Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Precedent periculos

Din păcate, era de presupus că se va ajunge pînă la punctul critic în care falşii suporteri să realizeze că, purtîndu-se huliganic, aduc deservicii fomaţiei favorite. Timp îndelungat tolerantă, tratînd cu vinovată uşurinţă desele ieşiri în decor ale unor conducători, […]

vineri, 21 martie 2008, 6:08

Din păcate, era de presupus că se va ajunge pînă la punctul critic în care falşii suporteri să realizeze că, purtîndu-se huliganic, aduc deservicii fomaţiei favorite. Timp îndelungat tolerantă, tratînd cu vinovată uşurinţă desele ieşiri în decor ale unor conducători, Federaţia pare dispusă acum să întoarcă foaia şi să rupă pisica în două. Cum ROAF e de partea ei, Rapid va plăti foarte scump. În cel mai fericit caz, i se va da meci pierdut, 0-3, dar nu-i exclus s-o păţească şi mai rău. Pe lîngă o amendă substanţială, să i se suspende terenul ori să fie silită să joace cu porţile închise.

În ce-l priveşte pe Deaconu, acesta a avut deplină acoperire regulamentară să oprească meciul. Personal, nu renunţ însă la părerea exprimată ieri, anume că s-a pripit procedînd aşa. Că n-a luat o decizie înţeleaptă. Deşi lovit în cap cu o brichetă, a lăsat impresia c-ar fi putut duce întîlnirea pînă la sfîrşit. Dovadă că, revenindu-şi din şoc, chiar a intenţionat s-o continue. Unii afirmă că, observînd încă o brichetă azvîrlită din tribună, dar căzută la vreo 2-3 metri de el, „centralul” s-a speriat. Alţii însă, între care şi subsemnatul, cred că mai degrabă a cedat nervos, atitudine nedemnă de un arbitru. Deoarece nici unui arbitru nu-i e permis să se enerveze. Iar unuia desemnat la un derby, nici atît.

Normal era, dacă Deaconu ar fi fost stăpîn pe el, să meargă mai departe, să ţină cont că mai rămăseseră doar 15 minute din meci şi că Rapid conducea cu 1-0. La 2-0 pentru Steaua, să zicem, hotărîrea lui ar fi stîrnit mai puţine controverse. Aşa însă, Deaconu avea obligaţia să se gîndească la consecinţele gestului său, în urma căruia a crescut riscul ca lupta pentru titlul de campioană să se hotărască în birou, nu pe teren. Exact asta trebuia să aibă în vedere şi să evite.

Probabil că Steaua va primi victoria la masa verde. Se va crea însă un precedent periculos, menit să tensioneze şi mai tare, ba şi să bulverseze, finalul de campionat. În plus, el îi va determina pe cei ce nu simpatizează culorile roş- albastre să pună întrebarea, altfel legitimă, de ce regulamentul se aplică numai cînd îi convine Stelei, fiind ignorat în situaţiile în care a existat posibilitatea ca echipa din Ghencea să fie sancţionată? Ca atunci cînd, de pildă, Gigi Becali a jignit în stînga şi-n dreapta, ceea ce putea, şi trebuia, duce chiar la depunctare. De fapt, de aici începe discuţia şi tot aici se şi încheie.

Comentarii (255)Adaugă comentariu

Un provincial (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:35

Deci faptul ca nu a oprit meciul chiar din primul moment, si a asteptat cateva minute sa vada daca tribunele nu se calmeaza inseamna ca s-a pripit? Ciudat rationament…

Ionut (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:46

Daca de-acum se va aplica regulamentul la fiecare meci, patronii vor fi neoiti sa investeasca in sisteme de securitate, astfel cei vinovati or putea fi prinsi mult mai repede .Cumulat cu pedepse exemplare pentru acestea… va rezulta un public civilizat: nu stiu cine ar mai risca inchisoarea chiar si pentru banii dati de cineva pentru a face acele lucruri.
Nu pot sa imi scot din minte imaginile din campionatul spaniol unde.. desi s-a intrerupt partida, imediat cel care a aruncat sticla a fost prins si dat pe mana stewarzilor chiar de catre cei de langa .
Cu un asemenea spirit civic, va intreb: oare nu vom avea un fotbal occidental (cel putin in ceea ce priveste spectatorii)?

stefan (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 18:49

domnule ioanitoaia, mi se pare absurda ideea asta a rapidistilor, de ce se incepe cu ei? totul trebuie sa inceapa d undeva si decizia e perfect valabila. sa va puneti intrebarea nu de ce nu s-a intamplat asa si la alt meci ci daca se va mai intampla si daca se va lua aceeasi decizie. pana atunci sa nu ne facem probleme ca in sfarsit se iau si la noi masurile potrivite pentru ce se intampla. da Steaua trebuia depunctata pentru declaratiile dl G.B. si e pacat ca nu s-a intamplat asta. eu sunt stelist dar nu imi place sa vad cum Steaua e implicat in toate noroaiele din Liga I. pe viitor daca toti arbitrii vor proceda la fel echipele vor fi nevoite sa instaleze sisteme video de monitorizare a tribunelor pentru ca altfel vor risca un campionat intreg pentru niste dezaxati care nu vad alta solutie pentru refulare decat violenta.

mihai (11 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:03

korect aveti dreptate deplina .Interesant este ce se va intampla in urmatoarele cazuri de violente pe stadioane si ma intreb care va fi unitatea de masura?la cate brichete numarate se va opri meciul/.sau ce criterii vor fi stabilite?pt ca la prima bricheta ivita pe teren ,unii vor dori 3-0 altii vor ascunde rapid bricheta .La cate garduri rupte si la cati pumni dati jandarmilor sau la cate bastoane incasate de la jandarmi se va intrerupe meciul ??Mortul de la groapa nu se mai intoarce , dar sunt curios cum vor fi analizate urmatoarele incidente minore sau majore si unitatea de masura

mihai (11 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:04

…si cum va fi daca aceasta masura corecta va fi singura din acest campionat ?Va ramane corecta …?

euron (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:18

Stimate domnule Ioanitoaia, dupa cum observ sunt prea putini cei care va baga in seama. Eu unul voi face totusi un efort. Din ceea ce sustineti nu deduc decit un singur lucru….fie nu ati aruncat cu pietre in copilarie si nu ati fost niciodata lovit de pietre in cap, fie din cauza virstei venerabile ati uitat…
Din punctul meu de vedere, Deaconu a avut un curaj fantastic, facind ceea ce multi „barbati” ii reproseaza.
Probabil tot din cauza virstei nu realizati ca este pentru prima oara cind un arbitru este lovit in cap de un obiect pe un stadion de fotbal din Romania.
Argumentul dumneavoastra ca „parea capabil sa duca meciul la bun sfirsit” este la fel de pueril ca „premeditarea” vazuta de rapidisti, la care, desi nu ati pus botul (sper) nu ati avut nici o reactie, dimpotriva, mediatizind-o exagerat conform principiului ca odata aruncat noroiul o pata tot va ramine.
In vacarmul si agitatia din tribuna rapidista, si cu atitia jucatori grupati in aceeasi zona, ma indoiesc ca un „infiltrat” stelist (fie el si snipper de meserie) ar fi putut sa-l loveasca (intentionat) pe arbitru…
Si ultima opinie personala pe care v-o impartasesc este aceea ca acest cotidian de specialitate pe care il conduceti si-a pierdut de mult credibilitatea si profesionalismul, inlocuindu-le cu o ranchiuna (ca sa nu-i zic ura) impotriva lui Gigi Becali, ranchiuna pe care, neputind s-o materializati impotriva lui, acesta fiind prea puternic financiar, o canalizati impotriva Stelei. Este dealtfel acelasi lucru pe care il fac toti acesti minunati oameni de fotbal si presa sportiva.
Sincer… va compatimesc

mujahedinu’ (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:22

Recomandare pentru toate echipele care joaca in deplasare:
1. Incercati sa luati legatura cu arbitrul. Exista o metoda moderna de a lua 3 puncte fara sa il mai expuneti pe saracu’ baiat pe la tot felul de emisiuni. De ce sa comenteze lumea ca fost fault la portar, sau vreun hentz in careu (vezi Steaua-Unirea) si sa iti distrugi astfel cariera? Aici e o “treaba simpla” , micul infrtactor D. o cunoaste bine, asa ca fi atent. Daca scorul e nefavorabil si echipa ta nu joaca, ca arbitru ai dreptul sa intervii si sa opresti meciul aproape oricand: scandari rasiste, obscene, aruncari de monede sau brichete. Si daca nu arunca nimeni si lumea canta fara sa injure? Aici mai faci un mic retus, trimiti 2-3 baieti (contracost) prin tribune si treaba e gata.
2. Nu ai reusit sa contactezi arbitrul sau ai fost contracarat de gazde cu o oferta mai buna. Nu dispera. Deja e un precedent creat. Nu scrie nicaieri in regulament ca NUMAI daca il loveste pe arbitru in ceafa o bricheta se opreste meciul. Oricand 2-3 jucatori pot fi antrenati pentru acest tip de spectacol. Se opune arbitrul sa intrerupa meciul? Nu-i nimic, scoti echipa de pe teren si te judeci pana in panzele albe, doar EXISTA UN PRECEDENT. Vei avea pana la urma 3 puncte.
3. In final un sfat pentru gazde, care par total descoprite in acest joc. Ar parea ca toate meciurile vor fi de acum incolo 0-3 la masa verde, dar nu e asa. Chiar Ciobanul Vizionar a intuit in scurta si frumaosa sa evolutie calea cea dreapta zicand: “Ce nevoie am io de suporteri?” . Asa ca vrei si tu , echipa gazda sa iei ceva puncte, atunci portile inchise.

Nu stiu daca veti aplica recomandarile mele, stiind ca in general ati mers pe blat nu cred ca va revolta atat de mult perversitatea de aseara, si nu e asa? IL Ciobandante a spus raspicat ” Steaua e Romania”. Halal sa ne fie !!!

mihai (11 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:27

ce pot sa constat e ca …”cel mai disputat si cel mai tare campionat” sfarseste in penibil grotesc , un campionat din ce in ce mai scarbos si rusinos , cu arbitrul in centrul atentiei, cu henturi faulturi si offside uri cu numarat brichete cu declaratii peste declaratii.Iar la sfarsitul lui, arbitrul, federatia ,echipele , conducatorii vor da uitarii luptele luminoase pentru eradicarea violentei ,impotentei, inertiei …

raptor (29 comentarii)  •  21 martie 2008, 19:42

voi chiar credeti ca rapid va pierde la masa verde?daca DA,atunci sa fiti siguri ca s-a revenit la vechiul regim….normal,ca in alte tari,trebuie sa se joace restul celor 90 min,cu portile inchise!!!o amenda de 100000 de euro ar fi perfecta…si veti vedea ca nu vor mai exista asemenea episoade!!!becaliada e in floare…rusine FRF pentru lipsa de atitudine si pentru restul…

k pax commander (67 comentarii)  •  21 martie 2008, 20:15

meciul a fost oprit din cauza situatiei din tribune,nu datorita faptului ca a fost lovit de o bricheta.acum frf este cea care trebuie sa aplice legea,care bineinteles poate fi interpretata cum vrea muschiul lor,ca doar cu acordul frf se fac multe magarii in asa zisul fotbal in romania.daca se aplica CORECT regulamentul,clubul rapid va fi amendat si va avea terenul suspendat 3-4 etape,iar meciul cu steaOAIA se disputa cu usile inchise pe un stadion neutru si continua din minutul intreruperii,la 1-0 pentru rapid,(ca asa a fost in spania,daca nu ma insel)dar aici nu este spania!sa vedem a zis orbul!

val (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 20:33

Incercind sa inteleg logica evenimentelor:
1. Desi „favoritii” conduc, galeria Rapidului arunca, riscind pierderea meciului.
2. Odata arbitrul lovit, in timp ce toti stelistii se milogeau de el sa intrerupa partida, nici un fotbalist rapidist nu a incercat potolirea galeriei. Pina si handicapatul de Lovin stia ce urmeaza.
3. Stabilind ca va relua meciul, in loc sa-i lase pe organizatori sa ia vreo masura de restabilire a ordinii, arbitrul alearga imediat ca bezmeticul spre locul de unde a fost lovit deja. De fapt la al doilea anunt al crainicului, el este deja la locul incidentului.

PureSport.wordpress.com (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 21:03

Neaplicarea regulamentului in momente anterioare nu ar justifica si perpetuarea ignorarii lui. Singura problema care se pune e daca oficialii vor fi la fel de consecventi in aplicarea literei lui in toate situatiile ce, cu siguranta, se vor mai ivi pe viitor, indiferent de numele echipei ce risca sa fie penalizate.

Daca raspunsul e da, inseamna ca a fost o decizie buna. Daca raspunsul e nu, inseamna ca a fost o decizie strategica.

tzepesch (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 21:43

Gandirea ta trece de logica normala a lucrurilor! Aici nu este vorba de ce ar fi trebuit sa faca arbitrul si nici de cat de politician ar fi trebuit sa fie el. Nu! Este vorba de isteria generalizata din jurul fenomenului asta care se numeste fotbal si pe care voi „gazetarii” o intetiti pentru a va vinde cancan-urile de fitzuici asa zis „sportive”. Tu ca asa zis „formator de opinie” nu ai dreptul sa zici ca arbitrul s-a pripit! Nuantzele astea nu-si au locul aici. Tu ar trebui sa fii neconditionat de partea dreptatii, a legalitatii si a intolerantei fata de manifestarile idiotilor din tribune. Tu trebuie sa-i inveti pe tampitii, retardatii care se scalambaie, scuipa si rag in tribune ce au si ce n-au voie sa faca. Oamenii astia sunt prea tampiti sa inteleaga nuantele.

Chefere (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 21:47

acelasi titlu, aceleasi idei…hmmmm…nu pot trage decat concluzia ca suntem pe aceeasi lungime de unde stimate domn Ioanitoaia 😉

Chefere (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 21:48

oricum ar fi, va dau dreptate…

Stelistu (16 comentarii)  •  21 martie 2008, 22:11

Pt cei care o dau cu „corect ar trebui sa fie”… sa tina minte ca exista un regulament.
as putea sa spun si eu oricarui rapidist, corect ar fi fost sa nu te nasti, dar legal nu-i pot lua dreptul ma-sii sa se f…

Deci (19 comentarii)  •  21 martie 2008, 22:11

Foarte corecte observatiile, dle. Ovidiu! In sfarsit! Cred ca trebuie spus raspicat faptul ca: (1) exista un precedent agravator si (2) exista posibilitatea crearii unui precedent agravant. Am urmarit declaratiile specialistilor, care variaza, dar e importanta o astfel de pozitie a unui om vechi din fotbal. (1) Precedentul agravator a fost creat de George „Gigi” Becali, prin declaratiile sale smecheresti, dispretuitoare, agresive si dusmanoase la adresa adversarilor, publicului, arbitrilor, propriei echipe, fenomenului fotbalisitic din Romania si bunului simt in general („pe mine nu ma intereseaza fotbalul, ci sa castige echipa”, „o sa vedeti ca o sa castigam toate meciurile”, „arbitrii sunt baieti destepti, vor tine cu Steaua”, „da, Steaua va castiga cu 3 la 0, care-i problema?”). (2) Cum observa cineva – in registru detensionat – pe blogul lui Tolontan, orice echipa care va vrea sa castige in deplasare, ba inca sa faca golaveraj, nu va trebui decat sa aiba in tribuna niste oameni care sa il ia la tinta pe arbitru, chiar cu prastia (se va zice, „pai la Rapid-Steaua cum a fost, trebuie sa castigam!!”). Daca il va tinti bine – echimoze, cazaturi, inconstienta, coma – cu atat mai bine, echipa adversa va pierde din puncte „accordingly”, ceea ce va fi bine mai ales daca sunt in disputa directa pentru vreo pozitie „de Europa”. Astfel, calificarea pentru CL sau UEFA va fi o smecherie mai mare chiar decat gestul ala cu mana pe care il face Becali cand explica, tamp, cum ne cumpara el pe toti, in fascinatia tuturora…

pesimistu’ (9 comentarii)  •  21 martie 2008, 22:36

D-le Ioanitoaia,
ma faceti sa cred ca, pt dvs, handbalul nu este un sport?
Precedentul a fost creat tot de catre steaua dar la handbal.
Au facut acelasi lucru lui Dinamo, la handbal!!!
Asa se experimenteaza practicile in rRomania si, daca „tine”, se amplifica…

aron (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 22:47

Sunt un fan al acestui sport pe care l-am si practicat candva, dar ceea ce se-ntampla in campionatul din romania este o bataie de joc.se spune ca n-avem bani ca sa ne comparam cu echipe din alte tari,dar ca sa spaguim, sa-nselam,sa decidem meciuri in culise avem.scuzati-ma dar liga tov. mitica e o porcarie.apropo a-ti vazut -valencia-barcelona din cupa spaniei?aia joaca din 3 in3 zile meciuri de meciuri si noi nu suntem in stare sa jucam un derby cum a fost steaua- rapid.sa fie vorba de dopaj? la ei bineinteles.la cati bani castiga un fotbalist comparativ cu un doctor ar trebui sa avem un campionat daca nu apropiat celor din vest macar sa fie p-aproape.dar noi suntem la mii de km distanta din toate punctele de vedere.mare rusine

alexandru draconu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 22:48

arbitrul a decis sa CONTINUE dupa ce a fost lovit. avea dreptul sa opreasca jocul, dar n-a facut-o. Urmatoarea etapa a fost ca un obiect a cazut LANGA el, DUPA ce s-a decis sa continue. In acea clipa, conform regulamentului, arbitrul NU MAI AVEA VOIE SA OPREASCA MECIUL, ci sa acorde gazdelor dreptul de a asigura conditiile de joc.

aron (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 22:55

dle ovidiu,o singura intrebare.juve in italia a fost retrogradata dupa scandalul calciopoli.steaua pare copia fidela a lui juve dar la noi nu se0ntampla nimic.ce Ziceti?

omida (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 22:59

daca pana si ziaristilor cu pretentie din toata intamplarea retin doar faptul ca este pacat ca rapidul sa piarda la masa verde ce sa mai ceri ultrasilor ??????

poate ar trebui sa patim si noi ca englezii in anii 80′, cand nu au mai jucat cativa ani in nici o competitie in afara tarii lor, ca sa sa ajungem sa pedepsim violenta pe stadioane.

Neg (1338 comentarii)  •  22 martie 2008, 0:25

sunt un suporter stelist dar meciul a fost platit fiinca dupa ce ia dat cu bricheta in cap tot acolo sa dus intentionat

pentru_voi (564 comentarii)  •  21 martie 2008, 23:27

Vine un timp, o ora, un minut, o secunda cind totul se schimba si probabil pentru mai bine. Daca ii pui pe aia sa mai arunce inca o data cu brichetele probabil ca e o sansa la un milion sa il mai atinga pe idiotul ala. Dar asa a fost sa fie ca sa invatam ceva.Probabil si firmele de securitate vor fi mai atente CA ALTFEL VOR PIERDE BANI.

requiem (53 comentarii)  •  21 martie 2008, 23:40

D-le Ioanitoaia, nu apreciez ca incercati sa inviati mortul si sa ascundeti arma crimei, pacat. E atat de mare dorinta dumneavoastra de a nu avea pe Steaua in CL sezonul asta incat sa recurgeti la asemenea proceduri demult depasite?

requiem (53 comentarii)  •  21 martie 2008, 23:42

Eu zic ca ar trebui sa va rezolvati problemele care le aveti cu George Becali, nu pe seama noastra, nu dand in Steaua inconstient, nu incercand sa legalizati huliganimul. Scopul nu scuza mijloacele, mai ales acest scop obscur pe care il aveti.

requiem (53 comentarii)  •  21 martie 2008, 23:44

‘Maimutele’ sunt maimute, dar hai sa nu ascundem adevaratul vinovat. Cine incita maimutele, cine amenita ca scoate echipa de pe teren dacam se greseste impotriva echipe lui? Chiar asa orbi ne credeti, d-voastra nu vedeti ce animale comenteaza pe aici si cine le dreseaza?

requiem (53 comentarii)  •  21 martie 2008, 23:48

Arbitru nu are nici o obligatie sa arbitreze un meci in care trebuie sa fie in permanenta garda la ce pica de sus si la ce se petrece in teren. Lovirea nici nu e relevanta (pt. oprirea meciului) ci conditile in care ar trebui sa se arbitreze, care sunt total inadecvate si pentru el si pentru ceilalti, ca nici jucatori stelisti nu sunt obligati sa joace cu casca de protectie, hai sa fim seriosi.

requiem (53 comentarii)  •  21 martie 2008, 23:55

Iar daca se rejoaca meciul, eu nu vad nici o sanctiune data Rapidului pentru ca a organizat jalnic aceasta partida. Asta vreti? Nu va e rusine, macar asa sa rositi putin cand nu va vede nimeni? Adica ei ne acuza pe noi, de ca am inceput al 2-lea razboi mondial, nu au gresit cu absolut nimic, Deaconu a jucat teatru, stelistii inflistrati cu sutele au aruncat brichete si telefoane nevazut de nimeni, iar RAPID scapa cu o mustrare. Asta nu e jurnalism ce faceti, e partizanat care se vede din Japonia si Mexic. Campionatul nu se joaca pe teren? De ce? Pentru ca a pierdut Rapid regulamentar 3p … s-a terminat campionatul si nu stim noi? cele 5p care le-ar avea Rapid in spatele Stelei sunt de nerecuperat? Nu pot sa fac altceva decat sa va arat obrazul, pentru ca stiu ca d-voastra, ziaristi nu prea va uitati in oglinda! Dar o sa vina si randul vostru, o sa platiti si voi stati linistit, totul se balanseaza in viata asta! Ce nu stiti este ca atunci cand se va intampla asta, noi o sa fim acolo sa va aducem aminte.

Cristian (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 23:55

stelistu si eu am aceasi parere numai ca invers.Este trist ca tu existi

mersi (37 comentarii)  •  22 martie 2008, 0:02

Bine pus punctul pe „i”! Sa aplicam regulamentul, corect, dar cand nu e in favoarea Stelei, sa cautam tot felul de portite de scapare, asta e revoltator! Deci nu se admite ce s-a intamplat in Giulesti, corect sa-i penalizam drastic, dar ce are asta cu eforturile rapidistilor de a castiga meciul si un loc care sa-i permita calificarea in CL?! Se creaza un precedent, dar sunt aproape sigur, ca se va aplica diferit, daca nu e Steaua sau alta echipa favorizata de FRF si LPF!!

dadan (9 comentarii)  •  22 martie 2008, 0:07

Domnule Ioanitoaia, din cate stiu, Gigi Becali nu detine nici o functie executiva si nu detine oficial pachetul majoritar de actiuni la echipa Steaua. In consecinta, depunctarea Stelei este, legal vorbind, imposibila.

brebu (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 0:34

tataie, te-ai prostri de tot, eu cred ca deaconu trebuia sa asteapta sa ii cada o bordura in cap, sa-i curga tot sangele din el. Dupa aia sa stea trei minute sa astepte ca „barbatii” manea, copos, rednic si nini sapunaru – uitativa nitel la fetele lor sa vedeti ce masculini si potenti sint ei – sa vorbeasca cu ceilalti „barbati” din tribune si sa faca apel la pace. Dupa aia, Deaconu ar fi trebuit sa realizeze ca era minutul 73, asa ca si daca ii cade o bordura in cap e OK, aaa, daca era in minutul 15-16 mai opresti meciul, dar nu la 1-0 pentru rapizi, in minutul 73, cand rednic deja nu mai avea petale la margareta – plec, nu plec, plec, nu plec, si cand pancu si coman erau deja pe targa. Deci tataie, la fel ca si ceilalti penibili care in loc sa realizeze unde e adevarata vina, o tineti langa cu discutiile astea, lasati-ne!

requiem (53 comentarii)  •  22 martie 2008, 0:45

‘Bine pus punctul pe “i”! Sa aplicam regulamentul, corect, dar cand nu e in favoarea Stelei, sa cautam tot felul de portite de scapare, asta e revoltator! Deci nu se admite ce s-a intamplat in Giulesti, corect sa-i penalizam drastic, dar ce are asta cu eforturile rapidistilor de a castiga meciul si un loc care sa-i permita calificarea in CL?! Se creaza un precedent, dar sunt aproape sigur, ca se va aplica diferit, daca nu e Steaua sau alta echipa favorizata de FRF si LPF!!’ … excelent punctat.

requiem (53 comentarii)  •  22 martie 2008, 0:54

Chestia cu precedentul e cu exact pisicuta aruncata de d-l ziarist. S-ar fi creat un precedent si daca arbitrul ar fi luat o casca si o bata de baseball si ar fi continuat partida, numai ca precedentul ar fi fost legalizarea RIDICOLULUI. Preceden se va crea si daca Rapid va pierde meciul cu 0-3, numai ca precedentul se va baza pe regulament, se va crea un precedent si daca se va decide rejucarea meciului neregulamentara, in sensul ca vor urma mai multe meciuri intrerupte de suporteri a caror echipa este condusa. Precedentul nu poate fi privit in nuante de alb si negru, cum incearca ziaristii sa-l deseneze, precedentul este creator de DREPT. Intreg common-law e bazat pe precedent, numai un ziarist obscur dintr-o lume cu presa de lumea a 4-a poate avea asemenea viziuni asupra ‘precedentului’ si aruncatul pisicii la alti oameni si alte generatii. De fapt am scris atata dezvoltand un singur cuvant: Rusine!

Catalinbenta (1338 comentarii)  •  22 martie 2008, 2:00

Am observat si eu o anumita problema.Arbitrul era cu fata spre acea tribuna .Orice obiect aruncat din tribuna l-ar fi lovit pe arbitru in zona din fata.Dar acest arbitru arata ca a fost lovit in zona din spate a capului.Se vede teatrul ieftin jucat.

carbunaru (5 comentarii)  •  22 martie 2008, 1:06

„PRECEDENT PERICULOS”? MOSHULE, LASA-MA … AM COPIL DE UN AN! VROIAM SA VADA CFR CAMPIOANA! DE CE NU MA LASATI! AM SUFERIT IN MOCIRLA ANI DE ZILE! DE CE? PENTRU CA-MI PLACE FOTBALUL! INCLUSIV ALA IN MOCIRLA! VOI I-ATI SUSTINUT PE COPOS, PE STEFAN, PE BECALI. PE GH, FLOREA, PE STIE***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) LOR MAI CARE…., IS BRUTAL…
ASEEARA AM PLANS… M-ATI OMORAT…
AM 34 DE ANI… NU MAI VREAU FOTBAL…. SAU STIE NAIBA… MAI VREAU, DAR FARA VOI!
STII MULTE BLATURI, MOSHULE! DE CE NU LE FACI PUBLICE?? PENTRU CA SI TU AI PARTICIPAT LA ELE! NU UITA: CRAIOVA TA A FOST O BLATISTA!

Catalinbenta (1338 comentarii)  •  22 martie 2008, 2:08

Nu contest oprirea acestui meci,ci teatrul ieftin jucat de acest arbitru.A exagerat lovitura primita.De ce?Numai el stie.Jucatorilor li se reproseaza exagerarea loviturilor primite,de ce nu sa faca si Deaconu la fel?

gaby (7 comentarii)  •  22 martie 2008, 1:55

Excelent, requiem!
Nu stiu cum a fost dl Ioanitoaia in tinerete, dar sper sa fie doar o ratacire a adunarii anilor randurile scrise de dumnealui ieri si azi!

tot eu (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 2:23

iar incepem …….:(
ioanitoaia este un rapidist convins !!!
un moderator tv , din cate stiu eu , trebuie sa fie neutru….nu ?
sau poate gresesc eu ….
oricum ioanitoia nu avea prea multi telespectatori si dupa scandalul asta chiar ca nu o sa se mai uite nimeni la emisiunile lui.
Ioanitoaio tata … fii neutru ca asa este normal.

edy (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 2:40

domnule ioanitoaia ,din partida Danemarca-Suedia mai ramasese doar un minut de joc si totusi a fost anulata! Nu vi se pare o alta mentalitate?

lord belial (36 comentarii)  •  22 martie 2008, 2:40

credeam ca ioanitioaia e color-blind, dar vad ca vede si el tot in visiniu (sau, ma rog, rosu in fata ochilor cind aude de rosu-albastru)

radu (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 2:42

subscriu in totalitate.

sunt de acord cu penalizarea rapidului, dar steaua nu merita cele 3 puncte.

dadu (69 comentarii)  •  22 martie 2008, 2:55

ESTI NOSTIM TATAIE!

EMITZI NUMAI TEMBELISME!”FELICITARI”:)

MOTANU (23 comentarii)  •  22 martie 2008, 3:06

domnule IOANITOAIA CRED CA NU AM VAZUT ACELASI MECI.VAD CA O TINETI PE A DUMNEAVOASTRA CU O CONSECVENTA DEMNA DE LUAT IN SEAMA.EU AM VAZUT UN MECI IN CARE CIND MINGE SE JUCA PE PARTEA TRIBUNEI CU PRICINA SE ARUNCA CITE UN OBIECT.LA UN MOMENT DAT NESU ARE O BRICHETA IN MINA PE CARE VREA SA IO ARATE ARBITRULUI,SI SE RASGINDESTE.CREDETI DUMNEAVOASTRA CA DACA SUPORTERI LUAU ATITUDINE DIN PRIMA REPRIZA LA OBIECTELE ARUNCATE SI DADEAU PE MINA ORGANELOR DE ORDINE PRIMI HULIGANI CARE AU ARUNCAT CU OBIECTE IN TEREN MAI VORBEAM ACUM DESPRE INTRERUPERE MECIULUI.NU SUNT SINGURUL CARE AM VAZUT IMAGINILE DIN SPANIA CIND SPECTATIRI IL DAU ORGANELOR DE ORDINE PE CEL CE A ARUNCAT IN TEREN CU UN BIDON DE APA.REACTIA SUPORTERILOR LUI BETIS A FOST EXTRAORDINAR DE RAPIDA ATI VAZUT ACESTE IMAGINI.nu mai ginditi ca trebuia sa se ia acesta decizie si inainte .forte rau ca nu sa luat ca daca se lua,poate nu se mai ajungea ca la acest meci sa se petreaca ce sa intimplat.dar in toate exista un inceput.problema este ca acesta sa fie inceputul iar acesta intrerupere sa nu fie singulara.sint deacord si cu depunctarile orcare ar fi echipa.eu sunt dinamovist ,si as fi de acord cu orce depunctare iar daca suporteri dinamovisti arunca in teren… la fel sa se opreasca meciul.si in deplasare cind merg .englezi doar cu decizi radicale au scapat de huligani.domnule ioanitoaia.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  22 martie 2008, 3:47

Motto: ROMANIA CAMPIOANA EUROPEANA LA FOTBAL IN 2008! D-le ziarist, zarurile au fost aruncate. Este prea tarziu, si FRF, e cea mai ordinara femeie din Romania, (scuzati impertinenta mea), dar sa umplut paharul obrazniciilor din fotbalul Romanesc. Acest sport a ajuns pe maini patate de crima si sange, asa ca, mergem in bataia vanturilor salbatice din fotbalul Roamanesc. Sant suparat pe echipa mea Steaua ca nu lupta sa castige corect pe teren. Asta este supararea mea. Jucam ca niste cizme ordinare si asteptam mila jocurilor de culise. Rusine echipei mele Steaua Bucuresti pentru ca sa multumit cu un 3-0 la masa verde. O victorie cu iz amar de nedreptate si lacrimi de suspin si durere. Pune osul la treaba si da goluri multe caci ai cu cine, iar Lacatus, sa puna mana sa citeasca despre fotbal, sa mearga la seminarii in Italia si Germania, pentru a fi COMPETITIV. Hai Steaua!

victor (10 comentarii)  •  22 martie 2008, 3:50

sezonul asta a ajuns o caricatura de campionat din cauza Stelei… mi-e greata efectiv sa vad cum indiferent ce ar face Steaua (arbitrii cumparati, echipa a doua, Gloria Buzau, in Liga 1, recunoastearea pe fata a blatului la meciul cu Buzaul, jignirile repetate ale lui Becali, etc etc) nu se intampla nimic. iar cand exista pentru prima data ocazia sa se aplice regulamentul in favoarea Stelei, imediat toti devin mai religiosi ca Papa….

mi-e greata de Steaua.. eram stelist pana nu demult, dar de acum o sa-mi doresc sa piarda si meciurile din cupele europene.

andy (5 comentarii)  •  22 martie 2008, 3:55

Abia astept sa joace Steaua in LIga sa mergem sa aruncam in arbitrii
Ma declar stelist si i-su cu placere o amenda!!!!!!

requiem (53 comentarii)  •  22 martie 2008, 4:19

D-le arhitect, Steaua nu este echipa d-voastra, Steaua este echipa noastra, ce-ar fi sa nu mai fiti asa egoist pentru inceput si sa acceptati o co-proprietate sentimentala. Daca FRF ia o decizie, regulamentara, aceasta se numeste o infrangere tehnica 0-3 pentru Rapid pentru evenimente petrecute din culpa organizatorului. Ce treaba are Steaua cu organizarea meciului respectiv? Pentru jucatorii Stelei, meciul va ramane ca o amintire neplacuta chiar de neconceput in anul 2008. Toata ziua buna ziua va ganditi numai la puncte, ce-ar fi sa ne gandim si la integritatea jucatorului si demniatate acestuia (si a arbitrului bineinteles), pe ce stadioane din Europa jucatorii safarsesc prin a se baricada in vestiar si a fi blocati in stadion? Nu o mai frecati toata ziua cu cele 3p, pentru ca echipe ca Rapid care organizaea meciuri in 2008 de asa maniera de divizie judeteana, ameninta ca se retrage pe teren si alte chestii si mai penibile dupa meci nu au ce cauta in fotbal de la bun inceput. Fotbalul nu este sportul in care cel care pulseaza cel mai mult scandal castiga. Duceti-va fratilor, Morometilor si discutati sport cu Gazeta in fata in piata satului, societatea merge inainte, brichetele raman in urma, arbitrii cu casaca de protectie la fel, misoginismul la fel, milogeala la fel, doar propaganda merge inainte insa o rezolvam noi si pe aia cu timpul. Sa stea jucatorii in teren dupa ce arbitrul a facut semn: Gata!? De ce? Cu mult inainte ca arbitrul sa fie lovit, minute bune, jucatorii Stelei au fost luati la tina de diverse obiecte aruncate din tribuna si nu inteleg cine vrea sa joace fotbal in conditile alea sau de ce? Adica hai sa si construim atacuri, sa dam gol, sa fim atenti la cap, la fel si arbitrul? Voi macar compilati ce aruncati din tastatura? … Sa se rejoace? Bine bine, dar de ce? Cine organizeaza meciul? Ca Rapidul nu a GRESIT cu nimic … iar ii lasam sa organizeze? la fel? Si-au cerut scuze Stelei? Si-au cerut scuze arbitrului? Sau ne-au jignit in ultimul hal si au aruncat vina la noi? Pai cine e STEAUA bah? Noi jucam cand apasa unii pe telecomanda si in ce film vor ei, si la ce ora vor ei … Daca Rapid isi cerea scuze imediat dupa meci si nu reactiona cu asemenea mitocanie as fi fost deschis la ideea de a rejuca meciul, dar dupa ce s-a intamplat si se intampla … eu sunt de parerea ca nu trebuie sa jucam cu asemenea ‘concurenti’ decat daca este absolut necesar. Ei nu respecta nimic, imbolnavesc o tara intreaga de scenarita iar noi trebuie sa-i evitam cat putem. Asta e Rapid si din punctul meu daca nu-ti plac manele nu le asculti. Nu vad de s-ar vehicula ideea daca nu asculti manele nu ai onare! Toate bune, d-le arhitect si d-l daca insistati ziarist!

requiem (53 comentarii)  •  22 martie 2008, 4:20

andy, tocmai asta e problema unor stelisti … ca se decalara. Noape buna!

Comentează