Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

A cincea întoarcere?

Ovidiu Ioaniţoaia mărturiseşte că, dacă ar fi în locul lui Viorel Hizo, nu s-ar grăbi să revină în Giuleşti

Răzvan Lucescu a absentat de la întrunirea de marţi a Consiliului de Administraţie al Rapidului, dar Viorel Hizo a fost văzut […]

miercuri, 13 decembrie 2006, 7:47

Ovidiu Ioaniţoaia mărturiseşte că, dacă ar fi în locul lui Viorel Hizo, nu s-ar grăbi să revină în Giuleşti

Răzvan Lucescu a absentat de la întrunirea de marţi a Consiliului de Administraţie al Rapidului, dar Viorel Hizo a fost văzut în aceeaşi zi la Pro Rapid. Dacă lipsa primului n-a intrigat, ştiut fiind că efectuează un stagiu de perfecţionare la Real Madrid, prezenţa celui de-al doilea a alimentat zvonul că el ar putea prelua echipa în cazul că Lucescu junior se va retrage ori va fi demis. Varianta cu Hizo e susţinută şi de amănuntul că, după reuniunea CA, actualul antrenor al Vasluiului s-a întreţinut într-un local bucureştean cu Grigore Sichitiu, directorul tehnic al giuleştenilor. Surse demne de crezare pretind că, însărcinat cu viitoarea campanie de transferări, Sichitiu s-ar fi consultat cu Hizo în privinţa jucătorilor care ar trebui luaţi sau cedaţi. Ceea ce, fireşte, a întărit zvonul de mai sus.

Altminteri, sigur că în fotbal e mereu loc pentru surprize, iar la Rapid, unde taie şi spînzură imprevizibilul Copos, mai mult decît la alte cluburi. Posibila reîntoarcere a lui Hizo, chit că ar fi a cincea, n-ar şoca socotind că acesta a dus Rapidul în 1994, după o pauză de 18 ani, în cupele europene. Atît însă, întrucît un nou come-back nu pare mişcarea cea mai indicată. Nu pentru că Hizo n-ar face faţă. Urcînd Vasluiul aproape miraculos în prima jumătate a clasamentului, a demonstrat că nu-i un tehnician depăşit, aşa cum, nedreptăţindu-l, îl mai consideră unii. Şi nici pentru că, sub contract cu Vasluiul pînă în vara viitoare, i s-ar interzice să plece. Probabil că Porumboiu şi Copos ar cădea pînă la urmă la înţelegere. Înainte de toate însă, apreciez că pentru Hizo n-ar fi bine. Asta în ideea că, dacă se va pune în continuare problema schimbării lui Răzvan Lucescu, în funcţie şi de scorul meciului de aseară dintre PSG şi PAO, atunci succesorul lui ar trebui să fie, ca suporterii să-i accepte şi eventualele eşecuri, un antrenor de acelaşi tip, de aceeaşi factură. Adică unul tînăr şi instruit, perceput ca modern. În genul, e o părere, nu o sugestie, lui Sabău ori, să zicem, al lui Ilie Dumitrescu. Oricăruia dintre aceştia, tribuna din Giuleşti şi Copos însuşi i-ar arăta răbdare. Cu Viorel Hizo însă, reprezentantul unei alte generaţii şi al altei şcoli, ar avea mai puţină sau chiar deloc. Tocmai deoarece s-ar cuveni să realizeze la ce se va expune, normal ar fi ca Hizo să rămînă la Vaslui. Nu că nu s-ar simţi foarte tentat de Rapid, ci pentru a evita riscurile unei moşteniri ce l-ar putea încovoia repede. De urmărit.

Comentarii (142)Adaugă comentariu

KANT (2 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 9:03

D-le Ioanitoaia, un articol bun incepe cu titlul (sau subtitlul).
D-voastra scrieti in subtitlu: „Ovidiu Ioaniţoaia mărturiseşte că, dacă ar fi în locul lui Viorel Hizo, nu s-ar grăbi să revină în Giuleşti”.
De ce folositi persoana a III-a referindu-va totusi la propria persoana ?
Aaaaa, cred ca m-am prins: stiindu-va o persoana publica si folosind pers. a III-a sunteti respectuos fata de propria d-voastra persoana (un mic autocompliment)
In al doilea rand, de ce MARTURISITI ca daca ati fi in locul lui Hizo…….
Ca sa va spun pe sleau: actul marturisirii presupune din capul locului o taina, care nu se vrea in prima instanta dezvaluita, ori sa inteleg de aici ca uneori va credeti Hizo, asa cum Andreea Marin se crede uneori Radulescu iar Banica – Elvis ?
Dumneavoastra, referitor la acest caz, nu aveti ce sa marturisiti, eventual Hizo ar putea sa o faca (ca doar el e cel implicat in discutie), dar, cum publicitatea se face la persoana III, ati ales-o si dumneavoastra, vorbind despre sine.

Cu respect, Halexandrion

ps. cred ca mai degraba sunteti de-formatorul unei de-generatii sau poate in-formatorul unei generatii (if you know what i mean)

~pamflet~

Robey (36 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 9:45

Sa ne traiesti PSG ca i-ai lasat pe pomanagii acasa!
😀 😀 😀

Il Muce sa ne traiesti 1000 de ani la Rapid si sa-i duci in B! 😀

andrei_sv (1 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 10:06

HIZO este un antrenor depasit.EL nu are cum sa faca performanta.DACA va veni tare inclin sa cred ca va spune ca jucatorii sunt nu stiu cum ,ca lotul e asa si pe dincolo si tre sa schimbe el ceva.INTRADEVAR trebuie ceva intariri dar nu sa aduca vreo doi,trei „copilasi de suflet” care nu au treaba cu acest joc.DIN TOATA INIMA MEA SPER SA RAMANA RAZVAN LUCESCU.

l3g0g0 (2 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 10:09

To Robey

JITA PROASTA SHI IMPUTITA CE ESTI, taci sa nu te aud!!!
spurcatule

assur (2 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 10:31

sunt de acord ca george copos a pus de multe ori inutil presiune pe razvan si pe jucatori. Insa, am impresia ca, de la o vreme, rapidului ii lipseste sufletul. jucatorii modesti, care puneau osul la treaba si au dus echipa in sferturile UEFA au devenit brusc o sleahta ametita de salariile celor de la steaua si care cer mai multi bani decat este cazul (vezi faza cu prima pentru locul al doilea). Nici pe departe nu sunt un admirator al lui copos [i nici rapidist nu sunt. Dar razvan lucescu a pierdut multe puncte pe mana lui. pentru ca s-a incapatanat sa-l joace pe maldarasanu, zicu si altii. iar sistemul lui cu 3 fundasi a fost falimentar, cu sapunaru, maftei si rada pe dinafara, nesustinuti de un badoi plictisit de atatea meciuri jucate si un karamian cu gandul in alta parte. In primul rand mentalitatea jucatorilor trebuie schimbata, apoi a lui copos si chiar a lui lucescu, pentru ca razvan de multe ori pozeaza in victima, in loc sa lupte. Ai dreptate, nea ovi, cu hizo. Dar Rapidului ii trebuie ceva mai mult decât razvan. Greu, greu de gasit

mujotutun (312 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 10:59

R. Lucescu nu este un antrenor bun, oricat s-ar „perfectiona” el pe la Madrid ori aiurea. Numai faptul ca a insistat atat pentru plafonatul de Griffith spune tot. Asa ca, sa ramana la Rapid. Hizo ar trebui sa vina la Steaua. La Rapid ar mai putea veni Dan „Bursuc” Petrescu, sa mai pupe o data culorile albisinii. Copos este cea mai nerusinata specie romaneasca all time; locul lui, intr-un stat civilizat, ar fi la un penitenciar de medie-securitate.
Articolul dlui Ioanitoaia este unul dintr-o lunga serie; speram sa le vedem pe toate, la un moment dat, stranse intr-un volum, ca-i la moda. Luandu-l in mana, nu ne vom putea retine o exclamatie: „operele lui Ioanitoaia!” Autograful inclus pe primele 69 de volume bibliofile, pe hartie de orez, legate in piele ruseasca si numerotate, ilustrate in sanguina de Mierla.
@assur: subscriu in totalitate!

elle (550 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:00

mujotutun Says:

December 14th, 2006 at 10:59 am
aia ca operele lui ianitoaia….e maxima!!!!!!

mujotutun (312 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:14

Semnele de intrebare, pe care prost educatii jucatori ai Rapidului si le pun dupa PSG – Panathinaikos, isi aveau rostul dupa fiecare egal tampit pe care l-au facut in grupele UEFA. Dar, deh, cand Razvanel afirma destins, dupa fiecare partida, ca nu a fost un meci decisiv, ce sa pretinzi? In fiecare din acele meciuri ar fi putut iesi invingatori (ce-i drept si contrariul era posibil). Dar, asa cum spunea un marginit, mai bine pierdeau la Tel Aviv si bateau apoi pe Mlada – acum erau calificati! decat sa aiba aceasta satisfactie masochista ca sunt neinvinsi! Iar asta li se trage numai si numai de la conducerea acestui gnom care este Razvan Lucescu, un portar jalnic si un antrenor submediocru. Camaraderia sa factice cu jucatorii este o unealta perversa, total opusa performantei. Imi cer scuze, dar omul mi se pare absolut detestabil. Pentru el fularul si nodul cravatei sunt paragonul macismului fotbalistic; ce mai vreti?

geo (1 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:32

si uite asa ramasera ciorile in afara europei.Uraaaaaaaaaaaaa,Uraaaaaaaaaaaaaa!
Forza STEAUA!

pastelatu (73 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:36

e degeaba ca si asa nu face nimic nici dinamo nici steaua……..

pastelatu (73 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:37

steaua prinde un ajax si s-a lins pe bot becali

fotbalul din rom e inca o mare cloaca puturoasa

arthur (7 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:37

ilie dumitrescu la rapid?e o gluma nu?
daca pleaca razvan,doar sabau ar trebui sa vina.sau boloni,desi slabe sanse.
nu-i nimic ca rapid a iesit din uefa,si-asa e competitie de mana a 2_a,mai bine concentare in campionat si locul2 !

forzza poli

forzza rapid

arthur (7 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:39

@mujotutun —iti placea sabau ca jucator?

pastelatu (73 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:41

sabau a facut lucruri bune pentru rapid.
ar trebui sa vina la rapid
si lucescu la poli

mytouche (23 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:52

In primavara, cind rapidul a batut pe HamburgSV …….un mare „roman” Niculae, jucator la rapid ……… fiind in piatza Univ. de bucurie ……. a inceput sa’si manifeste „dragul” pentru ekipele romanesti, in speta pentru Steaua, ce urma sa joace cu Betis …….. in direct la TV cu „muie steaua, muie steaua ….” asa ca, eu fiind doar un simplu suporter stelist ……….. nu spun ca ma bucur, dar uneori trebuie sa mai si platesti …………… Rapidul ramine demonstratia frustrarii, pomenind ca mari realizari, marile egaluri …. in primavara cu Steaua …. iar acum cu marile ekipe Mlada si Hapoel ……. si vezi Doamne este nedrept sa iesi neinvinsa din competitzii ……………. PENIBILILOR!!!

arthur (7 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 11:58

@touche:cam ce-ati facut voi in CL ,atat a facut si rapid in uefa.
e adevarat ca nu e aceeasi competie,dar nu mi-e jena nici cu steaua cu o carutza degoluri acasa in CL,ca sa nu mai zic ce bulan ati avut cu arbitru ceh….nici o frustrare?

DanTheMan (7 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 12:05

mmujoTu(-ti)un ciobanel… says :

„…Hizo ar trebui sa vina la Steaua. La Rapid ar mai putea veni Dan “Bursuc” Petrescu, sa mai pupe o data culorile albisinii. Copos este cea mai nerusinata specie romaneasca all time; locul lui, intr-un stat civilizat, ar fi la un penitenciar de medie-securitate.
Articolul dlui Ioanitoaia este unul dintr-o lunga serie; speram sa le vedem pe toate, la un moment dat, stranse intr-un volum, ca-i la moda. Luandu-l in mana…”

Mai bibicule, ce sa spun…pertinente pareri mai behai!
Te roade pe tine de Rapid cand steaua ta … vai de mama ei!
Nu-ti cade bine clasamentul ciobanului jijel care-l plaseaza voiniceste pe mimi al doilea, in dosul cozii lui borcica?!
Intr-un stat (si mai) civilizat, locul ciobanului si al celor ca el ar fi in carantina ca sa nu-si mai poata raspandi intr-o veselie virusii: incultura, prostul gust ridicat la rang de virtute alaturi de falsa credinta populista, prosperitatea castigata in dezgustul legii si tupeul ordinar al unuia gresit perceput ca detinator de ‘cojones’ …

„…Semnele de intrebare, pe care prost educatii jucatori ai Rapidului ”

Probabil stii tu ceva considerand ca jucatorii de fotbal ai stelei sunt re -cunoscuti(sic) pentru educatia aleasa, de buna calitate pe care o etaleaza in toate ocaziile… atat doar, ei saracii incearca sa-si educe si conducatorii, dar nu reusesc!

„…Razvan Lucescu, un portar jalnic si un antrenor submediocru. Camaraderia sa factice cu jucatorii este o unealta perversa, total opusa performantei. Imi cer scuze, dar omul mi se pare absolut detestabil. Pentru el fularul si nodul cravatei sunt paragonul macismului fotbalistic; ce mai vreti?…”

Hmmm… unealta, uneltire, uneltitori…de ce sa-ti mai ceri si scuze?!
Un pic de venin picurat cu destula rautate in gradina competitorului face bine in orice ocazie nu-i asha??
‘Portar jalnic, antrenor submediocru’ – tu ori ai ceva personal cu omul, ori esti urat, stramb, prost imbracat si faci parte din fenomen unde probabil ai fost nedreptatit vreodata…

Bref, serios vorbind, este evident ca te cam doare asa ca ar trebui sa te mai tratezi si tu din cand in cand!

S’auzim de bine!

mytouche (23 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 12:22

@arthur
Nu mai faceti voi comparatii intre Lyon – Real si Mlada – Hapoel …………. daca te’ai uitat la meciurile stelei cu Lyon si Real din Ghencea ……… la finalul ambelor meciuri, suporterii stelei au aplaudat victoriile celor doua ekipe ……….. victorii absolut de necontestat, ceea ce voi nu stiti sa faceti niciodata, indiferent cine va bate ………….. NOI stiam si VOI stiati ca Realul si Lyonul erau mult peste Steaua la acea vreme …….. Steaua joaca foarte bine in deplasare si s’a demonstrat si la Real si la Lyon ………. ca Steaua poate juca si bine, este doar kestie de mentalitate ……… iar Steaua a avut marele ghinion, dar intr;un fel si noroc, sa joace cu ekipe de super top …….. doar grupa Chelsea, Barcelona si Bremen, puteau concura cu grupa stelei …………. numai inconstientzi ca unii suporteri de la alte ekipe, puteau afirma ca Rapid sau Dinamo puteau bate cele doua ekipe ……………… HAPOEL si MLADA sint ekipele ce v’au scos din UEFA nu REAL SAU LYON ……… asta’i diferentza ……………. si da …… am avut „bulan” cu arbitrii ………. dar intr’un final oricum nu conta.
Rapidul s’a batut singura, nu arbitrii, nu dinamo, nu steaua sint vinovate ……….. il injurati pe copos, uitatzi in skimb ca a cumparat exact jucatorii cerutzi de luce ………… unde’s performantele?
…stiu, acum uefa nu mai este importanta, este o cupa de doi lei ……………. la anul……..

arthur (7 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 12:42

ai vazut steua-rapid?ati fost mai buni?aaa,a fost ghinion?ce tot vorbim cand voi n-ati mai batut rapidul de cativa ani!!!
aa,meciurile din campionat sint altceva decit uefa?
hai sa vedem daca real+lyon trec de optimi@!
right,real+lyon nu e mlada,dar in momentul in care treci in jumatea adversa/o data la 30 min nu ti-e jena de echipa ta??si joci acasa!
cea mai mica posesie din liga!!!
in deplasare ati fost zmei cand meciul nu mai conta!

mytouche (23 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 12:52

La Real nu mai conta??
La Kiev nu mai conta?
Okay, imbatatzi;va voi cu apa rece, Steaua nu a mai batut rapidul ……… si ca nu merita Steaua sa mearga in semifinala ………… dar Rapidul cu ce merita sa mearga in semifinala? Repet, nu Steaua, nu dinamo, nu timisoara sau arbitrii sint de vina pentru jocurile voastre jalnice din UEFA……….. ci atmosfera de rahat de la club.
Si voi cu Mlada ce ati facut acasa? Putea fi 3-0 pentru Mlada din prima repriza……………. nu seamana meci cu meci si ekipa cu ekipa ………… asta este, anul asta rapidul sta acasa ….. Steaua este pentru a treia oara consecutiv in primavara europeana …………. dar ai dreptate, Steaua nu a batut pe rapid de ani buni ……….. doar asta conteaza pentru moralul vostru, imbatatzi’va in continuare ………….

mytouche (23 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 13:01

Si mi’am adus aminte.
Nu rapidul este clubul acela ce isi imbiba terenul cu apa pina la refuz, doar ca sa incurce ekipa ce vine sa joace cu voi pe teren propriu?? Ca vezi Doamne, voi sintetzi delfini si zburatzi pe terenul ala imbibat ca buretele……………… JALNICI

Ballack (6 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 13:39

Nu mai aberati..Hizo s-a dus sa trateze transferul a 3 jucatori de la Rapid la Vaslui,nu stiu de unde ati inventat acele surse demne de incredere,dar sunteti jalnici!!!

catalin (3 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 13:40

imi este scarba de aceste asa zise ziare de sport.la noi,cum nu merge bine o e chipa cateva jocuri,cum incepeti sa demisionati antrenori.snteti niste handicapati,asta nu e ziar de sport,e un ziar de scandal.bai ioanitoaia esti o nulitate,pe tine nu te intereseaza decat sa faci valva.nu ai pic de caracter.dupa ce ca esti urat,ca asa te-ai nascut,mai esti si urat sufleteste.in tara asta,noi nu avem presa sportiva si nici gazetari

mujotutun (312 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 13:46

@arthur: muream dupa Sabau ca jucator si mi-am muscat pumnii de fiecare data cand a rata un turneu final!
@DanTheMan: poti spune ce doresti despre mine, daca vrei sa stii cu adevarat, chiar resimt o frustrare ca acest personaj, Razvan Lucescu, cu merite intrutotul discutabile, are astfel de posibilitati sfidatoare – acompaniate de prostul gust al toapei funciare „care este”, din pacate. Altminteri, ce cusur poti sa-mi gasesti? Fii rezonabil, respecta faptele brute, adicatelea realitatea. Cat despre „behaiala” mea, macar ca nu mi-o contest (sufar de sinuzita cronica), ai o perceptie total gresita, poate din cauza aparitiei tale foarte recente pe blog; eu marai sau cel mult latru, ma feresc sa musc, caci deh, dac-oi fi turbat? macar atata constiinta mai am si eu. Cu alte cuvinte sunt „caine” (Epicuri de grege canis!!!) si rosu-n cerul gurii! Asa ca, „Dante” man, ai cam luat-o pe aratura si ai dat cu bata-n balta – ca sa nu zic nimic de mucii-n fasole! Cred ca puteai mai mult!

mujotutun (312 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 13:49

@DanTheMan: Zicerile cu „ciobanel” si „steaua ta” te discrediteaza complet. Mergi pe blogul Cooperatiei de Consum, acolo gasesti interlocutori de nivelul tau. Succes!

arthur (7 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 14:09

@catalin:ce vrei de la acesti (-b)oieri ai scrisului?

Alex (60 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 14:15

HIzo la Rapid iar? De ce sa se chinuie? Stie prea bine ca in vara, iar il da afara Copos

Alex (60 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 14:16

catalin: asta e presa din ziua de azi…si gsp e exemplul sportiv

gaby (1 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 14:19

hizo e cel mai bun antrenor din divizia a si nu cred ca e deloc depasit .m-as bucura sa vina si sa duca rapidul in champions league.hai rapid

mytouche (23 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 14:27

@Arthureee
Din nefericire, nicio ekipa din Romania nu se poate lauda cu actionari, ori patroni de prima clasa …….
La Rapid un comunist din fosta nomenclatura
La Dinamo o haita de dubiosi
La Steaua un al ciudat
La Timisoara, alta aberatie …… craiova, cluj, petrosani, panduri, etc etc etc …………… poate doar la Galati sa fie ceva mai serios …….. dar indienii aia dau doua parale pe forbal si club.

O tot frecatzi cu „oieri” „ciobani” etc etc …………. dar nenicule, „oierul” ala nu are nicio vina pentru prestatzia voastra jenanta din UEFA …………. eu personal nu ma dau in vint dupa jiji ……… pe mine ekipa ma intereseaza sa mearga bine si nu spun ca merge bine, dar exista dorinta de a investi serios in fotbal ……. acum asteptam si rezultatele.
La Rapid s’a facut prea mare tam-tam pe ce o sa fie …… fara sa se ia in considerare CE ESTE ………. usurintza cu care luce spunea „nu am jucat rau, am avut ghinionm dar nu am pierdut si nu este un meci decisiv” …………. intr’un fel a avut dreptate, meciul decisiv pentru luce si rapid a fost cel PSG – PAOK ………….. numai ca a calculat gresit ………. stia ca o sa stea ultima etapa ……… trebuia sa ia toate punctele din meciurile de acasa ……….. nu sa va laudatzi aici si sa plingetzi ca milogii ca nu meritatzi, in definitiv nu ati pierdut niciun meci ………….

mujotutun (312 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 14:34

Hizo e cel mai tutun!

riki_faq (158 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 14:40

@mytouche cuvantul cel mai important la noi in fotbal este „daca”.

pecos (3 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 15:45

linistiti-va!

am citit adineauri pe internet; ziarul AS din madrid il da pe hizo ca viitor antrenor al lui REAL…

nu cred ca va ajunge la rapid…

pecos (3 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 15:46

cica Capello e dorit de inter milano si va pleca sigur…

hizo este pe o lista largita a lui real…

pecos (3 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 15:48

am uitat sa mentionez ca hizo este dorit de liceul teoretic REAL din madrid pt postul de administrator la fosile de dinozauri…

Felician (1 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 15:52

George Copos, asta esti:
Berlusconi din Giulesti
Si cu Hizo la echipa
Nici de Milan nu ni-e frica!

DanTheMan (7 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 16:15

@mujotutun :

din pacate timpul nu ma lasa sa-ti dau replica asa cum se cuvine.
un singur lucru pot sa-ti spun : daca mi-as fi dat seama ca esti caine
rosu nici nu m-as mai fi obosit sa-ti scriu.

in alta ordine de idei, sper sa bata dinamo diseara totusi.
pentru blazon, puncte si Romania.

in alta ordine de idei, domnia ta nu respecti faptele brute atunci cand spui ca meritele lui Razvan sunt discutabile?! asta inseamna stupiditate sau rea intentie…
intrucat asa cum am declarat mai sus, apreciez rasa canina – am acasa un german shepperd de toata frumusetea caruia ii apreciez mai presus de toate inteligenta, vreau sa cred ca e doar rea intentie…

Si, apropos, n-ai vrea sa vezi cat de mult pot!

Indiferent ca va fi Razvan in continuare sau va veni un altul :
Hai Rapid!
1923 s-a nascut un mit!

adrian (20 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 16:18

ce mit mai fratilor ca va stie lumea drept ABBA.
si ca sa stabilim clar situatia, pana la inffintarea lui Dinamo si a stelei nu v-a oprit nimeni sa luati titluri. la voi primul a fost in 60 si ceva

DanTheMan (7 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 16:19

@mujotutun :

… intr-a 3-a ordine de idei :
chestia cu discreditarea este depasita!
nu ai ceva argumente cu care sa combati?

DanTheMan (7 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 16:26

@adrian :

ce situatie stabilesti tu clar aici???
in ziua de azi ordinele nu mai vin de sus…

gata ca am trb

adrian (20 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 16:27

dane nu e vb de ordine dar revenitzi-va la realitate. un an bun in europa nu va face echipa mare.
voi sunteti echipa de traditie datorita varstei nu a performantelor.

CIPrI (33 comentarii)  •  14 decembrie 2006, 18:57

Daca ramane in continuare Razvan,ati „pus-o” stelistilor!Pariu ca iesim pe locul 2…mai vorbim la vara daca nu ma credeti!

Comentează