Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Final fără noroc

Dinamo a început îndrăzneţ pe “Da Luz”, cu un 4-3-2-1 elastic, organizat şi împins departe de propriul careu. Acest “păienjeniş“ a împiedicat-o pe Benfica să cîştige zona centrală, unde lupta a fost pe cît de aprigă, pe atît de echilibrată. […]

joi, 15 februarie 2007, 2:24

Dinamo a început îndrăzneţ pe “Da Luz”, cu un 4-3-2-1 elastic, organizat şi împins departe de propriul careu. Acest “păienjeniş“ a împiedicat-o pe Benfica să cîştige zona centrală, unde lupta a fost pe cît de aprigă, pe atît de echilibrată. Bine aşezaţi în teren, harnici şi riguroşi, băieţii lui Rednic au ştiut să închidă culoarele, iar cînd au mai lăsat spaţii libere, a intervenit salvator Lobonţ. Reflexul acestuia la şutul lui Nuno Gomes, altfel unica ocazie clară a “vulturilor”, ca şi paradele lui de mai tîrziu, a demonstrat că Dinamo a găsit portarul care să-i confere siguranţă şi încredere. Spre sfîrşitul primei părţi, formaţia bucureşteană a scăzut ritmul şi a contat tot mai puţin în ofensivă. Deşi au construit mai mult, gazdele n-au făcut-o şi periculos, drept pentru care, logic, repriza s-a terminat cu un echitabil 0-0.

După reluare, spre satisfacţia noastră, rolurile s-au inversat şi, timp de un sfert de ceas, Dinamo a scos colţii. A mutat jocul în jumătatea adversă şi a dat senzaţia că poate chiar să şi muşte. Din păcate, accidentarea lui Pulhac, folosirea neinspirată a angolezului Ze Kalanga şi lipsa meciurilor i-au înmuiat pe români, înlesnindu-le portughezilor să se întoarcă pe poziţii, iar lui Simao să ţintească bara. Nici un moment însă, dominarea lusitană nu s-a transformat în asediu, ba chiar Claudiu Niculescu s-a aflat la un pas de a marca. Partida părea să se îndrepte spre o remiză albă cînd, în penultimul minut, a căzut ca o ghilotină golul lui Miccoli, menit să îngreuneze misiunea “cîinilor roşii” în retur. |n ciuda finalului nenorocos de la Lisabona, inamo a dovedit însă, prin modul în care a ţinut piept Benficăi pe stadionul ei, că obţinerea calificării rămîne posibilă.

Comentarii (276)Adaugă comentariu

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 14:16

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 1:45 pm
dinamo a reusit performanta sa ne indeparteze si mai mult in clasamentul coeficientilor de Portugalia.

pe cine „ne”, mai tony, mai?

n-ai auzit ca pe mimi n-o intereseaza punctele pt romania, ci doar alea pt steaua?

lucian (5 comentarii)  •  15 februarie 2007, 14:17

doamne the one ce terminat esti, cred ca ai gresit finalul hingheru.. ai un exemplu mai sus(the one),sper ca suntetzi mandri de voi.Suntetzi crema suporterilor niste oameni desteptzi si intelectuali.Can u spell Steaua?Voi astia care nu stitzi de cat sa injuratzi si sa jignitzi nu va putetzi numi suporteri sunteti doar niste oameni fara ocupatie care tanjitzi dupa putina atentie.Oricum chiar suntetzi un fenomen.

EU (20 comentarii)  •  15 februarie 2007, 14:22

din pacate vad ca au ramas doar stelisti PROSTI pe aici
BY

Cata (18 comentarii)  •  15 februarie 2007, 14:31

In primul rand, Benfica e o echipa de duzina. Sunt lenti, previzibili. In al doilea rand, Dinamo nu are experienta si s-a vazut asta. Pentru ei ar fi o sarbatoare extraordinara calificarea in optimi, si chiar le e frica de faptul ca-si pot vedea visul cu ochii. Tintesc prea jos. Pe langa lipsa de experienta, nu-l mai au nici pe Ganea si nu au nici tupeu. In al treilea rand, Moti greseste prea mult.

lucian (5 comentarii)  •  15 februarie 2007, 14:33

dap lipseste tupeul..

jiji bec (42 comentarii)  •  15 februarie 2007, 14:40

Bai hahalerelor si zdrentelor,cum sa se califice Dinamo acum cind a luat bataie,daca nu a putut cind a cistigat la Lisabona?\
Voi ascultati prostiile spuse de Dinu procuroru,de Borcica P— mica,de increzutul asta de Rednic sau de piticania de Turcu(asta nu are nimic cu fotbalul,nici macar frumos nu este).Si s-au pregatit ciinii ,si a curs atita cerneala degeaba,ca si cind jucau la un campionat mondial,si nu cu o amarita echipa de care doar numele a ramas.Unde a fost jocul ofensiv promis de Rednic? ce cauta rebutul Timisoarei,acest Balace in teren?
Cu Rednic,Turcu, si Borcica in frunte veti avea victorii mute.
Hai Petrolul,afara cu Bercea,Alexandru,Luca.

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 14:46

@NYC – acel ne se refera la Romania. Pe mine ma intereseaza pt. ca fara contributia esentiala a Stelei din ultimii ani la acel clasament acum romania ar fi fost la egalitate de puncte cu tarile banananiere in ale fotbalului din Europa.

Cata (18 comentarii)  •  15 februarie 2007, 14:49

LOL ati auzit ce a zis Piturca? A zis ca Benfica e mai puternica decat Sevilla. Si omu’ ala ii antrenor la nationala. VAI DE CAPU’ NOSTRU !

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:03

Declaratie mitica – „dinamo a jucat bine” – doar nu degeaba l-au luat la meci.

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:06

Declaratiile curg de la dinamo – borcea & mitica – dinamo a jucat bine, turcu – e greu sa depasesti un Rolls Royce sau un Mercedes – nesimtitii astia chiar ne iau de prosti ?

www.agloco.srv.ro (103 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:07

Asta e. Nu putem spune ca a fost ghinion. Putea sa fie si mai rau dar putea sa fie si mai bine. Sa asteptam returul ca sa vedem ce se intampla. Avand in vedere ca Dinamo nu a avut meciuri in picioare pot spune ca au jucat bine. Sa speram la mai bine:D

elle (550 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:07

Cata Says:

February 15th, 2007 at 2:49 pm
LOL ati auzit ce a zis Piturca? A zis ca Benfica e mai puternica decat Sevilla. Si omu’ ala ii antrenor la nationala. VAI DE CAPU’ NOSTRU !

pai din mom ce Sevilia vine fara 5 titulari …logic….dar ma rog …voi mereu jucati cu cele mai bune echipe ..am uitat…

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:08

margaritescu – benfica e o echipa foarte buna.

wasp (2 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:08

Absolut sincer, mi se pare mai bine ca au mancat bataie cu 1-0, pentru ca un egal ar fi fost mincinos. Meciul nu a fost dezechilibrat (pentru cei ce sustin ca ar fi trebuit sa fie 3,4-0: dar cine isi concretizeaza toate ocaziile mari? Benfica a avut trei ocazii clare din care a inscris o data… nu e ceva anormal… chiar vazusem din campionatul Portugaliei ca sunt cam ratangii…) si nu a jucat prea bine, dar si asa a fost peste Dinamo.

Inclin sa cred ca rezultatul, scuzati cliseul, este exact “conform cu realitatea din teren”. Sa plece Dinamo cu 0-0 de acolo ar fi insemnat o auto-amagire foarte periculoasa (vezi “noi suntem romani” varianta Tottenham!!!). Asa s-a intamplat ce trebuia: un semnal de alarma suficient de serios: sansele de calificare categoric au scazut sub 50%, dar inca se poate…. dar bineinteles cu conditia sa joace mult schimbat in bine fata de aseara. Asta e cel mai greu.

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:09

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 3:06 pm
Declaratiile curg de la dinamo – borcea & mitica – dinamo a jucat bine, turcu – e greu sa depasesti un Rolls Royce sau un Mercedes – nesimtitii astia chiar ne iau de prosti ?

mai, tony, ti-am mai zis…pe tine nu mai au de ce sa te ia de prost:))))))))))))))))

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:09

acelasi margaristecu care mergea sa stinga lumina pe Da Luz da cred ca s-o curentat baiatu’.

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:10

@NYC – bine ca pui tu atunci botu’ la declaratiile astea.

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:11

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 3:09 pm
acelasi margaristecu care mergea sa stinga lumina pe Da Luz da cred ca s-o curentat baiatu’.

mai, tony, pana la urma a fost o infrangere cu 1 0, nu cu 4 1, nu cu 3 0…

daca era sa se curenteze, se curenta la londra…

pe la voi a ajuns vorba aia, daca taceai filozof ramaneai???

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:12

Da NYC a fost exact cum declara mitica&borcea&turcu et comp.

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:12

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 3:10 pm
@NYC – bine ca pui tu atunci botu’ la declaratiile astea.

acu’ zii si tu: de ce m-oi fi asteptat eu sa intelegi ce-am vrut sa spun?:)))

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:13

@NYC – daca nu era Lobont in poarta – apropo pe Lobont nu l-am vazut sa dea declaratii din astea care sfideaza bunul-simt – se curenta baiatu’ rau de tot.

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:14

si golul prin care au castigat portughezii nici n-a fost autogol:))).

asa ca de ce te pisi tu contra vantului?:)))

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:15

@NYC – tu sa crezi in continuare ce zice borcea&turcu et. comp. – chiar ce zici borcea nu merita o statuie in St. cel Mare ?

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:15

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 3:13 pm
@NYC – daca nu era Lobont in poarta – apropo pe Lobont nu l-am vazut sa dea declaratii din astea care sfideaza bunul-simt – se curenta baiatu’ rau de tot.

chestii d-astea cu „daca” sunt de-alea de gradinita:)))

la nivelul ala te-ai oprit tu?

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:16

@NYC – ai dreptate – Benfica e cu cateva clase peste Real.

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:17

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 3:16 pm
@NYC – ai dreptate – Benfica e cu cateva clase peste Real.

tony, sincer, tu intelegi ce scriu eu aici?

ca deja ma pui pe ganduri!!!

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:19

@NYC – se pare ca nu oricum e greu de inteles un om care pune botu’ la orice declaratie de a lui borcea.

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:21

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 3:19 pm
@NYC – se pare ca nu oricum e greu de inteles un om care pune botu’ la orice declaratie de a lui borcea.

ei…in sfarsit!!!

si nu puteai sa spui si tu mai devreme, mai baiatule???

ca te lasam in durerea ta…cu tovarasii tai…

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:22

@NYC – de ce Raducioiu a reusit sa-si pastreze bunul simt si sa spuna: „Au fost lucruri care nu au mers!” si pacalici de genul borcea,turcu,rednic,margaristescu … sa fie penibili ?

X™ (14 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:22

Lasa tony ca-or sa curga declaratzii pe placul tau diseara. Sa vezi tacerea Mieilor pe blog-uri. Din partea mea Bafta, dar daca mai citesc multe ineptzii rosh-albastre aici s-ar putea sa nu-mi mai doresc sa facetzi ceva diseara.

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:24

@X – ramane de vazut ce o sa fie diseara oricum cred ca noi vom juca cu o echipa de fotbal nu cu o umbra de echipa ce e acuma Benfica.

Africanul (41 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:27

Cred ca aseara, dinamovistilor din teren le-au lipsit….alifia. Nu de alta, dar prea au fost crispati tot meciul.

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:28

@Africanul – Eu cred ca dinamo a aratat prea mult respect pt. adversar – adaptare a declaratiei unui pacalici pe nume rednic facute dupa meciul Steaua-Lyon.

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:28

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 3:22 pm
@NYC – de ce Raducioiu a reusit sa-si pastreze bunul simt si sa spuna: “Au fost lucruri care nu au mers!” si pacalici de genul borcea,turcu,rednic,margaristescu … sa fie penibili ?

uite, acuma la modul cel mai serios, eu cand spun ca nu intelegi ce-ti spun, chiar n-o fac sa te jignesc, pur si simplu asta cred.

asa ca hai s-o lasam balta.

elle (550 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:29

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 3:15 pm
@NYC – tu sa crezi in continuare ce zice borcea&turcu et. comp. – chiar ce zici borcea nu merita o statuie in St. cel Mare ?

asta se poate intampla doar la voi draga …la noi sportivii au statui….si doar aia mari…ai vostrii sufera de grandomanie…

elle (550 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:31

cand se spune despre voi ca sunteti cei mai increzuti suporteri va suparati….penibil…nu aveti nicio limita…

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:35

@NYC – Ok asa e cum zici tu.

PS – ai inceput sa construiesti statuia lu’ borcea ?

X™ (14 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:35

tony_big_fan tu de fapt ce vrei ? De ce-ai intrat pe blog-ul asta ? Nu te-ntzeleg. emitzi nishte axiome de clasa a 3 a. Ca Borcea & Comp scot panglici pe gura shtie toata lumea. La fel MM, GG, Argaseala etc. Tu ce vrei de fapt ?

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:36

@elle – eu deobicei ii amendez pe jiji sau meme cand abereaza …. la voi nimic cand borcea mai spune cate o aberatie.

X™ (14 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:37

tony_big_fan, unde mama masii ai vazut tu respect pt adversar ? Cat i-a tzinut „benzina”, 60 min, au reushit sa-i tzina departe de poarta, cu cateva mici exceptzii. Dar tu te-ai uitat la meci doar ca sa te faci de ras pe-aici.

elle (550 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:37

Pt tony : ce declaratii ai fi vrut tu sa faca Borcea …sa puna presiune pe echipa? ..cand saptamana viitoare e returul…ganditi si voi mai departe de varful nasului!!…cer prea mult …stiu …nu mai purtati de grija altora …aveti grija de oile voastre 🙂 🙂 🙂

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:39

@X – esti cam primul dintre fanii dinamovisti care recunoaste lucrul asta … dar nimic despre rednic sau margaristescu care-s la fel de pacalici ca borcea&turcu et comp. in declaratii.

X™ (14 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:40

tony, deja-mi pierd rabdarea cu tine. Uita-te mai bine ce aberatzii scot pe gura „finu’ ” shi mimi.

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:40

tony_big_fan Says:

February 15th, 2007 at 3:36 pm
@elle – eu deobicei ii amendez pe jiji sau meme cand abereaza …. la voi nimic cand borcea mai spune cate o aberatie.

amendezi un rahat:))). hai ma, ca esti chiar penibil:).

in fine, du-te si citeste ce-a scris vochin acum…da’ nu stiu dac-o sa intelegi:))).

sau si asta e dinamovist???

NYC (602 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:42

X™ Says:

February 15th, 2007 at 3:37 pm
tony_big_fan, unde mama masii ai vazut tu respect pt adversar ? Cat i-a tzinut “benzina”, 60 min, au reushit sa-i tzina departe de poarta, cu cateva mici exceptzii. Dar tu te-ai uitat la meci doar ca sa te faci de ras pe-aici.

sa stii ca iar nu sunt de acord cu tine. mie mi s-a parut ca au jucat cu frica.

X™ (14 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:42

NYC, la ce-l trimitzi la Vochin, ca oricum s-a uitat degeaba la meci. Asta nici acum n-a intzeles de ce-au pierdut cu Boro. Tony nu-i asha ca v-a furat arbitrul ?

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:42

@X – eu am vazut prin min. 20 o parada a lui Lobont apoi la sfarsitul primei reprize o interventie tot a lui Lobont la Nuno Gomes apoi iarasi o parada a lui Lobont la inceputul reprizei a doua si prin min. 50-60 o bara a lui Simao de cealalta parte o posibila mare ocazie de gol la niculescu cand o fost oprit gresit la un offside si atat…. daca tie ti se pare echilibrat pana in min. 60…

tony_big_fan (176 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:45

@X – da clar vochin e super impartial …. nu degeaba dadea ieri bilete gratis la dinamo-benfica si apoi cand si-a dat seama de gafa sa puna repede si bilete la steaua-dinao.

Un dinamovist (94 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:45

Doamne ce-mi vad ochii !
Ce asteapta oare lumea de la aceasta echipa a lui Dinamo ? Sa castige cupa UEFA ! Toata lumea a uitat ca Dinamo are acest lot abia din vara. Poate sa-mi spuna un stelist cat timp le-a trebuit jucatorilor de la Steaua sa joace impreuna in aceiasi formula ca sa obtina niste rezultate. Cel putin 2 ani. Sa nu uitam totusi ca dintre echipele eliminate anul trecut de Steaua niciuna nu a avut valoarea lui Benfica. Ce o dati dupa cires ca Benfica este echipa slaba ? Au fost mai bune Rosenburg sau M.B. decat aceasta echipa a Benficai ? Eu unul m-as bucura ca Benfica sa fie o echipa slaba pentru ca am avea mai multe sanse in retur. Nu inteleg de ce mor suporterii lui Steaua de grija lui Dinamo cand diseara ii asteapta un meci destul de serios. S-a gandit cineva ca daca aseara Benfica nu si-a facut jocul asta poate fi si datorita adversarului (in fotbal o echipa joaca dupa cum ii permite adversarul). Daca nu ati inteles inca este vorba de faptul ca Dinamo este in faza in care se fac tot felul de incercari pentru a stabili o formula cat mai buna de echipa. Credeti oare ca Rednic pocneste din bici si face o superechipa in cateva secunde. Problema care ii roade cel mai mult pe suporterii lui Steaua este avansul consistent pe care il are Dinamo in clasament. De aceea la cel mai mic pas gresit al lui Dinamo toti stelistii se ingramadesc pe bloguri precum mustele la cacat. In mod normal un suporter stelist ar fi trebuit sa astepte sa se dispute si meciul cu Sevilla, si in cazul unui rezultat bun in aceasta partida, abia atunci sa-si etaleze bucuria. Probabil ca pentru unii stelisti e mai important sa nu califice Dinamo decat daca se califica Steaua. Sa le fie de bine, dar eu unul, nu gandesc asa. Pentru mine este mult mai important daca se califica Dinamo. Mai pastrez o bruma de speranta in ceea ce priveste calificare lui Dinamo, desi sincer sa fiu, va fi foarte de greu.

elle (550 comentarii)  •  15 februarie 2007, 15:47

X™ Says:

February 15th, 2007 at 3:42 pm
NYC, la ce-l trimitzi la Vochin, ca oricum s-a uitat degeaba la meci. Asta nici acum n-a intzeles de ce-au pierdut cu Boro. Tony nu-i asha ca v-a furat arbitrul ?

pai mai devreme spunea ca nu s-a uitat la tot meciul ..ca s-a plictisit si ca se mai uita si la Arsenal cu nu stiu cine!!!….dar isi da omu cu parerea…

Comentează