Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Victorie la Sofia!

Credeam că, după ce vor fi obţinut calificarea la Euro 2008, „tricolorii” vor putea trata a la legere ultimele meciuri din preliminarii, sîmbătă cu bulgarii la Sofia şi miercurea viitoare cu albanezii la Bucureşti. Iată însă că nu-i aşa. Spre […]

luni, 12 noiembrie 2007, 6:25

Credeam că, după ce vor fi obţinut calificarea la Euro 2008, „tricolorii” vor putea trata a la legere ultimele meciuri din preliminarii, sîmbătă cu bulgarii la Sofia şi miercurea viitoare cu albanezii la Bucureşti. Iată însă că nu-i aşa. Spre a-şi asigura locul în a doua urnă valorică la tragerea la sorţi care va stabili alcătuirea grupelor turneului final, ei mai au nevoie de 6 puncte. Altfel, există riscul să cadă în urna a treia şi să întîlnească la CE adversari mai puternici. Ideea de a mai lua 6 puncte modifică datele problemei, dar nu prea tare. Deoarece era de anticipat că, ţinînd să încheie campania fără înfrîngere, Piţurcă le va cere lui Chivu et comp. să joace la victorie şi sîmbătă. Dacă va fi să intre în discuţie, pe lîngă palmares, orgoliul selecţionerului şi al „tricolorilor”, n-ar fi cazul să ne mirăm. Dimpotrivă, s-ar cuveni să ne bucure dorinţa „naţionalei” României de a demonstra că e superioară celei a Bulgariei, în ciuda egalului direct consemnat în 2006 la Constanţa. Spre lauda lui, asta a reuşit Piţurcă mai mult decît antecesorii săi, le-a schimbat fotbaliştilor mentalitatea şi le-a dezvoltat spiritul de învingători. E unul dintre meritele lui cele mai mari. Întorcîndu-ne, să subliniem că, după ce părea la un moment dat facultativ, succesul de la Sofia a devenit obligatoriu. Chiar şi în lipsa lui Mutu şi a suporterilor.

Anunţarea lotului în vederea partidelor cu Bulgaria şi Albania a provocat o avalanşă de comentarii pe blog-ul Gazetei. Dincolo de ideea că o operaţiune de genul respectiv nu întruneşte unanimitate nicăieri şi niciodată, cel mai des i s-a reproşat selecţionerului că i-a convocat pe P. Marin, pe Fl. Petre şi pe Marica, bănuiţi din ce motive, dar şi că i-a omis pe Ad. Cristea şi pe C. Lazăr. Cu precădere a surprins absenţa dinamovistului, considerat „cel mai în formă mijlocaş din campionatul intern”, „eficient şi constant”, „cu măcar o clasă peste Mărgăritescu ori peste Ov. Petre, împinşi nejustificat în faţă”. Sigur că rămîne dreptul fiecăruia să se pronunţe pe marginea unui lot, a acestuia ori a altuia. Pe de altă parte însă, ar trebui să mergem pe mîna selecţionerului, fie şi pentru că a dovedit mereu fler şi inspiraţie. Să nu căutăm noduri în papură pentru că, dacă vrem, le putem găsi. Gîndind aşa, mă declar de acord cu cel ce, semnînd „Ure”, lansa ieri un apel către restul bloggerilor: „Lăsaţi-l în pace pe Piţi să facă echipa cum ştie, că el ne-a calificat!”. Adevărat, nu?

Comentarii (72)Adaugă comentariu

mosu (15 comentarii)  •  12 noiembrie 2007, 18:40

Fa-l fericit cu o scrisoare direct de la Polul Nord, semnata chiar de Mos Craciun

http://www.mailtosanta.eu/

shippou (4 comentarii)  •  12 noiembrie 2007, 18:55

mai frate… orice echipa are in trecut meciuri sau perioade faste dar si nefaste… voi ziceti de steaua doar… dar cine era steaua in europa cand UTA elimina pe feyenoord? sau cand fc arges batea pe real madrid? sau poli timisoara umilea pe atletico madrid? dar craiova cu parcursul sau innebunitor din cupa uefa din ‘83? dar steaua din ‘86? de ce nu ziceti nimic de dinamo care elimina campioana europei sv hamburg? vedeti asadar ca multe echipe au un trecut cu care sa se mandrasca… astazi toate aceste echipe atata pot… o intrebare simpla… exista undeva o lege scrisa sau chiar si nescrisa ca singurele echipe din romania care ar trbui sa fie campioane sunt steaua, dinamo si rapid? as vrea o demonstratie logica entru aceasta afiratie pe care o fac multi… eu sunt suporter al u craiova. si asta din 1982. si nu ma agit ca a fost in b. in viata unei echipe sunt si astfel de momente. am insa incredere in echipa mea, nu ma intereseaza ce fa celelalte echipe… e strict problema lor… eu am fost la meci steaua-craiova si am fost in galeria stiitei. pina sa inceapa meciul am stat cu un grup de suprteri steliti, care ei m-au condus la sectorul rezervat. ne-am urt bafta reciproc. fara injuraturi sau amenintari. bilet mi-am luat de la casa stadionului la olalta cu ultrasi stelisti. nu m-am ascuns ca vreau in galeria craiovei si nimeni nu mi-a zis nimmic! ce sa insemne oare asta? ca trebuia sa fiu luat la omor? sau eu imi ridic palaria in fata adevaratilor suporteri stelisti care stiu ce inseamna respectul fata de cealata parte? atat am avut de spus… si poate ca reflectati!

Dr@Gosh (28 comentarii)  •  12 noiembrie 2007, 18:58

pe undeva au si suporterii dreptate, dar si pitzi…sa nu cadem in patima adulatului si sa-i facem statuie lui pitzi pentru aceasta calificare [ daca vrea statuie, sa ne aduca o performanta in premiera, titlul european]…sa nu uitam ca pitzi are fixurile lui, iar printre cele mai evidente se numara ov petre si petre marin. unii ar spune ca si cel de-al treilea petre al nationalei [florentin] ar fi tot un fix de-al lui pitzi… eu zic ca nu avem ce sa-i reprosam in privinta piticului, deoarece el si-a facut treaba mereu la nationala. nu acelasi lucru s-ar putea spune despre ov petre, un fotbalist care nu iese deloc in evidenta [nu ca ar fi iesit vreodata…]…una peste alta, eu zic ca pe bulgari ii putem bate si cu o selectionata a ligii I, la nivelul pe care l-au aratat pana acum vecinii de la sud…

PS: sa nu ne amagim cu urna a doua, ca romania ar trebui al momentul actual sa fie fericita cu urna a treia, deoarece nu am dovedit ca suntem o nationala in primele 8 ale continentului, si nici nu prea am fost vreodata in istoria de aproape 9 decenii…

HAI ROMANIA!!!

veve (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2007, 19:01

Faptul ca ne-a calificat nu ne poate impiedica pe noi, suporterii sa ne dam cu parerea. Sau mai bine sa lasam blogurile reclamelor la Mos Craciun sau imbecililor care se-njura?….In rest, un articol mai mult decat subtire, pe care mie personal mi-ar fi rusine sa-l afisez.

Adi stelistul (137 comentarii)  •  12 noiembrie 2007, 19:32

@ shippou

Sunt de acord cu ce spui tu, cu o rectificare. La intrebarea cine era Steaua cand UTA elimina pe Feyenoord, retine: in editia urmatoare eliminarii lui Feyenoord, Steaua a ajuns in sferturile Cupei Cupelor, dupa ce a eliminat (cu 2 victorii) pe Barcelona. In sferturi a pierdut la Bayern dupa 2 egaluri:1-1 acasa, 0-0 in deplasare. (In urmatorii 4 ani acelasi Bayern avea sa castige de 3 ori CCE, iar nationala Germaniei, cladita pe „osatura” bavarezilor, lua in 4 ani, 1970-1974, titlul european, cel mondial si inca o semifinala de CM).
Ti-o spun ca sa lamurim lucrurile.

Cat despre tema articolului, e foarte relativ unde e mai bine: in urna a 2-a (cu posibili adversari Elvetia -la ei acasa!, Italia, Franta), sau urna a 3-a(unde putem prinde o grupa Grecia, Suedia, Norvegia).

ghiuri (5 comentarii)  •  12 noiembrie 2007, 20:23

Esti suparat pe ei? Te enerveaza? Scrie pe http://www.tengura.ro

Raven (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2007, 21:46

shippou , dar unde sunt uta, poli tim (cea reala 😉 ), fc arges ACUM ?? 😉

Codru (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2007, 22:35

gngnfgh

Ovideo ioanicioara (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2007, 23:06

1.Cum de a ajuns unul ca tine ziarist?
2.Cum de nu ai iesit inca la pensie?

tatae (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 0:05

Cu toate ca sunt un fan infocat al Stelei si eu sunt impotriva convocarii lui Petre Marin.e batran si nu mai poate face fata din punct de vedere fizic.cat despre Cristea..are momente prelungite in meci cand dispare cu totul de pe teren.nemultumirea mea e legata de neconvocarea lui FLORIN CERNAT , care e un fotbalist de geniu.echipa nationala are nevoie de un fotbalist cu fantezie si viziune ca el. mai ales ca la Hajduk joaca foarte bine si e in forma…..

sexxxspace (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 0:33

Fie ca esti in cautarea unui partener(e), sau cauti doar distractie intra acum pe cel mai accesat site de dating international al momentului :

http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com

Fie ca esti in cautarea unui partener(e), sau cauti doar distractie intra acum pe cel mai accesat site de dating international al momentului :

http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com

Fie ca esti in cautarea unui partener(e), sau cauti doar distractie intra acum pe cel mai accesat site de dating international al momentului :

http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com
http://www.sexxxspace.com

Dan (10 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 0:37

Sa tinem toti pumnii disponibili echipei nationale,pentru ca eu cred ca putem sa batem acolo fara probleme…dar v-asi ruga,in acelasi timp, sa felicitati echipa CFR Cluj, pentru modul in care abordeaza orice meci din campionatul intern , si pentru titlul de Campioana a Romaniei , pe care , indiferent de ce se va intampla in continuare , si l-a castigat prin propriile prestatii.Sa stiti ca sunt dinamovist,dar ei,anul acesta,merita titlul.Cu multa stima.

danutz3 (1338 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 0:51

XTRABOUBOY RDORI SA MA SWGA DE PUL. SA LE FU7 MAM3L3 IN STIL KPRA. AZI AM D LWKRW LA MAM3LE VOASTRE. VA FAC FRATIORI. MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE MWE

danutz3 (1338 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 0:53

BA OKELARISTWLE N-AI VREA 10 pct. din dwbla ku Bulgaria?

ZORRO6871 (1338 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 0:55

Despre echipa nat.cuvinte de lauda so tina tot asa

Dan (10 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 0:56

Nu tineti cont de rautatile pe care le scriu unii mai sus…Ati vazut pe viu mult prea multe meciuri cu echipe romanesti,si la nationala si la echipe de club,in ultimii 30 de ani,incat nu cred ca trebuie sa tineti neaparat cont de persoane care nu prea au habar de fotbal,dar injura,asa cum fac destule persoane,mai ales cele care nu au vreo legatura cu sportul,in general.Multa bafta!

Dan (10 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 1:18

Domnilor..lasati-o pe UTA sa scape de divizia B..acum 100 de ani era altceva..ce naiba?!!

Dori (1338 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 1:56

Danutz am bagat pwl@ n mama ta pana iam indesat *** si apoi mia luato n gura s mio spele.Ai grija knd te pupa mami tau da?Vez k e bortoasa!Mwe danutz.Mwe romania.Hai RAPID

Sterica (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 2:51

asa e!

sim@o (1338 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 2:58

far mutu sau kivu suntem varza asa k tre s avem grija in ultimele meciuri forzza romania j steaua k restu varza simao

Sterica?! (7 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 3:04

…si pe UTA lasati-o unde vrea ea…ca oricum nu e UTA, Batrana Doamna…e doar o stafie…in care nu crede nimeni decat la meciul cu poli timisoara, ca vor sa se mai injure banetenii intre ei si sa-si mai dea batalii acolo…ca asa vad ei in vest, dar nu prea departe, numai pana in Italia…

bbi (15 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 3:33

oameni buni trezitiva. nu urna de la europene ne intereseaza. dar cu 2 victorii putem ajunge in prima urna valorica in calificarile pentru campionatul mondial. si acolo chiar e diferenta daca picam in urna 1 sau urna 2. la europene e cam acelas lucru cand ai echipe ca italia in urna 4.

Bagami-as pouuuuuula in gsp (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 4:47

Bagami-as puoullaaaa in situl vostrul de cackcckat! si in reclamele pouolii si in Ioanitoiu sau nitzoaia ca ii penal rau de tot si in tolomacul vostru sau cum ii mai zice tolontan. Si in maria mi-as fi bagat da oricum si-a luat destula pouuooouulla pana acuma si nu mai are rost.
Scoateti in puuoooula mea reclamele de pe site ca arata ca cooourrruuul cu ele, mai ales aia de pe margine care se tot fuououte de sus in jos. De parca nu ati scoate destui de multi bani din ziar.
Nu sunt stiri pe site(fara cele care se repeta , ca sunt destule) cate reclame sunt si puse fix de-ampoououlea (si stirile si reclamele) asa ca bagativa in pizzszzzda ma amii voastre un Banner sistem pe site care sa nu va mai fououttta^ situl ca pe urma userii o sa v-o de-a la M.ou.e. Parca ati fi bolanszi la cap.

P.S.
Ca sa il parafrazez pe jiji:
„sa imi bag pouuula in toata antena1 si in tot gsp-ul(adica nu chiar tot: doar ioanitoiu si tolontan)”

Bagami-as pouuuuuula in gsp (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 4:47

Bagami-as puoullaaaa in situl vostrul de cackcckat! si in reclamele pouolii si in Ioanitoiu sau nitzoaia ca ii penal rau de tot si in tolomacul vostru sau cum ii mai zice tolontan. Si in maria mi-as fi bagat da oricum si-a luat destula pouuooouulla pana acuma si nu mai are rost.
Scoateti in puuoooula mea reclamele de pe site ca arata ca cooourrruuul cu ele, mai ales aia de pe margine care se tot fuououte de sus in jos. De parca nu ati scoate destui de multi bani din ziar.
Nu sunt stiri pe site(fara cele care se repeta , ca sunt destule) cate reclame sunt si puse fix de-ampoououlea (si stirile si reclamele) asa ca bagativa in pizzszzzda ma amii voastre un Banner sistem pe site care sa nu va mai fououttta^ situl ca pe urma userii o sa v-o de-a la M.ou.e. Parca ati fi bolanszi la cap.
sugatorii

Bagami-as pouuuuuula in gsp (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 4:48

Bagami-as puoullaaaa in situl vostrul de cackcckat! si in reclamele pouolii si in Ioanitoiu sau nitzoaia ca ii penal rau de tot si in tolomacul vostru sau cum ii mai zice tolontan. Si in maria mi-as fi bagat da oricum si-a luat destula pouuooouulla pana acuma si nu mai are rost.
Scoateti in puuoooula mea reclamele de pe site ca arata ca cooourrruuul cu ele, mai ales aia de pe margine care se tot fuououte de sus in jos. De parca nu ati scoate destui de multi bani din ziar.
Nu sunt stiri pe site(fara cele care se repeta , ca sunt destule) cate reclame sunt si puse fix de-ampoououlea (si stirile si reclamele) asa ca bagativa in pizzszzzda ma amii voastre un Banner sistem pe site care sa nu va mai fououttta^ situl ca pe urma userii o sa v-o de-a la M.ou.e. Parca ati fi bolanszi la cap.
muiistii

Bagami-as pouuuuuula in gsp (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 4:49

Bagami-as puoullaaaa in situl vostrul de cackcckat! si in reclamele pouolii si in Ioanitoiu sau nitzoaia ca ii penal rau de tot si in tolomacul vostru sau cum ii mai zice tolontan. Si in maria mi-as fi bagat da oricum si-a luat destula pouuooouulla pana acuma si nu mai are rost.
Scoateti in puuoooula mea reclamele de pe site ca arata ca cooourrruuul cu ele, mai ales aia de pe margine care se tot fuououte de sus in jos. De parca nu ati scoate destui de multi bani din ziar.
Nu sunt stiri pe site(fara cele care se repeta , ca sunt destule) cate reclame sunt si puse fix de-ampoououlea (si stirile si reclamele) asa ca bagativa in pizzszzzda ma amii voastre un Banner sistem pe site care sa nu va mai fououttta^ situl ca pe urma userii o sa v-o de-a la M.ou.e. Parca ati fi bolanszi la cap.
sa va dau m.u.i.e din picioare

Bagami-as pouuuuuula in gsp (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 4:51

pana nu scoateti reclama aia tampita din laterale paginii nu va voi opri din postat
voi posta cate 5 pe zi pana vetzi baga si voi un background normal si nu o footuta de reclama.
M.U.I.E GSP
M.U.I.E IOanitzoiu

mihai (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 6:45

subscriu la chestia cu reclamele , desi nu chiar atat de violent ,pentru ca la un moment dat te saturi frate !In al doilea rand ,Tatae , esti mare ,Cernat este jucator de geniu . Eu sunt dinamovist (mie rusine dar asta e )dar nu pot sa nu-ti dau dreptate cu Cernat care lumineaza terenul cand da cate o pasa . In al treilea rand as vrea sa aud si eu ce mari transferuri a facut Dinamo , de se lauda saraciile alea din conducere ?Jucatorii adusi de Dinamo , sunt 2 la leu si unu’ degeaba! Cluju’ aduce jucatori de 2 mil. , noi de 3 sute de mii ! Monumentul ala de prostie care este Turcu , (nici Borcea nu e departe )spune ca pleaca daca ii dau actionarii banii inapoi . In ce tara din lume s-a mai vazut asa ceva ? A bagat 6 mil.?Duca-se frate invartindu-se cu banii lui cu tot parca ar fi bagat 600 de mil. Lasati sacalilor pa altii care investesc cu pasiune , nu ca la un IMPEX . A ajuns Dinamo Impex S.R.L. !Va intrebati de ce va huiduie lumea ? Niciodata n-a jucat Dinamo asa prost .Lalele alea din atac parca fug a paguba , sa nu se murdareasca , avem la echipa a doua o groaza de tineri pe care nu-i vede nimeni ! Daca sta vreun „titular de drept ” da fuguta la Borcea si se plange !Zenga nu stie altceva decat cu gaoaza in poarta , mingea face 2 minute da la un jucator la altul in conditiile in care lumea joaca din prima , n-am vazut in viata mea atatea pase gresite urmariti meciurile su sa-mi spuneti cate pase bune vedeti pe meci , ma refer la pase de 30-40 de metri ! Ajunge ca ma enervez , sa fiti sanatosi in speranta ca se va schimba in bine ceva !

Blizz (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 6:58

Victorie la Sofia?! Miramas. Cum ii stiu eu pe romanasii nostrii, mai ales jucatorii din liga lui Mitica, o sa ia meciul la ‘sto, ca vezi Doamne suntem calificati. Sa vedeti numai cat de prost o sa jucam…

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 8:29

Motto: Romania Campioana Europeana la Fotbal in 2008. Batem la Sofia cu 1-0. HAI STEAUA!
HAI ROMANIA!

Xtraboy (1338 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 8:38

Date n ma*a de mue.ce ma tot injuri .ia la mue *** si ma*a sa mi mio *** mai face rost d bani

Dori (1338 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 8:56

Mwe romania mwe steaua mwe dinamo mwe danut.

arh.anghel (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 9:41

am vazut ce echipe s-au calificat la europene si nu e e nici o smecherie cu urnele valorice; sint numa’ una si una.

Huli (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 9:58

pentru tragerea la sorti de peste 2 saptamani sunt importante meciurile, pentru calificarile din 2010….

TREBUIE SA PRINDEM GRUPA CAPILOR DE SERIE PT 2010, astfel putand evita Franta,Italia,Portugalia,Germania,Spania,Suedia,Croatia sau Anglia, Cehia, Olanda ………..

DACA ASTA NU E IMPORTANT, NU STIU CE ALTCEVA ESTE…
Iaar acest lucru poate fi realizat doar cu victorii cu Bulgaria si Albania…

Numai bine, HAI ROMANIA!!

andy (52 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 10:32

Ne-a calificat el pe naiba…..ne-au calificat bulgarii, care daca castigau ambele meciuri cu albania nu eram noi calificati la ora asta. Altele erau datele problemei daca intr-adevar trebuia sa batem la sofia, nu numai asa, de moft. De ce sa batem? Ca sa evitam olanda si germania? Si ce daca? O sa dam de franta si italia….acolo totte echipele sunt puternice.
Si sper sa nu fim ciuca batailor acolo, iar daca om fi sa fiti tot atat de rai precum sunteti acum cu steaua care e ciuca batailor in liga campionilor.

Adi stelistul (137 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 10:37

Nu inteleg de ce sunt legate victoriile din preliminariile CE de urnele pentru World Cup. Pe site-ul FIFA e publicat regulamentul de desfasurare al CM din 2010, unde scrie foarte clar ca urnele se stabilesc in functie de clasamentul FIFA World Ranking. Cum pana la 25 noiembrie (data tragerii la sorti) nu va mai aparea alt clasament(din cate stiu eu), lucrurile sunt clare: vom fi in urna a doua(prima echipa in aceasta urna) pentru ca suntem pe locul 10 in Europa(12 in lume) si in urna 1 intra 9 echipe.
As ruga pe cei de la GSP sa lamureasca acest aspect (sper ca nu e ceva care-mi scapa mie).

Adi stelistul (137 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 10:39

Acesta ar fi linkul la regulamentul CM 2010 :

http://www.fifa.com/mm/document/tournament/competition/fifa%5fwc%5fsouth%5fafrica%5f2010%5fregulations%5fen%5f14123.pdf

noone (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 10:58

Sunt gesepist, ofiter sub acop[erire.

Huli (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 10:59

Mai apare clasamentul din 23 noiembrie… pentru asta trebuie cele 6 puncte din ultimele meciuri…

linkul cu datele publicarii clasamentului Fifa:

http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/schedule/men.html

noone (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 10:59

Adicatelea…….@………yahooo………com si sunt securist GSP.

noone (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 11:00

Sunt GSPist h t t p : // w…w….w…gsp….ro

noone (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 11:01

Sunt GSP-ist si-i combat pe toti dandu-ma blogar de rand

noone (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 11:01

Scriu la gsp si sunt tare.

Adi stelistul (137 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 11:12

Mersi, Huli. Credeam ca asta e ultimul clasament.
Si crezi ca sunt sanse sa depasim Anglia sau Croatia, aflate inaintea noastra? Interesant e ca cele doua au meci direct in preliminarii.
Am sa incerc sa inteleg dupa felul in care se acorda punctele in clasamentul ala.

Adi stelistul (137 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 11:18

Da, n-am inteles nimic: se face o „alocare complexa de puncte” in functie de rezultat, de adversar, de zona continentala. Forta fiecarei zone se stabileste printr-o metoda, evident, „complexa”, dupa toate meciurile internationale din ultimele 12 luni. De asemenea se face si o evaluare, ai ghicit, „complexa” a celor mai bune 7 meciuri dintr-un an si a tuturor meciurilor.
E clar. Cert e ca ne despart 51 de puncte de Anglia si 69 de Croatia. Dar habar n-am cum poate fi anulat acest handicap.

Adi stelistul (137 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 11:28

Eu mai am si unele suspiciuni legate de urna 1. La Coupe du Monde ’98, Anglia a facut un scandal monstru ca noi suntem in urna 1, iar ei intr-a doua. Surpriza: la tragerea la sorti am picat chiar cu ei in grupa, rezultat care putea fi obtinut si daca plasarea in grupe valorice s-ar fi facut invers. La fel, in preliminariile pentru CM 2002, noi eram in prima urna, iar Italia intr-a doua. Tragerea la sorti, alta surpriza: am picat fix cu ei. Chiar si preliminariile Euro 2000, in care am picat (cap de serie fiind) cu Portugalia ( cel mai greu adversar din urna a doua) ma face sa ma gandesc ca nu e prea bine sa fim cap de serie.

Damocles (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 11:35

Petre Marin si Ovidiu Petre nu au ce cauta la nationala! primul are posibilitati tehnice modeste iar al doilea stie doar sa distruga nu sa construiasca ceva! Piturca are merite incontestabile dar si idei fixe periculoase, cum ar fi selectionarea celor doi in detrimentul altor jucatori cum ar fi Adi Cristea de la Dinamo sau Lazar de la Rapid.

Dan (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 11:38

Nea Ovi, cum intru in posesia tricoului castigat la Recursul Etapei din data de 11 noiembrie ?

sorin-arges (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 12:03

Suntem acolo, la TURNEUL FINAL …..
Si acolo ne-a dus Piturca, dupa ratari lamentabile cu pseudo antrenori care, culmea selectionau cam pe cine vrea presa … probabil ca daca ne antrena Iordanescu Cristea era titular !!!!!, iar noi pe locul 4 in grupa !
Nu sunt violent defel, nici macar in limbaj, dar cred ca toti carcotasii anti Piturca merita un neaos romanesc SICTIR !

mujotutun (312 comentarii)  •  13 noiembrie 2007, 12:40

Eu zic doar atat (dinamovist fiind): Cristea este un cur! Nu are ce cata la nationala; ca si pletora de stelisti mediocri deja convocati. Piturca este un bou!

Comentează