Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Constanţa sau Timişoara?

Ovidiu Ioaniţoaia interpretează cîteva declaraţii oficiale făcute după „amicalul” de miercuri cu Moldova

Din afirmaţiile lui Mutu, „mă aşteptam să fiu huiduit” şi „nu contează unde vom juca meciul cu Olanda, va fi la fel”, putem deduce că golgeterul „naţionalei” […]

joi, 8 februarie 2007, 4:48

Ovidiu Ioaniţoaia interpretează cîteva declaraţii oficiale făcute după „amicalul” de miercuri cu Moldova

Din afirmaţiile lui Mutu, „mă aşteptam să fiu huiduit” şi „nu contează unde vom juca meciul cu Olanda, va fi la fel”, putem deduce că golgeterul „naţionalei” s-a mai maturizat. În sfîrşit, vedeta Fiorentinei a priceput că soarta unui fotbalist e să primească aplauze şi, deopotrivă, să suporte fluierături. Miercuri însă, spectatorii s-au manifestat ostil nu atît faţă de echipă, deşi aşteptau mai mult de la ea, cît faţă de Contra. Pe care l-au contestat îndeobşte simpatizanţii Stelei, deranjaţi de neconvocarea lui Ogăraru, dar şi, mai ales, de declaraţiile acide făcute de fundaşul lui Getafe la adresa celui de la Ajax. În loc să admită că a greşit, căci tuturor ni se mai întîmplă să ne ia gura pe dinainte, Contra a aruncat pisica în curtea mass-media. A pretins că „sîntem huiduiţi de suporteri fiindcă presa nu ne respectă” acuzaţie lipsită de temei cîtă vreme ziarele şi televiziunile n-au inventat nimic, ci doar au consemnat ce-a spus el. Contra are datoria să înţeleagă că e dreptul lui Piţurcă să-l cheme la lot pe Ogăraru ori să nu-l cheme. Dar nu şi al lui să comenteze această decizie a selecţionerului, fie ea discutabilă, sau oricare alta. Asta şi pentru că, după cum pe bună dreptate remarca Mircea Sandu, ‘Ogăraru e un jucător valoros şi în viitor i-ar putea fi coleg”.

O altă declaraţie ce merită atenţie i-a aparţinut chiar lui Piţurcă: „Aşteptam 50-60.000 de spectatori pentru că echipa venea după victoria cu Spania. Nu mi se pare normal, pînă la urmă, să vină atît de puţini”. Corect, normal era ca asistenţa să fie mai numeroasă. Numai că, în contextul în care verificarea cu Moldova s-a perfectat în grabă, iar biletele pentru ea s-au pus în vînzare doar în ziua meciului, faptul că s-au strîns vreo 6.000 de oameni nu-i de neglijat. Altfel, e de observat că publicul n-a prea reţinut succesul din ÒamicalulÓ cu Spania (care tocmai a bătut Anglia pe Old Trafford!), arătîndu-se dezamăgit că, în loc să-şi măsoare forţele cu campionii lumii, „tricolorii” i-au întîlnit pe vecinii de dincolo de Prut, adversari evident mai slabi. Nu-i însă prima oară cînd selecţionerul vede lucrurile într-un fel, iar publicul în altul. Plecînd de aici, adică sesizînd că Piţurcă şi Contra continuă să reclame reacţia unor fani bucureşteni, rămîne de răspuns la întrebarea unde va susţine „naţionala” următoarele partide oficiale? Logic ar fi ca, în toamnă, împotriva Olandei să joace în Capitală. În privinţa meciului cu Slovenia, programat pe 6 iunie, părerile sînt însă împărţite. Din cîte am auzit, dacă selecţionerul, al cărui cuvînt va cîntări greu, ar vrea iarăşi la Constanţa, stafful FRF, în frunte cu preşedintele, ar înclina spre Timişoara. Argumentul lor e că „tricolorii” vor ajunge acolo mai uşor din Slovenia (unde se dispută meciul tur pe 2 iunie) şi vor găsi condiţii excelente de pregătire, de refacere, de cazare etc. Pînă atunci însă, se apropie marele examen din 24 martie, cu Olanda la Rotterdam, care ne va lămuri pe ce cai stăm. Dar despre el vom mai vorbi.

Comentarii (171)Adaugă comentariu

bunicu (4 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:09

dar oare nu presa e cea care alearga dupa Ogararu si dupa Contra punandu-le intrebari care mai de care mai provocatoare?
Ogararu, de ce nu te cheama Piti la nationala? – ce intrebare e asta? oare nu i se cere sa comenteze deciziile antrenorului?
Contra, de ce Piturca te cheama pe tine si nu pe Ogararu? -ce treaba are Contra? de ce este intrebat porcaria asta? oare nu presa provoaca?
atunci nu are si ea partea ei de vina?

http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=98078

Delgado (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:15

sa joace fotbal si poate sa joace si pe Ghencea
decat pe stadioane comuniste cu pista

liverpool (4 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:18

@bunicul Pai presa din ce sa traiasca????
Daca ei nu pun intrebari tendentioase si gazeta si pro sport-ul or sa scada in vanzari……………totul se rezuma la bani!
Am lucrat afara si te pun sa minti numai sa vinzi produsele…………….

Cristian Codreanu (3 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:19

Normal ca sunt provocati, asta e meseria jurnalistului. Dar, un om serios, si stapan pe sine, nu s-ar pune la mintea unui jurnalist, nu s-ar lasa provocat. Meseria lui Contra e sa joace fotbal, nu sa intre in polemici. Nu a fost deloc fair-play fata de Ogararu, atitudinea lui nu merita tolerata. Sa isi ceara scuze, si atunci sigur va avea alt tratament din partea publicului. Bine, stati linistiti ca dupa meciul cu Olanda, nu vom mai auzi de Contra, si de ce nu, si de PITI.

Un Gog (15 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:21

Un rezultat bun in Olanda cred ca este cheia ‘impacarii’ intre suporteri si Nationala.
Altminteri, daca se va continua pe linia aceasta a evolutiilor din teren asezonata cu aprecieri personale de genul ‘tribunele e niste prosti asmutiti de presa rautacioasa’ pesemne ca Nationala se va tot muta de la Piatra la Timisoara via Constanta tocmai pe undeva prin Spania. Nu de acolo vine si televotingul de 12 puncte la Eurovision ?

adi rachitan (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:22

Nu sunt de acord cu dvs in urmatoarea privinta.Il admir pe Ogararu,il vreau cu orice pret in locul lui Contra,dar cred ca si presa are un procent de vina pentru injuraturile p care ultimul le-a primit ieri.Are vina de a fi accentuat tuturor suporterilor mania si dorinta de a-l vedea pe Ogararu la nationala.Cei care se pricep la fotbal l-ar fi fluierat oricum pe Contra pentru ca e evident ca e mult sub fundasul lui Ajax,dar polemica creata in jurul acestui subiect a facut ca toti fraierii si aurolacii care nu au nicio treaba cu fobalul si care sunt dornici de scandal sa-si dea in petic ieri.Asa a iesit Piturca basma curata, cand de fapt el e cel mai mare vinovat de ceea ce se intampla acum cu echipa asta.

buga (12 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:23

pot sa joace oriunde, pana nu vor avea rezultate, vor fii huiduitzi mereu!!!

eva (5 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:24

Oriunde, numai SA CASTIGE! Sunt din Constanta, si, personal, daca ar fi sa se joace la noi, am incuraja frenetic echipa, nu in genul galeriilor bucurestene. Caci, sunt fair-play, si spun ca numai acele persoane din galerie, ma rog, unii dintre ei, se comporta ca niste „verze”. Sa se joace la Constanta, ori la Timisoara, Craiova sau Bucuresti, iar publicul sa fie la inaltime!!!

radu (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:25

daca joaca asa prost cum au jucat cu moldova vor fi huiduiti peste tot
poate sa se duca si pe luna

. (7 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:25

Pt Delgado

Nu stiu care-i echipa comunista.. Cea mai fericita zi din viata mea: cand dispar echipele dambovitene din fotbal

Moguai (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:25

nu stelistii l`au fluierat pe contra!!!
gresiti foarte tare domnule
toti iubitorii echipei nationale l`au fluierat…fie ei dinamovisti sau rapidisti..olteni sau banateni

edd (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:25

dak se juca la timisoara pariez ca veneau cel putin 25000 de spectatori!!! chiar dak adversarul era unul modest… argumentul e simplu: TIMISORENII IUBESC FOTBALUL

. (7 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:26

Delgado

Stadioane cu pista se numesc stadioane olimpice, nu comuniste!

adi/m/tm (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:26

Trebuie sa se joace la Timisoara.Oriunde s-ar juca in tara,nu e ca la Timisoara.Problema este ca daca o sa joace un meci la Timisoara,s-ar putea ca tricolorii sa nu mai doreasca sa mai joace in alta parte.
Pe DAN PALTINISANU parca esti in alta galaxie.

Moguai (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:26

@edd probabil ai dreptate…probabil daca se juca oriunde in alta parte ar fi fost stadiounul plin

Tony (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:27

e o nebunie completa…piturca e prea orgolios, acum incep sa cred ca in conflictul cu hagi si popescu a fost intr-adevar ceva…si nu doar fitze ale ex-starurilor noastre…ogararu nu este convocat din cauza unei greseli facute in meciul X..dar contra oare de cate ori a gresit. Este evident vorba despre un orgoliu prostesc al lui Piturca in ceea ce-l priveste pe Ogararu…faptul ca nici macar nu este chemat in lot…spune multe. Nu zice nimeni ca Ogararu ar trebui sa fie titular 100% la nationala…dar nici optiunea a doua nu este..desi cred ca merita..cel putin din prisma faptului ca joaca titular la ajax…oare aia sunt mai prosti…sunt toti nebuni iar piturca e singurul clarvazator…in ceea ce priveste atitudinea suporterilor din Bucuresti…nu o inteleg..am fost si eu la meciul cu Belarus…n-am inteles de ce s-a injuratat si aclamat atat…mai ales ca nationala noastra conducea…nu stiu de unde atata ura pentru Mutu, pana la urma e un jucator de baza la nationala…marcheaza des…etc…Cine stie cand o sa treaca toate astea. Personal cred ca atunci cand Piturca nu va mai fi selectioner…Sunt multi jucatori in primul 11 care poate nu merita…si mai sunt multe lucruri de neinteles…o nebunie completa.

. (7 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:29

De ce e logic, ca meciul cu Olanda sa se joace la Bucuresti???
Nemtii de cate ori joaca la Berlin, Italia la Roma etc. Mai moale cu provincia numita Bucuresti — Regat

cos (21 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:30

contra si pitzurca sunt adeptii pumnului in gura. ce daca presa intreaba? de ce e presa? ca sa intrebe. chiar nimeni nu a vrut sa stie de ce l-a convocat pe x in detrimentul lui y? atunci rednic a gresit atat de grav cand a aspus ca trebuia piturca … etc? sau altii ca el? atunci hai frate sa-l convocam pe contra pana la 80 de ani ca sa nu se supere. si sa-l tinem pe piturca pana la 90 ca doar stie el ce face. aici nu mai vb de rezultate, cat de comportament. traim intr-o societate deschisa. daca se ducea contra in spania si le raspundea alora la misto ii dadeau un sut in fund ce insemna pasul inainte … spre casa.

Luucian (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:35

Problema domnule Ioanitoaia,nu este numele nationalei cu care joaca Romania sau locul unde se joaca. Trebuia sa aduca o echipa de divizia B , de ex U Cluj , ca doar pe „Ion Moina” se aduna la un meci de divizia B cate 3-4000 de oameni domnule. Unde vrea Piturca 60000 de oameni pe un stadion , cand el joaca cu o echipa inferioara celor de divizia B la noi, fie ca e ea echipa nationala?? Stau si ma intreb , oare cine e de vina pentru ca nu vine lumea la meciurile nationalei. Piturca e vinovatul. De ce?? Pentru simpul fapt ca recheama la nationala fotbalisti expirati. Era vorba de o intinerire a nationalei, unde e ea ca nu se vede, cand joci cu jucatori trecuti de 30 de ani?? Sa nu mai zic de cei care nu joaca la echipele de club si sunt convocati pentru simplul fapt ca sunt impresariati de fratii Becali, sau sunt prieteni cu capitanii Chivu si Mutu. Stau si ma intreb, pe Fl. Petre cine il monitorizeaza in Bulgaria?? Banuiesc ca este chemat la nationala doar pentru ca se numeste Florentin Petre.Joaca impecabil de prost la echipa aia unde e, oricum sub nivelul la ce facea la Dinamo. Pe prietenu Tamas de la Celta , cine il monitorizeaza la echipa a doua , sau a treia …?? Aia joaca pe terenuri ascunse sa nu`i vada nimeni. Ca tot a venit vorba si de scandalul Contra-Ogararu, toata vina o poarta presa, dar absolut toata vina, pentru ca fara astfel de „scandale provocate” presa nu poate trai. Daca nu ar fi aceste scandale provocate de presa , maimutica aia de Racula Arvat de la Pro ar vinde gogosi in fata la Media Pro, si Simona Patruleasa s`ar vinde prin filme ercotice produse de Voiculescu. Si vis-a-vis de comparatia pe care ati facut`o , intre Constanta si Timisoara, sa se joace la Timisoara, ca si publicul de acolo ar arunca cu un ou clocit dupa Mutu & Co. Sa se foloseasca sistemul rotatiei intre stadioane. Azi la Tm , maine in Buc , apoi la C-ta , iar la Buc , la Craiova , si asa mai departe, sa simta fotbalistii astia de moda noua pe pielea lor frustrarea tuturor romanilor fata de necalificarile aduse pana in momentul de fata. Va multumesc !!

Dacus (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:38

Eu chiar nu inteleg de ce nu se merge la Timisoara. Se tot incearca stadioanele din capitala si se vede clar ca nu merge. Daca ar fi Timisoara eu sunt ferm convins ca nu ar striga unu si altu la jucatori ca ba e de la Dinamo sau de la Steaua. Publicul din capitala e satul de fotbal. La Constanta la fel, e prapad. Mie nu mi se pare normal ca la un meci al nationalei, fie el si cu Insulele Feroe, stadionul sa fie gol. La Timisoara exista toate conditiile, public si stadion, chiar si cu pista comunista domnule Delgado. Insa e intretinuta. Aici se vede diferenta, tu deja acuzi.

gilos (328 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:44

Nea Ovidiu,
Un articol dezamagitor, apa de ploaie ! Chiar conteaza in ce oras jucam ? Sa castige, sa se califice si sa vedeti ca vor fi aplaudati !
L-au huiduit pe Contra ? Care e problema ? Oamenii vin la stadion sa se manifeste ! Sunt pe stadion si nu in biserica ! De ce facem atata caz din faptul ca s-a huiduit ? De ce nu spunem ca o repriza nu am jucat nimic ? Hai sa vedem mai intai jocul echipei si pe urma sa vedem cine huiduie si de ce.
Daca pana la urma ne vom califica va ramane rezultatul si toata lumea o sa uite cine a huiduit la jocul cu Moldova !

GABI (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:51

VENITI DOMNILOR LA TIMISOARA, CA VA FI STADIONUL PLIN SI NU O SA FITI HIUDUITI. HAI ROMANIA, FORZA VIOLA

Babayaga (8 comentarii)  •  8 februarie 2007, 17:52

Incredibil ce poate scrie delgado: cica „sa joace fotbal si poate sa joace si pe Ghencea decat pe stadioane comuniste cu pista”. Pai, maidanul lui becali din ghencea nu comunistii l-au facut, nu tovarasii lui iosif visarionovici stalin care au infiintat si aceste echipe ale rusinii, steaua si dinamo??? La ce istorie a Romaniei stiu suporterii javrelor si ceauseii, ar trebui sa joace in alta tara, de preferat in Siberia! CU STIINTA PANA LA MOARTE!!!

ultras_craiova (5 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:00

Nesimtirea domnului Ioanitoaia nu mai are margini. Acest ziarist pervers care se lauda cu iubirea lui pentru Universitatea Craiova nu este decat un impostor. Ii era bine cand era bagat in seama aici si statea in Craiova mai mult decat in bucuresti. Lumea de aici stie foarte bine care era scopul vizitelor lui `nea Ovidiu` . Acum a uitat de acest oras si nu vrea sa recunoasca ca aici `nationala` a fost cel mai bine si frumos primita ,nu a fost deloc huiduita sau injurata. Timisoara ??? Constanta?? De ce ??? Ultimul meci la Constanta nu a fost prea reusit si se stie ca s`a lasat cu huiduieli si nu este singurul meci de acolo terminat asa… Cat despre Timisoara este cunoscuta reticenta oamenilor de acolo fata de oamenii care conduc fotbalul romanesc si implicit echipa nationala….In meciul cu Olanda ,Romania trebuie ajutata,trebuie incurajata la maxim pentru a avea o sansa. La bucuresti nu o sa se intample niciodata asa (vezi meciul cu Danemarca unu foarte important ) Jucatorii trebuie sa simta presiunea pozitiva nu ura si nu injuraturile.. Tu la te gandesti nea ovi cand duci echipa la Timisoara sau COnstanta??? La nimic… Daca esti alturi de ea ai gandi putin … Cat despre Craiova stiu ca nu mai zici nimic…. In recurs fazele nu le dai de la un meci bomba gen vaslu-Craiova… nu dai nicio faza asta doar pt ca ai fost invitat 3 zile acolo la Porumboiu si ai vazut u cu ochii tai si citez „nu are rost„„ . Parerea mea ca nu esti ziarist…..Esti marioneta

semiramis67 (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:12

Presa alearga cu limba scoasa dupa intrigi!De ce il intreaba presa pe Contra de ce nu e Ogararu chemat la nationala.Sa il intrebe pe antrenor ,nu pe jucatori, daca vor sa faca presa cu adevarat.
Publicul e jenant si el in felul cum se comporta cam la nivelul presei as zice.Pina una alta Mutu sau Chivu sint jucatori de talie mondiala dar ca echipa sa mearga mai trebuie sa aibe si un antrenor !Cit despre Contra-Ogararu probabil ar trebui convocati amindoi si sa joace cel care e in forma mai buna pe moment!

Blondu (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:15

Parerea mea ii sa se joace la Timisoara is suporter de a lu Poli se vede ca in capitala nu mai are rost sasa echipa nationala merge cum merge mai sa fie huiduita si atunci ii clar cand ne vom mai califica vreodata si pt Delgado ala copil idiot si complexat cu asta am zis tot Fortza Poli Timisoara cvucs

zloty (4 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:19

pai cand s-a venit la constanta au zis ca oameni au venit ca la teatru ,cand a fost in ghencea ca iau admonestat spectatoriiii,acuma serios ce doritzi oameni buni un public civilizat sau unu care sa va injure???

Ouzo Tm (10 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:33

Un lucru e clar aici: e razboi pe fata intre Banat si bucuresti, ba cu stadioanele, ba cu polenica Contra/Ogararu. Parerea mea e ca stadioanele ar trebui alese dupa un sitem de rotatie, si sa se joace in toata tara, nu numai la bucuresti, timisoara,craiova sau constanta. La brasov era un stadion bun, de ce nu se ia in calcul?
Cat despre Ogararu, Piturca a spus clar de ce nu il convoaca: nu stie sa se apere. Poate v-ai fi dat si voi seama daca urmareati vreun meci din Olanda.Pe partea lui era tot timpul autobanda. Si atunci de ce sa il convoace, pt. ca urca de in atac si atat?
O parte din spectatori l-au hiduit pe Contra la meci, dar ei nu au observat ca atacurile pozitionale ale Romaniei erau toate desfasurate pe partea dreapta, un Cosmin Contra a jucat destul de bine, peste nivelul echipei.

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:35

piturca, m sandu si nationala lui sunt asa de penibili si nu-si mai gasesc locul pe nicaierea..

la bucuresti publicul huiduie echipa ( binemeritat as zice..)
la constanta e prea moale..
la craiova n-au hotel, aeroport si stadion la standarde convenabile..
la Timisoara o sa-l huiduie pe m.sandu..
piatra neamt? au vreun hotel macar de 4 stele?

asa ca au inceput sa faca turul tarii fara sa le placa vreundeva..

REDDOG (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:37

Mai lasati-ma si cu TIMISOARA voastra si cu SUPER STADIONUL vostru.
Vor fi la fel de huiduiti oriunde vor merge.Poate vi se pare un paradox,dar am dreptate.Sa vedeti de ce: Desi Multi zic cum ca in provincie,Natioanal e iubita,eu consider ca fiecare public din orasul sau,isi sustine echipa si doar atat.S-a creeat un precedent aici,cu echipa natioanala.Nimeni nu se mai duce in zilele astea la stadion Doar de dragul fotbalului,ci sa-l mai huiduie pe X si pe Y,iar domni jurnalisti sunt cei care instiga foarte mult,si complica lucrurile.

LuciTM (3 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:37

Mai ultras_craiova, tin sa-ti reamintesc ca la amicalul cu Croatia au fost peste 45.000 de oameni la meci la Timisoara si nationala a avut parte de o atmosfera cum rar a vazut in ultima vreme. Nu neg ca si la Craiova ar fi mai bine ca la Bucuresti, dar totusi ar trebui incercata si varianta Timisoara

REDDOG (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:37

Mai lasati-ma si cu TIMISOARA voastra si cu SUPER STADIONUL vostru.
Vor fi la fel de huiduiti oriunde vor merge.Poate vi se pare un paradox,dar am dreptate.Sa vedeti de ce: Desi Multi zic cum ca in provincie,Natioanala e iubita,eu consider ca fiecare public din orasul sau,isi sustine echipa si doar atat.S-a creeat un precedent aici,cu echipa natioanala.Nimeni nu se mai duce in zilele astea la stadion Doar de dragul fotbalului,ci sa-l mai huiduie pe X si pe Y,iar domni jurnalisti sunt cei care instiga foarte mult,si complica lucrurile.

I-MAN (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:40

Pai oricum presa a inceput toata povestea cu Ogararu…inca de la primu meci in care nu a fost convocat, chiar daca nu jucase inca nici un meci pentru Ajax. Si apoi la urmatoarele chiar daca era inca rezerva si nu prea juca si asa mai departe. Acuma adevaru’ este ca a inceput sa joace mai mult, dar Contra a fost mai mult la echipa nationala si stie mai bine relatiile d joc. si in plus daca nationala a mers bine, cel putin in meciurile oficiale (chiar si cu Bulgaria), ce atata tam-tam? Chiar nu avetzi subiecte? Piturca raspunde de rezultate si deocamdata nu prea e nimic de reprosat la adresa lui! Si nu cred ca ‘ar fi logic ca, în toamnă, împotriva Olandei să joace în Capitală’!

ultras_craiova (5 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:45

alex_poli-tim Craiova are aeroport international cu curse regulate Bucuresti sau Italia (daca nu era aeroport nu se jucau celelate meciuri).Cat despre hoteluri sunt cel putin 3 de 4 ****……COnditii sunt Piturca ar vrea dar….
LuciTM tin sa`ti spun ca stiu de amicalul acela cu Croatia disputat pe la pranz la Timisoara cand nu aveati nici scaune si nici nocturna…. Aici vorbim de un meci oficial ,unul crucial cu Olanda unde trebuie anumite conditii…Dar degeaba sunt conditii daca nu exista sprijin …AAA si mai vorbim si de un nene ziarisit care vrea sa mai incinga niste spirite.. Forza Stiinta!!

cos (4 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:49

merita sa fie fluierati,si numai un public platit de piturca ar putea aplauda nationala romaniei la cum joaca.se pot duce oriunde,NU AU VALOARE!in afara de mutu,chivu,radoi si coman restul vin la nationala la misto!

Ouzo Tm (10 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:51

Sau daca e sa se joace in bucuresti , macar sa se joace in Stefan cel Mare.

cos (4 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:51

i man,tu ai vazut meciul cu bulgaria?chiar dak a jucat bine echipa,piti si contra au ingropat meciul,in caz ca ai uitat

L337_x_ (1 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:52

IASI

borne (8 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:53

mi se pare ca nici atunci cand juca la steaua, in semifinale europene, nu prea era cautat de selectioner; asta nu este de condamnat la piturca.., care poate avea si el preferinte; dar poate fi condamnat de suporterii ekipei nationale, care il cam cunosc de multa vreme pe ogararu, ca un jucator constant, foarte bun in faza de aparae.. , e drept, cu mai putine valeitati ofensive; si romania, nu ar fi fost, credc, fluierata, daca ar fi jucat un pic mai mult fotbal.. adik comentatorii ziceau ca sunt relaxati, ca joaca ca in vacanta.. si ei se asteptau la aplauze; tamas a grsit rau de tot in primele 20 de minute.. si vroia sa fie aplaudat; nu este o scuza ca au jucat cu un adversar modest, ca a fost relaxat.. ptr ca 600 de oameni au venit sa vad fotbal, nu greselile lui.. cam asta este parerea ma… cand o sa joce si ei fotbal, nu o sa fie fluierati, si cand nu o sa mai aibe fumuri de nationala, o sa vina mai umili; contra era mai apreciat la ora actuala daca in loc de declaratia data ar fi spus: nu stiu dc nu este convocat ogararu, mise pare un jucator bun, nu este treaba mea.. poate pe viitor va fi convocat, ii doresc succes la ekipa de club, si paote ne vedem la nationala..

Ouzo Tm (10 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:54

Bah cos, tu nu ai vazut meciul cu Bulgaria. La golul 2 al bulgarilor a gresit Banel Nicolita, nu Contra. Dar normal ca toata lumea a sarit pe Contra, fara nici un motiv intemeiat. De ce nu l-au luat la p*** pe Banel, care si cand isi da autogol e erou.

ROMULUS (8 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:55

ECHIPA DE SUCCES DE LA GSP O FI FOST FLUIERATA VREODATA?????

borne (8 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:55

Ouzo Tm Says:
February 8th, 2007 at 6:51 pm

Sau daca e sa se joace in bucuresti , macar sa se joace in Stefan cel

sunt stelist , recunosc din prima, ca sa nu mai ghicesti.. dar nu este un stadion ptr. nationala stefan cel amre, cum nici ghencea nu prea este.. dar dintre toate relele este cel mai bun ( din bucuresti ).. as vrea sa vad romania la timisoara..

borne (8 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:57

ouzo.. toata lumea stie cine a gresit la golul 2, si ala nu era banel..; si al primul gol tot banel l-a incurcat pe lobont.. ca i-a aruncat o tigara.. si ala s-a dus dupa ce a vrut.. , nu dupa minge.. :)))

Tot Ovidiu (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:57

Tizul meu scria in articol ca un jucator, respectiv Contra, nu are dreptul sa comenteze decizia selectionerului (adica a sefului). Acest lucru denota in totalitate optica presei romane si a societatii in general despre democratie. Cu oameni invechiti nu poti sa schimbi nimic. TREBUIE sa se inteleaga odata ca ai dreptul la cuvant, indiferent pe cine contrazici.
Domnule Ovidiu Ioanitoaia, trebuie schimbat ceva in presa romana. Sunteti mult sub nivelul presei occidentale. Ca manager al GSP va recomand sa va trimiteti cateva luni redactorii la cursuri de specializare in Vest (Europa sau N America). Investiti acum, dar veti avea rezultate in viitor. Cat despre televiziuni, sunt penibili. Vezi cateva reporterite cu glas pitigaiat care pun intrebari prostesti si fac comentarii pe masura intelectului lor (0). Sunt aproape sigur ca in Romania, inca se mai fac angajari pe „pile”, dar cand faci acest lucru in presa, sare in ochi imediat.
FACETI CEVA CU PRESA DIN ROMANIA, SUNTETI JENANTI.

Ouzo Tm (10 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:59

borne, am glumit evident cu stadionul.
Dar nu sunt de acord cu tine cand spui ca Ogararu e foarte bun in aparare. A foarte bun in atac, dar in aparare e foarte usor depasit de cele mai multe ori. Parerea mea e ca si Flavius Stoican e inaintea lui Ogararu.

cos (4 comentarii)  •  8 februarie 2007, 18:59

ai drept ,de la el a plecat greseala,dar zi mi si mie de cine si a batut joc tot meciul martin petrov?si ce face contra cand are in fata jucatori de viteza.iti zic eu:faulteaza de rosu.nu are rost sa il aperi pe contra cand toata lumea vede k e un jucator exoirat.tot respecul pt ce a facut innainte.dc nu l a luat ajax pe el?

borne (8 comentarii)  •  8 februarie 2007, 19:02

ouzo, ma gandeam ca o sa spui un dinamovist, care dupa cum vezi nici nu intra in discutie; din cate stiu eu, nici nu joaca titular la ekipa de club; este o bataie pe post intre contra si ogararu, care ar trebui castigata la lot.. si nu pe aici..; ar trebui convocati si unul, si altul..

petrisor (19 comentarii)  •  8 februarie 2007, 19:03

Nea Ovidiu zici d-ta,ca sunt eu nebun,astazi in gsp 2000 de spectatori,acum in art. vad 6000…

Ouzo Tm (10 comentarii)  •  8 februarie 2007, 19:05

Eu nu incerc sa ii iau apararea lui Contra, ci sa privesc obiectiv lucrurile. Piturca, dupa parerea mea, ar trebui sa il convoace pe Ogararu numai la meciurile cu echipe care sa apara 90 de minute, fiindca urca bine in atac si e mai rapic ca si Contra, dar meciul asta a fost pregatire pentru meciul cu Olanda, deci…
Oricum, ar trebui sa joace cu P.Marin fundas dreapta.

dannyreddog (2 comentarii)  •  8 februarie 2007, 19:07

Cred ca ar fi bine ca echipa nationala sa joace in provincie de acum incolo meciurile internationale fie ele amicale sau oficiale pt ca entuziasmul
publicului e altul fata de ce se intampla in Bucuresti…
Dar problema e ca multe stadioane din provincie nu corespund normele impuse de forul continental

Comentează