Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ca musca-n lapte

Ovidiu Ioaniţoaia se referă la meciul Craiova – Rapid, la protestul lui Marian Iancu şi la întîlnirea lui Mutu cu impresarii

În ciuda unei posesii a balonului net superioare şi a numeroaselor ocazii de a marca, Rapidul a terminat 0-0 […]

duminică, 4 martie 2007, 6:13

Ovidiu Ioaniţoaia se referă la meciul Craiova – Rapid, la protestul lui Marian Iancu şi la întîlnirea lui Mutu cu impresarii

În ciuda unei posesii a balonului net superioare şi a numeroaselor ocazii de a marca, Rapidul a terminat 0-0 cu Craiova. Dincolo de replica organizată a Universităţii, care a probat iar că Ştefan Stoica e un antrenor priceput, formaţia giuleşteană a părut o moară ce macină în gol. Cu excepţia unei „foarfeci: de efect, Zicu n-a prea mişcat, iar Ganea n-a convins nici atît. Ca atare, Rapid mai degrabă şi-a dezamăgit suporterii, aceştia fiind convinşi că, în condiţiile în care partida s-a jucat în Capitală, vişiniii vor obţine a treia victorie consecutivă. Nu s-a întîmplat aşa întrucît, repet, Craiova şi-a vîndut scump pielea. Dar şi pentru că, pusă să susţină 3 meciuri într-o săptămînă, ba şi prelungiri în „sferturile” Cupei, trupa lui Răzvan Lucescu a acţionat fără vlagă şi chiar fără chef. Ca o altă dovadă că echipele noastre încă nu rezistă unui ritm cu care fotbalul modern s-a obişnuit de cîteva decenii.

Marian Iancu a avut perfectă dreptate să protesteze împotriva suspendării lui Artiom Karamian pe două etape, decizie exagerată, trasă de păr. După o opinie mai largă, la care subscriu, armeanul nu trebuia nici măcar eliminat deoarece s-a văzut clar, şi prin graba cu care şi-a cerut scuze, că n-a urmărit să dea cu mingea în arbitru. Evident, a şutat în acesta, dar fără să vrea. Arătîndu-i roşu, Colţescu a făcut exces de zel, iar onor Comisia de Disciplină nu s-a sfiit să-i calce pe urme. Numai că una-i una şi alta-i alta. Dacă reacţia lui Iancu s-a justificat, nu la fel se poate spune şi despre intenţia acestuia de a alinia contra lui Dinamo, căreia i-a sărit la gît, garnitura de tineret a lui Poli, presărată cu numai 2-3 titulari. Procedînd aşa, finanţatorul timişorean a greşit. Fiindcă unui abuz nu i se răspunde cu aceeaşi monedă. Niciodată.

Pentru a-l aduce pe Elton în Ghencea, agentul acestuia a cerut 400.000 de dolari ca impresar şi o sumă egală în calitate de coproprietar al fotbalistului. Imaginaţi-vă ce iureş ar fi ieşit în cazul în care un procurator de-al nostru ar fi pretins asta! Iată însă că sistemul funcţionează în lume, fie şi pentru că nu tot ce-i imoral e şi ilegal. În context, a surprins rîvna cu care unii au ridiculizat transferul lui Elton pe motiv că acesta măsoară numai 1,56 m. Cred că sîntem datori să-l vedem pe brazilian jucînd pentru a ne face o părere, nu să ne repezim cu criticile. Altfel, Mutu a organizat deunăzi la Florenţa întîlnirea unor impresari români cu Alessandro Moggi, scopul întrevederii fiind înfiinţarea unei firme comune. Că Moggi jr. caută să reintre pe piaţă după ce tatăl său a fraudat Il Calcio e de înţeles. Mai greu de înţeles e însă de ce se bagă Mutu ca musca-n lapte şi ce interese are.

Comentarii (94)Adaugă comentariu

Raddu_AdyY (14 comentarii)  •  4 martie 2007, 18:35

Domnule Ioanitoaia nu vi se pare k deja televiziunea Antena 1 , Gazeta Sporturilor si Echipele din buCUResti au facut front comun impotriva Craiovei si in general impotriva provinciei?

cr3tzuas (31 comentarii)  •  4 martie 2007, 18:36

bv craiova pt un meci f bun ,cea ce nu pot zice de ekipa mea steaua kre a jucat infect la vaslui(sa nu mai gasim scuze in eliminari si arbitri.)cum noi ne plangem de arbitri alti se plang de oboseala dar nu au nici un drept pt k nu poaet fi comparatie intre lotul rapidului si al craiovei kre pe deasupra mai e format si din niste copii….aia rapiduletule kred k ti sau blokt franele:)in ce priveste pe elton kred k inaite sa comentam inaltimea lui ar fi mai bn sa il lasam sa joace…..

cr3tzuas (31 comentarii)  •  4 martie 2007, 18:36

@Raddu_AdyY dc zici asta?

Darie (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 18:38

Salut nea Ovidiu! Nci o vorba despre arbitraj?!

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 18:48

Ptr. Raddu_AdyY, daca pentru tine, Capitala este un CUR (tu ai scris asa), inseamna ca esti un retardat (cu R de la Rapid), oligofren, ratat (cu acelasi R), onanist, cretin, moldovean/oltean/banatean/cacanarantiBucurestean tampit si alte epitete de acest fel pana maine dimineata. Cat despre fotbal, nu intelegi nimic. Du-te in baie, dar ai grija la faianta!!

Raddu_AdyY (14 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:00

cr3tzuas : mai asculta odata comentariul celor 2 comentatori de la antena 1 si vei vedea , urmareste meciu si knd e o faza controverstata in care Craiova e defaorizata ia vezi se da vreo reluare? (pe cand la capu` lu` maziu s-a dat reluare da o invatasem p din afara.Dupa meciul cu Dinamo din tur am facut o coregrafie unika in lume gazeta sportului nici o imagine cu noi , pe cand cu cei de la dinamo vreo 18 erau.

BRAVEHEART: chiar nu era nevoie sa iti demonstrezi nivelul aici mah baiete , cat despre footbal se vede ce a facut steaua cu sevilla sau dinamo cu benfica , e greu knd ajungi la un nivel in care tree sa joci doar pe teren , ink odata iti zik k nu trebuia sa demonstrezi kat de ridicat ai IQu` 😉 . NU SPUN K STEAUA A FOST AVANTAJATA IN DIV A DE ARBITRII ! ! !

REBU (31 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:05

A cazut ca musca in lapte
Dar sa dai titlului har
Puteai sa scrii mai nepoate
Ca statea ca cioara’n par… 😉

emil mihai (143 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:05

Domnule Ioanitoaia , ca simpli ” consumatori ” de fotbal , in special , si sport in general , cum putem solicita aplicarea regulamentului ? Exista vreun mod prin care sa eliminam interpretari diferite ale aceluias tip de faza , in functie de apartenenta jucatorului ? Sau de fraza absolut stupida ” sa nu rupa echilibrul jocului ” ? Ma refer evident la eliminarile domnilor Radoi si Karamian . Cum este posibil asa ceva ? Comisia de Dosciplina traieste in alta dimensiune ? Membri comisiei nu au urmarit partidele ? Nu dispun de inregistrarile partidelor ? Este de neinteles modul in care judeca !!! Fie au o virsta inaintata , fie nu au cunostintele si competenta necesara , fie sunt subiectivi si implicati din motive ascunse noua !!!
De ce domnul Coltescu nu l-a eliminat pe domnul Nesu si de ce a tolerat faulturi si intrari periculoase din partea domnilor Radoi si Paraschiv ?

hauhau (16 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:09

Nea Ovidiule m-ai convins…iar…din nou….forever….esti rau intentionat…CLAR CA LUMINA ZILEI…articolul matale e ca musca-n lapte!!!!…..1-Coltescu nu a vazut cand l-a lovit karamian cu mingea!!! Doar a simtit lovitura si l-a vazut pe faptas!!!!…..2-Oricum gestul era de rosu ca fiind gest nesportiv cand jocul e oprit…..3-Regulamentul STIPULEAZA CLAR,CONCIS,STRICT,E.T.C.,CA PENTRU CARTONAS ROSU SE DAU MINIM 2 ETAPE (matale intelegi sensul de minim,cel putin,macar,etc….???)…..Asa CA! CA! INTOTDEAUNA,MEREU,FOREVER,arunci sageata spre DINAMO….asta e scopul si nu palavrageala inutila despre cat de mult au gresit arbitrii sau comisiile abilitate sa sanctioneze……P.S.-ERA SA UIT….steaua MATALE A PIERDUT LA VASLUI !!!….SE PUNE STEAGUL IN BERNA LA GAZETA????

petrisor (46 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:22

parca…dupa 1 (una) etapa ….rapid era echipa momentului…!!!
FORZA DINAMO!!!

Coco (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:24

Domnule Ioanitoaia, trebuie sa va marturisesc faptul ca, am fost un mare admirator al dvs; , insa odata cu actiunile ORGANIZATE de catre asa-zisul ziar care se adreseaza de ceva vreme in special celor care au o mare pasiune:onania (vezi fotografiile cu femei goale care nu au ce cauta intr-un ziar care se vrea respectabil , ex.L’equipe), am inceput sa ma departez (si va asigur ca nu sunt singurul) de ceea ce inseamna Gazeta Sporturilor.
Am o singura intrebare: daca tot v-ati declarat acum ceva vreme un simpatizant al Craiovei, de ce lasati (sau directionati) pe subordonatii dvs; sa scoata scandal la Craiova din orice?In afara banilor pe care vad ca ii doriti cu atata ardoare, nu mai aveti nici un sentiment uman domnule Ioanitoaia?
Cu stima pt cariera dvs, Adrian!

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:27

ptr. Raddu_AdyY, cand am scris ca fotbalul e o necunoscuta pentru tine, m-ai convins, am avut dreptate. Ca toti con-provincialii tai, esti paranoic. In toti (comentatori, arbitrii, public, etc.) vezi numai adversari. Toti va napastuiesc, tocmai pe voi, o echipa mica, in crestere. Ma faci sa rad. Cum se face ca au gura cea mai mare tocmai presedintii ale caror echipe nu joaca nimic (mititelu, Iancu, s.a.). Iar in ceea ce priveste IQ-ul, ma mir ca stii ce-i ala. Ai citit in almanahe?

Romeo de la UTA (3 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:32

Domnule Ioanitoaia,
Acesti nervi sunt motivati de incompetenta si incapacitatea antrenorilor si a conducatorilor de club sa faca fotbal. Intr-o etapa in care am vazut numai 0-0 sau 1-0, cu meciuri urate, penibile in multe momente acest mod de a aborda problemele noastre de fond nu vor aduce nici un ajutor fotbalui si mai ales vor duce la instigari si la mai multa violenta pe stadioane si in afara lor. Acesti asa zisi oameni de fotbal trebuie suspendati sau chiar dati afara. Este inadmisibil sa auzi pe craioveni ca au fost furati sa-l vezi pe antrenorul lor dandu-se in spectacol pentru un aut. Arbitrii sunt oameni si fac greseli. Pentru cine a vazut Valencia ieri o sa-mi dati dreptate. Barca de asemenea a marcat primul gol in meciul de ieri dintr-o pzitie plecata de Giuli in offside. Vedeti-va de fotbal si de echipe mai conducatori. Eu sincer sa fiu as prefera sa pierd cu 4-3 decat sa fac 0-0

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:35

Acum a anuntat la Prima: Becali, suparat pe rezultatele echipei, i-a destituit pe Oli si pe Meeemeee! Pacat. Daca ii mai lasa 3-4 etape, ajungeau pe locul 6!!

Raddu_AdyY (14 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:40

pt BRAVEHEART din cate vezi te contrazici singur mah , dar deh la nivelul tau e greu sa controlezi pa sfarsitul paragrafului ceea ce a fost in mijlocul lui. Nu ma astept la prea multe din partea ta , cat despre cultura footbalistica citeste ENCICLOPEDIA FOTBALULUI ROMANESC si vb apoi , e o carte mare , groasa cu coperti galebene , frmous colorate care se gaseste la chioscurile de ziare sau la librarii. Nu am de gand sa continuii aceasta conversati pt k e lipsita de finalitate. Te las in prostia in care colcai , poate odata vei vedea si u cu adevarat ce inseamna footbalul. Cat despre enciclopedie nu ma astept sa o citesti k e ca marime si continut peste puterile tale mentale 😉

radulescu constantin (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:42

D-le Ioanitoaia,sunt suporter stelist ,si as vrea si eu parerea dv despre arbtrajele de care a beneficiat steaua .si despre cele ale rapidului si ale clujului.Vreau sa-mi spuneti si mie despre faza de la oradea si de cea a rapidului de aseara cand wobei a scapat singur spre poarta acestora iar asistentul a ridicat fanionul semnaland eronat o pozitie afara din joc.Cred ca arbitrul de la cluj care a dat 11 m ptr.Ceahlaul va avea mult de suferit ptr .acest lucru.

Raddu_AdyY (14 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:43

nu te teme k banii il fac sa uite 😉

Ulysse (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:45

Brave,

iti inteleg enervarea pe un fanatic oltean…dar de aici pana la a generaliza prostia (care, de altfel, nu cunoaste limite, granite, nationalitati, regionalisme, localizari de cartier sau de bloc etc) e cale lunga. Sa ne ferim, te rog, de generalizari: putem cadea (in…..te las sa completezi)

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:45

Ptr. Raddu_AdyY, n-am inteles nimic din ce-ai scris. Probabil ca, intradevar, nu ma ridic la nivelul tau intelectual. Rectific, ai o imensa cultura fotbalistica. Probabil din Enciclopedia ai de care vorbesti. Mai bine te-ai duce sa vezi un meci pe viu. La stadion. Stii ce-i ala? O arena cu gazon, tribune, public, arbitrii si, nu in ultimul rand, jucatori de fotbal. Se gasesc in majoritatea oraselor tarii… Cauta-le, si cand le gasesti, intra si priveste. Dar nu deschide gura, ca poluezi!

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:48

Ptr. Ulysse, ai dreptate, m-a luat valul. Imi cer scuze suporterilor adevarati, realisti si echilibrati, din orice parte a tarii ar fi. Dar cu astfel de specimene (raddu_adyy), iti mai pierzi controlul…

Dinny (681 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:50

Moshule !

Cum mai stai cu INTERESUL SUBALTERN….????
ITI CAM IESE PE NAS !!!!…..

….Fiecare pasare pe limba ei piere !!!!

As vrea sa-ti dav fata de batracian….cazuta !
Credeai ca ai ales un cal castigator….dar s-a dovedit ca nu-i decat o gloaba batrana !!!
Ciuca batailor…..rasul Moldovei(Galati si Vaslui….urmeaza…CSMS Iasi )

Raddu_AdyY (14 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:53

Pt Ulysse : 2 Lucruri sunt unice prin maretia lor: Univerul si prostia omeneasca. Desi dak stau sa ma gandesc , de primul nu sunt asa sigur – Albert Einstein. (nu e dedicatie , ci o completare la ceea ce ai spus u;) )

Pt BRAVEHEART : Pushtiu , la 3 luni m-au dus parintii pt prima oara la un meci de footbal al u.Craiova , de atunci de fiecare data knd era etapa acasa mergeam cu ai mei la meci.La 5 ani am facut prima deplasare cu echipa iar de la 8 ani pana in prezent nu a fost an in care sa nu am abonament , nu a fost an in care sa pierd un meci de acasa al Craiovaei. Am ratat cateva meciuri din deplasare dar nu foarte multe. Si pt k tot vorbeai de suporteri , singura galerie kre s-a auzit pe Ion Oblemenco a fost cea a Timisoarei.
Jok footbal de la vreo 7 ani la U.Craiova si am batut echipe din bucuresti cam pe unde am prins. E greu sa iti dai cu parerea pana ce nu ai trait fenomenul insa nu imposibil.Nu cred k esti u in masura sa imi zici mie k nu am fost la meciuri , aveam 8 ani knd am luat parte la cea mai mare deplasare facuta vreodata de o galerie din tara. Finala Cupei Romaniei Dinamo – Craiova 2 – 0 , 20 000 de spectatori olteni. 😉

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:59

Esti mare moshule. M-ai lasat masca. Jos palaria. Esti cel mai mare suporter. Nu mai am cuvinte. Ai un singur defect. Ti-ai ales gresit echipa. Daca cea mai mare deplasare facuta vreodata de o galerie din tara s-a soldat cu 0-2, e clar. Ar trebui sa te convinga ca nu trebuie sa fiti multi (shi prosti). Esti mandru de meciul ala? Aaaa, era vorba de finala Cupei Romaniei. Mare performanta, sa ajungi sa te bata dinamo. E o cinste, ce-i drept.

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:02

Si apropo de „pushtiu”. Nu-mi aduc aminte sa-ti fi zis varsta mea. Oricum, dupa cum scrii, nu cred ca ai mai mult de 20 de ani, asa ca ar trebui sa taci. Mucosule. Si cu asta am terminat, ca n-ai vocabular pentru o conversatie cu mine, esti prea redus la capitolul asta (si nu numai).

Raddu_AdyY (14 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:08

Am pus scorul pt a nu crede k ma ascund. Si lasa ironiile k nu sunt de caracterul tau. In ciuda scorului cei 20 000 de fani au cantat si au facut coregrafie , au aplaudat echipa si la sfarsitul celor 90′.Noi am iubit echipa si in Divizia B (Craiova in div B a fost o dovada a complotului) dar sa lasam asta.Cati oameni ati fost voi la meciul cu Jiul mah? am fost de 3 ori mai multi noi la meciul cu amical cu Timisoara , meci care sa jucat la minus 5 grade. In 70-80 knd noi faceam performante prin cuma uefa si Cupa Campionilor voi plangeati in fata Tvului k desi Ceausescu voia k voi sa castigati asta nu se putea. Doua echipe ale caror caracterizari sunt simple de facut , si din cate se pare 2 echipe cu suporteri ale caror caractere sunt mai putin decat 0. De orgoliu nici nu mai vorbesc , atata timp cat aranjati meciuri peste meciuri nu cred k mai putem vb de orgoliu.

axel21ro … Fara LAMENTARI (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:09

STEAUA ar trebui sa ia exemplul Seviliei care, desi a jucat in zece oameni a reusit sa invinga Barcelona.

Raddu_AdyY (14 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:18

„astfel de specimene„ ; „Mucosule„ ; „esti un retardat„ ; „oligofren„ ; „ratat„ ; „Du-te in baie, dar ai grija la faianta!!„ ; „iti mai pierzi controlul…„.Si u vorbeai de cultura =)) ma faci sa rad bai =)) :)) =)) . Mai ai de citit mah pana o sa iti dai seama k doar o persoana lipsita de scrupule , una pe care anonimatul o duce la disperare, apeleaza la cuvinte ce jignesc cand e depasita de nivelul celuilalt. U vezi in jigniri un refugiu asa cum si ele vad in tine. Nu cred k e drept sa vorbesti despre altii cand nu stii ce pot.
Anonimatul si dorinta de afirmare fac din tine o tragedie.

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:22

Bai meltene. Ma confunzi. Nu sunt nici stelist nici dinamovist. Dar ai mintea prea rarefiata ca sa citesti printre randuri. Daca erai atent ai fi inteles ca sunt suporter rapidist. Asa ca nu ma afecteaza comparatiile cu galeriile. De fapt, din 1991 (dupa ce ati luat ultimul titlu, pentru ca toti jucatorii mari plecasera din tara), singurul vostru motiv de mandrie e galeria. Numai ca, cu o galerie formata din specimene ca tine, degeaba. Incurajatii in continuare pe „oltenii” Njok, Wobey, Bird si care dracu or mai fi pe-acolo. Voua la Caracal va sta bine. E orasul potrivit pentru creierele voastre inguste. Folosesc pluralul pentru ca ma refer si la cristescu, Geolgau si mititelu. Pacat de Geolgau, a fost un nume mare. Si cu asta basta.

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:25

Ma scuzi ca folosesc nick-name. Probabil ca pe tine chiar asa te cheama. Radu Ady. Care e numele si care prenumele? Nu de alta, dar as vrea sa te caut cand ajung prin Craiova.

sorinel (5 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:28

Craiova a avut noroc in meciul cu Rapid, in ciuda arbitrajului care retineti: impotriva Rapidului nu a gresit deloc, impotriva Craiovei insa ati vazut ce s-a intamplat, de la aut dat gratuit rapidistilor si faulturi imaginare pana la oprirea lui Woobay printr-un offside inexistent, dar intradevar, Rapidul este clar mai buna, e de apreciat rezultatul obtinut de aceasta echipa a Craiovei, ganditi-va la lipsa lor de experienta si la tineretea lor; sustin ceea ce mai devreme cineva a afirmat ca Bucurestiul este prea promovat in schimb ce provincia este ironata, ca exemplu, in pauza dintre Craiova si rapid, ganea l-a lovit pe Baird de la Universitatea, stiti care a fost reactia observatorului: niciuna, fapta a fost vazuta atat de mine cat si de oameni din presa, si sunt convins ca nimeni nu va lua masuri, daca insa Baird il lovea pe Ganea? la ce asistam?/la ce fel de suspendare trebuia sa ne asteptam? asadar, rusine oamenilor de fotbal, incepand cu cei din FRF, Liga, si terminand cu cei din presa care au uitat ca sunt a 4a aputere sin Stat si ne privesc doar ca pe cleinti carora ne serveste stiri umflate pt a crea spectacol literar, asa presa, asa fotbal, la revedere

Raddu_AdyY (14 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:35

Sunt prea multe lucruri pe care nu ti le pot explica , iti spun doar sa te uiti la commenturile de pe prosport si sa vezi diferenta de cultura intre noi si voi , NO COMMENT DEJA AI LUAT-O RAZNA

Edmond Durante (167 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:46

@Radu_AdyY:

Daca tu spui ca pa Oblemenco
singura galerie care s-a auzit a fost cea a Timisoarei, inseamna ca:

1.Mintzi cu nerusinare si esti lipsit de fairPlay.
2.Nu ai fost pe stadion si nici macar la televizor nu ai vazut meciul cu toate ca, chiar SI ASA ar fi trebuit sa stii ca galeria Rapidului nu avea cum sa nu fie „PIUA’NTII”.
3.Nu ai treaba cu fotbalul, asta in pofida celor sustzinute de tine mai sus (ca te duci adesea pe stadioane).

Eu incerc sa pastrez un nivel urbal al discutziei dar trebuie sa recunosc ca imi este greu.
La Craiova au fost peste 2.000
de rapidisti (printre care si eu)
si citeva sute de timisoreni si citeva sute de craioveni.
Singurii care sau auzit am fost NOI.
EXACT ca si ieri pe Lia Manoliu
unde voi ati fost maximum 1.000 de oameni iar noi am fost restul pina la 3.500-4000
de fani citi au fost simbata pe Lia Manoliu.

continuare…

Edmond Durante (167 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:48

…continuare…

Am o rugaminte. Nu mai vorbi la suparare ca vorbesti PROST.
Voi nici nu aveati galerie pina
recent. Voi ati avut intotdeauna spectatori multi (dealtfel erati SINGURII din Romania pe linga Timisoara care va puteatzi compara cu noi ca numar de spectatori in anii ’60,’70,’80) pentru ca se duc oltenii de prin 6-7 judetze alaturate la stadion cind joaca Craiova. In Bucuresti este mai greu.

Rapidul a avut GALERIE inca din anii ’50. Adica galerie cu tobe, sirene, talangi, steaguri esarfe,”bentitze”,DEPLASARI in toata tzara etc…etc…
Eu merg pe stadioane din 1972. Daca tu nu stii niste lucruri, intreaba-i pe aia mai batrini. Sau citeste carti, ziare ale vremii, uita-te la imagini de arhiva ca sa vezi CINE au fost (si sunt) suporterii Rapidului si GALERIA Rapidului.
NOI am avut PRIMA galerie din tzara organizata, inainte cu MUUULTZI ani inaintea altora.
Iar pe vremea cind noi aveam stadion si suporterii rapidisti se duceau prin deplasare si isi insotzeau echipa, voi (si altzii)
inca nici nu va infiintzaseratzi.
Vorbeai de Almanahul ala???
Pai citeste-l!!! Dar citeste tot nu numai ce-tzi convine tie.
Si mai sunt si alte cartzi inafara de almanah, cartzi pe care daca le citesti potzi sa-tzi faci o imagine de ansamblu a
mai multor lucruri…..

…continuare…

Edmond Durante (167 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:50

…continuare…

Vorbesti de arbitrii.
Vorbesti aiurea.
Acel arbitru a facut O GRSEALA. Asta nu inseamna ca arbitrii ne ajuta pe noi. Tu stii pe ce lume traiesti???
Ar trebui sa va fie rushine.
NU ati avut nici un sut pe spatziul portzii. Ati avut posesia mingii DOAR 37% din timp. Noi am avut o gramada de ocazii, voi DOAR v-atzi aparat.
Ce voiai??? Sa ne batetzi???!!!
Din cauza acelui offside semnalizat eronat (recunosc), nu ne-atzi batut voi??? Pina si Mititelu s-a bucurat ca s-a terminat meci nul.
Hai bai Ady, putina decentza ca te vad baiat spalat, ce naiba!!!
Pai ce facem aici??? Suntem la gradinitza de copii??? Las-o dracu’ de treaba.
Nu dati vina pe noi daca voi de vreo 15 ani suntetzi IMPOTENTZI. Nu este vina noastra si nici a Bucurestiului si nici a arbitrilor.

…continuare…

marius99 (2 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:52

Pot spune cu tarie ca aveti un comentariu pertinent si real cum nu prea mai sunt in fotabalul romanesc.Imi doresc un comentariu la fel de bun la meciul Steaua-Vaslui!Ce parere aveti de iesirile nervoase ale jucatorilor stelei,iar de arbitrii nostri depasiti de miza jocurilor?

Edmond Durante (167 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:53

…continuare…

Pe voi nu va dezavantajeaza sistemul actual mai mult decit pe noi si pot sa-ti dau exemple multe dar zau ca nu am timp si DEJA am scris de ma dor degetele si incheieturile miinilor.

Fitzi dom’le fairPlay, nu mai aruncatzi cu noroi numai ca sa
justificati neputintza prostilor vostri de la echipa.
Pai tu nu vezi ce echipa avetzi voi si ce echipa avem noi???
REPET: Bucura-te ca ai nostrii au fost obositzi si au jucat 3
meciuri+prelungiri in 6 zile ca altfel va mincam friptzi.
FRIPTZI.

Si inca odata repet: RAPIDUL nu este ajutata. In cel mai BUN caz, din cind in cind mai greseste vreun arbitru SI in favoarea noastra. Se intimpla cu toate echipele. Chiar si cu voi. Daca ne ajutau arbitrii pe noi, aveam si noi MACAR vreo 10-15 campionate pina acuma bai Ady. INCLUSIV CAMPIONATUL TRECUT.

Hai LaRevedere.

P.S.Deci te rog nu mai scrie tot felul de aiureli la suparare si oftica, ca omul greseste (GRAV) cind scrie „la suparare”.
Mai intii bea un pahar de apa rece… numara pina la ZECE…
apoi GINDESTE (sau intreaba daca nu stii), si abia DUPA aceea scrie.

Raddu_AdyY (14 comentarii)  •  4 martie 2007, 20:58

Edmond Durante : nu are rost sa iti explic k eu spun una si u alta 😉 , eu vorbeam de meciurile Craiovezi de pe Ion Oblemenco„ dar vad k intaresti ideea analfabetismului

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 21:08

Edmond Durante, nu merita melteanu’ ala de radu_ady tot comentariul tau. E prea mic. Probabil n-a vazut cum, dupa meci, mititelu ii imbratisa pe toti ca un apucat si le-a promis dublarea primei. Pentru ei punctul asta cu Rapidul e castigat, cu C mare. Nu te mai osteni degeaba pentru retardatii astia, nu merita efortul. Astia trebuie IGNORATI.

Edmond Durante (167 comentarii)  •  4 martie 2007, 21:23

Ady iar eu la faza cu „analfabetismul”
ce sa fac? Sa te injur? Sa te mascaresc
si sa te fac de kakat?
Sa dau o shpaga-doua sa-ti aflu adresa de unde postezi si sa vin sa-tzi rup capu’… sau sa tac si sa-tzi inghit oltenismele (mahalagismele) astea de… (observi ca ma abtzin inca).
Ti-am mai spus ca incerc sa pastrez
un nivel „urban” al discutziei.
Incearca sa faci la fel.

Eu am intzeles perfect ce ai scris si in cele ce ai scris ai jignit RAPIDUL. NEJUSTIFICAT.
Si am simtzit ca trebie sa-tzi „explic” niste lucruri, cu toate ca lucrurile alea s-ar putea sa le fi stiut si tu, dar ai scris cu kurul nu cu capul.
De accea am si spus ca inainte de a scrie este mai bine sa gindeshti, dar se pare ca nu vrei sa-mi ascultzi sfatul. Forte bine. PROBLEMA ta.

Guardiola (2 comentarii)  •  4 martie 2007, 21:41

pt emond
Am fost la 2 meciuri in UEFA cu Rapidu si am tinut cu ei, am zbierat la fel ca voi, dar daca tu zici ca arbitrul a fost corect eu ma apuc de polo. Nu incerc sa scuz jocul nostru care s-a vazut ca fost unu pentru meci nul, si poate poate iesea ceva. el a zis bine. una era sa jucam la CRAIOVA cu arbitrii neutri si puteati sa aveti si 3 sapt de relaxare, asa la voi akas ce sa zic. e clar ca se vrea Rapid pe locul 2 deoarece CL=10 mil$ iar noi am fost aseara o piedica neasteptata. copos vrea acei bani si va face totul sa nu mai piarda ca anu trecut- sa nu uitam meciurile voastre cu CFR Cluj

Edmond Durante (167 comentarii)  •  4 martie 2007, 22:00

Guardiola, Steaua „se vrea”
pe locul doi, nu Rapid.
Daca am fi avut asa proptele cum cred unii, sau daca cel putzin NU ar fi avut altzii, am fi avut si noi vreo 10-15 campionate, INCLUSIV cel de anul trecut.

Daca citesti niste postari de ale mele mai „dinainte” o sa vezi ca am spus ca „recunosc ca a fost offside semnalizat aiurea”.
Dar asta nu inseamna ca noi am avut vreun arbitru de casa ca altzii de prin campionat (nu ma refer la Craiova) sau ca a fost vreun complot dinainte pus la cale. Pe mine ASTA ma enervat.
Pai nu te supara, ce-oi fi vrut
cu ZERO-SAPTE suturi pe poarta si 73%-37% posesia mingii??? Oi fi vrut sa ne si batetzi??? Asta ii spuneam si lui Ady, iar el a sarit de fund in sus.

DECI: ca arbitul a gresit in favoarea Rapidului in SINGURA
faza mai acatarii a Craiovei intr-un meci intreg este una…
iar ca sa vii cu vrajeala de asta de tot kakatul a la Mititelu si sa spui ca Rapidul „este ajutat”
iar Craiova (saraca) este „oropsita”… hai sa fim seriosi!!!

Guardiola, tine minte o treaba:
Rapidul nu a avut „proptele NICIODATA. Nici inainte de Revolutie si nici acum.
Diferentza este ca inainte de Revolutie ne calcau „kakatzii aia cu motz” in picioare cum voiau ei, pe cind acum… nu MAI este chiar asa…
Dar repet: de la asta si pina la a fi „avantajatzi” de sistem…
este o distantza cam… ca aia de la Cer la Pamint.

BRAVEHEART (18 comentarii)  •  4 martie 2007, 22:03

Guardiola, cu ce v-a nedreptatit arbitrul? Un aut dat invers din care a iesit eliminarea lui Stoica si un offsaid asa-zis nesemnalizat (unghiul nu era clar decat pentru craioveni). Alte greseli au mai fost? Nu-mi aduc aminte. Iar daca iti pierzi cumpatul, ca antrenor, pentru un aut, ce sa le ceri jucatorilor? Nu zic neaparat ca n-ati meritat punctul (macar pentru darzenie si daruire) dar sa acuzi ca vi s-a furat victoria cand n-ati tras un sut pe spatiul portii tot meciul, trebuie sa fi Mititelu (sau Cristescu) ca sa crezi asta. Ziceti merci, luati-va punctul si valea la Craiova, ca nu te intalnesti toata ziua cu bafta asta. Stoica se crede mare strateg? L-a lasat toata repriza a 2-a pe malacu’ ala de Njok in jumatatea noastra, doar doar o prinde un contraatac. S-a aparat cu 9 jucatori in careu si vroia victoria? Da-o dracu de treaba, asta era chiar culmea..

Edmond Durante (167 comentarii)  •  4 martie 2007, 22:03

@Guardiola.

P.S. Pentru MECIUL (nu meciurile) noastre cu CFR Cluj,
ALTZII (stim cu totzii cine)
au facut vreo 6-7 meciuri „de genul asta”.
dar sunt sigur ca stiai asta. Atunci de ce ma faci sa o repet???
Ti-am mai spus: daca vrei sa te referi la ajutoare, furaciuni, aranjamente, satelitzi… ai gresit adresa. Pentru asta trebuie sa te uitzi in alta parte.
Stii tu unde!!!

gng (2 comentarii)  •  4 martie 2007, 22:37

poti sa ai si 10 ocazii daca nu esti in stare sa o bagi in poarta, tot fara gol marcat ramai. si adversarul poate avea un singur contraatac, si din asta sa iasa golul. nu zic ca rapidul nu ar fi meritat victoria, ca nu sunt mincinos, dar adevarul e ca arbitrul a gresit. a dezavantajat amandoua formatiile. pe craiova la faza cu offside-ul(nu se stie, putea iesi singurul gol al meciului), iar pe rapid cred ca prin ultimele minute ale primei reprize cand n’jock care avea galben, luat cam usor ce-i drept, a sutat o minge dupa fluierul arbitrului. dar nu se poate spune ca au fost cumparati arbitrii. trebuie sa ingelegem ca atat pot ei. sunt niste limitati, si nu e vina conducatorilor de cluburi. parerea mea e ca daca am avea arbitraje 100% corecte, desi e imposibil asta, am vedea alte meciuri, mult mai frumoase.
si chiar daca aceste decizii ale arbitrilor nu au fost „comandate”, totusi cred ca mai importanta a fost decizia impotriva craiovei, sunt oltean e normal sa cred asta ;), ca ce mi-e daca il elimina pe n’jock, ce mi-e ca l-a lasat in teren….. tot cam acolo suntem. dar sa nu uitam ca si in meciul tur, din giulesti, rapidul a marcat un gol dintr-un offside mai mult decat evident. tot gresala de arbitraj. ca sa nu mai zic de sezonul in care am retrogradat, ca fara sa ma gandesc prea mult gasesc cel putin 10 faze importante in care craiova a fost dezavantajata. ideea mea e ca rapidul nu e neaparat ajutata la fel ca steaua si dinamo, dar pentru ca e din bucuresti este mult mai respectata de arbitrii, de conducatorii federatiei si ligii. parca si giulestiul a fost suspendat mai multe etape si i s-a mai micsorat suspendarea. nu sunt sigur, nu vreau sa vb prostii, dar parca asa stiu. de ghencea stiu sigur. si craiova are stadionul suspendat si comisia nu i-a micsorat suspendarea ca echipelor din bucuresti. la asta ma refer eu, le lipseste respectul fata de craiova, numai pt simplul fapt ca e in provincie, si asta de multe ori se vede. si de aici frustrarea in randul suporterilor adevarati.

Bogdan12345 (395 comentarii)  •  5 martie 2007, 0:54

Este deja un lucru arhicunoscut ca GSP si Antena1 sunt de cea mai joasa speta. Este incredibil modul in care trateaza Universitatea Craiova si in general echipele din provincie. In timp ce despre Steaua, Dinamo si Rapid avem stiri inclusiv despre nevestele jucatorilor si despre frecventa lor la WC, despre restul echipelor abia daca apare un articol pe saptamana si acela de cea mai proasta calitate. Domnii comentatori de la Antena1 in frunte cu marele Vochin au vazut doar „circ” atunci cand Wobay le innoda picioarele fundasilor Rapidisti in vreme ce Zicu&Co erau ridicati in slavi la fiecare pasa mai de Doamne ajuta. Mi-e scarba de voi domnilor. Si aici ma refer in primul rand la dumneavoastra domnule Ioanitoaia pt ca sunteti cel care conduce o echipa de mercenari si slujitori credinciosi ai mafiei din fotbalul romanesc. Daca se gresa in sens invers cu acel offside imaginar la Wobay cred ca trei pagini din GSP erau dedicate numai acelei faze. Asa insa, arbitrajul a fost corect, nu a viciat deloc rezultatul si toate sunt bune si frumoase. RUSINE!! Cat despre faptul ca Universitatea a fost obligata pe nedrept sa joace acest meci in Bucuresti, iar liniste si pace. Oricum desi a jucat pe terenul adversarului si a avut si arbitrii contra ei, Craiova a demonstrat inca o data ca este un izvor nesecat de talente si o sa va mai scoata multi peri albi de acum incolo nesimtitilor.

MosIonRoata (48 comentarii)  •  5 martie 2007, 1:02

Bai tatae, nu Moggi jr. a facut frauda ci taica-su asa cum chiar matale zici…

Sanatate!

liva (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 1:16

o fi mititelu asa mai mediocru da io zik ca pa undeva chiar se produce ceva impotriva craiovei si singuri care ar putea afla acel ceva sinteti voi ””’presa””’ ciinele de pasa al societatii sau nu mai detineti aceasta titulatura ati ajuns niste catelus sau poate nici atit

mai mult sapun, mai putini rromi (3 comentarii)  •  5 martie 2007, 2:06

rrapid – echipa de cartier marginas, comportament de oameni primitivi( bravehart si edmond durante, veniti dupa mine sa ma prindeti si sa-mi rupeti capul, da? dar aveti grija sa fiti curati si spalati, luati-l si pe ganea cu voi la dus

Edmond Durante (167 comentarii)  •  5 martie 2007, 2:50

Ala mai „de deasupra un pic”…
ala cu sapunu’.
Cred ca lui ma-ta ii pare rau ca te-a nascut viu bai mincator de kakat comunist si aurolac de canale.
Tu vorbesti de tzigani?
Pai voi avetzi cel mai mare procentaj de tzigani bai tzarane. Tu de unde p_zda matii ai cazut? din luna?
Echipa de cartier???
Echipa de cartier suntetzi voi bah bagami-as p_la-n familia matii de gunoier facut din laba.
V-ati nascut dinlaba lui Stalin,
pina prin 1977 nici cartier nu aveati iar suporteri putzin mai multzi ca Sportul Studentzesc
si ai tupeul sa vorbesti???
Bai bulangiule, numai gura si fitzele e de voi bagami-as pu_la-n performantzele alea ale voastre.
Bai vacarule, dupa cum mai spunea cineva mai sus, cu sustzinerea de care ati avut voi parte, orice echipa din Romania avea performantzele voastre. Cu jucatorii pe care ii furatzi de prin toata tzara, ar fi fost chiar culmea sa nu avetzi si performantze.

Hai du-te-n mortzii matii ca mi-e greatza de jegoshi ca tine.

Si sa te rogi la Dumnezeu sa nu intre Edmond (Durante) pe aici ca sa fii sigur ca-ti rupe capul ala sec.
Vezi ce vorbesti bai kakatule ca nu stii cu cine ai de-a face
si pe cine cunoaste lumea.
Pai ala iti poate afla adresa in 24 de ore bai p_la goala fute-mas in capu’ tau.
Norocul tau este doar daca
postezi de la vreun InternetCafe sau daca nu intra ala (Edmond) pe aici sa vada ce kakat maninci.

M_IE. Multa M_IE tie si lui Steaua aia belita a ta cu Gigi si MM in frunte.

Edmond Durante (fantoma) (167 comentarii)  •  5 martie 2007, 2:55

Tot eu, fantoma lui Edmond sint.
Am facut o greseala mai sus. Am vrut sa spun ca nici stadion nu aveati pina in 1977 (nu cartier). Cu toate ca oricum nu am fost prea departe de adevar. Pe vremea aia Ghencea era un cimp cu 30 de blocuri mizerabile de nefamilisti cu un cimitir (militar) si… cam atita.

Comentează