Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mai trebuie un vîrf!

E o părere mai largă, nu doar a lui Rednic, că Dinamo n-ar trebui să-şi facă griji din pricină că, pînă la „amicalul” de aseară cu Rio Maior, a înscris un singur gol în cele 4 meciuri jucate în Portugalia. […]

joi, 1 februarie 2007, 7:10

E o părere mai largă, nu doar a lui Rednic, că Dinamo n-ar trebui să-şi facă griji din pricină că, pînă la „amicalul” de aseară cu Rio Maior, a înscris un singur gol în cele 4 meciuri jucate în Portugalia. De-aia se şi cheamă meciuri de pregătire, ca să conteze mai mult pregătirea şi mai puţin rezultatul. Deşi echipa roş-albă a crescut de la o întîlnire la alta, probă că a şi înscris în partida cu numărul 4, disputată chiar împotriva celui mai puternic adversar lusitan, suporterii „cîinilor” nu par pe deplin satisfăcuţi. Fără să fie dezamăgiţi, am dedus de pe blog că nu-s încîntaţi. De pildă, sesizînd lipsa de eficacitate, unii se întreabă dacă nu cumva Dinamo a renunţat prea uşor la serviciile lui Ionel Ganea? Sigur, răspunsul nu poate fi oferit pe loc. Urmează să vedem „dubla” cu Benfica şi startul sezonului intern de primăvară pentru a ne pronunţa în cunoştinţă de cauză. Cert e însă că plecarea Ganezului a însemnat despărţirea de golgeterul stagiunii autumnale, autor a 14 goluri, dar şi diminuarea rivalităţii pentru posturile din linia de atac, compartiment în care Dănciulescu şi Niculescu au devenit senatori de drept. Întrucît celelalte vîrfuri de pe lista confirmată miercuri la UEFA, francezul Mendy şi Liviu Ganea, n-au suficientă experienţă, reiese că, indiferent de ce randament vor da, Niculescu şi Dănciulescu vor fi titulari. Evident, ambii sînt profesionişti şi e de aşteptat să se mobilizeze la maximum, să nu tragă pe dreapta. Pe de altă parte însă, ar prinde bine ca ei să simtă presiunea concurenţei, care s-a dovedit eficientă cît a stat Ionel Ganea în Ştefan cel Mare şi a funcţionat sistemul rotaţiei. Din acest motiv, Dinamo ar trebui să mai achiziţioneze un înaintaş de valoare, fie că el va fi ecuadorianul Caicedo, despre care se aude tot mai insistent, fie un altul. Dar de încă un vîrf e nevoie. Cu atît mai mare cu cît lotul ÒcîinilorÓ, vorbim despre cel comunicat forului european, cuprinde 7 fundaşi, 8 mijlocaşi şi numai 4 atacanţi.

Unii dintre fanii liderului îşi exprimă nedumerirea că portarul Romanovs, fundaşul Homei şi mijlocaşul Vranjkovici, achiziţionaţi recent, n-au apărut între cei 22 de jucători anunţaţi la Nyon şi, ca atare, nu vor evolua în partidele cu Benfica. Se cuvine precizat că, datînd din toamnă, lista putea fi completată cu 3 nume, lăsate libere în momentul întocmirii ei, fără a fi scos însă vreunul. În consecinţă, au fost adăugaţi Lobonţ, pentru al cărui transfer Dinamo merită felicitări, Smirnovs şi Bălace. Cum Homei a participat în Cupa Intertoto cu Sopron, iar Vranjkovici s-a reaccidentat, mai rămînea în discuţie Romanovs. Acesta n-avea cum să fie inclus deoarece pe listă figurau deja Matache şi juniorul Posteucă.

Comentarii (73)Adaugă comentariu

Lev Bazil (167 comentarii)  •  2 februarie 2007, 13:21

@tony-big: pai numai printr-o mare magarie i s-a ingaduit lui Liverpool „sa-si apere trofeul”. Din pacate nu avem nici o garantie ca astfel de manarii lucrativ-afective nu se vor mai produce!

elle (550 comentarii)  •  2 februarie 2007, 13:30

tony_big_fan

chiar nu imi place sa fac mii de scenarii….o sa vad la momentul respectiv…

tony_big_fan (176 comentarii)  •  2 februarie 2007, 13:31

@Lev Bazil – regulamentul pt. sezonul 2007-2008 e clar – in cazul in care castigatoarea Ch. League nu-si asigura direct loc in grupe din campionat va lua ultimul loc calificant direct adica cel al campioanei romaniei. Pt. sezonul 2005-2006 nu era aceea prevedere iar Liverpool a beneficiat de un fel de wild-card ca in tenis.

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  2 februarie 2007, 13:38

Lev Bazil

eu de cand ma stiu, detinatoarea trofeului avea dreptul automat sa-si apere titlul

deci „magaria’ de care vorbesti doar a reparat un o scapare de regulament impardonabila dupa parerea mea si a tuturor care vor s-o vada pe „campioana” si in editia urmatoare

tony_big_fan

1.exemplul liverpool nu e bun! liverpool nu a influentat primirea directa in liga a campioanei tarii de pe locul 10 ( in acest romania). liverpool a jucat in preelimanarii si singura afectata a fost slavia praga care nu a mai fost cap de serie in turul III

2. dinamo daca va juca in turul III preeliminar va fi cap de serie datorita coeficientului si deci n-ar urma sa joace cu o mare putere. s-ar putea ca oricum s a fie prea mult pt ei..

elle

nu am o statistica, dar de cands cu noul sistem al ligii ( 1999) cred ca in proportie de 20% echipele campioane din tarile clasate pe locul 10 ( cazul Romaniei acum) au fost nevoite sa joace in turul III preeliminar

ADEYAN (19 comentarii)  •  2 februarie 2007, 13:51

Salut Elle si pe toti dinamovistii de pe blog . Nu vad rostul articolului , se stia din decembrie ca daca pleaca Ganea e nevoie de un varf . Mr. Ioanitoaia nu prea mai are ce scrie si ne abureste cu vechituri . Il salut in special si pe alex_poli-tim care face niste comentarii serioase si puse la punct .

elle (550 comentarii)  •  2 februarie 2007, 13:51

alex_poli-tim

te cred , dar nu sunt genu care sa se roage sa castige nu stiu ce echipa …ca sa jucam cu aia sau cu altii …cu cine o fi!!!!..chiar nu conteaza…..daca trecem bine..daca nu iar bine..

elle (550 comentarii)  •  2 februarie 2007, 13:52

ADEYAN

salut 🙂

gheo2004rghe (90 comentarii)  •  2 februarie 2007, 14:01

alex_poli-tim Says: dinamo daca va juca in turul III preeliminar va fi cap de serie datorita coeficientului si deci n-ar urma sa joace cu o mare putere. s-ar putea ca oricum s a fie prea mult pt ei..

ce vorbesti, banatzene ?????????? auzi bah, om cu numai 2 viteze, cine dreacu v-a facut pe voi asa destepti ???????????

gheo2004rghe (90 comentarii)  •  2 februarie 2007, 14:02

elle, incerci un ping pe ym ?

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  2 februarie 2007, 14:05

adeyan

multam pt aprecieri..

in cel priveste pe ioanitoaia el reia intr-adevar aceasi tema din decembrie dar poate si pt ca a ramas la fel de actuala..
din pacate lista uefa s-a inchis si pe mine chiar nu mai intereseaza cat de bine sau prost joaca dinamo in campionat. chiar as prefera sa nu mai ia nici un varf, poate-l vad si odata eu pe ganea pe teren( liviu nu ionel 🙂 )

elle

daca vrei s-o vezi pe dinamo in liga, cred ca trebuie sa-ti calci pe inima si sa te rogi 🙂
glumesc desigur.. si eu cred ca ar fi mai bine sa joace preeliminarii sa demonstreze ca merita sa fie in liga, altfel e posibil sa ne faca de rusine

tony_big_fan

cupa uefa aduce niste profituri bunicele dar incepand cam cu sferturile.
steaua a incasat cca 1.5 euro de la channel 5 pt transmiterea meciului de la bucuresti cu middlesbrough. Pe urma mai stiu ca uefa premiaza finalistele cu un total de aproape 6 mil euro.
oricum dinamo ne reprezinta in europa jalnic de 16 ani, poate ca avem noi pretentii prea mari acum. in fond nu-i nici steaua, nici rapid

tony_big_fan (176 comentarii)  •  2 februarie 2007, 14:07

@alex_poli-tim – ai dreptate am gresit Liverpool n-a intrat sezonul urmator direct in Liga, dar ideea era ca s-ar putea ca sezonul asta sa castige o echipa care sa nu se califice direct din campionat adica exact ca in cazul Lui Liverpool si atunci se aplica regulamentul pe care l-am scris mai sus.

Nu inteleg de unde crezi tu ca dinamo ar fi cap de serie in turul preliminar de Ch. League deoarece la acel coeficient nu va intra in calcul sezonul actual (acest sezon intra in calcule numai din sezonul 2008-2009) iar in afara de sezonul trecut(cand s-au adunat cateva puncte din grupe) in rest celelalte 4 sezoane sunt foarte slabe pt. dinamo. E drept ca in calculul coeficientului echipei intra si coeficientul de tara dar acesta e doar 33% din total.

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  2 februarie 2007, 14:08

gheo2004rghe

mai gheorghe, ghita, vezi ca sunt chiar bucurestean get-beget, asa ca mai adauga 4 viteze 🙂

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  2 februarie 2007, 14:16

tony_big_fan

pt sezonul urmator intra si in calcul si sezonul actual ( DOAR pt coeficientii echipelor!, nu si la clasamentul tarilor unde se aplica decalarea cu un sezon de care vorbesti)
la clasamentul tarilor au nevoie de aceasta decalare ca sa stie de la inceput fiecare tara cate echipe trimite, la echipe nu-i nevoie

dinamo a strans ceva puncte in ultimii 5 ani ( cu vreo 5-6 pcte mai putin decat rapidu, care dupa calculele din vara ar fi fost si ei cap de serie in turul III, daca ieseau campioni) + 1/3 din coeficientul tarii care a devenit destul de baban, se pare ca vor fi cap de serie, afterall!

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  2 februarie 2007, 14:19

tony_big_fan

a mai fost si sezonul cu andone in care au batut sahtior de 2 ori si spartak acasa, asta inseamna 6 pcte

2002/2003 0 pcte
2003/2004 6 pcte
2004/2005 1 pct
2005/2006 5 pcte
2006/2007 9 pcte

total 21 + 1/3 din coef tarii care a trecut de 30 rezulta un coeficient al echipei de peste 31. ar trb sa fie suficient

Rapid1000% (3 comentarii)  •  2 februarie 2007, 14:50

Chiar daca ramanea Ganea si in retur la Dinamo era greu de crezut ca ar fi reusit performanta din tur…….. Nu e chiar asa cum spun cei de la Dinamo ca vor mari diferenta dintre ei si Steaua sau Rapid…..Sigur ca diferenta se va micsora semnificativ dupa doar cateva etape…….Dinamo si cu Ganea si fara Ganea nu mai tinea mult pasul…..Dinamo isi va arata slabiciunile in acest retur…. acum nu stiu daca va mai pierde si campionatul da oricum diferenta se va micsora pana la sfarsitul campionatului poate pana la 3 sau patru puncte……….Cat despre meciurile cu Benfica eu cred ca va reusi Dinamo sa treaca de ei……..

tony_big_fan (176 comentarii)  •  2 februarie 2007, 15:03

@alex_poli-tim – s-ar putea sa ai dreptate desi acum e mare diferenta dintre Steaua si dinamo – 55.2 resp. 33.2 fara a lua in calcul coeficientul de tara:

resp.http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2007.html

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  2 februarie 2007, 15:17

tony_big_fan

stiu site-ul 🙂

si eu l-am cercetat. dar vezi, cuprinde si coef de tara! sau ma rog 1/3
33.2 este format din cele 21 de puncte pe care ti le-am pomenit + 1/3 din coef de tara ( 40.165 pana acum, adica 13.388 daca impartim la 3)

steaua are mult mai mare fiindca a fost mult mai performanta. dar si coef lui dinamo este arhisufiecient pt o pozitie de cap de serie in turul III

gheo2004rghe (90 comentarii)  •  2 februarie 2007, 16:45

@alex_poli-tim: si eu sunt macarios …

poti sa fii si hidramat, nu cred ca ai tu de unde sa stii ce e prea mult si ce e prea putin pentru dinamo … 😀

Nord (20 comentarii)  •  2 februarie 2007, 17:46

Spunea un rapidist mai sus ceva despre Ganea si Dinamo.
Din fericire pt noi in acest tur , la Dinamo s-a completat aproape perfect Ganezul cu ceilalti atacanti sau mijlocasi.
Ma indoiesc ca Rapidul in mom de fata are un mijloc mai valoros decat cel al lui Dinamo.
Intr-adevar, plecarea lui Ganea va fi o mare pierdere pt Dinamo.Nu cred ca ex-dinamovistul va mai avea aceeasi eficienta ca in tur.

@Gheo…
salut

dodo (237 comentarii)  •  2 februarie 2007, 18:05

@Nord…

Niculescu are chiar 31!
Si pana la toamna mai imbatrineste (poate un 32 acolo…cam mult pt. un atacant!).

P.S. N-am nimic cu el , dintre cei de la Dinamo, Niculescu chiar imi place!

Nord (20 comentarii)  •  2 februarie 2007, 18:30

Chiar este un jucator de exceptie.
Accidentarea la glezna, ghinionul, autosuficienta si uneori viata prea tumultoasa l-au impiedicat sa-si arate adevaratele posibilitati.

Rapid1000% (3 comentarii)  •  3 februarie 2007, 12:33

NORD

Si eu cred ca Ganea nu va mai reusi la Rapid ce a reusit la Dinamo.

dddddd (1 comentarii)  •  4 februarie 2007, 14:27

AFDQFD

Comentează