Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Din ţînţar armăsar

Indiscutabil, Ovidiu Petre a greşit în faza în care, provocat fiind de Cohen, l-a lovit pe jucătorul israelian şi a fost dat afară. O astfel de atitudine nu se admite cînd îmbraci tricoul „naţionalei”, iar mijlocaşul din Ghencea e cu […]

vineri, 8 februarie 2008, 3:42

Indiscutabil, Ovidiu Petre a greşit în faza în care, provocat fiind de Cohen, l-a lovit pe jucătorul israelian şi a fost dat afară. O astfel de atitudine nu se admite cînd îmbraci tricoul „naţionalei”, iar mijlocaşul din Ghencea e cu atît mai vinovat cu cît, 11 contra 11, probabil că România n-ar fi pierdut „amicalul” de pe Ramat Gan. Dar răbufnirea cu pricina nu susţine, îndrăznesc să cred, transformarea unui gest de nervozitate într-o dramă de proporţii. Lipseşte puţin, doar un vîrf de ac, ca unii să ceară trimiterea stelistului la puşcărie sau chiar la ospiciu. Însuşi Piţurcă, de regulă cumpănit, a avertizat că „va plăti scump”. De acord că trebuie să plătească, dar de ce scump?! Să ne reamintim că pînă şi inegalabilului Gică Hagi i-a mai sărit cîteodată muştarul. Înaintea senzaţionalului său Mondial din America, într-un meci de verificare cu Irlanda de Nord, Maradona din Carpaţi a scuipat un adversar şi a văzut roşu. Atunci, am trecut uşor peste incident şi am uitat repede. Acum, nu mai reuşim, de parcă ne-ar împinge cineva să facem din ţînţar armăsar. Încă mai trist, de parcă execuţia publică a lui Ovidiu Petre ne-ar oferi satisfacţie, ne-ar umple de bucurie.

Dacă tot evocăm, să ne oprim şi asupra ieşirii lui Zidane din finala CM 2006, moment în care unul dintre monştrii sacri ai balonului rotund s-a năpustit ca un berbec asupra italianului Materazzi şi l-a culcat la pămînt. Normal, francezii au părut şocaţi de reacţia şi de eliminarea căpitanului echipei lor reprezentative, ambele greu de digerat deoarece se petreceau la capătul unei cariere cu adevărat strălucitoare. Atît însă. După o zi, două de uluială, s-au grăbit să-i găsească justificări lui Zizou şi să-l ierte. Nu l-au coborît de pe soclu. Dimpotrivă, au continuat să-l iubească şi să-l preţuiască. Sigur că e riscant, ba şi nepotrivit, să porneşti de la Ovidiu Petre ca să ajungi la Hagi şi la Zidane. Pe primul îl desparte de ceilalţi valoarea şi, pînă la urmă, destinul. Deşi astronomice, aceste diferenţe nu mă împiedică să observ însă că nouă, sau măcar unora dintre noi, ne place mai degrabă să acuzăm decît să apărăm. Să fim procurori, nu avocaţi. Iar de aici şi tentaţia de a exagera în cazul Ovidiu Petre.

Comentarii (131)Adaugă comentariu

yoooo (8 comentarii)  •  8 februarie 2008, 15:54

Ai perfecta dreptate nea Ovi…..se face prea mare caz pe chestia asta….dar asa suntem noi romanii carcotasi…:)

BAUBAU (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:06

a gresit omu dar se mai intampla ,si probabil nu este ultimul care va pati asa,deci eu zic ca trebe uitat incidentul acesta si mers mai departe ptr ca inainte de euro trebuie sa fie liniste si pace intre jucatori si presa si oficiali si asa mai departe………………..

gabone (85 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:07

n-ai perfecta dreptate nea ovi

gabone (85 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:08

io zic ca nu tre uitat incidentul si nu tre iertat ov.petre

tzighy (7 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:13

hai sa le cautam scuze jucatorilor profesionisti pentru comportament neprofesionist, ca sa ne dam ‘avocati’. si hagi si zidane au fost ‘iertati si pretuiti in continuare’ pentru ca au aratat ca in afara acelor gesturi au adus un aport inestimabil echipelor lor, lucru pe care ma incumet sa afirm ca ovidiu petre nu l-a facut. Daca de exemplu mutu se enerva si lovea un adversar, mai cu car mai cu mar treceam toti peste, pentru ca fara el vedeam calificare nu prea, dar eu personal nu l-am vazut pe acest iepuras sa se evidentieze nici la club nici la nationala, nu exclud posibilitatea ca eu sa fiu orb si incapabil sa-i recunosc super valoarea, desi cred ca nu ma insel. articol slab in apararea unui jucator slab,parerea mea.

mircea (22 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:15

Ma mir ca-i mai ia cineva apararea lui Ov.Petre.Piturca ar trebui mai mult sa lucre cu cei din afara.Astia care vin din afara,la nationala,parca isi arata acel caracter urat pe care nu am mai vrea sa-l vedem.Prea se cred buricul pamantului.Si inca ceva: numai cine nu munceste nu greseste!
Cam asta au facut majoritatea din cei care au jucat cu Israelul.

gabone (85 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:19

tzighi,bravo!subscriu in totalitate.asta e problema nea ovi,cu durere-n suflet si cu o mare amaraciune.sa stiti nea ovi ca in aceasta tara exista un campionat care spre stupefactia acestui individ care se cheama piturca,este al ROMANIEI.nu este al bucurestiului.de asta vine acest ov petre pus la colt

Garrincha (4 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:20

Ai dreptate nea Ovi, Petre a gresit, a fost sanctionat corespunzator, nu este recidivist la asemenea faze si drept urmare nu vad de ce se continua acest scandal. Apropo nea Ovi, ti se pare ca cea ce a declarat Chivu dupa incident, a fost o declaratie de capitan de echipa nationala? Chivu ar trebui sa-si sustina coechipierii si nu sa faca glume.

gabone (85 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:23

apropo,nea ovi ai vazut ce selectie face nenea donadoni?de la ce cluburi aduce jucatori?de ce nu faci nea ovi un articol despre selectia facuta la aceasta nationala a fitosilor si vedetelor?de ce?

doing (4 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:28

au mers in israel cu aer de vedete si s-au intors cu coada intre picioare , figurantii dreq hahahaha

Sergiu Craciun (4 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:29

Nea Ovi, esti o mizerie!Foarte bine i-a facut Piti lui Ovidiu Petre si chiar ma bucura faptul ca s-a facut din tantar armasar, ca sa nu-l mai vad pe urat la nationala.

bonelu (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:33

Nu-mi amintesc circumstantele in care Hagi a fost eliminat in meciul cu Irlanda de Nord, insa gestul lui Ov. Petre nu se justifica avand in vedere ca nu a fost un meci tensionat si nici presarat cu duritati!

Gabriel (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:34

Ce s-ar fi intamplat, totusi, dacă Petre facea acest gest la Euro? Cred ca nu se greşeşte prea mult cu incriminarea gestului fotbalistului. Prea uşor ne cedeaza nervii, prea puţină responsabilitate resimt unii jucători pe umeri când intră pe teren, prea uşor facem gesturi pe care cu toţii le regretăm la final. Nu se exagerează prea mult, domnule Ioaniţoaia, pentru ca trebuie o data şi o dată să ne maturizăm. De aceea, Petre trebuie dat ca exemplu. Cu riscurile de rigoare.

gabone (85 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:40

dar totusi,nea ovi!daca acest individ era jucatorul unei echipe din aceasta tara si nu din provincia bucuresti,ce scriati dumneavoastra?parca vad cum era pus la colt jucatorul,echipa de unde provenea,lipsa de educatie de la clubul respectiv,a fiecarui om care intra in acel oras,al fiecarui locuitor a urbei.nea ovi,faceti un efort,stim cu totii ca e greu,sa va debarasati de ideile alea cu care a-ti crescut,ca doar steaua si dinamo sant echipele de fotbal,care merita totul.ce ar fi sa scrieti asa de ov petre si de steaua?

curiosu (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:47

da de cfr faceti din tantar armasar ne-a ovi… dar fiind steaua … bucale …. sa nu exegeram… subiectivismul ne omoara.

catalin_cj (37 comentarii)  •  8 februarie 2008, 16:58

este corect titlul. faceti din o. petre armasar. ce naiba nu avem unu mai bun ca el in toata tara asta? parca sunt chiori astia… si nea puiu si piți. ce are asta de ii la echipa naționala. mai lipseste soava si totul e clar. cine ii o. petre asta? ceva copil vitreg de-a lui m. sandu sau mitica???

catalin_cj (37 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:04

si nea ovi, daca ai ajuns sa faci comparatie intre o. petre si zidane e grav. sunt mici diferente. romania juca un amical cu israelul, iar franta o finala mondiala cu italia. deci era o MIZA. zidane a fost jignit iar o. petre a ripostat la un fault. si mai e ceva… zidane e o legenda iar o. petre e o deziluzie, asa ca las-o. cred nea ovi ca ar trebui sa iti iei o sapaliga, o palarioara si sa iti faci rost de o gradina unde sa te retragi si sa iti traiesti batranetile. oare cine l-ar putea iubi pe o. petre ca fotbalist?

gabone (85 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:06

mai catalin,nu asta e problema,ca daca mai este altu sau nu.problema e alta.ne indeamna nea ovi sa nu care cumva sa-l punem la colt pe ov.petre.dar de ce nu?
daca era un jucator din aceasta tara,si nu din provincia bucuresti,gazetarii il haleau,il faceau in toate culorile.

gabone (85 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:10

da chiar nea ovi!de ce nu faci un amplu reportaj despre sistemul de selectie la nationalaROMANIEI si nu a provinciei bucuresti?de ce?

Tudor (98 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:12

Nea Ovi,observ ca incepi s-o festelesti tot mai mult!O.Petre a compromis in mare parte un meci si,chiar daca nu numai el vinovat de pierderea jocului si nu trebuie linsat pentru asta(cum poate unii au impresia),gestul sau e de condamnat si nu poate fi trecut asa usor cu vederea!Iar Piturca are dreptate!Ia sa ne inchipuim ca il apuca criza de nervi pe O.Petre la Euro intr-un meci!Ce se intampla atunci??
Iar cu comparatia O.Petre-Hagi/Zidane,esti de-a dreptul comic!Pai cei 2 au fost mari genii ale fotbalului si li se pot ierta anumite momente de ratacire,dar O.Petre?Si apropo de facutul din tantar-armasar,parca unul din oamenii matale,A.Niculescu s-a pus sa-l desfiinteze cu orice pret pe O.Petre,nu?

Tudor (98 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:18

gabbone@,hai ca n-ai de ce sa incepi iar cu obsesia asta tampita ca Piturca nu ia jucatori din provincie!Mai bine intreaba-te daca are ce!Ca,realitatea e ca NU PREA ARE(in afara de maxim 3-4).Vrei nu vrei,tot cei de la echipele bucurestene,Steaua in primul rand, sunt baza!Si cei din strainatate!Zici de Donadoni,pai ala are de unde,mai baiatule,compari campionatul Italiei cu ala al Romaniei?Sau esti si tu un adept de-al lui Mitica care se tot lauda ce campionat „tare” avem?

gabone (85 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:24

mai tudor tu ai o obsesie cu jucatorii din bucuresti.mai baiatule(cum spui tu)as dori ca toti jucatorii sa fie din bucuresti.dar daca echipele din bucuresti se afla pe pozitii mai joase in clasament,nu acei jucatori le-au coborat?

radoi (6 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:25

ovidiu petre????cine e ovidiu petre???

Tudor (98 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:32

gabbone,care pozitii joase?Steaua e pe 4 la un gol diferenta de locul 3,Rapid pe 2!Dinamo e intr-adevar pe 6 si e cam praf,dar de acolo doar Lobont si Cristea merita acum sa joace la nationala,ultimul merita convocat si nu Moti.Si nu tot jucatorii aia,in mare parte,au dus aceste echipe in primavara europeana,iar unii chiar in semifinalele Uefa si in CL?Si nu e vorba de O.Petre,stai calm.

Tudor (98 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:37

Rectific,dinamo e praf rau!

gabone (85 comentarii)  •  8 februarie 2008, 17:39

parerea mea.ov petre nu are ce cauta la nationala.never.este mai bun costin lazar(vezi ca e din buc).dica,mie unu nu mi-a placut niciodata(nu are caracter si e un milog);nu are ce sa mai caute la nationala,in locul lui ar merita trica.pe dreapta,nicolita nu prea are el ce sa faca la natoinala!acolo ar fi bun un szechely,sau un cristea de la dinamo.pe stanga ar fi bun un sepsi.ar trebui luat si tatarusanu.contra e gata.

Ilie Moromete (3 comentarii)  •  8 februarie 2008, 18:03

Pai eu as zice ca a gresit. S-a facut vazut cu gestul, nu si cu jocul sau. Daca joaca bine, doar pentru ca a facut aceasta gafa ar trebui sa primeasca inca o sansa. Oricum pe mine ma ingrijoreaza jocul nationalei nu cazul lui Ov. Petre. La EURO e clar pentru mine, Romania iese dupa meciurile din grupa pentru ca n-ai cum sa te califici cu Olanda, Italia si Franta. Daca nu echipele mentionate atunci arbitrii ne vor bate pentru ca interesul financiar al fotbalului dicteaza ca marile echipe samerga mai departe si echipele din est sa paraseasca competitia…

Loto (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 18:03

http://www.lottodrawn.com – Generare numere loto online.

FotbalulRomanescFurat (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 18:13

Alo, blogosfera… Trezirea! Vazura-ti voi ce se intampla cu biletele de la FRF??? ontopic: Ov. Petre are timp sa se calmeze si voi sa-i puneti la zid pe FRF-istii astia care fura de sub nasul suporterilor fara pic de rusine!!!

Pandurii Maximus (8 comentarii)  •  8 februarie 2008, 18:30

este normal sa-i sara mustarul lui O. Petre!
in primele minute nu a facut decat sa acopere culoarele lasate de „el capitano” care sufla ca o locomotiva cu aburi de Resita.
Si auzi la ingamfatul te Piturca „o sa platesca”! Ba sa vezi ce plateste el de ne facem de kko la europene ca jur il vanez ca pe iepure si arunc dupa el cu oua.
Pe cine vrea sa puna stoper, nici mijlocas de centru nu a gasit in toata Ro pana acu!?

mare diferenta (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 19:19

diferenta e ca Zidane sau Hagi meritau sa joace la nationala , pe cand Ov.Petre ma indoiesc……..

Laurentiu (3 comentarii)  •  8 februarie 2008, 19:50

Reactia lui Ovidiu Petre mi s-a parut normala.
Puneti-va in locul lui! Sa te clace unul pe mâna cu crampoanele. A fost un gest de auto-aparare. Si eu as fi reactionat la fel in aceleasi conditii.
In locul lui Piturca as trece peste eveniment.

vlad (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 19:58

mai lasa-ne in pace stelistule!ca ov petre e slab,nu are ce cauta la nationala.dar piturca ca il vede pe c lazar care e mai bun de 10 ori chiar si margaritescu e mai bun decat panarama asta de juactor.i-au umflat cota toti impresarii aia

nestiutorul (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 20:12

Asa cum se vede in „user” nu sunt expert in fotbal..Totusi, nationala este a noastra, a tuturor..Va propun sa inversam „problema”…Cu masurile pentru un astfel de gest, al lui Petre, cred ca-i de acord toata lumea…(nationala, nu trebuie sa fie afectata de astfel de gesturi..) Ar fi insa interesant (daca puteti face abstractie de numele faptuitorului..) insa,CATI JUCATORI N-AR FI RIPOSTAT LAFEL? Functie de raspunsuri, cred ca putem sa si judecam pe urma…

Totul despre Euro 2008 (35 comentarii)  •  8 februarie 2008, 20:26

Fratilor. Atata caz faceti din meciul contra Israelului. M-am uitat in presa franceza si la ei nu e un capat de tara ca Franta a luat-o de la Spania. Mai mult aiai is convinsi ca Domenech poate pana la vara sa faca o echipa cat de cat buna pentru Euro.

biju (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 21:01

Stau si ma intreb ce o fi vazut imbecila aia de oana de la aktiv la acest , nu stiu cum sa il numesc …primat?

Chiar mi se pare incredibil! Oamenii din ziua de azi chiar sunt dezaxati , nu mai incape nici un fel de indoiala. D.p.v. fotbalistic nici nu am ce sa comentez in privinta lui Ov.Petre.Gestul lui , este consecinta fireasca a convocarii precare a taciturnului nea PITI!

biju (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 21:03

Revin cu un comentariu foarte scurt: Ce cauta numele lui Ov.Petre langa Hagi si ZIdane?? Pot gasi la asemanari doar numarul picioarelor.

tzantzareanu (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 21:35

nea Ovi, mai vrei o thailandeza?

tzantzareanu (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 21:37

nu te costa nimic… iti dau un copil cu tzetze… te bagi?

cormoran (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 21:46

NEA OVIDIU…TEAM CREZUT MAI ALFEL…CHIAR VEZI VREO ASEMANARE IN A`LE FOTBALULUI INTRE OV PETRE SI HAGI SAU ZIDANE?? E DEGEABA ARTICOLU ASTA

marius (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 21:56

BUna seara! Aveti dreptate, dar, deranjant nu este faptul ca Piturca il acuza sau il pune la zid pe ov petre, ci atitudinea asa zisilor colegi ai lui, Mutu sau chivu, este urat sa il ataci pe colegul tau, mai ales chivu care sa recunoastem este un fotbalist bun si atat nu este superfotbalist, nu am vazut iesirea lui ovidiu petre dar parerea mea este ca nu trebuie sa ai o asemenea iesire fata de colegul tau, poate daca mutu sau chivu ar juca pe postul lui ov petre nu ar mai fi ei asa stralucitori, oricum atitudinea celor doi m-au lasat cu gust amar, sa nu uite ca echipa nationala nu este formata doar din ei doi, si nu numai datorita lor s-a calificat Romania.

Red (79 comentarii)  •  8 februarie 2008, 21:59

Nea Ovi, l-a luat gura pe dinainte pe Piturca. “Va plăti scump” bietul Ovidiu. Pai, au avut grija nea Sandu si Mitica sa-i dea lui Piti cel mai mare salariu de antrenor si se laude ca-l mai si merita? Au avut ei grija sa-l negocieze inaintea marilor batalii. Daca analizezi actiunea Piturca, mai multe nereusite decit realizari. Acum, chiar ar trebui o lectie, sa lasam dreaq smecheriile de 2 bani. Pacat de generatia…de platina.

SWAMP (7 comentarii)  •  8 februarie 2008, 22:40

Nea Ovi , acum , pe bune…….dincolo de toate discutiile legate de eveniment , dar matale crezi ca , in comparatie cu ce se joaca in echipele tari ale Europei cu care va trebui sa dam piept curand , Romania se afla pe acelasi portativ , sincer ? Tot sincer te-as intreba cu respect : are ce cauta un Nicolita , un Contra , un Florentin Petre , un Ovidiu Petre la nationala ???? Cand exista alternative viabile ?? Imi pare rau , nea Ovi dar chiar ca suntem romani , otravim fantanile si ardem recoltele ca un neam de looseri ce suntem si milogi. Am batut OLanda cu noroc , si nu o vom mai bate in 100 ani,necum vreuna din grupe de la Euro, ce naiba ? Mai trebuia sa il puna si pe LOvin titular , d ce nu l-o fi pus si pe IOvan fundas totusi. NU vom juca niciodata fotbalul frumos de afara ca suntem romani neciopliti si plini de mandrie .

TUDOR (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 22:46

AVETI UN SAIT DE CACAO DACA PANA ACUMA CITEAM DE PE IEL SI IERA DESTUL DE BINE FACUT ACUM A-TI CAM DAT -O AN BARA CA IE DE CACAO

Icer (20 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:01

Un articol facut degeaba si din mila poate.Ce mila cand e vorba despre un pseudofotbalist! Auzi ca cei care-l contesta il vor chiar la inchisoare.Ce prostie de afirmatie.Noi, cei care-l contestam nu vrem decat sa nu mai fie convocat, sa nu mai joace nici pentru Steaua nici pentru nationala.Si halal comparatie cu Hagi si Zidane.Pai ei au fost fotbalisti adevarati pe cand Ovidiu Petre e nebenefic si „ajuta” echipa sa piarda sa gafeze si sa joace defensiv…Si vorba celor de mai sus de ce nu scoateti un articol pe sleau despre selectia de rahat pe care a facut-o Piturca? La meciul acesta trebuiau incercati cel putin 4 jucatori din liga 1 si nu depasitii de Contra, F.Petre si Banel…repet articol prost despre un jucator la fel.

blag (18 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:06

asa este ! Hagi ce a facut la campionatul european , nu mai stiu care , cand a fost eliminat , la meciul cu Italia ?Eu nu vad insa o mare diferenta de valoare intre fotbalisti de acest nivel . SI Hagi era un puturos pe teren si nu alerga mult si nu facea marcaj ! imi aduc aminte si acum , uitandu-ma la meciurile pe vremea lui Hagi , cum strigam la ecran; Hagi , alearga ! Mutu este mai valoros decat a fost Hagi !

marku ne dinamovistu (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:11

Vad ca pe aici sunt numai dinamovisti si rapidisti, vorbiti baeti de meci care a fost execrabil…Mutu nu a jucat nimic,pana si loviturile libere pe care tinea mortis sa le bata tot el,le-a trimis in plopi…iar dupa meci toti il laudau la TV, si Dragomor si Lupescu…ce meci or fi vazut, pentru ca jucator mai egoist ca Mutu cred ca nu am avut niciodata…85% din meci sa jucat numai pe stanga , numai cu Mutu si Chivu(atacant,mijlocas?),in timp ce restul se uitau prin tribune pentru ca stiau ca nu vor primi vreo mingie de la superbaetii astia. Judecati tot meciul : 30% numai pase inapoi,chiar daca nu era eliminat Petre tot nu faceam vreo scofala cu ‘schema’ asta de joc.

Totul despre Euro 2008 (35 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:12

Sincer nicio nu pricep care e asemanarea dintre Zidane, Hagi si Ov. Petre. Mi se pare aici ca Petre e cam praf intre astia. Dar na…

stelist aradean (1 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:16

Mai tantalailor, bine i-a facut ovidiu petre la magarul ala. Ce va tat cacati pe voi? Daca erati voi in locul lui ce faceati il pupati pe magar?Sau va place sa o luati si sa nu ripostati? Sau n-ati auzit de zicala”violenta naste violenta”? De ce numai ov. petre e vinovat? Romani vai de capul vostru, stati sa va cace tati in cap si uite ce bine o duceti? Ca doar de-a lungul timpului am dus numai razboaie de aparare. Dar ia ganditi-va daca duceam si razboaie de cucerire, astazi nu o duceam mai bine? Aveam si noi ceva colonii ca englezii, francezii, etc, Mai ganditi-va cand scrieti nu sariti cu gura asa numai sa va aflati in treaba!

marku ne dinamovistu (2 comentarii)  •  8 februarie 2008, 23:16

Marius ! ai dreptate , dar uitate la tv cat ii ridica in slavi pe Mutu si Chivu …care nu am vazut vreun joc deosebit la Chivu, iar Mutu tot un egoist, daca nu trage el la poarta sa nu traga nimeni…Dupa meci cel mai laudat jucator a fost tot Mutu care a alergat degeaba pe teren, el nu joaca cu echipa-‘ECHIPA TREBUIE SA JOACE PTR. EL’

Comentează