Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

80 de miliarde aruncate?!

Ovidiu Ioaniţoaia împărtăşeşte opinia că noul stadion al Capitalei n-ar trebui construit pe locul fostului 23 August

Şi un preşcolar pricepe cît de importante sînt confruntările cu Olanda din preliminariile pentru Euro 2008, programate pe 24 martie în deplasare […]

miercuri, 24 ianuarie 2007, 6:31

Ovidiu Ioaniţoaia împărtăşeşte opinia că noul stadion al Capitalei n-ar trebui construit pe locul fostului 23 August

Şi un preşcolar pricepe cît de importante sînt confruntările cu Olanda din preliminariile pentru Euro 2008, programate pe 24 martie în deplasare şi pe 13 octombrie acasă. Ca să se bucure de o susţinere cît mai largă, normal ar fi ca „tricolorii” să joace partida de pe teren propriu pe cea mai mare arenă din ţară. Nu va fi însă posibil deoarece, a precizat deunăzi primarul general al Bucureştiului, Stadionul Naţional din Complexul „Lia Manoliu” se va demola în această primăvară, spre a fi reconstruit, a pronosticat acelaşi Adriean Videanu, pe parcursul următoarelor 32 de luni. Astfel, echipa reprezentativă va trebui fie să evolueze pe Steaua, ceea ce nu convine elevilor lui Piţurcă din pricina atitudinii unor spectatori, fie să plece la Timişoara ori la Constanţa. Scoaterea din circuit pentru 3 ani a Naţionalului, căci e dificil de crezut că termenul amintit se va respecta, încurcă şi pe Dinamo. În cazul în care se va califica în Champions League, formaţia roş-albă va fi silită să migreze întrucît arena din Groapă încă nu întruneşte condiţiile de omologare. Fiind puţin probabilă amenajarea ei pînă la toamnă, nu-i exclus ca şi Dinamo să ia drumul provinciei, varianta cu Ghencea nestînd în picioare din pricina rivalităţii dintre cluburile respective.

Neîndoios că, mai ales după primirea României în Uniunea Europeană, Bucureştiul are nevoie de un stadion modern. Cu care să intre în rîndul lumii. Pe de altă parte însă, din afirmaţiile de mai sus rezultă că momentul ales pentru dărîmarea Naţionalului e nepotrivit. După unii, însăşi ideea de a folosi amplasamentul vechiului stadion constituie o greşeală. Nu numai pentru că orice demolare durează şi costă, dar şi pentru că, înainte ca fostul 23 August să treacă de la ANS la Primărie, în el s-au băgat sume uriaşe. Doar în ultimii ani, s-au cheltuit circa 80 de miliarde de lei cu înălţarea suprafeţei de joc, cu instalaţiile de încălzire şi de drenare a gazonului, cu montarea scaunelor etc. Întrebarea vine de la sine: cum stadionul se va dărîma, ce să înţeleagă cetăţeanul simplu, contribuabilul, că s-au aruncat 80 de miliarde pe apa sîmbetei şi nimeni nu poartă răspunderea lor?! E şi motivul pentru care specialiştii consideră că Naţionalul trebuia lăsat să funcţioneze în paralel cu deschiderea noului şantier. Cu atît mai mult cu cît întreţinerea lui n-ar mai presupune costuri deosebite. Merita copiat modelul Barcelonei, unde s-a construit Camp Nou fără ca bătrînul Montjuic să dispară.

Veţi spune că o asemenea dezbatere nu-şi mai are rostul deoarece s-a luat o decizie, iar două firme, una italiană (Astaldi) şi una germană (Alpine), s-au şi înscris la licitaţia pentru ridicarea viitorului Stadion Municipal. Chit că, element deloc neglijabil, investiţia nu-i acoperită integral în clipa de faţă, Primăria sperînd ca Guvernul să-şi onoreze promisiunea şi să umble la buzunar. Observaţie corectă, e cam tîrziu. Nu strică însă ca autorii deciziei să afle că mai există şi alte păreri.

Comentarii (71)Adaugă comentariu

iulian (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 18:43

asa este. sa se construiasca altul si nationalul sa se modernizeze si sa se foloseasca in continuare

Robygiulesti (7 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 18:44

Important e sa se construiasca,oriunde dar sa se constriasca.Iar daca frf ar fi de`acord sa se joace la TM unde ar fi 40 000 de fani care vor incuraja nationala,nu ar fi kiar deloc o pierdere…doar un castig…De ce FRF ??? De ce nu TIMISOARA ???O explicatie logica atat cer…

crocodiluu (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 18:44

foarte adevarat, dar probabil ca sunt alte interese cu terenurile pe care ar fi putut sa fie construit noul stadion, iar banii sa fim seriosi, nu sunt o problema. doar stim cu totii ca ei nu s-au bagat in stadion, ci in niste firme prietene care ne-au ajutat sa ne facem de rusine cu „stadionul-plaja”.

Spaga sau Prostie ??? (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 18:48

Cind este vorba despre o decizie de genul asta unde sunt implicati o gramada de bani trebuie sa fie mai multe capete luminate care sa ia o hotarire finala. Chiar toti or fi luat spaga sau sunt idioti din nastere ???

Rodriguez (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 18:50

deci eu va zic >>> doar la TIMISOARA lasati Constanta k tot pe acolo sa jucat >>
haideti fretilor sa dam sansa si Timisoreniilor K va zic eu ca MERITAAAAAA!!!!!!

Daniel (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 18:51

In anii 90 am avut o generatie de aur ce a castigat pt FRF multi bani.In anii aceia s-a promis ca se va construi in zona Mogosaia un stadion „National” numai pt fooball.Oare unde sunt acei bani, vazand ce jalnice lucrai s-au executat in locul unei super arene.Chiar nimeni nu este „vinovat”? Sau s-au acoperit toti de nu mai putem da de urma banilor?

grasu 76 (26 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 18:54

Nea Ovi ai dreptate, dar uiti ca si altii au procedat la fel. Acuma lumea e intr-o continua miscarem iar stadioanele se mai schimba. O fac englejii, nemtii si mai toate natiunile serioase. De ce sa nu o facem si noi?

Si inca ceva: nu contesta nimeni stadionul din Piatra Neamta, dar nu credeti ca avem nevoie de spectatori mai multi si in meciul cu Luxemburg? La Craiova sau la Timisoara s-ar putea juca. Fiind 2 stadioane de peste 30.000 de3 locuri, eu zic ca se putea testa putin piata. Asta daca tot varianta Ghencea a devenit indezirabila!

Numai bine!

Moira (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 18:59

e perfect normal in Romania, cu contravaloarea a doua stadioane moderne, si de mare capacitate noi o sa avem doar unul :).

Dan (42 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:01

Lasa ca se poate juca pe unul din cele 4 stadioane pe care a zis Nasu` ca le construieste dupa ce a castigat alegerile la FRF. Ca doar e om de cuvant si stadioanele se for construi, altfel cum ar putea avea tupeul sa se laude cu rezultatele sale de la administrarea FRF in campania pentru comitetul UEFA.

Bobby FCD (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:03

Cred ca la Timisoara e cel mai potrivit loc pentru disputarea meciului!
Nu sunt din TM, dar am fost acolo si am vazut fanatismul lor, modul de sustinere al echipei locale!
Ciudat din partea unui dinamovist sa spuna asta, dar intre toate variantele as alege „Dan Paltinisanu”.
PS: abandonati varianta Constanta, orasul ala e plin de spurkati, un fel de Ghencea II.

anakin (19 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:05

As dori sa spun 2 lucruri:

1. intr-adevar dupa ce s-au bagat atatia bani in vechiul stadion, acum urmeaza a fi demolat total… ciudat, foarte ciudat, cred k trebui un manager in economie sa se ocupe de chestiunile astea, nu niste fosti fotbalisti (tot respectul pt Sandu, Lupescu etc.) care poate vad doar viitorul imediat, nu si in perspectiva.

2. ideea unui stadion national mi se pare cam aiurea… s-ar putea sa fie un MEGAFIASCO. incanta ideea unui stadion de 50 000 de locuri, dar sa ne uitam putin in jur: Italia, Spania joaca peste tot in tara, nu au un stadion national, prcatic la fel ca si noi in ultimul timp… apoi deja jucam la Craiova, Timisoara sau Constanta… se vor juca practic 5-6 partide pe an ale „Nationalei”, plus finala Cupei si Supercupa…pentru maxim 10 meciuri pe an, se merita o investitie de peste 100 de milioane de euro?????????????????????????? mai bine primaria si guvernul bagau bani masiv in stadioanele Rapid, Steaua si Dinamo pt a avea niste super-stadioane de 30 000 de locuri in capitala…

Parerea mea… !

nae (6 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:07

ce gandire pe un primar incompetent. pai demolarea stadionului costa..reconstructia unuia nou costa. daca banii pt demolare ar mai fi putin suplimentati si bagati in mosernizarea actualului stadion ar ramane de gasit alt loc pt a face un al doilea stadion . si uite asa cu zceiasi bani bucurestiul si romania s-ar imbogati cu doua stadioane care sa corespunde cerintelor actuale de gazduire a competitiilor sportive. dar parca imi spune ceva numele asta..Astaldi…Astaldi. voua nu va spune?prietenii stiu de ce!

eugen (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:09

Ovidiu, cred ca esti putin cam prea mult dinamovist in aceast subiect.Lasati stadionul ala sa fie demolat…prea are fata de stadion sovietic.

Stelistu (5 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:20

Pe Montjuic nu este fostul stadion al CF Barcelona, ci stadionul Olimpic, inaugurat in 1929, renovat pt olimpiada din ’92. Stadionul apartine primariei, nicidecum FC Barcelona Din ’97 pe acest stadion joaca doar Espanol. Este insa adevarat ca in curtea clubului Barca exista doua stadionane, Camp Nou (cel mai mare stadion de fotbal din Europa si al treilea din lume dupa Maracana si Azteca) si Miniestadi, o mica bijuterie de 15 000 de locuri inaugurat in ’82.

Cipri (3 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:22

Din cate stiu eu s-a investit doar in suprafata de joc… care nu se va reface… stadionul se va construi in jurul gazonului existent si se va renunta la pista de atletism, iar pentru acest sport se va construi un stadion mai micut. Deci nu vad cum s-au risipit banii publici, daca nu se distruge nimic din ce a fost renovat. Poate e prea grea logica sau poate esti doar un simplu dinamovist care vrea ca o echipa cu rezultate 0 in Europa sa beneficieze de pe urma Stelei si a Rapidului…. Nu e frumos ce faci, caine spurcat!

Teh (30 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:25

hm eu sunt de acord cu daramarea si nu cred ca va dura mult fiind vorba de niste firme de afara si nu japitze de la noi…un lucur nou noutz sa avem si noi in materie de fotbal nu iar carpeala iar blabla nu tata darama si fa ceva nou ca nu se compara cu carpeala

Catalin Tolontan (16 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:44

ne ovidiule ne lasi. avem treaba

johnny (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:49

bre ovidiu tu de unde ai informatiile aste eronate in privinta stadionului , de la honolulu ? scrie clar in contract ca gazonul (implicit si instalatia de incalzire de care tot aduci tu vorba ) nu va fi deteriorat, afectat cum vrei sa-i spui.asadar rectifica acest editorial si renunta la maniera asta declansatoare de mini-scandaluri care nu-si are rostul.s-a mai vorbit o data dar vad ca nu ai fost atent. iar cei care spun de alt loc ptr stadion in bucurestiul anului 2007 este aproape imposibil sa gasesti teren ptr un asemenea proiect (referitor si la pret ) de aceea e mai ieftin sa demolezi si sa reconstruiesti..

cristy g. (6 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:53

Timisoara merita gazduirea unui meci atat de important.Dar mai important decat stadionul nationalei e…jocul nationalei.
10x

sniper (6 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 19:57

johnny tu crezi ca acel gazon va rezista trei ani cu santier pelanga el…te asigur ca nu. e imposibil o scena cu macarale si betoniere si echipa intretinand gazonul…hai sa fim seriosi. iar teren e garla in bucuresti si e al primariei….lacul vacaresti iti spune ceva?

LFC Bucharest (71 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 20:14

Domnule Ioanitoaia, cred ca mai bine ati fi explicat mecanismul financiar (simplu de altfel) al construirii unui stadion; ma refer evident la felul in care se procedeaza in lumea civilizata. Nimeni nu investeste „pentru sport” intr-o constructie de sute de milioane de euro. Se fac asocieri pe termen lung cu firme puternice care investesc practic in propria imagine (Emirates, Allianz). Dar asta presupune marketing si planuri de afaceri mai lungi de sapte zile… Ori noi vindem cateva fulare si dam la abonati tricoul de … anul trecut. Putem sa construim un stadion insa nu stim cum se face si nici nu ne intereseaza. Nu e mai dulce un comision de cateva milioane de euro ?

jj bkl (26 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 20:20

chiar ca suntem un popor de carcotasi. pana acum plangeam ca nu se face nimic. acum se pare ca se misca lucrurile cat de cat. iar noi tot gasim motive sa ne plangem. simpla existenta a acestui stadion presupune costuri. cu paza, cu intretinerea gazonului, cu instalatia de nocturna, cu repararea scaunelor rupte de vandali etc. ce ar fi trebuit sa se faca in ultimi ani? sa fie lasat in paragina? cred ca nu trebuia facut acest lucru. locatia este una excelenta. in mijlocul orasului, intr-un parc frumos. exista loc mult pentru parcare si pentru diverse alte facilitati. se poate construi acolo ceva care sa rivalizeze cu cele mai frumoase stadioane din europa. nu cred ca in bucuresti se mai poate gasi o asemenea locatie. singura solutie ar fi fost utilizarea unui teren de la marginea bucurestiului, dar acolo se punea problema transportului, pentru ca se stie cum sunt drumurile in bucuresti. iar zona care ar fi fost aleasa probabil ca ar fi fost impanzita cu case modeste, care nu dau bine. mai avem noi pana sa ajungem la nivelul francezilor, care au putut construi fara probleme stade de france la marginea orasului.

florin (6 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 20:20

-este bine ca se incepe demolarea stadionului,daca tot o aburim cu motive supeficiale nu se mai face nimic.

davidvilla (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 20:40

ce rost mai are sa dea bani pe demolarea lui , sa-l lase asa ca un stadion in plus nu strica si sa se apuce sa construiasca unul nou nu exagerat de mare ajung 45oo0 de mii de locuri da sa fie acoperit.CA ACUMA AVEM SI NOI NEVOIE DACA TOT FOTBALUL ROMANESC E IN CRESTERE SA SE MENTINA LA ACELAS NIVE SI INFRASTUCTURA

schtiuky (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 20:47

foarte bine ca-l darama asa ar trebui procedat cu toate arenele din tara suntde proasta calitate si sincer ar trebui toate refacute complet si nu ingopate in bani inutili pe intretineri uriase

schtiuky (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 20:49

meciurile ce urmeaza nu au nici o legarura cu demolarea stadionului lasa-ti vorbele aiurea despre stiu eu ce stadion trebuie sa ne calificam in teren chiar daca este terenul echipei doi din fundul lumii

marius (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 21:11

Suprafata de joc , nu se modifica. Ramane acelasi gazon cu acelasi drenaj si aceiasi instalatie de incalzire

anonymus (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 22:05

Neindoios ca vrem un stadion ploios/Prescolarii canta pe un timp duios.
Daca tot faci analize din punct de vedere metafizico- comunist, vezi copacii dar nu vezi padurea , cum ai putea sa vezi un gazon vechi si totusi verde, inconjurat de modernism?

cri_sine (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 22:13

trebuie refuzate in continuare orase ca ….timisoara craiova constanta si tre sa mearga echipa nationala la piatra neamt ,bistrita ,tirgu jiu daca e posibil ca asa e normal nu? intro-tara a normalitatii si o federatie asisderea.

cri_sine (2 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 22:14

trebuie refuzate in continuare orase ca ….timisoara craiova constanta si tre sa mearga echipa nationala la piatra neamt ,bistrita ,tirgu jiu daca e posibil ca asa e normal nu? intr-o tara a normalitatii si o federatie asisderea.

Jairzinho (8 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 22:37

Macar de-ar conta numai terenul pe care se joaca……din pacate, oriunde vom juca cu Olanda, probabil tot vom lua bataie…..la cati neuroni are Piti in cap…

AlexDanaila86 (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 22:54

la noi nu se poate face nimic ca in afara …nu mai analizati si comparati ca o faceti degeaba, doar traim in Romania….ce mai conteaza ca s-au aruncat 80 de miliarde pe apa sambetei si se vor pierde bani cat timp nu se vor juca meciurile cu miza din cupele europene a diferitelor echipe romanesti. ideal ar fi sa se faca 10 ,20 , ..100 de stadioane noi!

eva (5 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 23:02

Pai mai nea Ovidiule, napolitanule, frumosule, care esti, pai asta cu demolarea e AFACERE PEDISTA!!! Nu mai scrie despre subiectul cu pricina ca te vad prin Bagdad, si mai ca uita astia sa-ti plateasca rascumpararea! In mod firesc, aceasta ar trebui sa fie stirea cea mai comentata. Trebuie oprita din timp hotia lui Videanu! Desigur, avem nevoie de un stadion ultramodern, insa atentie la licitatie! Sunt curios daca se va repeta scenariul cu pesedeii, caci tare mi-e teama ca a plecat drakul si a venit tasu’.

MrTM (32 comentarii)  •  24 ianuarie 2007, 23:08

@grasu 76
tu probabil testezi tot felul de piete de legume si zarzavaturi….
pt curiozitatea ta, Romania – Croatia 0-1 s-a jucat in 2002 la TIMISOARA in fata a peste 45.000 spectatori…..a fost nebunie, un bilet la negru se vindea la un milion…..atmosfera, deh, ca la noi,poti vedea aici

http://www.youtube.com/watch?v=2Ys7Z-NkmhI&mode=related&search=

Vlad Tepes (11 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 0:49

sa vedem ceea ce e bine,in situatia asta…O SA AVEM SI NOI,UN STADION MODERN,IN ROMANIA,ca prea ne uitam cu admiratie si invidie,la mutimea stadioanelor,superbe de peste tot…in rest,nimic nu conteaza,oricit de mult va place sa dezbateti,si sa discutati…ROMANIA ARE NEVOIE CIT MAI URGENTA,DE ACEST STADION……

Un om din popor (5 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 0:52

Cu cit au platit „specialistii” articolul asta?

xavi (9 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 1:00

felicitari pt articol. sunt rapidist dar marurisesc ca mi se pare ca stadionul „lia manoliu” are farmec. romanii stiu sa darame.
pt ce atatea investitii? acum, cand in sfarsit se rezolvase problema gazonului… videanu… cata inconstienta, prostie nici nu stiu cum sa-i spun…
as propune sa facem un manifest, cititorii de gazeta sa nu se darame. zau, e o mare tampenie. ce-i in mana nu-i minciuna

Un om din popor (5 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 1:22

Ioanitoaia are prima grija buzunarul propriu, de unde brusc grija pentru buzunarul nostru comun?

Marcel (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 1:41

Parerea emisa de dl.Ioanitoaia este corecta.La fel si ce spun majoritatea romanilor care si-au dat parerea. Probabil ca sunt ceva interese la mijloc sau, ceea ce ar fi si grav si rusinos, pe cei care au luat aceasta decizie nu-i ajuta „elicopterul” (vorba lu’ nea Piersic). Ma intreb insa vis-a-vis de meciul cu Luxemburg (si poate si cu alte meciuri care vor urma) de ce s-a ales Piatra Neamt? De ce FRF-ul nu duce echipa pe stadioane mai mari (vezi Craiova sau Timisoara)? Dupa stiinta mea stadionul din Timisoara este al doilea ca marime dupa fostul 23 august. In plus in aceste orase putin probabil ca jucatorii sa fie injurati sau huiduiti.
Oare hotararea privind demolarea stadionului National este definitiva? Pana cand nu s-a inceput activitatea mai este timp de intors…

huuntelar (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 3:28

nea Ovidiu, mata nu citesti ziarele? Piti a zis ca vrea la Craiova! Poate mai vorbesti cu Tolontan sa te lase si pe mata sa mai fii un pic sef pe la ziar, doar asa mai afli ce scriu baietii din redactie ….

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 6:22

Fostul stadion 23 August, astazi Lia Manoliu, are o istorie a lui cu performante notabile ce, trebuiesc respectate, asa cum au facut altii, exact in situatia noastra. Vinovatii principali sant : UNIUNEA ARHITECTILOR
care sta pasiva si departe de o eroare nationalo-istorica si sportiva, apoi
arhitectul sef al orasului Bucuresti, arh. Mac Popescu, rectorul facultatii de
Arhitectura si Urbanism, primarul orasului Bucuresti un incompetent, a demonstrat-o in nenumarate radnuri, premierul Romaniei si implicit presedintele ei, Traian Basescu. Ce fac Dinamo si Rapid daca se califica in Liga Campionilor? Stadioanele lor nu corespund, asa ca mai bine se aduce acest stadion cu istoria lui la cote de performanta, cu bani mai putini
dar cu o reusita de 100%, si atunci Dinamo, Rapid si Nationala au un stadion de urgenta. Cei amintiti mai sus sa faca bine sa gaseasca un teren
in alta parte pentru o arena moderna, cu parcare civilizata si cu toate dotarile necesare unui complex fotbalistic la cotele EUROPEI. Eu propun ca
toata suflarea romaneasca de pretutindeni sa-si de-a cu parerea prin vot
secret si atunci se v-a vedea cine are dreptate sau NU.

roman (4 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 8:24

Eu cred ca ar trebui demolat stadionul ala ca prea e de stil sovietic. Am fost odata la un meci acolo si am hotarat sa nu ma mai duc. Problema este ca ne pricepem foarte bine sa stricam si dupa aia sa planuim. Avem noi bani sa facem un stadion la standarde europene? Sau chiar daca am avea, ar merge banii aia la construirea stadionului sau altundeva? Si parca vad ca ne trezim peste 3 ani ca stadionul vechi a fost demolat, iar cel nou inca nu a inceput. Si ce e si mai grav, e ca o sa ni se para normala chestia asta.

DAny mtv (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 9:42

meciul cu olanda sa se joace in Ghencea sau la Timisoara..astea sunt cele mai bune solutii, poate chiar craiova dar este cam mic stadionul. aia la constanta sunt prea adormiti..si nu incurajeaza echipa nationala cum sar intampla la timisoara sau pe steaua

bricktop (5 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 9:52

Din amintiri, in Barcelona mai exista un stadion micut si frumos, „Sarria”,pe care s-au jucat meciurile din grupa semifinala a Braziliei, Italiei si Argentinei in ’82. Cu el ce s-o fi intamplat?
Prevad ca aplicarea oricareia dintre variante, in ceea ce priveste noul stadion din Bucuresti va fi in mod „neindoios” paguboasa, daca nu se va recurge la un gen de parteneriat de care pomenea @LFC Bucharest. Cele 32 de luni ale lui Videanu se vor schimba in 64, plus ca se vor dubla cheltuielile, de va ajunge sa coste mai mult decat Allianz Arena.

cr3tzuas (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 9:56

@marcel,da dc esti tu asa sigur k l atimisoara nu vor fi huiduiti jucatori…..?
gandeste la ce sa petrecut acolo in ultimul timp….ok sunt de acor sa jucam si la tm pana la urma e un publik frumos,faza e k vb unui tip de mai sus mare minune sa batem noi olanda kit k sar fc alianz-arena de roamania in juma de an:)si nici asa nu kred k ii vom bate pe olandezi,iar cu privire la national nul mai injurati atata pe videanu k nu el a ordonat refacerea lui ci basescu dc nu ma insel in periaoda mandatului sau.si totusi cum sustinea un suporter al rapiduletuli de mai sus…ce farmec vezi tu acolo nush k dc stai in peluza nu mai vezi nik…asa k….

sarmis (116 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 11:09

Propun sa lasam si stadionul National, nu de alta dar sa aiba si Dinamo unde sa joace in CL!! ni este asa dl Ovidiu? Sau de ce nu sa trecam cu tot sportul cu infrastructura cu tot la Ministerul de Interne!!! Supremul argument ar fi ca asa este… in Germania!!! haide cu totul la ministerul de Interne!!! Deja la TVR 1 este tot Ministerul de Interne la sectia de sport a stirilor, in frunte cu dl „procuror”!!! Ca asa este la noi, pe banii „poporului” face performanta clubul Ministerului de Interne!!!

dogarys (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 11:14

suprafata de joc ramne, demoleaza doar tribunele deci investitia nu e pierduta

edward calina (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 11:28

cu 1 mil de euro stadionul National s-ar putea termina si s-ar putea face unul la marginea buc ar fi super de ce sa demolam stadionul dupa ce sa investit atiti bani in el ……..e o aberatie numai un nebun ar face asta…sunt interese la mijloc…. niste ticalosi vor sa se imbogateasca din orice

edward calina (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 11:28

cu 1 mil de euro stadionul National s-ar putea termina si s-ar putea face unul la marginea buc ar fi super de ce sa demolam stadionul dupa ce sa investit atiti bani in el ……..e o aberatie numai un nebun ar face asta…sunt interese la mijloc…. niste ticalosi vor sa se imbogateasca din orice

profu (8 comentarii)  •  25 ianuarie 2007, 11:29

in sfarsit a-ti scris ceva interesant dupa suita de greseli editoriale.

Comentează