Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Meritul lui Piţurcă

Cunoaşteţi melodia, dacă se cîştigă un meci, primele laude se cuvin echipei. Afirmaţia se potriveşte ca o mănuşă cînd analizăm partida România-Olanda, pe parcursul căreia formaţia noastră şi-a făcut cu prisosinţă datoria. În ciuda replicii unor adversari de clasă, dar […]

duminică, 14 octombrie 2007, 4:00

Cunoaşteţi melodia, dacă se cîştigă un meci, primele laude se cuvin echipei. Afirmaţia se potriveşte ca o mănuşă cînd analizăm partida România-Olanda, pe parcursul căreia formaţia noastră şi-a făcut cu prisosinţă datoria. În ciuda replicii unor adversari de clasă, dar şi în condiţii meterologice vitrege, toţi cei 12 “tricolori” s-au dovedit harnici, riguroşi şi perseverenţi. Au luptat pînă la sacrificiu pentru fiecare minge şi pentru fiecare metru de teren. Să admitem că au avut un dram de noroc, ba că i-au avantajat şi arbitrii. Bouma a lovit stîlpul porţii lui Lobonţ în prelungiri, iar D. Goian a înscris dintr-o poziţie de ofsaid. Numai că în atîtea rînduri i-au nedreptăţit cavalerii fluierului încît era cazul să-i şi ajute o dată. Precum în viaţă, legea compensaţiei funcţionează şi în fotbal. Măcar din cînd în cînd.

E obligatoriu însă, elogiind colectivul şi efortul acestuia, să nu ignorăm contribuţia selecţionerului la obţinerea unei victorii istorice. Pentru că, deşi şi-a pus destulă lume în cap, Victor Piţurcă a ales Constanţa şi iată că n-a greşit. Pentru că l-a readus pe Ogăraru cînd puţini se mai aşteptau şi a procedat la fel cu Ov. Petre, un mijlocaş mai degrabă contestat. N-au lipsit criticile la adresa lui Piţurcă pe motiv că, recurgînd la 3 închizători, ar fi preferat să se apere în loc să atace. S-a demonstrat că iarăşi a avut dreptate. Aşa cum a avut şi cînd a îndrăznit să înceapă cu Marica, rezervă de lux la Stuttgart, nu cu D. Niculae, titular şi golgeter la Auxerre. Despre mutările de şahist ale actualului selecţioner ar mai fi multe de spus. Înainte de altceva, trebuie subliniat însă că, impunînd o disciplină de fier, Piţurcă i-a determinat pe jucători să-şi schimbe mentalitatea, să-şi schimbe atitudinea. I-a convins că fără să transpire din abundenţă şi fără să lupte din răsputeri nu vor ajunge nicăieri. Nici să învingă Olanda şi, implicit, nici să obţină calificarea la CE 2008. Mai presus de orice inspiraţie sau strategie, în asta constă marele lui merit.

Duminică, responsabilul “tricolorilor” a mai oferit o probă despre cum e construit şi cum gîndeşte. În loc să savureze succesul din ziua precedentă, el şi-a chemat de dimineaţă elevii la antrenament. Iniţial, a anunţat şedinţa deschisă, apoi însă, spre nemulţumirea ziariştilor, a hotărît brusc s-o închidă, argumentînd că, după surprinzătorul succes al Luxemburgului în Belarus, meciul de miercuri din Ducat a căpătat altă importanţă, altă încărcătură. Ăsta e Piţurcă şi pare greu de crezut, chiar imposibil, că se va abate din drumul pe care a decis să meargă. Că va reuşi cineva să-l scoată vreodată dintr-ale lui. Dar nici nu trebuie.

Comentarii (66)Adaugă comentariu

Sorin (24 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 16:09

Buna ziua,

Da este riguros si a facut bine ca s-a aparat acceptand faptul de Olanda este valoric peste noi numai sa pateasca ce a patit si Iordanescu care dupa mondialul din ’94. Dupa acel mondial a facut o echipa ultradefensiva care ajunsese sa se apere si cu Armenia.

Sifodias (3 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 16:23

Tinand cont de desfasurarea meciului si de off-side-ul de la gol,victoria noastra e nemeritata.Olanda a fost clar peste noi in prima repriza.In cea ce-a doua,parca am mai echilibrat meciul,insa era mai just un egal.Un egal care pe noi nu ne-ar fi ajutat prea mult(trebuia sa mergem la bulgari pentru meciul decisiv).Chiar si cu infrangerea asta,Olanda nu ar trebui sa aiba probleme in a se califica impreuna cu noi.

danutz (5 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 16:26

a mai scris si Gheonoaia un articol k lumea, va vine sa credeti?

larry (3 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 16:34

la un asemenea articol,nu mai e nevoie de cuvinte

M (1 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 16:37

Grecia la euro a fost superioara cuieva , Sifodias oligofrenule ? NU ! si a castigat euro ! Felicitari Romania !

cheguevara (1 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 16:48

asa este meritul este a lui piturca,acuma vreau sa-i vad pe toti handicapatii care il criticau pe piturca pt. ca i-a convocat pe o.petre,codrea,nicolita,s.a.m.d,cum recunosc ca sunt niste fraieri

big_mac (1 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 16:54

era bine de tot pt fotbalul romanesc Piturca nu era dat afara de la nationala pt mofturile si impresiile lui hagi…. si cine stie poate calificarea aceasta la EURO 2008 ar fi fost una normala fara emotii si nu istorica… Oricum felicitari baietiilor nostrii pt devotamentul de care au dat dovada si pt faptul ca la vara voi iesi din nou in strada… la eventualele victorii …..

maky (5 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 16:55

sa nu ne imbatam cu apa rece. intr-adevar, am batut olanda, dar va puneti intrebarea ce articol ar fi facut ovidiu daca cele doua bare ale olandezilor erau de fapt goluri? sunt convins ca era ceva de genul NEPUTINTA IN MOCIRLA. numai ca dumnezeu(a se citi arbitrul de tusa) a fost roman…

termometru (2 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 16:59

Romania joaca cu rezervele. Jucatori mari nu sunt convocati la nationala din motive obscure. Nu cred in Piturca si nici in sistemul de joc ambiguu. Meritul lui Piturca este acela ca nu luam goluri. Atat.

Obsesia lui de a nu convoca jucatori de la Dinamo ne va arata si o alta fatza a lui Piturca. C-asa-i la barbut, nu iese intotdeauna zarul bun…

Mircea (663 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:11

Ca si la Steau, Dinamo, Rapid, avem jucatori care-si dau viata pe teren; este oare de ajuns?
poate ar trebui si jucatori de valoare, jucatori in forma.
Jocul a fost modest, si toata lumea se intreba dupa prima repriza daca vom reusi sa obtinem un egal…
Rezultatul in schimb este exceptional, obtinut cu multa munca, saacrificii si bafta; fiindca valoric suntem oricum sub olandezi.
Am jucat mai prost ca in Olanda si am castigat, am jucat mai prost decat au facut-o bulgarii in Olanda, si noi am castigat iar bulgarii au pierdut.
Asta e, am avut noroc cand trebuia si probabil vom merge la euro. Sper ca acolo sa jucam totusi ceva mai mult fotbal.

Rapidistul (19 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:12

@cheguevara : Nicolita si Ov Petre tot petarzi sunt, nu inteleg de ce tot apar oameni care ii ridica in slavi. Nu joaca mai nimic meci de meci, si nu numai la nationala, dar piturca se incapataneaza sa-i cheme in mod constant. Marica, dupa parerea mea, trece printr-o eclipsa de forma si nu ar fi trebuit convocat, poate Danciulescu ar fi fost o solutie mult mai buna.

Mircea (663 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:14

Prea mult entuziasm dupa un meci modest ca spectacol fotbalistic. Se vorbeste prea mult de valoare, noua generatie..hai sa fim seriosi: sa zicem merci ca n-am fost in grupa Scotiei, cu Franta, Italia si Ukraina.
Merita feleicitati jucatorii pentru daruirea pe teren.

lisimah (8 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:15

pentru termometru

l-a luat pe lobont
Pe cine sa ia in plus ?

ovidan (2 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:17

salutare domnule decan de virsta in ale ziaristicii…

ca intotdeauna la inaltzime…si la mai mare…

de acum munca pe capul vostru, al ziaristilor sportivi, cu calificarea asta…sa dea Domnul sa fiti ocupati de acuma din 2 in 2 ani….iar „printre” cu Champions League, stimabile ziarist…

cu simpatie si respect,

dan din ottawa canada

Luke (21 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:17

Pentru Maki,

Pai daca tot ne intrebam si facem supozitii cu daca… probabil ca pana acum de mai calificam de vreo doua ori daca Munteanu nu gresea la cornerul cu Norvegia, daca arbitrul ala hot nu acorda penalti la meciul cu Danemarca, daca , daca, daca… Asta-i fotbalul, bara nu se considera gol si castigatorul nu este cel care da mai multe bare ci acela care inscrie… Sa ne bucuram atunci cand castigam si sa-l lasam pe daca … in pace in fotbal.

Petrazzini (2 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:17

Adevarul a triumfat!
Hagi cel preamarit a ingropat Nationala in 2001. Piturca barbugiul e pe cale s-o califice a doua oara la CE.
Zdrentele complexate de le conduci si care, cu orice ocazie, au injurat generatia asta, cu adevarat de aur, de acum,ar trebui sa-si puna cenusa in cap, Ioanitoaie!

MM (2 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:21

Te mai intreb atunci odata, ca si ieri.Esti mandru acum ca ai facut tot posibilul sa fie dat afara Piturca in precedentul mandat??Ipocritule!

Bani pe net (1 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:23

Oare chiar a facut Piturca ceva? Mie mi s-a parut mai mult nimereala echipei, decat o tactica asa, super organizata.
Echipa a facut treaba, nu Piturca

tandd_12 (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:30

bani pe net,piturca l-a adus pe rosu cu bulgaria de am injurat o zi intreaga pe aici…..rosu a dat gol,tot piturca a jucat cu 3 inchizatori dintre care unu chivu care nu era locul lui acolo(dar parerea mea e ca a fost cel mai bun de pe teren)si a batut olanda…….asa ca hai sa n-o mai dam de gard,de injurat il injur si eu ca e un nebun,dar are rezultate nene ce sa-i facem???

Mircea (663 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:32

A iesit bine, am avut noroc. Dar daca nu iesea?
Evident Piturca este un selectioner bun, dar nu trebuie sa-i facem statuie. A pregatit meciul la egal, si ce-o iesi pe contraatac, poate om reusi vreun gol. Si asa a fost.
Daca marcam in prima repriza era cam nasol de noi…

Lori (1 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:32

Mai bine bateam pe bulgari in primul meci, cand am jucat oricum mai bine ca ieri si sa fi facut un egal cu olandezii. Acum o sa facem din noroc al 12-lea jucator pe principiul ca ne-au ars si pe noi de N ori. Din pacate cele 3 puncte puse in joc au ajuns sa tina de scuze pentru modul cum le castigi. Si sa nu uit: cei ce au jucat aseara sunt chiar cei mai buni pe postul lor? Eu zic ca cel putin 3 sunt buni cel mult ca rezerve.

tandd_12 (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:33

a facut o echipa cvasi-ultradefensiva si parerea mea e ca n-a gresit,ptr ca olanda chiar si cu echipa asta tot a ajuns de cateva ori la poarta.Sunt mai valorosi e adevarat si piturca a simtit din start asta,nu poti bate olanda atacand,e sinucidere curata

Stefan (1 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:34

@termometru
Bine ca Piturca nu prea ia jucatori de la Dinamo: dupa cum s-a vazut, Dinamo nu stie sa joace decat in liga lu’ Mitica.
Cum trebuie sa joace cu niscaiva straini se pierde.

Mircea (663 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:36

Poate vom nimeri in grupa cu Olanda la euro, sa vedem ce tactica vom aborda. Oricum, nu suntem de talia olandei, chiar daca vom casiga grupa.

tandd_12 (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:36

Lori ti-ai dat raspunsul singur……nu intotdeauna cel mai bun castiga,ci cel care baga mingea in poarta de mai multe ori,cu bulgaria am jucat bine shi-am pierdut 2 puncte si-mi vin in minte inca o gramadaaaa de meciuri in care am jucat si am pierdut admirabil(norvegia de 2 ori,danemarca,suedia la CM)….aseara am jucat ce trebuia,adica am inchis jocul si am sperat in minune

tandd_12 (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:38

Perfect spus stefan,io-s dinamovist,dar asta e adevarul dinamo n-are experienta meciurilor internationale care in general sunt toate decisive,nu e in campionat unde daca pierzi un meci ai shansa sa recuperezi in altul punctele

Mircea (663 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:40

Cel putin cu Danemarca (4 ratari singur cu portarul) am fost entuziasmat de calitatea spectacolului.
Si atunci daca castigam parca nu eram calificati direct, ci mai jucam un meci de baraj cu Spania

Mircea (663 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:42

Ce e aiureala asta cu alegerea stadionului? d-aia am castigat? ca s-a jucat la Constanta? Hai sa fim seriosi..

tandd_12 (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:43

mircea si eu am fost entuziasmat,am dat un cap si am indoit frigiderul de nervi…..si era nou al dreaq,

maky (5 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:44

dear LUKE,
ma bucur enorm ca am castigat, nu sunt carcotyas. dar nu sunt de acord cu cei care lauda jocul romaniei. in fata rezultatului, imi scot palaria, dar ca joc…trebuie sa recunoastem ca in afar de fundasi si portar, am jucat modest. sunt de acord sa laudam rezultatul, dar nu si jocul practicat de tricolori

Mircea (663 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:45

Asa ca am avut si meciuri in care am facut spectacol. Acum a fost spectacol zero, si avem ocazia sa aratam in meciul cu bulgarii ca suntem intr-adevar valorosi…

tandd_12 (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:47

Daca mergem in bulgaria calificati matematic….eu zic ca-i desfiintam,oricum greu de crezut ca ne mai pot lua inainte,tu-le mama lor de gogoshari imputiti,rea si proasta natie mai e asta

tandd_12 (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:49

In ce priveste jocul…..am vasut o gramada de meciuri dini etapa asta de preliminarii,stati fara grija ,nimeni nu mai face spectacol,nu prea-ti mai da mana sa faci spectacol cand mai sunt 2-3 meciuri de jjucat shi-ti trebuiesc puncte,iar in fata olandei sa faci spectacol e ca si cum te-ai duce la teatru in pielea goala

Mircea (663 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:51

Prost e stoichkov si inca cativa care intarata spiritele. De exemplu berbatov imi place, joaca ceva fotbal…
Asa ca sunt tare curios cum vom juca si as vrea sa vad spectacol…
Evident, suntem calificati (albanezii ne-au dat pasa de gol la ei acasa, asa ca nu cred sa ne puna probleme in ultimul meci)

Neil (3 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:54

mie imi place cand echipa castiga… si nationala si otelul, echipa mea favorita… de la un anumit nivel in fotbal trebuie sa joci cu cap… nu sa ataci ca bezmeticii… rezultatul conteaza… ca altfel nu mai au rost campionatele astea… si daca e si un meci frumos… cu atat mai mult… „creierul” e Puturca… el a reusit sa faca o echipa din jucatorii astia… astept ca si Grigoras sa faca la Otelul acelasi lucru… tactica de joc se face pentru fiecare meci cat mai potrivita scopului… sa castigi… Hai Romania! hai Otelul!

asarat (5 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:54

e prima data cand aud c-a fost off-side. parca mai stirbeste un pic din victorie

asarat (5 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:57

imi amintest de piturca dupa acel 2-0 de la roterdam.Mi se parea un antrenor mediocru,apoi brusc mi-am amintit ca ne-a mai calificat o data si mi-am recapatat increderea in el.Acum il vad ca pe un bun strateg si ca pe un bun pedagog.

Mircea (663 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 17:58

Piturca e selectioner bun, peste Iordanescu, are insa si el protejatii lui…
Tactica a fost, aparare si ce-o fi pe atac, vreo lovitura libera, ceva…
Si-a mers.
Acuma multi discuta despre Piturca comparativ: precum ca ar fi selectioner bun, dar ca antrenor la o echipa de club ceva mai slab..

eumis (1 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 18:07

Piturca este a doua oara cand dovedeste ca poate conduce o echipa a Romaniei spre victorie (a se citi calificare), chiar daca nu avem decat cateva valori printre 11-le de baza (Lobont, Chivu, Mutu) si restul deocamdata oameni muncitori (dar nu toti).
Daca nu erau mofturile acelei generatii de aur, probabil cu Piti la comanda am mai avut 1-2 calficari la campionate mondiale sau europene pe care le-am vazut de acasa (adica ei, jucatorii…pt ca noi, marea majoritate tot de acasa le vedeam, dar ne-am fi uitat la ai nostri).

m3tall (3 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 18:08

TERMINATI ODATA CU RECLAMELE CARE APAR ASA DINTR-O DATA CA NU INTERESEAZA PE NIMENIIII….DOAR STRESEAZA….EU INTELEG CA VOI LUATI O GRAMADA DE BANI FARA SA VA PESE DE USERI…DAR TOTUSI EXISTA O LIMITA….SI O RECLAMA SIMPLA FACUTA CUM TREBUIE CRED CA ISI ATINGE MAI BINE SCPUL. NICI MACAR NU AM APUCAT SA CITESC ARTICOLUL DIRECT MI-O SARIT RECLAMA AIA IN FATA…..FFFFFF ENERVANT

Sexul Oral (7 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 18:09

Sexul oral
Pentru multa lume, sexul oral face deja parte din meniul obisnuit. Un act sexual parca nu e complet fara aceasta etapa si putine fete mai fac mofturi cand le ceri asa ceva. Problema se pune insa la calitate… atat femeile, cat si barbatii, se plang ca rareori au parte de o prestatie orala reusita.

Mai sunt insa destui care refuza sexul oral, din motive care de care mai ciudate. Auzi tot felul de povesti in jur pe aceasta tema, de stai si te minunezi pe ce lume traim. Recent, fiind chemat pentru ceva munci acasa la parintii mei, am auzit o conversatie intre mama mea si o prietena ceva mai tanara, necasatorita

continuarea articolului pe http://www.idoli.ro/news97.htm

Red colour (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 18:14

Piturca a avut bafta shi atit. Restul l-a facut echipa si Dumnezeu. Cit despre abureala cu Piturca, la pauza, las-o moale, caci nici el n-a comentat cum a mobilizat jucatorii….Poate nici nu i-a mobilizat.

tandd_12 (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 18:17

Ai dreptate,nu i-a mutat,i-a scos la pressing in schimb cate 4-5 nu numai marica,da nu el,pompiliu popescu cred ca le-a zis,cei 3 inchizatori de fapt i-a bagat portaru stadionului din C-ta

aciduzzu (78 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 18:18

Bravo, foarte bine spus, „nici nu trebuie”, dar cred ca ai zis din greseala, desi tare m-as bucura sa si intelegeti si voi ziaristii in ceasul al 12-lea treaba asta cu „nici nu trebuie” si sa incetati odata sa-l mai muscati de partea dorsala ca nu cheama pe unul sau pe altul sau ca nu da interviuri in exclusivitate la orele la care vreti voi. Piti e cel mai tare si stie el ce face, bravo Piti!

tandd_12 (79 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 18:23

acidutzzu…perfect spus,antrenorul se judeca dupa rezultat nu dupa culoarea camasii sau a sportului preferat(barbut) ca faceti precum becali acum il injurati ca de ce n-are sapca sau de ce careu nostru are 16 m la fel ca al lor,am castigat si punct,doar asta era obiectivu.

io (1 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 18:32

NU A FOST OFFSIDE!!!!!!!!!!

blitz (1 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 18:53

ce sa mai vb tata ,marele merit esta a lui PITURCA,ptr ca a dem ca poate sa si tina jucatorii in frau sa si lase fitele si distractiile la o parte si in final stie meserie si sa nu uitam ca a fost printre singurii care l a sustinut pe mutu in momentele grele.BRAVO BRAVO BRAVO PITI PITI PITI

calin (4 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 19:57

Felicitari Piti !

A „facut ” echipa perfect tinand cont si de calibrul adverasului !
In sfarsit Romania are noroc, era si timpul !

MARIUS7 (1338 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 21:02

**** ***** *** dinamo!!!!!

MARIUS7 (1338 comentarii)  •  14 octombrie 2007, 21:03

s u g e p u l a m i DINAMO!!!

Comentează