform regulamentului. asta inseamna fie depunctare, fie suspendarea terenului sau alteceva

in felul asta:

1. Steaua nu castiga un meci nemeritat. daca l-ar castiga ar fi revoltator.

2. Rapid si mai ales suporterii ei vor fi pedepsiti asa cum merita

3. s-ar crea PRECEDENTUL CORECT. asta inseamna ca de acum inainte suporterii se vor abtine de la a mai arunca obicete in teren fiindca vor sti ca echipa lor ar putea fi pedepista. pe de alta parte, se evita ca o echipa gen Steaua sa castige campionatul cu 17 meciuri castigate in deplasare la masa verde

scufita (16 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:57

minerii au casca de protectie bai desteptule, cum poti sa compari? …:D

scufita (16 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:02

aia e logica de sub pod… regulamentul prevede infrangere cu 0-3 si nu depunctare si rejucare … ca nu jucam noi cand vreti voi ca nu suntem scalvii vostrii, voi ne jigniti prin presa si noi ne prezentam la apel sa acomodam niste desuri sociale … nu sunteti in stare sa organizati o amarata de partida si nu sunteti in stare nici de civilizatie … platiti … voi nu noi … capishi?

GHIRLEA DAN-ARAD (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:06

FRF ESTE INCONSECVENTA IN PRIVINTA MASURILOR DISCIPLINARE .
DESI S-A ANTEPRONUNTAT PRINTR-O DECIZIE A COMITETULUI EXECUTIV DIN 12.12.2007 FATA DE ABUZURILE SI ILEGALITATILE COMISE DE AJF ARAD CONSTATATE DEFINITIV SI IREVOCABIL DE JUDECATORIA ARAD, DECIZIE COMUNICATA IN PLENUL INTILNIRII DE LA MOGOSOAIA CU PRESEDINTII DE AJF IN 27.01.2007 – DE CATRE PRESEDINTELE FRF MIRCEA SANDU SI VICEPRESEDINTELE FRF PATRITIU ABRUDAN – SI-A DECLINAT RECENT AUTORITATEA SI COMPETENTA IN CAZUL AJF ARAD .

DANIEL (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:07

AVETI DREPTATE DOMNULE IOANITOIAIA!ESTE UN MECI CARE HOTARASTE OCUPANTA LOCULUI 2 IAR STEAUA ESTE FAVORIZATA DE 4 ETAPE CONSECUTIVE DE BUTOANELE LUI GIGI!LPF SI FRF NU IAU NICI O MASURA IMPOTRIVA UNUI OM CARE A RECUNOSCUT CA VA CORUPE ARBITRII!RUSINE!!

george (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:12

va recomand articolul lui vochin tutror celor care nu l-ati citit. mai multe nu spun, ca spune el destule acolo

scufita (16 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:25

Am si eu o rugaminte, nu mai scrieti cu majuscule ca e stresant si nu suntem chiori … stiu stiu … e foarte important ce ziceti voi, dar fondul mesajului conteaza nu forma, asa ca va rog …

scufita (16 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:31

george, l-am citit si e ok, si a lui Tolontan. Totusi, nu-mi place ideea ca se incearca absovirea de vina a clubului Rapid in calitate de organizator al acestui meci si instigator, inainte si dupa partida. Aceste primate, neffind in stare de mult rationament sunt in general activate si programate de declaratii de genul: ‘daca se greseste impotriva noastra retragem echipa de pe teren’, sugerand ca numai impotriva lor se poate gresi si alte tampenii de acest gen. Iar daca nu se accentueaza ideea asta, degeaba dam in animale, sau intr-un animal specific, ca dresorul poate oricand sa dreseze altele. Oricu e preferabila atitudinea lui Vochin, fata de ce fac astia 2.

tony (7 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:34

decizia corecta ar fi castigarea meciului de catre steaua cu 3-0 si in acelasi timp depunctarea stelei cu 3 puncte pentru declaratiile ciobanului bk-li……si atunci s-ar face dreptate………..si cred ca asta se va intampla….bk-li stie deja chestia asta…decizia e luata…in rest noi sa fim sanatosi

Alinus (6 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:34

Mie mi se pare ca toti comentatorii din GSP.ro pierd din vedere poate lucrul cel mai important: fotbalul ca si orice alt sport are doua mari componente: performanta sportiva si partea de „entertaining”/distractie a publicului in baza a performantelor de pe suprafata de competitie.
Oameni buni, nu se vede ca deja nu mai discutam de asta? Cautati paiul din ochii lui Becali, Copos, Deaconu, conspiratii, lasitati s.a.m.d.
Nu, Deaconul nu a fost acoperit de regulament. Deaconu a fost acoperit de BUNUL SIMT ! Omul nu era acolo pentru un razboi cum erau cele doua echipe si galeriile lor. Omul era acolo pentru a oferi publicului o ora si jumatate de distractie si de sport !!!!!!!!!
Unde s-a ascuns SPORTUL in ultimele artcole din presa sportiva domnule Ioanitoaia?! Unde este SPORTUL ?

gyanyy (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:36

Vina este a ziaristilor si nu numai.Cine este Gigi Becali?Probabil un suporter al stelei,pentru ca din punct de vedere legal,nu este patronul acestora.De aici se nasc intrebarile,,DE CE IL BAGATI IN SEAMA?DE CE DIALOGATI CU EL?”Eu nu am vazut nici un suporter de la o echipa bagat atita in seama ca el.DE CE?Are bani si va plateste publicitatea(negativa sau pozitiva)pe care o faceti.

demysport (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:39

Comanda adidasi on line si plateste-i dupa ce-i încerci!!!

http://www.demysport.ro
http://www.demysport.ro
http://www.demysport.ro
http://www.demysport.ro
http://www.demysport.ro

ariel (6 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:40

pentru stelistii,stefan,euron si altii ca ei ,mai analizati putin ce ati scris si vedeti daca nu este subiectiv.Regulamentul spune ca si jucatorii si tusierii sunt in aceiasi categorie incadrati cu centralul.Daca este asa de ce in cazurile precedente pe care le cunoasteti nu s-a cantarit cu aceiasi masura?Problema poate fi rezolvata fara depunctare si fara pierderea celor 3 puncte,prin luarea altor masuri ,care sa-i afecteze pe spectatorii care au gresit,dar normal ca milogilor de stelisti ,care au vazut ca pot fura munca jucatorilor rapidisti ,nu le convine

lupulgalben (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:41

s-a pripit? mai bine spuneti k s-au pripit restul arbitrilor cand nu au oprit alte meciuri …chiar tudor in acelasi meci steaua rapid parka din urma cu ceva timp trebuia sa faca lucru asta … nu e posibil k viata jucatorilor /arbitrilor /antrenorilor sa fie pus in pericol de acesti huligani … am fost la un meci cu o asemenea desfasurare petrolul-fc sibiu lupta directa pentru promovare si in min 70 s-a dictat penalty pt fc sibiu dupa ce arbitru s-a consultat cu asistentul in numai 2 min in dreptul asistentului era un morman de pietre …ce se intampla daca ii venea macar una in cap ???? atunci trebuia oprit nu s-a facut f rau;acum trebuia oprit s-a facut ….felicitari d-lui deaconu pentru curaj era clar ca toti il or acuza k a tinut cu steaua.

scufita (16 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:41

Stii ce mi se pare comic? Ca toti urla ca banii n-aduc fericirea, ca Becali crede ca poate cumpara totul cu bani, ca ei ingroasa patura saracilor si vezi doamne intelectualilor, etc, dar cand vine vorba de eliminarea huliganismului pe stadioane si aplicarea regulamentului si cum bine zici bunului-simt, o dau pe argumentul ala cu : ‘interese finaciare imense, pentru 10 mil de euro nu mai aplicam nici regulamente clare, etc.’; mai sunt o goraza de etape si zic ca 3p ar fi decis deja lupta pentru nu stiu ce loc … adica ipocrit ipoctrit dar asa pe fata

Flo G. (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:43

Aso e nea OVI,nu a dat dovada de eroism,asa cum faceti voi cei de la mazeta,care va puneti cu balaurul Steaua si aratati ca nu sunteti stelisti(asa a zis aseara tolo),bravos!Dar vorba lui @Alinus unde e Sportul??

sorin (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:44

meci pierdut cu 3-0 de ambele echipe! asta ca sa nu se creeze un precedent… poate la urmatorul meci al stelei acasa la un scor defavorabil oaspetilor sa se gaseasca vreun asa-zis suporter al echipei vizitatoare caruia sa nu-i convina scorul si sa arunce cu o bricheta in arbitru, fiindca asa echipa sa va castiga meciul la masa verde. ce simplu, nu-i asa?

romanObosit (10 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:44

In cate partide anul acesta arbtrul a fost lovit ? Daca este singura partida inseamna ca e si prima nu? Deci nu poate fi comparata cu altele. Apoi, omul a fost dispus sa continue, ceva la oprit, poate nu bricheta aia data galbena. Judecata se face pe baza de documente, declaratii ale partilor, regulament. Aici vorbim fara baza, adica facem justitie de coltul strazii. Din pacate ziaristi batrani in meserie se preteaza la jocul cu influenta, fac pe niznaiul, dar sunt lideir de opinie,c a doar comisiile nu citesc comentarille ci articolul. Arbitrul a fost lovit, a incercat sa continue cu conditie, n-au fost conditiile si a oprit meciul. Totul regulamentar.
Restul sunt discutii de chibit, obsesii de teoria conspiratiei, ca si cum interpretarea unui fapt , aruncarea cu bricheta, e mai importanta decat faptul insusi. Concluzii: confundati dreptatea cu dreptul, faptul cu cauza probabila, legea cu aplicarea ei etc.

nu conteaza (19 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:51

Interesant ca preciyati ca doar Diaconu trebuia sa se gandeasca la consecintele gestului sau si nu si suporterii care arunca cu obiecte. Gestul lor nu poate aduce consecinte. Articolele dumneavoastra sunt niste ode aduse violente. Daca cumva cineva avea sa fie lovit dupa aceat min. 73 si lovitura avea sa produca consecinte grave, ce avea sa pateasca Deaconu? L-ati fi linsat in presa. Cate anunturi s-au facut dl. Ioanitoaia la statia de amplificare. Din pacat in Giulesti multi antrenori s-au plans de tretamentul aplicat de suportei. Nu pot sa va doresc decat din cand in cand sa cada pe langa dvs cate o bricheta metalica, ca doar sunteti barbat, ce naiba.

Gogu (19 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:53

De fapt , domnule Ioanitoaia, arbitrii de pana la Deaconu, au fost in culpa.Sub presiune, au acceptat sa inchida ochii si au tolerat huliganismul.De aia am ajuns aici, pentru ca in loc de o atitudine ferma, mereu am preferat eschiva, sa nu suparam nici capra si nici varza.Am preferat sa conducem meciul, prin ploaia de scaune, vezi cazul Tudor, decat sa luam masura fireasca care se impunea.Acum cand in sfarsit cineva ia taurul de coarne, il facem cu ou si otet.Pacat.
Apropo, mi-l si imaginez pe Colina dupa o lovitura in cap , diplomat fiind si tinand cont de scor si masa verde, cum ar fi continuat meciul.Visez, nu?

BONANO (82 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:53

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

.
nea OVIDIU !…
.
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,de la scorul de 1-0 ptr. gazde fara spectatori ; stadionul suspendat cel putin trei etape !
.
.
.
cand calci un om pe trecerea de pietoni , trebuie sa fi pedepsit (asa scrie in regulament). Rapid a calcat un om pe trecerea de pietoni , si trebuie pedepsit , dar cand te gandesti ca alti 10 inaintea lui, au calcat la fel si poate cu implicari mai grave , nu au fost pedepsiti, atunci cum poate mai fi pedepsit Rapidul ?
.
.
De ce nu au inceput cu sanctiunuile de acest fel( meci pierdut la masa verde)de la inceputul campionatului; au fost nenumarate cazuri in care o puteau face si nu au facut-o ; de ce cum ?; …
De ce nu vor sa inceapa cu asemenea sacnctiunui de la inceputul campionatului viitor , tinand in prealabil sedinte cu toti conducatorii de cluburi si punandu-i sa semneze ca au luat cunostinta de faptul ca FRF si LIGA, vor lua taurul de coarne.
.
Nu este fair play ca Rapidul sa fie sanctionat cu meci pierdut ,iar Steaua sa-l castige( nu merita acest lucru).
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 , de la scorul de 1 -0 ptr. gazde., iar stadionul cluibului Rapid ,trebuie suspendat minim 3 etape !
.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………

BONANO (82 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:54

………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
.
nea OVIDIU !…
.
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,de la scorul de 1-0 ptr. gazde fara spectatori ; stadionul suspendat cel putin trei etape !
.
.
.
cand calci un om pe trecerea de pietoni , trebuie sa fi pedepsit (asa scrie in regulament). Rapid a calcat un om pe trecerea de pietoni , si trebuie pedepsit , dar cand te gandesti ca alti 10 inaintea lui, au calcat la fel si poate cu implicari mai grave , nu au fost pedepsiti, atunci cum poate mai fi pedepsit Rapidul ?
.
.
De ce nu au inceput cu sanctiunuile de acest fel( meci pierdut la masa verde)de la inceputul campionatului; au fost nenumarate cazuri in care o puteau face si nu au facut-o ; de ce cum ?; …
De ce nu vor sa inceapa cu asemenea sacnctiunui de la inceputul campionatului viitor , tinand in prealabil sedinte cu toti conducatorii de cluburi si punandu-i sa semneze ca au luat cunostinta de faptul ca FRF si LIGA, vor lua taurul de coarne.
.
Nu este fair play ca Rapidul sa fie sanctionat cu meci pierdut ,iar Steaua sa-l castige( nu merita acest lucru).
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 , de la scorul de 1 -0 ptr. gazde., iar stadionul cluibului Rapid ,trebuie suspendat minim 3 etape !
.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………

BONANO (82 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:54

………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
.
nea OVIDIU !…
.
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 ,de la scorul de 1-0 ptr. gazde fara spectatori ; stadionul suspendat cel putin trei etape !
.
.
.
cand calci un om pe trecerea de pietoni , trebuie sa fi pedepsit (asa scrie in regulament). Rapid a calcat un om pe trecerea de pietoni , si trebuie pedepsit , dar cand te gandesti ca alti 10 inaintea lui, au calcat la fel si poate cu implicari mai grave , nu au fost pedepsiti, atunci cum poate mai fi pedepsit Rapidul ?
.
.
De ce nu au inceput cu sanctiunuile de acest fel( meci pierdut la masa verde)de la inceputul campionatului; au fost nenumarate cazuri in care o puteau face si nu au facut-o ; de ce cum ?; …
De ce nu vor sa inceapa cu asemenea sacnctiunui de la inceputul campionatului viitor , tinand in prealabil sedinte cu toti conducatorii de cluburi si punandu-i sa semneze ca au luat cunostinta de faptul ca FRF si LIGA, vor lua taurul de coarne.
.
Nu este fair play ca Rapidul sa fie sanctionat cu meci pierdut ,iar Steaua sa-l castige( nu merita acest lucru).
.
Meciul trebuie reluat din minutul 71 , de la scorul de 1 -0 ptr. gazde., iar stadionul cluibului Rapid ,trebuie suspendat minim 3 etape !
.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

arcasu` verde (13 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:56

baietii astia de la frf,lpf,si alte comitii si comitete, realizeaza cat de tare se vor radicaliza atat spectatorul cat si jucatorii? isi asuma raspunderea, moral vorbind, de eventualele violente din”afara stadioanelor”?
lucrurile vor scapa de sub control. se va ajunge in viata privata, in spatiul privat. se fac deja coalitii „anti”.
nu schimbi regula in timpul competitiei.
daca as fi in locul lui deaconu as pleca din tara pt cativa ani. si-a facut-o cu manuta lui, pt cativa arginti sau din „loialitate” fata de steaua. un IDIOT!
cutia pandorei a fost deschisa! nimeni nu mai este in siguranta de azi.

scufita (16 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:58

Nu sunt de acord. Regulamentul prevede ca in cazul in care arbitrul opreste partida care a devenit nejucabila si se constata ca a fost din culpa organizatorului, probleme de organizare, securitate, imposibilitatea asigurarii integritati corporale a participantilor, probleme cauzate de proprii fani, etc clubul organizator este penalizat cu infrangere 0-3. Alte variante se iau in considerare daca se constata ca si galeria adversa a gost in culpa sau doar galeria adversa. E al dracului de clar, ce nu se intelege? Nu esti in stare sa organizezi o partida, o pierzi … precedent? pe draqu? este Europa plina de situatii similare … in ziarul rival, gasim si 3 precedente similare in Romania: unul chiar in care arbitru era Craciunescu si a oprit partida in minutul 90, altul la ASA Tg. Murse – Dinamo in 1998 in cupa romaniei, toate s-au soldat cu infrangeri 0-3 pentru organizator.

arcasu` verde (13 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:01

aveti idee cum va arata prima intalnire steaua vs rapid?

lemgo (102 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:03

pana acum am avut destule in campionatu’ nostru:conducatori care „vorbesc”,presa impartiala,jucatori cu bun simt(Radoi,Pancu,Marinescu,Sapunaru ma refer la ultimu’ „meci”),lupte pe stadion ,in afara lui intre suporteri ,suporteri vs jandarmi,lanturi,monezi,scaune,telefoane etc …dar din sezonul asta a inceput si lupta impotriva arbitrilor(deja s-au inregistrat 2 cazuri)…oara la ce sa ne mai asteptam pe viitor?
e destul de clar ca lucrurile au degenarat si ca nu se mai rezvolva nimic cu vorba buna..suspendarea terenului sau mica amenda care s-au aplicat pana acum nu intereseaza pe nimeni,dovada ca la un meci de asemenea avergura chiar nu s-a asigurat nici un fel de masura de securitate…probabil ca depunctarea e urmatorul pas si poate astfel ne educam ,macar fortat daca nu din bunul plac

Comentează