Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

“Profesorul” lui Hagi

… se angajează în faţa cititorilor că astăzi e ultima oară cînd scrie despre finanţatorul Stelei

Continuă să curgă comentariile referitoare la demisia lui Hagi. Majoritatea ţin partea fostului tehnician din Ghencea, altele însă apreciază că Steaua era totuşi o […]

sâmbătă, 22 septembrie 2007, 12:14

… se angajează în faţa cititorilor că astăzi e ultima oară cînd scrie despre finanţatorul Stelei

Continuă să curgă comentariile referitoare la demisia lui Hagi. Majoritatea ţin partea fostului tehnician din Ghencea, altele însă apreciază că Steaua era totuşi o căciulă prea mare pentru Hagi. În paralel, Gigi Becali s-a străduit să explice cum au decurs lucrurile, dar în stilul lui confuz, alambicat. Conform căruia cînd a fost decis să-l debarce pe Hagi, cînd a ezitat. Cînd l-a preţuit şi i-a respectat opiniile, cînd l-a umilit şi i-a impus nu doar echipa, ci şi schimbările de pe parcursul meciurilor. Greu de spus unde-i adevărul deoarece afirmaţiile patronului s-au bătut adesea cap în cap. Din torentul de fraze rostite de acesta una a surprins însă foarte tare. A şocat de-a dreptul. Pasămite, în avionul de Praga, cîteva persoane din anturaj i-au cerut finanţatorului să se bage peste antrenor. “Gigi, fă ceva, că tu te pricepi la fotbal mai bine decît Hagi!”, s-a fălit latifundiarul că l-ar fi îndemnat unii apropiaţi. Ajunge să auzi o asemenea enormitate pentru a te mira că există cineva care să creadă în ea. O descoperi şi te întrebi dacă un om cu mintea sănătoasă poate să-şi închipuie că Gigi Becali are competenţa să-i dea lecţii de fotbal lui Hagi?! Iată că răspunsul e da, iar “profesorul” nu trebuie căutat prea departe, e însuşi Gigi Becali! Rezultă că, încurajat să gîndească aşa de cei care, obişnuiţi să-i cînte în strună, să-l perie, i-au cultivat cu rîvnă megalomania, patronul Stelei chiar a pierdut orice măsură. Chiar a depăşit orice limită. A mai lansat el destule inepţii, dar aceasta le întrece pe toate. E atît de fără margini gogomănia, o imensă prostie, încît te lasă interzis, fără replică. Te împinge doar să te cruceşti şi să-ţi scuipi în sîn.

Cum scriu pentru ultima oară despre miliardarul din Pipera, am ales pentru finalul articolului de faţă, practic la întîmplare, unul dintre sutele de mesaje primite pe marginea temei în discuţie. Fiind lung, reproduc esenţialul: “Dacă Hagi e sau nu un antrenor bun o va arăta timpul. El va arăta şi ce se va întîmpla cu Steaua sub conducerea dictatorială a lui Gigi Becali. Sînt stelist şi voi fi pînă la moarte, dar asta nu-i Steaua pe care o ştiu de cînd eram mic, cea care mă făcea să ies pe străzi şi să plîng de fericire. Mi-e teamă că numele ei va ajunge o marcă de lactate ori ceva în genul acesta. Că viitorul va aduce oi păscînd pe stadion şi brînză vîndută la casele de bilete. Doamne fereşte, forza Steaua!”. Nu contează cine a trimis textul de mai sus. Important e, dar şi îngrijorător, că sînt din ce în ce mai numeroşi suporterii roş-albaştri care judecă astfel.

Comentarii (447)Adaugă comentariu

777 (33 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:26

@Zidane,poate ar trebui sa sti si tu ca inainte aveati soldatzei la meciuri pana si-a bagat Ceausescu coada.Acum daca nu-l aveati pe Becali erati niste mediocri cu Paunescu.

Corneliu Popa (116 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:27

Pentru Beheheee!!

Esti invitatul meu!! Crezi ca esti primul?

In vene am sange ROS-ALBASTRU (12 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:30

PAI DAK BEKLI TRE IMPUSCAT ZDRENTELE ASTA CARE AU DISTRUS TARA CE TREBUIE FACUT CU ELE??? STATUI????MAI GANDITI DREAQ Q CAPU……………MAI LASATI FOTBALU K NU VA PRICEPETI………SI NU IL MAI APARATI P HAGI K E ZERO BARAT DE LA LIMBA ROMANA LA FOTBAL…..SI KND SPUN FOTBAL SPUN ANTRENORAT…………………………

Adi stelistul (137 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:30

@ Corneliu Popa

„Mai bun manager” decat Hagi, vrei sa spui? Nu comentez. Dar „bun manager”, niciodata.
Nu-ti trebuie multe doctorate sa faci schimburi de teren cu Armata prin mijloace mai mult decat dubioase si apoi sa-ti creasca averea odata cu pretul terenului. In rest, alte afaceri? Stii ceva? Cu Steaua se vede dupa campaniile de achizitii, dupa scandalul cu MM Stoica su dupa altele, care e gandirea manageriala.
Scuza-ma, dar asa cum face afaceri Becali, stia si „beheheee” s-o faca. (imi pare rau ca-l bag in seama, dar n-am gasit alt exemplu mai elocvent).

Gigel (218 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:30

Presa l-a facut mare pe jiji…Acum nu mai scapati de el.Cum facea jiji un part cum era la stiri.Multumim PROTV SI ANTENA1!

777 (33 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:30

Cand vad unele laturi de-ale lui Becali imi aduce aminte de filmul „Ultimul rege al Scotiei”,dar are si unele parti bune.A ajutat multi oameni(chiar de-ar fi facut-o ptr faima) si v-a ajutat sa faceti performanta.

flore (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:31

sa te bata dumnezeu becali cu tot neamu to esti un fals cat china

MM (218 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:32

Vai de capul vostru.Steaua echipa de tigani machidoni…

S-A DESCHIS BAR TIKITAKA (39 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:33

Mai multe articole noi in bar.Enjoy.

Mai lasa-ti-l pe Gigi ca din cauza noastra a luat-o razna.L-am facut sa se simta prea important.Mai important decat trebuie.Mai sunt si alti oameni cu bani sau sefi de club,insa nu chiar asa …..vrr..nu mai zic nimic.Hai la o bere in bar 🙂

UN ROMAN FAN FOTBAL (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:34

buna ziua. am ami multe nedumerii: 1 ce a cautat hagi la steaua? 2 nu i-a ajuns ce a facut la timisoara? 3 gigi berbec e prost sau face pe prostul pt audienta 4 ioanitoaia cat mai minti ca nu faci aia si aia. esti fumat bre, zau 5 azi fotbalul e fashion 6 se da bine pe post marci ca steaua, dinamo, rapid, UCL, deci orice scandal sau barfa e binevenita 7 ioanitoaia, te uiti la emisiunile si declaratiile din trecut? macar cu 1 an. nota 10 activitate, dar acu cam bati campii, zau 8 hagi e hagi, cu bune si rele. daca acceptam ce a facut bun trebuie sa acceptam ca unele chestii il depasesc, cam de vreo 5 ani incoace. sa scoata o carte cu memorii, da bine la public. jos palaria pt ce a facut bun pt fotbalul si tara noastra dar pt ca nu recunoaste cand greseste 3 ultimul punct de ceva ani nu mai avem loc de hagi. e singurul mare fost vedeta? am avut f multi sportivi valorosi. toate cele bune romanilor

sev7 (3 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:38

BRAVOOOOOOOOOO DECENEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

scooter (2 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:39

Trebuie retinut un lucru , acest personaj da foarte multi bani pentru imagine si promovarea lui. Sunt multi ziaristi la ordinele lui care ii stau in genunchi . cu bani grei pe care ii iau de la acest personaj incult. Rusine in primul rand pentru oamenii din presa si din tv. pt. ca se umilesc in fata banilor. Un lucru vreau sa va m-ai spun , promovati valorile oameni buni pt. ca ati crescut intr-o tara cu o istorie pt. care trebuie sa fim mandri si nu sa ajungem sa decadem atat de mult , macar pt. cei care si-au dat viata pt. acest pamant luptand si aparand binele acestei tari cu pretul vietii lor .

GIUBY (44 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:40

NU-L MAI INVITATI PE CRETIN LA NICI O EMISIUNE CA VA CRESTE IN SONDAJE SI MI-E FRICA SA NU AJUNGA PRESEDIMTE..
ASTA E MAI DEMENT CA CEAUSESCU…

cristi (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:41

De acord cu tine Sefu ,dar nu o sa te tii de cuvant;peste o zi sau doua veti scrie iarasi de oier pentru ca nu va puteti aptine, va vinde ziarul si va aduce audienta.
Dupa parerea mea Becali s-a comportat asa cu Hagi ca sa-l determine sa-si dea demisia si astfel sa nu-i mai plateasca clauza din contract, patronul fiind obligat sa-i dea in jur de 1,5milioane $ pt. 3 ani de contract.Astfel Gigi a scapat de Hagi fara sa dea nici ci un leu.Poate ca avea si Becali dreptate dar felul cum s-a comportat cu Hagi, stirbindu-i autoritatea, demnitatea,onoarea,arata niste interese ascunse, greu de patruns dar si o minte primitiva incapabila sa discearna daca ce face este bine sau rau.

Corneliu Popa (116 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:43

Nea Adi,

Am impresia ca esti un om de calitate. Eu nu sutin ca Becali nu este un monstru condus de dl Pavel!! Doctrinarul de Pavel a gasit un exponat care sa-i faca „jocurile” si l-a aruncat la inaintare!! Presa a pus botul!! Si excrocheria este gata! Problemele pe care le sutin eu sunt:

– Becali, deocamdata juridic, nu a fost condamnat pentru terenurile cu Armata!! Dac dl ministru i-a oferit trenul la schimb, ce era prost sa nu fie de acord? Eu stiu ca trenurile d-lui ministru erau cu „niscai probleme” si asa i le-a dat lui Becali!!
– Fosti sportivi de performanta de clubul Steaua, daca investeaua si ei, nu era Gigi Becali acum majoritar
– Nu inteleg – principial – de ce numai clubul Steaua trebuie sa obtina aprobarea „opiniei publice” si presei ca sa poata concedia un antrenor sau jucator? De ca la celelalte 3echipe este un alt etalon? Actionarii de aiurea pot sa faca ce doresc?

sev7 (3 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:45

REVIN DOMNULE IOANITOAIA….. NU SE POATE SA FITI DUMNEAVOASTRA CEL CARE IA ATITUDINE SI CREEAZA ACEST ” CURENT MEDIATIC ANTI BECALI” MA GINDESC CA TOT DVS SINTETI CEL CARE A CREAT PRIMUL SHOW FOTBALISTIC DIN ROMANIA – DECI PUTERE ATI AVEA-

djbryan (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:47

este o idee excelenta, aceasta de a nu mai scrie despre cioban. V-as propune si o alta idee insa : sa lansati o campanie de presa nationala care sa aiba ca rezultat alungarea acestui „om” din presa scrisa dar mai ales de pe sticla. Este infect si e dureros sa vezi cat de mult te pot scufunda banii in ochii societatii atunci cand nu ai pic de atitudine si educatie. Poate cu oile s-o descurca mai bine, dar nu sunt sigur… Jos Becali.

Adi stelistul (137 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:50

@ Corneliu Popa

Nu, n-a fost condamnat si probabil nici nu va fi. Asa cum zici, daca ministrul a propus… Ma intreb de ce nu s-a propus taranilor din satul giurgiuvean unde avea terenurile cu care s-a facut schimbul. sunt curios cati refuzau.
Corect, Becali a ajuns actionar majoritar datorita unui concurs de imprejurari nefaste. Dar au fost unii care i-au creat premisele necesare (Hrebenciuc ar fi fost creierul, dupa cum zic barfele, inclusiv in ce priveste ascensiunea politica a lui Becali).
Nu cred ca se pune problema „aprobarii opiniei publice”. Si plecarea lui Rednic sau Andone de la Dinamo si a lui Lucescu jr. de la Rapid s-au comentat la fel. Daca te uiti pe blogul GSP, chiar si plecarea lui Mourinho de la Chelsea a starnit comentarii.

emil mihai 1923 (143 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:51

sa intre becali badaranul…
pe orice post dar sa intre in teren…

L337 Owner (26 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:52

Becali a inceput prin a fi simpatic, apoi a continuat prin a fi prost, apoi nebun, acum e de-a dreptul diabolic. Nu-mi mai vine sa rad deloc…

Smilley75 (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:53

Super idee!
Ignorarea acestui individ ar fi o solutie pentru depoluarea mediei romanesti. Nu e chip sa rasfoiesti un ziar sau sa urmaresti o emisiune sportiva fara a intalni chipul schimonosit de ura, ” emanand ” stiinta, al acestui acestui personaj. Stia cineva de el daca nu i se asocia numele celui al Stelei? Ba mai mult, aceasta asociere perfida, l-a facut sa aiba aspiratii la conducerea unei tari?!?!? Parca mai ieri scapam de un ” leader ” cu 4 clase … Si asa lumea e confuza ca nu mai afla nici un conducator printre cei ramasi prin tara … cei destepti au plecat de mult pe alte meleaguri, incantand cu inteligenta si seriozitatea de care dau dovada zi de zi! Deci, media ar trebui sa prezinte cat mai putin sau deloc astfel de ” fetze „, gen Becali, Vanghelie sa care dau bine pe ” sticla „, dar ne afunda tot mai mult in penibil! Revenind la problema in discutie, inchei intrebandu-va : oare nu exista capuri mai luminate, care sa aiba si potenta financiara, in stare sa preia aceasta echipa renumita … nu as vrea sa se supere fanii altor echipe pentr acest epitet, dar pana una alta, doar in Ghencea rasuna superbele acorduri ale imnului CL!
Sperand intr-o rezolvare urgenta a acestei situatii jenante, va urez mult succes in demersul dumneavoastra, domnule Ioanitoaia, mereu in avangarda luptei pentru un fotbal ” curat ” in Romania !
Cu respect,
un tip caruia ii pasa de Steaua!

repli’KANT (4 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:54

De vina pt mediatizarea intensa a lui…., stiti voi cui, nu este mass-media ci noi, adresantii, caci atat de prosti suntem de-i facem rating imbecilului pe la emisiunile la care merge si ziarelor in care apare. Oricum, era normal sa apara o asemenea reactie a mediei, cam tarzie ce-i drept, dar problema se mai pune si in alte moduri:
1)- cei care se cred suporteri ai stelei(nu huliganii extremisti) sa organizeze un miting autorizat prin care sa-l conteste pe cel care le-a luat echipa sub patronat fara sa-i intrebe(chiar daca ei nu pun bani la bataie ca…., ma rog, totusi drepturile de televizare presupun participarea suporterilor)
2)- raul nu are fiinta proprie, el apare acolo unde este lasat sa apara, deci nu-l mai bagati in seama ca moare singur
3)- sa nu i se mai recunoasca atatea merite ,ca nu le are; banii pe care i-a facut nu sunt curati, el insusi recunoscand acest lucru la o emisiune „Procesul etapei”, cand il invata pe Sechelariu cum sa faca evaziune fiscala fara sa fie prins
4)- motivele investitiei sunt de alta natura decat dragostea fata de steaua, ele avand izuri populiste, poate asa se vor teme si vor fi intimidati cei care vor sa-si faca datoria de angajati ai fiscului(vezi pe fostul ministru al finantelor)
Asa ca,domnule cioban, nu e de-ajuns sa ai bani, trebuie sa ai si onoare, nu orgoliu. Apropo, nu erai tu ala care le cara gentile lui HAGI si RADUCIOIU?

emil mihai 1923 (143 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:54

lucram in ministerul apararii nationale cand a primit becali badaranul oferta de schimb de terenuri…
va inchipuiti ca mai toti erau stelisti in minister si in unitati..ramasi de pe vremea lui ceausescu si fiul..
cu cateva luni inaintre de schimb se stia ca va veni cineva care va finanta steaua…dupa schimbul de terenuri prin care becali badaranul a castigat 3 milioane de dolari, cu ce suma credeti ca a finantat steaua ?
ati ghicit: 3 milioane !!!! pai nu ?
curios, nu ?

un adevarat stelist (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 15:59

ma doare cand scriu vorbele urmatoare si ma doare nu ca le scriu ci ca sunt incredibil de adevarate. becali este un produs al prostiei romanesti conservata de atata timp si care a avut ocazia sa iasa la iveala doar de cateva ori (ceausescu, iliescu si cam toti politicienii nostri in sec 20). adormita fortat sau mai degraba ascunsa de ochiul lumii in anii ce au trecut prostia aceasta imensa la care am contribuit si din pacate inca mai contribuim cu totii a gasit momentul perfect in care sa iasa la iveala si gazda perfecta care s-o intruchipeze: un fost cioban care a recunoscut pe ocolite ca isi satisfacea nevoile cu oile de la stana in tinerete, care a vandut lactate in schimbul terenurilor si ,dupa alte cateva manuieli dupa revolutie, s-a trezit plin de bani si cu putine lucruri pe care sa-i cheltuiasca. si restul il stim in mare parte. Ceea ce este dureros domnule ioanitoaia este ca prostia atrage la randul ei mai multa prostie si in cazul de fata si creeaza. zicala aceea veche si care niciodata nu va fi golita de adevar :” prostul nu e prost destul daca nu e si fudul” se aplica aici cu o eficacitate infricosatoare. avand bani si relatii acest cioban imbogatit peste noapte trebuia sa aiba si imagine ca la ce sunt buni banii daca nu stie toata lumea ca ii ai nu? si ce modalitate mai buna decat sa cumperi o echipa de fotbal (sportul nr 1 in lume si mai ales in romania) si nu orice echipa ca doar nu te dai mare cu, sa zicem, avantul ciorogarla. nu, cumperi o echipa cu foarte mult presitigiu( macar in tara) si istorie si cu o masa foarte mare de fani ( ca totusi trebuie sa fii si respectat nu ?). si cum singura care era in declin si cu, care mai avea si afaceri era steaua, tot raul din lume chiar si diavolul l-a indemnat sa preia Steaua. toate bune si frumoase pana aici n-ar fi singurul din lume care ar fi facut asta dar continuarea e dezastruoasa. cum ziceam prostia atrage prostie si cum televiziunea e cea mai buna si rapida cale de a promova prostia, acestui cioban modern ca sa zic asa nu i se pare de ajuns cat a furat si cate manuieli a facut sa „obtina ” steaua si se hotaraste sa-isi imparta prostia lumii prin intermediul celui mai prost, mai nociv si mai hipnotizant post de televiziune de pe atunci : pro tv. aceasta breasla de jurnalisti cu facultatea terminata la cu taxa si aia de-abi a de-abia au avut ca scop principal de cand au inceput cultivarea prostiei,exploatarea si inevitabil raspandirea acesteia profitand de faptul ca nu erau prea multe televiziuni cand au iesit ei pe piata.ei au vazut in acest cioban sursa interminabila de prostie pura pe care o cautau de atata vreme si din care puteau sa scoata extraordinar de multi bani. si ce rau poate sa-ti faca prostia tie celui care o raspanadesti dar nu o cultivi , o importi de la altul, mai ales cand poti sa scoti si bani buni de pe urma acesteia? nici unul. mai mult daca sursa te mai si plateste ca s-o promovezi, pe langa faptul ca iti scoteai bani imensi din simpla promovare e deja raiul pe pamant. de ce sa nu raspandim prostie in toata tara cand aceasta exista deja? n-a murit nimeni de prost pana acum la propriu deci nu patim nimic. si asa au tinut-o ani buni. ciobanul devenea incetul cu incetul cred ca fara voia lui o imagine nationala un monument al prostiei pure dar care ,surpriza!! nu era chiar urat si batjocorit ci dimpotriva lumea il accepta ca unul de-al lor si il respecta pentru ca avea bani( si daca asta nu e dovada ca romanii in majoritate sunt prosti nu stiu ce e ). logic celelalte televiziuni vazand ca infama televiziune face bani pe seama lui ca tot romanul se ia dupa aceasta si deja ciobanul e prezent peste tot. nu mai stie nimeni cum sa scape de el. si incredibil chiar daca face gafe si vorbeste ca ultimul retardat de la spitalul de oameni speciali de la vedea el este in continuare respectat. in acelasi timp se prind toti de ideea ca tot ce contine ciobanul vinde. si astfel se ajunge la fenomenul ciobanul prost, incult cu pretentii de razboinic, marele magnat de … nimic sincer (cateva terenuri acolo si cam atat). cata caterinca se face de el degeaba. in continuare se crede important si e promovat la fel. chiar si cand il injura p patronul unui trust important… nimic. nici nu se clinteste de pe pozitia lui de acolo de sus printre razboinicii luminii si mihai viteazul si stefan cel mare si… ce sa mai dumnezeu in persoana. si ce il face asa mare va intrebati ca noi toti de altfel. raspunsul e sunul singur NOI TOTI. stiu ca generalizez dar asa este. principalii sunt oamenii din televiziune de care am vorbit. apoi sunt cei din presa care, numai la noi cred, apartin de televiziuni majoritatea si il publica in ziare… si hai sa recunoastem majoritatea celor care cumpara ziare de sport in ziua de azi nu se pot mandri cu un coeficient de inteligenta prea ridicat ( nu zic toti dar multi ) si cumpara ziarul cu unicul scop de a mai vedea ce a mai declarat ciobanul fie ca ii respecta opinia( si desi pare imposibil exista si cazuri de acest fel) fie ca vor sa rada putin de idiotenia acestuia. si acum va pun intrebarea domnule ioanitoaia cum sa nu fie acest cioban asa increzut si sa aiba impresia ca poate face orice chiar sa distruga o echipa la care tinem atatia oameni de mici? si asta nu e nimic pe langa ce a facut si ce mai poate face atata timp cat ne invadeaza bunul simt si intelectul cu o violenta exagerata prin toate mijloacele media posibile de la noi. o sa treaca foarte mult timp pana cand acest oier nu o sa se mai vanda dar atunci o sa fie prea tarziu… atunci vom avea o tara jumatate plina de hahalere zdrente si razboinici. dar voi nu va ganditi cand il promovati ( si aici nu ma refer numai la gazeta si la dumneavoastra ci la toata media) ce efecte poate avea acesta asupra oamenilor si a gandirii acestora pe termen lung. dar chiar asa sunteti orbi de banii pe care vi-i aduce acest driopitec imbracat in haine de cioban? normal ca isi permite sa isi bata joc de hagi (chiar daca nu a facut mult ca antrenor sa recunoastem) daca stie ca apare la televizor si toti il trateaza ca pe presedinte si insista ca are dreptate… chiar mai bine decat pe basescu de aceea il vor foarte multi in locul lui( e tragic dar adevarat). aici o sa aplic o veche credinta de a mea : omul nu e vinovat ca e prost, vinovat este cel care nu-l indreapta spre calea cea buna. si daca voi presa care va trimiteti ziarele in casele noastre in fiecare zi il admirati si il pupati stiti voi unde ( si aici generalizez stiu.. gazeta chiar nu prea a facut acest lucru dar nici nu a atacat ciobanul indeajuns) normal nu sunteti voi vinovati pentru situatia in care s-a ajuns? prostull se hraneste prin prostie si daca cineva din media sufera de sindromul acesta ii e de ajuns. ignorarea e o idee buna dar nu prea stiu cat o sa tina. sa nu uitati un lucru pe care l-am mai zis :PROSTIA VINDE. este admirabila intentia macar dumneavoastra sa nu va mai coborati la nivelul ciobanului si poate se vor lua si ceilalti dupa dumneavoastra dar ma indoiesc ca cei din pro vor face asa ceva pur si simplu trebuie sa le dea cineva bani sa nu mai promoeze ciobanul ca altfel nu cred. ce face banul din om e incredibil, stiu poate or sa regrete cand isi vor vedea copii mai tarziu la fel de ciobani ca acela pentru care s-au prostituat in continuu ani buni.
in speranta ca se vor alatura mai multi cauzei dumneavoastra va urez mult succes dar cred ca a venit vremea sa nu il mai puneti pe prima pagina nu credeti ? giginho ??? hai totusi. eu inca ma indoiesc pentru ca ciobanul are mult prea multa prostie cu care sa se hraneasca inca si masa e in crestere din pacate…..

scooter (2 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:00

Cuvantul cred ca cel mai bn. numele lui sa fie trecut ” personaj” macar noi Stelistii sa fim uniti. Jos incultura , promovati valorile oameni buni de la TV. nu personaje sinistre ale istoriei comuniste demult apuse. Unde sunt Stefanescu , Ungureanu , Majearu , Stoica si atatia altii care au facut atat de multe pt. fotbal si pt. care merita atat de mult din partea voastra! Rusine sa va fie! Multumim Ioanitoaia pt. atitudinea ta asupra mascariciului , acestui om mizerabil care ar trebui sa stea dupa gratii alaturi de multi altii de teapa lui la cat au furat din tara asta , si sunt acum numiti investitori ! Luati atitudine fata de escroci , daca aveti un pic de patriotism si macar un pic sa contribuiti si voi macar cu atat pt. ca altii au platit cu jertfa suprema pt. ca noi sa fim liberi .

champion (3 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:00

e bine ca ati inceput ds…poate va urmeaza si altcineva exemplul. respect.

mario (8 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:02

da doamne mintea romanului de pe urma! sper ca pasul facut de dl ioanitoaia sa fie urmat si de alti ziaristi romani de top. eu deja fac alergie cand aud(vad citesc)de el

Carcalicea Ion (3 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:04

Este foarte buna hotararea dvs. si ar fi un mare castig daca toti ziaristii si realizatorii de televiziune v-ar urma exemplul,pentru ca „becali” nu este decat un produs al publicitatii,care este,in general,atributul esential al mass-media din Romania.Asa cum spunea cineva mai sus,un becali fara presa este un becali care nu exista.In acest mod poate dispar ciupercile astea,care se ridica din nimic,adica din ignoranta omului de rand,care nu vede dincolo de burta si de pomeni.

tarzanboy (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:06

domnule ovidiu,, multe felicitari pentru aceasta initiativa.Cert este ca nu se poate scrie nimic daca nu ai un subiect onest,eu mereu l-am considerat pe becali o ;cantitate neglijabila; si nu puteam antelege de ce totusi se vorbeste despre el, acest vid imens pe care steaua al are la conducere.
Oricum eu despre becali pot spune: IARTA-L DOAMNE CA NU STIE CE FACE,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dar nu cred ca are sanse.

dumneavoastra puteti fi anceputul sfarsitului ,acestui fenomen numit
becali

toshiba (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:08

Omul asta…ciobanul..numai de rusine ne face.eu stau in Spania..si El Mundo Deportivo a scris de cearta dintre hagi si branzarul asta….e o greseala umana.e mai rau ca si hitler…iar stalin…era copil mic.trebuie sa vb cu al’qaida sa-l asasineze :))

george (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:08

asa cum ai zis domnule ioanitoaia timpu va arata cn a a avut dreptate,si ce mare antrenor va fi hagi,lucru de care ma indoiesc.cred sincer k p steaua demisia lui hagi este cel mai bun lucru,si asta o sa vedem peste o ora la meciul cu uta………

Megaditzu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:10

Mda, stau si-mi pun o serie de intrebari in ultimul timp, gandindu-ma la prezentul pe care-l traim pe care Kafka il descrie si nu cei prezenti:
– Cat o sa mai suportam, noi, oamenii de buna credintza, cei care venim pentru sport pe stadion shi nu pentru circ, spectacolul asta grotesc in care niste oameni fara structura osoasa (si aceea orizontala), imbogatiti prin ponturi si nu munca (vezi situatia majoritatii oamenilor bogati din Romania) sa-si cumpere jucarii care se cheama Steaua, Dinamo, Rapid, Poli Timisoara FC Bacau etc. si sa se joace cu ele in vazul nostru dupa ce ni le-au furat, sa ne jigneasca prin atitudini copilaresti de genul:Fac ce vreau cu jucaria mea?
– Cat o sa mai permita oamenii de sport sa primeasca lectii despre acest fenomen de la pacalicii astia doar pentru ca, repet: Fac ce vreau cu jucaria mea?
– Cat o sa le mai faca reclama ziaristii, analfabetilor astora care sunt ca nivel intelectual poate nici in Epoca Primitiva, incomparabil, deci cu cel al oamenilor de presa?
Da`chiar nu s-a saturat nimeni de pacaleala asta colectiva, de nesimtire shi prostie care , se pare, ne conduc la toate nivelurile? Chiar nu se intriga nimeni in tara asta ca nu inaintam deloc pentru ca nu deschidem ochii?
Cand o sa se intample absentza pe terenurile de fotbal (jucariile altora si nu ale oamenilor care au speranta si iubesc sportul) dupa o ineptie scoasa de protozoarele astea.
Cand o sa mutam canalul de pe fotbal pentru a vedea un alt sport (mai „iubit” de public, chipirile) sau la alt spectacol?
Hai, fratilor sa ne mai trezim un pic….o sa merite efortul!

sanchi (2 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:13

Sa ma prezint, sunt DINAMOVIST, iar acum sa trecem la treaba!!!
Indiferent de clubul la care ar fi finantator, un individ ca mojiji, nu s-ar putea intamla nimic bun cu acel club. Uitati-va cum stau in clasament sau care este atmosfera la cluburile la care stapanii acestora sunt tot felul de parveniti. Cu totii, fara exceptie, incearca sa ne demonstreze ceea ce n-au putut demonstra prin scoli sau ca sunt pri

Corneliu Popa (116 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:13

D-lui Ady

Merci. Dar nu m-ai convins!! Si Rednic a fost mare jucator dar parca este mai bun decat Hagi ca antrenor!! Nu? O spun rezultatele! Rednic si Lucescu jr au plecat de la echipele lor fara vot unanim, fara sa fie atacati actionarii!! S-a pus canva intrebarea: „cum Dumnezeu, un oier, a pacalit un MINISTER, nu stiu cati juristi de la Minister si nu stiu cati notari? Haida, de!!! S-avem rezon!! Sa nu-l facem pe becali Fat Frumos, ca nu e!! A atacat acolo unde unii au avut intrese si altii au fost lasi si l-au lasat sa creasca!! Iar mass media a avut un cuvant geu de sous in asccensiunea oierului!! Acum LEGAL n-au ce sa-i faca!! Decat in Justitie!!

takada (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:16

PENTRU PRESA SCRISA,si nu numai:

Nu-i mai publicati ineptiile,el le tien ca sa-si faca publicitate pe seama presei.chiar daca va plateste sa-i publicati ineptiile ar fi bine sa refuzati.un asemenea individ analfabet nu are ce cauta intr-un ziar mare de sport.
si cand mai discutati de Steaua incercati sa publicati doar ceea ce spune A.Ilie,Argaseala,antrenorul ales.pe acel individ numit patron,ar trebui sa nu-i mai publicati numele,sa spuneti doar „finantator,patron”,dar fara ai publica numele.doar asa lumea va sti ,implicit si el daca il duce mintea,ca e pe alaturi de fenomen,e pe alaturi de civilizatia sec.XXI,e pe alaturi de respectul cuvenit oamenilor din jurul lui.
asa ar trebui sa pateasca si alti intrusi din fotbal,politica etc,ca sa nu le mai auzim ineptiile si aberatiile zilnice.sa nu mai stim de oameni urcati pe un munte de bani si care cred ca doar cu banul lor pot cumpara suflete de oameni.
Numai bine!

Dinny (681 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:17

Sa-ti fi venit mintea la cap moshule ?????….Mira-m-ash…!!!!
Te lepezi de INTERESUL SUBALTERN ????
Ai ajuns sa nu te mai suporti nici tu in haina de lacheu ????
…TARZIU….FOARTE TARZIU….dar mai bine…decat deloc.
SI EXTINDE REGULA LA TOATA REDACTIA…..”creatrorule…..”
Fiindca voi l-ati creat…cu banii lui,pe banii lui….sau ca sa va umflati conturile….
Somnul ratiunii a creat un monstru dintr-un cioban,dar si voi ati luat-o razna …pe aratura..si nu aratati mai breji !!!!

DECENEU (39 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:23

EVOLUTIE SPIRITUALA sau CONFORT MATERIAL

Viata noastra, a pamantenilor se manifesta intre doua zone bine determinate, functie de doua elemente , predestinare si karma.
Predestinarea depinde de noi, pt ca prin actiunile si vorbele noastre PREZENTE, predestinam viitorul, actiune ce tine de vorba romanesca , cum ca VIITORUL SI-L MAI FACE SI OMUL!

KARMA este cu totul altceva, asupra acestui element omul neavand nici o putere sau nici o parghie pt a putea schimba ceva……..
Din pacate si aici se poate vorbi de tristetea pamanteanului, pt ca suntem trimisi pe pamant , ca prin suferinta sa evoluam spiritual.

IN VIATA DE AZI DOAR CONFORTUL MATERIAL CONTEAZA!

PROTIPENDADA, OAMENII POTENTI, MILIARDARII FARA MINTE si fara viitor, care generatie de generatie au fost conceputi intr-un moment de slaba inspiratie , gandesc la multiplicarea verzisorilor sau maroniilor-roscati IN PROGRESIE ARITMETICA, oricare ar fi tristul viitor al nepotilor lor , sau ai altora …..acum sa fie….acum sa avem….DUPA NOI POTOPUL!

Becali, IMPARATUL, „PIPERUL”, menit a fi dupa propria -i gandire, STAPANUL DE NECONTESTAT al sclavilor mariei sale , in zone eterogene,……. armament, croitorie, sport, …….sau te miri unde, nu poate gandi decat la cei 40.000 EURO care vin zilnic, ingrosandu-i conturile.

Sau poate gresesc, pt ca IMPARATUL CU PALAT, are si vise de VODA IN CAFTAN, cu recunoasteri nationale , de superioritate multipla, chiar si de studii sorbonale, eventual invataturi sub coroana britaniei.

Fara a va mai plictisi, TREBUIE SA PUN O INTREBARE APROPOS DE MILIARDARUL DIN PIPERA, in prezent in postura ilicita de ANTRENOR PRICIPAL, cu SECUND ITALIAN, cu DUMNEZEU,martor si in fata caruia ingenucheaza zilnic: EVOLUTIE SPIRITUALA sau CONFORT MATERIAL, sau dupa cum spunea SIR THOMAS BROWNE, ………………………………….CE NUME SI-A LUAT AHILE CAND S-A ASCUNS PRINTRE FEMEI????????

Spre stiinta:
Atentie este un citat al lui SIR THOMAS BRAWNE!

sorex (10 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:24

Beheheee TU PROBABIL CA ESTI PROGENITURA DINTRE FECALI SI UNA DIN OILE VIOLATE DE EL CAND ERA COPIL,ALTFEL NU SE EXPLICA HANDICAPUL PSIHIC DE CARE DAI DOVADA,RETARDATULE.PROST MAI MARE CA TINE N-AM AMI VAZUT SI NU VOI MAI VEDEA

DECENEU (39 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:25

EVOLUTIE SPIRITUALA sau CONFORT MATERIAL

Viata noastra, a pamantenilor se manifesta intre doua zone bine determinate, functie de doua elemente , predestinare si karma.
Predestinarea depinde de noi, pt ca prin actiunile si vorbele noastre PREZENTE, predestinam viitorul, actiune ce tine de vorba romanesca , cum ca VIITORUL SI-L MAI FACE SI OMUL!

KARMA este cu totul altceva, asupra acestui element omul neavand nici o putere sau nici o parghie pt a putea schimba ceva……..
Din pacate si aici se poate vorbi de tristetea pamanteanului, pt ca suntem trimisi pe pamant , ca prin suferinta sa evoluam spiritual.

IN VIATA DE AZI DOAR CONFORTUL MATERIAL CONTEAZA!

PROTIPENDADA, OAMENII POTENTI, MILIARDARII FARA MINTE si fara viitor, care generatie de generatie au fost conceputi intr-un moment de slaba inspiratie , gandesc la multiplicarea verzisorilor sau maroniilor-roscati IN PROGRESIE ARITMETICA, oricare ar fi tristul viitor al nepotilor lor , sau ai altora …..acum sa fie….acum sa avem….DUPA NOI POTOPUL!

Becali, IMPARATUL, „PIPERUL”, menit a fi dupa propria -i gandire, STAPANUL DE NECONTESTAT al sclavilor mariei sale , in zone eterogene,……. armament, croitorie, sport, …….sau te miri unde, nu poate gandi decat la cei 40.000 EURO care vin zilnic, ingrosandu-i conturile.

Sau poate gresesc, pt ca IMPARATUL CU PALAT, are si vise de VODA IN CAFTAN, cu recunoasteri nationale , de superioritate multipla, chiar si de studii sorbonale, eventual invataturi sub coroana britaniei.

Fara a va mai plictisi, TREBUIE SA PUN O INTREBARE APROPOS DE MILIARDARUL DIN PIPERA, in prezent in postura ilicita de ANTRENOR PRICIPAL, cu SECUND ITALIAN, cu DUMNEZEU,martor si in fata caruia ingenucheaza zilnic: EVOLUTIE SPIRITUALA sau CONFORT MATERIAL, sau dupa cum spunea SIR THOMAS BROWNE, ………………………………….CE NUME SI-A LUAT AHILE CAND S-A ASCUNS PRINTRE FEMEI????????

Spre stiinta:

Atentie este un citat al lui SIR THOMAS BRAWNE,Referitor la AHILE….La AHILE! Ai auzit ADI???????Nu ma mir pt ca esti stelist si intelegi greu!!

Il Luce (7 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:26

Oricine se pricepe la fotbal mai bine decat Hagi. Hagi nu se pricepe decat sa e spuna altora ce sa faca si sa-i injure pe urma. Cand o sa intelegeti ca omul asta e o calamitate? In afara de goluri si de pase de gol, el e o nulitate! Nu pentru ce a facut la Steaua, ci pentru ce a realizat in general. E principalul vinovat pentru ratarea unei calificari la CM, pentru pierderea a 5 trasee favorabile la turneele finale, pentru distrugerea Nationalei. Domne, in primul rand un individ rudimentar, care se exprima ca o cizma desi chipurile a terminat ASE-ul, trebuie sa fii iresponsabil sa-i dai pe mana o echipa de LC.

cristi (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:27

prea tirziu. STEAUA = BECALI. mirosul de oaie iese greu

Adi stelistul (137 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:28

@ Deceneu

Am inteles ca-i un citat. Chiar si asa, diferenta ramane. Lasitatea poate fi batjocorita in multe feluri, dar nu prin trimiteri la eroul Iliadei.

Adi stelistul (137 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:30

@ Deceneu

Iar citatele nu se iau „pe nemestecate”. Nu vreau sa insist: stelist fiind, pricep mai greu (logicii asteia nu-i pot gasi cusurul – bravo!).

un_valah (4 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:35

Nici Hagi, nici Becali nu exceleaza in ceea ce fac. Fiind amandoi la Steaua, aceasta a ajuns cum a ajuns doua rele pe capul bietei echipe e nasol. Acuma plecand unul din ei, e ceva mai bine, dar… tot grav. Oare cand pleaca si Becali? Sa speram cat mai curand. Nu zic de Hagi ca n-ar putea progresa, dar in monetul de fata…
O eventuala plecare a lui Becali din prima scena publica s-ar putea sa-i ascunda prostia, dar s-ar putea sa nu… La Steaua, acesta si-a dat pe fata toata prostia de care e capabil, si pentru asta, desi sunt dinamovist, tre sa multumesc Stelei. De cand e Becali acolo, Steaua a indurat multe, a ajuns un WC public, si pentru sacrificiul ei, trebuie sa-i multumim. Scopul sacrificiului: salvarea Romaniei de un asemenea jeg politic. Prostia cand exista e bine sa fie expusa, comentata, si criticata. Tacerea pe care vor jurnalistii sa o realizeze nu stiu daca va fi atat de ermetica pe cat vor iei, si s-ar putea ca infierbantatul Becali, aflat in oala de presiune sa iasa pe undeva cu mai multa forta.
O lectie de psihologie spune ca atunci cand vrei sa uiti pe cineva care ti-a facut rau tre sa treci „prin el”, nu sa te indepartezi. O supradoza de Becali ne face mereu bine si ne creste intelepciunea, si greturile care ni le provoaca ne fac sa ne dam seama cum este el.
Acuma ramane sa analizati cum e mai bine… tacere, sau expunere?

razvan (1 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:37

vad ca nimeni nu observa ADEVARUL;; regele becali a spus…HAGI A UITAT CIND STRINGEA SEMNATURI SA MA DEA AFARA DE LA STEUA …??? deci este clar tot ceea ce a facut a avut un singur scop sa-l UMILEASCA pe HAGI iar HAGI SA PACALIT CREZIND CA POATE FACE AFACERII IN FAMILIE..NAS-FIN??? peronal as fi luat salariul de la becali si as fi donat banii la un centru de orfani sau batri…..asa REGELE MAGARIILOR DIN FOTBALUL ROMANESC BECALI A CISTIGAT PE TOATE FRONTURILE….pt stefan ,sapun…i…doar ti-an spus ca HAGI trebuia sa demisioneze de la CLUJ…

Profesoru (6 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:42

SUPOTERI DIN BUCURESTI AI STELEI NU MAI MERGETI LA MECIURI!!!
PANA NU PLEACA CIOBANUL!!!!
FITI UNITI!!!!!

Dinny (681 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:45

Deceneu
Dar ce-ai patzit domnule….de te-ai „dedat” la subtilitatzi!!…nu-ti era mai comod in postura veche ?….Fiindca stau cam -fortzate -hainle pe tine !!!!

Corneliu Popa (116 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:45

Nu stiu de ce tot ceea ce spune Deceneu seamna forte mult cu logica si cultura d-lui Dinu! Nu vreau sa te supar, dar asa mi se pare!! Din tot ceea ce scrii – si nu scrii de ieri, de azi – cam acolo ma duce gandul. Daca cumva ideea mea te-a deranjat iti cer, aprioric, iertare!! In afara de asta, trebuie sa recunosti ca acest nike l-am folosit de vreo trei ani pe blog, pana cand am vazut ca ti -ai insusit! Banuiesc ca nu stii nimic de asta acum mai senez drept dovada cu sarmis si mai nou in clar, cu numele meu!!

Dinny (681 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:45

Profedoru
Sau daca se duc,sa-i faca viata un cosmar !!!!

liviu (2 comentarii)  •  22 septembrie 2007, 16:52

Ai dreptate OVIDIU, nu se merita nimic scris de becali, off DOAMNE de te-ar auzi toti cronicarii ,televiziunile, si toti cei ce si-au dorit moartea unei dictaturi, a unor razboinici.Voi puteti schimba asta, in fotbal ca si-n politica poate fi si ceva frumos, ignorati raul….. va multumesc

Comentează