Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Numai oboseala?

Ovidiu Ioaniţoaia observă că, deşi se consideră la capătul puterilor, Steaua şi Rapid au jucat mai bine finalurile de meci

Nu mai contenim să discutăm, ba şi să ne lamentăm, pe tema oboselii acumulate de „europenele” noastre. Steaua şi, într-o […]

vineri, 24 noiembrie 2006, 9:00

Ovidiu Ioaniţoaia observă că, deşi se consideră la capătul puterilor, Steaua şi Rapid au jucat mai bine finalurile de meci

Nu mai contenim să discutăm, ba şi să ne lamentăm, pe tema oboselii acumulate de „europenele” noastre. Steaua şi, într-o măsură mai mică, Rapid fredonează acest refren atunci cînd încearcă să scuze distanţa ce le desparte de Dinamo în Liga I. Pînă la un punct, trebuie să le dăm dreptate, chit că nu le încălzeşte, deoarece un titlu de campioană se obţine, la noi şi pretutindeni, cu victorii, nu cu justificări. Cazul Stelei e cel mai elocvent din moment ce, unde-i statistică nu-i tocmeală, trupa din Ghencea a susţinut pe parcursul ultimelor 3 sezoane mai multe meciuri în cupele europene, 39, decît oricare dintre formaţiile antrenate într-o competiţie de rang continental. Cum de fiecare dată a reuşit să prindă primăvara, performanţă fără precedent pentru fotbalul românesc, meritele Stelei nu pot fi ignorate. Ca şi, fireşte, argumentele ei că, solicitaţi de un program infernal, Dică şi compania simt mai degrabă nevoia să se relaxeze decît să bată mingea. Fiind şi ei oameni, nu roboţi. Într-un fel, aşa stau lucrurile, deşi nu identic, şi cu Rapid, care a realizat în stagiunea precedentă, devenind sfertfinalistă a Cupei UEFA, cel mai lung parcurs internaţional din istoria sa.

Plecînd de aici, surprinde însă un element menit să pună sub semnul întrebării, dacă nu şi să contrazică, atît de vehiculata teorie a oboselii. În meciurile cu Dinamo Kiev şi, respectiv, cu Mlada Boleslav, Steaua şi Rapid au jucat mai bine, evident mai bine, în reprizele secunde. Au început şovăitor şi s-au văzut conduse, dar au revenit energic după pauză, dovedind o prospeţime şi o forţă greu de explicat, chiar imposibil, în raport cu două garnituri despre care se presupunea c-ar fi stoarse de vlagă. Ce să deducem din asta? Că echipele noastre, inclusiv cele exponenţiale, au totuşi mai puţine dificultăţi de natură fizică decît reclamă. Cusurul trebuie căutat în altă parte. Nu picioarele şi plămînii le lasă pe ele, ci concentrarea. Iar lipsa acesteia se plăteşte de regulă foarte scump.

 

Comentarii (69)Adaugă comentariu

FlorinDS (9 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:20

dle ovidiu, si lipsa concentrarii se datoreaza tot oboselii, insa celei psihice si nu fizice.

vizi (71 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:21

Nu se poate! nimeni nu are nimic de obiectat?
Ioanitoaia esti genial, nimeni nu te contrazice sau aproba.
asta ne spune ca ai dreptate de data asta

gogu (12 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:21

poate si concentrarea. de vina e si afptul ca in campionat nu e destula competitzie din partea echipelor mici.

uitati-va le englezi: Chelsea, Manchester tremura cand joaca cu ultimele clasate. la noi daca mai misca aia ceva, le dau arbitrii in cap :dinamo la jiul, steaua la Arges etc….

Plus ca unii jucatori au un tratament prefrentzial de la arbitrii, mai au putzin si le baga fluierul pe gat. in rest sa dea d-zeu sa ne calificam la nationala desi e f. f. putzin probabil.

Re Quired (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:21

Aha…
Deci articolul asta merge la „Din Putzul Gandirii”?

hegemonia (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:22

sunt roman si vrea ca dinamo sa se califice,
dar am tipat de bucurie la golul belgienilor. de ce?
cu o victorie era calificata matematic , numai punea osul in urmatoarele 2 meciuri in Europa, s-ar fi concentrat pe campionat
acum sa urmariti in aceste 4 etape evolutia lui dinamo
Cine pune pariu cu mine ca dintre cele 3 europene dinamo va pierde cele mai multe puncte?
se va relansa campionatul.
sper din inima sa-si asigure calificarea , dar la englezi in ultimul meci.

vizi (71 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:26

Ma-m razgindit. vrti sa spuneti ca echipele nu au vacanta de vara si de iarna, pentuca tot faceti referire la ” trei ani” ai stelei in Europa.
Nu, mentalitatea este de vina

Tavi (30 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:27

Domnule Ioanitoatoaia,

Problema jucatorilor nostri nu este concentrarea, mai ales in meciurile de cupe europene. Problema fotbalistilor romani, sta in teama de a pierde putinul. Noi nu avem curajul sa tintim varf, ne este teama sa nu oierdem totul, de aceea riscam foarte putin. Jucatorii nostri, joaca cel mai bine, la 0-1 nu la 0-0. Pentru ca la 0-1 nu mai este nimic de pierdut. La 0-1, fotbalistul roman devine competitiv. La 0-0, el este doar un cerber, care stie numai sa apere egalul, fara a ataca in cautarea victoriei. Fotbalul romanesc are nevoie de specialisti in psihologie, oameni care sa ii motiveze pe acesti jucatori, sa ii faca sa inteleaga ca pot fi cei mai buni.
Ar mai fi multe de spus, va las insa pe dumneavoastra sa o faceti.
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com
PS. Daca va uita, in trecut pe aces blog, am abordat de nenumarate ori acest aspect al problemei. Din pacate insa, asa cum ii scriam si Mariei astazi, conducatorii fotbalului romanesc ignora acest aspect.

Real Sport Romania (59 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:28

ignorantii … de la Whiskas ti se trage mai aghiutza .. stiti ca sportu e pt toti, nu numa pt cei egali intre egali, nu?

http://real-sport.blogspot.com/

Burlaku’ (23 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:30

Tataitzu Ovidiu, nu am nimic de obiectat, de comentat. Nu am nici un cuvant sa iti adresez si nu astept nici un raspuns de la matale.
Inchei cu un respect proportional cu acela pe care l-ai avut matale cand
i-ai calificat drept prosti si beti pe cei care ti-au scris data trecuta si cu care nu aveai ce sa vorbesti. Tine-o asa, ca-i bine!

chelseaboy_nyku (36 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:33

tre sa se obisnuiasca cu multe meciurii…in anglia de exemplu nu am auzit niciodata sa se planga vreo echipa ca e obosita si nu ma refer doar la man utd chelsea arsenal sau liverpool…ca o sa spuneti ca ele sunt obisnuite cu ritmul asta….dar nu auzi nici o echipa sa spuna ca e obosita….in fine trageti tare,,,,numai asa o sa faceti performanta draga rapid.steaua si catei 🙂

silviu (237 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:34

Pt. hegemonia: si eu cred ca Dinamo va incepe sa aiba probleme in campionat!

chelseaboy_nyku (36 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:37

silviu…apropo de „hegemonia stelei” de ce se ascunde MM-uu acum?? la rau numai sare in fata…ce-ti sunt si oamenii…si daca ne gandim bine nici nu e asa de rau pt steaua :))

Pau_Gasol (13 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:38

ce???????

silviu (237 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:40

Va salut domnul Ovidiu:
Eu cred ca este vorba de oboseala psihica!
Cred ca ar trebui un psiholog la echipe!

silviu (237 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:42

MM-ul ar trebui sa angajeze un psiholog bun, nu sa mai faca el si pe psihologul si pe scouterul, ca nu stiu cat de bun este!

zloty (23 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:43

ar putea fi si asta steaua pana acuma a jucat cat intr-un intreg campionat,dara repet asta nu e o scuza ,daca ar fi obositi nar trebui sa intre in teren ci schimbati in schimb la steaua gigel coman,nicolita ,oprita lovin joaca si ca niste cizme si se pare ca nimic nu poate sai scoata din primu 11

The Coach (41 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:44

Stimate Domnule ,
In Teoria si Metodica Antrenamentului Sportiv se precizeaza ca nu antrenamentul sportiv e greu cat refacerea dupa efort.Valabil pentru orice activitate.Echipele indiferent de specialitatea sportiva ar trebui sa aiba la modul ideal programe de recuperare fizica activa si pasiva la cel mai inalt nivel.Precizez programe in care sa se stabileasca durata optima de recuperare:masajul sportiv si recuperator,preparator fizic de specialitate.Dar dupa cum se vede echipele nu au bani sa plateasca specialisti.Un masaj bun dreneaza acidul lactic din musculatura.O sedinta de natatie dezvolta capacitatea anaeroba.Dar sunt oare antrenorii capabili de astfel de programe standardizate ?Maseurii sunt buni ?Nu sunt luati dupa cumetrii ?Dar Doctorii ?Daca o echipa e super-antrenata sau iesita din forma e clar vina celor care se implica in recuperarea dupa efort.Exista norme, profanii nu le inteleg.Cele bune.

doru (4 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:55

Forza Rapid

andreiut (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 21:58

Dl. Ioanitoaia are dreptate. Oboseala exista, va mai exista, este incontestabila, dar nu este unica. Mai exista si alti factori: accidentari, lipsa de inspiratie la schimbari, etc. Adaugati voi.

REBU (31 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 22:04

Asta-i scuza,nu tocmeala
Mai ales bine platit
Ma ia lumea la poceala?…
Ma scuzati sunt obosit! 😉

Robert (10 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 22:06

NU am cu ce sa contrzic sau sa aprob acest articol si doar din faptul ca ceea ce dumneavoastra ati spus este atat de usor vizibil. Sustinator al Rapidului pot spun ca echipa s-a vazut prea devreme calificata poate inca de la tragerile la sorti… cred totusi ca sevor califica si cred cu tarie ca acum s-au trezit cu-adevarat. Steaua lafel dupa victoria de la Kiev deja se gandea ca este o adevarata fortza si ca are toate sansele sa ajunga in Champions league in primavara…si asa mai departe. Romanii sunt facuti de-asa masura incat nu vor gasi niciodata un echilibru …dc acum cativa ani se gandeau ca orice meci in Europa inseamna o noua infrangere si nu le prea pasa pt ca „doar suntem din Romania nu avem conditii , nu ne putem compara cu Vestul” apoi au aparut victoriile si ne-am gandit ca nu putem fi invinsi chiar Realul e o echipa de care Steaua poate trece cu destula usurinta. AVEM NEVOIE DE ECHILIBRU SI DE O MINTE PUTERNICA POATE PUTIN NEMTEASCA…..BAFTA TUTUROR ECHIPELOR ROMANESTI IN EUROPA!!!

silviu (237 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 22:10

Pt. Chelseaboy:

Eu cred ca se va relansa campionatul si Dinamo poate sa-l piarda daca nu face niste achizitii super in iarna! Va veni si la ei oboseala, daca isi propun ceva serios in Europa!
Nu uitati ca atacul lui Dinamo are cam 100 de ani (toti 3 insumati), cat poate sa mai tina…

ovidiu.ioanitoaia (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 22:24

Avand in vedere ca articolul meu iese seara si mai ales azi vineri am motive sa cred ca unii trag putin la masea inainte sa comenteze ce scriu eu.Iar unii sunt mai saraci cu duhul.Deocamdata eu sunt aici si voi unde sunteti fiecare.

tandd (79 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 22:31

Mai degraba subtzirimea loturilor creeaza aceste probleme,ptr ca rezervele nu se ridica la valoarea titularilor

tandd (79 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 22:33

PS.relansarea campionatului e sperantza unora,dar dupa mine indiferent de ce spun unii shi altzii,campionatul e jucat,nu ca nu ar mai pierde dinamo ci ptr ca shi steaua shi rapid vor mai pierde

andreiut (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 22:34

Dle. Ioanitoaia,
Revenirea trebuie sa aiba loc imediat dupa efortul propriu-zis (antrenament/meci), cand sportivii sunt incalziti.
Timpul de recuperare este foarte important si ajuta la:
 Mentinerea mobilitatii articulare.
 Ajuta inlaturarea accidului lactic acumulat in muschi.
 Previne stocarea sanguine.
 Ajuta transferul caldurii catre muschii care nu au fost implicati in actiune.
 Revenirea organizmului la starea normala.

Aceasta revenire este foarte importanta mai ales in perioada in care echipa va avea de jucat cateva meciuri intr-o perioada scurta de timp.

Credeti ca echipa Steaua cunoaste aceste lucruri elementare? S-ar zice ca nu…

Tavi (30 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 22:36

Domnule Ioanitoaia,

e trist sa constat ca singura postare pe care ati facut-o astazi pe acest blog, se adreseaza celor care aleg sa va jigneasca, raspunzandu-le intr-un mod nu tocmai elegant. Referitor la fraza: „deocamdata eu sunt aici si voi unde sunteti fiecare”, reiese din ea un soi de aroganta si de lipsa de respect fata de noi utilizatorii acestui blog, ceva de genul – deocamdata eu sunt cine sunt iar voi nu sunteti decat niste ratati care nu au nimic altceva de facut decat sa ma injure pe mine. Consider blog-ul ca fiind o modalitate de dialog rapid intre noi cititorii si dumneavoastra ziaristii, ori dumneavoastra numai de dialog nu pareti a va ocupa pe acest blog. Pacat. Daca nu sunteti interesat de un dialog cu noi, nu credeti ca ar fi mai corect sa va retrageti din blogosfera, scutindu-ne in acest mod pe noi de la a mai posta opinii la care nu veti raspunde niciodata si scapand si dumneavoastra in acest mod de criticile unora dintre noi?
Subliniez ca nu sunt deloc de acord cu limbajul unora dintre blogisti, asa cum nu pot sa fiu deloc de acord cu modalitatea de abordare a domnului Ioanitoaia.
Cu regret
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com

silviu (237 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 22:49

tandd cam ai dreptate…
Daca patronii nu scot ceva banuti de la tescherea sa faca niste achiziti ca lumea, degeaba…
Trebuie sa aduca si jucatori de clasa, nu doar sa fie la numar! Nu e suficient doar sa ai lot numeros…trebuie sa fie si buni!

bogdanlebu (9 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 23:09

au inceput sa arate ca echipele mature… doar au inceput

Robert (10 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 23:10

astept cat mai multe fete pe bloguri sa aflam si parerile lor si de ce fotbalistii in ultimul timp sunt tot mai obositi…. :)) si atat de putin creativi!!!

anishkaya (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 23:30

Domnul Ioanitoaia de ce incercati sa-i scoateti basma curata pe stelisti si rapidisti?In ordinea preferintelor desigur…Problema lor e,evident,pregatirea jocurilor…Meticulosii antrenori uita ca calculele de pe hartie nu se prea potrivesc cu realitatea,si sunt luati prin surprindere de tactica adversarului!Asa explic eu slabele reprize de inceput…si nu le mai plangeti de mila ca de trei ani au 39 de partide europene!Cati (zeci de) ani are Maldini pe langa Dica in competitii interne si internatiionale si la ce nivel joaca?Si vorbiti de relaxare si apoi aveti pretentii sa le tinem pasul acestor PROFESIONISTI?Sa se relaxeze pe sumele enorme pe care le primesc?La care ceilalti sportivi abia viseza?…

anishkaya (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 23:32

Robert esti multumit cu un raspuns de la o fata?Citeste-l mai sus…:D

thirst (9 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 23:32

eu as emite o opinie simpla, pe care eu unul chiar cred ca o aplica dinamo si rapid. a nu se interpreta, nu vad nimic rau in ceea ce voi scrie.
eu nu cred ca dinamo sau rapid sunt obosite, ci cred ca pentru ei cupele europene sunt pe planul 2. in acest moment, miza campionatului este uriasa. iar ca sa ajungi pe acele prime doua locuri la finalul campionatului trebuie sa fii constant, concentrat si in forma fizica in ceea ce priveste campionatul. steaua fiind angrenata in UCL, e clar ca oboseala isi spune cuvantul. iar pentru primul an si pt grupa din care a facut parte, eu zic ca s-a iesit onorabil. dar la sfarsitul campionatului, dinamo si rapid vor lua potul pentru urmatoarea editie de UCL. steaua va fii deja consumata, nu cred ca va putea tine pasul. iar acele 2 locuri inseamna multi bani si jucatori vanduti (cu siguranta dinamo va vinde iar toata echipa).
nu spun ca este ceva corect sau incorect. dar cred ca valoare vom avea cand vom fii in stare sa gandim ca acei bani pe care ii da uefa trebuie mereu reinvestiti, sa fii capabil sa tii pasul pe ambele fronturi. hai nu sa fie un lot care sa-ti permita sa ai 2 echipe, dar macar banca de rezerve sa faca oricand fata valorii titularilor. iar aici cred ca a gresit steaua. o evaluare corecta a castigurilor din UCL, trebuia sa ii puna pe ganduri si sa bage macar jumatate din suma pe care oricum o incasa din participare, in achizitia de jucatori. asta creea concurenta si implicit atitudine pe ambele fronturi. ceea ce nu s-a demonstrat. ca este greseala de management sau nu, nu sunt in masura sa judec. dar este o greseala din care steaua va pierde mult. iar dinamo si rapidul vor trebui sa invete.

multumesc

xxx (5 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 0:00

Din pacate ne scaldam in mediocritate,campionatul nostru este slabut si viciat. Ne pleaca dincolo jucatori ca Ogararu,Daniel Niculae etc si vin de-al de Blay,Carlos,Saban si alti obscuri…eu zic ca in ultimii ani ne-am autodepasit. Steaua a meritat calificarea mai ales datorita acelui incredibil 4-1 de la Kiev(care pling acum ptr un gol anulat…penibili), Rapid inca are sanse,cel putin nu s-a facut de ris ca PSG,pacat de Dinamo care a jucat bine insa Galamaz l-a confindat pe belgian cu sticla de Whiskey…daca avea putina minte ii dadea drumul mai repede…
Desi tin cu Poli,bafta tuturor!

silviu (237 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 0:01

Pt. Thirst:
Nu cred ca banii pe care i-a luat Steaua din UCL sunt suficienti pt. a aduce jucatori de mare valoare!
Si daca totusi faci efort financiar si aduci jucatori valorosi cu ce le platesti salariile f. mari pe care le cer? Or sa vrea si ceilalti, care-s mai putin valorosi salarii f. mari!
Iti trebuie o mare putere financiara! Problema e ca cluburile mari (V. Real Madrid ) fac venituri bunicele din vanzarea a tot felul de suveniruri cu sigla clubului, din reclame, etc.
Am vazut ca si Steaua si Dinamo incearca asta, dar la noi nu prea merge…

silviu (237 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 0:05

A si era sa uit:
Mai si vand 1-2 jucatori f. valorosi, si isi rotunjesc bine bugetul, dar problema e ca cei care le iau locul sunt sau devin la fel de valorosi!
aici ar trebui vazute situatiile cluburilor de copii si juniori la marile echipe!
La noi oare cum e?
Cred ca am deviat un pic de la subiect!

UNI_KUL (2 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 0:11

Intradevar exista o lipsa de concentrare …poate fi devina si oboseala…dar steaua , dinamo si rapid…trebuie sa aiba un program de revenire ….nu poti sa dai vina tot pe oboseala !…pai atunci hai sa nu mai jucam…!Sper sa se califice toate trei…defapt steaua este …dinamo cam la fel…speram si rapidul … Asadar oboseala aceasta este doar un motiv…adevaratul motiv este ca romanul tot roman este…ca si la „boro„ conduci 2-0 hai sa nu mai atacam…nu?…te bagi cu , fundu in poarta …si iti da aia dupa aia …4 ca sati fie de ajuns !Ata e!

vizi (71 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 0:16

Domnule ioanitOAIA va rog sa imi scuzati apelativele, dar toti stim ca OAIA se tine dupa magar. Magarul GSP-ului este cumva Ciobanul BECHALI?. Va rog sa ne spuneti si noua sa nu8 ne mai batem capul.
Se pare ca hirtia pe care se publica acest ziar nu este alt ceva de-cit o bucata de hirtie higienica pentu momentele dificile ale omului cind are anumite necesitati?

vizi (71 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 0:26

De cite ori aveti ocazia sa loviti in Rapid si Dinamo nu ezitati, pe cind, cind este vorba de Steaua sau Craiova ii pupati in patile dorsale fara nici un fel de jena.
sa nu spuneti ca nui adevarat, au trecut prea multi ani de cind ne tot aburiti cu articolele dumneavoastra si nu mai ne puteti mimti.
Deontologic ar trebui sa fiiti cinstit si sa spuneti adevarul, pentru ca majoritatea il stiu deja, se pare ca doar in capul domniei voastre nu se vede acest lucru.

ARIANUL (49 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 0:34

Chestia cu oboseala e o scuza pt. a minimaliza lipsurile de pregatire . Asta e meseria lor si trebuie sa-si faca treaba pt. care sunt platiti .
In legatura cu relansarea campionatului ,lumea sa stea linistita ,se va relansa ……dar cel viitor !

P.S.-E vineri seara ? Trebuie sa ma duc sa trag ceva la masea . D-nul Ovidiu asta face vineri seara .O sa-l imit si eu !
P.S.2-Sa va fie rusine ca jigniti pe cei ce va citesc !

Cip (2 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 0:59

oare chiar dl ioanitoaia a scris comentariul ala? stiu ca mai era un tip care se dadea drept tolontan si cred ca a fost banat.

Burlaku’ (23 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 0:59

@Arianul: nu ii este rusine, stai linistit! Insa (sic!) mie nu imi este rusine unde ma aflu si (sa nu iti vina sa crezi!) recunosc fara rezerve calitatile manageriale si lucrurile bune facute in timp de Ovidiu Ioanitoaia.

Gabi (1 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 1:08

„Învitaţii lui Ovidiu Ioaniţoaia la Recursul Etapei sînt Cristi Borcea, Gheorghe Ştefan, Dan Petrescu şi Alin Buzărin”

Fara suparare nu se poate sa fie si o emisiune fara Alin Buzarin? E in plus, vorbeste aiurea si habar nu are ce e ala fotbal. D-le Ioanitoaia, scapati de el ca va strica emisiunea. Incercati d-le sa obtineti un spatiu de emisie mai mare, ca se termina prea repede emisiunea.

genial american (327 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 1:12

1.Santem labili psihic, avem probleme mari de mentalitate si de concentrare (romania-bulgaria, middlesborrough-steaua, etc.) Atata timp cat conducerile cluburilor derad sau ignora aspectul pshilogic, vom avea parte in viitor de acelasi fel de rezultate. Patronajul din Romania fiind asa cum este, mi-e greu sa cred ca situatia se poate ameliora fara interventia FRF: toate cluburile din Liga 1 sa aiba un psiholog licentiat in staff.

2. Copos le reduce jucatorilor sai 50% din bani… Rezultat? Rapidul joaca f. bine 50% din timp adica repriza a 2-a…

3. Dinamo nu a avut mai mult tupeu aseara, puteau castiga acel meci la pas…

4. JJ le da bonusuri diferite la jucatori ( primul lucru care-l afirma este ca nu el decide cine cat primeste…. SA FIM SERIOSI!!!!) si ce crezi ca se intampla? Pase (si alea rare) la Dica numai pe la gat si pe la turloaie, nepotism mult, mult, joc absolut execrabil….

genial american (327 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 1:16

@ Gabi

Nu trebuie sa-ti faci prea multe probleme, domnul Ioanitoaia nu lasa pe nimeni sa vorbeasca! De ce crezi ca a taiat-o Vochin? S-a saturat sa fie pe post de umbrela de ploaie… Buzarin este total lipsit de orice logica inclusiv fotbalistica….

Xulescu (105 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 1:21

Nu Ovidiu, in repriza a doua era rabufnirea unor jucatori umiliti pana la pauza, carora li s-a injectat „orgoliu” in vestiar. Meritul antrenorilor.

daniell (5 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 1:27

AVAND IN VEDERE CUM S-AU CALIFICAT IN PRIMAVARA EUROPEANA,”STEMISTII” AR TREBUI SA ISI CAM TINA GURA SI SA NU MAI ARUNCE CU ”AU PLATIT ARBITRI”,”AU FACUT BLAT”(nu spun ca ei ar fi facut,ba chiar sunt sigur ca nu a fost vb de asta)……CATRE DINAMO,RAPID SAU ALTE ECHIPE CARE,DUPA CM SE VEDE,JOACA MULT MAI BINE DECAT IMPIEDICATII LU JIJI….:)) :)) :)) PUNCT

daniell (5 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 1:29

NU E VB DE OBOSEALA,SUNT ROMANI……”Dupa ce te vezi cu sacii in caruta……..” (dupa ce s-au vazut plini de prime……chiar si cei care nu aveau bani sa isi cumpere o pereche de ghete au audi A8)….intelegeti dom’le Ioanitoaia? ;))

vizi (71 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 1:30

Ultimile sugesti sunt foatre bune asa ca voi subscrie la ele.

Genialu’ (2 comentarii)  •  25 noiembrie 2006, 1:32

Si dvs., tovarase ioanitoaia sunteti destul de obosit. Dar in ceea ce va priveste e simplu: varsta, sotia-doctorita si amantele blonde pe care le plimbati cu 4X4-ul (Asta asa, ca suntem vecini invidiosi).

Comentează