Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Din ţînţar armăsar

Indiscutabil, Ovidiu Petre a greşit în faza în care, provocat fiind de Cohen, l-a lovit pe jucătorul israelian şi a fost dat afară. O astfel de atitudine nu se admite cînd îmbraci tricoul „naţionalei”, iar mijlocaşul din Ghencea e cu […]

vineri, 8 februarie 2008, 3:42

Indiscutabil, Ovidiu Petre a greşit în faza în care, provocat fiind de Cohen, l-a lovit pe jucătorul israelian şi a fost dat afară. O astfel de atitudine nu se admite cînd îmbraci tricoul „naţionalei”, iar mijlocaşul din Ghencea e cu atît mai vinovat cu cît, 11 contra 11, probabil că România n-ar fi pierdut „amicalul” de pe Ramat Gan. Dar răbufnirea cu pricina nu susţine, îndrăznesc să cred, transformarea unui gest de nervozitate într-o dramă de proporţii. Lipseşte puţin, doar un vîrf de ac, ca unii să ceară trimiterea stelistului la puşcărie sau chiar la ospiciu. Însuşi Piţurcă, de regulă cumpănit, a avertizat că „va plăti scump”. De acord că trebuie să plătească, dar de ce scump?! Să ne reamintim că pînă şi inegalabilului Gică Hagi i-a mai sărit cîteodată muştarul. Înaintea senzaţionalului său Mondial din America, într-un meci de verificare cu Irlanda de Nord, Maradona din Carpaţi a scuipat un adversar şi a văzut roşu. Atunci, am trecut uşor peste incident şi am uitat repede. Acum, nu mai reuşim, de parcă ne-ar împinge cineva să facem din ţînţar armăsar. Încă mai trist, de parcă execuţia publică a lui Ovidiu Petre ne-ar oferi satisfacţie, ne-ar umple de bucurie.

Dacă tot evocăm, să ne oprim şi asupra ieşirii lui Zidane din finala CM 2006, moment în care unul dintre monştrii sacri ai balonului rotund s-a năpustit ca un berbec asupra italianului Materazzi şi l-a culcat la pămînt. Normal, francezii au părut şocaţi de reacţia şi de eliminarea căpitanului echipei lor reprezentative, ambele greu de digerat deoarece se petreceau la capătul unei cariere cu adevărat strălucitoare. Atît însă. După o zi, două de uluială, s-au grăbit să-i găsească justificări lui Zizou şi să-l ierte. Nu l-au coborît de pe soclu. Dimpotrivă, au continuat să-l iubească şi să-l preţuiască. Sigur că e riscant, ba şi nepotrivit, să porneşti de la Ovidiu Petre ca să ajungi la Hagi şi la Zidane. Pe primul îl desparte de ceilalţi valoarea şi, pînă la urmă, destinul. Deşi astronomice, aceste diferenţe nu mă împiedică să observ însă că nouă, sau măcar unora dintre noi, ne place mai degrabă să acuzăm decît să apărăm. Să fim procurori, nu avocaţi. Iar de aici şi tentaţia de a exagera în cazul Ovidiu Petre.

Comentarii (131)Adaugă comentariu

ingenuu (50 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:31

ce valoare are ovidiu petre asta? sunt stelist, da zau daca vad ceva mai de doamne ajuta la el!

jmek (3 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:34

m-ati omorat cu nea ovi.nu imi place apelativul asta.sa-i zicem ioanitzoaia ca i se potriveste.vad ca marea majoritate nu ati priceput legatura dintre ov.petre si cei doi super-fotbalisti.pai nu e nici o legatura.in schimb ioanitzoaia atrage atantia f.bine,dupa parerea mea ca nu trebuie sa se faca atata caz pt.nimic.este deasemenea si parerea mea ca ”marele” pitzurca se crede prea mare pt nivelul la care este.si i se permite sa isi spuna parerea despre orice,chiar si atunci cand nu e cazul.ar putea de exemplu sa ne explice bretonatul ce legatura are florentin petre cu echipa nationala!as fi curios ce calitati vede el la acest jucator incat il aduce de fiecare data la lt.nu am nimic cu biatul pispirica dar in afara de vointa unui pitic care vrea sa fie inalt nu are nici o calitate de fotbalist.l-as ruga chiar pe ioanitzoaia sa comenteze selectia facuta de bretonat.(cum de altfel bine a sesizat si gabone).de fapt nici ov.petre nu are ce cauta la nationala.hai steaua!

n34ga (5 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:34

corect…suntem oameni, deci gresim. sincer, eu ma bucur ca aceasta greseala pe care a facut-o petre a fost intr-un meci amical si nu in unul oficial.
in alta ordine de idei e bine ca am pierdut. asa am mai revenit putin cu picioarele pe pamant, ca deja ne-am vazut iesiti din grupa si calificati in semifinale sau finale.

anonim (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:40

daca ai ajuns sa il compari ov.petre cu hagi..inseamna k degeaba esti la acest ziar…

jmek (3 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:45

mutu este indiscutabil cel mai tare jucator al nostru.si cand joaca prost tot se vede din avion ca are clasa.spre deosebire de el,capitanul chivu este foarte tare umflat cu pompa.si mai nou se crede si filozof,psiholog si ne vorbeste ca un mos sfatos.sa ne lase in pace si sa joace fotbal.mie mi se pare un gafeur.dar lumea il iarta repede.nu e departe ca valoare de mirel radoi,sa fie clar.pe cand mutu e de necomparat cu alt jucator roman la ora actuala.hai steaua!

BT (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 0:47

Esti un ratat tzighy .

dani (4 comentarii)  •  9 februarie 2008, 0:54

stiti de ce i s-a iertat lui Hagi iesirea din meciul cu Irlanda de Nord? Pentru k era un jucator indispensabil si niciun antrenor nu-si putea permite sa il lase pe din afara. Cine e Ov. Petre? Un jucator obisnuit care mai mult gafeaza decat ajuta echipa (asta o spune un stelist) si kiar dak nu sufar eu pe dinamo , mai mult m-ar incanta un Cristea sau Margaritescu la mijloc. fotbalistilor de clasa li se poate ierta orice fiindca sunt de neinlocuit , jucatorilor de duzina nu pt k ii gasesti oriunde.

Totul despre Euro 2008 (35 comentarii)  •  9 februarie 2008, 0:56

Mah. Nu-l mai comparati pe Hagi cu Petre. Ca nici la inaltime Petre nu e mai mare.

costin (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 1:16

Pai cine a inceput domnule Ioanitoia sa-l faca golan pe Ov Petre ?Nu cumva un redactor de la dvs din redactie.Si stiti cum e un daca un nebun arunca o piatra in lac o mie de oameni normali se chinuie sa o scoata

filip (6 comentarii)  •  9 februarie 2008, 1:18

1. hagi a mai facut din astea multe: finala UEFA galatasaray-arsenal, 1/4 euro romania-italia, prin turcia la greu. asa e el… dar de prea multe ori ne-a bucurat ca sa nu trecem peste…
2. problema e una singura: ca ov petre nu are ce cauta in echipa nationala… nici codrea si contra, dar ce sa faci „ii iubeste traineru…”, „e niste valori de neinlocuit…”

florinache (8 comentarii)  •  9 februarie 2008, 1:43

Aici ai dreptate nea Ovidiule dar uiti cel mai important amanunt si anume acela ca valorile sunt foarte rar criticate pentru ceia ce fac in schimb jucatorii de rand deabia sunt asteptati la cotitura sa greseasca pentru a putea rasfrange asupra lor intreaga vina.

florinache (8 comentarii)  •  9 februarie 2008, 1:56

Sa ne intoarcem putin in istorie si sa ne aducem aminte de conflictul dintre Mutu si selectioner care s-a consumat in turneul American si cat de repede sa produs concilierea in schimb in cazul Radoi, Piturca nu a a acceptat nimic pana in momentul in care Mirel nu si-a cerut scuze public.Daca Mutu sau Chivu faceau aceasta greseala selectionerul o lalaia spunand ca a fost provocat ca arbitru ca etc. si in tot cazul iesea vinovata intreaga echipa.

florinache (8 comentarii)  •  9 februarie 2008, 2:01

Dar selectionerului ii trebui amintita patania cu Hagi si Popescu cand el a vrut sa se dea cocos dar i-a fost repede taiata creaca de sub picioare da catre alte persoane mai importante.Am curaj sa pun pariu ca intr-un conflict Mutu Chivu contra Piturca ,selectionerul ar fi mult mai flexibil si ar incerca imediat o conciliere.

florinache (8 comentarii)  •  9 februarie 2008, 2:01

Nu inteleg de ce Piturca are atata curaj cand il ameninta pe Ovidiu sau oricare alt jucator care poate fi usor inlocuit,dar cand vine vorba de Mutu sau Chivu vina apartine intregului grup.Cred ca toti va aduceti aminte de ce s-a intamplat intre Mutu si slectioner in turneul American,dar Piturca a trecut foarte repede peste acest moment itimp ce in scandalul cu Radoi nu a acceptat nimic pana ce acesta nu si-a cerut scuze public.Aceasta e diferenta intre marii antrenori care trateaza toti j

DTM (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 2:03

pentru stelistu de la arad…pai pretene daca vrei „razboi de cucerire” nu joci cu al de Ov Petre si cu tactica lu` Piturca cu un singur atacant si ala ascuns… incerci sa aduci cat mai multi jucatori ofensivi(fara a neglija apararea). Ar trebui incercate mai multe solutii in amicalele astea ca de aia sunt numite meciuri de pregatire. Da no… nea Piti sti mai bine ce si cum ca doar de aia are contract cu federatia…

dan (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 3:26

sunt extraordinari. daca spunea gigi ca apasa pe butoane sau muresan scriati in toata gazeta. dar de nesimtirea celor de la federatie care i-ar si-au batuu joc de suporteri nu scrieti nimic. pai de ce sa scrieti???
mai bine scrieti numai prostii de toti analfabetii din fotbalul romanesc decat sa scrieti de adevaratele probleme. si se mira mizeriile de la federatii de ce nu vine lumea sa vada nationala. suntem un grup de 10 baieti care mergeam la toate meciurile nationalei. dar din cauza fraudei facute de mizeria de lupeswc nu mai calcam niciodata la romania. si ca noi mai sunt sute. rusine gazetei. presupun ca nu o sa am raspuns.

sss (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 3:38

mai neaº Ovidiule…mi se pare ca u eshti spurcat …la fel ca shi Piturca…

victoria (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 5:00

Nu va dau dreptate,si nu cred ca asemanarea cu aceleasi acte facute de Rege sau Zidane justifica ai sari in apararea acestui fotbalist. Nici ceilalti doi mai sus mentionati nu au nici o justificare. Daca sintem profesionisti, si reprezentam culorile tarii, sentimentele personale fie ele cit de sifonate trebuiesc stapinite de dragul uniformei pe care o purtam. Articole ca acestea
incurajeaza acte de vedetism.

tucashow (10 comentarii)  •  9 februarie 2008, 5:46

se pare ca ovi duce lipsa de idei si a scris un articol in care nici el nu crede.e ca un afis electoral.chiar nu ai o linie”politica” pe care sa vad ca o urmezi scrii dupa cum te taie capul.cam fara prea multa logica.sa curga cerneala

ipse (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 5:55

toata viata lu’ matale ai stiut sa pui batista pe tambal!

gabi (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 7:39

NENEA OVIDIU ESTI TARE AI DREPTATE DE PLATIT SA PLATEASCA PITI

zapata (3 comentarii)  •  9 februarie 2008, 8:00

asa este.schija a gresit dar li se intampla si altora mai mari.si-a iesit din fire se poate intampla oricui.la euro nu cred ca ar fi facut niciodata asa ceva.asta este nimic pe langa ce a patit habibou si ala nu a primit nici cartonas cu totul ca era sa omoare un om.bafta PETRE

Mircea (4 comentarii)  •  9 februarie 2008, 8:13

Problema esentiala este alta: jucatorul in cauza, adica Ovidiu Petre, nu are ce cauta in Nationala. Daca n-ar fi fost pe teren, nu s-ar fi intamplat ceea ce s-a intamplat. Insa din motive numai de el stiute, Piturca il tot convoaca, lasandu-i pe dinafara pe alti jucatori mult mai buni decat Petre.

zapata (3 comentarii)  •  9 februarie 2008, 8:52

MAI BUNI CA PETRE NU SUNT LA NOI PE POSTUL LUI BA MIRCEA CEL VITEAZ

adrian (4 comentarii)  •  9 februarie 2008, 9:01

nu fac un comentariu la ce ati scris i la faptul ca noul gsp.ro este mai slab realizat si mai greoi de accesat.nu exista un loc unde sa pot scrie asta,asa ca….incerc direct la conducere

zapata (3 comentarii)  •  9 februarie 2008, 9:07

DA ERA MAI BUN INAINTE AI DREPTATE ADRIAN

tzighy (7 comentarii)  •  9 februarie 2008, 9:07

bai, bai, bai, daca va luati de ov.petre sau il aparati, faceti-o vazand un jucator facand ceva si intrebandu-va daca ati face la fel. jumate dintre acuze sau aparari suna mai mult a vorbe aruncate pentru a ataca un jucator de la o echipa rivala/a apara un jucator al echipei preferate, si cadem in subiectivism total aiurea. eu sunt stelist, dar mi se pare inadmisibil. iar tipul cu „un gest de autoaparare”… vezi tu, autoaparare insemna sa il loveasca inainte sa fie calcat, ca te autoaperi in vederea unui atac iminent, ca dupa ce a fost calcat si-a varsat nervii total degeaba deja intram in lipsa de control. suisraelianul i-o cocea inca de la incalzire, sa-l calce pe mana cu crampoanele, este? „heeey, golan, ia uite-l p-ala cu bentitza, ma ofticah, il calc pe mana cu cramponu’, sa te uiti”. s-a intamplat sa se puna iepurasu-n fund si din greseala sa-si ia o gheata pe manuta acuma gata e indreptatit sa faca gesturi din astea. hagi tin foarte bine minte cand a lovit un jucator in finala cupei uefa cand juca la galatasaray dar atunci isi luase cam 4 sau 5 palme si coate peste fata de la un penibil care se facea ca protejeaza mingea si de fapt lovea cu pofta. dar asta e, si-a meritat si hagi cartonasul atunci si nu-mi aduc aminte sa fi citit pe undeva ca Doamne, sa nu ne luam de hagi, ca plm, ca nush ce. Gestul e condamnabil si refuz sa cred ca un jucator cand se duce la NATIONALA (stiti voi, aia, cea mai importanta, cica) mai are dreptul sa isi piarda controlul fata de astfel de evenimente accidentale.

vd (2 comentarii)  •  9 februarie 2008, 9:48

Asta cu Ovidiu Petre e povestea cu acarul Paun. Noroc ca au o „scuza” pentru jocul jalnic. Daca raman in 10 cu Italia, pot iesi de pe teren, sa nu faca aia golaveraj cu ei. Pe vremea lui Hagi ar fi jucat fara portar si i-ar fi batut pe israelieni cu 3-0. Dar asta e alta poveste.

claudiu (2 comentarii)  •  9 februarie 2008, 9:55

piturca, ar trebui sa-i multumeasca lui ov. petre, asa a avut si romania ocazia sa experimenteze un meci jucat in 10. o fost un amical, ce Dumnezeu??????? intr-un amical se experimenteaza lucruri noi, se incearca lucruri noi etc.

SERGY (4 comentarii)  •  9 februarie 2008, 10:50

BA DA MULTI PROSTI VAISAMAR DE CAPU VOSTRU PAI CE VINA ARE EL DACA NU ARE VALOARE DE NATIONALA AR TREBUI SA REFUZE CONVOCAREA CA SA MULTUMEASCA DOBITOCI CARE IS OFTICATI CA A DAT CU PICIORU IN TIPU CARE L-A CALCAT TREBUIA SA SE LASE CALCAT IN PICIOARE TIPIC POPORULUI DIN CARE CU MANDRIE FACEM PARTE.

alimoe (3 comentarii)  •  9 februarie 2008, 10:55

Mai copii tembeli, ce scrie omul si ce intelegeti voi. Repede sa criticati fara macar sa intelegeti articolul. Mai dati dracu’ pe la scoala ca nu le prea aveti cu cititul. Toata ideea e ca daca pana si doi „zei” ai fotbalului pot avea iesiri din astea, ar trebui sa fim mai ingaduitori cu Ovidel. Sau, daca vreti, sa judecam toti fotbalistii dupa aceiasi masura. Punct.

Cat despre valoarea lui Ov. Petre si a altor jucatori convocati la nationala, nici eu nu inteleg de ce ii cheama Piturca. Dar de asta e el antrenorul nationalei si eu nu. Si pana una alta antrenorul asta praf care convoaca numai epave ne-a dus la Euro. Lasati-l pe om sa faca asa cum stie pentru ca nu-l vad pe el luandu-va matura din mana si aratandu-va cum sa va faceti „meseria” mai bine.

john (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 10:59

slab articol, nea ovi…sa plateasca petre, scump, nescump…zidane si hagi sunt niste embleme ale fotbalului pe cand petre….hih…intr-adevar, toti sunt oameni…dar ce au avut dpdv fotbalistic cei 2 pe care incerci sa ii pui langa petre? NEA OVI…SLAB ARTICOL…NU E DE MIRARE CA LA „GAZETA” SUNT SI ALTII CARE SCRIU ARTICOLE DE MAI BINE LEVSCRIE MAMA…:)…IN REST SANATATE SI NUMAI BINE.

andreilataretu (2 comentarii)  •  9 februarie 2008, 11:01

nea Ovidiule, te-ai ramolit? Hagi si Zidane pot sa faca ce vor ei atata timp cat pe tricourile lor scria „Hagi”, respectiv „Zidane”. Ovidiu Petre dupa ce ca e un retardat mai face si din astea. Eu i-as da foc si lui si lu Lovin si lu Nesu si la toti imbecilii de genul lor ( vezi Paraschiv) care pateaza de atatia ani tricoul Stelei si acum vor sa faca acelasi lucru si la Nationala.

ionut (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 11:52

dar cine „va plati scump” pt. jocul slab de tot practicat de nationala asta?

catalin (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 12:40

in afara faptului ca Ovidiu Petre a c-am exagerat, mie imi pare un test util faptul ca romania a jucat in 10 contra Israelului, ca pana la urma daca eram la C.E. si se intampla asa ce face-am? Eu zic ca asa sa vazut potentialul echipei in 10 si asta ar trebui sa-i dea de gandit lui Piturca

v1ktor (8 comentarii)  •  9 februarie 2008, 13:21

bravo,ma bucur ca cineva ii ia apararea pentru ca s-a exagerat,iar petre chiar e un fotbalist calm si a avut o scapare care nu se va repeta…

bebeto (3 comentarii)  •  9 februarie 2008, 13:36

nea ovi , baiatu’ asta e subtire rau de tot e cam paralel cu sportul asta …ca a gresit e clar , dar a gresi si piti ca l-a selectionat.

SERGY (4 comentarii)  •  9 februarie 2008, 14:05

Mare noroc cu astia care mai merg pe la scoala, ce ne-am face fara ei? Pacat de scoala aia la care merg ei.

Stefan (2 comentarii)  •  9 februarie 2008, 14:43

E doar un joc!!!!!!!!! Toata lumea vorbeste despre grupa noastra de la euro ca fiind …iad, cosmar si alte bazaconii. Mai distrusilor din presa, mai fanaticilor!!!!! E doar un joc!!!!! Orice s-ar intampla….pana la urma…who cares! A pierdut Romania cu Israelul. SI??????? Ma doare pe mine undeva deoarece pana la urma in aceeasi tara de caca traiesc unde de abia reusesc sa supravietuiesc de azi pe maine.

moshu (3 comentarii)  •  9 februarie 2008, 14:50

Bravo nea Ovi! Ma bucur ca ii iei apararea tizului tau…Ov. Petre este cel mai bun mijlocas defensiv de care dispune romania la ora actuala….asa ca nu ne putem debarasa de el…

spectator (2 comentarii)  •  9 februarie 2008, 15:20

Ovidiu petre este un jucator care face abuz de fault-uri dure in tote meciurile findca alte mijloace nu prea poseda!

johnny (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 15:44

era o figura de stil „va plati scump” ce crezi ca ii va face , si daca ii face ceva e bine va fi un exemplu sa nu se mai intample altadata la nimeni

SEXXU’ (141 comentarii)  •  9 februarie 2008, 15:51

SA-I MAI DEA OANA DE LA ACTIV UN PIC DE PPPIIIZZZDDDAAA CA SA NU MAI FIE ASA NERVOS

anka (3 comentarii)  •  9 februarie 2008, 16:17

SUNTETI UNUL DIN PUTINII ZIARISTI CARE MAI GANDESC LIMPEDE.CHIAR SI-N 10 NATIONALA A ARATAT CA NU ESTE INCA PREGATITA DE EURO.MUTU AR TREBUI SA NE MAI LASE CU AERELE DE VEDETA.EL VREA SA,PASEZE,SA SUTEZE,SA MARCHEZE.CHIAR NU ATI VAZUT CUM SE ZBIARA LA JUCATORI SA-I PASEZE.LA FLORENTINA NU L-AM VAZUT IN STAREA ACEASTA.PROBABIL CA ACOLO ISI GASEA UNUL CARE SA-L LINISTEASCA!

Johnny63 (5 comentarii)  •  9 februarie 2008, 18:48

Domn’ Ovidiu, foarte bun articolul, asemeni ar fi de reamintit aici Intrarea criminala a lui Gica Hagi cu talpa pe tibia lui Antonio Conte cu ceva ani in urma, tot rosu a vazut in fata ochilor..meciul pierdut contra Italiei la scorul de 2-0.
Astazi se jocul este deosebit de dur, dar aceasta totusi nu justifica gestul lui Petre…de aici si pina a-l face cu ou si cu otet este cale lunga.

bogdan (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 19:05

motive pt infrangere!!!!!!!! asta cautam noi tot timpul :tapul ispasitor. Petre a facut ce probabil ar fi facut 80% din fotbalisti in situatia lui.Dar noua ne place sa pice capete.Ma mir ca ne mai tine pamantul asta.

DeMaio (24 comentarii)  •  9 februarie 2008, 19:45

Acum, să înţelegem că avem de-a face cu Piţurcă, individul care nici el nu cred că se suportă foarte uşor…

marius (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 20:31

BAI FRATE, M-AU ZAPACIT TOTI PREZENTATORII DE SPORT…. „ECHIPA LUI MUTU SI CHIVU” M-ATI ZAPACIT „MUTU SI CHIVU” MAI LASA-TI-MA CA IMI VINE SA SPARG TELEVIZORUL , MAI SUNT INCA 9 JUCATORI… DE CE NU AUD „ECHIPA LUI TAMAS SI GOIAN” ? SAU ECHIPA LUI „NICOLITA SI CONTRA” SAU…. SAU ……??? DE CE?

Ioli (9 comentarii)  •  9 februarie 2008, 22:16

Bre ,ioanitoaie , daca n-are talent , daca nu stie cu mingea , macar sa munceasca cu sirg si fara fite si nervi,daca nu sa stea acasa la ma’sa ,ca d’ashtia ca el gasesti o caruta in romanica ….asa ca…. trageti in dobitoc ca merita…

je (1 comentarii)  •  9 februarie 2008, 23:13

A-l compara pe Ovidiu Petre cu Hagi, mi se pare cel putin o idee nefericita. Nu zice nimeni sa-i luam capul, dar, e clar ca nu mai are ce cauta la nationala, mai ales ca oricum nu am inteles niciodata la cat este de slab de ce este selectionat. Probabil pentru ca joaca la Steaua, la fel ca si Dica si Banel Nicolita, care, hai sa recunoastem, au fost de departe cei mai slabi de pe teren in meciul cu Israel. Sunt de acord cu selectionarea lui Goian, este un jucator de valoare, insa cand am ajuns sa il vad si pe Nesu la nationala, personal, ca roman, m-am simtit batjocorit!
Hai Romania!

Comentează