Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

La loc comanda!

Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că suporterii sînt cei care au decis rămînerea lui Cătălin Munteanu la Dinamo

Aşadar, FC Dinamo a revenit asupra unei mişcări pe care am amendat-o în editorialul de ieri. L-a chemat înapoi pe Cătălin Munteanu, despre care […]

miercuri, 20 decembrie 2006, 7:44

Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că suporterii sînt cei care au decis rămînerea lui Cătălin Munteanu la Dinamo

Aşadar, FC Dinamo a revenit asupra unei mişcări pe care am amendat-o în editorialul de ieri. L-a chemat înapoi pe Cătălin Munteanu, despre care Rednic declarase că, alături de Tameş, Mihuţ şi Paşcovici, nu mai intră în planurile lui de viitor. Reproşul adresat mijlocaşului poreclit Cap de Zmeu era acela că, deşi un remarcabil pasator, între primii din campionatul nostru, ar fi prea lent şi n-ar asigura suficientă agresivitate în zona centrală. Evident, nu opinia mea a dus la schimbarea deciziei. Într-un moment în care jucătorul purta tratative cu Rapid, au întors lucrurile suporterii roş-albi, majoritatea neplăcut surprinşi de renunţarea la Cătălin Munteanu, iar unii, nu puţini, de-a dreptul indignaţi. Pur şi simplu, ei au umplut căsuţele de e-mail ale clubului, ba le-au şi blocat, valul de proteste determinîndu-i pe oficialii din Ştefan cel Mare să se răzgîndească în numai cîteva ceasuri. Astfel, am consemnat cel dintîi transfer din fotbalul românesc revocat de fani.

Întrucît Borcea pledase pentru păstrarea lui Munteanu, trebuie presupus că Rednic a cedat ultimul presiunii publicului. Probabil că antrenorul, ale cărui merite în excelentul parcurs autumnal al „cîinilor” sînt incontestabile, a înghiţit în sec. După cum, în sens mai larg, incidentul i-a picat rău lui Dinamo, imaginii acestuia. Să reţinem însă că, simţind pulsul tribunei, Rednic n-a insistat, ci a bătut repede în retragere, de aceea nu-i cazul să dramatizăm povestea. Chit că ea l-a marcat sufleteşte pe jucător, trimis la plimbare azi şi reprimit mîine. Fireşte, nimeni n-avea nevoie de un asemenea tămbălau, dar important e că greşeala s-a îndreptat. Ce-a fost a trecut. Lucrurile vor reintra în normal, iar Cătălin Munteanu se va dovedi acelaşi dinamovist harnic, devotat şi modest. Poate şi, spre a-l mulţumi pe Rednic, mai arţăgos decît în toamnă.

„Cînd am auzit că trebuie să plec, mi-a venit să plîng. Acum, că s-a rezolvat, le mulţumesc tuturor celor care mi-au fost alături” -Cătălin Munteanu

Comentarii (162)Adaugă comentariu

roach (14 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 3:45

@7mai86

1. intrebare (50 de puncte): erai nascut pe 7 mai 86?

2. Steaua (coach Emerich Jenei):
Helmuth Duckadam; Stefan Iovan (c), Miodrag Belodedici, Adrian Bumbescu, Ilie Bărbulescu; Gavril Balint, Lucian Bălan (75′ Anghel Iordănescu), Ladislau Bölöni, Majaru; Marius Lăcătuş, Victor Piţurcă (107′ Radu)

echipa stelei in finala din 86. intrebare (100 de puncte): cati din jucatorii astia au fost CRESCUTI de steaua shi cati au fost LUATI CU JAPCA de la echipele din tara?

3. 1 GK Florin Prunea 08 Aug 1968 Dinamo Bucharest
2 DF Dan Petrescu 22 Dec 1967 Genoa (ITA)
3 DF Daniel Prodan 23 Mar 1972 Steaua Bucharest
4 DF Miodrag Belodedici 20 May 1964 Valencia (SPA)
5 MD Ioan Lupescu 09 Dec 1968 Bayer Leverkusen (GER) 1990
6 MD Gheorghe Popescu 09 Oct 1967 PSV Eindhoven (NED) 1990
7 MD Dorinel Munteanu 25 Jun 1968 Cercle Brügge (BEL)
8 MD Iulian Chirita 02 Feb 1967 Rapid Bucharest
9 FW Florin Raducioiu 17 Mar 1970 AC Milan (ITA) 1990
10 MD Gheorghe Hagi 05 Feb 1965 Brescia (ITA) 1990
11 MD Ilie Dumitrescu 06 Jan 1969 Steaua Bucharest 1990
12 GK Bogdan Stelea 05 Dec 1967 Rapid Bucharest 1990
13 DF Tibor Selymes 14 May 1970 Cercle Brügge (BEL)
14 DF Gheorghe Mihali 09 Dec 1965 Dinamo Bucharest
15 MD Basarab Panduru 11 Jul 1970 Steaua Bucharest
16 FW Ion Vladoiu 05 Nov 1968 Rapid Bucharest
17 FW Viorel Moldovan 08 Jul 1972 Dinamo Bucharest
18 MD Constantin Galca 08 Mar 1972 Steaua Bucharest
19 DF Corneliu Papura 05 Sep 1973 Universitatea Craiova
20 MD Ovidiu Stanga 05 Dec 1972 Universitatea Craiova
21 FW Marian Ivan 01 Jun 1969 FC Brasov
22 GK Stefan Preda 18 Jun 1970 Petrolul Ploiesti

echipa nationala a Romaniei la WC 94 (cea mai buna performanta din istorie).
intrebare 500 puncte): cati din jucatorii astia au jucat la Steaua shi cati la Dinamo in cariera lor?

4. ESTI OFF-TOPIC! Daca ai ceva de zis despre articol, poti spune. Daca nu, ce cauti pe-aici?

RAzvan (5 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 6:28

MUNTEANU A RAMAS SA STRICE ATMOSFERA LA DINAMO, SI ASTFEL SE VA RAZBUNA PE CEI CE NU LAU DORIT!!!!!! VA SPUN EU DIN SURSE SIGURE. ESTE BLAT MUNTEAUNU!! COPOS ESTE LA MIJLOC. GEORGEL E NEBUN CREDE CA INCA POATE CASTIGA CAMPIONATUL. MUNTEANU VA FACE CEL MAI SLAB RETUR DIN CARIERA LUI!

reddog.constanta (43 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 7:39

DINAMO CAMPIOANA!

Un dinamovist (94 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 9:39

„La loc comanda”

Asta ar trebui sa faceti dvs dle Ioanitoaia. In goana dupa stiri de senzatie nu aveti un minim de rabdare.

Nu se stiu inca dedesubturile acestor manevre. A fost dorinta lui Rednic sau nu. E adevarat ca Munteanu nu poate face fata 90 min unui meci cu o echipa de talie europeana. Pentru asa ceva este nevoie de o capacitate exceptionala de efort si de viteza. Munteanu este un jucator tehnic, lupta in teren dar problema este legata de ceea ce poate. Sper sa ma insel dar, nu cred ca va face fata ca titular (poate doar rezerva). A fost util pana acum echipei in conditiile in care Dinamo nu a dat piept cu cele mai tari formatii din Europa dar la Londra si-a aratat limitele.

Am vazut aici postari ale unor suporteri total dezinformati gen 7mai86.
Cea mai tare poanta a fost atunci cand s-a referit la Danciulescu ca a fost jucatorul lui Steaua si ca Dinamo „l-a furat” de la Steaua. Trebuie sa-i spun ca inainte ca Dinamo „sa-l fure” pe Danciulescu de la Steaua, Danciulescu a jucat pentru Dinamo. Un alt exemplu : Dorinel Munteanu s-a lansat ca jucator la Dinamo si a fost si el „furat” de Steaua contribuind in mod decisiv la castigarea titlului de catre Steaua cu 2 ani in urma.
Cum se poate compromite o echipa atunci cand cumpara jucatori pe care alte echipe nu-i mai vor si ii relanseaza ?
Cred ca mai degraba cel care s-a compromis prin prostiile pe care le-a scris este cel care spune asemenea aberatii. „Umilinta” este cuvantul care caracterizeaza pe acest suporter cu posibilitati de exprimare destul de reduse.

brutus (2 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 9:47

traducerea cea mai buna e asta: de poti fi calm cind toti se pierd cu firea, in jurul tau si spun ca-i vina ta….

mihnea (47 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 10:21

domnu ioanitoaia nu prea va cazut bine ramanerea lui munteanu la dinamo,ce bucuros mai erati ieri

tony_big_fan (182 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 10:27

Nea Ovidiu eu nu m-as arunca asa sa scriu in fiecare zi despre Munteanu – cine stie maine poate iarasi nu mai e nevoie de el si e aruncat de la dinamo.

the wolf (11 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 10:30

care sunt exact dedesubturile ideii de a renunta la catalin nu stie nimeni dar ceea ce stim toti dinamovistii este ca ramanerea lui la echipa e un mare castig! FORZZA DINAMO!

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 10:30

Un dinamovist

nu arunca pisica in curtea lui ioanitoaia..
n-a fost vorba de nici un zvon, era anunt oficial al conducerii despre rezilierea contractului. nu scria ioanitoaia, scriau celelalte ziare oricum..
pisica moarta este 100% in curtea clubului dinamo care te si intrebi cum este condus..

cat despre valoarea lui c munteanu, este de dicutat, dar in afara de niculescu, ganea si blay cred toti pot fi pusi in discutie , nu doar c munteanu..

elle (550 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 10:32

alex_poli-tim Says:

December 21st, 2006 at 10:30 am
Un dinamovist

nu arunca pisica in curtea lui ioanitoaia..
n-a fost vorba de nici un zvon, era anunt oficial al conducerii despre rezilierea contractului. nu scria ioanitoaia, scriau celelalte ziare oricum..
pisica moarta este 100% in curtea clubului dinamo care te si intrebi cum este condus..

aici cam ai dreptate!

MOMO (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 10:33

De fapt, problema lui Catalin Munteanu este legata de incertitudinea sosirii lui Vranjkovici care cere un salariu dublu fata de cat i se ofera, iar conducerea lui dinamo ezita; in rest, palavre. Daca bateau palma cu Vranjkovici, Catalin Munteanu putea sa-si caute echipa linistit. Lucrurile s-au schimbat peste noapte insa.

MOMO (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 10:37

Oricum, ramanerea lui Cap de Zmeu este un castig pentru dinamo. Are o valoare certa, spre deosebire de Vranjkovici. Este drept, are probleme la jocul defensiv, dar nimeni nu este perfect. Imi amintesc perioada cand juca la Steaua: Titi Dumitriu tipa intr-una la el „Cataline daca nu vii in spate te inlocuiesc!”

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 10:48

elle

te salut!

momo

imi pare bine ca e cineva care vede dincolo de perdeaua de fum a conducerii

orion (21 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 10:50

Un dinamovist,
este adevarat ca acel fan este dezinformat,mai exact cred ca este …..nascut mai curand,insa,sa lasam termenul de „furat”,intre cele doua echipe nu cred ca se poate folosii un astfel de cuvant.
Danciulescu s-a remarcat la Electroputere,a venit la Dinamo,ei l-au vandut in Turcia si dupa,cred,ca o jumatate de sezon la cumparat Steaua.Dupa cativa ani in care Danciulescu s-a distrat la fiecare meci Steaua-Dinamo(sau invers,cum vrei sa scrii)acesta a fost luat iarasi de Dinamo.
Cat despre D.Munteanu,esti chiar hilar,acesta a stat 2 ani la Dinamo,dupa mai mult de 10 ani prin Belgia si Germania a venit la Steaua,unde a stat 2 ani.Despre ce furat este vorba?
In ceea ce priveste reconditionarile,nu doar Dinamo a facut acest lucru cu fosti jucatori ai Stelei ci si invers:Dobos,Stelea.

1stelist (39 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 11:11

pupa-i in cur cataline ,ca doar si-au batut joc de tine si trebuia sa le multumesti cumva ; pffff….. unii nu au pic de caracter si demnitate . mai bine se ducea la rapid , ca acolo nu isi permitea copos sa-si bata joc de el . povestea asta cacacioasa de dragoste pun pariu ca cel mult pana la vara nu o sa reziste . cea mai mare greseala facuta de un fotbalist , sa ramai la echipa dupa ce ti s-a spus ca nu mai este nevoie de tine : adica dupa tot ce ai facut pentru echipa ti se sterg meritele , ca si cum nu ai facut nimic …

STEAUA.STEAUA.STEAUA.

Un dinamovist (94 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 11:12

Pt dl Orion

Am pus in ghilimele furat pentru ca termenul a fost folosit de acel suporter.
Ghilimelele puse la furat au fost o ironie fina pentru acel suporter pe care vad ca nu ati inteles-o asa ca nu vad cum pot sa fiu hilar.
Cu Stelea sunt de acord, a fost un portar bun, dar nu a fost vorba de faptul ca Dinamo nu l-a vrut inapoi dupa ce a evoluat in strainatate ci de faptul ca Steaua l-a luat inaintea lui Dinamo (sa nu vorbim de furat).

Pt dl Alex,

Nu este vorba de aruncat pisici. Am vorbit de un minim de rabdare, nu despre altceva. Nu am spus eu ca e de vina dl Ioanitoia pentru ceea ce se intampla la Dinamo (asta ar fi chiar culmea). In articolul de ieri dl Ioanitoaia afirma sus si tare ca este o „miscare gresita”. Intrebarea mea referitor la acel articol a fost daca dl Ioanitoia este antrenor mai bun decat Rednic. Nu cred ca stie nimeni dinainte daca indepartarea lui Munteanu este o miscare gresita sau nu. Chestia asta s-ar fi aflat pe terenurile de fotbal. Putem doar sa ne exprimam unele opinii in functie si de ce achizitii se vor mai face. Daca plecarea lui Munteanu nu ar fi fost insotita de achizitia unui jucator mai valoros, da am fi putut spune ca a fost „o miscare gresita”. Ceea ce am spus este faptul ca perioada de transferuri abia a inceput si ca nu putem sa afirmam anumite lucruri ca fiind certitudini cand de fapt nu sunt.

Multa stima si respect din partea mea.

MOMO (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 11:16

alex_poli-tim

Te salut.

Crede-ma ca stiu mai multe decat vreau sa arat aici. Oricum, la afacerea asta cel mai rau pica Rednic care nu-l mai doreste pe Catalin Munteanu, dar este nevoit sa-l tina.

orion (21 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 11:32

OK,multumesc la fel

tony_big_fan (182 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 11:42

Eu nu cred ca Rednic nu l-ar fi vrut pe Munteanu – l-a folosit titular in toate meciurile in care a fost apt de joc – iar daca luam numai meciul de la Tottenham atunci Rednic ar trebui sa renunte la toti jucatorii. Sunt convins ca in cazul Munteanu, borcea a fost in spatele intregii afaceri – odata cu venirea lui Vranjkovici borcea n-a mai vrut sa mai tina un jucator cu salariu mare.

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 11:44

Un dinamovist

ioanitoaia are dreptate in esenta. plecari din echipa de baza, noi veniti in echipa de baza, ce ne facem cu omogenizarea? dezavantajul de a nu incepe campionatul e important
reamintesc: primul meci nu e cu jiul..

Momo

asa se pare ca stii mai multe decat spui..
eu nu stiu nimic dar e clar ca ceva e putred prin zona..

ma gandeam si la cazul ganea.. e ceva dubios aici, daca contractul era bine facut si respectat ambele parti ar fi trebuit sa continue multumite pana la sfarsitul sezonului dar..
se pare ca au fost si niste intelegeri „extra” contract pe care sefii nu le-au mai respectat..
pai daca inca mai suntem la nivelul intelegerilor de tip „extra” ce dracu sa mai avem pretentii?

ma enerveaza ca marea masa de manevra se lasa usor pacalita de porcea si arunca cu pietre in ganea desi vinovatul s-ar putea sa fie „seful”

atata timp cat nu stim dedesubturile trb s-o lasam mai usor cu aprecierile despre „caracterul” oamenilor

tony_big_fan (182 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 11:57

Cazul Ganea e clar Rednic l-ar fi vrut la echipa (ar fi culmea sa nu-l mai vrei pe golgheterul echipei) dar a intervenit din nou mana lui borcea. Ganea e un jucator superprofesionist cu o personalitate puternica, el unde merge isi face treaba si pretinde sa fie tratat ca atare si de staff-ul clubului dar cand din conducerea clubului face parte borcea, nesimtirea intruchipata (apropo stiti cati bani i-a oferit lui Rednic ca sa vina antrenor la dinamo ?), ce sa te mai astepti.

mujotutun (312 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:05

Cand l-am vazut pe C. Munteanu cat de exuberant era la inregistrarea imnului lui Dinamo, gandul ca a fost indepartat m-a adus in pragul lacrimilor! Constat cu regret ca sunt in continuare disfunctionalitati in conducerea echipei, mare pacat. E regretabil si faptul ca Munteanu a fost reprimit, chipurile, din compasiune pentru abnegatia sa si ca urmeaza sa i se pregateasca un solid statut de rezerva eterna. Lucrurile astea dor mai mult decat toate injuraturile stelistilor si toate infrangerile la un loc. Sa tragi nadejde cu strangere de inima e de-a dreptul lancinant. Ramanem in fatalismul nostru mioritic!

Un dinamovist (94 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:06

Pt dl Alex.

Imi pare rau dar eu nu pot sa-i dau dreptate dlui Ioanitoia. Daca dl Ioanitoia ar fi spus ca „dupa parearea mea este o miscare gresita” atunci da as fi fost de acord dar asa nu… Una este, ca ziarist vorbind, sa spui ca asta este parerea ta intr-o anumita problema si alta este sa prezinti anumite pareri de ziarist ca pe un fapt. Repet, a fost prematura aprecierea dlui Ioanitoia. Plecarea sau nu a lui Catalin Munteanu trebuia judecata dupa perioada de transferuri, cand in functie de alte miscari s-ar fi putut face o apreciere mai buna a situatiei. Nu mai vorbesc de faptul ca noi suntem doar suporteri si nu contribuim, financiar vorbind, cu ceva semnificativ la bunul mers al echipei. Actionarii sunt cei care dau bani sau castiga bani. Sigur ca nu ne este indiferenta, sentimental vorbind, evolutia echipei mai ales in cupele europene, dar nu suntem noi in masura sa stabilim politica unui club. Parerea mea este ca trebuie sa asteptam incheierea perioadei de transferuri pentru a judeca daca ceea ce s-a facut a fost bun sau rau.

dan (273 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:11

toul e bine cand se termina cu bine!!!

dan (273 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:11

totul

caine (121 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:12

Domnule Ioanitoaia,

De multe ori ati avut o atitudine fatisa contra Dinamo dar acum cele doua editoriale despre Catalin Munteanu si balamucul ce a urmat reflecta 100% realitatea. Pozitia dumneavoastra a fost demna de apreciat.

Catalin e unul dintre noi, face parte din „familia noastra” asa cum le place unora dintre actionari sa zica iar daca vor sa mai indeparteze pe cineva atunci sa-si vanda copii lor nu pe ai nostri.

mujotutun (312 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:17

@orion: Danciulescu a fost intradevar furat de Steaua de la Dinamo, ghilimelele nu-si au rostul; turcii aceia au fost paravanul in spatele caruia s-a desfasurat misculatia. Vorb-aia: stie toata lumea!
@sebulba: ba eu cred ca Munteanu este intradevar un om de caracter si unul dintre cei mai bine-crescuti oameni din fotbalul romanesc. Nu e chiar atat de usor sa pleci dintr-un loc in care te simti bine si de care te-ai atasat. Astfel de puseuri de „demnitate” sunt pe masura unui Gigi Becali. Mult mai multa demnitate iti trebuie ca sa iti poti asuma o conditie umila!
@Dinny: te salut, batrane dinamovist! Kipling era, doar ne-a impuiat capul cu el, toata copilaria, metaforelul de Topescu. Cred ca ai dreptate cu Munteanu, dar sa mai vedem. Trebuie sa admit ca nu se face performanta cu sentimentalisme, dar oricat de caini am fi, cinismul acestei mutari ne-a excedat pe multi!

waddy (42 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:19

Maimutoaia, ca de obicei, esti varza. Ma doare-n cot de parerea ta. Catalin a ramas la Dinamo pentru ca e unul dintre noi. Daca ai impresia ca a contat ce ai scris tu, te inseli amarnic. La pensie, bosorogule!

elle (550 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:22

acelasi subiect doua zile …cata plictiseala

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:24

Un dinamovist

esti un suporter prea cuminte.. or stii sefii cei mai bine dar pt cine? ( pt ei? pt echipa?)

cred ca putem judeca si noi o alba-neagra ca cea cu munteanu

PS: sefii sunt expusi criticilor in orice moment nu doar la sfarsitul perioadei de transferari..

waddy (42 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:28

Maimutoaia, de ce nu pleci la Dubai, cu Borcea? oate ramai pe-acolo, daca tot nu vrei sa te pensionezi! Mai creezi si pe la arabi vreo intreaga generatie de jurnalisti!

Bogdan_RD (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:31

Salutare tuturor care vor sa ma salute.Si pe tine Alex_poli te salut

orion (21 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:37

mujotutun,
Aud chestia asta pentru prima oara,turcii au fost paravan,nici tu nu crezi asta!
Danciulescu nu s-a acomodat in Turcia,crezi ca pleca de la un salariu turcesc pentru unul romanesc ?Atentie,pe vremea aceea nu exista jiji!
Imi amintesc ca la sfarsitul meciului Steaua-Dinamo=3-1(2),Danciulescu a fost felicitat de Lacatus,insa nu cred in povestea cu paravanul,asa ca pentru mine ghilimelele raman!

SUPER DINAMOVISTA (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:38

Elle ce mai faci?Mai esti pe acolo?

SUPER DINAMOVISTA (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:39

salutare Alex

SUPER DINAMOVISTA (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:42

Catallin Munteanu e un jucator bun si un mare caracter.E modest si la locul lui.Il admir si ma bucur ca s-a intors la Dinamo

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:46

Super D

hello
ai ajuns in america deja? 🙂

SUPER DINAMOVISTA (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:50

alex

maine dimineata

SUPER DINAMOVISTA (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:51

Alex

azi mai intru putin pt ca am treaba mai incolo.Si vreau sa urez tuturor amicilor de pe blog sarbatori fericite si numai bine.dar vad ca in afara de tine cam lipsesc.

genial american (327 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:55

@ super di

Bon Voyage!

SUPER DINAMOVISTA (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:58

genial

mersi.dar mi-e putin teama.Ai zis tu ca aeroportul din frankfurt nu e asa mare dar cred ca nu ai vrut sa ma sperii.Am inteles ca e imens.

SUPER DINAMOVISTA (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 12:59

genial

dar o sa ma descurc.stiu si engleza si franceza si voi intreba pana voi gasi ca am 3 ore intre avioane.

genial american (327 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 13:04

@ super di

Este MULT prea suficient timp…te vei descurca de minune…nu-mi fac griji…urasc distanta asta…

SUPER DINAMOVISTA (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 13:05

genial

ce ma sperie este faptul ca nu am pic de orientare.

genial american (327 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 13:07

@ super di…

Merg oameni la 80 de ani de la tara care nu au fost niciodata la Buc si tu iti faci griji? C’mon!!! A nimerit orbu’ Braila….

SUPER DINAMOVISTA (143 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 13:14

genial

am noroc ca am mai fost o data cu avionul in Franta si mai stiu cum se procedeaza

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 13:15

Super D

s-au tranferat toti

borcea e foartea activ in perioada asta 🙂

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 13:16

super D

si ramai acolo? 🙂

vezi ca-i plin de blay si ze kalanga .. 🙂

bibi (8 comentarii)  •  21 decembrie 2006, 13:16

PORCICA

Comentează