Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR în avantaj

Circulă insistent varianta că, deşi la 5 puncte de Rapid şi la 8 de Steaua, CFR Cluj n-ar fi în pole-position pentru ocuparea locului 2. Pasămite, deoarece va întîlni acasă formaţiile bucureştene amintite, iar asta i-ar complica existenţa, în ideea […]

luni, 16 aprilie 2007, 5:55

Circulă insistent varianta că, deşi la 5 puncte de Rapid şi la 8 de Steaua, CFR Cluj n-ar fi în pole-position pentru ocuparea locului 2. Pasămite, deoarece va întîlni acasă formaţiile bucureştene amintite, iar asta i-ar complica existenţa, în ideea că, învinsă pe arena din Gruia, CFR ar pierde în acelaşi meci nu doar 3 puncte, ci chiar 6. Nu subscriu judecăţii de mai sus, apreciind că ea transformă o şansă în plus, aceea de a juca pe terenul tău şi în faţa publicului tău, într-una în minus. Dacă umblăm după paradoxuri, am găsit unul. În consecinţă, nu înţeleg de ce-am privi lucrurile astfel atîta vreme cît o lege a fotbalului, fie şi nescrisă, consideră calitatea de gazdă un atu, nu un handicap. Neîndoios că, în ordinea cronologică a partidelor programate în oraşul de pe Someş, Steaua şi Rapid sînt capabile să cîştige duelurile directe cu CFR. Înaintea valorii, care rămîne să fie demonstrată, le recomandă palmaresul şi experienţa, ambele superioare. Pînă atunci însă, logica ne îndeamnă să socotim echipa antrenată de italianul Bergodi ca fiind în avantaj. Altfel spus, chit că suporterilor din Ghencea şi din Giuleşti nu le pică bine, aceasta trebuie luată în momentul actual drept prima favorită la obţinerea celui de-al doilea bilet pentru viitoarea ediţie de Champions League. Graţie clasamentului şi, după 6 victorii consecutive în campionat, a stării de spirit. Evident, nu înseamnă că şi-a suit deja sacii în căruţă. Dar nici că nu va putea s-o facă.

Pe de altă parte, eventuala calificare a clujenilor în C1 n-ar conveni fotbalului românesc. Întrucît, spre deosebire de Steaua şi, probabil, de Rapid, CFR nu va fi cap de serie în turul 3 al Ligii Campionilor, cînd va da piept cu adversari dintre cei mai puternici. De exemplu, cu Arsenal, Bayern ori Real Madrid, care în mod normal i-ar bara drumul către grupe. De acord, un asemenea scenariu e posibil. În perspectiva lui, nu poţi să le pretinzi însă lui Jula, lui Anca şi colegilor lor portughezi s-o lase mai moale, să nu încerce realizarea celei mai frumoase performanţe din istoria clubului ardelean. Tocmai deoarece, pînă să se gîndească la interesul general, fiecăruia îi e mai aproape propria cămaşă, CFR va trage din răsputeri să-şi atingă scopul. De care se află, obiectiv vorbind, ceva mai aproape decît principalele ei contracandidate.

Comentarii (152)Adaugă comentariu

chris scooter (3 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 0:14

Diferenta de civilizatie in tara asta se vede demult. In 1907 cand unii o puneau de-o rascoala iar altii mancau ceapa cu mamaliga la Cluj se infiinta o echipa de fotbal: CFR CLUJ. Iar 1919 aparea si „U” CLUJ. Din vara Clujul va avea doua echipe in liga lu’ Mitica, din care una va juca cel putin doua meciuri in CL. Nu-mi plac ungurii dar sunt de acord cu faptul ca sunt mai seriosi si mai uniti in tot ceea ce fac decat romanii nostri balcanizati.

Bolo (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 0:14

Ah si amintiti-va cum a jucat CFR la Craiova. Vai si amar. Cu chiu cu vai au reusit sa obtina un penalty si sa castige. Pai Craiova se lupta la retrogradare fratilor. Nu va ambalati asa repede ca o iau de la Rapid, Steaua si Dinamo de nu se vad. Si cred ca alea nu vor fi singurele puncte pe care le vor pierde. Asa ca nici o sansa pentru CFR pe locul 2.

stelist din ardeal (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 0:15

nu inteleg de ce se vb aiurea aici….asta e sportul ….cei mai buni sa castige…ce conteaza daca este cfr ???? au demonstrat in ultimii ani ca pot , au jucatori care isi vad de treaba nu fac balet…. ma indoiesc ca le va fi usor dar daca vor reusii sa termine pe 2 inseamna ca merita sa joace…ca nu au experienta e adevarat …dar parca dinamo are …sa nu uitam ca in ultimii 20 de ani au irosit sanse si coeficientii uefa , mai mult decat orice echipa din europa, de performante nici nu se pune problema …asa ca decat sa joace aceeleasi echipe steaua , dinamo rapid care , nu prea au facut mare branza …macar sa incerce si clujul…nu au nimic de pierdut….bravo baietii aveti o echipa frumoasa si un stelist adevarat va respecta
forta steaua

www.idoli.ro (8 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 0:27

intra pe http://www.idoli.ro – site cu videoclipuri cu manele : Florin Salam, Nicolae Guta, Florin Peste,Adi de Vito, Printesa de Aur,Denisa,Copilul de Aur etc

http://www.avataruri.ro – site de avatare pt messenger dar si multe chestii interesante cum ar fi filmuletzele cu faze haioase din fotbal, si multe alteleintra pe http://www.idoli.ro – site cu videoclipuri cu manele : Florin Salam, Nicolae Guta, Florin Peste,Adi de Vito, Printesa de Aur,Denisa,Copilul de Aur etc

http://www.avataruri.ro – site de avatare pt messenger dar si multe chestii interesante cum ar fi filmuletzele cu faze haioase din fotbal, si multe alteleintra pe http://www.idoli.ro – site cu videoclipuri cu manele : Florin Salam, Nicolae Guta, Florin Peste,Adi de Vito, Printesa de Aur,Denisa,Copilul de Aur etc

http://www.avataruri.ro – site de avatare pt messenger dar si multe chestii interesante cum ar fi filmuletzele cu faze haioase din fotbal, si multe alteleintra pe http://www.idoli.ro – site cu videoclipuri cu manele : Florin Salam, Nicolae Guta, Florin Peste,Adi de Vito, Printesa de Aur,Denisa,Copilul de Aur etc

http://www.avataruri.ro – site de avatare pt messenger dar si multe chestii interesante cum ar fi filmuletzele cu faze haioase din fotbal, si multe altele

chris scooter (3 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 0:35

Pleaca ma cu manelele tale de aici. Auzi, cica IDOLI…. Daca nu depasesti paralela 45 in sus, ma simt in siguranta.

DanS (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 0:56

Sunt Clujean, tin cu echipa care joaca cel mai frumos si merita sa ajunga in CL. Dinamo e acolo, Rapid joaca mult mai bine decat CFR iar Steaua chiar daca pierde azi cu Bistrita daca maine ar juca cu o echipa puternica inca odata nu stiu cum ar sta lucrurile… Ambitia si determinarea sunt cele mai importante, greseli toti fac, zile bune toti prind … Daca CFR bate la Vaslui si scoate 1 egal cu Rapid e in CL, daca pierd la Vaslui nu vor mai avea decat locul 4 care spun eu este cel mai potrivit pentru CFR anul acesta. Pana la urma oricare o sa fie pe locu 2 noi romanii : dinamovisti, rapidisti, stelisti cfr-isti toti vom tine cu echipa care va juca si ne vom bucara sau nu de calificare. Cel mai bun sa castige si uitati trecutul, viitorul campionatului suna bine, mai spectaculos si mai captivant ca alta data.

Dantesc (50 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 1:02

Miticia (Bucuresti) iar isi dau ei cu parerea sa nu uitati un vechi proverb romanesc CAINELE MOARE DE DRUM LUNG SI PROSTUL DE GRIJA ALTUIA ! Iar voi miticii de asta v-ati ocupat timp de decenii ,dar spre dezamagirea voastra am intrat un UE unde altfel se scrie istoria .Dinamo (Ministerul de Interne) Steaua (Ministerul Apararii :)) ) Rapid (Ministerul transporturilor) in curand vor deveni amintire si ca sa va dau cel mai bun exemplu Dinamo-FC Arges 2-1 in min 93 !!! Steaua -Gloria Bistrita 0-2 ( No comment ) si Rapid – Farul 2-1 (jalnic)
Istoria se scrie altfel si soarele nu mai rasare de la MIticia (Bucuresti) in curand Spartanii(javrele),Oierii (ciobanii) ,Patiserii (Rapid) o sa lupte pentru o pozitie la mijlocul clasamentului

Dantesc (50 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 1:07

Esti o javra 🙂 Incerci o analiza dar ceea ce faci e doar un schelait jalnic si fara sens si poti sa spui ca esti clujean? Cu radacini Dambovitene? sau o faci pentru seful de la Miticia?

KO_un stelist din Ardeal (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 2:03

CFR Cluj merita locul 2 si sansa de a juca cu echipa puternica din Vest,oricum nici in 10 ani probabil nici o echipa din Ro nu v-a ajunge in primavara CL,cel mult locul 3 in grupe, asadar eu zic decat batuti mar in CL mai bine in UEFA.
P.S. Daca n-ar fii vorba si de bani… 🙂

dodo (237 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 2:04

Subscriu la Adi!!!

redmania (2 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 2:13

Tot behaiau oile in iarna ca Dinamo va ajunge in grupele UCL pe munca lor. Dar acum, daca Dinamo va invinge Rapidul si CFR-ul iar oile ajung pe 2, pe spatele cui vor prinde preliminariile UCL ??? 😛

xulescu (2 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 2:17

Champions League? ce e aia? (niciuna dintre cele 3 echipe nu o sa reuseasca sa joace in grupe iar Dinamo nu o sa treaca de ele)
CFR pe 2? Care e problema? Nu o sa mai fie un podium exlusiv bucurestean? Chiar ma bucur!
Diversificam Oferta!

Forza „FC Provincia”!

reddog.constanta (43 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 2:23

DINAMO CAMPIOANA!

Dinamovisti Rapidisti Stelisti (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 5:22

Daca asta e treimea fotbalului pe care se bazeaza toata Romania de ce nu faceti voi o superliga cu scandaluri meciuri de infarct transferuri cu renume de unde sa va calificati drequ toti in Champions League.

Craiova , Cluj , Timisoara sunt orase in care fotbalul se cultiva in inima nu in trecuturi glorioase demult apuse ale unor mitici care cred despre ei ca ar pretui ceva. Cat ne sunt noua provincialilor de urate unele dobitoace…

Stelistu (16 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 6:31

Daca CFR-ul ramane pe locul 2, nu poate fi decat meritul lor. Nu cred ca au castigat cu arbitrii sau jocuri de culise. Daca nu vor intra in grupele LC si nu vor aduce puncte romaniei, nu este o mare problema, nici Steaua nu s-a calificat prea des in LC, sa nu mai vorbim de Dinamo sau Rapid. Important pt ei este sa joace, sa capete experientza si nu in ultimul rand, sa-si joace sansa cu profesionalismul cu care joaca acest campionat. Bravo lor.

Un dinamovist (94 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 8:36

Sunt foarte surprins de atitudinea unor suporteri ai lui CFR Cluj. Eu am crezut ca in Ardeal sunt totusi oameni mai civilizati. Nu vreau sa generalizez, dar am sperat ca macar in Cluj sau Timisoara sa nu avem rebuturi umane. Se pare totusi ca se adevereste vorba ca „orice padure are uscaturile ei”. Un suporter spunea ca CFR este la aceiasi distanta fata de Dinamo si de Steaua. Fals. Din matemaematica pe care o stiu eu 10 nu este egal cu 8. Ar fi fost asa daca meciul Dinamo -FC Arges s-ar fi terminat 1-1. Datorita prostiilor pe care le-au debitat cei de la Steaua mi-am dorit ca aceasta echipa sa aiba rezultate proaste. Acum, spre surprinderea mea, constat ca si suporterii lui CFR Cluj cad in acelasi pacat. Ma bucur totusi ca cei din conducerea lui CFR Cluj sunt in continuare oameni decenti isi vad de treaba si nu se implica aiurea in scandaluri. Suporterii CFR-ului ar avea ceva de invatat din aceasta atitudine si eu sper totusi sa revina la sentimente mai bune. Pana una alta, locul 2 practic se mai joaca inca (teoretic chiar si locul unu nu este inca adjudecat). Cat priveste ideea ca Steaua ar avea o sansa in plus in a accede in grupele LC din postura de cap de serie, da, asa este, dar daca joaca la nivelul actual este posibil sa piarda un tur 3 preliminar cu o echipa mai slaba si asta ar fi mai penibil decat daca sa zicem ca CFR ar pierde onorabil in fata unei echipe puternice. Ideea este ca oricum echipele din Romania pot face puncte doar in cupa UEFA, in grupele LC tot ce putem spera este o pozitie 3 in grupa cu maxim 6-7 pcte. Asa ca sa nu intram in discutii inutile si fie ca cel mai bun sa ocupe locul pe care il merita.

invingatoru (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 8:39

Bai, nu mai va faceti sperante ca Steaua prinde locul 2. Steaua sa fie multumita daca prinde loc de Uefa. Desi cred ca pana la sfarsit o intrece si Gloria. Daca termina CFR pe locul 2 bravo lor, au fost constanti si merita sa joace macar preliminariile CL.

ioan plischi (128 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 8:40

steaua are trei deplasari de tot risu’, la urziceni (dan petrescu), la jiul si in cotroceni. 9 puncte, adica.

CFR CLUJ (2 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 8:56

cand este vb despre CFR sa piarda un meci pe teren propiu contra lui steaua[care de obicei pierde la cluj] sau rapid[care castiga doar cu directive venite de sus] imediat este vb de 6 puncte, mari stelisti si rapidisti acesti maimutoi de bucuresteni in frunte cu mitica. CFR poate bate la pas si inca la scor pe eceste echipe amarate, ajutate doar de arbitraj[rapid mai ales] sa fie unde sunt pt ca ca joc arata ca oricare echipa de pluton. CFR poate bate chiar si pe dinamo lejer daca are parte de un arbitraj corect pt ca dinamo in afara de meciul cu steaua [echipa groghy] nu arata nimic, nu joaca nimic[vezi meciul cu pitesti si restul din retur. Deci CFR ar trebui sa faca 18 puncte daca ii bate pe aceste echipe bufon al fotbalului romanesc[vezi maine pe steaua cu poli, doua echipe groghy care iau bataie pe banda rulanta cum le si sta bine, dealtfel] Asa ca CFR cu arbitraj corect va termina la 12 puncte de locul 3 ocupat pe merit daca nu se triseaza de Gloria Bistrita. Pe 4 rapid si pe 5 steaua [echipa oierilor si al analfabetilor]

christopher (5 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 9:23

mai fratilor, nu credeti ca e injusta poarticiparea echipelor dinamo si cfr in CL dupa 2-3 ani in care steaua si rapid au luptat pentru a fi posibila aceasta participare? eu asa zic.
rapid va termina pe 2 🙂

ariel (3 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 9:23

CFR face 100 ani. Locul 2 ar fi perfect pt. aniversare. Oricum, pana si „granzilor” din Capitala le e greu sa bata echipe portugheze, iar CFR-ul e o astfel de echipa! Ma tem doar de vreo 2-3 lovituri de pedeapsa acordate pt. Rapid in Gruia…

Napoca (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 9:51

Cristopher sa inteleg ca ar trebui ca toata lumea sa se retraga din fatza stelei si rapidului? Asta intelegi tu prin spirit de competitie si performanta?

christopher (5 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 10:15

Nu am zis asta, doar ca e cam nedrept sa muncesti cativa ani si cand sa culegi roadele sa ti-o ia cineva inainte.
Tot respectul pt cfr, au un joc frumos dar chiar nu cred ca ar face fata in vreun fel in CL (daca ar ajunge).

ROBERTO (3 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 10:42

CFR CLUJ ! va pierde doar din cauza arbitrajului! voi bucurestenii bulangii lui burebista de secole intregi ( Gigi Berbecali – ciobanash cu 300 de oi ) ! nu stiti sa castigati decat cu mita si coruptie….! clujenii au castigat cinstit fiecare meci..fara a da spaga… sau amenintand..ca si BECALI (ciobanul fotbalului ) . Dinamo? e echipa ministerului de internet !! Adica….acolo se invart chestii grele..frate nu ca la steaua…..oierul..care si-a vindut mioarele..facem tam ,tam zi de zi! OK! HAI CFR !! iar rapidul ? fiecare meci il castiga cu greu! cu chin cu vai..!acolo conduce treaba homosexualul GEORGE COPOS …e o femeie in toata firea….eu i-as oferii cadou un sutien! haha ! Pa ba miticilor! HAI CFR CLUJ!

Marius – Oradea (7 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 10:54

Am citit articolul si pot sa spun ca e DOAR ok.Nu merg mai departe cu comentariile la articol.
In schimb,am citit multe comentarii ale unor indivizi frustrati si privati de materie cenusie fara de care nu se poate posta un comentariu logic in care sa se spuna ceva,nu doar sa se scrie.De cand „unguri”?De cand „principele” oier a facut aceasta afirmatie!De ce se mai joaca acest campionat,in fiecare an,daca NUMAI „granzii” trebuie sa joace in CL?Nu se pune problema ca CFR va face de rusine Romania,pentru ca in CL nu joci pentru a te face de rusine,ci joci pentru ca ai avut rezultate pe masura in campionatul intern.Fiecare isi joaca sansa in CL.Asa cum Dinamo a pierdut o singura data in campionat,in fata CFR-ului,la fel ar putea sa piarda si Real Madrid sau orice alta echipa cu care CFR ar avea posibilitatea sa se intalneasca in tur preliminar.De ce posteaza toti frustratii si toate persoanele care au prejudecati demne de o mentalitate mizera?”Granzii” s-ar face si se fac de rusine cu unii suporteri care posteaza aici si care atrag atentia asupra randurilor scrise de ei nu prin ingeniozitatea exprimarii sau prin corectitudinea de care dau dovada,ci prin lipsa de educatie si mentalitatea de marginalizat al societatii,de frustrat infatuat.De ce sa nu ne bucuram ca avem parte de un final de campionat cum nu s-a mai vazut de mult?De ce sa nu apreciem ca in acest sezon,dupa foarte mult timp,se da o lupta pentru primele locuri,o lupta stransa care ar fii frumos sa fie si corecta.

Dupa cum spunea cineva mai sus,ne mai „vedem” pe alte bloguri pana la finele campionatului.

christopher (5 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 10:54

Roberto, sunt convions ca nu reprezinti orasul cluj prin vocabularul tau……(daca esti din cluj si nu din vre-o comuna din apuseni)
PS: e ministerul de interne nu de internet

ROBERTO (3 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 11:05

# christopher Says:
April 17th, 2007 at 10:54 am

Roberto, sunt convions ca nu reprezinti orasul cluj prin vocabularul tau……(daca esti din cluj si nu din vre-o comuna din apuseni)
PS: e ministerul de interne nu de internet

da idiotule scuze….ma grabeam si am scris internet nu interne !!!! se intelegea..dar tu fiind de alta natie daco-romana… ( stelist or else rapidist,dinamovist ) esti cam prost sa intelegi!

heh (10 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 11:18

hmmm … ma intreb de ce tot vindeti pielea ursului din padure ?
nu de alta , dar parca Juventus ( de ei e vorba ? ) nu scoate nasul din plutonul 2 , in divizia secunda in Italia ………
Oare Steaua sau Rapid , sau chiar CFR-ul , daca ar fi in „B” acum , ce mare brinza ar face ?
Sau credeti ca Milan sau Chelsea sau Real au cistigat CL la prima participare ? Hai sa fim un pic seriosi si sa gindim realist .
Cit despre articol … ce sa spun ? Ca e de 2 lei si ca se incearca influentarea oamenilor cu el ? caci dupa ce il citesti si daca esti CFR-ist parca iti doresti sa ajunga Rapid sau Steaua pe 2. Sau sinteti chiar asa de copii incit sa credeti ca Steaua ar putea bate formatii ca Milan , Chelsea … etc …
Sa fim multumiti daca ar face un egal in bucuresti ( cu „b” mic ) su cu TSKA Sofia

heh (10 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 11:22

Roberto … esti chiar clujean ? Nu prea cred , pt ca si eu sint clujean si nu am intilnit acolo oameni care sa aduca injurii gratuite altora. Pt ca din cite am citit mai sus nu ai fost provocat , ca sa ai motiv sa te enervezi . Cred ca si cei din bucuresti trebuie respesctati , doar nu ii cheama pe toti „Tweety ” … ?!?

christopher (5 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 11:29

nu e vorba ca e clujean sau bucurestean sau….., ideea e ca sunt in totata tara cretini, e adevarat burestiul e plin.
roberto, du-te cu oile tale si las-ne, mai zici de gigi…..
Repet, respect cfr-ul, practica un joc frumos si au echipa buna, daca se vor mentine acolo bravo lor, dar uitativa pe meciurile care le mai au de disputat, greul de acum incepe….

axel (3 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 11:59

Despre greul care incepe la cfr sa nu aud nici un cuvant-greul in fotbal e si cind joci cu locul 1 si cind joci cu locul 17-unde si-a pierdut steaua punctele, domnul meu? uta, farul…o echipa buna castiga si cu echipele mari si cu echipele mici-si concluzia e, oricat m-ar durea sa spun asta: dinamo e o echipa buna, se pare.
La steaua e degringolada in toata regula, echipa nu joaca nimic, cum dumnezeu sa scape pe locul doi=asta ar insemna sa ramana oli si mm vesnic la steaua, ceea ce ar echivala cu un dezastru. cuplul trebuie sa plece si din moment ce razboinicul n-are minte sa il lichideze(da de fapt are el vreun strop de minte?) atunci trebuie sa se ingroape singuri. la cum merg acum lucrurile orice echipa de CL i-ar extermina fara drept de apel in peliminarii. rapidul joaca probabil cel mai bine din cele 3 pretendente la medalia de argint, cel mai inchegat, dar rateaza cu seninatate si asta i-a costat, ii costa si ii va costa mult + de la vara oricum zboara lucescu asa ca se duce pe apa sambetii cheagul pe care l-au prins. cfr-ul imi place cel mai mult totusi-au liniste, joaca fotbal in loc sa vorbeasca, ramane sa sper ca pot supravietui mizeriilor care zboara cum in jurul lor si ca nu vor face prostia sa se considere gata „europeni”.
E trist atunci cind poliloghia tinde sa se lafaie deasupra jocului in sine, dar ce sa-i faci, asta e baiul nostru mioritic.

heh (10 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 12:05

axel , nu te pup in fund . Sint doar de acord cu ceea ce ai scris mai sus .

dragomir (31 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 12:12

am trait s-o vad si pe asta.stelistii se umilesc si cersesc de la echipele cu care mai au de jucat sa se dea la oparte ca ei trebuie sa termine pe locul 2.ca ei sunt cap de serie si vor avea sanse sa joace in c.l.pai daca te bate vasluiul,bistrita,dinamo te umileste,nu poti invinge uta,farul tu spui ca ai sanse in turul 3 ca esti cap de serie.nu vor mai avea norocul sa dea peste standard(o echipa ce a introdus juniori din lipsa de efectiv)sau rosenborg(stelistii in efectiv complet si cand echipa juca ceva fotbal si tot au fost eliminati).ei incearca sa umble la coarda sentimentala poate echipele vor mai sta capra ca anul trecut.gata s-a terminat pomenile.echipele joaca fotbal si nu se mai dau deoparte.asa ca domnul argaseala sa nu se mai milogeasca ca moral si sentimental steaua trebuie sa termine pe 2.moral aste sa invingi pe teren,de aia exista competitie(campionat).pai daca moral si sentimental vreti sa participati in cl sa propunem ligii si federatiei ca steaua sa se califice din oficiu in fiecare an si in campionat sa joace amicale sentimentale.steaua pune-ti piciorul ,jucat-i fotbal,batet-i pe toata lumea si moral veti juca in c.l.altfel mai faceti ceva practica prin cupa uefa.hegemonia s-a terminat innainte de a incepe.sa auzim numai de bine.

dorin (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 12:19

Cum adica posibila calificare a CFR-ului nu ar servi interesului general al fotbalului romanesc ? Atzi putea da o definitie a acestui interes general ? eu cred ca faceti referire la interesele particulare ale lui JIJI, Copos si alti MITICI de aceeasi teapa.
In rest , NOI PROVINCIA abia asteptam sa va vedem mortzi pe voi totzi MITICII, ca mult prea mult venin si ura am adunat de cind ne conducetzi. Si asta nu e doar opinia mea particulara ci a moldovenilor, ardelenilor, dobrogenilor, banatenilor, maramuresenilor,etc.
Apropo: De ce nu facetzi un sondaj cu tema- Iubitzi sau uritzi echipele bucurestene ? sau altul: Ce parerere avetzi despre gunoaiele ce compun galeriile bucurestene ?
sau ” ce parere avetzi despre gunoaiele care scriu in ziarele bucurestene ” sau „ce parere avetzi despre averea lui Ioanitzoaia – a fost obtinuta onest si cinstit sau nu ” ?
Cred ca a-tzi avea mari surprize.
Fara stima,

mihai (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 12:58

e primul articol sincer pe care il citesc in ultima vreme.
trebuie sa fi afon in fotbal sa spui ca cfr are sanse mici de calificare in c1, in acest moment, cu cinci puncte avans fata de rapid si opt fata de steaua+meciurile directe in gruia unde nu vor avea viata usoara in mod sigur
si inca ceva, fundasilor stanga de la rapid si steaua in mod sigur nu le va fi usor in gruia unde semedo este idolul tribunelor. Va garantez ca acesta isi va bate joc de ei cum va dori. Numai urmariti meciurile.

ROBERTO (3 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 13:11

atita tam ,tam !!!! doar steaua,rapid,dinamo sa fie tot timpul pe primele locuri? Au muncit cei CFR CLUJ !! Ce daca nu trec ei de primul sau al doilea tur? si-au dobindit o faima de temut…..si au aratat ca pot! daca nu acum poate anu viitor..o sa fie ..mai superiori echipelor..! dar acum sa ne multumim cu locul 2…si sa-i aratam lu gigi becali si copos ca putem si noi!:) si-asa fierbe ala din pipera!!!!!!!!!

christopher : Sunt din Cluj si pentru cultura ta generala..stau la 1 km de stadion..aproximativ…sa zicem:D !! prin grigorescu ..deci numa urc dealul in gruia:D!!!!si nu te mai baga in seama cu mine ba…ca ma seci!!!!! fiecare are dreptul la parera lui aici pe blog da?

christopher (5 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 13:22

pssst

mujotutun (312 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 13:28

Este o rusine ca prezenta arbitrilor straini la Rapid-Steaua si Steaua Dinamo a fost axiomatic iar acum se incearca impunerea unui arbitru roman la Rapid-Dinamo. Este o magarie, cu unicul scop de a fi favorizat Rapidul. Deja, la cererea lor, se joaca pe Giulesti! Asta-i culmea, sa i se faca poftele unui club sanctionat. Putregaiul de Zotta, nu degeaba e la Rapid – ca si, as adauga, Argaseala la Steaua. In loc sa porniti o campanie pentru corectitudinea campionatului, va pierdeti in subiecte futile. Mare nerusinare! Federatia si LPF pun umarul la macularea acestui sfarsit de campionat. Stranie impasibilitatea dvoastra!

skone (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 13:36

Comentarii despre meciurile din Liga 1.Poze meciuri si comentarii facute de suporteri

heh (10 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 14:12

ROBERTO , fiecare are dreptul la parerea lui , dar din pacate la tine nu observam una prea civilizata
( si nu impresionezi ca stai in Grigo atita timp cit ma uit la meciurile CFR-ului din balcon )

Emil Gavris (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 14:21

Problema nu este ca Steaua nu va participa in C.L sau in vreo cupa europeana,ci faptul ca s-au facut ”cartile” in asa fel incat,ori acest lucru s se intample,ori sa se para ca avem un campionat al lui dragomir,atat de aprig disputat pana in ultima etapa.
O alta problema ar mai fi si locul unde-si vor duce ”bataliile” cu Europa cele 2 din C.L,caci,dupa cate se pare,”patronii” acestora nu au investit nici-un leu in stadioanele proprii,iar cum in afara tarii nu le da voie U.E.F.A sa joace,atunci meciurile vor fi pierdute din start cu 3-0,deci…munca Stelei si a Rapidului pe alocuri,incununata cu castigarea dreptului la doua echipe in C.L se duce de rapa.
Unde mai puneti si faptul ca se pierde si posibilitatea unui cap de serie in preliminariile C.L.
Deci?? Lupta si strategia lui dragomir&comp. este in folosul fotbalului romanesc,sau are ca unic scop lupta politica impotriva lui Becali?

oaia (4 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 14:38

folosesc ultimle 4 litere de la numele unui iubit gazetar
ghiciti
sa vedem daca se cenzureaza

oaia (4 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 14:41

sunt de acord cu domnul gazetar cum ca bine ar fi sa se califice doar echipele mari in CL .Foamea de puncte in fotbal este mare ,deci propun sa planificam echipele castigatoare

CX (1 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 14:45

A mai fost anul trecut Sportul care a mers tare pana aproape de final…ati vazut ce s-a intamplat…

oaia (4 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 14:45

eu propun sa cumparati GSP ,un ziar cu adevarat liber, unde dreptul la opinie este respectat (sunt anumite constrangeri de ex opinie divergenta cu seful gazetei ,nu conteaza limbajul folosit) trivialiati admise pe bloguri dar opinii divergente de ale gazetarului pe care banuiesc ca l-ati ghicit NU
daca banati mesajul am sa merg mai departe

cosmo (237 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 14:51

forza CFR. dati-le peste nas la astia care au impresia ca steaua, dinamo sau rapid ar niste mari echipe.
de 10 ani s-au facut de cacao un cupele europene si cum au castigat 2-3 meciuri in uefa ( o competitie in care nici echipe de plan secund din europa nu se prea agita) incep sa comenteze ca ce grozavi sunt.
diferenta dintre echipele din bucuresti si cele din tara este ca primele vor sa castige campionatul iar celelate nu. ca daca si-ar pune in cap, iata cfr e un exemplu, ar face-o.

dan_tm (15 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 14:52

hai ai nostrii, asta e voie sa spunem

Radu (3 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 14:55

Hai CFR !!!
Sa ajunga si Ardealul sus si in fotbal, ca in rest suntem lejer peste bucuresti.

E Cluj-Napoca, e casa noastra …

brandao (3 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 15:12

Ce cred ca ar tb retinut: sa zicem ca CFR termina pe locul 2, dar tot Rapid sau Steaua sunt mai bune? Sa le lasam pe ele sa ne reprezinte in Europa pt ca au un alt „primplan” s o „reprezentativitate” mai buna? Pai au avut la dispozitie 34 de etape , tot campionatul adica, si nu au reusit. Asa ca, si daca va pierde in calificari cu 15-0 in fata unei Valencia sau Schalke 04, Clujul tb sa-si joaca sansa pana la capat, sa se bata la locul 2 si la cea mai buna performanta din istoria clubului. Nu sunt clujean, dar m-as bucura pt ei , pt ceea ce au aratat in campionatul asta, pt modul cum si-au aparat cauza, pt cum au dat (daca vor da …) peste bot marilor granzi ai Capitalei (Steaua si Rapid).

vader (5 comentarii)  •  17 aprilie 2007, 15:34

coltescu da doua penaltyuri pt Rapid si anuleaza un gol Argesului in meciul direct si tu il pui la Rapid-Dinamo,incredibil

Comentează