Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ţapul ispăşitor

Ovidiu Ioaniţoaia nu-şi ascunde convingerea că, recăpătîndu-şi liniştea, Dinamo va fi în stare să treacă de Benfica

Pînă se va înzdrăveni brazilianul Andrey, Cernea trebuie socotit portarul numărul 1 al Stelei, titularul postului. Numai că acesta a călcat joi pe […]

luni, 19 februarie 2007, 6:59

Ovidiu Ioaniţoaia nu-şi ascunde convingerea că, recăpătîndu-şi liniştea, Dinamo va fi în stare să treacă de Benfica

Pînă se va înzdrăveni brazilianul Andrey, Cernea trebuie socotit portarul numărul 1 al Stelei, titularul postului. Numai că acesta a călcat joi pe urmele gafeurului Carlos şi, sancţionat pe motiv că a folosit mîna în afara careului, i-a înlesnit adversarului să deschidă scorul. După cum a curs partida, probabil că în final tot Sevilla, net superioară, ar fi învins. Pe de altă parte însă, în situaţia în care prima repriză se încheia 0-0, poate că meciul ar fi luat altă turnură. De notat însă că, pornit iniţial contra lui Cernea, Olăroiu s-a repliat rapid şi, cerînd „să nu fim radicali”, a închis subiectul. Veţi zice că, dacă n-ar fi trecut peste eroarea respectivă, ca şi peste altele comise de Cernea în aceeaşi întîlnire, n-ar fi avut cu cine apăra în retur. Posibil să fi gîndit şi aşa, dar să ne reamintim că Steaua a ştiut să nu transforme autogolul lui Nicoliţă de la Madrid într-o dramă. În loc să-şi condamne jucătorul, l-a sprijinit. Printre altele, i-a dat şi banderola de căpitan.

Din păcate, Dinamo a făcut din prestaţia sub aşteptări a angolezului Ze Kalanga pe „Da Luz” un caz. Deşi a stat pe teren doar între minutele 65 şi 81, ba a şi fost schimbat înainte ca Benfica să înscrie, unii s-au grăbit să-i atribuie eşecul. Pasămite, dacă Ze Kalanga n-ar fi intrat, Dinamo n-ar fi pierdut. Într-adevăr, a greşit majoritatea intervenţiilor, dar asta nu justifică exagerarea de a-l scoate ţap ispăşitor şi, cu atît mai puţin, pe cea de a-l pune la zid. Să nu uităm de unde vine el, ce educaţie a primit şi ce înseamnă pentru un fotbalist din Angola, ex-colonie portugheză, să joace la Lisabona. Visul de-o viaţă. Logic era să gîndim că tînărul de 23 de ani s-a blocat psihic şi să-i acordăm unele circumstanţe atenuante. Surprinzător însă, pînă şi Rednic, de obicei echilibrat, şi-a ieşit din fire, avertizîndu-l pe african, după ce acesta a sărit un antrenament, mai întîi că îl va amenda şi apoi că-l va suspenda. Cu tot respectul pentru tehnicianul graţie căruia Ze Kalanga a ajuns în Ştefan cel Mare, iar Dinamo lider autoritar de toamnă, teamă mi-e că de data asta s-a pripit. De acord că Ze Kalanga merita să fie tras de urechi, dar mă îndoiesc că Rednic a ales momentul cel mai potrivit. Cîtă vreme Dinamo are şanse să continue cursa europeană, şi chiar are, liniştea i-ar fi prins infinit mai bine decît tulburarea. Să sperăm însă că apele s-au calmat şi că roş-albii, susţinuţi joi seara de o tribună arhiplină, vor reuşi ceea ce dorim toţi, calificarea.

Comentarii (162)Adaugă comentariu

shmecusha (131 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:05

@cr3tzuas
este o parere personala….si fie ca-ti convine sau nu..trebuie sa ma respecti…ptr ca eu nu te-am jignit…iar tu in schimb ai facut acest lucru…
daca nu tin cu Steaua asta inseamna ca nu-mi pot spune parerea despre Steaua?

cr3tzuas (31 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:07

# shmecusha Says:
February 20th, 2007 at 2:03 am

@cr3tzuas
de ce imi spui baietas?…
recunoaste…OLAROIU..nu e antrenor pentru pretentiile Stelei
===========================================
nu tiam zis eu baietas….da si nu a avut meciuri bune meciuri penibile da acu ce ai vrea sa schimbam totu k p banda rulanta….tre sa fie si unitate la fotbal k sa mearga ceva incepand de la patron pana la suporteri cum u cu gura ta ai zis….pe knd copos nu e multmuit nici knd rapidu bate 7-0 in deplasare pe otelu’kre nu e o echipa kiar asa rea…

cr3tzuas (31 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:10

vai draga o dai in inteligenta….extraordinar…da acu’ ti’am inchis gura cu „performantele voastre”si gata o dai in gramatica…..retien totusi k e 1 ceasu …si plus pe bloguri se scrie mai prescurtat si se mai strecoara si greseli…aia e dc nu iti convine …..poti sa dai „close”si citesti maine sau mai tarziu knd eu nu voi mai fii….

shmecusha (131 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:12

@cr3tzuas

cluburile din Anglia sint la alt nivel de organizare…incepind de la infrstructura..si pana sus…la al mai mare….se fac intalniri intre suporteri si reprezentatii cluburilor…etc samd…e cvilizat…bineinteles…ca au si ei uscaturile lor…

cr3tzuas (31 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:14

@shmecusha

vezi k fc si tu greseli gramaticale….da asa k nu te mai lauda atat……si l anoi se mai fc ,si acu ce vrei totusi fara acesti ultrasi kiar nu ar fi frumos fotbalu sincer….adik e mai palpitant mai tare mai senzational….

shmecusha (131 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:17

@cr3tzuas

„fara acesti ultrasi kiar nu ar fi frumos fotbalu sincer….adik e mai palpitant mai tare mai senzational….”….chiar crezi ceea ce ai scris?

cr3tzuas (31 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:20

da…..bn nu sunt de acord cu bataiel dar coregrafiile sunt facute de ei,….kre alea sunt superbe indiferent k e vb de dinamo rapid steau poli etc etc ,,,dar kiar ar fi plictisitor…mai castiga si protv’u o paine…..lasa k bn si cu ei…

cr3tzuas (31 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:22

hai sa facem altceva….hai sa ne certam in particular dc vrei iti las id meu si vb p mes….k….?

shmecusha (131 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:32

ps…tin cu dunarea giurgiu 😉

cr3tzuas (31 comentarii)  •  20 februarie 2007, 2:37

bv ma bucur,,,eu tin cu aversa bucuresti:P:) dc vrei dai add la id asta popamarian2006@yahoo.com

Albert Airabetian (3 comentarii)  •  20 februarie 2007, 5:06

Dinamo-Vardar Skoplje,Dinamo-17 Nentori,Dinamo-Knattspyrnufélag………
Cel putin de aceasta despre aceasta mare „performanta” a lui Dinamo s-a scris la vremea respectiva si in USA Today,ziar din SUA care nici acum nu le are cu soccer-ul,daramite atunci.Cele mai rusinoase eliminari ale unei echipe romanesti din cupele europene.In rest,dragi sustinatori ai celei mai detestate echipe din Romania,e vanare de vant.

LFC Bucharest (71 comentarii)  •  20 februarie 2007, 7:49

WE WON IT IN WEMBLEY
WE WON IT GAY PARIS
IN 77 AND 84 IT WAS ROME
IN ISTANBUL WE WON IT FIVE TIMES !

YNWA

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  20 februarie 2007, 8:17

Articolul scoate in evidenta o realitate cruda
dar adevarata. Steaua nu are portar, dar… nu
are o conceptie de joc, o tactica anume, o
stategie care s-o propulseze pe cotele inalte
ale performantei. Cine este de vina? Optica
Romaneasca care sufera inca de o experienta
occidentala in ale fotbalului. Numai cu sclipiri
de scurta durata, nu realizam mai nimic. Este
necesara o continuitate in timp si spatiu a unei
munci constructive in structurile fotbalului
Romanesc. HAI ROMANIA!

romyy (8 comentarii)  •  20 februarie 2007, 9:37

In gatul masii cu Cernea ca nu-l mai suport cu fata aia de zidar prost.Asa vrea Steaua sa ajunga in Liga cu handicapatul ala? Avem 10% sanse la Sevilla, dar fara cernea

Cip (30 comentarii)  •  20 februarie 2007, 9:39

Corecta opinia in legatura cu Ze Kalanga.
Mie mi se pare un jucator talentat si de viitor.
Cred ca Dinamo ar trebui sa aiba grija de el.
Sa nu uitam ca driblingurile lui in viteza i-au cam iesit in general, iar din centrarile lui dinamovistii au marcat ceva goluri.

In ceea ce priveste performantele echipelor romanesi si in special ale lui dinamo, sa ne amintim ca nu cu multi ani in urma nici nu visam sa jucam cu Benfica, Sevilla, Real etc pentru ca ne impiedicam in tururile preliminare!
Asa ca trebuie sa constientizam putin saltul efectuat!

romyy (8 comentarii)  •  20 februarie 2007, 9:40

Olaroiu miopul o sa plece curand de la Steaua daca nu vede mediocritatea unora ca Cernea sau Stancu, care ne mananca zilele

my (1 comentarii)  •  20 februarie 2007, 10:42

Da,pentru ca Steaua nu-i Dinamo si Dinamo nu e Steaua.

elle (550 comentarii)  •  20 februarie 2007, 10:53

my Says:

February 20th, 2007 at 10:42 am
Da,pentru ca Steaua nu-i Dinamo si Dinamo nu e Steaua.

Slava Domnului !!!!!!!!!!!!

stelistul (1 comentarii)  •  20 februarie 2007, 11:10

salutare tuturor….trecand peste limbajul de lemn al articolului, imi permit sa fac cateva precizari. cu riscul de a fi injurat de fanii echipei pe care o iubesc, trebuie sa recunosc ca Steaua nu mai are sanse cu Sevilla (poate doar minunea la care viseaza Jiji :D, din pacate ea se putea produce la Bucuresti unde spaniolii nu au prins o zi buna. dar nu am reusit sa speculam forma lor slaba….). pe cei de la Dinamo, sa fiu sincer, ii vad in stare de calificare dar cu conditia sa joace ofensiv, cu mintea limpede si cu rabdare. daca vor juca haotic ca la Lisabona nu stiu ce vor realiza. eu unul le urez succes. iar in ceea ce o priveste pe Steaua, cred ca ar trebui sa isi stabileasca foarte clar obiectivele anul asta…..pt. ca ma tem si pt acel loc 2. va pupa tata.

gulgu (1 comentarii)  •  20 februarie 2007, 11:21

EU NU VREAU SA SE CALIFICE DINAMO. DE CE TREBUIE SA VREAU SA SE CALIFICE? DOMNULE IOANITOAIA, IMI PUTETI ARGUMENTA DE CE AR TREBUI SA VREAU CALIFICAREA ECHIPEI DINAMO?

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:20

Paulo Says:

February 19th, 2007 at 9:53 pm
pt DINAMO E VIATA MEA:

si eu i-am provocat cu acest joc…si cand le-am prezentat ce rezultate avem noi in Europa cu echipe MARI nu mai stiau cum sa scoata caciula…vai de ei…noroc cu familia ceausescu…voi vorbiti de noroc…pai in 86 nu ati jucat pana in finala cu nicio echipa din Anglia, Spania, Italia, Germania, Portugalia sau Franta…norocosilor…

FORZA DINAMO FOREVER !!!
============================================
esti penibil, pe bune.

alin78 (27 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:20

Aceiasi problema: daca intram la pauza cu Lyon la 0-0 ce se intampla? Daca nu gresea Cernea ce se intampla? Problema este urmatoarea: Steaua a luat numai goluri prostesti. Nici nu stiu de cand nu a mai luat Steaua un gol gandit. Asta este: poate este Andrey solutia.

RAMMOSS (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:22

NU CRED CA E DE VINA CERNEA PT. CE SE INTAMPLA, CUM NICI CARLOS PT. CE S-A-NTAMPLAT.
DE VINA SUNT CEI CARE I-AU ADUS, ADICA MANAGERUL CA I-A PROPUS SI ANTRENORUL CA I-A ACCEPTAT.
ORICUM, NOI ROMANII SUNTEM EXTREM DE RASISTI. NE PURTAM URAT CU STRAINII. MAI CORECT AR FI SA-I RESPINGEM DE LA BUN INCEPUT. SI AR MAI FI CEVA – DACA JUCATORII ROMANI SUSTIN PROBE DE JOC IN AFARA, POATE CA ASA AR TREBUI SA PROCEDAM SI NOI CU CEI STRAINI. DAR, REPET, ASTA INCA DE LA INCEPUT. NICIDECUM DUPA VREO CATEVA GRESELI SA INCEPEM SA-I MARGINALIZAM SI SA-I JIGNIM. DEOARECE, E VORBA DE IMAGINEA NOASTRA CA SI NATIE, NU A LUI BECALI SAU REDNIC.
CARLOS, ZE KALANGA SI ALTII AU FOST ADUSI CU SURLE SI TRAMBITE. ORI ONORURILE SE ADUC DUPA CASTIGAREA BATALIILOR. LA NOI E INVERS, INTAI LAUDAM, APOI DAM IN CAP.
CA DINAMO SE VA CALIFICA, VA FI MERITUL LUI BORCEA SI REDNIC, APOI AL ECHIPEI. DACA NU SE VA CALIFICA, PROBABIL, ZE KALANGA VA FI INAMICUL PUBLIC NR. 1.
CA STEAUA NU SE VA CALIFICA ESTE CERT. LA FINELE MECIULUI DE LA SEVILLA SE VA SPUNE – CE DACA A GRESIT CERNEA, CA DACA APARA CARLOS ERA SI MAI GREA INFRANGEREA. SE UITA INSA CA CERNEA ESTE PREA MODEST PT. RENUMELE STELEI SI SINGURA LUI VINA ESTE CA NU S-A DAT NICIODATA ACCIDENTAT.

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:25

Luciann Says:

February 19th, 2007 at 11:02 pm
@dinamo e viata mea
Valencia, Glasgow Rangers, IFK Goteborg, Juventus, Borussia Dortmund, AS Roma, Anderlecht Bruxelles, etc, etc… Si voi ati adus: 17 Nentori, KR Reikjavik, Polonia Varsovia ….
Mai bine zi de cati ani nu ati mai scos capul in Europa ?
De 18 ani va uitati la noi in cupele europene si cum ati scos capul un pic latrati de va aud toti !!!
================================================
foarte adevarat……adica ce vreau sa spun ca este foarte penibil ca toata lumea sa spuna ca steaua nu a jucat cu nume mari, dar dinamo a mjucat numai cu forte ale fotbalului.
Domne, asa au fost sortii, joci cu cine cade.
Problema este cum te descurci cu acele echipe (mari sau mici). si de performante.
Pe mine nu ma intereseaza cu cine am jucat, in istorie va ramane ca in timp ce dinamo juca cu unirea urziceni, steaua juca cu Middlesbrough, cu valencia. Asta va ramane si nu va ramane ca a fost o echipa mare sau mica.
Bine ai punctat si faptul ca dinamo nu a mai scos capul in europa de 17 ani, iar steaua si rapid au adus puncte pentru fotbalul romanesc, cu acele echipe mici sau mari.
pararea mea…..asa ca lasati-o fratilor ca steaua a jucat numai cu echipe mici.

cazador (1 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:25

Hai ca m-a enervat Luciann asta! Mai tampitule ai tot repetat ca n-a jucat DINAMO cu MILAN. Habar n-ai!!!! Stai in banca ta! (de rezerve)

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:26

schnauzer Says:

February 19th, 2007 at 11:11 pm
@Luciann,

bai bahaitorule, ai vazut tu oaie constienta de faptul ca e oaie?

de fapt tu esti un miel de paste
=============================================
te credeam mai inteligent decat atat. Glume de clasa a II-a, pe bune

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:29

Paulo Says:

February 19th, 2007 at 11:51 pm
pt Luciann:

esti doar o oita prostuta…

daca esti curios de sex intra pe blogul meu (daca nu stii cum, ca e posibil, da click pe numele meu ) si o sa te lamuresti si poate raspunzi si la sondajul: Credeti ca va termina Dinamo la o distanta mai mare de 13 puncte fata de rivala steaua ??

in rest esti penibil cu ce echipe ai enumerat mai sus…fara sa caut iti spun cateva echipe aduse de Dinamo: Liverpool, Real Madrid, Inter Milano, Benfica Lisabona, Manchester United…panarama si mai vorbesti, vai de apul tau si de echipa voastra ca sunteti pe nicaieri…

FORZA DINAMO FOREVER !!!
================================================
penibil. ce conteaza mai nene cu cine a jucat dinamo sau steaua sau daca au fost echipe mari sau mici? Conteaza performanta din ultimii 17 ani (nu ma intereseaza si nu vb de 86)

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:31

Paulo Says:

February 19th, 2007 at 11:53 pm
pt Luciann:

gresesti…marea majoritate a stelistilor il apreciaza pe jiji…cred ca pentru limbaj…asa ca nu te supara ca iti spun oita

FORZA DINAMO FOREVER !!!
=============================================
da de unde stii tu stimabile ca stelistii il apreciaza pe jiji?
Ai facut tu sondaj de opinie, sau cum?
Vezi-ti de echipa ta si lasa cu treburile astea.
Majoritatea stelistilor NU il apreciaza pe jiji.
Eu ma numar printre ei, considerand ca jiji este superpenibil (mai ales in politica).

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:32

Paulo Says:

February 19th, 2007 at 11:56 pm
uite Luciann alte echipe: Feynord Roterdham, Atletico Madird, Aston Villa, OM, Sampdoria, AC Milan, SV Hamburg, FC Porto…si le-am scris pe cele mai mari…Luciann te-ai trezit ??? tre sa mai jucati inca 100 de ani sa aduceti astfel de echipe…
=============================================
penibil

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:34

jiji FERNADEL imparatu’ Says:

February 20th, 2007 at 12:01 am
@Luciann

este stiut ca oaia este cel mai prost animal…si totusi in ultima vreme s-a demonstrat ca oile spurkate ale lui jiji sunt mai proaste deacat celelalte oi.
================================================
esti penibil

bogdani (8 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:36

Sa speram ca nu va deveni un al doilea Carlos!Ar fi blestemul portarilor!
Mie nu mi s-a parut ca Ze Kalanga a fost mai slab decat restul dinamovistilor.

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:37

Paulo Says:

February 20th, 2007 at 12:18 am
1976/1977 – Turul 1 AC Milan 0 – 0 1 – 2
======================================
nu imi vine sa cred. Se ajunge, ca un dinamovist sa ne spuna despre meciuri din 77
Cat de penibil frate, nu imi vine sa cred.
Hai sa ne apucam sa vorbim despre fotbalul interbelic, savedem cine a adus echipe mai mari.HAHAHA
penibil.
Nu stiu ce rost are discutia asta.

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:41

Red dog 5 Says:

February 20th, 2007 at 12:22 am
Citez: “ba a şi fost schimbat”. Virgula dupa ba, o mica greseala, pasamite.
In ceea ce priveste declaratiile gen “teamă mi-e că de data asta s-a pripit” alias Rednic, sau “Ze Kalanga merita să fie tras de urechi, dar mă îndoiesc că Rednic a ales momentul cel mai potrivit”.
Afirmatii de… cascadorii risului, chiar ma intreb la ce servesc ??????
===============================================
afirmatii de cascadorii rasului, si posturi de cascadorii rasului. Pe mine nu ma deranjeaza so port discutii civilizate cu dinamovisti de pe blog. Putem discuta si civilizat, sa avem pareri pertinente.
|Dar ce vad: care echipa a adus echipe mai mari (incepaand cu anii 70 pana acum).
Voi nu vedeti ca este penibil

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:42

Paulo Says:

February 20th, 2007 at 12:24 am
daca vorbim de echipe aduse, vorbim de toata istoria si rezultatele raman…

1975/1976 – Turul 1 Real Madrid (1 – 0)

ai uitat de Hamburg, de Manchester, de Liverpool, Luciann ce comparatie ai facut tu mai sus cand ai uitat doua dintre cele mai mari echipe din lume…esti complet pierdut…nu ai replica pentru ca nu ati jucat cu echipe mai mari ca noi…
==============================================
hahahahaha
vobeste stimabile de anii ’30

orion (32 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:44

Vardar Skoplje,17 Nentori,Knattspyrnufélag,Legia Varsovia,echipe aduse de dinamo si incheiate cu succese „marete”!!!!

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:44

Paulo Says:

February 20th, 2007 at 12:34 am
Luciann esti chiar penibil ??

1976/1977 – Turul 1 AC Milan 0 – 0 1 – 2 (Cupa UEFA)

ce naiba…chiar vorbesc cu un copil ??
============================================
nu stiu care dintre voi este mai copil dac va bagati in astfel de discutii. Chiar conteaza.
Daca finala CL era steaua – juventus colentina si o castiga steaua, conteaza ca a castigat-o, nu cu cine a jucat.
Chair sunteti copii , pe bune

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:50

Paulo Says:

February 20th, 2007 at 12:46 am
uite si cel mai mare rezultat al unei echipe romanesti in cupele europene:

DINAMO – Crusaders (11-0) (CCE) (1973)

==============================================
fantastic, nu imi vine sa cred ce performanta. Este egal cu 0.
Meciurile sunt istorie domnilor, chiar nu se mai intampla nimic, nu se mai pot schimba rezultatele. Traiti in prezent si in viitor domnilor, asta conteaza. Important este ca dinamo a mers bine in campionat, are sanse destul de reduse dupa parerea mea, sa treaca de Lisabona, steaua nu a jucat bine nici in campionat, nici cu sevilla.
Fiti obiectivi, ce dracu, ca nu suntem pe blog sa insiram cu ce echipe am jucat din anii 70 pana acum. Numai vorbe de prisos.
Sa vedem ce se va intampla in retur, vedem ce se va intampla in cupele europene.

jonel (13 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:54

ba cateilor,nu mai latrati asa,daca e sa jucati in cl,e datorita stelei.oricum eu mai sper.un 2-0 acolo e posibil si ii eliminam la penalty.

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:55

Tudi Says:

February 20th, 2007 at 1:30 am
Eu sunt rapidist de mic (suporter, nu ultras), dar asta nu m-a impiedicat sa tin si cu Dinamo si cu Steaua in UEFA (in campionat e alta treaba). Imi pare rau ca vad atata cearta pe blog-uri intre Stelisti si Dinamovisti (si ocazional Rapidisti sau Polisti), nu zic ca nu trebuie sa existe ceva “ura” sportiva pt adversari pentru a tine competitia interesanta, dar un dram de respect nu strica. Apelative de genul “cioara” “oaie” “catzea” nu te recomanda ca pe un suporter adevarat.

Dar ’nuff cu critica Sa vedem de articol:

Cernea nu are cum sa fie un portar de top in Romania, pt simplul motiv ca nu are foarte multa experienta si joaca titular doar de cateva luni. Probabil MM se referea ca “poate ajunge” un portar de top in scurt timp. Nu cred ca trebuie pus la zid pt acel hent stupid, totusi e cam prima greseala de genul acesta pe care o face. Problema e ca el traieste cu capul sub Sabia lui Carlos…

Ze Kalanga…oricine a trecut prin ce a trecut el (schimbare dupa ce ai fost rezerva) stie ca e o umilinta greu de suportat. Am patit si eu cand faceam fotbal la nivel de juniori si am fost negru de suparare o saptamana. La fel de negru de suparare a fost si Ze probabil (”negru”…get it? lol :|). Rednic a procedat cum trebuia amendandu-l dar reprimindu-l la antrenamente dupa ce acesta si-a cerut scuze.

Bravo D-lui Ioanitoaia pentru articolele echilibrate si daca tot sunteti “Creatorul unei generatii de jurnalisti”, invatati-i de “mici” sa aiba coloana vertebrala si sa respecte deontologia profesionala, nu sa improaste in stanga si in dreapta pentru publicitate si sa ia faimoasele “bot-uri”.

Un jurnalist in devenire
==============================================
primul post civilizat de pana acum. Fantastic. Sunt curios cate injuraturi va primi tudi, doar pentru ca a scris civilizat. Hai, nu ii faceti si voi lui Tudi o lista cu echipe mici sau mari cu care a jucat rapidu, fata de steaua si dinamo, ca vad ca va pricepeti.

Alin (2 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:56

poate trebuia incercat Mendy … sau poate merita acum o sansa

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 12:56

cr3tzuas Says:

February 20th, 2007 at 1:43 am
@Paulo si noi am adus pe liverpool si pe real da bn nush knd a venit real la buc pt voi in meci oficial…..in fien si dc zic de moscova sevilia nu cumva e detinatoarea supercupei europei deci matematik si teoretik e ceam tare echipa la ora actual din europa…..asa k nu te mai kk atata p tine k nu ati adus mari valori si apropo pe voi vau scos cele mai penale echipe din europa….asa k botnita si cum unu mai sus zice “o haita de caini o sg solutie hingherii” :)))
=================================================
hahahahahahahahahahaha

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 13:03

shmecusha Says:

February 20th, 2007 at 1:50 am
@cr3tzuas

fii sincer….crezi ca STEAUA joaca fotbal?…
========================================
sunt stelist, dar ai dreptate, steaua nu joaca nimic. Toti sunt de vina, de la jj, la mm, olaroiu si jucatotii.
Jiji nu mai baga bani, pentru ca este mai importanta campania electorala si sa dea bani in stanga si in drepta pentru voturi.
Olaroiu vad ca nu mai stie sa faca o echipa, poate pentru ca nici nu mai are cu cine…….transferurile stelei au fost praf in aceasta pauza.
Jucatorii nu au mentalitate de invingatori….nu se leaga nimic, nu vad nici o schema, nici o tactica……e cam turca.
Chair nu ma intereseaza subiectul dinamo, atata timp cat steaua este praf. Atunci cand o sa avem jucatori de valoare si o sa mearga lucrurile la steaua, o sa vina si rezultatele.
Nu mi-e frica sa afirm aceste lucruri, este un lucru care se vede……si la final, astept injuraturi din partea vostra.

jonel (13 comentarii)  •  20 februarie 2007, 13:06

si nu uitati ca la kiev am dat 4 ,iar lui betis 3

jonel (13 comentarii)  •  20 februarie 2007, 13:10

dam 2 si la sevilia

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 13:12

shmecusha Says:

February 20th, 2007 at 2:12 am
@cr3tzuas

cluburile din Anglia sint la alt nivel de organizare…incepind de la infrstructura..si pana sus…la al mai mare….se fac intalniri intre suporteri si reprezentatii cluburilor…etc samd…e cvilizat…bineinteles…ca au si ei uscaturile lor…
=======================================
chair ai dreptate. Sunt foarte civilizati, nu stiu daca ati vazut meciul Machester – Reading, cand la inceputul meciului, erau vreo 3 femei de vreo 60-70 de ani, cerandu-i autografe lui alex fergusson. Am vazut oameni de toate varstele, bunici cu nepoti stand si bucurandu-se de spectacolul fotbalistic.
La noi mai este mult pana departe si ma refer la toate galeriile din romania.

RAMMOSS (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 13:14

SUPORTERII NU INTELEG UN LUCRU ESENTIAL.
UNA ESTE SA TII CU O ECHIPA SI ALTA ESTE FANATISMUL SI HABOTNICIA.
SIGUR, PALMARESUL REPREZINTA FALA SI IMAGINEA FIECARUI CLUB, DAR IMPORTANT ESTE SI PREZENTUL, DIN PERSPECTIVA VIITORULUI.
ORICE ECHIPA CARE EVOLUEAZA IN CUPELE EUROPENE SI VINE DIN MIORITICUL SPATIU, REPREZINTA ROMANIA.
RIVALITATEA INTRE CLUBURI TREBUIE SA FIE UN STIMULENT, IAR INTRE SUPORTERI, CEVA CONSTRUCTIV.
STRAINII NU NE APRECIEAZA BALACARELILE INTERNE CI NUMAI REZULTATELE DE PE TERENUL DE FOTBAL.
IN VREME CE SUPORTERII SE BAT SI SE INJURA, ASA ZISII OAMENI DE FOTBAL – OFICIALI AI FEDERATIEI, AI LIGII, ARBITRI SI CONDUCATORI ISI FAC DE CAP, SPORINDU-SI IMAGINEA SI AVERILE.
NU CUMVA ACESTE RIVALITATI DUSE PANA LA EXTREM SUNT ALIMENTATE DE CATRE CARE IN REALITATE NU DAU 2 BANI PE SUPORTERI?
DIN PACATE PERFORMANTELE EXTERNE REPREZINTA CHIAR STAREA ACTUALA A FOTBALULUI ROMANESC. LA NIVEL DE CLUBURI SI LA NIVEL DE NATIONALA.
A PROPOS, NICI PRESA NU E STRAINA DE PARTEA URATA DIN FOTBALUL DE LA NOI.

RAMMOSS (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 13:22

SI AR MAI FI CEVA. NU TREBUIE SA NE BUCURAM, INDIFERENT CU CE ECHIPA TINEM, DE INSUCCESELE EXTERNE ALE RIVALILOR. SUNTEM PREA MICI CA SI NATIUNE, CA SA NU FIM UNITI.
LA O ADICA SI ALTE ECHIPE, IN AFARA DE STEAUA SI DINAMO AU AVUT CEVA REZULTATE IN AFARA. PROBLEMA ESTE ALTA. NOI ROMANII FACEM MARE CAZ DIN SEMIFINALE RATATE SI FINALE PIERDUTE. DE-ASTA SUNTEM MARUNTI. IN EUROPA SE PUNCTEAZA NUMAI VICTORIILE, IAR O SEMIFINALA PIERDUTA REPREZINTA NEANDEPLINIREA OBIECTIVULUI, PE CAND LA NOI DEVINE UN TITLU DE GLORIE, CEEA CE ESTE ANORMAL.
AM INTRAT IN EUROPA. SA NE DAM SEAMA CARE SUNT VALORILE CARE CONTEAZA ACOLO – REZULTATELE POZITIVE SI PERFORMANTA, IAR ROMANIA ARE NEVOIE DE PERFORMANTE, INDIFERENT DE ECHIPA CARE LE OBTINE SI DE JUCATORII CARE TRUDESC PT. ELE. PT. CA IN FOTBAL EXISTA UN PRINCIPIU DE BAZA – INDIFERENT CINE MARCHEAZA, IMPOPRTANT ESTE SA CASTIGE ECHIPA. SAU CA BRAZILIENII – SA DAM UN GOL MAI MULT DECAT ADVERSARUL.

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 13:27

arh.Gheorghe Petrescu Says:

February 20th, 2007 at 8:17 am
Articolul scoate in evidenta o realitate cruda
dar adevarata. Steaua nu are portar, dar… nu
are o conceptie de joc, o tactica anume, o
stategie care s-o propulseze pe cotele inalte
ale performantei. Cine este de vina? Optica
Romaneasca care sufera inca de o experienta
occidentala in ale fotbalului. Numai cu sclipiri
de scurta durata, nu realizam mai nimic. Este
necesara o continuitate in timp si spatiu a unei
munci constructive in structurile fotbalului
Romanesc. HAI ROMANIA!

bravo, aceasta este problema

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 13:31

stelistul Says:

February 20th, 2007 at 11:10 am
salutare tuturor….trecand peste limbajul de lemn al articolului, imi permit sa fac cateva precizari. cu riscul de a fi injurat de fanii echipei pe care o iubesc, trebuie sa recunosc ca Steaua nu mai are sanse cu Sevilla (poate doar minunea la care viseaza Jiji :D, din pacate ea se putea produce la Bucuresti unde spaniolii nu au prins o zi buna. dar nu am reusit sa speculam forma lor slaba….). pe cei de la Dinamo, sa fiu sincer, ii vad in stare de calificare dar cu conditia sa joace ofensiv, cu mintea limpede si cu rabdare. daca vor juca haotic ca la Lisabona nu stiu ce vor realiza. eu unul le urez succes. iar in ceea ce o priveste pe Steaua, cred ca ar trebui sa isi stabileasca foarte clar obiectivele anul asta…..pt. ca ma tem si pt acel loc 2. va pupa tata.

si eu sunt stelist, subscriu la ce ai postat tu. Ar trebui sa vedem fiecare problemele echipei pe care o sustinem si sa o mai lasam cu atacurile.

Blurred sky™ (41 comentarii)  •  20 februarie 2007, 13:33

RAMMOSS Says:

February 20th, 2007 at 12:22 pm
NU CRED CA E DE VINA CERNEA PT. CE SE INTAMPLA, CUM NICI CARLOS PT. CE S-A-NTAMPLAT.
DE VINA SUNT CEI CARE I-AU ADUS, ADICA MANAGERUL CA I-A PROPUS SI ANTRENORUL CA I-A ACCEPTAT.
ORICUM, NOI ROMANII SUNTEM EXTREM DE RASISTI. NE PURTAM URAT CU STRAINII. MAI CORECT AR FI SA-I RESPINGEM DE LA BUN INCEPUT. SI AR MAI FI CEVA – DACA JUCATORII ROMANI SUSTIN PROBE DE JOC IN AFARA, POATE CA ASA AR TREBUI SA PROCEDAM SI NOI CU CEI STRAINI. DAR, REPET, ASTA INCA DE LA INCEPUT. NICIDECUM DUPA VREO CATEVA GRESELI SA INCEPEM SA-I MARGINALIZAM SI SA-I JIGNIM. DEOARECE, E VORBA DE IMAGINEA NOASTRA CA SI NATIE, NU A LUI BECALI SAU REDNIC.
CARLOS, ZE KALANGA SI ALTII AU FOST ADUSI CU SURLE SI TRAMBITE. ORI ONORURILE SE ADUC DUPA CASTIGAREA BATALIILOR. LA NOI E INVERS, INTAI LAUDAM, APOI DAM IN CAP.
CA DINAMO SE VA CALIFICA, VA FI MERITUL LUI BORCEA SI REDNIC, APOI AL ECHIPEI. DACA NU SE VA CALIFICA, PROBABIL, ZE KALANGA VA FI INAMICUL PUBLIC NR. 1.
CA STEAUA NU SE VA CALIFICA ESTE CERT. LA FINELE MECIULUI DE LA SEVILLA SE VA SPUNE – CE DACA A GRESIT CERNEA, CA DACA APARA CARLOS ERA SI MAI GREA INFRANGEREA. SE UITA INSA CA CERNEA ESTE PREA MODEST PT. RENUMELE STELEI SI SINGURA LUI VINA ESTE CA NU S-A DAT NICIODATA ACCIDENTAT

adevarat

Comentează