Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Lobonţ şi Mazilu

Eram convins că pe măsura trecerii timpului, voi înţelege mai uşor lucrurile. Măcar pe unele, dacă nu pe toate. Iată însă că m-am înşelat. De pildă, nu pricep cum a fost posibil ca Lobonţ să iasă pe locul 11 în […]

marți, 8 ianuarie 2008, 6:43

Eram convins că pe măsura trecerii timpului, voi înţelege mai uşor lucrurile. Măcar pe unele, dacă nu pe toate. Iată însă că m-am înşelat. De pildă, nu pricep cum a fost posibil ca Lobonţ să iasă pe locul 11 în ierarhia GSP a portarilor. Nu mă dezic de clasamentul respectiv pentru c-ar însemna să mă disociez de Gazeta însăşi, dar am dreptul să mă declar surprins. Într-un fel, să mă mir ca şi Andrei Vochin, unul dintre iniţiatorii demersului, care a încercat să explice ieri situaţia lui Lobby. Chiar şi Vochin mi s-a părut stînjenit în tentativa de a justifica de ce Lobonţ e plasat atît de jos, la coadă. În urma lui Zapata, a lui Stelea şi a lui D. Coman, ba şi după Stăncioiu, G. Curcă, Stanca sau Mincă! Accept că, adesea lăsat de fundaşii săi să se descurce singur, goalkeeperul dinamovist n-a făcut un sezon de toamnă memorabil. A mai ezitat, a mai greşit. Dincolo de asta însă, indiferent de parametrii furnizaţi redactorilor GSP de firma italiană care a monitorizat meciurile din Liga I, consider că Lobonţ e cel mai bun portar din campionatul nostru. Numai columbianul Zapata i-ar putea ameninţa poziţia de lider, dar nimeni altcineva. În opinia mea, Lobby rămîne numărul 1 pe postul său. La propriu şi, deopotrivă, la figurat.

Al doilea lucru care mă depăşeşte se leagă de dorinţa Rapidului de a-l vinde pe Mazilu, atacantul cu 18 goluri înscrise în 34 de partide disputate sub culorile vişinii. Dac-ar lua pe el, după ce l-a cumpărat cu 2,3 milioane de euro, o sumă măcar dublă, aş mai înţelege. Cum nu-i însă cazul, mă întreb ce motive ar exista pentru ca giuleşteanul răsplătit cu cele mai mari note în stagiunea autumnală să fie transferat, ba încă împotriva voinţei sale?! Se aude că Mazilu nu-i agreat de Rednic, argument de care, ca să aibă linişte în vestiar, Copos trebuie să ţină seama. De acord, Rednic e un antrenor de nădejde, de top. A cîştigat în 2007 titlul cu Dinamo şi a împins apoi Rapidul în coasta CFR-ului Cluj. În privinţa jucătorilor care-i plac, colegii de la 7 Plus i-au făcut recent un „inventar”, mai degrabă însă a dat-o în bară. I-a adus în Ştefan cel Mare, printre alţii, pe Fernandez, pe Mendy, pe Ze Kalanga şi pe Caicedo, fără ca vreunul să confirme. Cum au venit, aşa au dezamăgit şi au plecat. În prezent, Rednic pare să forţeze despărţirea de Mazilu, doar că, inclusiv în opinia majorităţii suporterilor rapidişti, judecă greşit. În următoarele săptămîni, în care subsemnatul va lipsi din ţară, mai are însă vreme să se răzgîndească. Probabil că aşa se va şi întîmpla

Comentarii (56)Adaugă comentariu

aciduzzu (78 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 18:49

Zapata a iesit pe primul loc in ciuda faptului ca in toate cele 3 clasamente de care s-a tinut cont era pe locurile 10 – 11, se pare ca a contat faptul ca Steaua are cei mai multi suporteri si numai daca iesea Zapata pe primul loc se vindea ziarul.

mikai (5 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 18:50

lobont e cel mai bun..asta e clar,iar Mazilu e un atacant de clasa…merita toata increderea lui Rednic

aciduzzu (78 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 18:51

sa stiti ca sunteti penibili, am prieteni care sunt suporteri stelisti si care s-au saturat de exagerarile, laudele si favorurile gratuite si pupincuriste din ziarul vostru

mikai (5 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 18:52

Zapata a iesit pe I loc ptk steaua are cei mai multi suporteri,,,sh acestia trebuiau sa fie multumiti,dar eu zc k Coman e peste el…iar de lobontz nu mai vbsc

Madele (2 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 18:56

Cred ca cei ce l-au pus pe locul 11, ar trebui sa revada cateva meciuri ale lui Dinamo: cu Benfica, Lazio, Steaua, Otelul, Timisoara.
Si la Nationala a aparat destul de bine: cu Olanda, Bulgaria, Slovenia.
Si a nu se uita ce a spus Zenga despre el: poate juca singur impotriva a 11 jucatori!

O fi el la Dinamo, dar e cel mai bun jucator din tara la momentul actual.

un oarecare (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 18:57

Inca odata ne-ai dovedit apartenenta pro dinamo si rapid. daca ai putea lovi in Steaua ai face-o din ora in ora. Un sondaj ramane un sondaj. Demonstreaza-ne cate iesiri spectaculoase si salvatoare a avut Lobont in comparatie cu Zapata. Ai incercat sa numeri cate baloane periculoase au aparat unul sau celalalt dupa ce acestea au trecut de aparatori? Chiar daca esti roman, nu fi „roman”, si intelegi foarte bine ceea ce zic.

jtd1009 (8 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 18:59

cred ca transferul lui mazilu este doar o gluma apartinand gsp. pana nu semneaza cu alta echipa ar trebui sa nu luati pozitia fata de transferul nimanui. altfel riscati sa deveniti un ziar de zvonuri. multumesc!

Knut (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 19:00

@Aciduzzu.. tu ai baut ceva? din cele 3 clasamente, pe 2 era pe primul loc, cu 5 puncte, conform sistemului GSP de calcul, iar pe celalalt, dak tin bine minte, nu mai jos de locul 5. Nici mie nu mi se pare realist ca Nuno Claro, nu mai vorbesc de niste portari si mai slabi decat asta, gen Curca sau Minca sa fie luati in calcul, daramite si in top, dar asta este statistica…aceeasi care ne-a aratat si clar cum Ovidiu Petre, un jucator deseori contestat era lider la recuperari pe meci, cu o medie de peste 5

Sohil (71 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 19:11

Topurile astea sunt facute de dragul de a fi facute. Niciodata nu vor fi foarte corecte, pentru ca se pleaca de la premize false. Spre exemplu: s-a luat in calcul numarul mingilor respinse. Bun. Poti bloca noua suturi trase aproape de tine, mai usor de parat si poti scapa caraghios un balon din brate, iar adversarii sa marcheze. Se cheama ca ai 90% procent de reusita si asta inseamna ca esti portar mare?! Sa luam, de pilda, golurile incasate de Lobont in meciul cu Rapidul. Ce portar le-ar fi putut apara? Au fost baloane puse cu mana. Rezulta de aici ca Lobont e portar slab?
Daca vrem joculete statistic-distractive, inventam tot felul de topuri si umplem paginile.

Euro 2008 (35 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 19:17

Doamne ajuta!!!!! Pleaca Mazilu. Atacanti ca Mazilu gasesti la toate colturile. de Lobont ce sa mai zic… Un fotbalist care si-a ratat cariera.

Adi stelistul (137 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 19:26

Ar fi unele explicatii. A fost pe locul 10 in clasamentul notelor GSP. Probabil si pentru ca propria valoare i-a jucat festa: multi cronicari i-au dat note mai mici pentru ca a jucat mai slab decat se asteptau ei sa joace. Altii au fost punctati mai bine chiar in meciuri mai slabe pentru ca au jucat la valoarea lor sau chiar „peste”.
E pe locul 12 la goluri primite/suturi LA poarta. Cred ca era mai corect raportul goluri/suturi PE poarta. Diferentele nu sunt atat de mari. Iar daca se mai gaseste cate un Blay sa faca o gafa imensa sau un Nastase (mi-aduc aminte de meciurile cu Vasluiul sau cu Lazio, dar au fost si altele) e greu sa aperi imparabilul. Altii au fost poate ajutati si de aparatori.
In sfarsit, locul 5 la goluri primite/meciuri jucate. Vreo 3 goluri au fost „a la legere” (2 cu Iasiul, 1 cu Galatiul). In unele putem reveni la explicatia cu apararea (a-propos, mi-amintesc ca in vara R.Stefan era dat ca plecat la Genoa din aceasta iarna, sau nu retin eu bine… Pacat de el, poate se trezeste ca talentat e).
Exista explicatii. Pana la urma, cred ca e mai important sa vedem cum se comporta Lobont in meciurile cu echipe mari: cu Olanda, cu Lazio (in meciul de la Roma a fost cel putin exceptional). Deci nu prea exista indoieli: Lobont e portarul potrivit pentru nationala. L-ar putea concura Coman, dar in amicalul cu Germania s-au vazut limitele rapidistului (Odonkor stie mai bine). Fara sa insemne ca portarul Rapidului n-ar fi solutia viabila pentru inlocuirea lui Lobont cand e cazul.
Despre decizia domnului Copos de a renunta la Mazilu, ce sa zic? Ca stelist, zic ca-i bine … 🙂 Serios vorbind, e o greseala.

Ciobby (23 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 19:29

portul de portar este unul foarte sensibil. un jucator de camp poate sa isi poate repara o greseala ajutand echipa sa recupereze. un portar apare doar cand echipa nu reuseste sa reziste adversarilor. daca portarul face o greseala, nu are tot timpul sansa de a se revansa. iar daca echipa nu repara greseala sa, infrangerea e pusa pe spatele portarului, nu pe ineficienta jocului ofensiv. acesta e principalul motiv pentru care Lobont, un portar foarte bun, a fost clasat pe acel loc in clasament.

http://ciobby.blogspot.com

Mihai ( steaua_001 ) (10 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 19:57

Treziti-va odata ! Lobont nu ca nu este un portar foarte bun, dar sa recunoastem ca in toamna asta a fost sub orice critica ! Vedeti meciul cu LAZIO de aici, meciul cu ELFSBORG tot de aici, cu STEAUA, RAPID, VASLUI, si lista cu GRESELILE marelui portar Lobont poate sa continue. Asta ca sa nu spun ce gol a luat in Bulgaria !!! NU ca sunt stelist, dar ZAPATA a fost cel mai bun din tur, sa nu uitati ca in LIGA CAMPIONILOR, fara ZAPATA ne bateau la scor celelalte echipe. In campionatul lui Mitica, fara ZAPATA nu stiu daca prindeam locul 10-12. Asa ca ciocu’ mic si joc de glezne, astia de la dinamo si rapid !

ronny (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 20:10

Cand vorbim de Mazilu aducem ca argumente statisticile, cand vorbim de Zapata aducem ca argument fanii Stelei!? Lobont este meserias, puncteaza si la impresia artistica, dar daca cifrele reci ale statisticienilor il plaseaza dupa Zapata, atunci este dupa Zapata! Apropo de care, cred ca acest portar ar putea fi laudat in aceeasi masura in care era injurat Carlos!

UnderTakeR (7 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 20:34

Bah .. daca au votat numai fanii echipei Fc.Gigi.Bucuresti atunci klar a iesit pe primul lok zapata:) nu zic ca nu e bun .. da nici sa iasa pe 1 …Cred ca sunt multi Gigi pe aici de aia a iesit pe prilo lok 🙂

matador (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 20:54

pai eu stiam k statistic a iesit zapata pe primul loc. nu a fost nici un sondaj. asa k nu are rost sa puneti plasarea lui zapata pe primul loc pe seama numarului mare de suporteri stelisti. a fost irelevant in acest clasament

Ice Soldier (19 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 20:54

Ambii jucatori sunt de valoare peste medie, poate printre cei mai buni ai echipelor pe care le reprezinta. Ambele cluburi gresesc daca ii vand.

Mazilu este vandut pentru faptul ca se accidenteaza prea mult! Asta este problema lui numarul 1. Din acest cauza, apar alte 2 probleme:
1. Nu te poti baza pe jucator prea mult, pentru ca nu stii cat rezista.
2. Dupa refacere ii ia timp sa revina la forma avuta.

Cat despre Lobont, nu pot spune decat atat: cand se plictiseste, nu ii mai iese nimic. Acum, este f plictisit.
Personal, consider ca Lobont e un portar senzational la o echipa mica(vb la scara mondiala), dar la nivel mare, nu prea ii ies lucrurile. Sa nu uitam ca in afara de aceasta campanie, pentru nationala, Lobont nu a facut mare lucru! Trist dar adevarat. In plus, acum pe Lobont se iau bani frumosi, la fel si pe Mazilu. Doar nu va imaginati ca patronii astia vor binele echipei. Ei vor bani!

Parerea mea…:)

Ice Soldier (19 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 20:56

@UnderTakeR
Statistica nu se voteaza. Cu sau fara Jiji, tot ea vorbeste. Tu vb ca sa te afli in treaba! Ia-o ca pe o statistica…

marcel justitiarul (3 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 20:58

lobontcu zapata numarul unu

SPORTMANIA REVINE IN FORTA. CLICK AICI PENTRU A INTRA (56 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 21:44

dc sa nu il vanda daca ia 3 mil pe el?

Craziest.Robert (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 21:48

Asa e Mihai(steaua_001), ai dreptate Zapata nu i-a goluri penibile ca Lobont in locuri imposibile, Zapata ia goluri spectaculoase gen foarfeca pe spate pe centrul portii !( Mansour stie de ce ….) :)))) Ce este mai penibil decat sa-ti dea adversarul gol din foarfeca si sa-si puna apoi mainile la urechi ironizandu-ti si suporterii!? Asa ca taci, ca sa nu-ti mai zic ca portarii din ghencea sunt obisnuiti sa incaseze astfel de goluri ! (Danciulescu stie de ce …..) :))))

Mark (6 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 22:01

Acolo s-a facut o greseala… lobont chiar merita locul 2, nu pe 11 unde a fost situat… Insa locul 1 este clar atribuit lui Zapata orice s-ar zice….

AYOU (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 22:04

oricum toti stim de ce(…..):)))))
PS.: forza GSP! trebuie sa vindem ziarul fratilor ca murim de foame; si daca nu scriem pozitiv de steaua ,atunci cine cumpara ??!!
Mai bine umpleti paginile cu reportaje de genul celui din Scotia, de la Andrei Niculescu decat cu tot felul de clasamente si topuri stupide si fara nici logica realista….fotbalul nu e matematica sa veniti cu institutul de calcul din Italia care sa contrazica ceea ce se vede cu ochiul liber…:)

eddie (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 22:12

Lobby are valoare, nu-i foloseste la nimic pupatul in cur, nea Ovidiule’

GENERALUL (7 comentarii)  •  8 ianuarie 2008, 23:48

Eu nu vrbsc dkt de Steaua…ce ma deranjeaza ff mult, k si undeva in anii trecutzi, este k toata lumea vrea sa vina jucatori SCUMPI , nu de valoare….imi aduc aminte ,parca, nu stiu catzi ani in trecut knd s-a vehiculat asta….iar Steaua abia a luat 2 campionate ….
CE dreaq sa faci cu jucatori de milioane, ce nu vin dkt la casierie sa- ia banii??…Ptr Steaua trebuie jucatori cu suflet, iar printre ei eu vreau sa ramana Petre MArin, Zaharia ,NEaga…..si ar mai fi…..Anyway, respectele mele LOBONT ,stima mea Mazilu! Toate bune. GENERALUL!

george82 (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 0:18

Eu nu pot intelege multe dintre comentariile care sunt postate aici de catre unii care pleaca de la un subiect si ajung … la echipa si jucatorii lor de suflet. In primul rand atunci cand se face o statistica nu se tine seama de faptul ca acel jucator joaca la Steaua, Dinamo, Rapid sau ce echipa mai vreti voi. Se calculeaza conform unor parametri anumite valori si astfel se ajunge la un rezultat care nu poate fi contestat conform indicatorilor care au fost folositi pentru acea statistica. Pe de alta parte sunt de acord cu majoritatea oamenilor de aici : Lobont si-a aratat valoarea, este un portar mult peste ceea ce este in campionatul nostru insa in alta parte, in alt campionat nu se stie, caci va avea alti adversari si nu petarde ca la noi. Totodata sunt placut impresionat de Zapata care este de valoarea unei echipe mari, ca toate echipele care se bat in fiecare an la titlu. Insa daca era si el asa o mare valoare era de mut timp intr-un campionat puternic. Nu vedeti ca toti jucatori care stiu cate ceva fug de Romania??? Nu avem traditie fata de alte campionate si din aceasta cauza prefera echipa de rezerve al unei echipe de top decat cele mai titrate echipe romanesti. Aaaa si la traditie se mai adauga si instabilitatea de la nivelul conducerilor echipelor si circul din campionatul nostru si … du-te oriunde numai nu veni in Romania.
Cat despre Mazilu este discutabil daca va pleca. Adica eu nu as da pe el 3-4 milioane de euro. Nu face banii astia. Si nu trebuie sa credem noi ca Copos a dat 2 milioane si ceva de euro pe el. Poate a mai dat niste bani, o casa, a mai vandut un pont pentru o afacere ca cu bani in mana nu la luat; sau cine stie ce clauze sunt intre el si Sportul. La noi in tara nu se sare cu milioanele de euro pentru fotbalisti. Becali e miliardar si nu da macar 5-10 milioane pe 1-2 fotbalisti adevarati. Pentru ca la drept vorbind fotbalul e tot o afacere si cum iti scoti banii bagati??? Ca nu baga nimeni bani de dragul sportului. Bani se baga la Timisoara unde domnul Iancu are el de invartit niste bani de prin afacerile lui si la Cluj pentru ca se vrea Champions League. Insa daca nu se vor califica anul acesta sau anul viitor nu se vor mai baga bani nici acolo.

Eugen (40 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 10:03

Sa traiesti nea Ovidiu, asta subiect. Te felicit, acum te recunosc de cel mai tare jurnalist sportiv. Te rog sa le spui si celorlalti de pe blog sa-ti urmeze drumul, sa caute subiecte adevarate. Nea Ovidiu, trimite-i domnule pe teren…Nu asa se facea in redactia Sportului pe vremuri? Radu Urziceanu, Constantin Firanescu, Mircea Costea si ceilalti ziaristi adevarati mergeau deseori pe teren. De acolo isi culegeau subiectele.

http://www.cepanamea.ro

P.S. Explica-i mata Mariei Andries cine au fost ziaristii enumerati mai sus, sa nu ramana ignoranta in domeniu.

GLORIABUZAU (1338 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 11:47

Nu este posibil k titularul ppostului de portar al echipei nationale sa se claseze pe locul 1 1.mai bine k loby sunt klasati portari kre nici makr nu s�nt titulari la echipele lor de clu?EU KRED K LOby dupa Mutu este al doilea fotbalist din rom�nia k valoare

www.originalsport.ro (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 12:59

Un nou magazin online de produse sport s-a deschis pentru voi – marfa este in totalitate in stoc, comenzile sunt onorate in intervalul 24 – 48 ore iar produsele sunt toate originale, achizitionate de la reprezentantul oficial in Romania a marcii – mai multe detalii pe http://www.originalsport.ro

Romeo Schifirnet (1338 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 14:29

Mazilu este un juktor plafonat la Rapid. Nustiu dak la Anderlecht nu va fi mai rau pt el. Rednic are comisiuanele lui q belgienii .

lori (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 17:18

Gsp revista de 2 bani si clasamentul la portari e facut de persoane care nu stiu ce este fotbalul.

lori (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 17:19

hai Lobont tu esti cel mai bun NR.1

ro (4 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 18:57

aciduzzu, tu esti chiar prost rau de tot. Cum sa fie Zapata pe locul 11 intr-un top al portarilor din Romania? Mai baiete, oricat de mult ai ura tu Steaua dar chiar si cu mintea ta putina si cu frustrarile tale evidente, tot ar fi in primii 3. Mda, pentru noi „ceilalti”, adica MAJORITATEA el este PORTARUL No.1 din LIGA 1. Si este evident si de ce. A gafat cel mai putin dintre toti portarii.

Lynus (1338 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 20:32

Cn la pus p lobby p locul 11 probabil k il confunda.Lobby e cam al cincilea din europa.Cine il critica nu stie k inseamna viata d portar eu sunt portar si in multe momente sa fi portar e mai greu k orik post.Hai dinamo

Ciprian (12 comentarii)  •  9 ianuarie 2008, 21:22

Domnu director, chiar asha de prosti ne credeti ?
am ris in hohote cind am citit dialogul imaginar intre borcea si stan. vai de gsp

dadu (69 comentarii)  •  10 ianuarie 2008, 4:13

Mazilu e TZEAPA TZEPELOR!

♀♂♀ (13 comentarii)  •  10 ianuarie 2008, 12:39

Lobont e un ratat. Cand esti prieten cu Mutu, Chivu, Rat, Marica normal ca esti titular la nationala. Un EURO-2008 memorabil pentru Romania, abia astept.

Mitzu (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2008, 0:46

Clasamntul nu este unul corect.Dupa parerea mea clasamentul ar arata asa:1.Zapata 2.Lobont 3.Coman. Dar cifrele sunt cifre si nu au intotdeauna legatura cu fotbalul.Cat despre aciduzzu mai bine nu ar mai comenta pentru ca nu stie ce vorbeste.

zoro (4 comentarii)  •  11 ianuarie 2008, 21:19

zapata e cel mai bun portar care a jucat vreodata in campionatul romanesc si toti stiti asta numai ca e greu sa acceptati!!! felicitari lui hagi pentru aducerea lui si vizionare placuta celur care vad dar nu au taria sa recunoasca!

centaur (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2008, 19:48

cu toata consideratiunea pt profesionalismul si experienta dvs jurnalistica,altfel de necontestat,trebuie sa intelegeti ca parerile simplului microbist sint bazate pe alte considerente decit cele pur sportive;astfel un mare campion nu pare MARE daca, in afara de calitati sportive nu este si un mare caracter cu inclinatie spre marele public; DARUIESTE INIMA SI VEI PRIMI SUFLETE[cicero]

dadu (69 comentarii)  •  13 ianuarie 2008, 1:30

VEZI TATAIE CA ESTI PUTZIN PUPINCU..ST?

ATUNCI CAND AFIRMAM CA SANDU NEAGU TRAIESTE SUB TRIBUNA STADIONULUI GIULESTI, IL CHEMAI PE COPOS IN EMISIUNE, UNDE EX-UTECISTUL URMARIT PENAL MINTZEA CA NU E ADEVARAT, SI SPUNEAI CA E UNUL DADU CARE TE TOT INJURA PE BLOG AIUREA!

EU STIU CHESTIA ASTA SI NU STAU IN BUCURESTI SI NICI NU SUNT RAPIDIST, IAR MATALE TI-AU TREBUIT 6(SASE) LUNI CA SA CATADICSESTI SA PUBLICI UN ARTICOL DESPRE NEFERICITUL ASTA CARE SE CHINUIESTE LA DOI PASI DE LOCUL IN CARE-TI PUI MATALE FUNDUL SI CREEZI GENERATII INTREGI DE BLA-BLA -BLA!

ASTA ESTI MATALE!

UN „mare” JURNALIST SPORTIV!

bah!

Dupa parerea mea esti submediocru,dar ai mult tupeu!

un tip (11 comentarii)  •  13 ianuarie 2008, 11:11

a fost vandut mazilu ca o vaca in obor… cata superficialitate, cata dorinta de asi face reclama, cata antipatie, cata scarba si lista ar putea continua… ca si cum milan l-ar da pe kaka … daca dai ce e bun ramai cu ??? 3 la 10 mii… aceeasi mentalitate de bisnitar, de .. incepe cu c si se termina cu omunist :)) stie cineva?

UltraMihai (32 comentarii)  •  13 ianuarie 2008, 13:35

bai imputitilor de la gesepe, de unde ati scos-o pe asta cu Torje la dinamo? nesimtitilor!

dino zoff (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2008, 9:27

despre „viata pe teren” a portarilor avea dino zoff o explicatie: la primirea unui gol (cred ca sunt excluse mingile scapate din brate la un sut de la 30 de metri) portarul are cea mai mica vina. vinovatii principali sunt ceilalti 10 jucatori care au permis ca mingea sa ajunga in zona careului. asa ca… degeaba esti cel mai bun portar din lume daca nu te ajuta apararea….

MATE (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2008, 22:57

VESTE MARE!!!
STEAUA TRANSFERA, NEA OVI!!!
Site-ul oficial al Stelei anunta faptul ca mijlocasul Gloriei Buzau, Dino Eze, a semnat un contract cu Steaua, echipa pentru care va evolua in urmatorii patru ani.

justin ( chek here ) (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2008, 11:10

haideti la circ mai bine ..!

mado (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2008, 17:26

de ce considerati pagina aceasta ca fiind „blog”?!!!

o zi buna!

iusti (4 comentarii)  •  16 ianuarie 2008, 2:46

Rednic e un antrenor bun, ca vizionar e slab, iar la caracter mediocru.

maria mangalena (36 comentarii)  •  17 ianuarie 2008, 14:06

zappata este de zece mii de ori mai bun ca lobont, numai un patriotard obtuz nu vede asta; zappata e cel mai bun portar din campionatul romanesc

gabi (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2008, 1:20

CASTIGA BANI PE NET FOARTE SIMPLU !!! INTRA PE ACEST LINK ,TREBUIE SA FACI CONT (DUREAZA 1 MINUT) APOI INTRA PE SURF ADS SI ACCESEAZA FIECARE LINK ZILNIC.TRIMITE LINK-UL LA MAI MULTI PRIETENI SI BANII O SA LE INTRE SI LOR SI TIE.DACA VREI SA VEZI CATI BANI AI IN CONT INTRA PE MY STATS.E FOARTE SIMPLU,POTI CASTIGA SUTE DE DOLARI LUNAR DOAR ACCESAND 25 DE LINKURI ZILNIC!!!!!!!!!!!

Comentează