Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Speranţe spulberate

Ovidiu Ioaniţoaia subliniază că Sevilla a fost superioară, dar crede că ea a deschis scorul în urma unui henţ contestabil

Steaua s-a străduit aseară, sau măcar a încercat, dar ambiţia ei n-a împiedicat-o pe Sevilla să cîştige clar. Deşi i-au […]

vineri, 16 februarie 2007, 12:24

Ovidiu Ioaniţoaia subliniază că Sevilla a fost superioară, dar crede că ea a deschis scorul în urma unui henţ contestabil

Steaua s-a străduit aseară, sau măcar a încercat, dar ambiţia ei n-a împiedicat-o pe Sevilla să cîştige clar. Deşi i-au lipsit cîţiva titulari, ba a rămas şi fără Adriano în prima jumătate de oră, formaţia spaniolă s-a dovedit superioară, iar explicaţia e simplă. Deoarece jucătorii ei sînt mai buni, ştiu mai mult fotbal. Practic, campioana noastră a pierdut bătălia, partida şi calificarea la mijlocul terenului, zonă în care, supusă presiunii, a preferat combinaţiilor scurte pasele lungi, pe care fundaşii Sevillei le-au respins însă cu uşurinţă. Doar Boştină şi Nicoliţă au părut mai inspiraţi, numai că la “bolta” celui dintîi din minutul 35, pe care tribunele arhipline au văzut-o în plasă, Palop a intervenit providenţial. Deţinătoarea Cupei UEFA a deschis scorul în urma unei decizii la limită a arbitrului Meyer, care l-a sancţionat pe Cernea pentru că ar fi jucat balonul cu mîna în afara careului. Nici după ce am privit numeroase reluări, nu-s deloc convins că portarul bucureştean a scos mingea, cu întreaga circumferinţă, dincolo de linia de la 16 metri. Cînd i-a anulat Stelei un gol la 0-0, Meyer a avut însă dreptate, căci Ovidiu Petre faultase în atac. Arbitrul neamţ a procedat corect şi în faza în care a dictat penalty-ul din care Kanouté a făcut 2-0. O diferenţă, din păcate, corectă.

În absenţa lui Dică, Steaua a vrut mult, dar a reuşit puţin, fiind îngenuncheată de o echipă mai legată, mai organizată şi mai echilibrată. Într-un cuvînt, mai valoroasă. Evident, eşecul a produs o imensă dezamăgire în rîndul suporterilor roş-albaştri, dar pînă şi ei, oricît şi-ar iubi favoriţii, trebuie să admită că aceştia n-au putut altceva. Cu asta, şi dacă ne aducem aminte că Steaua a învins anul trecut la Sevilla, 3-0 cu Betis după 0-0 la Bucureşti, e greu de crezut că istoria se va repeta. Nu-i numai greu, ci chiar imposibil.

Comentarii (911)Adaugă comentariu

schnauzer (65 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:16

@calin B.

Te-ai treziit si tu bah behaitule?Ce kkt ti-a demostrat tie Steaua bah miel de paste?
Ca nu pot lega 4 pase consecutive?

Besi d-aci

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:16

@elle – meciurile directe conteaza cel mai mult daca se pune problema de coeficienti intre 2 tari. In acest caz poti puncta direct pt. tara ta fara a sta la mana altor calcule. Pun pariu ca daca dinamo batea benfica borcea sarea sa se bata cu pumnul in piept de cat o facut dinamo ca sa trecem peste Portugalia, asa tace malc.

Paulo (140 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:16

pt tony_big_fan:

Dinamo a adus cele mai multe puncte UEFA in acest sezon european si tot Dinamo este cea care poate apropia Romania de Portugalia in meciul retur…daca steaua batea pe Sevilla ajuta Romania in lupta cu Portugalia…

elle (550 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:19

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:16 pm
@elle – meciurile directe conteaza cel mai mult daca se pune problema de coeficienti intre 2 tari. In acest caz poti puncta direct pt. tara ta fara a sta la mana altor calcule. Pun pariu ca daca dinamo batea benfica borcea sarea sa se bata cu pumnul in piept de cat o facut dinamo ca sa trecem peste Portugalia, asa tace malc.

meciurile directe conteaza cel mai mult daca se pune problema de coeficienti intre 2 tari…..dar nu doar ele …..

schnauzer (65 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:20

@elle,

lasa-l pe tony_big_fan.Stii ca n-o scoti cu el la capat.daca nu are argumente inventeaza el ceva

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:20

@Paulo – cu observatia ca, coeficientul se calculeaza pe ultimii 5 ani deci contributia de anul asta a tuturor echipelor nu conteaza numai cu 20% la coeficientul final.

Paulo (140 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:22

Mihai Stoichita:

„Acest 0-1 poate fi remontat. Dinamo merita felicitari pentru jocul tactic, au fost agresivi in aparare, dar cam timizi in atac. Au avut prea mult respect pentru adversari. Daca meciul tur i-a apartinut lui Lobont, astept ca, la Bucuresti, cuplul N&D sa-si ia revansa. Cred ca Dinamo are sanse de calificare, pentru ca Benfica si-a aratat limitele. Nu se compara cu cea din 2000”

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:23

@elle – ai dreptate dar iarasi cu observatia foarte importanta ca e greu de crezut ca FC Porto va imbunatati semnificativ coeficientul portugaliei cu Chelsea deci in cazul de fata conteaza foarte mult meciul benfica-dinamo.

schnauzer (65 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:24

Bai, mai terminati cu coeficientii lu` peste.

Bun, sa zicem ca depasim portugalia si o sa avem 2 echipe direct in grupe+ una in turul 3 si 3 in UEFA.

Cu cine vom merge??

Blurred sky™ (35 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:25

Razvan Says:

February 16th, 2007 at 2:48 am
Catre tontii astia care se injura unii pe altii: “proasta p**a a fost la c**u’ lu’ ma ta”
SINGURII care merita spurcati sunt aia care fac bani de pe urma voastra si nu investesc in viitorul echipei. Steaua a incasat in seara asta 500 000E si auzeam ca vreo 9milE de pe urma C.L. si care a fost rezultatul in intersezon ? Investitii care au mentinut profitul la maxim la o echipa bunicica .. auzi tu .. sa jucati cu inima …hahaa..
Dinamo a facut o miscare buna cu Lobont dar cand ii auzi si pe ei ca trebuie sa joace cu inima..nuuu… Off imina lorr ..
Sa si dea doua palme astia de la conducere si sa se trezeasca: trebuie sa se joace cu creierul. Cred ca mai bine s ar orienta conducatorii astia catre dezvoltarea gandirii jucatorilor in primul rand ca dupa aia vine increderea,stapinirea de sine, curajul.
Dinamovistilor.. tineti minte ce a declarat Niculescu cand Steaua a jucat cu Real la bucale ? “Daca aveam si noi salarii mari ca ei… a.. pardon” tineti minte raspunsul asta IDIOT ?
Stelistilor.. dar cand Badea astepta cu sufletul la gura la vestiare tricoul lu Ronaldo plin de emotii…
Va puteti imaginea ce gandeau astia inainte de meci ?? hehe
Sa jucati cu inima in continuare si cu mult noroc iar o sa avem echipe in sferturi. nu ?
Ganditiva ce bine ar fi mers daca jucau astia cu creierul nu cu inima ca inima e bolnava: e plina de sentimente si astea sunt cel mai mare dusman, nu fanii dinamovisti mai stelistilor si reciproc.
Steaua a jucat prost pentru ca a implicat in ecuatie vechea prostie “jucati cu inima” fapt ce ia coplesit
Mi a placut Rednic ca a jucat cu capul- l a scos pe zekalanga cand juca prost- iar Olaroiu cu inima inca trage de Ovidiu P, si Baciu pe la echipele pe unde merge sperand ca vor ajunge mari jucatori .. hehe
Adevarul este ca ma asteptam la mult mai mult din partea lui Dinamo si Steaua dar asta e.. “offf inimaaa meaaa”..fara numar…poleitiva fratilor masinile cu aur si aveti grija la zgarieturi …

Nu mai puneti atata inima in jocul asta ca muriti prea devreme

De ce sunt Real,Lyon,Sevillia,Benfica mai buni ?

Stiti legea atractiei universale ? Atragi ce gandesti..

Problema este ca nu are cine sa i educe in sensul asta.. asa ca iar cu sentimentalisme.. hai cine scrie niste vorbe dulci primul ??

adevarat

elle (550 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:26

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:20 pm
@Paulo – cu observatia ca, coeficientul se calculeaza pe ultimii 5 ani deci contributia de anul asta a tuturor echipelor nu conteaza numai cu 20% la coeficientul final.

mama esti fenomen!!!!!…..

pai anul trecut va bateati cu pumnii in piept ca doar voi aduceti puncte …si ca noi o sa mergem in liga pe munca voastra ….bla bla bla …. ma disperi …sincer …. asa gandesc oare si cei din Spania , Italia , Anglia ???…. nu cred !!! ..tipic romanesc….

MirceaZ (20 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:27

„Doar Boştină şi Nicoliţă au părut mai inspiraţi, numai că la “bolta” celui dintîi din minutul 35, pe care tribunele arhipline au văzut-o în plasă, Palop a intervenit providenţial.”
Asa e, providentiala interventie…daca nu intervenea Palop, nu avea Steaua corner, ci ar fi fost aut de poarta si nici n-ar fi fost marea drama a anularii unui gol precedat de un fault in atac demn de divizia C, care se pare ca-i nedumereste nespus pe jucatori si acum chiar, dupa ce s-au bucurat vreun sfert de ora aseara, imediat dupa „reusita”. Si nici n-ar fi venit comentariile plictisitoare ale sefului gsp, care ne spune cele mai evidente lucruri cu putinta ori indoielile lui in privinta unui hent al lui Cernea care nu era doar clar, ci si repetat dupa o greseala anterioara aproape identica.

dorel (7 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:27

culoarea verde a gsp-ului de ieri nu este cunva de la euroii dati de jiji in contul acelor interese de care pomeneai intr-o emisiune tv?

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:28

@elle – pai foarte simplu fara contributia Stelei romania n-ar avea sezonul viitor echipa direct in grupele Ch. League lucru care n-as putea sa-l zic daca am scoate din calcule contributia lui dinamo la coeficient. Stiu ca nu-ti convine dar asta e adevarul.

elle (550 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:29

schnauzer Says:

February 16th, 2007 at 3:24 pm
Bai, mai terminati cu coeficientii lu` peste.

Bun, sa zicem ca depasim portugalia si o sa avem 2 echipe direct in grupe+ una in turul 3 si 3 in UEFA.

Cu cine vom merge??

Dinamo ..rapid …cfr …. poli …si cu mult noroc si stelutza : )…in uefa …logic…

calin B. (3 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:29

auzi mai @shnauzer pitic ce esti…tot vb prostii acolo!da nu au fost in stare sa lege pase,dar asa se intampla…cand se face un joc slab se uita performantele anterioare!si jocul de aseara nu a fost prost…a fost penibil!oricat de stelist as fi sa nu crezi ca nu o sa deranjeze jocurile slabe ale stelei!asa ca …mars cane!

Blurred sky™ (35 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:30

markus Says:

February 16th, 2007 at 3:03 am
nu stiu cum de gigi becali poate sa strice spiritul STELEI.mm stoica la zapacit de cap si chiar nu isi da seama ca nu mai este echipa de acum doi ani.cind era PROTASOV echipa avea placere sa joace si avea un stil ofensiv care facea diferenta din teren.GIGI………shimba-l drace pe olaroiu pt. ca nu o sa fim nici pe locul 5 la finalul campionatului.

==============================================
jiji este vinovatul domne…la ce transferuri a facut
tu nu vezi ca il doare in cur de echipa….mult mai importanta esate campania electorala, cred ca acolo s-au dus sau se duc banii luati din CL.
Si oli este vinovat pentru mersul stelei…este ce mult de loculrile 3-4

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:30

@elle – in plus coeficientul tarii pt. sezonul viitor 2007-2008 e deja calculat fara a conta sezonul de fata … asta conteaza numai pt. sezonul 2008-2009.

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:31

@elle – pai daca mergem numai cu alea in cativa ani ne intorcem iarasi la vreo 2 tururi preliminare in Ch. League.

Geo (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:33

Steaua a jucat aseara asa cum joaca ei mereu: f prost! Cainii au fost niste maidanezi! Hai Craiova!!!!!!!!!!!!!

elle (550 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:33

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:28 pm
@elle – pai foarte simplu fara contributia Stelei romania n-ar avea sezonul viitor echipa direct in grupele Ch. League lucru care n-as putea sa-l zic daca am scoate din calcule contributia lui dinamo la coeficient. Stiu ca nu-ti convine dar asta e adevarul.

poti spune la fel de bine ca si datorita Rapidului …si chiar Dinamo a contribuit ….pe mine asta ma enerveaza ….gandirea asta de copil de gradinitza …… fiecare punct conteaza …adus de fiecare echipa….

schnauzer (65 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:33

@calin B.

Bai miel de paste.Ce legatura au performantele trecute cu jocul lamentabil de aseara???

riki (158 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:34

@elle vezi ca ai promis ca emigrezi….sa nu uiti.

MEEE-MEEE (1 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:35

PENTRU NOI / CERNEA ESTE CARLOS 2!
Urmeaza Andrey…

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:36

@elle – da si rapid a contribuit destul de mult fara ei nu am avea echipa in Ch. League …. insa fara contributia lui dinamo tot am avea echipa in Ch. League.

elle (550 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:36

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:30 pm
@elle – in plus coeficientul tarii pt. sezonul viitor 2007-2008 e deja calculat fara a conta sezonul de fata … asta conteaza numai pt. sezonul 2008-2009.

stiu …

elle (550 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:37

riki Says:

February 16th, 2007 at 3:34 pm
@elle vezi ca ai promis ca emigrezi….sa nu uiti.

🙂

red-tico (44 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:37

HAHAHAHAHA PANARAMA DE ECHIPA NE FACE DE KKT IN LUME SA NU MAI VB DE „SUPORTERI” !!! „VULCANUL DE PE GHENCEA” A FOST LA INALTIME, LA INALTIMEA DE CIMINTIR !!!

calin B. (3 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:38

@schnauzeru pitic
am zis ca jocul de aseara a fost penibil!!!!!!!
dar vina nu e numai a jucatorilor ci si a antrenorului,mai cane!
am zis …cand steaua joaca prost de ce sa nu recunostem!
si aseara a comis-o grav!dar daca castiga…o pupa toata lume-n c**?

NYC (602 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:38

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:36 pm
@elle – da si rapid a contribuit destul de mult fara ei nu am avea echipa in Ch. League …. insa fara contributia lui dinamo tot am avea echipa in Ch. League.

de unde si proverbul „cand 2 prosti se cearta, al treilea castiga”:)))

nu trebuie sa-ti mai spun cine sunt cei 2, nu?:)))

mujotutun (312 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:40

„Steaua a avut un gol anulat”: un titlu de rahat, tipic pentru pozitia GSP. Golul anulat este acela care, dupa o matura chibzuinta, deliberari cu tusierul, ba poate si cu rezerva, este socotit invalid. Ori Steaua a introdus balonul in poarta la destul timp DUPA ce se fluierase; mingea putea merge oriunde fara nici o consecinta. O gazeta de sport nu este un suporter patimas cu un coeficient de inteligenta modest. Ea trebuie sa fie o tribuna a adevarului si moralitatii. Trebuie sa pastreze proprietatea temenilor. Pai cum sa nu fie Goian revoltat de „golul anulat”, daca si GSP il pomeneste?
Steaua a avut parte de un arbitraj impecabil; macar sa fi avut si Dinamo tusieri la fel de exacti la Lisabona!

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:40

@NYC – ai dreptate prostii astia se cearta si dinamo cu mitica,nasu,jenel,pinalty,corpodean….. castiga.

NYC (602 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:40

calin B. Says:

February 16th, 2007 at 3:38 pm
@schnauzeru pitic
am zis ca jocul de aseara a fost penibil!!!!!!!
dar vina nu e numai a jucatorilor ci si a antrenorului,mai cane!
am zis …cand steaua joaca prost de ce sa nu recunostem!
si aseara a comis-o grav!dar daca castiga…o pupa toata lume-n c**?

bai…recunoscutule:))), vezi ca tovarasul tau de suferinta – tony – nu accepta chestii cu „daca” si parca”.

pana una alta v-au luat aia toata lana, nu ca n-ati castigat:))).

NYC (602 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:41

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:40 pm
@NYC – ai dreptate prostii astia se cearta si dinamo cu mitica,nasu,jenel,pinalty,corpodean….. castiga.

tooony:)))

bine ai revenit cu…cantecelul de odinioara:))).

hai noroc!

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:42

@mujotutun – eu zic ca arbitrii au avantajat Steaua …. nu asta era placa ?

NYC (602 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:42

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:40 pm
@NYC – ai dreptate prostii astia se cearta si dinamo cu mitica,nasu,jenel,pinalty,corpodean….. castiga.

asta trecand peste faptul ca am dreptate:))).

oricum, trebuie sa-ti spun ca e de apreciat faptul ca n-ai dat bir cu fugitii ca alti „semeni” de-ai tai:))).

macar atat:))).

red-tico (44 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:42

va rog yo mult dupa prestatia de echipa de gradinita taceti draq din gura, pana la retur tacerea mieilor

riki (158 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:43

@mujotutun de unde ai atata venin ???si golul a fost anulat corect.

NYC (602 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:43

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:42 pm
@mujotutun – eu zic ca arbitrii au avantajat Steaua …. nu asta era placa ?

lasa, n-o mai da pe dupa cires, ca v-au batut astia la fundu’ gol:))).

tocmai pe voi…echipa de finala uefa???:)))

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:44

@NYC – apropo nu ne mai canti placa de dupa meciul Steaua-Kiev ….

NYC (602 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:45

riki

mai riki…am si eu o intrabare: de ce nu erati voi la fel de linistiti si pana aseara?

ca v-au linistit aia?:)))

NYC (602 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:45

intrebare (iarasi am comis-o:))).

elle (550 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:50

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:44 pm
@NYC – apropo nu ne mai canti placa de dupa meciul Steaua-Kiev ….

vezi NYC ..ca te are la dosar …acum scoate dovada 🙂 🙂 🙂

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:55

@elle – chiar nu mai am nevoie de nici o dovada …. omul zi de zi scoate cate o minunatie in materie de fotbal.

elle (550 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:56

mujotutun Says:

February 16th, 2007 at 3:40 pm
“Steaua a avut un gol anulat”: un titlu de rahat, tipic pentru pozitia GSP. Golul anulat este acela care, dupa o matura chibzuinta, deliberari cu tusierul, ba poate si cu rezerva, este socotit invalid. Ori Steaua a introdus balonul in poarta la destul timp DUPA ce se fluierase; mingea putea merge oriunde fara nici o consecinta. O gazeta de sport nu este un suporter patimas cu un coeficient de inteligenta modest. Ea trebuie sa fie o tribuna a adevarului si moralitatii. Trebuie sa pastreze proprietatea temenilor. Pai cum sa nu fie Goian revoltat de “golul anulat”, daca si GSP il pomeneste?
Steaua a avut parte de un arbitraj impecabil; macar sa fi avut si Dinamo tusieri la fel de exacti la Lisabona!

ete ai si tu niste pretentii de la astia !!!!!!

Bart (73 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:56

Fratzi romani, ma umplu de „bucurie” si „mandrie natzionala” cand vad cum va panditzi pe la coltzuri si va datzi cu maciuca-n cap unii altora. Sunt suporter al echipei Steaua, dar m-am abtzinut ieri sa fac vre-un comentariu critic la adresa echipei Dinamo, la adresa meciului „extraordinar” facut de aceasta la Lisabona, considerand ca nu-i frumos sa razi de necazul altora… Azi, cand vad cum hienele si sacalii s-au repezit (cainii saracii n-au nici o vina sunt animale inteligente, nobile, nu au nici o treaba cu dinamo…), fara sa vada barna din propriul organ, parca incep sa regret ca ieri nu am facut si eu mishto de ei…

Cipper (25 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:58

Ia uite. toti dinamovistii care ieri facea scandal ca intra stelistii pe blogul dedicat lor umplu aici pagini degeaba. Asha cum ma asteptam, traiti pt esecurile Stelei! Halal suporteri!

Cipper (25 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:58

Ia uite. Toti dinamovistii care ieri faceau scandal ca intra stelistii pe blogul dedicat lor umplu aici pagini degeaba. Asha cum ma asteptam, traiti pt esecurile Stelei! Halal suporteri!

tony_big_fan (176 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:58

@Bart – pregatestete de jigniri,injuraturi ….. greu de inteles ce zici tu pt. fanii dinamovisti.

elle (550 comentarii)  •  16 februarie 2007, 15:59

tony_big_fan Says:

February 16th, 2007 at 3:55 pm
@elle – chiar nu mai am nevoie de nici o dovada …. omul zi de zi scoate cate o minunatie in materie de fotbal.

imi pare rau dar minunatii scoti tu ….si le repeti zilnic…

Comentează