Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dinamo contra Dinamo

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că şefii liderului greşesc cînd ameninţă că vor da milităria jos din pod

La numai 3 zile după primul eşec din campionat, Dinamo a pierdut şi în Cupă, deşi partida cu Pandurii s-a disputat chiar la Bucureşti. […]

joi, 9 noiembrie 2006, 5:26

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că şefii liderului greşesc cînd ameninţă că vor da milităria jos din pod

La numai 3 zile după primul eşec din campionat, Dinamo a pierdut şi în Cupă, deşi partida cu Pandurii s-a disputat chiar la Bucureşti. Să nu spună nimeni că, propunîndu-şi obţinerea titlului, liderul Ligii I a ignorat Cupa. Fireşte că a fost interesat de ea, dar n-a reuşit mai mult. Avînd pe bancă un antrenor, Eugen Neagoe, care face să se vorbească tot mai elogios despre el, iar pe teren un dirijor, bosniacul Vranjkovic, care ştie meserie, echipa din Tîrgu Jiu şi-a apărat cu străşnicie sărăcia, nevoile şi neamul. Ambiţioasă şi organizată, ea a învins pe merit. Mai departe, în afara circumstanţei atenuante că lui Ganea i s-a anulat un gol perfect valabil, Dinamo mai poate invoca doar scuza, mai degrabă pretextul, că Rednic i-a menajat o repriză pe Moţi şi pe Mărgăritescu, ca pe Blay să nu-l folosească deloc. Atît însă, adică foarte puţin în raport cu veleităţile unei formaţii care a părut miercuri umbra celei ce măturase totul în cale timp de 13 etape.

Întrucît obiectivele în Ştefan cel Mare sînt, sezon de sezon, campionatul şi Cupa, evident că ratarea ţintei numărul 2 a stricat atmosfera şi a înfierbîntat spiritele. Obişnuiţi să uite repede, suporterii nu s-au sfiit să-şi huiduie favoriţii, iar acţionarii să le impute jucătorilor că, umplîndu-şi buzunarele după şirul de victorii din campionat şi din UEFA, au tras pe dreapta. De unde şi ameninţarea, rostită de Vasile Turcu, că „va trebui să dăm milităria jos din pod!”. Acesta e însă un mod simplist, dacă nu chiar fals, de a judeca lucrurile, fie şi pentru că oricine cîştigă bine vrea să cîştige şi mai bine. În plus, nu prin lipsa voinţei se cuvine explicat eşecul cu Pandurii, ci prin cea a putinţei, Dinamo acuzînd oboseala acumulată în meciul susţinut contra lui Beşiktaş pe o ploaie torenţială şi pe un gazon desfundat. Practic, atunci s-a rupt filmul, moment care a venit să demonstreze, privind şi unele evoluţii neconvingătoare ale Stelei şi ale Rapidului din ultima vreme, că echipele noastre încă nu-s pregătite nici fizic, nici psihic să avanseze pe mai multe fronturi deodată.

A fost suficient, iată, un singur test cu adevărat pretenţios pentru ca roş-albii să rătăcească busola. Ca s-o regăsească, va fi nevoie de calm, nu de mînie, de încurajări, nu de amenzi. Altfel, va creşte riscul ca problema lui Dinamo să nu fie concurenţa cu Steaua ori cu Rapid, ci redobîndirea propriului echilibru. Lupta fiecăruia cu el însuşi e de regulă mai grea decît cea cu alţii.

Comentarii (133)Adaugă comentariu

robert (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:11

Bravo PANDURII ati batit catelusi cu rezervele =)))

Paulo (140 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:13

pentru kkk: vezi k ai un nume care ti se potriveste. de ce nu zici cu cine tii ? cu steaua probabil. Daca da nu ai nici un drept sa vorbesti despre echipe care au furat in trecut. Sa fie clar, si toata lumea stie ca Steaua (draga echipa a comunistilor) a fost clar cea mai avantajata echipa romaneasca. Si fiti fericiti cu totii ca a existat si Dinamo pentru ca altfel steaua ar fi avut acum 50 de titluri si 49 de cupe…trebuie sa-i multumiti lui Dinamo….

Sa-ti fie rusine ca te iei de suporterii acestei echipe, esti un NIMENI, chiar nu vezi…circarule 🙂

hai pa

VA PRIVIM DE SUS !!!

Joker (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:13

@lili
hai sa ti le iau pe rand:
campionat – sper ca nu ai comentarii (la 11p diferenta poti sa contesti ce vrei)
uefa – anul asta dinamo are 4 victorii si un egal. in trecut are 2 semifinale de cc (steaua are o cupa dar uita-te cu cine a jucat in sferturi). nentorii si alte prostii sunt niste comentarii ridicole
puncte pt romania – se lucreaza la ele
voi dc va bucurati? ca ati jucat bine pe bernabeu? v-ati dat autogol pt numele lui d-zeu. lumea mai uita un joc slab sau o infrangere dar autogolul ala e de legenda. restul nu vad pt ce s-au putut bucra stelistii anul asta…
25000 oameni in deplasare. aia erau romani dornici sa vada ceva de acasa. daca te-ai fi uitat la un meci juve-milan de caum cativa ani de la new york ai fi vazut cum suportri a lui napoli au mers la meci doar ca sa mai simta gustul de casa (napoli uraste juve). aia majoritatea erau suporteri de conjunctura!

zloty (23 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:14

ce gluma buna ai zis dinamo sa faca investitiii?:))
cand vreodata mah cine o sa dea bani astia ???? ca si lucrarile la stadion nuuu? unde jucati la anu daca intrati in cl ?? in kazakstan nu vedeti ca asteptati ca niste milogi sa va dea ministerun de interne bani sa va faceti stadion milogilor ,de transferuri cine va da banii tot min.de interne??
si cand vreodata va fi dinamo peste steaua ??? reveniti la realitate baieti ca in cl naveti fata neam

Paulo (140 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:16

pentru robert: ce te mai bucuri tu asa! Dar ce rezultate au fost la meciurile: Poli Iasi-steaua si Ceahlaul-steaua ?? nu mai stii ?? sa stii ca cele doua echipe din moldova au avut lipsa peste jumatate din titulari…

hai pa

VA PRIVIM DE SUS !!!

Paulo (140 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:18

lasa-i Joker k nimeni nu a scris de jocul „senzational” facut de stelutanicolita pe Bernabeu ci toata lumea radea de autogolul de senzatie reusit de Nicolita, plasat la colt, fara nici o speranta pentru portarul „advers” 🙂 🙂 🙂

sunt comici, ne fac de ras in Europa

VA PRIVIM DE SUS !!!

kkk (9 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:18

saracul donm forever stupid nu prea cunoaste limba romana !!!
fecalele care va reprezinta si pe care le consumati dvs zilnic sau mai exact cuvantul respectiv se scrie in romana cu ” c ” nu cum a-ti scris dvs cu ” k ” dar daca simpatizati cu dinamo nu ma astept sa aveti foarte multe cunostinte gramaticale ! oricum cand nu va convine ceva (un adevar), atata va duce mintea pe voi, la injuraturi sunteti numarul 1 !!!

robert (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:19

ati jucat cu steaua nu compara dinamo cu steaua ca e mult mai buna dinamo decat steaua acum …PANDURII A jucat cu o echipa care nu pierdut decat 1 data . fortzza PANDURIIi!!!! BATEM LA VASLUI CU 2-0

Joker (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:22

kkk
hai nu face pe desteptul ca dinamovistii sunt agramati si asa mai departe… citeste comentariile fratilor de suferinta… plus ca multe greseli au loc din cauza scrisului in viteza. si k.k. se citeste „caca” daca citesti ep litere in limba romana. daca esti englez se citeste cheichei. presupun ca asta ai vrut sa sugerezi dar nu prea ai fost convingator. daca as fi sa te imit pe tine as spune ca ai fost la fel de convingator ca steaua in meciul cu lyon

zloty (23 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:22

ce sai faci steaua ramane steaua mereu campioni si la dinamo locu doi .
suporteri naveti ce sa va facem??
mai multa lume a fost la noi pe furtuna aia de zapada cu villareal decat la voi cu bjk

Joker (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:27

zloty
eu am stat pe ploaie cu bjk si am fost ud leoarca… intrebarea e daca nu cumva tu ai vazut ninsoarea cu villareal doar la televizor

zloty (23 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:28

te asigur ca nu shi am venit din cta ptr a vedea meciu

Joker (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:29

zloty
te cred ca esti stelist adevarat daca imi spui la ce ora a inceput sa ninga (macar relativ la ora de incepere a meciului). daca nu esti un exemplu pentru acei stelisti de conjunctura pe care ii mentionam mai sus

zloty (23 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:30

era cam putzina lume la meciu vostru cu bjk nu te supara acuma ca asea sa vazut la televizor poate erau mai multi in spatele camerei de filmat :)))

ntt (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:34

Imi amintesc de bancul ala cu Einstein care s-a intalnit la o petrecere cu unul cu IQ de 20 si nestiind ce sa ii zica, i-a zis „Hai Dinamo”….
Asa am sa incep si eu HAI DINAMO! marea echipa din marea groapa (de gunoi a fotbalului).
Oare un suflet de caine rosu valoraza mai mult decat unul de sobolan? Mereu Dinamo a fost o echipa de parveniti si de imbecili cu pile. Aveti exact ce meritati, un Borcea care vindea butelii, un Badea securist, un Turcu bisnitar… Sunt jucatori buni la dinamo, si am tot respectul ptr ei, dar ptr club … O GROAPA mai mare in STEFAN CEL MARE.

hai dinamo

Joker (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:34

Ti-am zis ca de la televizor de la caldurica poti sa iti faci tot felul de opinii gresite… vezi meciul si atmosfera asa cum vrei (cam ca in reclama aia in care vezi meciul altfel cand pariezi). Oricum si 5000 de oameni in Stefan cel Mare fac o atmosfera mai frumoasa decat 20000 in ghencea. Pana la urma si 5000 in giulesti… macar acolo se canta nu se sparg seminte. La villareal sareau toti ca le era frig

Joker (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:39

Parveniti cu pile?? Daca te referi la conducatori toti sunt parveniti ca nu au fost bogati din generatie in generatie si nu sponsorizeaza din salar
Cat despre banc eu l-am auzit mai demult cu stelisti…
Un lucru remarc insa… incepeti sa aveti orgoliul ala prostesc al ciobanului (toti stelistii). Incepeti sa vedeti conspiratii, sa va rugati sa castige steaua la tot felul de icoane, sa aveti in general aceleasi pareri si gesturi ca el. Nu e asa grav insa… Sper totusi sa nu ajungeti la acelasi IQ…

ntt (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:47

Joker – nu sunt stelist si nici rapidist si nici nu cred ca vreo icoana o sa ajute pe cineva, nici macar pe unii din cei de fata 😛

stelica2 (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:47

bai joker, esti penibil:
sa le luam pe rand

uefa – anul asta dinamo are 4 victorii si un egal. (pai ce faci frate, contorizezi victoriile din preliminarii??)..pai asa si steaua are 4 victorii

in trecut are 2 semifinale de cc (steaua are o cupa dar uita-te cu cine a jucat in sferturi).

pai steaua are 3 seminfinale,,,,3>2da? 2 finale…1 cupa…da?
cica uita-te cu cine a jucat in sferturi..???? esti penibil x2

puncte pt romania – se lucreaza la ele
nu se lucreaza bai,,,,ca dinamu nu a adus nimik,,,anu trecut…
anu viitor avem o echipa direct in CL din „cauza” rapidului si a stelei!!


25000 oameni in deplasare. aia erau romani dornici sa vada ceva de acasa.

DA VOI CATI ATI FOST MA la meciu cu bEsikatsi??? ploua si va era frica sa nu raciti???? cati ati fost la meciu din cupa din Bucuresti????
adio event!!!!

echipa iubita CARE PLEACA CU DUBA MILITZIEI DE LA STADION CAND JOACA in deplasare?????

zloty (23 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:50

sorry bajeti mia picat netu > nu mai tin minte pe la ce ora a inceput sa ninga parca a inceput sa ninga in timp ce mergeam spre stadion

sorin (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:57

sa ma cac direct pe reclama voastra de la bergembier

zloty (23 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 19:59

ce ma si pe tine te dispera ???????? lasa frate sa faca si ei un ban cinstit :)))

Joker (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:00

@stelica
ok, are 1 victorie din 1 meci (procentaj 100%)

anul trecut dinamo a adus 6pct (corect, mai putine ca rapid si steaua, dar fara ele, dc te-ai uita la punctaje, ai vedea ca nu am avea o echipa direct in cl) – oricum e frustrant doar pt voi asta cu punctele de care profita altii

steaua o tot tine sus cu acea cupa (1semifinala+2 finale din care una 0-4 milan cea mai mare diferenta de scor dintr-o finala si cupa castigata dupa cel mai slab joc dintr-o finala).

steaua=mandria romaniei???
0-5 psg (mi-era chiar si mie rusine dupa cadoul acela iar daca a fost balt cu atat mai mult)
0-4 milan
2-4 boro
stiu, o sa zici de nentori si aceleasi texte dar macar alea fiindca nu a auzit nimeni din europa de acele rezultate nu are cum sa iti fie rusine de ele

plecam cu duba politiei fiindca sunt prea multi frustrati ca tine

mihai (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:04

fistik,de unde stii tu cati suporteri avea dinamo anul trecut?si de unde stii ca erau numai din bucuresti?ai facut un recensamant sau de ce p..a mea te pronunti daca habar n-ai ce vorbesti?

stelica2 (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:06

@joker: vad ca te referi doar la ce iti convine tie…2 finale din care una pierduta cu 4-0..bine..dar cealalta a fost castigata, da ? + supercupa europei, da? (aceeasi diferenta de scor a fost intre barca-milan, cu barca mare favorita,,cu romario si stoichcov)…cate trofee europene are dinamo in vitrina? 0…cate finale de Cupa Campionilor ati jucat? 0 …
steaua anul trecut a ajuns in seminfinale UEFA…a pierdut ..,asta..e …dar a ajuns..

pai steaua a luat bataie de la echipa MARI nu de la unele de care nu auzit nimeni…

iar ultima fraza cu duba..ce sa zic…nu prea ai o explicatie…cat ti-ai dori sa aiba si dinamo suporteri de conjunctura..dar ..nu se poate….

Joker (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:06

zloty frate, cinste tie. esti suporter adevarat, ce sa zic… ca sa vezi ca nu sunt absurd si eu am fost la acel meci. si da, ai dreptate a nins cam cu 1-2 ore inainte

nu inteleg de ce intra stelisti pe acest blog cat timp se discuta despre dinamo in articol. eu nu intru de pilda la cel despre radoi ca sa imi exprim bucuria ca e accidentat… e vorba de respect. pe care voi nu il aveti fiindca sunteti prea extaziati de acele infrangeri ale lui dinamo. tara e mai entziasmata de aceste infrangeri decat turcii de caderea constantinopolului
bafta azi cu apulum. sa nu va bucurati prea mult de necazul altuia

si d-le ioanitoaia imi cer scuze ca ne-am certat ca prostii pe blogul d-voastra

PROFU (8 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:12

nea OVIDIU, las-o balta. azi nu ai nimerit-o

zloty (23 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:22

@joker ai dreptate ca se vb de dinamo da nu poti sa te intrebi de ce intra stelisti pe asta cu dinamo cand sunt si dinamovisti pe cel cu radoi

Polimpianul (8 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:31

Mare problema mare avem, D-le Ioanitoaia! Tara arde si baba se piaptana! In cupele europene aratam din ce in ce mai ponositi, la nationala am pornit cu stangul, campionatul e si el macinat de certuri si cercuri de interesuri a la Roumanie, cum ar zice englezul, iar dvs. asta gasiti interesant sa discutati???… E Dinamo cumva fenomenul fotbalistic al tarii???… A demonstrat ca merita respectul nostru oferind o performanta respectabila intr-una din cupele europene???… Ce a facut Dinamo, in afara de a-si etala vedetele cu un evident apetit ofensiv in duelurile cu conducerea???… In afara de o speranta reziduala in subconstientul unor ziaristi cum ca, anul asta, Dinamo este „salvarea” fotbalului romanesc, dupa ce Rapid si Steaua n-au mai rupt gura targului, chiar nu vad de ce am discuta despre Dinamo. Asa ca stimati ziaristi: SLABITI-NE!…

ciucurel (18 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:42

robert Says:

November 9th, 2006 at 7:11 pm
Bravo PANDURII ati batit catelusi cu rezervele =)))
_________________________

Iata cum se ajunge rapid la orgasm! Nu mai conteaza gramatica atunci cind simti vibratia iubirii pentru Tg Jiu, vibrindu-ti in pantalonii cazuti in vine de fericire…

red_dog_iasi (6 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:48

Nu inteleg care e faza ce va tot luati de nea Ovidiu?e un ziar de sport despre ce ati vrea sa scrie ?numai despre steaua? ca sa va simtiti voi bine?Cica nea Ovidiu azi nu ai nimerit-o la ce va referiti domnule?
Ia nea Ovidiu si scrie o saptamana numai despre steaua ca sa se simta si astia bine,consoleaza-i ca pierde si face egal cu cele mai slabe echipe si a devenit ciuca batailor.
Nu mai sperati atat ca echipa voastra de cacat e varza.

master13 (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 20:53

Sincer sa va spun asta asteptam de la dinamo, sa se macine ei, sa se certe. Sa ne demonstreze inca o data ce echipa mare si profesionista este (vezi cele 2 cartonase rosii luate in ultimele 5 minute din partida din uefa pe care au castigat-o), profesionisti ce sa spun. Adevarat ca au jucatori buni dar dinamo se distruge singura prin conducere…au castigat 13 etape la rand…so what…cand or sa inceapa sa piarda o sa vedeti ca nici macar dinamovistii nu a sa mai tina minte acest lucru…iar noi o sa ne bucuram inca o data de „profesionistii” de la dinamo…Oricum cu cat urci mai repede tot asa de repede o sa si cazi…Forza radoi…

Fotfan (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 21:19

Mda…desi sunt un caine inrait uneori ma gandesc ca ar fi fost mai bine ca Dinamo sa nu atinga acesta invincibilitate..ce e drept sa fie pe primu loc si in grupele Uefa…Aceasta serie a lui Dinamo, neamintalnita de multa vreme a facut rau cam cat bine.Spun asta pt ca o tara intreaga,ma rog mai putin dinamovisti asteptau sa vada prima infrangere,fiecare echpa intra in teren cu o motivatie in plus sa bata pe Dinamo,motivatie pe care am vazut-o si la cfr cluj,motivatie care de exmplu nu am vazut in meciul cu rapid..da cine sunt eu sa-mi dau cu parerea…oricum nu asculta nimeni.Ca sa revin la ce se intampla acum la Dinamo era de asteptat sa se ajunga la situatia asta din moment ce isi baga nasu netoiu care nu face nimic altceva decat sa strice tot a si sa isi vanda „marfa” pe Iordache baiatu ala care din intamplare sa nimerit sa dea gol…si pe care cu buna stiinta la refuzat Dinamo.Dar oare era mai bine ca Dinamo sa-l ia?Scapa oare de gol?Ma indoiesc pentru ca s-ar fi gasit altcineva…in final sper ca baieti sa bata sambata pe otelul si totul va reveni intr-un soi de normal desi parca din nou o sa am surpriza sa vad alta echipa fata de cea care a jucat cu Rapid…dar cine sunt eu sa judec???

SEMENIUC OVIDIU (16 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 21:28

PAREREA MEA ESTE CA DINAMO -ACUM, DUPA CE A RATAT EGALAREA RECORDULUI DE 14 MECIURI FARA INFRANGERE – VA REUSI SA DOBOARE RECORDUL LUI ANDONE -SI ANUME DE A NU MAI CASTIGA DE 7 ETAPE.
PERSONAL VOI PROFITA DE COTELE DE LA PARIURI CARE VOR DA CASTIGATOARE ADVERSARELE LUI DINAMO.

cosmote (12 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 21:37

interesanta discutie..nu poate cineva sa tina cu cine vrea fara acordul unui stelist sau mare fan infocat in fata calcului dar care nu merge niciodata la meci?daca ati merge ati sti trairile forbalistilor,ati vedea expresiile de pe fata lor mai bn ca la tv unde toti regizorii pot cenzura Vb dupa mari suporteri Eu am fost la meciul cu besiktas..si erau terminati..eram sigur ca va urma perioada de declin…Asta e capu sus

ionutz_juan (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 21:44

oitzelor nu v-ati culcat?e timpul pt ca la ora asta aveti derby cu apullum in cupa romaniei pe care in ultimii 6 ani ati ignorat-o,cica nu aveti nevoie de asa ceva.uitati-va pe clasament berbecilor si apoi mai vb de dinamo.FORZA DINAMO

ionutz_juan (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 21:46

BAI SEMENIUC NU AI SA VEZI ASA CEVA MAI BINE ROAGATE TU SA NU MAI FACETI EGALURI CA SCOT PE MULTI DE LA PARIURI

cosmote (12 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 21:52

corect fofan..noi ne dam cu parerea..altceva..treaba lor..Dar pan la urma nu pe suporteri se bazeaza tot?

cosmote (12 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 21:56

fotfan srry

Theo (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 22:13

Ultimile cuvinte ale D-lui Ioanitoaia sunt cele care ar trebui sa starneasca cel mai mare interes:Echipele noastre nu sunt pregatite sa lupte pe mai multe fronturi:si totusi sezonul trecut steaua a ajuns in semifinalele cupei Uefa si a luat titlul…hmmm…destul de ciudat,nu credeti?…nea zizi sa traiasca si cu nea Sandu…aa…era sa-l uit si pe nea Blatter:)

cris (11 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 22:23

pot murii toti stelisti de grija lui dinamo stai linistiti frustratiilor ca dinamo e acolo sus si acolo ramane.poate este si oboseala

catzelu’ (7 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 23:33

Depasirea fostului record de victorii nu era un obiectiv in sine. O echipa va juca cit poate de bine, 13, 14 sau 16 partide, sau cat se poate. In sfarsit o infringere, doua nu strica, limpezeste gandirea. Nu e cazul sa se exagereze cu plinsul invincibilitatii piaerdute. Trebuie sa-si vada de treaba lor de fotbalisti. Sa gestioneze diferenta de puncte corespunzator si treaba e clara.

Un dinamovist, il stiti voi :) (134 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 23:39

Ca de obicei ratatii iar se baga in seama cand e vorba de DINAMO. Va roade oilor?

Un dinamovist, il stiti voi :) (134 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 23:39

Cainele moare de drum lung…prostu’ de grija altuia… :))

Real Sport Romania (59 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 0:52

prea multe sabii intr-o teaca nu se potrivesc … totu e fain cit se merge bine, dar toti stim ca la fotbal se mai si pierde, si atuncea incepe scandalul intern … cazanul incepe sa clocoteasca si da pe dinafara …

trebuie liniste !

http://real-sport.blogspot.com/

boogy_ (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 0:55

Pt toti fratii DINAMOVISTI o mare rugaminte!Va rog nu mai bagati in seama aceste animale cu mentalitate de turma si haideti sa discutam de problemele noastre,ale echipei de pe primul loc si cu un avans de doar 11 puncte fata de baietii din ghena!Io zic ca exista cu adevarat o problema la echipa:Ganea!Nu ii contest valoarea ca jucator dar vb mult prea mult.Consider ca prin declaratiile sale a destabilizat echilibrul din vestiar.Voi ce credeti?FORZZA DINAMO PANA LA MOARTE SI DINCOLO DE EA!!!

ciucurel (18 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 1:14

Mai departe, în afara circumstanţei atenuante că lui Ganea i s-a anulat un gol perfect valabil, Dinamo mai poate invoca doar scuza, mai degrabă pretextul, că Rednic i-a menajat o repriză pe Moţi şi pe Mărgăritescu, ca pe Blay să nu-l folosească deloc.
_______________

La Cluj lui Dinamo i s-a refuzat un penalty clar, iar in Cupa i s-a anulat un gol valabil! Iata cum Dinamo pierde iarasi calificari si puncte pe mina arbitrilor, dar ramine a fi considerata ticalos drept o favorita a cavalerilor in negru. Nu a primit nici un penalty in 13 meciuri si iata cum o echipa care mergea struna, prin grija unor arbitri cel putin incompetenti a intrata i vrie! E o rusine ceea ce se intimpla in Romania! Nu meritam locul pe care-l ocupam in Europa fotbalistica atita timp cit avem doar un comportament schizoid de oaie bearca..

jackal (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 2:01

Ai dreptate ganea vb prea mult dar e de inteles…nush care e problema da sper sa o rezolve cat mai repede. La meciul cu Pandurii au fost penibili si Danciulescu si Niculescu. Lui Dinamo ii trebuie un coordonator cu tehnica lui Cristea si sutul lui Niculescu

MosIonRoata (48 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 2:26

Ioanitoaiooooou!!!!!! Io’nteleg ca Andries asta ti-a fost bagata pe gat, dar n-ar putea scrie altcineva in locul ei si sa semneze ea? S-ar respecta astfel si normele europene dar si standardele celei mai importante publicatii sportive din Romania. Scrie ca dracu! Matale, coane Ovidiule, chiar nu-i citesti compunerile care apar la gazeta? Daca le citesti cumva cu voce tare, sughiti la fiecare propozitie.

Sanatate!

Reinold P. (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 4:07

nea Ovidiu, Dinamo a avut aceea serie extraordinara de meciuri bune si de victorie pur si simplu din cauza ca nu au avut presiune: au declarat absolut toti ca ei construiesc in acest sezon si dupa aia o sa mai vada cum sta treaba…….s-a vazut in dubla cu Beitar si chiar cu Xanthi lipsa de maturitate si de frica a jucatorilor lui Rednic, nu mai zic de meciul cu Besiktas, care a fost castigat cu noroc: nu cred ca Dinamo poate lua titlul, hai sa fim realisti, ei sunt acum din cauza presiunii pe o panta descendenta, sper sa se trezeasca si sa confirme valoarea (teoretica) a lotului in Cupa UEFA: sa amintim ca ei nu joaca nici cu Lyon nici cu Real M.

Comentează