Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Avocatul greşelii

Comisia de Disciplină a FRF l-a pedepsit pe Răzvan Lucescu, suspendîndu-l şi amendîndu-l pentru jignirile aduse „centralului” Teodora Albon la meciul Dinamo II – FC Braşov, 2-1, desfăşurat chiar de Ziua Femeii. L-a trimis în tribune pentru 4 etape, care […]

joi, 13 martie 2008, 4:01

Comisia de Disciplină a FRF l-a pedepsit pe Răzvan Lucescu, suspendîndu-l şi amendîndu-l pentru jignirile aduse „centralului” Teodora Albon la meciul Dinamo II – FC Braşov, 2-1, desfăşurat chiar de Ziua Femeii. L-a trimis în tribune pentru 4 etape, care se vor reduce însă după ce antrenorul de sub Tîmpa se va adresa Comisiei de Apel. Cum procedeul vă e familiar, mă opresc. Altminteri, socotind că arbitra a privat echipa braşoveană de două lovituri de la 11 metri, una recunoscută de Albon însăşi, Lucescu junior avea suficiente motive să se enerveze. Ca atare, a renunţat să i se mai adreseze arbitrei cu „doamnă” şi, la finalul întîlnirii, a făcut-o cum i-a venit la gură.

Oricît ar încerca Răzvan să-şi găsească circumstanţe atenuante, nu-i era permis să recurgă la injurii. Mai ales el, care se bucura de imaginea unui bărbat manierat şi elegant, a unui gentleman. Pe de altă parte, îngăduiţi-mi şi să consider că Teodora Albon nu trebuie să se aştepte, deoarece reprezintă sexul frumos, să fie altfel tratată. N-a silit-o nimeni să intre în fotbal, iar dacă a decis aşa, şi-a asumat şi riscurile de rigoare. Inclusiv pe acela de a-i auzi urechile ce nu s-ar cuveni atunci cînd viciază un rezultat, ca în partida menţionată. Vă invit să nu socotiţi cuvintele de mai sus un exerciţiu de misoginism. Amintiţi-vă doar că fotbalul se joacă pe teren, nu pe scenă şi, cu atît mai puţin, în biserică.

Opinia mea e că Răzvan a încasat-o pe bune. După faptă, şi răsplată. A înţeles-o şi el, de aceea şi-a şi cerut scuze. Timid, dar şi-a cerut. Că ele nu i-au fost acceptate, Albon ameninţînd chiar că-l va acţiona în judecată, e altă poveste. Absolut surprinzător însă, s-a băgat în discuţie preşedintele Ligii, grăbit să sară în apărarea vinovatului. Nu mai constituie demult o noutate detaliul că Dumitru Dragomir se pricepe la orice şi îşi dă cu părerea despre orice. Tocmai atitudinea de atotştiutor i-a adus simpatii, dacă nu cumva şi voturi deputatului cu acelaşi nume. Acum însă, cînd se străduieşte, evident fără succes, să explice răbufnirea tehnicianului braşovean numai prin prisma deciziilor eronate ale Teodorei Albon, n-are dreptate. Nici un pic, deloc. Una-i una şi alta-i alta. Cu siguranţă că arbitra va fi trasă la răspundere pentru erorile ei şi va sta pe tuşă cîteva etape. Mai departe însă, nu încape nici o îndoială că Răzvan Lucescu a greşit şi că, indiferent de ce crede domnul Dragomir, era logic să suporte consecinţele ieşirii sale.

Comentarii (66)Adaugă comentariu

john (14 comentarii)  •  13 martie 2008, 16:19

asa e !

john (14 comentarii)  •  13 martie 2008, 16:19

…si apropo , esti un batran soarece lesinat de bilioteca , mos Ovi …du-te la culcare

bbusoi (12 comentarii)  •  13 martie 2008, 16:22

Cred ca am ratat ceva domnule Ioanitoaia… limbajul trivial este totusi normal si permis intre barbati ? Cel putin asa reiese din articol atunci cand spuneti ca nu trebuia sa fie tratata altfel doar pentru ca este femeie. Imi pare sincer rau pentru Razvan Lucescu, gestul sau a fost incalificabil, si ar fi fost la fel daca destinatarul discursului sau ar fi fost barbat, martian sau cine doriti dumneavoastra.

FILIP (6 comentarii)  •  13 martie 2008, 16:25

SHI NASHU’ IL LUCE ALA MARE CHE DICI?
asta mic va ajunge ca ala mare cand o face plopul pere…

luciano (2 comentarii)  •  13 martie 2008, 16:27

Din pacate suntem necivilizati si badarani..chiar si Razvan…nu ai voie sa faci asta..daca esti nemultumit de arbitraj de adresezi comisiei si faci plangere….ai injurat,,platesti si gata…destul cu mitocaniile si romanismele noastre…

6_6_poarta_n_casa (2 comentarii)  •  13 martie 2008, 16:29

mitica, ca si ceilalti oameni din fotbal, isi da cu parerea despre orice (chiar daca au habar sau nu despre acel orice) doar pentru simplul fapt ca mii si mii de reporteri ii intreaba in fiecare zi milioane de intrebari. cred ca gigi da minim 5-6 interviuri pe zi …. nu neaparat ca asa vrea el

magica ROMA (2 comentarii)  •  13 martie 2008, 16:41

de unde si pina unde 2 penalty-uri ? nene ioanitoaie, a fost penalty la ROMAN – atat. era minutul 83 ,daca nu ma insel. si de ce este viciere de rezultat ? s-a spus ca ce a facut tudor la steaua-cfr. nu a fost viciere de rezultat. in cazul asta de ce este viciat rezultatul ?

johndoe (14 comentarii)  •  13 martie 2008, 16:53

„N-a silit-o nimeni să intre în fotbal, iar dacă a decis aşa, şi-a asumat şi riscurile de rigoare”…jesus..ce remarca, adica fotbalul este un sport de trivialitati, unde se strang toti trogloditii societatii?…sa inteleg ca e un sport sa te injuri pe terenul de fotbal…si apoi suntm socati de ce nu vedem femei pe stadioanele din Romania, de ce vedem galerii care se bat, daca esti gentleman cum se considera R. Lucescu, atunci ar trebui sa fie in orice situati, atat pe terenul de fotbal cat si in afara lui, si atunci cand e nervos si atunci cand nu e. Nu exista nici o scuza pentru un asemenea comportament trivial….

remy (1 comentarii)  •  13 martie 2008, 17:17

pai a fost viciiere pentru ca a jucat Dinamo ca la steaua nu fost ia intrat lu tudor branza in ochii a lu nea jiji
apropo mos ioanitaia mai lasane frate cu comentarile astea de 2 lei
cati antrenori nu injura pe arbitri de centru si de tusa,ce aia care s u g e p u l e adevarate se supara ca a facut o Razvan vagaboanta,daca nu era camera aia pe el nici azi nu stia stoarfa dreaq ca a injurat o Razavan
ok a luat suspendare gata va face apel ii mai reduc 2 etape si revine ar pe gazon dar ca antrenor nu ca jucator
la ce tribune sunt in divizia b este ca si cum ar sta pe banca doar o plasa il desparte de gazon
sunt dinamovist dar cred ca la ora actuala este cel mai bun antrenor roman il depaseste cu mult pe nea Mircea

Red fire (79 comentarii)  •  13 martie 2008, 17:32

Liga 1, LPF sau Liga lui Mitica?

constantin1555 (12 comentarii)  •  13 martie 2008, 17:37

Domnule Ioanitioaia,eu cred ca trebuie sa intelegem cu totii ca asa zise femei ca Albon si altele de teapa ei , au vrut si vor cu ardoare sa fie barbati . Din punct de vedere psihologic asta este adevarul , rezulta ca sunt anormale . Ar trebuii sa faca psihoterapie . Cat despre reactia lui Razvan Lucescu ,de asemenea cred ca trebuie sa intelegem ca a fi gentelman nu inseamnatsa fi pasiv . Este adecvat si perfect normal ca la agresiune sa raspunzi cu agresiune . E adevarat ca ratiunea trebuie sa iti raspunda intrebarii : cum? DAca asa a simtit {sa o faca javra } si si-a asumat si consecintele , care este problema ? In contextul actual de egalitate {mareata si glorioasa intru propasirea economica si morala a societatii capitaliste multilateral frustrata si bla bla …. ma rog ,cum e corect} in drepturi si obligatii, mi se pare usor deplasat sa fim din nou bantuiti de fantoma DOAMNEI de care credeam ca am scapat .{vorba lu’ Schopenhauer saracu : cand vom pune acest mare zero care este doamna ,la locul ei….}

andrei (1 comentarii)  •  13 martie 2008, 17:48

Cam putin 4 etape. La Comisia de Apel ar trebui sa vada greseala si sa ii dea 10 etape.Poate asa se linisteste. Oricum tot golan ramane .Lipsa sa crasa de respect este evidenta.

gogu (3 comentarii)  •  13 martie 2008, 17:49

ce nu am inteles…daca ar fi fost barbat…nu ar fi fost iesirea lui Razvan tot la fel de penibila?

pristanda (27 comentarii)  •  13 martie 2008, 17:57

„una-i una si alta-i alta”
curat murdar, coane fanica!
Daca nu e cu suparare coane ovi…pot sa pun „aforismul” asta de tip sofoclian pe un abtibild si sa-l lipesc pe bara din spate a batranei mele dacia 1300?
Sau trebuie sa platesc drept de autor?

UN NIMENI (3 comentarii)  •  13 martie 2008, 17:57

sa fi privitor si sa comentezi gafele altora e simplu……….. a fi antrenor IN ROM e greu …. trebuie sa iti pastrezi CALMUL dar intrebarea se pune altfel POTI???

marius1984 (5 comentarii)  •  13 martie 2008, 17:59

ROMANIA O TARA CORUPTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UN NIMENI (3 comentarii)  •  13 martie 2008, 17:59

problema este simpla,… raspunsul este NU POTI!

DOAMNA CU COASA (1 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:13

si totusi…***(cuvinte banate)…n’ai ce’i face…ce ti’e si cu genele astea…

macuser (53 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:20

foarte slab articolul … e normal la varsta asta :)) noi sa fim sanatosi

dubluv (195 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:20

nu are nicio importanta ca este femeie, dle O! Arbitra nu il acuza pe Lucescu ca a jignit-o pe ea, femeie fiind, ci pentru ca, pur si simplu, a jignit-o. Razvan Lucescu trebuie sa inteleaga ca exista un mod in care vorbesti acasa (cu sotia, cu copiii, cu mama, pe care, daca esti un porc cu vagi trasaturi umane, ii poti numi vagabonzi, javre ordinare) si altul in public.

victor L (169 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:21

Sincer, dle Ioanitoaia, nu va inteleg, adica totusi acceptati limbajul vulgar, dar sa fie intre „barbati’. Cu toata simpatia pentru cel pe care il credeam (si eu un „gentlemen”), consider mica pedeapsa. Cind esti badaran, nu ajunge o scuza „timida”.

ioscu (3 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:25

Legea introdusa de Mitica e valabila numai pentru suporteri?Cum vreti sa se manifeste suporterii daca o atitudine ca a lui Razvan este considerata de seful ligii ca a atitudine normala?Si culmea era si 8 Martie!!!!!Barbati badarani!!!!!!

Vulpea (2 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:35

Intrebati-o pe atat de corecta Teodora Albon in ce meci disputat nu cu multa vreme in urma in liga a doua seria a 2-a arbitrata de dansa o echipa gazda s-a retras de pe teren din cauza unui penalti inventat de ea pentru FCM Resita care astfel nu a retrogradat dar era cat pe ce sa se desfiinteze.

atleti (3 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:35

Mai constantin 1555.ESTi UN OM CARE A VENIT DIN EPOCA DE PEATRA.CUM …LA AGRESIUNE SA RASPUNZI CU AGRESIUNE? NU E DE MIRARE CA SE BAT OAMENII IN TRIBUNA.pARDON ANIMALELE IN TRIBUNA.

cristidinamo (2 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:43

Nea Ovi, ai dreptate aici…si eu is de parere ca injuriile aduse centralului partidei sunt neasteptate, mai ales, din partea dlui Lucescu

andy (52 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:46

lucescu asta……asta e adevarata lui fata.in rest joaca teatru

aramis (1 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:47

Nu sunt deloc un om care injura frecvent dar vad la fotbal ca toti injura …jucatori , antrenori , conducatori si spectatori…mai ales in Romania . Parca e un sport national unde cred ca am fi campioni mondiali si olimpici .
Deci nu-mi explic de unde apar acesti lupi moralisti care condamna pe unul(aici Lucescu jr.) si se fac ca nu-i observa pe ceilalti , inca altii fac remrci rasiste directe extrem de jignitoare .

Mai baieti , daca ati fost vreodata pe vreun stadion atunci ati acceptat limbajul vulgar sau i-ati pedepsit pe toti cei care poluau fonic ? Mitica , Jiji si verii lui au fost pedepsiti pentru vorbe mult mai grele ?
Asa ca autorul articolului are zic eu aici dreptate .
Probabil ca voi primi drept raspuns injuraturi 🙂

17 elfsborg (27 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:48

pai voi acuma v-ati dat seama de caracterul lui lucescu?asa o sa va dati seama si de caracterul lui muresan

ovidui ionitoi (2 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:49

nu va mai luati de mine.
Stiti ce greu este sa scriu la laptop in pozitie de drepti in biroul asta mic al nostru?

instalatoru (5 comentarii)  •  13 martie 2008, 18:51

Stati cuminti domnilor! Citi dintre voi n-ati injurat o femeie in trafic, de exemplu! Sau in viata de zi cu zi,atunci cind se cred atotstiutoare. Vreau drepturi egale, dar pe deasupra un pic mai mult!Ca deh…sunt femei! Cine-i curat sa ridice piatra! Iar cel care o face nu-i decit un fatarnic!

calanu (1 comentarii)  •  13 martie 2008, 19:05

Cel mai mult ma distreaza cum toti ziaristii insista ca „Lucescu a batjocorat-o pe arbitra chiar de ziua femeii”!? Adica, daca meciul era pe 7 martie, treaca-mearga, dar sa te porti asa de ziua femeii este impardonabil! Fotbalul romanesc nu mai traieste prin valoare, ci doar prin misto-uri si ***(cuvant banat). Emisiuni intregi sunt dedicate unui fault neacordat pt ca nu avem de aratat nici o faza valoroasa.

mihaic3001 (42 comentarii)  •  13 martie 2008, 19:06

Eu nu sunt fan Razvan Lucescu , insa ma intreb si va intreb :
pe ***(cuvant banat) aia o pedepseste cineva ptr greselile facute ?
Sau …. ce-ar fi trebuit sa-i faca Razvan dupa meci ? sa-i dea flori ?
hai sa fim seriosi….. sa ne mai lase dracului si femeile astea cu arbitrajul in fortbal…. si asa suntem „tandari”.
O singura cale de rezolvare avem ….. ARBITRI STRINI IN TOATE LIGILE. Pe langa asta ….schimbat totul din radacini. Totul este putred in acest moment. Comisii, federatie, CCA, LPF, etc… deja sunt formate grupuri de interese, corupti, eantajabili si santajisti, hoti de arbitri, hoti de conducatori. Suntem mizerabili. Ce sa ne mai ascundem dupa ***(cuvant banat).

Ovidiu Miron (6 comentarii)  •  13 martie 2008, 19:07

Va felicit pentru articol, domnule Ioanitoaia!

mircea (5 comentarii)  •  13 martie 2008, 19:13

Faptul ca un antrenor injura un arbitru este inadmisibil si trebuie sanctionat fara nici-o discutie. Intrebarea mea este: de ce li se permite jucatorilor si antrenorilor sa comenteze prestatia arbitrului fie in sau dupa meci? Ei ar trebui sa-si vada de joc si sa lase pe altii, sunt destui, sa faca lucrul acesta. Arbitrii care gresesc trebuie sanctionati de cei in drept dar jucatorii si antrenori nu trebuie sa aiba un amestec in in treaba asta. Vedeti pe stadioanele din Europa civilizata proteste ale jucatorilor la greselile de arbitra? Rar de tot!

lions (3 comentarii)  •  13 martie 2008, 19:14

mai omule dute la cules de capsuni ca nu mai ai nimic in comun cu scrisul asta prin ziare.asa ca fa pasi si lasa pe alti sa mizgaleasca . IOANI CREDEAI CA PROSPORT DA FALIMENT DACA PLEACA MATERIA CENUSIE?NU FRATE SUNTETI MULT IN URMA

drexer (6 comentarii)  •  13 martie 2008, 19:20

Eu l-as suspenda pe razvan 4 etape pe coana albon tot 4 etape si pe imbecilul care a facut delegarea l-as concedia. Pt. ca este evident ca aceasta cucoana a fost pusa sa arbitreze acel meci nu pt. ca era f. pregatita pt. si putea face fata ci pt. ca era ziua femeii si un imbecil sau altul de la frf a incercat sa dea o lovitura de imagine pe marginea evenimentului. Razvan s-a comportat cum se comporta 99,99% dintre antrenorii romani cind sunt nemultumiti de arbitraj adica mitocaneste. Imaginea d-nei albon n-a fost deteriorata de vorbele lui lucescu ci de modul in care ea insusi a arbitrat in timpul meciului…

Romeo Schifirnet (1338 comentarii)  •  13 martie 2008, 20:38

Teodora Albon pe verticala se crede o domnisoara iar pe orizontala arata ca e o cu rva pen ala.

mihai (3 comentarii)  •  13 martie 2008, 20:24

adica este normal ca razvan sa fie pedepsit 4 etape in timp ce doamna arbitru este si ea pedepsita cateva etape dar sa fim seriosi…. a incasat pentru acest meci probabil suficienti bani ca sa isi permita sa stea pana la finalul returului pe tusa. Ar trebui suspendat razvan poate chiar mai multe etape dar cel care a facut delegarea si doamna arbitru sa fie exclusi din arbitraj. dupa cateva astfel de exemple s-ar linisti „butoanele” din arbitrajul romanesc si probabil ca se va juca mai mult fotbal pe teren decat in afara lui. Mai ales in Liga a II’a.

mihai (3 comentarii)  •  13 martie 2008, 20:25

pentru mircea. De cate ori vezi asemenea greseli cum se intampla la noi in fotbalul European?

Luna (5 comentarii)  •  13 martie 2008, 20:34

Cea mai mare gimnasta din toate timpurile (din lume) Partea I
NADIA COMANECI

Castigatoare a cinci medalii olimpice si prima care a primit nota zece intr-un concurs olimpic de gimnastica, Nadia este considerata a fi una dintre cele mai bune sportive ale secolului XX si una dintre cele mai bune gimnaste ale lumii din toate timpurile.

Nadia Comaneci s-a nascut in Onesti la 12 noiembrie 1961, fiica a lui Gheorghe si Stefania-Alexandrina Comaneci; a fost botezata dupa „Nadezhda” („Speranta”), eroina a unui film rusesc.

A concurat pentru prima data la nivel national in Romania in 1970, ca membra a echipei de gimnastica din orasul sau. La scurt timp dupa aceea a inceput antrenamentele cu Bela Karolyi si sotia acestuia, Martha. La varsta de 13 ani, primul succes major al lui Comaneci a fost castigarea a trei medalii de aur si una de argint la Campionatele Europene din 1975, de la Skien, Norvegia. In acelasi an, agentia de stiri Associated Press o numea „Atleta Anului in Romania”.

La 14 ani, Comaneci a devenit o stea a Jocurilor Olimpice de Vara din 1976 de la Montreal, Québec. Nu numai ca a devenit prima gimnasta care a obtinut nota maxima la olimpiada (de sase ori), dar a si castigat trei medalii de aur (individual compus, la barna si la paralele), o medalie de argint (echipa compus) si bronz (sol).

Comaneci si-a aparat titlul european in 1977, dar echipa Romaniei a iesit din competitie in finale pentru a protesta fata de modul partinitor de arbitraj al juriului. La Campionatele Mondiale din 1978 Nadia Comaneci avea insa greutatea peste medie si isi iesise din forma. Asa incat a cazut la paralele, fapt ce a dus la clasarea ei pe locul 4. In schimb a reusit sa castige titlul la barna.

edi (23 comentarii)  •  13 martie 2008, 20:40

Asa cum l-ati terfelit pe Belu cum ati facut-o cu Tiriac si Nastase toti monstrii sacrii ai sportului romanesc acum incercati sa-l micati si pe Razvan si Dragomir. Chiar nu v-ati saturat d-voastra si d-l Torontan. Mai vreti si alte victime. Nu vedeti ca pe tot ce ‘puneti mina” uscati nu mai ramine nimic. Cred totusi ca la Dragomir veti lua plasa ca asta are”chiloti de tabla” si o sa va rupeti dintii. Stiti ca ati mai incercat o data si ati „luat-o in freza. Nu va invatati minte. Oricum pentru mine sinteti etalonul „deontologiei” dupa ce i-ati facut lui Belu, Nastase, Tiriac. Pe ultimi doi ati facut sa iasa drept smenari. La cit? la 50-100 mii de euro adica banii lor de buzunar pe o zi iar pe Belu impreuna cu escroaca aia l-ati tirit prin tribunale. Pe cine? Pe cel mai bun antrenor al omenirii la gimnastica. Care a fost parandaratul d-voastra d-le Ioanitoaia ?

constantin1555 (12 comentarii)  •  13 martie 2008, 21:05

Cu totii am venit din epoca de piatra , mai atleti, ca doar nu am venit din viitor . In schimb unii au intelegere din epoca de piatra ,{ sper sa nu faci parte si tu dintre ei }.Daca tu mergi cu femeia ta pe strada si cineva o ciupeste de fund ,iar tu nu reactionezi , iti garantez ca daca mai poti dormii noaptea ,o vei face in cel mai bun caz pe presul din fata usii{prietenii stiu de ce }. Citeste mai atent comentariul meu ,si ai sa intelegi diferenta dinre a-ti veni si a vrea .

louvre (1 comentarii)  •  13 martie 2008, 21:42

**(cuvant banat) cel mic sa-si tina ciocul inchis.. ce sa stie corturarul, decat sa jigneasca si sa injure? Nu are dreptul sa vb deoarece e un „antrenor” de 2 lei, impins de ***(cuvant banat) cel mare, care e tot asa: ZERO! intr-o cariera de 100 de ani.. Rusine sa le fie, ***(cuvant banat) nesimtiti…

adela popescu (6 comentarii)  •  13 martie 2008, 21:58

Este greu sa pierzi din postura de antrenor mai ales atunci cand obiectivele sunt mari iar in fata este … Dinamo, indiferent ca e I sau II.

Di Stefano (15 comentarii)  •  13 martie 2008, 22:26

99,999% dintre cei considerati ‘gentlemeni au o limita de ‘endurance’ iar in momentul in care acea limita e depasita, dintr-un motiv sau altul, NU MAI SINT GENTLEMENI…
Vreti un exemplu „de nivel international”? ok…
Arsene Wenger, antrenorul lui Arsenal, recunoscut de TOATA Anglia ca fiind un Gentleman printe gentlemenii fotbalului… Povestea e urmatoarea:
Anul trecut, la sfirsitul unui meci pe care Arsenalul l-a pierdut, cind antrenorul echipei adverse a venit sa dea mina cu el, dupa vechiul obicei britanic, pe Arsene Wenger l-au lasat nervii si nici mai mult nici mai putin, a vrut sa-l ‘pocneasca’ datorita atitudinii si vociferarilor pe care acesta le avusese pe toata durata meciului…
Dupa acest incident este Arsene Wenger mai putin Gentleman decit inainte ?… Categoric NU !!!… pentru ca, repet, sintem oameni si fiecare om are limita lui asa cum orice om normal / decent, daca va fi abuzat la infinit fizic sau psihic, intr-un moment de furie, poate deveni extrem de agresiv…
Prin urmare, dupa umila mea parere, in ciuda acestui incident, Razvan Lucescu ramine acelasi om de bun simt si gentleman insa cind munca iti este FURATA de un INCOMPETENT, o reactie mai putin ‘ortodoxa’ este justificata !!!…
Inteleg ca Razvan a fost suspendat insa aceasta „doamna” Alban, avind in vedere prestatia ei pur fotbalistica si agitatia / animozitatea pe care incearca sa o perpetuieze in fotbal, consider ca ar trebui SA NU I SE MAI DEA DREPTUL SA ARBITREZE !!!…

otelul (40 comentarii)  •  13 martie 2008, 22:37

Nea Ovidiu nu-i mai lua apararea lui Razvan.Este baiatul lui tata si are voie sa injure? Daca era nevasta-sa in locul Teodorei? Saracul i s-a urcat la cap celebritatea, n-are 7 ani de-a acasa.Nu i-a zis nea Mircea ca o femeie n-ai voie sa o atingi nici macar cu o floare.

fane (3 comentarii)  •  13 martie 2008, 22:39

de ce nu se examineaza si prestatia arbitrului care daca ar fi corect n-ar provoca pe nimeni sa-i aduca injurii cat ai fi de educat daca te fura cineva pe fata te sfideaza pur si simplu e greu sa te abtii.daca i-ar judeca si pe ei cineva poate nu ar mai face „greseli”. cel mai bine ar fi sa fie judecata si prestatia lor si daca se constata viciere de rezultat sa se rejoace meciul.

ingenuu (50 comentarii)  •  13 martie 2008, 23:06

v-o trage Mitica la toti, cu zambetul pe buze. aici insa chiar are dreptate. sunt de acord cu arbitra sa-l dea in judecata pe lucescu, om vedea cu ce succes, dar pentru cele doua greseli ar si trebui sa stea pe bara multicel.

Stelistu (16 comentarii)  •  13 martie 2008, 23:32

Da’ mitica ce se baga, ca aia e divizia b nu liga lui?

titi duru (14 comentarii)  •  14 martie 2008, 0:03

teodora albon sa m-apuce de jambon!

Comentează