Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Legea tăcerii

Aşadar, pentru că s-a remarcat la Cottbus, Vlad Munteanu (foto) a ajuns la Wolfsburg, unde a semnat pe 4 ani. Într-un moment în care destui fotbalişti români nu-şi mai găsesc loc peste hotare sau se confruntă acolo cu probleme serioase, […]

luni, 18 iunie 2007, 4:12

Aşadar, pentru că s-a remarcat la Cottbus, Vlad Munteanu (foto) a ajuns la Wolfsburg, unde a semnat pe 4 ani. Într-un moment în care destui fotbalişti români nu-şi mai găsesc loc peste hotare sau se confruntă acolo cu probleme serioase, trebuie să ne bucure că unul dintre ei e apreciat şi dorit. Şi nu oriunde, ci chiar în Bundesliga, într-un campionat puternic, cu ştaif. Poate că interesul nemţilor pentru mijlocaşul de 26 de ani îl va sensibiliza şi pe Piţurcă, dar asta e o discuţie aparte. Pînă atunci, să notăm că, referindu-se la cariera din ţară, mai exact la perioada petrecută sub culorile lui FCM Bacău, Vlad s-a destăinuit unui post TV, vezi Gazeta de ieri, că ar fi participat la unele meciuri strategice. Fără să divulge vreun blat anume, a sugerat că astfel de aranjamente ar fi existat. N-ar fi constituit o scorneală a presei. „Deşi eu n-am intrat în combinaţii, au fost momente cînd am simţit că deja lucrurile erau înţelese dinainte”, a afirmat Munteanu, evitînd să dea amănunte şi, implicit, să scormonească jarul. Practic, n-a spus, dar a zis.

Invitat să comenteze aceste declaraţii, Dumitru Dragomir, preşedinte al Ligii şi vicepreşedinte al Federaţiei, n-a ezitat o clipă să ia atitudine. De formă însă, doar atît. Imputîndu-i lui Vlad că n-a mărturisit la vremea respectivă, ba şi jignindu-l, şeful LPF a admis c-ar fi posibil ca, prin intermediul UEFA, să-l cheme totuşi la ordine pe jucătorul lui Wolfsburg. În ideea că Munteanu ar putea oferi „nişte lucruri interesante”, a adăugat Dragomir, „spre a-i sancţiona pe vinovaţi, dar şi pe el, fiindcă n-a vorbit imediat cum a aflat neregulile”. Ameninţarea e atît de directă încît nebun ar trebui să fie Vlad, sau altul în postura lui, încît să aibă curajul să dezvăluie ceea ce ştie. De ce-ar îndrăzni, ca s-o ia pe cocoaşă, să se trezească amendat ori chiar suspendat?! Intervenţia oficialului amintit reprezintă încă o probă că, deşi se bat cu pumnii în piept că vorsă descopere adevărul, mai marii fotbalului mioritic preferă să îngroape chestiunea meciurilor strategice, a blaturilor, nu s-o clarifice. Umblă să pună, ştiţi expresia, batista pe ţambal, să instaureze legea tăcerii. Altfel nu se explică ameninţarea de mai sus.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

yo (19 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:18

exact,bv,prin acea amenintare vrea sa arate la lume,vezi doamne ii pasa dar in aceasi timp il obliga la tacere pe vlad

zangaman (1 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:19

sa-i duca la detector pe Pinalti ,Chivorchian ,Lord etc sa vedeti cateva din blaturile de odinioara 😀

dorel (11 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:24

pt dv. aceste marturisiri sunt noutati?

sylar (1 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:28

Prea multe campionate pierdute din cauza acestor aranjamente si degeaba…

Alex (16 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:30

Corect. Corleone s-a speriat si a reactionat violent, indemnandu-l intre ghilimele sa spune tot ce stie. Dar si amenintandu-l ca daca va spune ceva va fi suspendat. Adica i-a spus sa taca din gura!, pardon, sa taca dracu din gura!

@ adrian – parerea mea e ca nu la Dinamo a facut blaturi Vladut Munteanu sa piarda!

Cris (7 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:31

Mitica DRagomir in declaratia de mai sus a actionat in pur stil mafiot de nivel inalt!Multumim domnului Ov.Ioanitoaia ca a mentionat acest lucru.

Oare cat o sa le mai mearga mafiotilor din Romania!?!Oare cat…..!?!
(mi-au dat lacrimile,pe cuvant…)

EUSEBIU_v1 (4 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:32

si sechelariu a recunoscut blaturile la care a participat si dosey acu vreo 5-6 ani ….chiar si mitica de la liga a recunoscut cum se dadeau echipele adverse din calea echipei lui p vremuri……cred ca oricum fapta lui vlad munteanu s-a prescris, juridico-penal vorbind….niciodata nu s-au luat masuri si nici nu se vor lua….becali a recunoscut ca i-a dat 5000$ lu’ corpodean….a recunoscut si ca a trantit meciuri asa cum tranteau si altii….asa ca nimic nou sub soarele dogoritor al ligii intai….vorbind doar ca sa umplem paginile albe cu ceva…..ca tot e vacantza…..hai la mai multe blaturi….

Adrian (119 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:32

Alex

blatul tot blat e si daca castigi

room (23 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:34

din pacate lucrurile nu s-au imbunatatit, acum sunt mult mai subtile, iar LPF&FRF patroneaza aceste lucruri la umbra unui regulament confuz si permisiv.

pepitza (1 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:36

mitica blufeaza ca un mare carnat ce e …

fara (6 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:37

nimic nou sub soare

ionica (3 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:50

@Adrian – nu cred ca ai citit corect. Sau n-ai auzit declaratia. Vlad a spus ca si-a simtit colegii ca n-au dat tot din ei. Prin colegi se intelege coechipieri. Cand el juca la Dinamo n-avea cum sa simta asa ceva. Poate doar la Bacau sau la National. Ia vezi , se leaga?

Razvan Statescu (29 comentarii)  •  18 iunie 2007, 16:51

IN SFARSIT!!!!!!!! FELICITARI PT ARTICOL!

peciu (1 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:00

Doar in Romania mai vezi asa ceva, la italieni cineva a avut curajul sa puna punct nedreptatilor din fotbal. La noi oare chiar nu exista nimeni

Razvan Statescu (29 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:01

Presa trebuie sa sanctioneze orice tentativa de trucare.Sezonul 2007-2008 are o miza enorma si majoritatea echipelor vor intra in combinatii.FITI IMPARTIALI!

Razvan Statescu (29 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:05

Paradoxal,numarul mare de echipe in cupele europene s-ar putea sa dauneze fotbalului romanesc daca nu se vor lua masuri drastice la prima abatere de la regulamente.

CARLO GAMBINO (1 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:25

Pentru toti prostii stelisti : Vlad Munteanu s-a referit la meciurile din perioada Bacau…cand jucau contra lui steOAIA,a spus ca a simtit cum colegii lui se dadeau la o parte.Ca doar nu colegii de la DINAMO,se dadeau la o parte…

CASTRAVETE (4 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:26

In fotbalul romanesc, aranjamentele au inceput odata cu infiintarea celor doua cluburi neosovietice, steaua si dinamo.Nimeni nu poate contesta acest fapt! S-a sperat in 89 ca vor disparea aceste stari bolnave ale sportului romanesc dar, multe s-au mai sperat si putine s-au realizat.S-ar fi impus desfiintarea celor doua facaturi de cluburi iar Mircea Angelescu chiar a incercat.Ce a urmat stie toata lumea:nu se puteau desfiinta pt. ca nici comunismul nu se dorea a fi inlaturat.La asa popor, asa echipe!
Nici nu mai conteaza daca, din cind in cind, mai apare un jucator ca Vlad Munteanu care mai arunca niste firisoare de vorbe, numai bune pentru presa romaneasca.Nimic concret dar care bucura presa sportiva pt. ca are cu ce sa umple paginile ziarelor , mai mult pline cu reclame si scandaluri decit cu stiri.
Ma intreb daca ziaristii, in majoritatea lor supusi ideii de rating(in dauna calitatii;principiul este:mult si prost) dar si cluburilor comuniste, vor privi cu ochi buni o eventuala demascare a aranjamentelor facute de D.Dragomir,fam.Becalli,M.Sandu si ciracii lor.
Odata si-odata tot or sa se afle in mod oficial, hotiile echipelor M.A.I. si M.Ap.N. Atunci, ziaristii „obiectivi” ai presei romanesti vor spune ceea ce au spus si dupa 90:”…astea au fost timpurile dar s-a facut si performanta pt. fotbalul romanesc(tiganesc)”.
Pina atunci, SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR !!!

Andy (21 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:29

Castravete dute si croncaneste in alta parte ca esti neintersant.

Santillana e Cardenoza (38 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:30

Mostra de gandire a suporterilor echipelor cu musca pe caciula:

Ce? a facut blaturi Dinamo? Si Steaua? Chiar?
…Pai… eu propun… sa fie depunctat, ba nu!, retrogradat….. mmm…. sa fie re-tro-gra-dat… mmm… Rapidul!!!
…Ca tot tre sa incepem de la careva, nu?
E bine? Pai vedeti?…

oarecare (2 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:33

Dintotdeauna mafia a lovit in cei care dau cartile pe fata. Amintiti-va de cazurile mai vechi :Unirea Alba Iulia ; Braila – Poli Iasi (aici a fost suspendat Dan Carlan presedintele lui Poli fiindca a facut dezvaluiri cu probe ) ; cazul Dossey de la Bv ,etc. Politicul tine procuratura departe de fotbal. Nu se controleaza cu adevarat transferurile iar evazionistii nu platesc nici macar penalizarile de intarziere (Gh Popescu). Cancer in fotbal intr-o societate complet bolnava.

cata (1 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:35

atat timp cat domi acesti distinsi care ne dau lecti de corctitudine si maoralita cum ar fi Dumitu Dragomir si Mircea Sandu vor mai fi in fruntea fotbalului romanesc nu se va face nimica in privinta hotiilor si jocurilor de culise.Serante prea mari nu trebuie sa ne facem ca daca ei nu vor mai fi se va face lumina,nu pentru ca au inceput sa isi lase urmasi care sa nu ii deranjeze

Ouzo (3 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:42

Orice s-ar zice, nu se rezolva nimic. Campionatul viitor ca fi cel mai murdar campionat din istorie, blaturi peste blaturi, si vor fi asa de multe ca se vor anula reciproc. Si apoi o sa vina Mitica sa zica ca a fost cel mai curat campionat.

oarecare (2 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:44

La romani, cei putini si onesti sunt si divizati.

danciuad (8 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:45

@ adrian & alex
Vlad chiar a specificat ca se refera la perioada Bacau.
Cat despre Turcu, e prea ocupat sa vorbeasca pentru a se mai si informa cu privire la subiectul asupra caruia se pronunta … i-au spus ziaristii o parte din declaratia lui Vlad, iar cimpanzeul s-a atacat, oarecum logioc daca declaratia lui Vlad ar fi fost doar acea parte. Nu i-au spus ca s-a referit la perioada Bacau, dar asta deja e tehnica de cacat a presei romanesti … smulgem din context o declaratie, o „param” cuiva pasamite „vizat” si scoatem de la acesta bombe de presa.

Bleah!

bogdan (5 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:45

vlad munteanu e un ratat….dupa ce a plecat din campionatul nostru acum are el grija sa faca dezvaluiri…

pai de ce nu a dezvaluit lucrurile astea cand juca in romania??

Ouzo (3 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:47

Chiar daca a vorbit de perioada Bacau, nu cred ca a facut blaturi cu UMT sau Alba-Iulia, tot cu sdr a facut.

Ouzo (3 comentarii)  •  18 iunie 2007, 17:51

Cea mai tare stire: PRANZ IN FAMILIA DINAMO.
Dinamoviştii au fost invitaţii lui Vasile Turcu la restaurantul acestuia, Classa di T. Pe lîngă echipă şi antrenori, la prînzul organizat de acţionarul lui Dinamo au mai fost prezenţi Cristi Borcea, Cornel Dinu, DUMITRU DRAGOMIR, Viorel Păunescu şi Giovani Becali.

Suntem toti o familie, parca era vorba… mai lipseste seful arbitrilor si m.sandu cu raluca.

hostile intent (6 comentarii)  •  18 iunie 2007, 18:15

nu mai aruncati frate pe Bacau, Piatra-Neamt, Bistrita sau Ploiesti …
chiar nu se vede ca totul pleaca de aici, din Bucuresti ???
de la Dinamo care au trantit meciul cu Ceahlaul dupa ce fusesera amenintati clar, de la Rapid care in disperararea de a nu pierde campionatul trecut au pamfletat fotbalul cu meciul de la Cluj, de la Steaua care s-a impus cu un „memorabil” 4-0 la Vaslui jucand cu niste „jaloane” in loc de adversari ….

e o vorba romaneasca … pestele de la cap se impute …
pana nu se vor lua masuri gen cele din Italia nu vom avea fotbal de calitate … ci numai ILUZII …

… cetatean european !

alex (1 comentarii)  •  18 iunie 2007, 18:25

Domnilor ce mai atata palavrageala nu vedeti ca federatia si liga sunt ca si ograda proprie a lui Sandu M. si Mitica D. Iar cei ce vor a se destanuii nu au voie.Pentru ca se aplica neconstitutional un articol de lege din S.U.A. si anume, ” ai voie sa taci tot ce vei spune se va folosi inpotriva ta ” Si atunci mai are curajul sa spuna cineva ceva. Nimeni domnilor toata lumea ciocu mic si joc de glezna. ca asa vrea sandu&mitica

ion roata (14 comentarii)  •  18 iunie 2007, 18:47

hehehee…dupa razboi multi vteji se rata! blat, blat si iar blat! dar cel mai mare blat care pute de la o posta de blatul presei sportive cu fiecare culb in parte! si aiai sunt 365 de blaturi pe zi! daca si voi care-i ridicati in slavi cand sar la cap si-i ingropati numai daca nu sar(deloc sau suficieent) ati fii aia verticali mai ca va crede lumea, dar sunteti toti o apa si un pamant la un loc si va aratati cu degetul sa tot la comanda!…baiete, inca doua!!!!

arbitru (20 comentarii)  •  18 iunie 2007, 20:00

Ar trebui legea lustratiei si in sport.Altfel nu vom scapa de mafie.La mai toate ramurile sportive nu numai in fotbal.Dar aici, indivizi ca Dragomir si Sandu trebuie neaparat indepartati.Mitica face pe durul si ameninta direct pe cine incearca sa aduca vorba despre ceva anume. Ca in mafie.Dar a uitat cind vindea bilete fara serie si pungi de plastic marca” Victoria”Si atunci tot in mafie era,dar in mafia securista alui Ceausescu.

SuperstaR (60 comentarii)  •  18 iunie 2007, 20:02

@ CASTRAVETE: cois, calmeaza`te ma anti-bucuresti micutz ce esti.
Hai sa iti zic ceva: Cooperativa era condusa de Tata Jan ( Gloria – Sclavii lu Rapid) si de Pinalti ( cine mai tine minte singurul blat dovedit din Divizia A / Liga 1 Dinamo – Ceahlaul? ) . Ba mai mult, cand era Gloria in divizia B, Jean Padureanu se lauda ca el decide cine promoveaza si cine retrogradeaza. Nu de conducatorii echipelor mari. Asa ca nu incepe sa ne tii lectii de moralitate din Ardeal sau Moldova ca nu tine.
Ciocu mic si joc de glezne.

SuperstaR (60 comentarii)  •  18 iunie 2007, 20:04

@ hostile intent: daca echipele din provincie ar avea conducatori care sa nu fie sclavi ( un exemplu ar fi Sabau la Gloria care refuza meciurile strategice) , nu s-ar mai cumpara atatea meciuri. Esti un frustrat anti-bucuresti. Ia o gura de apa, ca mirosi… Nu exista provincie si capitala. Exista Romania..

anton pan (1 comentarii)  •  18 iunie 2007, 20:17

Nu-i nimic nou in aceste declaratii si aceste meciuri din moment ce aceste jocuri strategice apar inca de la copii si juniori.

Acum cativa ani am participat la un astfel de joc cand in ultima etapa antrenorul echipei a intrat in vestiar sa ne anunte ca trebuie sa pierdem si vom primi un rand de echipament si doua mingi. Asa ca orice fotbalist din romania a participat la jocuri strategice din moment ce aceste jocuri apar de la copii si juniori 14-16 ani.

Numai bine.

Ariciu (13 comentarii)  •  18 iunie 2007, 22:24

„Practic, n-a spus, dar a zis.” Ca si Ceahlaul: a picat, dar n-a retrogradat…!

minoritaru (5 comentarii)  •  18 iunie 2007, 22:51

Ceee???
S-a dat la Boom Sport TeVe???
Prietenii stiu de ce!!!
tadam!!!

BONANO (82 comentarii)  •  18 iunie 2007, 23:06

Nea Ovidiu ,de ce -mi cereti moderatie in comentariile mele ,can altii va injura si va bestelesc cum va vine la gura ,iar comentariile lor apar zile intregi ?.

Eu nu fac altceva decat sa-mi exprim parerile intr-un stil pamfletar ce exprima adevaruri.

BONANO (82 comentarii)  •  18 iunie 2007, 23:07

Nea Ovidiu ,de ce -mi cereti moderatie in comentariile mele ,cand altii va injura si va bestelesc cum le vine la gura ,iar comentariile lor apar zile intregi ?.

Eu nu fac altceva decat sa-mi exprim parerile intr-un stil pamfletar ce exprima adevaruri.

buzuc (7 comentarii)  •  18 iunie 2007, 23:08

dinamovistilor unde dracu a jucat 6 ani.voi ce credeati k o spune chiar pe fata dinamo.a vorbit de nedeterminare cum poti sa fii determinat cand stii sigur k ai 3 puncte

BANDITU” DE COTNARI (10 comentarii)  •  18 iunie 2007, 23:14

buzuc
ai baut ceva sau chiar esti prost ?
tu ai citit ce ai scris sau vorbesti sa te bagi in seama?

BANDITU” DE COTNARI (10 comentarii)  •  18 iunie 2007, 23:17

BACAU
echipa de sclavi ai oierului
lovini , baci, cursari sau goiani
astia sunt putinii care i-a castigat ciobanul la poker la masa cu sechelariu

unul_scarbit_de_ei (20 comentarii)  •  18 iunie 2007, 23:19

Nea Ovi…de ce au sters postarea „subsemnatului”..?…te deranjeaza??…looolz….

buzuc (7 comentarii)  •  18 iunie 2007, 23:21

banditule taci k esti prost.normali esti dinamovist cum sa recunosti.militieni sunt cei mai mari hoti.a jucat 6 ani la dinamo,ce dracu isi aducea el aminte acuma de 1 an la bacau

BANDITU” DE COTNARI (10 comentarii)  •  18 iunie 2007, 23:30

buzuc
in primul rand vladut este si va fi caiine si chiar daca ar fi facut blaturi la dinamo n-ar fi recunoscut
„neparticiparea sau nepasarea” colegilor de echipa se refera la meciurile pierdute de bacau ,prostule!!!!
daca dinamo ar fi facut blaturi ar fi facut sa castige , n-am auzit sa fie vreun meci aranjat sa piarda dinamo ……in fine esti pe langa subiect!! frustrarea iti conduce ratiunea

Mishu (23 comentarii)  •  19 iunie 2007, 0:36

Ovi drag,
Tu eşti un om care ştie mai multe decît spune (scrie). Dar degeaba ştii, dacă nu ai şi probe pe care să le depui în instanţă.
Nu ştiu cum dracu ăia din vest reuşesc să-i aducă în instanţă pe făcătorii de „falşuri”, cu dovadă cu tot, iar OMERTA de la noi funcţionează mai bine decît în Sicilia. Un Cănănău a picat chiar ca un fraier, iar de atunci toate sînt pure şi neprihănite, ca un prunc la naştere.
Milanul a fost retrogradat pentru meciuri trucate (cu probe), Juve a păţit-o din cauză de becalism al şefilor, dar la noi, deşi pute, se preferă şamponarea în exces, în locul unei băi cu pucioasă.
Eu unul îmi exprim dezamăgirea pentru faptul că fotbalul românesc (ca şi România, în general) a(u) ajuns să fie condus de bufoni, în timp ce regii stau cu slugile la masă.

Mishu (23 comentarii)  •  19 iunie 2007, 0:37

Ovi drag,
Tu eşti un om care ştie mai multe decît spune (scrie). Dar degeaba ştii, dacă nu ai şi probe pe care să le depui în instanţă.
Nu ştiu cum dracu ăia din vest reuşesc să-i aducă în instanţă pe făcătorii de „falşuri”, cu dovadă cu tot, iar OMERTA de la noi funcţionează mai bine decît în Sicilia. Un Cănănău a picat chiar ca un fraier, iar de atunci toate sînt pure şi neprihănite, ca un prunc la naştere.
Milanul a fost retrogradat pentru meciuri trucate (cu probe), Juve a păţit-o din cauză de becalism al şefilor, dar la noi, deşi pute, se preferă şamponarea în exces, în locul unei băi cu pucioasă.
Eu unul îmi exprim dezamăgirea pentru faptul că fotbalul românesc (ca şi România, în general) a(u) ajuns să fie condus(e) de bufoni, în timp ce regii stau cu slugile la masă.

Reddog Alex (134 comentarii)  •  19 iunie 2007, 3:44

Aha…Acuma vreti sa aflati toat ce s-a facut inainte de Revolutie? Poi Dinamo si Steaua daca ar ramane cu 10 titluri impreuna…Vorbea voastra, asa au fost vremurile…Poi saracu Mateianu n-a vrut sa se lase, si i-au amenintat familia, l-au amenintat cu moartea. Gica Popescu a fugit din tara ca era cautat, sa fie adus la Steaua…Cine stie cati s-au mai plimbat cu Daciile negre…Sa nu mai zicem de sefu’ securitatii, Postelnicu…
Acuma sa vorbesti despre blaturi aduce a teoria conspiratiei…Dar stiti cum e, trece…Desi multi nu cred sau au dubii, tot Oswald e asasinul lui Kenedy, restul sunt doar speculatii :)) Oricate dovezi incercati sa gasiti…Abia astept ziua cand se va putea dovedi un non-combat…Pentru ca, desi din tribuna sau la televizor tu vezi un circ ieftin, se vor scuza „elegant”: presiunea, oboseala, o zi proasta, arbitrajul…
Vi se pare ciudat ca avem un fotbal de asa natura? Vi se pare diferit fata de societate? Vi se pare ca structurile de conducere nu sunt aceleasi? Asa imi seamana una cu alta…Coruptie, blaturi, doar tot aia e. Cand dau la sport aud una, cand dau la stiri, pe cealalta. De fapt dadeam, ca nu ma mai uit. Pentru ca, daca te uiti o saptamana intreaga la stiri(orice post, orice interval orar) iti vine sa pleci dracului in Djibouti, sau Lesotho…Abia acum se vorbeste iara de Securitate. Poi a plecat undeva? Nu-s aceeasi oameni si acum? Cei care au mai fost candva? Of of…

Doar ce era sa faca Dragomir..Om al sistemului…Parca e responsabil cu propaganda, nu vi se pare? Are pornirea aia de a taia din fasa orice discutie in care i se aduc acuze, de a taia elanul interlocutorului prin a raspunde cu acuzatii sau vorbe goale si de a vorbi tare…Astea is niste tactici clare, le aplica cand simte ca e cazu’. Daca era cu Vlad Munteanu in emisiune sarea la gatul lui…Suporterii lui Dinamo i-au transmis un mesaj clar, valabil si pentru altii. Iar pe orice stadion se va mai prezenta, va fi intampinat la fel.
Oricum degeaba zice el orice de blaturi…Omul ala a bagat la un meci echipele in vestiar, a asteptat sa se termine alt meci care se juca la aceasi ora, si apoi i-a scos pe baieti inapoi si au jucat pana au obtinut scorul care-i trebuia…Ce Dumnezeu, le-a facut pe toate; cand vine vorba de aranjamente, el a scris cartea…Si oamenii atrasi in fotbal sunt tot de teapa lui. Daca faci verificari se gasesc legaturi de afaceri intre ei, dar asta e alta discutie. Ca o concluzie, nu cred ca se va afla vreodata care a fost treaba cu blaturile(nimeni nu are de castigat nimic), nu se va face dreptate si nu cred ca vom avea un campionat 100% corect nici peste 10 editii…

Burlaku’ (23 comentarii)  •  19 iunie 2007, 5:49

@:Eusebiu_V1: l-ai uitat pe Netoiu care si el a vorbit deschis „despre sistem”, fara ca vreodata sa fie amenintat de smekeru’ smekerilor, alias Korleone.

mujotutun (312 comentarii)  •  19 iunie 2007, 10:33

Dragomir, in sordida sa ticalosie, are intr-un fel dreptate. Mi-e scarba de persoane care-si „amintesc”, dupa un ragaz convenabil, de tot felul de malversatiuni la care ei nu, Dne fereste, au luat parte; stiu ei sigur insa ca au facut-o altii, pe care nu-i pot nominaliza. E o mizerie.
In primul rand ca TOTI iau parte, de la neica-nimeni la Gica Popescu. Si toata lumea stie si tace. Aceste testimonii balbaite, tardive si, mai ales, nesincere nu rezolva nimic; nici macar nu spala constiinta emitentului (in naiva ipoteza ca i-ar fi incarcata). O limbarita gretoasa si prosteasca, stimulata probabil de pofta de barfa a ziaristului, in speranta unei imagini ameliorate. Vax. Dragomir, in calitatea sa de tartor suprem, are tot interesul sa inabuse in fasa astfel de „alegatii”.
Iar dvoastra, nea Ovi, imbatranit in rele, ne prezentati „evenimentul” ca pe o dovada a „dreptatii” pe care ati avut-o. Da’ tare prosti ne credeti!

Comentează