Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cine va plăti, domnule Copos?

Aşadar, Dinamo a învins pe Rapid în Giuleşti cu 4-1, demonstrînd astfel, după ce bătuse Steaua în Ghencea, că e cea mai bună echipă din campionat. Pe merit, lider autoritar, cu o grămadă de puncte avans. A deschis scorul foarte […]

luni, 23 aprilie 2007, 4:41

Aşadar, Dinamo a învins pe Rapid în Giuleşti cu 4-1, demonstrînd astfel, după ce bătuse Steaua în Ghencea, că e cea mai bună echipă din campionat. Pe merit, lider autoritar, cu o grămadă de puncte avans. A deschis scorul foarte repede şi l-a majorat la fel de repede, instalîndu-se la cîrma unei partide pe care a stăpînit-o în majoritatea timpului, fizic şi mental. Marcînd de 4 ori, Claudiu Niculescu a fost eroul serii, pentru ca portarul Apoula, notat de Gazetă cu 3, să fie decepţia ei. În general nesigur, camerunezul a gafat copilăreşte la golurile 2 şi 3. Avînd doar 20 de ani, nu-i exclus să devină portar. Deocamdată însă nu e. Altfel, în măsura în care s-a putut lega de ceva, Rapid a reclamat prestaţia brigăzii autohtone de arbitri, care a dezavantajat-o clar în două rînduri. Cronologic, cînd Sebastian Colţescu l-a eliminat, în minutul 27, pe M. Constantin şi cînd, aproape de final, asistentul A. Oniţa a anulat aiurea, pentru un ofsaid inexistent, golul înscris de Mazilu. De fiecare dată, au dovedit-o înregistrările video, cavalerii fluierului au judecat strîmb. Păcălit de ţipătul lui R. Ştefan, pe care însă M. Constantin nu-l lovise, „centralul” s-a grăbit să-i arate giuleşteanului al doilea cartonaş galben. El a încălcat astfel regula enunţată cîndva de celebrul Lo Bello, conform căreia un arbitru de clasă nu aude nimic, dar vede tot. Colţescu n-a făcut-o cu intenţie, n-a lăsat o asemenea impresie. Neîndoios însă că a greşit şi, prin asta, i-a îngăduit Rapidului să susţină că, dacă a redus diferenţa la 1-2 în 10 oameni, ar fi putut egala 11 contra 11. Sau şi mai mult. După aspectul partidei, e puţin probabil că s-ar fi ajuns acolo. Teoretic însă era posibil, din care pricină întreaga suflare vişinie, în frunte cu George Copos, s-a năpustit asupra arbitrului. Evident, nu Colţescu a decis cîştigătorul. Nu l-a decis nici Oniţa, a cărui semnalizare eronată s-a produs la 4-1. Numai că, din păcate, comise în una şi aceeaşi direcţie, erorile lor le-au servit celor ce, pătimaşi înainte de a fi obiectivi, n-au întîrziat să găsească scuze echipei favorite. Mai degrabă scuze decît explicaţii.

Greşelile amintite au readus în discuţie faptul că, deşi Dinamo solicitase brigadă de peste hotare la derbyul de duminică, tocmai Rapid s-a împotrivit. Acest veto a surprins cu atît mai tare cu cît turul fusese condus de străini şi părea logic ca istoria să se repete. Într-un moment în care, iată, refuzul s-a transformat în bumerang, Copos ameninţa ieri că va identifica persoana care s-a opus, iar ea va plăti foarte scump. Nu-i însă de aşteptat să fie cineva pedepsit. Deoarece e greu de crezut, chiar imposibil, că o hotărîre atît de importantă, ca şi aceea de a se juca pe Giuleşti cu porţile închise, nu pe „Lia Manoliu” cu public, s-a luat fără cunoştinţa şi fără aprobarea patronului. Cum, chit că pretinde altceva, Copos taie şi spînzură la Rapid, ar rămîne să se sancţioneze singur. Ceea ce fireşte că nu se va întîmpla.

Comentarii (103)Adaugă comentariu

DanTe (5 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 18:36

Comentariul este corect! Copos este un om care are problemele lui…iar rapidul, in loc sa fie solutia, este una din problemele lui…tot se gandeste cum sa mai scoata bani, cati bani sa mai ia din salariile jucatorilor, antrenorului…desi a transferat jucatori pe bani destui…totusi, cred ca a facut-o nu spre binele rapidului, pe care il invoc mai des decat binele tarii, ci cu dorinta de a-si recupera banii din liga campionilor…cred ca daca nu era sansa asta nu mai baga mana atat de adanc in buzunare! Pacat, rapidul este o echipa frumoasa! Forza Steaua!

kickthechair (2 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 18:38

@virus Ai scris intr-un post de-ale tale: ” Nu exista “cam”, in arbitraj este alb si negru. A fost fault. ” Si se intampla ca in minutul 85 sau cat era ( nu ca ar mai fi contat foarte tare ) sa se spuna ca e negru cand era alb ca buna ziua. Atunci cum devine situatia aia? Gri?

Din punctul meu de vedere, aseara, au gresit foarte mult 4 oameni: toti 3 arbitrii ( primul tusier ahita de zor fanionul la intrarea lui Constantin, centralul pentru ca s-a bazat numai pe asistenti el fiind departe de faza si pentru faptul ca nu a lasat sa se execute lovitura libera de la sfarsitul primei reprize si al doilea tusier pentru semnalizarea stupida din final ) si Edel.

Fabio Rochemback (38 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 18:45

Pt FLORIN (April 23rd, 2007 at 6:02 pm)
„…rapid nu a jucat nimic,puteau sa fie si 15 pe teren ca nu aveau nici o sansa…”

Adica, vrei sa spui ca oricate goluri ar fi dat aia 15 jucatori, Coltescu n-ar fi validat niciunul???

Haios era Borcea aseara, cand zicea ca „aduceti-ne niste echipe sa avem si noi cu cine juca!”
Dar de ce o fi uitat ca UEFA i-a adus pe Benfica acum vreo luna si ceva?
Apoi, Borcea dixit: „Mai jucam poate cu Clujul si chiar ne relaxam, facem meciuri amicale prin tara, etc., etc.”
Nu caine, ci cu-adevarat BOU! Nu invata din greselile proprii macar (se zice ca numai proshtii invata din greselile proprii, desteptii invata din greselile altora, ma rog, o fi…).
Pai n-a facut figura asta in toamna, cand cu deplasarea la Londra pt Tottenham, de se vaicara Rednic ca „asa patesti cand driblezi fotbalul, mai apoi el te pedepseste”???

Paulo (140 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 18:46

pt Dan Irimus:

Da, e jucator de Echipa Nationala! E un jucator de 20 de ani de Echipa Nationala! Constantin a avut o intentie de a juca periculos…Radu stia ca mai are un galben si asta a fost…tusierul ala penibil Savaniu a decis eliminarea, eu am zis de multe ori ca Savaniu este un tusier ratat…

Fabio Rochemback (38 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 18:51

Faza cu urletul lui Radu.
Degajase deja balonul, cand vine Constantin cu piciorul intins, dar la 30cm de traiectoria ghetei lui Radu, si era deja in intoarcere. In plus Radu urlase deja cand a intervenit contactul (l-a atins, totusi, a fost contact – unii ziceau ca nici nu l-a atins), dar un contact cu mushchii din partea posterioara a piciorului lui Constantin. Asa ca nu mai speculati, daca s-ar fi impus galben la faza aia, era galben pt Radu (pt simulare), atat…

RedDogRadu (7 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 18:52

Pt Fabio Rochemback
Eliminiarea s-a produs la 2-0, pana atunci Rapid nu a jucat nimic iar Dinamo a mai avut 2 ocazii de gol. La 2-0 Dinamo s-a relaxat , daca nu intervenea eliminarea cred ca era mai rau pt Rapid.
Prin tot ce a facut la acest meci Rapid a dezamagit: refuzul jocului pe Lia Manoliu,arbitri staini, jocul si bineinteles acuzele catre arbitri
Sunteti inca o data patetici

marian (16 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 18:52

Sa-mi bag pyla in toti rapidistii de conjunctura care il injura pe Copos si il apara pe mascariciul de razvan, sa va dau la mye prostilor, faceti jocurile clonelor comuniste……

marian (16 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 18:56

Ascensiunea rapidului s-a datorat in cea mai mare masura lui Copos. Aceasta ascensiune nu a fost pe placul clonelor comuniste (hotilor) si au inceput sa loveasca in imaginea lui Copos, implicit si in imaginea rapidului.
Treziti-va rapidistilor si fiti alaturi impotriva hidrei comuniste si a presei aservita lor !

marian (16 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 18:58

Huuuu..anitoaia esti un mascarici……sluga oierului !

Raducioiu (7 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 19:07

Bai nene,mai lasati-ne cu Camerunul din Giulesti.Ce dreacu tot dati din cioc p-aici?Ia bai Rochemback fiecare jucator de la Dinamo si de la Camerun si o sa-ti dai palme.Aveti numai catastrofe care nu pot da o centrare buna

Raducioiu (7 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 19:10

Mariane, la puscarie cu tine panarama.Sa-l iei in gura pe CoposSi dupa aia si pe Rada

Fabio Rochemback (38 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 19:46

Raducioiu (April 23rd, 2007 at 7:07 pm)

„fiecare jucator de la Dinamo… bla-bla”

Vazui oare jucatori de la Dinamo cu Tottenham si Benfica?
Dupa cum vorbesti, incep sa cred ca aia erau de la FC Arges. Fiecare!

„Camerunul din Giulesti… bla-bla”

Sa mori de ras, nu alta. In Giulesti, tataie, Camerunul era reprezentat de Dinamo. Au ni ti se pare, bai ‘nea Mendy-Blay-Calanga? E drept, avea si Rapidul unul in poarta, dar ala era ratacit p-acolo, ca n-are nimic in comun cu fotbalul si mai e si armean! In rest, Rapidul are numai albi, mai multi ca Dinamo! Ciorile-s la voi, nene! Uitati-va-n oglinda, macar din an in Pasti!

Nick (13 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 20:28

futu-va in gura de comunisti borati. bien ca sterge-ti mesajele cum faceau securitatea

Nick (13 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 20:30

Ionaitoataaaaaaa bosorg borat ce scrie doar pe blat pe bani. tu nu vezi bai bosrogule ca trebuei sa iesi dracu la pensie. apuca=te si deschide=-ti un aprozar. la cati bani ai furat pe blat te crezi ziarist de sprot handicapatule

Nick (13 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 20:31

inchideti dracu ziarula asta bai bosorogule. Ai facut din Gazeta hartie igenica

Nick (13 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 20:32

futu-ti ochelarii aia de broasca raioasa Ionaitoaia, bosorog imputit. Ai imputit wc-urile cu ziarul tau de cacat

DACY29 (6 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 20:58

uitati-va mai bine pe pro tv….este un film bunicel…si ne uitam maine seara la „teatrul viselor” sa vedem diferenta mica intre jocul lui milan si dinamo

geo (5 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 21:01

Stati linistiti dinamovistilor,ca ati castigat cu portarul de cacat care-l are Rapid,si cu arbitru!Si steaua la fel!Freselile lui Coman!Dar eu fac pariu ca Dinamo nu trece de nici primul tur in CL!Nu zic de steaua ,pt ca steaua nu va juca in nici o cupa,probabil sa prinda locul 5 pt Intertoto!!Asa ca lasati-o moarta ca santeti cei mai tari!!GOp

ady (2 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 21:37

dinamo a castigat pe merit aseara si trebuie sa recunosc ca este cea mai buna echipa din campinat.
rapid a dezamagit si pe undeva poate era de asteptat:salarii neplatite la timp,bonusuri blocate ,tensiune la nivel de echipa toate acestea se datoreaza lui COPOS.
si asta nu este tot ,se poate si mai rau pentru rapid:pierde in cupa romaniei cu poli si se claseaza pe locul 4 in campionat!
cred ca la asta nu te ASTEPTI dl.COPOS,nu este asa?
„MULT SUCCES”
HAI STEAUA!!!!!

ady (2 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 21:41

va plati COPOS pentru ca „asa cum iti asterni asa dormi”
vorbim de cele mai bune achiziti la rapid din vara sau vorbim de crestere
procentelor actiunilor la rapid prin aducerea de jucatori?

Vand Haine / Adidasi (12 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 21:45

vand haine, adidasi, parfumuri, sepci, accesorii… mai multe detalii pe site-ul meu http://www.bital.ro

SECOND HAND (79 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 22:47

http://www.bital.ro

cr3tzuas (31 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 23:13

cata frustrare……..ba baieti…….fi’ti ma draq sportivi si adevarati suporteri si recunoasteti k sunteti inferiori……..acu o dati in scuze k domne k umbal steaua la arbitri k sa ocupe locu 2…voi nu ati fost in stare sa ne bate’ti 11-10 …asa k ciocu mik……..MULTA FRUSTRARE

Adevarul (11 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 23:21

Pai nene, daca arbitrul iti scoate un om de pe teren in min. 27, o partida intre 2 echipe de valori egale s-a cam terminat… Daca a fost si pe nedrept, cum naiba sa nu se planga Copos, Razvan, etc.?! Daca dupa eliminare partida a fost cam egala (tinand cont si de golul lui Mazilu), cum ar fi fost daca se juca de la egal la egal?! Practic a fost un meci decis de duelul Niculescu – Edel… Inteleg ca se bucura dinamo si steaua, dar un pic de obiectivitate chiar nu mai exista? Razvan a gresit ca nu l-a marcat mai bine pe Niculescu – o mare valoare, alaturi de Lobont – s-ar fi terminat cu dinamo…

Virus (5 comentarii)  •  23 aprilie 2007, 23:54

@ Adevarul….tu pe ce planeta traiesti si prin ce planta gandesti? 11 la 11…ocazii 0-4 , scor 0-2….comenteaza asta.

VULPASIN (5 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 0:08

Copos se zbate din rasputeri sa demonstre ca este mai imbecil ca jiji…

SI IN ULTIMA VREME A CAM AVUT SUCCESS!!!!

Adriano (1 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 0:17

Oricum Marius Constantin a fost varza,de pe partea lui pornind primele 2 goluri.Ce sa mai vorbim de puscaria aia de portar(de unde a aparut cimpanzeul ala?nu cumva MM a intermediat transferul ca e in mare inspiratie anul asta!)

Plesu Andrei (20 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 3:40

Multumesc lui Dumnezeu ca la echipa mea de suflet,DINAMO,nu sunt conducatori handicapati si antrenori depasiti,precum Copos,Zotta si R.Lucescu.Borcea e cum e,dar numai handicapat ca Copos nu e.Zotta nu are grad de comparatie pe cat de obraznic,handicapat,dar si prost e.Rednic e cu 3 clase peste R.Lucescu.Multumesc Doamne! Admir foarte foarte tare si conducerea Stelei formata din Becali,MM Stoica,Argaseala si Olaroiu.Sunt oameni de caracter,chiar mai muncitori(dar nu mai valorosi) decat cei de la Dinamo.La revedere

abu (9 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 3:46

Pt stelistii care au zis ca au avut mai multe ocazii: alea au aparut la 3-0….relaxare si suficientza pt ca Dinamo nu e o echipa din Germania…dar dupa un jok in care si-au surclasar adversarii
Pt rapidisti: eliminare Constantin…era 2-0 scorul si Dinamo era mult peste Rapid…daca nu il elimina pe Constantin nici nu mai dadea Rapidul gol makar pt ca nu aparea aceasi relaxare care a facut ca posesia sa fie a rapidului in repriza secunda?
P.S.: Chiar nu vede nimeni ca Dinamo a rezolvat doua derbiuri in 20 de minute?
Si le-a rezolvat categoric…care era scorul cu Steaua si Rapid daca Dinamo juca tot meciul cu ambele asa cum a facut-o in primele 20 de minute? Hai ca nici merci nu atzi invatzat sa zicetzi…

Gullit (106 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 4:27

Domnule Ovidiu Ioanitioaia,

+++ Aveti grija ca va imbatati cu apa expirata+++

si … deci dabea astept sa aud cum o sa joace dinamo contra a 14 jucatori deci 11 plus cei 3 arbitrii …in FORMA MAXIMA a la BENFICA in Champions League.

**SINTETI IN STARE SA VA FACETI JOCURILE INTERNE ca pe VREMURILE TATUCULUI VOSTRU ceausescu si mamei voastre comunismul, SI ATIT!!!

**SINTETI IN STARE SA SARITI TAMBALUL si SA DANSATI CE VI SE BAGA IN GURA CU FORTA … SI ESTE FALS. DAR NU GANDITI SI TOT NU AVETI STIL/MOTTO OCCIDENTAL DE LIBERTATE. BA DIN CONTRA DELIBERATELY(deliberat – rom) ABUZATI.

dinamovistii baga jucatorii in spital…. lovind pe la spate ca niste criminali profesionisti … stiind ca arbitrii vor fi de partea lor. Ca dupa aceea tot ei sa se vaite si tot ei sa faca teatru.

lasa ca DUMNEZEU STIE CE FACETI ….. si FAC PARIU CA UEFA stie si a vazut astfel de miselie comunisto-Romaneasca.

++PAI NU DEGEABA NE MAI FAC OCCIDENTALII si TIGANI punind cireasa pe tort acelei mafii din Fotbalul Romanesc ++

++Dar lasa ca OCCIDENTALILOR LE PLAC inca sa Rada Cu Noi(comunisto-securisti) si intre ei(OCCIDENTALI rid) de noi ++ hai sa va traduc teoria penibila celor mitocani si grei de cap care nu inteleg?

PEACE!!

HAI RAPIDULETUUU!!!

ps – remember: WHAT GOES AROUND COMES AROUND. este foarte simpatic si uimit ca nu nu pricepeti proverbul.

AlbAlbastru (33 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 5:13

„”lio^n Says:
April 23rd, 2007 at 4:55 pm
…lui Dinamo i s-a anulat un gol in returul cu stoaia, trebuie sa faca scandal?”””

Mai cap patrat de ciine de ograda, Dinamo nu afacut scandal pentru ca a invins, dar daca ar fi mincat bataie si la 2-0 pentru Steaua
(sa spunem) i-ar fi fost eliminat UN OM DE BAZA totalmente GRESIT… asta DUPA CE
de la Rapid lipseau deja 4 oameni de baza
(Ganea,Lazar,Coman si Mazilu)…
pai se vezi ce scandal ar fi facut Dinamo!!!
dar asa este cind iti place sa te bagi in seama
si sa vorbesti cu kurul in loc sa-ti folosesti capul!!!
Nu strica sa fiti cu nasul putin mai jos si putin mai fairPlay… sa stii ca este o mare calitate asta, pe care voi in nici un caz nu o aveti. Oricum, nu cei care intrati aici pe blog.

Sa vedeti ce va dezumflati voi in cupele Europene asa cum faceti deobicei…

Si sa nu-mi spuneti ca iau apararea Rapidului, ca nu am fost si nu voi fi niciodata rapidist, dar ceea ce am spus, ASA ESTE.
Ce facem ca oierii din ghena???
daca „ai nostrii” maninca un kakat trebuie sa-l mincam si noi ca asa a spus Becali???
pai aia sunt prosti facuti gramada, dar din punctul asta de vedere la voi am mai multe pretentii!!!

tim (8 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 7:14

CUM CINE VA PLATI? EL, FRUSTRATUL SI NEINTELESUL….MARELE PATRON MIC…EL SA-SI DEA NISTE PICIOARE PESTE PARABOLICELE ALEA CARE-L AJUTA SA AUDA DOAR CE-I CONVINE. SI IN CAZ CA A UITAT VA ROG SA-I REAMINTITI CA: DINAMO-rapid=3-1; rapid-DINAMO=1-4; LOCUL 1: DINAMO….LOCUL 4:RAPID…PUNCT.

reddog_lover2007 (1 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 7:19

Am vazut un meci placut,cu goluri frumoase, cu executii de exceptie din faze fixe, un Claudiu Niculescu in mare forma si o echipa, Dinamo, care stie ce vrea pe teren. Am mai vazut ca meciul era jucat inca de la golul doi.
Rusine pe care o invoca tovaraselul Copos (diminutivul provine de la UTC) este una pe care trebuie sa si-o asume el si numai el. Pentru atitudinea de mahala, pentru vulgaritatea cu care ne-a umplut urechile in timpul meciului (comportament de „mare caracter”) si de ce nu, pentru ca il lasa pe antrenor sa plateasca echipa.
Am mai vazut un Vio Moldovan, pentru care am tot respectul, buhait si greoi si imi pun o intrebare: Daca Vio nu mai poate juca intr-un campionat extern, de ce crede conducerea Rapidului ca il poate folosi intr-o disputa cu o echipa care vizeaza clar Europa, care a adus unul din cei mai buni portari din campionatul Italian, care are in componenta singurul fotbalist din divizia A care a participat la ultimul campionat mondial si care are in componenta numerosi internationali?
Sa zicem ca arbitrajul nu a fost cel mai bun, admitem, dar eliminarea jucatorului rapidist a venit la scorul de 0 – 2 si dupa cum curgea jocul… Daca au luat 2 goluri cu acel jucator in teren, stie Copos ca nu mai luau inca doua si daca nu era eliminat???
Am vazut la CM arbitraje mult mai proaste si nivelul era cu totul altul; daca nu se pune capat acestei presiuni asupra arbitrilor, nici nu vom avea vreo data arbitri buni.
Referitor la afirmatia aceluias personaj, cum ca pozitia in clasament e falsa si cum ca Rapidul ar fi cea mai buna echipa din divizia A, mai ramane sa ne spuna: Cea mai buna la ce anume???
Dupa parerea mea, calasamentul, astazi reflecta exact valoarea echipelor; Steaua a reusit sa inscrie un gol in plus in meciul direct, ba a mai castigat si in Giulesti si merita sa fie pe locul trei. Clujul si-a fructificat avantajul terenului propriu si merita locul doi; ramane sa vedem ce se va intampla in meciurile directe pe care Steaua si Rapid le au la Cluj si atunci se va vedea clar cine si cum merita sa stea in clasament.

dorel (11 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 8:06

RAPID a jucat slab si au facut greseli ca incepatorii ,dar si arbitrii au comis-o ,dupa parerea mea toti trei nu numai asistentii,iar cu brigada autohtona ,intr-o seara la stirile sportive seful arbitrilor a anuntat ca nici una dintre echipe nu a facut o cerere oficiala . Dar toate astea fac parte dintr-o campanie extrafotbalistica dusa de oameni din conducerea unui club care se afla in lupta pt locul 2 ,aceiasi care anul trecut fugeau dupa autocare prin bucuresti. sper sa nu am dreptate si liga,arbitrii si toti ceilalti sa nu se implice in aceasta lupta si cine este mai bun din cele 3 echipe sa cistige locul 2. Si pt acest loc 2 dragomir si sandu se bat cu pumnii in piept ca echipele romanesti au cistigat puncte si acesta este motivul pt care ROMANIA are 2 locuri pt CL ,adevarul este altul,acum 3 ani erau doar 16 echipe in CL pecind acum sunt 32 ,si atunci bune sau rele echipele din romania au avansat dar nu datorita valorii ci a maririi numarului de echipe.

HotStop (21 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 9:15

http://www.hotstop.ro

felix-gabriel lefter (36 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 9:22

Nu sunt dinamovist, ci stelist. Asta insa nu ma impiedica sa recunosc ca Dinamo este la momentul asta cea mai buna echipa. Nu stiu cum, dar au batut in toate meciurile cu Steaua si Rapid, si destul de clar. Sa invoci greseli de arbitraj la 1-4 acasa?…

Un dinamovist (94 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 9:30

Regret ca i-a fost anulat Rapidului un gol perfect valabil. Regret ca a fost eliminat Constantin (desi regulamentar decizia a avut acoperire pentru ca regulamentul pedepseste si imprudenta sau intentia cum vreti sa-i spuneti). As fi preferat sa se fi jucat 11 la 11. Poate ca in aceasta situatie concentrarea ar fi fost mai mare. Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca s-a oferit o sansa unora mai impatimiti si mai putin obiectivi sa puna in discutie victoria lui Dinamo. Mi-a placut modul cum a inceput Dinamo partida. Nu mi-a placut delasarea din jocul echipei dupa ce Dinamo a avut un avantaj mai consistent pe tabela. Asemenea atitudine este taxata in LC deci trebuie eliminata.

Este penibil sa afirmi ca a acorda o lovitura libera din afara careului este o mare greseala de arbitraj. In categoria marilor erori intra validarea unui gol care nu este valabil, anularea unui gol valabil, neacordarea unui 11m, acordarea unui 11m gratuit. Daca arbitru acorda in mod incorect o lovitura libera de la 24-25 m (desi eu cred ca a fost acordata corect) asta nu se poate trece la mari erori de arbitraj. Ca respectiva lovitura este transformata in gol este alta poveste care tine de echipa care se apara. Sansele ca aceasta lovitura sa fie transformata in gol nu sunt prea mari in cazul unui portar bun. Cred ca Lucescu s-a lamentat prea mult pentru arbitraj mai ales ca Rapid a vrut arbitrii romani.

Sistemul cu 3 fundasi folosit de Lucescu este unul falimentar in cazul Rapidului. Pentru un asemenea sistem este nevoie de un portar ca Lobont care sa stie sa iasa atunci cand trebuie pentru a acoperi eventuale gauri din defensiva. Un asemenea sistem este usor de dat peste cap daca echipa adversa are atacanti rapizi (s-a vazut asta in meciul cu Mlada, si nu numai, cand Rapidul ar fi putut incasa inca vreo 2-3 goluri si numai datorita lui Coman au incasat doar 1). E clar ca o echipa, pentru a castiga un meci trebuie sa aiba o defensiva buna pentru ca in zilele noastre nu se mai joaca fotbalul anilor 1970 cand se punea accentul pe atac.

eshopping (1 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 10:05

http://www.eshopping.srv.ro

mujotutun (312 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 10:39

Da’ tu ce te bagi in seama, @alb-albastru, in ce calitate? De oltean? Vezi de liga II! De cand e Ganea om de baza la Rapid? de cand a dat un singur gol in enspe meciuri? Marius Constantin a meritat fara discutie eliminarea. Chiar daca nu se producea atunci, nu-l prindea repriza in teren. Badoi si Maftei meritau al doilea galben si eliminare. Astea nu se vad din partea antidinamovista care seamana al dracu cu un celebru disc al lui Pink Floyd. Da’ ce stiti voi?
Poti sa nu spui nimic si nimeni n-o sa zica nimic.
Poti sa-ti scoti palaria in fata unei victorii indiscutabile si ceva din aura ei se va prinde si de tine.
Si poti sa contesti victoria si sa injuri arbitrajul si atunci esti un gunoi.
Your call!

mujotutun (312 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 11:04

Explicatiile lui Lucescu – mai degraba inexplicatiile – sunt de tot hazul. Acest individ e convins, ori vra sa ne convinga, ca a pierdut din cauz arbitrajului. Despre faptul ca era 2-0 dupa ceva mai mult de un sfert de ora si ca Dinamo a dat gol cam de fiecare data cand a vrut, nici un cuvant. Si ce-ar putea sa spuna? Ca e un antrenor slab? Ca de fiecare data, in acest sezon, cand a intalnit o echipa mai de Dne-ajuta, n-a fost capabil de victorie? Arbitrii l-au impiedicat sa nu castige nici un meci in UEFA? Din cauza arbitrilor a pierdut cu Steaua? Nu ar fi mai onest sa observe ca fara arbitraje favorabile nu castiga la Pitesti si Constanta? Rapidul are un nucleu de jucatori buni, dar foarte fluctuanti, si un „sistem” rigid de joc, cu trei fundasi si ce-o mai fi. In afara inspiratiei jucatorilor ori a slbiciunii adversarului, nu exista nici un element care sa explice rezultatele bune ale giulestenilor. Ca si biata Craiova astazi, vor trai, ani de zile, din marile lor performante din sezonul precedent UEFA. Un loc fruntas tine acum mai mult de posibilitatile lui Copos decat de jocul echipei. Cat despre victimizarea bietului Apoula, tare sunt curios cate din cele patru goluri ar fi scos marele portar Lucescu!

elle (550 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 11:51

Copos tipa cat il tin plamanii ca nu este corect clasamentul !!! da nu e ….rapidul ar fi trebuit sa fie un pic mai jos …ce draku !!chiar nu mai are pic de rusine!!?? Se termina campionatul si Dinamo nu are niciun penalty primit !!!! cred ca oricum pe primul o sa il ratam …intr-un an uiti naiba si cum se bate !!!
PS . ma asteptam ca rapidul sa joace mai bine in retur , doar s-au odihnit in tur destul 🙂

elle (550 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 11:54

multi au zis ca in tur Ganea a inpins de la spate N&Dul …si poate ca partial au dreptate …dar acum s-a vazut ca fara N&D Ganea a facut figuratie 🙂

Tiranus (1 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 12:08

bateau cainii oricum . . . indiferent ca au gresit arbitrii . . .

–>FORZA RAPID !!!

elle (550 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 12:34

impins …scuze 🙂

mujotutun (312 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 13:45

Asa cum banuiam, Ganea a avut mult mai mult de pierdut decat Dinamo. Salutandu-i calitatile si performanta, ma felicit ca am scapat de el. Eventualele sale regrete ma lasa rece. Iar Rapidul ar putea sa invete ca in primul rand conteaza echipa si sistemul, iar apoi omul. Na, nici 14, nici 10, nici 4 ci abia unu a dat Ganea la Rapid. Ba a mai si ratat un 11 m (dar de asta nu-l putem condamna prea tare, cata vreme la Dinamo nu a avut sansa unei astfel de lovituri!).

fortasteaua (2 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 15:02

mmmmmuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee rrrrrrrraaapppiiiiiiiddddddddsssssssssiiiiiiii ddddddddiiiiiinnnnnaaaaaammmmmooo FORTA STEAUA

ANONIM 13 SAYS (5 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 15:05

Sa va fie rusine cu echipa voastra fantastica ca nu dati sanse le toata lumea sa se inscrie dupa ce miati trimis emeilul am dat clik sa activez contul si nu merge bafta celor care au norocul sa le mearga

elle (550 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 15:19

mujotutun
exact!!!!

AlbAlbastru (33 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 17:36

@MojoTutun:

Mojo, esti un mare…hmmmm, hmmmm.

Auzi la el:”Poti sa-ti scoti palaria in fata unei victorii indiscutabile si ceva din aura ei se va prinde si de tine.
Si poti sa contesti victoria si sa injuri arbitrajul si atunci esti un gunoi.
Your call!””

Are you for real???
Eu in primul rind urasc Rapidul aproape la fel de mult ca si pe Dinamo.
Steaua o urasc cel mai mult.
Dar adevarul este ca va umflati in pene prea mult cind nu este cazul.
Pai putea sa fie si 7-0. Daca arbitrul te dezumfla din start (nu ca Rapid nu ar fi inceput prost meciul, ba da), cu rosii aiurea si cu galbene aiurea, pe care TOTI
inclusiv cei de la CCA au recunoscut ca s-a GRESIT, numai citiva dintre voi dinamovistii ii dati inainte cu „Traiasca Republica”… pai ce mai vrei???
Nu-mi spune ca tu chiar crezi ca diferenta intre Dinamo si Rapid este de… 4-1, ca atunci… nu mai avem ce discuta!!! Inseamna ca trebuie sa te duci la gradinita.

Ganea daca juca, iti spun eu ca facea meciul anului impotriva lui Dinamo. Asta este INCA un lucru pe care-l stii si tu.
Iar Coman… Lazar… Mazilu…??? Oameni se BAZA bah, dar de BAZA nu gluma.
Bai baieti, cum spuneam: nasul mai jos ca nu va sta bine.

AlbAlbastru (33 comentarii)  •  24 aprilie 2007, 17:38

Pai acum chiar ma oftic ca trebuie sa le iau apararea
rapizilor, dar daca voi mai jucati de 100 de ori cu ei…
nu mai „pupati” voi 4-1.
Hai bah ce dracu suntem copii, facem aici circareala de prost gust stil Porcea si Becali oierul???

Pai sa vedeti ce ar fi fost la gura lui Porcea sau a oierului daca erau ei in locul lui Copos!!!
mare lucru sa STII sa vezi si partea CEALALTA a monezii, nu-i asa???

Singurul lucru: Copos a fost cel mai mare prost ca nu a acceptat sa se joace cu suporteri. In mod GARANTAT suporterii rapidisti i-ar fi ajutat MULT MAI MULT pe rapizi decit suporterii vostrii pe voi(nu ma faceti sa intru in amanunte)., CHIAR DACA nu se juca in Giulesti.

Hai ca am plecat. Cine are urechi sa auda bine, cine nu, NU. Care-i problema?

Comentează