Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pro şi contra Olăroiu

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că, dacă Steaua nu-şi va reveni imediat, antrenorul se va retrage sau va fi demis

Dacă tensiunea de la Dinamo, la care m-am referit ieri, nu are justificări, cea din Ghencea se explică. Eliminată din 16-imile Cupei […]

miercuri, 28 februarie 2007, 8:00

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că, dacă Steaua nu-şi va reveni imediat, antrenorul se va retrage sau va fi demis

Dacă tensiunea de la Dinamo, la care m-am referit ieri, nu are justificări, cea din Ghencea se explică. Eliminată din 16-imile Cupei UEFA, ba şi fără să fi înscris gol, Steaua n-a izbutit s-o bată nici pe UTA, proaspăt promovată, remiza consemnată duminică la Oradea ridicîndu-le contestatarilor lui Olăroiu mingea la fileu. Nu numai suporterii şi-au manifestat nemulţumirea, dar de data asta a răbufnit chiar şi Gigi Becali. Obişnuit să-şi apere “familia” şi să-i găsească totdeauna scuze, patronul a recunoscut că “echipa nu joacă nimic”, cuvinte pe care destui le-au interpretat ca pe o ameninţare la adresa antrenorului. Iar de aici, logică, ipoteza că zilele lui Olăroiu ar fi numărate, în ciuda faptului că s-a bucurat şi se bucură de susţinerea necondiţionată a lui Mihai Stoica, al doilea în ierarhia clubului. Şef al actualului tehnician, mai mult, prieten şi confident al acestuia, managerul general n-a ezitat să-şi exprime solidaritatea cu Olăroiu. Nu doar pentru că-l socoteşte un profesionist serios, de anvergură, ci şi pentru că a sesizat că eventuala îndepărtare a antrenorului l-ar expune şi pe el. În ideea că un nou venit, fie Hagi, despre care se vorbeşte din ce în ce mai insistent, fie altul, ar putea să nu-i mai accepte colaborarea. Sigur, pare puţin probabil să se întîmple aşa, nu însă şi exclus.

Suporterii care cer sau măcar sugerează mazilirea lui Olăroiu nu încetează să-l compare cu Zenga şi cu Protasov. Îl compară, cred ei, ca să-l pună într-o poziţie delicată, pe considerentul că sub bagheta italianului roş-albaştrii jucau mai pragmatic, iar sub a ucraineanului mai spectaculos. Observaţie corectă. Respectivii uită însă, intenţionat ori nu, că bilanţul lui Olăroiu e totuşi peste cel al predecesorilor. A scos-o pe Steaua campioană, a calificat-o în semifinalele Cupei UEFA şi a dus-o pînă în grupele Champions League, prima prezenţă românească la asemenea nivel după un deceniu. Cei cărora nu prea le plac ochii lui Olăroiu n-au cum să ignore realizările de mai sus. Ca şi faptul că, sub comanda acestuia, Steaua a disputat un număr record de partide în cupele continentale, 20. Drept e că Olăroiu i-a moştenit pe Zenga şi pe Protasov. Dar nuse poate spune, chit că Rădoi şi compania trec printr-un moment dificil, că el a risipit zestrea primită. Dimpotrivă, a îmbogăţit-o.

Într-o conjunctură nefavorabilă băncii tehnice din pricină că Steaua şi-a compromis şansele la titlu şi a luat un start de primăvară poticnit, un lucru e cert. Că Olăroiu trebuie să învingă pentru a-şi păstra postul. Întrucît în vocabularul din Ghencea nu figurează cuvîntul eşec, el are obligaţia să obţină victorii, victorii şi iar victorii. Dacă însă Steaua va continua evoluţiile slabe, va fi în mare pericol, urmînd să fie dat afară ori silit să demisioneze. Iar asta dintr-un motiv la îndemîna oricui, pentru că rezultatele sînt cele care, în fotbalul nostru şi de pretutindeni, menţin în funcţie un antrenor sau îl trimit la plimbare. În cazul în care nu va reuşi să revigoreze echipa şi să cîştige următoarele meciuri, nimeni nu-l va mai putea salva pe Olăroiu. Nici măcar Mihai Stoica.

Comentarii (167)Adaugă comentariu

Doze (14 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:16

la Sevilla,in pauza meciului, Sessa a venit cu urmatoarea:

Olaroiule,
Antrenorule,
Tu esti cel mai bun,
Du-te pe alt drum.

oli te rogam, fii demn si depuneti demisia, nu ne facem sa strigam asa ceva, nu te fa de cacao, nu fa toata galeria sa iti cante asta sau sa iti doreasca raul. pleaca acum si va fi mai bine pentru toti, inlcusiv pt tine.

DIOGENE (280 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:20

Domnule Ioanitoaia,eu cred ca actualul lot si Olaroiu si-au atins limitele superioare de performanta.Consider ca pentru a face performante mai mari este nevoie de o improspatare a lotului si de alt antrenor.Ce ma deranjaza pe mine este faptul ca steaua nu joaca spectaculos.As prefera uneori chiar sa pierdem un meci jucand frumos decat sa castigam jucand ca la oradea.Deasemenea nu cred in valoarea de antrenor a lui Hagi.

Catalin (2 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:20

Olaroiu are un lot superior celor pe care le-au avut Zenga si Protasov. Va reamintesc ca rezervele de atunci se numeau Litu si Simion, nu Iacob si Ov. Petre. Mai mult, Olaroiu a bramburit pana si pe jucatorii cei mai constanti in trecut. Sub Protasov, Goian-Ghionea era considerat unul dintre cele mai tari cupluri de fundasi centrali din Europa, acum cei doi sunt pusi in dificultate de fosta rezerva, Simion. Performantele lui Olaroiu s-au obtinut exclusiv pe baza automatismelor de pe vremea lui Zenga si Protasov. Dupa ce Olaroiu a reusit sa le distruga s-a inceput ce acel 1-4 din Anglia. Asa ca astept cu nerabdare ca acest bun teoretician dar prost practician sa plece. Dar, ma rog lui D-zeu, sa nu fie inlocuit de cealalta catastrofa a antrenorilor promovati de Gazeta, Gheorghe Hagi.

haha (4 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:20

„Drept e că Olăroiu i-a moştenit pe Zenga şi pe Protasov. Dar nuse poate spune, chit că Rădoi şi compania trec printr-un moment dificil, că el a risipit zestrea primită. Dimpotrivă, a îmbogăţit-o.”

BATRANE ESTI TOTAL DEPASIT CAND AFIRMI ASTA. AM PUTEREA SA TE CONTRAZIC. ZI-MI SI MIE CE IMBUNATATIRI A ADUS OLAROIU IN SISTEMUL D JOC ?????? ECHIPA CU TALIE CARE NU PASEAZA SI JOACA DIRECT P ATACANTI CARE IN AFARA D IACOB …NU SUNT OBISNUITI CU ASEMENEA MINGI.

STILUL LUI OLAROIU ESTE O COMBINATIE INTRE FOTBALUL ITALIAN SI CEL ENGLEZ ,DAR CU MENTIUNEA CA A IMPRUMUTAT CE ERA MAI URAT SI INEFICIENT DIN ACESTE STILURI.

Nicu Vegas (71 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:21

Un articol excelent Mr. Ioanitoaia.

ssn (6 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:22

lasa-neeeeeeeeeeeee…………….hai cu hagi…..fara popescu….hagi-mm

andrei (10 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:23

daca nu se ridica acel offsaid inexistent la iacob in minutul 86, toate aceste polemici nu ar mai fi existat.este vorba de viciere de rezultat cu implicatii si consecinte financiare la cel mai inalt nivel.oricum ar fi, olaroiu a probat ca este un antrenor bun, prin rezultatele din sezonul trecut.hagi a dezamagit in toate locurile pe unde a antrenat.mai mult cu o echipa intarita fata de cea pe care a avut-o la dispozitie olaroiu,hagi ( din pacate pentru marele jucator hagi), nu a reusit nici macar sa mentina echipa pe acel loc 3 pe care se mentinuse sub mandatul lui olaroiu(loc 3 care i-a adus demiterea de la poli sub pretextul ca era antrenor de locurile 3-4).

haha (4 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:23

Catalin ,

AI MARE DEPTATE!

P.S: INTRE OLAROIU SI HAGI,IL ALEG PE ……..LACATUS!

micu (3 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:25

da nea’ovi ai dreptate oli are zestrea predecesorilo chiar mai buna da steaua joaca din ce in ce mai prost.nu e vina lui oli oare?pana acuma a mers din inrtie da acuma…

vali (1 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:25

Nu stiu de ce tot vorbiti de venirea lui Hagi si Popescu la Steaua,pentru ca asa ceva este improbabil,mai ales ca Popescu este dinamovist si o persoana cu care Becali a avut conflicte.Chiar daca sunt un stelist si stiu ce a insemnat ce a insemnat Hagi pentru Steaua,nu l-as vrea la Steaua pentru ca nu are experienta ca antrenor.
Am tot auzit ca venirea celor 2 ar fi o lovitura de imagine,dar nu inteleg ce fel de imagine,imaginea poate fi realizata prin succesele echipei,nu prin aducerea a 2 nume mari.

alex (62 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:27

nenea ovi, mai lasa`ne bre k facem intoxicatie de la atata oli, mm, oli, mm…
bre nu vezi k steaua are nevoie de liniste? orienteaza`te catre alte echipe din liga lu` mitica, k mai sunt, chiar dk nu pare:)) dk`i priceput msg meu iti multumesc in numele tuturor stelistilor.

haha (4 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:28

Dimpotrivă, a îmbogăţit-o.

CU CINE? OVIDIU PETRE?

SINCER CRED CA CEI 2 AU O RELATIE…..DE NATURA SEXUALA!

VB SERIOS. ALTFEL NU SE EXPLICA CUM IN ASEMENEA „JUCATOR” ARE LOC IN LOTUL UNEI ECHIPE CARE SE RESPECTA!

tosi (75 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:28

Olaroiu e antrenorul roman cu cele mai bune rezultate de dupa 90. La orice echipa dupa o perioade de rezultate foarte bune urmeaza un recul. Olaroiu trebuie sa umble la psihicul jucatorilor care sunt intr-un blocaj evident. Zenga si Protasov au meritul de a fi inceput constructia unei echipe puternice iar Olaroiu a perfectionat munca celor doi.

Cristi (1 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:29

lasati-l in pace pe Olariu! Oricum eu cred ca este mult peste Hagi ca antrenor.Toate aceste rezultate nefaste se datoreaza in principal absentei lui Dica.Altceva era cu Dica pe teren.Forza Steaua!

Rafael (1 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:32

Opinia este ca Olaroiu ar trebui sa fie demis deoarece habar n-are sa antreneze o echipa de talia stelei

Georgero (29 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:35

Olaroiu este mai bun antrenor decat Hagi. Dar Olaroiu nu poate rezista mult cu jocu’ asta daca nu continua sa aiba rezultate.

california ro (32 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:35

se va adeveri ce a spus Iancu…ca este un antrenor de locurile 3-4…..

frank oradea (13 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:35

fratilor,oricat de mult am tine la olaroiu,daca echipa nu merge si nu merge,trebuie sa plece,n avem ce sa facem
zenga a fost demis dupa cateva meciuri slabe tocmai ca sa se schimbe ceva si sa si revina echipa
norocul e ca inca locul doi nu este pierdut,insa echipa trebuie sa si revina si nu cu nervi aiurea cum are radoi care a lasat echipa in zece…

titi preda (179 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:37

@Pai nu Ola’roiu, declara ca echiapa nu are nevoie de jucatori, de intariri (alte transferuri)?!
Desi, si aia de la gradinita vedeau ca echipa are nevoie de „coordonator de joc”, de atacanti (eu inteleg atacant, ala care ia o minge si de la mijlocul terenului, ca doar asta facea Dumitrache sau Iordanescu !! Extreme_ca m-am satutat sa tot vad cum Balanel fuge ca besmeticu si cind sa centreze ….care’n coor! Sau sa alunge balerinul ala de Nesu, care in afara sa dea pasa la adversar (s-a specializat si la Nationala) , si sa faulteze aiure’n tranvai (punind echipa in postura proasta) nu stie nimic!
A cerut Olaroiu si noi nu stim?!
Uitati-va la Rednic, la danciucul de Razvan cit au tipat!
Dupa parerea mea , o echipa are nevoie de jucatori si dupa aia de antrenor_NU ANTRENORUL IL INVATA CUM SA DEA IN MINGE PE JUCATOR, cu aia te nasti !!!!!!! Si uite asa……,
Steaua a facut cele mai mici transferuri, si se vaita ca nu va termina pe locul 5(cinci) !!

PREDA AUREL (4 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:39

SA NU SE UITE CA AM JUCAT CU SEVILLA. CU UTA AM DAT DOUA GPLURI. CHIAR DACA AM JUCAT PROST TOT CASTIGAM,NU. SA NU SE UITE CA STEAUA S-A STINS IN CAMPIONAT DE LA MECIUL CU DINAMO CAND NE-A FURAT ARBITRII. DACA A-TI PUTEA FACE O COMPARATIE, CUM S-A MAI FACUT, SA VEDEM PUNCTELE PIERDUTE SAU CASTIGATE ALE STELEI, RAPIDULUI SAU LUI DINAMO. SA VADA DOMNUL BORCEA CUM A CASTIGAT CU STEAUA,LA VASLUI, ETC. IN CONCLUZIE EU CRED CA OLI NU A PIERDUT PE MANA LUI , CI A ARBITRILOR SI A JUCATORILOR STELISTI. IN REST COMENTATIUL DUMNEAVOASTRA ESTE REALIST. SA NE AUZIM SANATOSI

gilache (2 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:40

Ca sa il citez pe Jenei, „orice antrenor gaseste o echipa, atunci cand vine in club si lasa o echipa, atunci cand pleaca din club” . Nu prea conteaza cu CINE s-a „imbogatit” echipa dar conteaza, foarte mult, cu CE s-a imbogatit echipa.
Cupe, campionate, performante…cam acestea sunt acel CE, despre care vorbeam mai sus.
La acest capitol Oli sta bine, atat doar ca in fotbal istoria dureaza cam o saptamana, iar uneori numai 2-3 zile, adica pana la urmatorul meci…
Forza Steaua !

Costin (5 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:45

Foarte adevarata (si logica) afirmatia ca fara rezultate Olaroiu va trebui sa plece de la Steaua (cu sau fara voia lui).
Nu am cunostinte suficiente pentru a ma pronunta asupra calitatii de antrenor a lui Oli, dar mi-e dor de jocul spectaculos al Stelei. Si as dori sa vad la echipele romanesti (putin probabil..dar speranta moare ultima) o determinare care sa semene cu cea a lui Reading in disputa cu Manchester United din Cupa Angliei (pentru cei care n-au urmarit meciul: Manchester avea 3-0 din minutul 8, s-a terminat 3-2 si nu cred c-am vazut-o vreodata pe Manchester sa fie masata in propiu careu aproape tot meciul.) La noi daca luam vreun gol….s-a terminat!!!

daniiiii (3 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:46

Toata lumea se agita ca sa plece Olaroiu ! ca nu e bun de Steaua ! Nici unu nu zice cine ar fi bun sa-l inlocuiasca ! Am auzi de la uni ca Hagi… sa fim seriosi hagi nu a facut mai mult decat Olaroiu ca antrenor ba chiar in unele momente a demonstrat ca e mult sub Oli ! Cine ar trebui sa-l inlocuiasca ?…. doar asa sa-l dam afara ca zic uni ca nu face treaba ? sa vina cine Artimon ? sau sa facem teste 1 an de zile cum a facut dinamo cu diferiti antrenori ? Eu zic sa-l lasa-m pe Oli unde este …. eu cred ca e un antrenor totusi bun doar ca mai are de invatzat…..!… Altcineva momentan nu are cine sa-i ia locul…. !

geo (7 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:47

ce sa caute aia 2 domnule ioanitoia hagi tot respectul ca jucator dar ca antrenor e varza…..de popescu ce sa mai zic nare el ambitia lui meme…..

Soccer Project (6 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:48

Manager de fotbal online. Peste 30 000 utilizatori. Contruieste-ti echipa si demonstreaza ca esti un bun manager intr-un mediu hiper competitiv.

http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=ro&uID=166857

rina (3 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:48

Pentru haha.

Ai dreptate…dar ce facem ca e „imoral” pentru Becali sa-l dea afara…. Auzi, IMORAL…. Rezultatele obtinute de Olaroiu sunt ale lui Protasov si Zenga domnilor.. Vede cineva ca Olaroiu nu are nici o opinie cu privire la transferuri? Ce demonstreaza asta ? Ca nu are nici o idee de joc,Steaua de acum nu joaca NIMIC ….Singurul adus la recomandarea sa a fost aceasta catastrofa de OV.Petre.!!!!

DIOGENE (280 comentarii)  •  28 februarie 2007, 20:51

tu rina,dar rezultatele obtinute de zenga si protasov ale cui sunt?

Alex_stelistu (2 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:02

Olaroiule te-am sustinut tot timpul,dar de data asta mai exasperat daca nici cu UTA nu faci treaba atunci cu cine??? te-am sustinut cu Sevilla,dar de data asta nu mai pot tolera nici eu….jucatorii se grabeau din min 20 ca nu au dat gol,totul se face cu calm si rabdare la Steaua nu s-a vazut asta,s-a vazut un joc crispat cu mingi pe sus cate Vali Badea,desi este un atacant bun pozitia in care sta pe teren nu este deloc una favorabila pt el,Banel nu trebuie judecat aici…practic n-ai avut nici o solutie l-ai tinut atacant,apoi fundas ca prin min 80 sa revina mijlocas,o avea el rezistenta dar nu trebuie sa iti bati joc de ei ca nu ai tu solutii.
Thereo e clar ca nu trece printr-o perioada buna,Iacob trebuie incercat si schimbat in min 60 cu Cyrill,Radoi in schimb isi mai pierde mintea,dar incearca ceva bun.
Ghionea-Goian erau o forta acum zici ca sunt o forta la divizia B foarte des depasiti si nici jocul de cap parca nu prea le mai merge.
Goian -Stancu e ceva intre astia 2??? ca aproape de fiecare data isi paseaza unu altuia fara folos,lent si previzibil ca stancu sa-i dea lui Radoi,iar el sa centrenze in careu /caz contrar lui Banel.
Deci Olaroiule pleaca!
Practici un joc de Divizia B poate ca asta esti un antrenor de divizia B !

un cetatean (3 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:03

1. Hagi nu e antrenor. Cand a antrenat Hagi si unde? ceva rezultate ca antrenor? Hagi ca sa anntreneze la Steaua trebuie sa joace alti 11 Hagi.
2. Echipa la Steaua nu o face Olaroiu. Ca sa il schimbi pe Radoi din centru in margine trebuie sa fii… MMStoica.
3. Vinovat de atmosfera este… MMStoica. O fi jucat Steaua cuu REAL, SEVILLA… dar atât, a jucat. Spectacol ioc, intariri ioc, cautam in Brazilia cand sunt jucatori in Europa.
4. Achiziţiile facute de MMStoica sunt: un porar care acum isi cauta echipa prin Europa, un portar accidentat care dupa semnatura a facut teatru pentru a merge la operatie şi ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

rina (3 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:03

DIOGENE…nu-mi spune ca ale lui Olaroiu…….Olaroiu a plecat(dat afara)odata de la Steaua pentru aceeasi lipsa de conceptie,de idee de joc….Si pentru aceleasi rezultate dezastroase…..Pacat de STEAUA…..

DIOGENE (280 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:05

nu-ti spun ci te intreb?

alex’ (17 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:09

http://www.tipseri.com Cele mai bune predictii, cote si indicatii pentru toti pariorii din Romania, veti mai putea gasi si o multitudine de informatii extrem de folositoare pentru microbisti si iubbitorii sportului in general. Alaturi de toate acestea organizam si un concurs cu premii in valoare totala de 120 de euro pentru a desemna tipserul lunii martie.
Te asteptam si pe tine!
http://www.tipseri.com
Mult succes!!!!

Doze (14 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:13

Domnule Gigi Becali,
Ca suporter al echipei Steaua imi doresc in primul rand un antrenor bun, nu cred ca olaroiu sau Hagi sunt antrenori buni, va rog sa aduceti un antrenor strain cu oarece nume, si care a antrenat echipe mari. Protasov a fost ok cred. Antrenorii romani in mare majoritate sunt fosti jucatori care au activat in campionatul Romaniei sau prin alte campionate slabe(Koreea) si nu au cunostinte de ordin managerial, tactic, technic. Ce puteau sa invete acesti jucatori romani de la antrenori ca Florin Halagian de exemplu? si cu inteligenta limitata caracteristica mediului fotbalistic(respect Loti Boloni) cat de multe au invatat ei ca sa explice si sa invete la randul lor pe altii? Cat de respectati sunt unii antrenori(si asta denota disciplina intr-un vestiar sau o echipa) daca ei dau exemple negative prin fapte trecute sau prezente in mediu profesional sau extra sportiv? Un fost jucator imi poveste cum la FCM Bacau a venit antrenor Mihail Marian cu metode de antrenament fizic si tactic complet noi, ceva ce nu mai vazusera pana atunci. Din pacate nu se putea impune in fata jucatorilor si nu avea respectul lor. La Steaua e nevoie de un antrenor care sa promoveze jucatori tineri si sa aduca un mediu de lucru profesional. Nu e nevoie de prietenii intre jucatori si antrenor. Managerul Valeri Lobanovskiy nu vorbea cu jucatorii la antrenamente decat aspecte tactice ale jocului. Prieteniile nu sunt bune, jucatorii de fotbal trebuie sa invete ca ei nu sunt decat niste „entertainers” pentru public. Lumea nu mai merge la colloseum sau circ , ci la stadion. Va rog Domnule Becali sa aduceti un antrenor bun, strain, care chiar daca o sa ii platiti un salariu mai mare, pe termen lung o sa castigati. Va fi un pas inainte pentru Steaua. La Arsenal echipa de tineret a jucat foarte bine in Finala cupei ligii. o medie de varsta de sub 20 de ani, care doar lipsa experientei a privat-o de castigarea cupei. Jucatori necunoscuti, pe care Arsenal i-a cumparat cu sume modice de la echipe slab cotate. pastrand proportiile, daca si la Steaua ar exista un departament de scouting s-ar putea crea un nucleu de tinere valori(romani si straini) de viitor.

V1ktor (2 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:15

Varianta ideala ar fi totusi sa plece OLI ca se vede ca e depasit de situatie,si mereu a fost in meciurile tari,si sa vina fie BOLONI fie LACATUS,ultimu fiind foarte promitator iar noi nu am indrazni sa ii cerem demisia nici daca retrogradam 🙂 Insa MM clar tre sa ramina,el tine clubu in picioare si o face foarte bine.Insa nimeni din noi nu are puterea sa decida absolut nimic 🙂

DIOGENE (280 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:16

asta cu boloni imi place.maiales dupa succesul avut cu monaco

alex’ (17 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:16

http://www.tipseri.com Cele mai bune predictii, cote si indicatii pentru toti pariorii din Romania, veti mai putea gasi si o multitudine de informatii extrem de folositoare pentru microbisti si iubbitorii sportului in general. Alaturi de toate acestea organizam si un concurs cu premii in valoare totala de 120 de euro pentru a desemna tipserul lunii martie.
Te asteptam si pe tine!
http://www.tipseri.com
Mult succes!!!!!

gogu (7 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:25

nea ovidiu stiu ca ai facut-o din complezenta ca sa zic asa dar cum nici eu nu sunt stelist nici olaroiu nu-i de steaua.
pe steaua o stiam mai creativa la mijlocul terenului si am ramas mirat vazand-o ca joaca ca o echipa din liga a doua engleza.evident pe langa antrenor cea mai mare vina o are insusi Don Georgian si stie si el de ce :ca e impulsiv ,ca nu se poate controla ,ca-l impune pe finutu chit ca ala joaca ca o cizma si tot asa se intampla acolo unde nu se respecta legile firii umane.unii se vor regi fara a incerca sa fie intai conti,boieri castelani sau dracu stie.
dar cine sunt eu sa-mi dau cu parerea pe banii altuia sau pe voturile sperate.

bogdan (4 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:25

nea Ovidiu, de ce ai mai scris articolul asta, ca n-ai spus nimic in el???

1945, Arad…legenda renaste! (13 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:30

mi-e sila de olaroiu. nu compatimesc steaua, doamne fereste (sper sa ajunga ardelenii de la CFR pe doi, sau in cel mai rau caz rapidul), dar sa urli ca din gura de sarpe ca doar arbitrul e vinovat pe egalul cu UTA mi se pare penibil..grotesc si penibil. Poate nu s-a remarcat ca steaua a beneficiat de cca 20 de lovituri libere din preajma careului nostru (fie ca au fost, fie ca nu), gigel coman n-a fost eliminat la un gest incalificabil – calcarea unui adversar intins pe gazon, la fel ghionea nu a primit al doilea galben la o tragere grosolana de tricou pe o faza de contra-atac a utistilor. Cu 2-3 oameni in minus mai dadea iacob golul ala regulamentar?!? Iar gestul penibil al lui sandu de a-si cere scuze „razboinicului luminii interlope” ne arata tuturor ce club e tinut in brate de sistem. Nu-mi amintesc sa-l fi sunat sandu pe Bara dupa meciul poli-UTA cand am fost clar dezavantajati de fiul lui costica valcea…nu, nu-mi amintesc.

DIOGENE (280 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:36

care bara?transversala sau laterala?pe care sa o sune sandu?

1945, Arad…legenda renaste! (13 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:39

@Diogene, Nicolae Bara, presedintele Consliliului de Administratie al F.C.M. UTA Arad

DIOGENE (280 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:39

scuze nu m-am prins

apostolbologa (33 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:48

koaie, unde-s maidanezii?

super oli ole (33 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:49

super antrenor oli sper sa stea pana moare la steua toti dinamovistii ii apreciem sincer munca
oli nu i lasa tata nu i lasa

super oli ole (33 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:52

daca totusi pleaca oli sper sa vina regele…prietenii stiu de ce

apostolbologa (33 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:55

hai k avem un olimpic la romana printre noi: „super oli ole”.. sa-l lasam sa deschida gura. — pauza, ca trece p*la!

INTREBARE PENTRU BECALI (1 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:56

INTREBARE PENTRU GIGI BECALI:

Daca Olaroiu is da demisia saptamana asta, i-o veti accepta?
Daca da, inseamna ca si dv. ati ajuns la concluzia ca Steaua este prea mare pentru Olaroiu si acesta nu are capacitatea de a face Steaua sa creasca. Il tineti din mila atunci.
Daca nu, inseamna ca aveti nevoie de antrenorul Olaroiu si aveti incredere totala in capacitatile acestuia. Atunci nu ii puteti critica strategia de joc atata timp cat acest Olaroiu cu aceasta strategie v-a oferit cele mai bune rezultate si cele mai mari satisfactii de cand sunteti la Steaua, dupa cum spuneti chiar dv. Atunci nu puteti spune ca varianta Hagi ar fi ideala, dar nu il puteti da afara pe Olaroiu (ce ati vrea de fapt sa faceti) pentru ca va bate Dumnezeu.

Ar fi bine daca unul din reporterii Gazetei i-ar pune aceasta intrebare lui Becali. Daca raspunde afirmativ, atunci sa fie barbat si sa-i ceara demisia lui Olaroiu nu sa se ascunda ca o fetita rusinata dupa fusta mamei dar sa bombaneasca despre joc ca o baba uscata de la scara blocului. Daca raspunde negativ, atunci sa nu mai deschida pliscul despre Olaroiu care nu face cum vrea el si nu-l joaca pe nu stiu care jucator nu stiu pe care post.

Si mai lasati-l pe Dumnezeu in treaba lui, ca numai de Steaua nu-i pasa. Sunt atatea razboaie pe lumea asta unde mor oameni, sunt locuri unde moare lumea de foame, unde sufera de tot felul de boli. Nu-i mai luati numele in zadar numai pentru un punct in plus la alegeri. Mai dati-o dracului de treaba ca astuia ii place sa-si bage coada peste tot.

super oli ole (33 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:56

intrebare pt toate oile: de ce a fost dat afara oli prima oara de la steaua dupa 5 etape…

Africanul (41 comentarii)  •  28 februarie 2007, 21:59

Cititi: http://www.expres.ro/article.php?artid=294060

„Poate fi acuzat Olaroiu de malpraxis?” – Excelent. Mai ales fraza de final.

apostolbologa (33 comentarii)  •  28 februarie 2007, 22:01

abia astept sa intre puriciosii in ‘pampions dric’ sa ma rad de ei cum joaca pe gradina de vara aia de stadion

Comentează