Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Chemaţi-i la ordine!

Ovidiu Ioaniţoaia e de părere că Marian Iancu şi, mai ales, Arpad Paszkany trebuie să plătească pentru afirmaţiile lor Un pui de scandal a precedat meciul de Cupă dintre Poli şi CFR, programat astăzi la Hunedoara. Clujul a aprins chibritul […]

marți, 7 noiembrie 2006, 6:52

Ovidiu Ioaniţoaia e de părere că Marian Iancu şi, mai ales, Arpad Paszkany trebuie să plătească pentru afirmaţiile lor

Un pui de scandal a precedat meciul de Cupă dintre Poli şi CFR, programat astăzi la Hunedoara. Clujul a aprins chibritul în momentul în care, printr-un comunicat semnat de preşedintele Iuliu Mureşan, a cerut observatori suplimentari la partida respectivă, motivîndu-şi solicitarea prin aceea că „întreg mediul fotbalistic are cunoştinţă de relaţiile de prietenie existente între domnul Sebastian Colţescu (n.a. – arbitrul întîlnirii de azi) şi domnul Ion Crăciunescu, angajat al clubului de fotbal Politehnica Timişoara”. Evident că CFR a pornit de la o premisă greşită, falsă. Pe de-o parte, deoarece Crăciunescu n-a lăsat niciodată impresia, cît a condus CCA, că l-ar simpatiza în mod special pe Colţescu. Ca şef, n-a făcut diferenţe între un arbitru şi altul. I-a apărat pe toţi, iar cînd au comis erori, i-a pedepsit pe toţi. Pe de altă parte, pentru că Ion Crăciunescu nu mai lucrează la Poli din luna iulie, amănunt care, scăpîndu-i doctorului Mureşan, a demontat principalul argument al textului amintit. Practic, l-a golit de conţinut, l-a transformat într-o hîrtie fără valoare.

Ar fi fost normal ca lucrurile să se fi oprit aici. Dialogul la distanţă a degenerat însă repede. Ca să nu rămînă dator, ba şi considerînd că arbitrii şi observatorii, cu precădere cei din Cluj, i-au purtat sîmbetele echipei de pe Bega, timişoreanul Marian Iancu a cerut ca jucătorii şi oficialii lui CFR să fie testaţi antidoping. Legitimă în privinţa fotbaliştilor, dar deplasată în continuare, cererea lui Iancu a stîrnit mînia omologului său someşan. Numai că Arpad Paszkany a răspuns unui mişto ieftin, unei glume nesărate, într-o manieră agresivă, împingînd discuţia pe o pantă periculoasă. Dacă s-ar fi mulţumit să-şi pună mîinile în şolduri şi să ironizeze burta lui Iancu, despre care a spus că e „în concurenţă cu nesimţirea”, reacţia lui n-ar fi deranjat atît de tare şi atît de multă lume. La urma urmei, orice om, provocat, îşi mai iese din pepeni. Din păcate însă, Paszkany a împins lucrurile prea departe în clipa în care s-a referit de sus, chiar dispreţuitor, la „mitici”. Cînd emiţi pretenţii de cetăţean european, precum patronul lui CFR, nu procedezi aşa. Nu dai lecţii tuturor şi nici nu jigneşti o întreagă comunitate doar pentru că vorbeşti mai bine ungureşte decît româneşte. A fi minoritar în ţara noastră, ca în oricare alta, înseamnă a avea drepturi, nu privilegii. Între altele, dreptul de a vorbi liber, nu de a înjura în gura mare, iată ce s-ar cuveni să înţeleagă Arpad Paszkany.

Sigur că, investind la Poli şi, respectiv, la CFR, cei doi au merite remarcabile. La fel de adevărat e însă că, împroşcînd injurii şi ameninţări, ei au încălcat prevederile regulamentului de fotbal şi chiar normele decenţei. Cum prima dintre abateri ţine de competenţa Comisiei de Disciplină, aceasta va trebui să-i cheme neîntîrziat la ordine pe Iancu şi pe Paszkany. Să-i judece şi, în funcţie de gravitatea afirmaţiilor lor, să-i sancţioneze. Pentru că meritul de a investi nu scuză tot.

Comentarii (194)Adaugă comentariu

UltraMihai (32 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 13:48

@mazeta

de parca paskany o fi mai cinstit.. tot gusat e si Attila pui de dac asta 🙂

banatean (3 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 13:55

ioanitoaia este penibil, arogant, PROST ( vezi patanmia cu sabia lui Themistocles :-))), lingau, sovin, rau intentionat etc. ai toate atributele pe care noi cei de dincace de munti le uram.

Fedayn (403 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:05

Pt.banatean
Nu aveam de gand sa injur dar aberatiile de genul”Sa fie un meci curat, civilizat sa le aratam MITICILOR care este diferenta dintre noi si ei: dintre Austro-Ungaria si imperiul Otoman” ma obliga la o reactie mai necontrolata
Ce P.U.L.A mea mai cautati in tara asta daca o urati atat de mult ??? Emigrati in mortii vostrii in ungaria si gata!!!!!!
Ce mare civilizatie este la voi???
Sinteti mai cu motz decat restul tarii???Sinteti niste dobitoci,niste frustrati care isi vand femeile tuturor scursorilor din Italia….JEGOSILOR!!!!
Nu aveti decat sa-ma injurati….ma doare in…..CRETINILOR

banatean (3 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:10

Feydan tata , voi ati venit in tara noastra…de aia va uram…
simplu. Nu avem nevoie d eotomani, de fanarioti…

Klausenburg (14 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:10

da… cred ca antipatiile si adversitatile sud-nord si invers in Romania nu se vor estompa niciodata…

probabil ca cine spunea candva ca solutia ar fi federalizarea Romaniei sau macar o regionalizare reala, cu independanta administrativa, economica, etc. (mai putin in domeniul politica externa si militar) are perfecta dreptate!..

Asa cred ca fiecare isi va vedea de treaba lui si nu se va mai simti neindreptatit de altul.

N-ar fi o solutie rea.

Fedayn (403 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:14

Tara asta se numeste ROMANIA si nu cred ca bunicii sau strabunicii vostrii gandeau ca voi GUNOAIELOR!!!!!

alex (4 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:15

Federalizarea nu are cum sa nu vina pt ca a inceput un proces ireversibil, care in mintea opiniei publice zace de ani si ani de zile (la Tm la Cj etc.) Chestia asta incet-incet prinde contur sub forma unor cerinte politice…Si mai de vreme sau mai tarziu se va realiza daca miticii nu vor Iugoslavia…

Fedayn (403 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:21

Fuck o promisiune pe acest blog…..abia astept returul cu chfereul….sa nu va puna dreaq sa veniti la BUCURESTI ca va rupem gatul ala de jegosi „imperiali”…..RETARDATILOR

Klausenburg (14 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:33

Fedayn, vorbeste civilizat, sau te uiti in oglinda? :-D))

Asa pentru cultura generala:

Federalizare nu inseamna despartire ci o descentralizare reala, independenta in plan economic, administrativ, social, cultural, etc. Nu inseamna 2-3 tari diferite, independente!!

Cata incultura! Ai auzit de Germania (supranumita „Locomotiva economica a UE”)? O tara inapoiata economic, cu oameni lenesi, saraci, nefericiti, nerealizati? :-D))) E o tara federala!

Referitor la bunici: Istoria care am invatat-o la scoala nu ne-a spus tot adevarul (ca asa erau interesele)… Inainte de 1 dec 1918, in discutii preliminare pe tema situatiei Transilvaniei existau 3 variante luate in calcul:

1. independenta Transilvaniei ca stat suveran si organizarea tarii pe cantoane dupa modelul elvetian
2. unirea cu Romania sub forma de federatie
3. unirea neconditionata cu Romania in conditiile care exista si azi

S-a ales varianta 3. Dar nici 100 de ani sunt nimic in materie de istorie.

Asadar, varianta 2 este foarte posibila si nu trebuie sa sperie pe nimeni. Poate doar pe cei care „sugeau” destul de la Centru si li se „taie alimentarea”…

alex (4 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:33

plictisitor

madalin81 (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:36

Bai idiotilor, ce va fute pe voi grija cand joaca ganea sau cand e rezerva?De unde stiti voi cai dau papuci, voi chiar vreti neaparat sa iasa scandal?Asta e presa?Mancatoare de cacat?Ce va intereseaza pe voi cine joaca la dinamo si cine nu joaca, asta decide antrenorul nu gazeta prostilor, suteti de cacat, ma bucur ca nu am cumparat niciodata ziarul vostru, credeam ca sunt si oameni cerebrali aici, dar m-am inselat!Ioanitoaia esti cel mai mare dobitoc, nu te mai suporta multa lume, poate te duci draq odata sa scapam de minciunile si de figurile tale!

Khafre (38 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:37

@Fedayn
ti-am citit posturile pana in acest moment . Imi pare rau ca ai cedat desi pana in acel moment opiniile tale au fost obiective . Uneori aceste clisee semidocte ma irita si pe mine insa incerc sa fac abstractie de ele pentru ca in sens contrar dialogul ar inceta . Concluzia … rezista
@banatean
conditia istorica pe care o invoci ne-o asumam desi nu suntem vinovati nici noi nici parintii nostrii ca am avut un vecin puternic in sud . Cat ii priveste pe otomani , poate consideri ca sunt obraznic , dar te rog sa te informezi mai serios . Dupa 1526 ( Batalia de la Mohacs ) Ungaria se transforma in pasalac ( mai exact in raia ) si o buna parte a Banatului intra sub guvernarea directa a otomanilor . In consecinta Muntenia si Banatul au fost influentate de factorul otoman ( unii indirect pe cand ceilalti direct ) . Cu toate astea noi nu invocam aceste argumente considerandu-le o inertie a istoriei . Get your facts straight .
@Bogdi_Tm
sa admitem ca exista un decalaj intre zona rurala a vechiului regat si cea din Ardeal . Este chiar atat de inacceptabil ? Trebuie stigmatizati acei oameni pentru saracie ? Nu ar fi uman si crestineste sa fie ajutati sa evolueze ?Poate sunt eu prea idealist …

UltraMihai (32 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 14:52

@ Khafre

Esti idiot amice !

@ Fedayn

Ce mortii matii ai tu cu noi mah?

alex (4 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:01

klausemburg:
la 1918 s-a ales varianta 2 vezi declaratie de la alba iulia, doar ca statul roman dupa ce s-a vazut cu ditamai teritoriul prosper in loc sa ridice intreaga tara la nivcelul ei, a preferat sa coboare Ardelaul la nivelul regatului , fara sa tina seama de promisiunile de autonomie date la alba iulia.

khafre.
duopa mohacs 1526- Banatul a intrat sub Poarta abia in anul 1552. iar din Ungaria doar cam o treime a ajuns sub turci.
Adevarat dar dupa un secol si un pic de la 1716 cultura si civilzatia care ne-a caracterizat a fost cea austriaca apoia cea maghiara- adica catolic-europeana. Pe cand moldova si valahia au intrat sub influenta Portii cam pe vremea lui ÍMircea cel Batran si a iesit pe vremea lui Carol I.

Iti zic o vorba de duh: Europa se termina unde se termina si barocul…

Punisher (5 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:02

D-le Ioanitoaia

De cate ori ati cerut penalizarea lui Gigi Becali de exemplu? a facut declaratii mult mai rusinoase. de ce va deranjeaza provincia? sau ungurii va deranjeaza? ce jurnalist sunteti? sa va fie rusine!
CFR este furata meci de meci, trebuie sa se lupte nu numai cu adversarul, ci si cu arbitrii, si cu bucurestiul, si cu nationalistii romani. Ce treaba aveti d-le cu noi? si cu Dorinel ati facut scandal… de ce? nu si-a respectat contractul… cand a fost dat afara de la Steaua, nimic… Nu stiu de ce imi pierd timpul sa va scriu D-voastra? ba da, stiu.. Fiindca suntei incorect si asta ma deranjeaza. Cand iesiti la pensie? Mi mila de D-voastra! O zi buna…

Fedayn (403 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:02

@UltraMihai
In mortii matii sa nu te puna dreaq sa vii in retur la Bucuresti ca iti rup capul…..la multa m…. tie si celor ca tine….CRETINILOR

Punisher (5 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:08

Timisorenilor!!!

Voua nu vi se pare ciudat ca numai noi suntem rai, noi facem scandal, noi facem blaturi, noi ne drogam? Sutem furati si noi(CFR) si voi… meci de meci! Noi nu avem voie sa castigam si totul e in ordine. Wake up!!!

UltraMihai (32 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:08

@ fedayn
tu si inca cati ca tine mah tzigan borat ?

UltraMihai (32 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:10

2-0 pentru POLI

NYC (602 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:12

fedayn (tu, in plus, esti si mitocan), khafre, ultraMihai, klausenburg si ceilalti asemenea

sunteti patetici cat de europeni, si mai ales balcanici, sunteti

Klausenburg (14 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:12

pt. alex:

ai perfecta dreptate. merci de completare. 🙂

Sper sa ajunga mai cunoscute aceste adevaruri ascunse ale istoriei noastre, nu doar aici pe blog…

UltraMihai (32 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:14

NYC

stiu si regret ca trebuie sa folosesc asemenea cuvinte.. chiar n uam nimic cu bucurestenii , chiar am prieteni pe acolo, chiar si dinamovisti mah fedayn.. dar cand il vezi pe unu ca ioanitoaia ce face….. asta e..

Khafre (38 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:22

@alex
cum spuneam direct si nu indirect . In ceea ce priveste influenta otomana in Valahia si Moldova daca accepti o opinie personala anul de cumpana este 1821 . Dupa acest moment influenta politica rusa este in opinia mea mai puternica . Sa nu uitam perioada intre 1829 – 1833 de protectorat rus in Tara Romaneasca ( un guvernator rus chiar open-minded precum Kisellef ) . Ce mi se pare iritant este identificarea influentei austriece ca una de bun augur . Cu toate justificarile si estomparile realizate de istoriografia contemporana eu unul nu pot vedea aceasta stapanire decat ca un alt bocanc pe grumazul romanilor ( nu sunt un nationalist ) . Iar cu o floare ( Josef al II lea ) nu se face primavara . In ceea ce priveste influenta catolica ma abtin de la alte comentarii deoarece opinia mea este ca Ferrara Florenta a fost o mare eroare a lui Ioan al VIII lea

NYC (602 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:24

cronos
in mare iti dau dreptate.

si, la fel cum spuneai si tu, discutia comporta mai multe nuante.

chiar ieri vorbeam cu un coleg cum ne prostesc astia in fata: vin la alegeri si se roaga sa le dam votu’ si dupa aia…ai vazut ce buget si-au votat pt la anu’ pt alte tv si alte masini?…si atatea altele…

si daca-ti spun ca astia sunt alesii „neamului”…n-o sa ai ce face si o sa-mi dai dreptate referitor la ce inseamna romania…

Khafre (38 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:29

@NYC
balcanismul nu stiu daca este chiar un puradel jegos si incult care alearga dezbracat prin ograda mentalitatilor . Cat priveste opinia ta , te rog sa citesti celelalte posturi ale mele si vei vede ca in nici un caz nu incerc sa antagonizez discutia , nici macar la nivel elevat . Daca am purta o astfel de discutie in acesti parametri , chit ca folosim termeni inalti sau nu stupizenia este la fel de mare . In consecinta o sa ma repet . Puteti sa ma injurati , scuipati sau ironizati dar eu dialogul nu il intrerup . Asta ar fi cea mai mare greseala

Fedayn (403 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:30

UltraMihai, de acord cu tine…eu unul nu mai cumpar „ziarele de sport” de 2 ani….si inca ceva, nu sint tigan…dar daca sint calcat pe bataturi reactionez, poate mai urat, dar fiecare are limitele lui si deja m-am saturat sa tot citesc aceleasi tampenii cu diferenta intre „mitici” si voi astia din „imperiu”….EU SINT PUR SI SIMPLU ROMAN….Chiar este asa de greu de inteles???Din cauza unora ca tine si ca cei care sint de acord cu tine sintem unde sintem…pt ca noi ca romani ne mancam intre noi…asta ar trebui sa va puna pe ganduri….dar ma indoiesc ca sinteti in stare….
Si apropo de faptul ca sinteti „furati” de arbitrii….poate ati uitat, si aici ma refer la timisooreni, de meciul cu ceahlaul in care ati fost mai mult decat avantajati….cat despre chefere, m-am plictisit sa tot repet ca la scorul de 1-1, Cristea a fost faultat in careu….si daca stiti ceva fotbal, in momentul in care a primit pasa, Anca era in offside…..este cam greu sa recunosti ca ati fost ajutati, putin, de arbitrii…s-ar duce dreaq aura de „asupriti” ai Bucurestenilor
Si nu ma mai face „tigan borat” ca nu ma cunosti si nici nu am facut armata impreuna!!!!

Imi cer scuze pt vocabularul folosit mai devreme dar eram nervos…

alex (4 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:33

Protectoratul rus nu a adus si o influenta culturala (sau cel putin nu una asa de mare) care s-o inlature pe cea otomana existenta. Aceata influenta nu se limiteaza numai la sec 19. ci se intinde pna ain evul mediu.

Austriacul nu a facut numai lucrui bune, e drept. Dar printre altele lor le putem multumi ca a vem masuratori de cadastru inca din sec 18. in timp ce in Moldova au fost introduse pe la mijlocul anilor 1970!!!

Ardeal si Banat au fost mai multe scoli romanesti ca si peste Carpati si in sec 18 si in 19 !!!

De arhitectura nici nu mai vorbesc

De mentalitate de asemenea

De cultura

Iar incercarile de universalizare a crestinismului sunt alta tema…

Catolicismul a fost o dogma mult mai laica decat cea ortodoxa….
(aici iti dau doar un exemplu : calugarii ordinilor catolice se ocupai cu infintarea de scoli, se implicau in cultura in timp ce calugarii ortocsi se ocupau numai cu legatura mistica Dumnezeu-.Om

UltraMihai (32 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:34

si eu imi cer scuze..din acelasi motiv

Fedayn (403 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:35

nu face nimik…e bine ca un „mitic” si un „imperial” se pot intelege….in limba romana

Klausenburg (14 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:44

@ Khafre:

Ocupatia austriaca a fost benefica nu doar romanilor ci si ungurilor. Arhitectura Budapestei s-a inspirat din cea a Vienei, organizarea administrativa din teritoriul maghiar a fost decisiv influentata de organizarea austriaca.

Ocupatia austro-ungara a avut si parti detestabile in cea ce priveste statutul romanilor insa a avut si beneficii imense pe care le-a enumerat alex mai sus.

Pt: alex:
Referitor de cadastru, ai uitat sa spui ca in Bucuresti s-a introdus abia acum cativa ani!! Incredibil!..

UltraMihai (32 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:51

@ khafre
ne leshi mah odata ?!

Khafre (38 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 15:53

@UltraMihai
te deranjez cu ceva ?

Klausenburg (14 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 16:17

@ khafre:

Incerci sa prezinti doua civilizatii diferite, incercand sa spui ca fiecare are bune si rele. Luand asa, in termeni generali, invocand partea ce tine de arta si creatie, e corect. In arta e greu de spus daca pictura X e mai grozava decat cea Y. Ar fi si o prostie… Arta e foarte diversa si trebuie apreciata in majoritatea formelor ei.

Dar daca vorbim de administratie, de o anumita forma de ordonare a societatii, a comunitatii sau a diverselor forme de organizare de orice nivel, noi cei nascuti in Ardeal sau Banat, iubim forma lasata de austrieci: o ordine in care ai siguranta functionarii eficiente a formelor de administrare locala sau regionala.

Nu iubim haosul administrativ si organizatoric existent, si din pacate exportat in toata Romania, in Bucuresti. Haos care e adus si insamantat in sud de influenta balcanica sau otomana (orientala).

Despre asta vorbim!

Khafre (38 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 16:23

@Klausenburg
Imi permiti sa cred ca 45 de ani de administratie comunista a erodat sistemul administrativ austriac . Presupun ca vorbim despre o anumita disciplina si seriozitate pentru ca sunt convins ca nu ne referim la sisteme administrative . Ar fi imposibil sa incercam sa raportam administratia de astazi la cea a unui imperiu multinational de secol XIX care in final supus fortelor centrifuge ale nationalismului va face implozie .
Desi nu am locuit in Ardeal si poate opinia mea nu este fundamentata suficient cred ca oamenii sunt oamenii si aici si acolo iar nemernicii asisderea ( bineinteles cei din urma un numar mult mai mare )

UltraMihai (32 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 16:33

cat e scorul la Pandurii – dinamo si daca stiti daca e gata meciul.. ca stia de la gazeta is vai si-amar!

Klausenburg (14 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 17:03

@ khafre:

Desigur ca despre disciplina si seriozitate vorbim.

In ceea ce priveste urmele administratiei austriece, exemple precum cadastrul sunt destul de clare.

Oamenii sunt oameni insa valorile pe care le apreciaza difera de la o comunitate la alta. 🙂 De aici si diferentele.

Restul ce am zis de federalizare ramane in picioare. E benefica pentru toate zonele. Mai putin pentru lipitori care nu vor mai avea ce „suge” din toata tara!…

Un FAN! (15 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 17:06

De ce nu recoasteti ca sunteti fan echipelor din bucuresti?Macar asa sa stim si noi o treaba.”Geniala” si dvs. faceti ziaru de rusine care si asa i vai de curu lui!

leu (10 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 17:44

iancu asta puscariasul , am vazut ca se ia de conducatorii din fotbalul romanesc , el care a nenorocit statul a ajuns sa urle ca alti sunt hotii , sa fim seriosi , parca ii vad fata si acum fostului puscarias cum plangea si se ruga de mama focului ca se face o nedreptate cu el , acum a baut ceva retbul si a prins aripi . In puscarie cica era cam fetita , umbla in salopeta zor si acuma numai gura lui se aude .

vadim (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 18:56

@ultraMihai; @klausemburg;
…sa nu dea D-zeu sa fiti obligati sa va mutati in REGAT…

vadim (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 19:12

ar trebui sa avem fotbal si atat…sa nu vedem pe iancu, paskany, becali, borcea, iacob, mitica, etc. nu ne intereseaza frustrarile lor. sa tina bine minte asta. prefer sa vad cum stalceste limba romana un banel decat un oier

yo (18 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 1:10

Ioanitoaia esti un lingau de clasa, cum de nu ai invitat pana acum „la ordine” alti patroni de cluburi de prin „miticia” care au „deraiat” mult mai grav si de mult mai multe ori decat ungurica si burtila, nu simpatizez cu nici o echipa doar urmaresc femomenul, dar cu mana pe inima pot spune ca esti PENIBIL

soni (15 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 11:55

Cum sa mai faci ceva in momentul in care FRF anuleaza decizia de sanctionare a Stelei pentru exact acelasi tip de comportament?

UltraMihai (7 comentarii)  •  9 noiembrie 2006, 12:04

@vadim
NICIODATA !!!!

andrei (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2006, 18:23

http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro http://www.RadioRomania4all.ro

Comentează