Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Miza pe trei

Ovidiu Ioaniţoaia subliniază că Dinamo va juca mîine seară nu doar pentru ea, ci şi pentru întreg fotbalul românesc

Într-un interviu din Evenimentul Zilei, Mircea Lucescu aprecia că “nu merităm încă 3 echipe în Ligă”, discuţia referindu-se la Champions League. […]

marți, 20 februarie 2007, 8:30

Ovidiu Ioaniţoaia subliniază că Dinamo va juca mîine seară nu doar pentru ea, ci şi pentru întreg fotbalul românesc

Într-un interviu din Evenimentul Zilei, Mircea Lucescu aprecia că “nu merităm încă 3 echipe în Ligă”, discuţia referindu-se la Champions League. Să convenim că o asemenea declaraţie pică totdeauna rău. Cea de mai sus deranjează şi pentru că a fost făcută la Doneţk, de unde tentaţia unora de a-l cataloga pe autorul ei drept defetist, ba chiar lipsit de patriotism.

Judecînd însă lucrurile la rece, ceea ce ar însemna să admitem că fotbalul nostru stă prost la mentalitate şi încă mai prost la infrastructură, trebuie să-i dăm dreptate antrenorului lui Şahtior. Eventual, şi să-i mulţumim că a îndrăznit să spună lucrurilor pe nume. În rest, sigur că ne-ar prinde de minune să mergem cu 3 formaţii în C1, fie şi pentru că pofta vine mîncînd. Numai că o astfel de reprezentare ar lua-o înaintea realităţilor dintr-un fotbal care mai are drum lung, foarte lung, pînă să se modernizeze. Şi, pe baza schimbării, să devină competitiv la cel mai înalt nivel.

Am plecat de la afirmaţiile lui Mircea Lucescu spre a sublinia că returul dintre Dinamo şi Benfica interesează prin el însuşi, dar şi într-un sens mai larg. Dacă, din păcate, Steaua pare să fi pierdut calificarea încă de la Bucureşti, Dinamo deţine cu adevărat şanse, după 0-1 la Lisabona, să continue cursa europeană. Ar fi nu doar în beneficiul propriu, ci şi în al întreg fotbalului românesc, aflat în luptă, în concurenţă directă, cunoaşteţi calculele, cu cel portughez. În cazul în care Dinamo va reuşi, cum nădăjduim, s-o elimine pe Benfica şi, în “optimi”, va învinge măcar într-un meci din dubla manşă cu PSG ori cu AEK Atena, iar Porto şi Braga nu vor cîştiga nici o partidă contra lui Chelsea şi, respectiv, a Parmei, atunci vom fi în situaţia de a aborda ediţia 2008-2009 a Ligii Campionilor cu 3 echipe. Iată de ce, mîine seară, trupa lui Rednic e datoare faţă de ea însăşi şi faţă de suporterii ei, dar nu numai. Are o răspundere mai mare ca oricînd şi asta ar trebui s-o mobilizeze mai tare ca niciodată. Nu mă îndoiesc, cum nu se îndoieşte nimeni, că aşa se va întîmpla, căci nu se pune problema ca Dinamo să nu vrea. Să sperăm însă că va şi putea.

Comentarii (76)Adaugă comentariu

AfterD (8 comentarii)  •  21 februarie 2007, 13:50

Tovarashu’ creator de generatii … ati dat-o in bara mai rau decat un proaspat absolvent de Politehnica in prima zi de munca la Prosport.

Citez :” iar Porto şi Braga nu vor cîştiga nici o partidă contra lui Chelsea şi, respectiv, a Parmei, atunci vom fi în situaţia de a aborda ediţia 2008-2009 a Ligii Campionilor cu 3 echipe. ”

Pai … Braga deja i-a batut in tur pe Parma. Pe cuvant. Daca nu ma credeti pe cuvant , uitati aici :

http://www.uefa.com/competitions/uefacup/fixturesresults/round=2366/match=85522/report=rp.html

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 februarie 2007, 14:23

Paulo

cu 6 echipe se vor aduna ( poate..) mai multe puncte dar se vor imparti la 6.. ( fata de 3 acum)

e bine sa ai 6 echipe in europa dintre care 2/3 in liga, totul e sa ai si echipe de valoare+ stadioane pe care sa joci

de cand stiu eu acest clasament al coeficientilor nici o tara nu a avut aceasta crestere spectaculoasa ca romania.

la sfarsitul sezonului 2003/2004 locul 26
la sfarsitul sezonului 2004/2005 locul 25
la sfarsitul sezonului 2005/2006 locul 10
la sfarsitul sezonului 2006/2007 locul 7 sau 6 🙂

deci am urcat 18 locuri in 2 ani! incredibil..

eu zic sa privim cu prudenta aceasta extindere de la 3 la 6 echipe, cand o sa inceapa coborarea..

dodo (237 comentarii)  •  21 februarie 2007, 14:28

mujotutun Says:

February 21st, 2007 at 11:52 am
Meritele nu sunt pe simpatii, ci pe fapte. Daca Dinamo trece de Benfica (da D-ne!) si mai castiga ceva puncte apres, atunci vom fi meritat sa avem trei echipe; daca nu, nu! Cu atat mei mult daca se califica si Steaua – de ce nu?
Rationamentele astea computadoristice mi se par meschine; ar insemna sa ne pastram mediocritatea de dragul mediocritatii. Ca ne lipsesc multe este indiscutabil, dar odata cu calificarea posibila in grupele CL, vor veni o multime de bani cu care se pot realiza destule (daca vor fi chibzuit cheltuiti, ceea ce este indoielnic, cu conducatorii pe care-i avem).
De fapt eu voiam sa scriu doar cateva cuvinte: acta, non verba!

===========================================

De acord cu tine!
Sunt stelist, dar maine-seara: FORZZA DINAMO!!!
Pe ei, pe m… lor!!!

Paulo (140 comentarii)  •  21 februarie 2007, 14:29

pt alex_poli-tim:

pana cand romanii vor avea in fiecare primavara cel putin doua echipe fotbalul romanesc nu va cadea…si punctele vor veni in continuare…

dodo (237 comentarii)  •  21 februarie 2007, 14:31

@alex_poli…

La calculul coef. UEFA se tine seama de ultimii 5 ani, deci chiar daca un an – doi nu prea strangi pct., nu poti avea o cadere asa spectaculoasa!!
Si daca Poli Timisoara sau Cfr Cluj nu au de gand sa aduca macar ceva pct. din UEFA, atunci la ce se mai califica? Sa lase pe altele…ma gandesc la o Univ. Craiova, Otelu, etc… De ce nu??

Paulo (140 comentarii)  •  21 februarie 2007, 14:32

pt AfterD:

se gandea la calificare, daca Porto si Braga nu se vor califica si eventual Dinamo, da…sau steaua (dar nu prea cred ca steaua mai are ceva sperante)!

FORZA DINAMO FOREVER !!!

LFC Bucharest (71 comentarii)  •  21 februarie 2007, 14:33

LIVERPOOL FC SUPPORTERS

ARE WELCOME TO PARTY

INFO: liverpoolfc_ro@yahoo.com

PARTY STARTS 1800 GMT

LET’S ALL GO TO ATHENS !

Y N W A

Paulo (140 comentarii)  •  21 februarie 2007, 14:35

pentru cei care sun ca Dinamo nu va intra in Liga direct:

Manchester a invins in deplasare si e ca si calificata…dintre Porto si Chelsea nu conteaza cine merge…Real a batut acasa cu 3-2, un rezultat cam nefericit pe tren propriu si are sanse sa iasa…Inter va elimina Valencia si sper ca Barcelona va elimina Liverpool…car despre Milan si daca trece, va intalni in faza urmatoare o echipa mai puternica de care nu va putea trece…Roma nu prea este in forma si Lyon are sanse sa treaca mai departe…si PSV a luat un avantaj bun in fata lui Arsenal…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 februarie 2007, 14:58

Paulo

nu-i inca momentul pt asemenea calcule ( ref la posibilitatea ca detinatoarea titlului din ROM sa joace direct in liga). Incepand cu semifinalele poti sa incepi calculele, mai ales ca si campionatele vor fi mai aproape de final.

dodo

ba da! se poate realiza o scadere brusca!
mai precis in sezonul 2010/2011 noua o sa ne iasa un coeficient de 16.333 puncte. daca il inlocuim cu vreun 5.500- 6.000 ( altmiteri onorabil) putem sa pierdem si vreo 10 locuri..

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 februarie 2007, 15:03

Paulo

si grecii au 2 echipe in primavara ( bine, e gresit spus primavara ca 1/16 din uefa chiar nu pot fi incadrate in primavara).
stii care a fost prabusirea lor?

sezon 2005/2006 locul 8
sezon 2006/2007 locul 15

din cauza ca le-a iesit un coeficient mare, iar rezultatele echipelor mai modeste ( xanthi, paok, atromitos) au fost modeste, iesind din Turul I al cupei uefa, uite ca au cazut zdravan..

Cristi – Constanta (1 comentarii)  •  21 februarie 2007, 15:18

N’o vad pe Dinamo sa ii bata la 2 goluri diferenta pe Benfica, lusitanii vin montati aici, mai mult vad o victorie a portughezilor. Dinamo bate doar in tara stiu ei cum (prietenii stiu de ce..) nu fac fata in Cupele Europene. O victorie cu Besiktas in ultimu’ minut din penalty mi’aduce aminte cum castiga ei in campionat si o victorie cu Leverkusen care nu mai este demult Leverkusenu’ de acum cativa ani.. cu astea 2 victorii sa se mândreasca.

Africanul (41 comentarii)  •  21 februarie 2007, 15:26

De kkt cu 3 echipe in europa, de kkt cu mot daca vor fi 6.

dana (1 comentarii)  •  21 februarie 2007, 15:41

3 echipe in CL? Sa ne facem de ras? Valoare campionatului nostru este la ani lumina distanta de campionatele puternice, n-avem jucatori, n-avem infrastructura, n-avem conducatori…..
Nu uitati ce-a patit Steaua anul asta in grupe. Real si Lyon s-au distrat la Bucuresti, s-au menajat la Madrid si Lyon iar Steaua a avut noroc ca a intalnit o echipa si mai amarata decat ea….adica pe Dinamo Kiev ca altfel o patea ca si Levski Sofia: 0 puncte si 1 gol marcat….A iesit bine pe plan financiar dar ce folos? Cu banii din Liga ar fi trebuit sa cumpere 1 sau 2 jucatori de valoare ca sa nu spun 3 sau 4….In schimb MM l-a luat pe Andrey care s-a accidentat dupa 10 minute si a bantuit prin Brazilia intorcandu-se cu mana goala….
Si, pe cat punem pariu ca, daca Dinamo se califica in grupe si castiga bani frumosi se va intampla la fel? In primul rand isi vor umple buzunarele actionarii, vor cumpara vreo 2, 3 ciurucuri si apoi vor da din umeri si vor spune „atat putem”…..
Asa ca….sa nu mai visam la cai verzi pe pereti…..

Africanul (41 comentarii)  •  21 februarie 2007, 15:54

Nu sunt echipe in Ro sa faca fata in CL si UEFA(primavara). Anul trecut a fost o exceptie care nu se va mai repeta prea curand.
„Desculti prin Europa” asta ar fi motto-ul fotbalului romanesc.
Cat despre Dinamo, maine seara va rata RUSINOS calificarea. Pronostic? 3-1 Benfica.

Blindatul (15 comentarii)  •  21 februarie 2007, 16:34

Sunt tifos stelist dar asta nu ma impiedica sa nu tin cu Dinamo. Vreau sa castige si sunt lipsit de modestie la un scor si in urma unui joc fara replica.
Cred ca ce vor acum actionarii lui Dinamo si mai ales Cristi Borcea este OK.Steaua nu poate ramane puternica daca nu-i sufla cineva in ceafa cand este prima. Cu cat mai multe echipe puternice cu atat cresc sansele ca odata sper ca nu foarte departe eliminarea unui Real sau Chelsea sa nu fie chiar in totalitate un joc al hazardului. Pentru noi stelistii echipa de acum este o dezamagire si nu numai jucatorii sunt repetenti dar mai ales stransura manageriala de la club. Totul este acolo o lume de vise, mistica care nu ascunde decat faptul ca Becali nu stie si nu vrea sa fie consiliat despre managementul in fotbal. O intamplare fericite sau o suita de evenimente favorabile te pot face bogat dar cand ai in mana un brand national treburile se complica. Nu cred care are caderea sa emita pretentii la minuni pentru pomenile si postul care nu trebuiau sa fie obiect de lauda. Daca tot este prieten cu Cristi Borcea si il apreciaza ca fiind sincer sa-l intrebe cu ce se mananca conducerea unei echipe de fotbal.In afara de chestia cu 3 echipe se pot amana si alegerile si vehiculul electoral pierde viteza. Spusele lui Lucescu= obiective. Succes Dinamo si mariti distanta fata de locul doi poate s-o trezi si Ghencea ! Pseudo antrenorul Olaroiu este printre cei mai buni din lume in acelasi film in care Iliescu va fi presedintele SUA.Interesant este ca nici o glorie a Stelei nu este legata cumva de actuala echipa, o fi MM cu frisoane la valori.

Paulo (140 comentarii)  •  21 februarie 2007, 16:44

pt Cristi – Constanta:

casa-ti revii din soc iti prezint o parte din rezultatele lui Dinamo din ultimii ani pe teren propriu…

» 24.09.2003.. DINAMO – Sahtior Donetk (2-0)
» 27.11.2003.. DINAMO – Spartak Moscova (3-1)
——————————————————————-
» 11.08.2005.. DINAMO – Omonia Nicosia(3-1)
» 15.09.2005.. DINAMO – Everton FC (5-1)
» 01.12.2005.. DINAMO – CSKA Moscova (1-0)
——————————————————————-
» 27.07.2006.. DINAMO – Hibernians (5-1)
» 10.08.2006.. DINAMO – Beitar Ierusalim (1-0)
» 01.10.2006.. DINAMO – Xanthi Skoda (4-1)
» 02.11.2006.. DINAMO – Besiktas Istanbul (2-1)
» 29.11.2006.. DINAMO – Bayer 04 Leverkusen (2-1)
——————————————————————-

Ai facut o aluzie penibila la penaly-ul din meciul cu Besiktas si la cum ar castiga Dinamo in campionat pentru ca in campionat toata lumea stie ca Dinamo nu a avut nici un penalty.

Daca nu stii macar nu te mai face de ras aici…

Dinamo are sanse de calificare si spre disperarea unora chiar se va califica!

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Paulo (140 comentarii)  •  21 februarie 2007, 17:30

Kanoute va lipsi miine impotriva Stelei
Golgeterul echipei andaluze si cel ce a inchis tabela in Ghencea in urma cu cinci zile, nu a fost convocat de antrenorul Juande Ramos. Sevilla ii va menaja, de asemenea, pe Javi Navarro si Adriano, ambii accidentati, plus Chevanton, Duda si Fernando Sales….

stelistilor e sansa vietii sa intoarceti rezultatul…iar joaca Sevilla cu rezervele…

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 februarie 2007, 17:43

Paulo

eu nu vad nici o echipa de valoarea lui benfica pe lista ta..

Blindatul

„pseudoantrenorul” olaroiu a ajuns in semifinalele cupei uefa ( prima performanta romaneasca de acest gen dupa dinamo in 1990..) , in liga campionilor ( dupa 10 ani) + titlul, totul intr-un an..
zi-mi si mie daca stii vreun antrenor din campionatul intern care sa fi obtinut succesele astea dupa 1990.
olaroiu are lipsurile lui dar chiar sa nu-i recunoastem rezultatele e chiar prostie! e cel mai performant antrenor stelist dupa revolutie

cat despre gigi sa-l intrebe pe borcea despre managementul in fotbal, probabil ca ai vrut sa faci o gluma 🙂
borcea si cu a lui echipa au reusit sa treaca in turul III in cupele europene dupa 17 ani si ei considera asta o maxima performanta.. ce naiba poti sa inveti de la borcea???? cum sa faci „smecherii” interne si sa te faci de ras in europa?

rizocel www.dinamomania.ro (61 comentarii)  •  21 februarie 2007, 17:48

fortza dinamo!

Paulo (140 comentarii)  •  21 februarie 2007, 17:58

pt alex_poli-tim:

bine ca nu e CSKA Moscova care era detinatoarea trofeului…

plec la Bucuresti, mai vorbim vineri despre calificare 🙂

FORZA DINAMO FOREVER !!!

AfterD (8 comentarii)  •  21 februarie 2007, 17:59

@ alex_poli-tim
Imi pare rau .. Olaroiu a obtinut rezultate pe constructia elaborata de Zenga si Protasov.
Daca nu il schimba pe Olaroiu ii prevad Stelei un viitor sumbru pe masura ce amprentele lasate de cei doi mai sus mentionati incep sa dispara.

» 15.09.2005.. DINAMO – Everton FC (5-1)
» 01.12.2005.. DINAMO – CSKA Moscova (1-0)

La momentul ala erau de valoarea Benficai de acum.

AfterD (8 comentarii)  •  21 februarie 2007, 18:03

@Paulo
Plec si eu maine dim.

Forza Dinamooooo!
Sa facem zgomot. 🙂

Africanul (41 comentarii)  •  21 februarie 2007, 18:06

mult zgomot pt nimic. hahaha

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 februarie 2007, 18:13

After D

m-am plictisit de teoria asta ca zenga sau protasov au meritele iar olaroiu castanele pt middlesbrough..

fiecare antrenor trb judecat exact dupa rezultatele pe care le-a avut cat a stat pe banca tehnica, in rest sunt povesti subiective..

zenga : optimi in cupa uefa
protasov: a ratat calificarea in liga dar a calificat echipa in 1/16 uefa
olaroiu: semifinale uefa+ calificare in liga

nu cred ca exista comparatie!

aceleasi aberatii le-am auzit si cand venise zenga: „este meritul lui piturca”, sau cand venise protasov: „este meritul lui zenga’, deci am putea s-o tinem asa la nesfarsit, nimeni nu prea construieste o echipa de la 0

si cand „pseudoantrenorul” olaroiu era sa le sufle titlul lui dinamo cu o echipa mica tot zenga si protasov sa-si fi bagat coada? 🙂

cat despre everton, vezi ca atunci cand i-a batut dinamo o adunai de pe ultimul loc in campionatul englez, cat despre TSKA era prea preocupata sa ia titlul in rusia, in acel noiembrie 2005. Oricum jos palaria pt cele 2 victorii, dar benfica mi se pare peste everton si TSKA la ora cand au jucat cu dinamo

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 februarie 2007, 18:15

Paulo

bine ai zis ” era ” detinatoarea trofeului.
intre finala cupei uefa si meciul cu dinamo, poate a mia scazut ceva si TSKA..

AfterD (8 comentarii)  •  21 februarie 2007, 20:30

alex_poli-tim
Well … putem duce discutia asta la nesfarsit.
Argumentul cel mai important mi se pare ca mai toate achizitiile facute in mandatul Olaroiu au cam fost fiascouri (except Thereau )
Iar diferenta de puncte fata de Dinamo este inacceptabila pentru un club cu pretentiile Stelei.
Cat despre „aproape a suflat titlul lui Dinamo” cred ca si acum s-ar putea bate la titlu .. dar nu cu o echipa la care sunt asteptari mari si in fata careia majoritatea adversarilor se baricadeaza (in campionat) , sau oricum sunt concentrati la maxim (cupele europene).
Dovada ca anul trecut a avut o prestatie buna in UEFA cand puteau juca
mai speculativ (faze fixe + contraatac).

Ma rog .. cam atat am avut de zis.Mai posteaza si tu o replica , daca nu esti de acord cu ce am zis (si sunt sigur ca nu esti 🙂 ) si sa inchidem discutia ca monopolizam blogul.

Comentează