Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Plecarea ca eşec

Ovidiu Ioaniţoaia crede că Răducioiu nu poate da vina pe altcineva pentru eventuala lui despărţire de Dinamo

Revenirea lui Florin Răducioiu, prezentat de Dinamo pe 21 decembrie 2006 drept managerul sportiv al clubului, a stîrnit un val de simpatie, ba […]

miercuri, 21 februarie 2007, 6:54

Ovidiu Ioaniţoaia crede că Răducioiu nu poate da vina pe altcineva pentru eventuala lui despărţire de Dinamo

Revenirea lui Florin Răducioiu, prezentat de Dinamo pe 21 decembrie 2006 drept managerul sportiv al clubului, a stîrnit un val de simpatie, ba şi de entuziasm. Deşi nu se ştia prea bine în ce constă postul lui, ceva între manager general şi director sportiv, Răducioiu însuşi s-a declarat „foarte fericit de a începe o nouă aventură”. Iar Cornel Dinu, simbolul grupării din Ştefan cel Mare, n-a ezitat să puncteze că „Dinamo respectă tradiţia şi readuce acasă un român care a scris istorie pentru fotbalul nostru”. Ceea ce era nu doar adevărat, ci şi emoţionant.

Iată însă că, din păcate, un mariaj ce se anunţa de durată riscă să se destrame, fostul reputat internaţional sugerînd că meciul de diseară, cu Benfica, ar fi ultimul pentru el în staff-ul „cîinilor”. După care ar intenţiona să se întoarcă la Monte Carlo, să se alăture familiei şi să se reapuce de impresariat, îndeletnicire cu care a mai cochetat, fără succes, înainte de a accepta oferta roş-albilor. Acum, nu-i uşor de desluşit ce l-a determinat să bată atît de repede în retragere. Cît timp el însuşi evită să intre în detalii, putem doar să ne dăm cu presupusul şi, prin deducţie, să judecăm că, sosit în ţară după o lungă absenţă, n-a izbutit să se acomodeze. Că dorul şi depărtarea de cei dragi, soţie şi doi băieţi, l-ar face să renunţe, chit că i-a mai întîlnit pe aceştia după instalarea în funcţie. Vehiculată de unii, într-un fel şi de cel în cauză, versiunea că ar fi intrat în conflict cu cîţiva dintre oficialii clubului, s-au pronunţat numele lui Constantin Dănilescu şi Petre Buduru, nu stă în picioare din moment ce jobul lui era de natură tehnică, nu administrativă. Ca atare, aproape de vestiarul echipei şi departe de birourile conducerii, golgeterul de altădată s-ar fi putut certa cel mult cu Mircea Rednic sau cu jucătorii. Întrucît nu s-a întîmplat asta, varianta cea mai credibilă rămîne aceea că fosta glorie dinamovistă părăseşte corabia pentru că vrea. Nu pentru că i-ar pune cineva beţe-n roate ori i-ar purta sîmbetele. Fiind decizia lui, e logic s-o respectăm, socotind că fiecare e liber să-şi aleagă drumul în viaţă. Totuşi, dacă nu se va răzgîndi, Florin Răducioiu va trebui să accepte că plecarea sa reprezintă un semn de slăbiciune. Chiar mai mult, un eşec profesional.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

silvian (1 comentarii)  •  21 februarie 2007, 19:08

Domnule Ioanitoaia,

Ce parere aveti despre fobiile care transpira din articolele domnului Geambasu ? Vorbesc despre homofobie si rasism ! Ultimul sau articol e cel mai bun exemplu. Sunt doar curios daca GSP isi asuma punctele de vedere sau dl. Geambasu (impreuna cu dl. Moraru) reprezinta o exceptie.
Sper sa postati aici pe blog un raspuns ca sa stim si noi cei care nu uram grupuri de persoane in general daca mai are rost sa citim GSP.
Cu stima,

vasilica (144 comentarii)  •  21 februarie 2007, 19:27

Domule Ioanitoaia nu ati aflat ca zvonurile plecarii lui Raducioiu au fost desmintite pe site-ul lui Dinamo de catre insusi Raducioiu?
Chiar nu aveti ce scrie sau sunteti dezinformati ?
Mergeti pe site-ul lui Dinamo si cititi domnule!
Doamne fereste ce profesionisti mai suntem!

matei din cj (1 comentarii)  •  21 februarie 2007, 19:30

mai cititi si site-urile oficiale. Raducioiu a infirmat retragerea. hai repede la naftalina cu articolul asta, poate o sa aveti ocazia sa-l scrieti altcindva. noi, fanii dinamovisti, speram ca niciodata.

Emanuel (25 comentarii)  •  21 februarie 2007, 19:58

Sinteti un suporter infocat al conditionalului. Decit sa mai asteptati o zi (hai, citeva zile) si sa vedeti ce face cu adevarat Raducioiu, si abia atunci sa scrieti un articol la modul indicativ, sau sa nu-l scrieti deloc (ce tragedie!), luati din zbor o stire care, iata, a fost deja infirmata de interesat, si asterneti o mindrete de articol la conditional.

Papi (6 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:09

Facind abstractie de posibila schimbare de ultima ora, deci de raminerea(?!?) lui Raducioiu la Dinamo, as vrea sa semnalez un alt factor, care – in umila mea opinie – este o greseala in articol.

A echivala o decizie luata in ipoteza prioritatii familiale, in [aparent] detrimentul unei slujbe (vezi „Florin Răducioiu va trebui să accepte că plecarea sa reprezintă un semn de slăbiciune. Chiar mai mult, un eşec profesional”) si numind astfel de decizie „esec profesional” mi se pare o proba de imaturitate greu de asociat cu un ziarist de reputatia d-nului Ioanitioaia. Fiind plecat de peste 20 de ani din Romania, si avind sansa – in itmp – unor alegeri de acest gen, nu mi s-a parut niciodata necesar de a renunta la cele citeva ore in plus petrecute cu copiii mei, in favoarea oricarui capital material sau profesional aparent in ofertele care mi s-au facut. Realizarea pe tarim profesional NU NECESITA rezolvarea unui astfel de conflict, pentru ca se poate ajunge la virf in orice domeniu fara sacrificii sociale.

Florin – daca stie ce vrea cu profesia si viata lui, si daca este [cel mai] BUN in ceea ce face – nu ar avea nevoie de Dinamo sau de Romania pentru a se realiza perfect profesional, fiind alaturi de familie in acelasi timp. Slujbele si ofertele sint numeroase, pentru profesionisti, pe cind familia s-ar putea sa fie numai una.

alexx (7 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:11

Adevaratul motiv al plecarii lui de la dinamo e ca practic el nu facea nimic….el era de forma la dinamo….doar pt ca il cheama Raducioiu….. L-au adus asa doar de imagine….El credea ca va fi util…dar si-a dat seama ca nu ii da nimeni „mana libera”….

Red dog 5 (79 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:20

„Plecarea sa reprezintă un semn de slăbiciune. Chiar mai mult, un eşec profesional.”
De unde si pina unde a plecat Raducioiu? Esec profesional? Si chiar daca va pleca in delegatie, va fi sigur in interesul lui Dinamo.
In concluzie, D–le Ioanit OAIA, nu mai veniti cu zvonuri alarmiste shi nereale, cum a scris shi un interlocutor mai sus. E ca si cum, am scrie noi, ca Dv. ati jucat samba pe patine, cu reprezentanta cea mai sexy de la Steaua, adica Mimi….

Florea B. (1 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:32

Cind inca era junior,Raducioiu a aparut in’Sportul’ intr-o fotografie cu Dumitrache al carui titlu era :unchiul si nepotul.Nu stiu de ce dar ma obsedeaza gindul ca au acelasi ‘caracter slab’in viata.Dincolo de gazon sint oameni slabi de inger. Oare ma insel?

gheo2004rghe (90 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:33

@ Red dog 5: esti atre fraaaaaaaaaateeeeeee … si eu il detest pe spurcatzoaia, dar „D–le Ioanit OAIA” nu mi-a dat niciodata prin ram
esti tareeeeeeeeeeee

Red dog 5 (79 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:35

….Shi oricum, targetul dinamovist e focusat pe meciul de maine. Dinamo sigur se va califica, numai asta conteaza acum.
FORZZA DINAMO !!!!

gheo2004rghe (90 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:42

@ Florea B: nu imi dau seama cu cine tii si nici nu vreau sa stiu; ce ma intereseaza e daca ai vazut dinamo-anderlecht … daca da, tii minte cursa de 50 m a lui raducioiu ? ASTA E CEEA CE CONTEAZA
si omul e caine pur … printre putinii
si e realizat in toate planurile

mopsul … mopsul a esuat in bautura … nu se intampla doar fotbalistilor … te las sa googaleshti ca sa afli ce oferta s-a facut pentru MOPS, cand de catre cine … apoi sa o compari cu suma pentru care a fost achizitionat van basten … ASTA CONTEAZA …

slabi de inger ? DAR CAT DE TARI CA FOTBALISTI … o, tempora …

Red dog 5 (79 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:43

@gheo2004rghe
Merci pentru apreciere. Aprecierea D-le Ioanit OAIA nu reprezinta pentru mine detest, se refera la numele predestinat creatorului unei intregi generatii de jurnalisti sportivi, asa cum ai place sa se autointituleze pe poza. Ceea ce se vede shi e chiar periculos, nu?

gheo2004rghe (90 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:44

hihi … dom’ spurcatzoaia are un singur focus, sa denigreze dinamo … atata stie, atata poate, atata face … nici macar nu il pot uri … doar il compatimesc

ovi, tu ai auzit de „forma fara fond” ??? … nu te obosi sa imi raspunzi …

gheo2004rghe (90 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:48

@ Red dog 5 … nu e periculos, e DEZASTRUOS !!!!!!!!!!!!!!!

dar nu doar ovi e vinovat de curentul prosteaua (hihi) existent in presa romaneasca si nu numai … cu toate asta, nu imi pot scoate din minte cum se adreseaza spurcatul lui jiji si, prin comparatie, lui borcica

ovi, o singura chestie … stelistii sunt multi, noi suntem de calitate … sa nu uiti, darie …

Red dog 5 (79 comentarii)  •  21 februarie 2007, 21:10

@Florea B
Sigur te inseli. Ambii au fost simboluri pentru Dinamo, superjucatori, dar in epoci diferite, ceea ce tu nu poti sa intelegi. Insa Dinamo, are in vedere si raportul cu jucatorii simbol, vezi Mopsu shi Raducioiu, ceea ce nu se intimpla la alte echipe. E greu de inteles psihologia fenomenului pentru nedinamovisti, asa ca nu te mai chinui….

www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ (46 comentarii)  •  21 februarie 2007, 21:13

asta e, ptoblema lui.
Oricum nu cred ca facea treaba

Vezi golurile marcate in champions league la linkul din nume.

red dog (2 comentarii)  •  21 februarie 2007, 21:21

nea ovi,cred ca, ai cazut pe gheata si te-ai lovit la cap!!!

Red dog 5 (79 comentarii)  •  21 februarie 2007, 21:23

@gheo2004rghe
Neintelegerea lui Florea B, referitor la conceptul Dinamo, cu siguranta e valabila shi in cazul Ioanitoaia. In cazul Ioanitoaia, lucrurile se complica, numai prin faptul ca nu alege momentul potrivit ca sa atace Dinamo, prin cazul Raducioiu. Shi acum, chiar nu era momentul….inaintea meciului cu Benfica.
Ca dovada ca nu prea e luat in seama, dinamovistii avand alte treburi mai importante de rezolvat pentru meciul de maine. Ne vedem pe stadion.
FORZZA DINAMO !!

Dinny (681 comentarii)  •  21 februarie 2007, 22:11

Ati mai vazut broscoi cu par pe fata ?….si pe patine….are un cap ….parca-r fi un cap de p–a !
Asta este fondatorul „INTERESULUI SUBALTERN ” al GSP !…cel de pupincurism de Steaua !!!

Dinny (681 comentarii)  •  21 februarie 2007, 22:13

red dog Says:

February 21st, 2007 at 9:21 pm
nea ovi,cred ca, ai cazut pe gheata si te-ai lovit la cap!!!

Prima data i s-a intamplat cand avea 3 luni…l-a aruncat taica-sau in sus de 3 ori…si la prins doar de doua ori….

Red dog 5 (79 comentarii)  •  21 februarie 2007, 22:26

@ Dinny
Corect.
Ioanit OAIA a fosy primul patinator care a incercat triplu axel, dar a cazut in freza. De atunci a pierdut-o, shi nu numai……

Da_Slayer (3 comentarii)  •  21 februarie 2007, 22:27

Domnule Ioaniţoaia, cu respect vă spun că ideea asta cu blog-urile, este o idee proastă, permiteţi tuturor cretinilor şi analfabeţilor să va ia la mişto ceea ce mi se pare deja prea mult. Taiaţi-le craca tuturor acestor dobitoci, desfiinţând aceste blog-uri, care sunt inutile până la urmă…
Multă stimă şi consideraţie!

sunca (4 comentarii)  •  21 februarie 2007, 22:28

@reddog – la ce tribuna ai bilet maine?
@gheo – fata de carcotasi, nea ovi e neutru, nu curent 220 prosteaua

@nea ovi – as vrea sa fii mai incisiv, sa zici lucrurilor pe nume, te cam invarti in jurul cozii sa nu deranjezi

Red dog 5 (79 comentarii)  •  21 februarie 2007, 22:34

@ Da_Slayer
Ai omis sa spui daca esti dinamovist, ori ba.
Ori esti jurnalist no name, conform consideratiilor shi epitetelor?

Red dog 5 (79 comentarii)  •  21 februarie 2007, 22:41

@ Da_Slayer
Mai gindeste cine pe cine ia la misto, poate ai auzit de Raducioiu. Probabil ca nu, din moment ce faci referire la dobitoci….

om_fara_cap (2 comentarii)  •  22 februarie 2007, 0:06

Bai caini spurcati, nu va mai luat de dl Ioanitoaia ca n-aveti voi toti la un loc purici cit are el pagini scrise in spate. Va bateti joc de un OM mai mare ca oricare alt jurnalist din ROMANIA! Spurcatilor!

DiavolG (1 comentarii)  •  22 februarie 2007, 0:24

Nu va mai intrebati fratilor ce are nea IaNitelOaia cu Dinamo…de fapt nu are mai nimic, dar din lipsa de subiecte, incinge tastatura cu zvonuri nefondate. Aflati de la mine: in deplasarea de la Rosenborg, Jiji i-a dat 200 euro sa isi ia ceva de haleala. Ar putea el scrie impotriva lui Jiji si MeeeeMeeee? Imediat i-ar aduce Jiji aminte in mod public de cersetorie. Probabil a papat ceva desert si de la Ana… Cine mai stie despre astfel de practici, sa spuna pe blog, sa il facem de kko pe „formatorul unei intregi generatii de jurnalisti”.

(1 comentarii)  •  22 februarie 2007, 0:46

Domnule Ioanitoaia,

Trebuie sa spun ca sunt total de acord cu comentariul lui DiavolG. Mai ales cu prima parte.
Si, nu spusese Raducioiu pe site-ul oficial al FC Dinamo ca nu va pleca? Aveti dvs surse mai de incredere decat cei de la Dinamo?

CaineRosu (7 comentarii)  •  22 februarie 2007, 1:19

Ce rau e sa fi spurcat si sa mai ai pe mana si un ziar sa influentezi pe toata lumea !

Si daca vine vorba de zvonuri … o mai tii minte pe „doamna” de pe C.A. Rosetti cu care te intretineai noptile de vara ? Aia de vis-a-vis de la Furnica, langa Scala. Baaaaaaaaaaaaai puscarie !!!

ghiteanu gabriel (4 comentarii)  •  22 februarie 2007, 1:38

va rog frumos sa-mi spune-ti si mie ce ehipe trebuie sa castige liga campionilor pentru ca dinamo sa nu intre direct in liga sant un suporter stelist si vroiam sa stiu ce echipe trebuie sa castige liga campionilor din ele care au ramas ca sa nu intre dinamo direct in liga.Va multumesc si va stimez din toate punctele de vedere, santeti cel mai tare ziar posibil.

ghiteanu gabriel (4 comentarii)  •  22 februarie 2007, 1:41

vreau sa stiu si eu ce echipe trebuie a castige liga-campionilor pentru ca dinamo sa nu intre direct in liga din cele care au ramas.Va multumesc

dodo (237 comentarii)  •  22 februarie 2007, 1:51

February 22nd, 2007 at 1:41 am
vreau sa stiu si eu ce echipe trebuie a castige liga-campionilor pentru ca dinamo sa nu intre direct in liga din cele care au ramas.Va multumesc

———————————————————————————–

Orice echipa din Europa care „nu prinde un loc calificant direct in Grupele CL”!

Deci „nu e voie” ca echipa Castigatoare a CL sa joace tur preliminar! Castigatoarea CL trebuie sa intre direct in grupele CL!!
Pt. mai multe lamuriri intra pe Site-ul FRF.ro si vezi ca este afisata acolo o Circulara venita de la UEFA care specifica conditiile respective!
Dar eu sper ca am fost destul de clar!

www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ (46 comentarii)  •  22 februarie 2007, 2:18

CIca e zvon fals.
NU PLEACA

Vedeti rezumatele champions league, inter valencia, barcelona liverpool, porto chelsea, la linkul din nume

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  22 februarie 2007, 3:05

Nu sant dinamovist dar NU sant de acord sa bag
strambe, cum se obisnueste la noi Romanii, la
o formatie ca Dinamo, echipa Romaneasca, cu
un istoric fotbalistic remarcabil, (nu amestecam
politica comunista cu fotbalul), in Europa. Dinamo
trebuie s-o bata pe Benfica, are resurse, sant
motivati, poate recupera diferenta de pe tabela
de marcaj din jocul retur si NU UITATI, joaca,
ACASA, asa ca eu cred in victoria lui Dinamo.
Eu personal, le doresc succes deplin, atat lui
Dinamo cat si Stelei. Orice este posibil! Hai Romania!

coco21 (26 comentarii)  •  22 februarie 2007, 3:44

Cine stie un SITE de RADIO pe NET unde se poate auzi transmisia de la
SEVILLA -STEAUA.Am intrat pe Postul Radio România Actualităţi unde au spus aistia de la GSP , dar nu e link de net , exista vreun alt site sau ceva unde sa auzim de ei LIVE si nu scris pe GSP ? Pls

PS. FORTZA STEAUA si FORTZA DINAMO
Jucam pentru ROMANIA , pentru noi si pentru copii nostri.
Ura nu face decat ca copilul ce se va naste peste 20 de ani sa fie un depravat de la inceputul mersului , asta datorita gandiri noastre rasistel.
Va rog frumos , daca se poate adresa pt radio cu meciul , ca nu sunt in Romania.Va multumesc anticipat.

LFC Bucharest (71 comentarii)  •  22 februarie 2007, 5:44

BARCA 1-2 LIVERPOOL F C

LFC Bucharest (71 comentarii)  •  22 februarie 2007, 5:45

I DIE I DRINK AND I COME BACK 🙂 THAT’S WHY I LOVE U FOR 26 YEARS……

LFC Bucharest (71 comentarii)  •  22 februarie 2007, 5:47

LI-VER-POOL !

LFC Bucharest (71 comentarii)  •  22 februarie 2007, 6:45

WE DID IT AGAIN

helveg (19 comentarii)  •  22 februarie 2007, 7:34

YOU HALF DID IT YOU DRUNKEN FOOL
BARCA WILL SQUEEZE YER BOLLOCKS IN LIVER FOUL AND DROP 3 IN YER NET
OTHER THAN THAT YEE BRITS ARE CAPITAL FELLERS

Un dinamovist (94 comentarii)  •  22 februarie 2007, 8:29

Ca de obicei GSP se grabeste. Probabil ca exista in practica jurnalistica tendinta de a o lua inaintea evenimentelor (cu cat o informatie este mai proaspata, cu atat creste numarul cititorilor). Se pare ca Raduciou nu mai pleaca, dar este posibil ca peste cateva zile sa aflam ca pleaca. Problema unui ziar, in general, este ca trebuie sa furnizeze mereu stiri si articole (ca sunt conforme cu realitatea asta deja nu mai conteaza). Parerea mea este ca Raduciou a fost adus la Dinamo pentru a impune respect jucatorilor si pentru imagine, deci daca pleaca nu cred ca este chiar asa de grav. Mai grav este daca pleaca Rednic asa cum am citit in GSP. Sincer sa fiu as prefera sa pierdem campionatul decat sa-l pierdem pe Rednic. Sa speram ca este doar un zvon. La aceasta ora, insa, grija cea mai mare este meciul cu Benfica, asa ca ar fi fost mai potrivit un articol legat de acest meci decat un articol despre o improbabila plecare a lui Rednic sau o posibila plecare a lui Rednic (cred totusi ca este o gluma).

Un dinamovist (94 comentarii)  •  22 februarie 2007, 8:30

scuze: improbabila plecare a lui Raducioiu.

george (2 comentarii)  •  22 februarie 2007, 9:26

Ovidiu,
Saptamana trecuta ati anuntat ca vom putea urmari live meciul Stelei cu Sevilla pe un site din Spania. Mai publicati inca o data numele site-ului, pt. ca ar fi o informatie cu adevarat importanta. Multumesc.

rolex (2 comentarii)  •  22 februarie 2007, 11:10

lucstar.com lucstar.com lucstar.com

Cel mai bun portal de pariuri sportive si livescore de pe net!!! (azi ponturi din cupa uefa)

LIVE meciurile UEFA CUP

rolex (2 comentarii)  •  22 februarie 2007, 11:11

http://www.lucstar.com http://www.lucstar.com http://www.lucstar.com

Cel mai bun portal de pariuri sportive si livescore de pe net!!! (azi ponturi din cupa uefa)

LIVE meciurile UEFA CUP

Cip (30 comentarii)  •  22 februarie 2007, 11:15

„Manageru” Raducioiu e la fel ca fotbalistul Raducioiu.
Talenmtat, a promis mult, a ars repede!
Cu rergret, o spun!

red dog (1 comentarii)  •  22 februarie 2007, 12:09

Papi Says:

February 21st, 2007 at 8:09 pm
Facind abstractie de posibila schimbare de ultima ora, deci de raminerea(?!?) lui Raducioiu la Dinamo, as vrea sa semnalez un alt factor, care – in umila mea opinie – este o greseala in articol.

A echivala o decizie luata in ipoteza prioritatii familiale, in [aparent] detrimentul unei slujbe (vezi “Florin Răducioiu va trebui să accepte că plecarea sa reprezintă un semn de slăbiciune. Chiar mai mult, un eşec profesional”) si numind astfel de decizie “esec profesional” mi se pare o proba de imaturitate greu de asociat cu un ziarist de reputatia d-nului Ioanitioaia. Fiind plecat de peste 20 de ani din Romania, si avind sansa – in itmp – unor alegeri de acest gen, nu mi s-a parut niciodata necesar de a renunta la cele citeva ore in plus petrecute cu copiii mei, in favoarea oricarui capital material sau profesional aparent in ofertele care mi s-au facut. Realizarea pe tarim profesional NU NECESITA rezolvarea unui astfel de conflict, pentru ca se poate ajunge la virf in orice domeniu fara sacrificii sociale.

Florin – daca stie ce vrea cu profesia si viata lui, si daca este [cel mai] BUN in ceea ce face – nu ar avea nevoie de Dinamo sau de Romania pentru a se realiza perfect profesional, fiind alaturi de familie in acelasi timp. Slujbele si ofertele sint numeroase, pentru profesionisti, pe cind familia s-ar putea sa fie numai una.

PAPI NU STIU DE CE AM IMPRESIA CA ESTI UN MARE PROST ! FELICITARI PAPAGALULE !

P.S. MUIE STEAUA ! GO DINAMO ! prietenii stiu de ce.

grigore. (2 comentarii)  •  22 februarie 2007, 12:44

Personal am numarat 200 de sani si n stiri de 2 lei. Mai bine citesc playboy. Macar aia nu ma dezinformeaza…si vad si sani mai frumosi 😀

Rednic a declarat ceva la modul ca nu pleaca de la dinamo pana nu face cu adevarat performanta…si chiar si atunci nu stie sigur daca va pleca, iar generatia domnului ioanitoaia de „jurnalisti sportivi” pune un titlu de-o schioapa, conform caruia rednic pleaca de la dinamo dupa ce ia campionatul. Si il mai si citeaza. Pe pariu ca de la domnul ioanitoaia au invatat cum se fac stirile 😉

Plecarea ca esec. O capodopera jurnalistica, ce sa mai…Un comentariu de 50 de randuri pe marginea unui eveniment inventat si dezmintit destul de clar de cei in cauza. Un fel de hai sa scriem sf-uri ca sa ne luam banutii. Eu unul nu mai citesc asa ceva…sunteti mercenar, nu jurnalist, domnule ioanitoaia. Este tragic daca ati transmis si altora metodele dumneavoastra „jurnalistice”. Si mai tragic este ca faceti un titlu de glorie din asta…

Numai bine

razbet (1 comentarii)  •  22 februarie 2007, 12:55

Daca vreti sa stiti care i treaba ….

http://www.razbet.com/

Raducioiu ramane !

gigi bekali (2 comentarii)  •  22 februarie 2007, 13:05

LA MUIE CU RADUCIOIU VOSTRU,DINAMOVISTI IMPUTITI.POSTUL LUI E DE PAPUSA LA DINAMO.

Comentează