Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Alt lider, acelaşi lider

Cel dintîi eşec roş-alb din acest sezon, 1-2 la Cluj, trebuie explicat nu doar prin replica adversarului, absolut admirabil în determinarea lui, ci şi prin propriile slăbiciuni. Mai ales ele au decis rezultatul. Acuzînd efortul depus în confruntarea de joi […]

duminică, 5 noiembrie 2006, 7:31

Cel dintîi eşec roş-alb din acest sezon, 1-2 la Cluj, trebuie explicat nu doar prin replica adversarului, absolut admirabil în determinarea lui, ci şi prin propriile slăbiciuni. Mai ales ele au decis rezultatul. Acuzînd efortul depus în confruntarea de joi cu Beşiktaş, cîştigată pe o ploaie torenţială, liderul Ligii I a fost ieri de nerecunoscut. Era pe teren aceeaşi formaţie, dar parcă alta, lipsită de prospeţime, de imaginaţie şi de forţă. Pe lîngă că a gafat copilăreşte în apărare, unde Moţi s-a bîlbîit nepermis la golul 1 al clujenilor, Dinamo a construit previzibil şi a atacat anemic, vîrfurile primind, în special după ieşirea lui Munteanu, mingi puţine, ba şi greu de fructificat. Spre lauda lui, Rednic a declarat după partidă că n-a nimerit de data asta nici formaţia de start, nici schimbările. Corect. Neşansa lui şi a fotbaliştilor pe care îi pregăteşte a constat însă şi în aceea că au întîlnit un CFR decis şi energic, care tocmai graţie acestor calităţi a obţinut ieri o victorie meritată. Italianul Bergodi a demonstrat că e un antrenor serios, iar echipa lui una puternică, al cărei loc în clasament, imediat după troica bucureşteană, nu-i întîmplător. Altfel, CFR se putea desprinde şi mai devreme, numai că Balaj i-a anulat, la semnalizarea eronată a asistentului Marchiş, un gol valabil, înscris de Surdu, pe drept socotit eroul zilei. Dar nu-i exclus ca răul să fi fost totuşi spre binele Clujului, întrucît al doilea gol al gazdelor, realizat de acelaşi Surdu în antepenultimul minut de joc, le-a răpit ” cîinilor” orice posibilitate de a mai reacţiona.

Deşi a plecat steagul după 13 succese consecutive, Dinamo păstrează în continuare un avans confortabil. Iată de ce, chit că speranţele Stelei şi ale Rapidului s-au reaprins, înfrîngerea de la Cluj ar trebui să fie în Ştefan cel Mare un motiv de analiză, nu de îngrijorare. De panică nici atît. În rest, lupta s-a înteţit, iar acesta e, la o judecată neutră, un argument în plus pentru un campionat mai aprig şi mai spectaculos.

Comentarii (180)Adaugă comentariu

iulius (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:16

foarte bine punctat domnule IOANITOAIA.Totusi ma intreb privind mai profund de ce a avut domnul REDNIC acea iesire la adresa lui MOTI ???? OARE MOTI nu mai poate tine pasul cu echipa ??? DE la meci la meci e tot mai obosit. O FI CUMVA DE VINA VIATA LUI EXTRASPORTIVA ??? AM inteles ca-l cam aduna actionarii de prin baruri.Mereu trebuie sa fie la DINAMO cineva neprofesionist !!! RADU STEFAN ii urmeaza exemplul asa cum i-a urmat MOTI exemplul lui TAMAS ???? TREBUIE sa aiba mare grija sa nu moara speranta asa cum s-a intamplat cu o gramada de jucatori romani tineri , inclusiv cu mascariciul de la rivala. SPER DIN TOT SUFLETUL SA GRESESC IAR MOTI SA ISI REVINA SI SA DEA DOVADA DE JUCATOR PROFESIONIST

vic22i (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:20

PT no name
Chiar ca esti no name…..
pai cate penaltiuri ai vazut tu pentru dinamo mai no name ?
Mai roberto carlos al lipsei de calciu?
A batut clujul bravo lor dar in rest ….. sa nu va mai aud de arbitraje….
Nu vezi ca nici un arbitru nu da macar lovitura libera ca dupa aia ies discutii ca a dat Niculescu la paianjen ? Se tem toti arbitrii de loviturile libere si nici in ruptul capului nu ar da vreodata doar daca se rup oase pe acolo si chiar atunci ar aparea de astia ca tine ….

bogdanlebu (15 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:21

din pacate steaua nu a reusit sa se apropie decat cu un punct… neputinta…

gabrio (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:21

13 victorii pt Dinamo ,eeeeeeee de acum vor urma 13 infrangeri la rand.Clujul a dat-o pe prima. Unde sunteti acum voi, suporterii cainilor ,v-au pus astia de la Cluj cu botul pe labe !!!!!!!!!!Hai Steaua !!!!!Bravo Rapid !

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:23

@vic22i – Intr-adevar dinamo n-a primit penalty camp. asta in schimb adversarii au avut jucatori eliminati aiurea sau goluri corecte anulate, iar daca lucrurile astea nu-s ajutoare de la arbitrii … In plus au mai fost pt. dinamo si ceva meciuri amicale cu iasi si gloria si iata de unde este diferenta de puncte.

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:27

@ gabrio – Nici o sansa sa urmeze 13 infrangeri consecutive pt. ca dinamo peste 2 etape va avea inca un meci amical cu Ceahlaul.

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:37

pentru tony_big_fan: cred ca glumesti dak vorbesti de amicale „prietene”, steluta voastra oare ce meciuri a facut cu Farul sau Vaslui ca sa nu mai vb de cum a luat titlul, cumparand jucatorii vasluiului ink dinaintea meciului…mai aveti curajul sa vb de aranjamente, la Bistrita, Dinamo a jucat slab si fara lovitura de exceptia reusita de Niculescu cu siguranta nu castiga iar cu Iasul a facut cel mai bun meci al sezonului (in meciul cu Iasul, dinamovistii reuseau si cate 5-6 pase consecutive din prima). Cat despre arbitraj sa fim seriosi, steluta a fost clar avantajata in cateva meciuri altfel era departe de tot acum…ce tupeu pe voi, pe langa faptul ca va faceti de ras in CL. Mai priviti si in curtea voastra ca nu sunteti in stare de nimic….sau ba da…ati recuperat un punct 🙂 🙂 🙂

VA PRIVIM DE SUS !!!
FORZA DINAMO FOREVER !!!
http://www.FcDinamo.net

NYC (602 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:39

salut tony
da’ chiar nu te lasi, nu?
tu chiar vrei sa-ti amintesc de prima etapa, cand ati jucat cu argesu’ la pitesti si in min. 88 (sau cam asa ceva) arbitru’ nu le-a dat 11m alora de la argesu’ iar in faza urm. ati dat gol?
sau in meciu’ cu bistrita cand gsp a scris pe prima pagina „glorie arbitrului” ca v-a dat un 11m DE POMANA si ati castigat meciu’?

si vrei sa-mi mai amintesc de altele in campionatu’ asta?

iti reamintesc ca dinamo n-a primit penalty ieri cand scorul era 1-1. dar, daca ai observat, NIMENI de la dinamo n-a zis de asta NIMIC. si doar pierdusera!

asta daca vrei sa discutam tehnic.

asa, pe aspectul meciului…dinamo merita sa piarda ieri cu varf si indesat.
spre deosebire de voi care ati jucat la piatra-neamt ca o echipa europeana:)))

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:41

pentru tony_big_fan: esti chiar comic, cum stii tu meciurile dinainte…DINAMO a castigat tot pe valoare…ai ramas in urma cu cativa ani…asa pot spune si eu ca o sa aveti amical in urmatorul meci de acasa… vezi k devii hilar si comic…

VA PRIVIM DE SUS !!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:44

@Paulo – „Amicalele” care le-ar fi avut STEAUA au fost exact in perioada de forma maxima cand n-aveam ce discuta cu Dinamo Kiev sau Standard iar cand STEAUA si-a iesit din forma s-a vazut si in Campionatul Romaniei si in Ch. League. Despre arbitraje sunt total de acord ca au fost decizii prin care STEAUA a castigat puncte in urma greselilor de arbitraj dar in toate acele meciuri au fost multe faze importante in care a fost si defavorizata. In schimb la dinamo in meciurile cu STEAUA si Vaslui au fost decizii eronate ale arbitrilor numai impotriva adversarei lui dinamo, in rest in meciurile cu: Jiul,Rapid,CFR Cluj s-a gresit dar nu a fost ceva intentionat.

NYC (602 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:49

„n-aveam ce discuta cu dinamo kiev”.
dupa scor, da, asa s-ar zice.
da’ tu tot mai crezi (si dupa ultimele meciuri), ca n-a fost o intamplare???
hai, da-o-ncolo!!!
si sa-ti mai zic ceva: scorul ala mai mult rau v-a facut. eu cred ca, daca bateati la un gol sau faceati egal, nu urma ce-a urmat…

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:49

@NYC – de ce nu aduci aminte si de 2 offside-uri aiurea semnalizate pe atacul STELEI in prima repriza cand s-ar fi ajuns la situatii de 1 la 1 cu portarul, la fel in meciul cu Gloria un offside aiurea semnalizat la Badea in ultimele minute din prima repriza. In rest sunt de acord ca Fc Arges trebuia sa primeasca penalty iar Steaua a primit penalty cu gloria gratuit (insa dintr-o faza foarte greu de vazut de arbitru din pozitia in care era fata de jucatori).
@Paulo – si inanitea meciului cu gloria stiam cine va castiga si sunt 100% sigur ca dinamo nu va avea pb. cu Ceahlaul ce sa-i faci reminiscentele cooperativei sunt inca puternice si borcea nu sta chiar degeaba pe la echipa.

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:51

@NYC – in perioada aia STEAUA a facut mai multe meciuri foarte bune nu numai cel cu Dinamo Kiev si am mai spus atunci era in maxima forma – apoi cand a urmat o scadere de forma s-a vzt si in Europa si in campionat.

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:52

pentru tony_big_fan: esti din cluj? bravo, si eu tot din cluj sunt si eu am fost la meci si gazonul avea iarba foarte mare fata decat era normal, a fost lasata asa intentionat sa nu poata combina dinamovistii…hai pa

VA PRIVIM DE SUS !!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:55

Mai Paulo da sunt din Cluj si am fost la meci, iar daca si tu ai fost la meci chiar vrei sa spui ca gazonul nu a fost impecabil ? In afara de cum am mai zis ca a nins/plouat mult de vineri pana la ora meciului la Cluj si gazonul a fost un pic mai moale chiar nu stiu cate terenuri din tara au gazonul de pe CFR.

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:57

pentru tony_big_fan: pai atunci te cam contrazici ca Dinamo a avut „amical” cu Iasul sau cu alte echipe pentru ca si Dinamo era in cea mai buna forma doar avea zeci de meciuri fara infrangere 🙂

Dinamo a fost avantajata clar de arbitri intr-un sigur meci si nu e vorba de cel cu steaua unde nu a fost nici un avantaj…acea brigada de arbitri a condus perfect la centru si meciul din UEFA, Ajax-Austria Viena…dar a fost si dezavantajata in cateva meciuri, asta e, si arbitrii sunt oameni…

VA PRIVIM DE SUS !!!

NYC (602 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:57

bine ca arbitrul a vazut un penalty inexistent cu gloria si ala clar cu argesu’ nu l-a vazut!!!:)))
hai, ma, las-o cu pozitiile si cu amicalele.

hai sa te intreb altceva: anul trecut la inceputul returului, dinamo avea punctele (nu mai stiu, unu’…mai multe) alea in fata. de ce n-a aranjat borcea (cand a vazut ca joaca prost si incep sa ia bataie pe linie) niste amicale, ca doar lua bataie si acasa si unde vroiai tu???
din cate batai au luat, nu putea sa aranjeze macar unele din meciurile alea?
ca doar erau sa piarda si cupele europene!
nu mai zic ca dupa mintea voastra ar fi putut (si trebuit) sa aranjeze tot ca sa ia titlu’.
de ce n-a facut-o?

ia sa vedem explicatii grele acuma…:)))

RZV (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 11:58

Nestimabili stelisti si rapidisti…va rugam sa va vedeti de echipele voastre(jalnice…as adauga eu) si sa nu mai analizati jocul dinamovistilor, poate va scutiti singuri de vreo hernie de disc dragii de voi…
Echipa noastra are nevoie de liniste si de rezultate, asa ca nu-i cazul sa inflameze atmosfera de-alde Ioanitoaia, Maria si mai stiu eu cine…
N-o sa inceapa nici o perioada 007, spre nefericirea voastra…

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:00

pentru tony_big_fan: da am fost la meci si daca nu crezi intra peste o ora pe: http://www.FcDinamo.net pentru ca acum aleg ce poze sa pun pe site 🙂 eu sunt administratorul site-ului 🙂 si iarba a fost mare…toata lumea s-a plans de acest lucru…

pa pa

NYC (602 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:02

in concluzie: cand pierde dinamo…normal, ca aia e adevarata valoare.
cand castiga…e clar, a castigat cu arbitru sau a fost amical.

cata boala am eu pe steaua, da’ tot n-as putea spune o asemenea imbecilitate crasa despre steaua.

Un dinamovist (94 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:02

Daca s-a ajuns acolo incat o infrangere a lui Dinamo sa fie sarbatoare nationala nu pot spune decat „Mare e gradina ta doamne”.
Din pacate pentru cei 62 % dintre romani (parca asa spunea MM ca 62 % dintre romani tin cu Steaua, la fel de adevarat ca si perioada de hegemonie) sarbatoarea asta nationala s-a transformat in tragedie dupa meciul de la Piatra Neamt.
Daca si la infrangere se mai ia lumea de arbitraj inseamna ca boala este incurabila. Ca sa lamurim lucrurile arbitrul a gresit in ambele directii (i s-a refuzat un 11 m lui Dinamo si i s-a anulat un gol valabil CFR-ului).
Nu as fi adus vorba despre asta, pentru ca ar fi absurd sa spui ca din aceasta cauza a pierdut Dinamo, dar am vazut prea multi dusmani ai lui Dinamo, tinand-o una si buna, ca pana acum Dinamo a castigat cu arbitrii, cu aranjamente (meciuri „amicale” – e penibil sa spui ca meciul Gloria-Dinamo a fost balt). Au fost 2 sau 3 meciuri castigate cu mult noroc de catre Dinamo, dar nimeni nu poate acuza faptul ca o echipa are si noroc. Pentru a putea sa fii cat de cat obiectiv, trebuie sa nu fii un fanatic pentru ca altfel subiectivismul intuneca judecata.
Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar ma intreb daca nu cumva multi dintre cei care isi scriu parerile au suferit un proces de „spalare a creierului”.
Prin permanenta presiune care s-a pus pe arbitrii, s-a ajuns si acolo incat sa se mai si greseasca, dar eu nu cred ca au facut-o cu intentie, ci mai degraba din neatentie. Puneti-va in situatia arbitrului care trebuie sa ia decizia pe teren fara a beneficia de reluarile televiziunii.
Dvs daca ati fi in locul lor chiar nu ati gresi ?
Daca se intampla asta cel dezavantajat ajunge la concluzia ca respectivul arbitru a fost platit de adversari.
Judecand meciul la rece, se poate spune cu certitudine ca victoria CFR-ului este fara dubii si este meritata (ca a jucat CFR f bine sau ca a jucat Dinamo mai prost nu are importanta).
Ca suporter al lui Dinamo pot spune ca de multe ori inveti si din infrangeri, iar de data asta s-a vazut clar ca punctul slab al lui Dinamo este mijlocul terenului. Pana la acest meci evolutia foarte buna a atacului si a apararii a
facut mai putin vizibila aceasta problema, dar nu se mai poate asa si cred ca Rednic stie ca trebuie sa faca ceva in legatura cu jocul de la mijlocul terenului. Pentru cei care mai posteaza as dori totusi sa vad ca scriu cuvinte pertinente (unii au vorbit civilizat si ii respect pentru asta).

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:03

@Paulo – pt. mine nu e foarte elocvent ce se intampla in liga lu mitica. In europa cu Beitar de se juca la Ierusalim acuma cred ca dinamo juca numai in campionatul si cupa romaniei, apoi sa primesti 5 goluri (un gol perfect valabil anulat aiurea) cu o echipa ca skoda desi dinamo trebuia normal sa dea vreo 10-11 goluri in total nu mi se pare o mare performanta. Meciul cu Besiktas s-a realizat un rezultat foarte bun si pana la urma asta ramane dar jocul lui dinamo a fost departe de cel al unei echipe cu 13 victorii in campionat.

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:06

@NYC- am spus eu ceva de meciurile cu Timisoara sau Craiova in care dinamo s-a impus clar si fara nici un dubiu in privinta corectitudinii meciurilor stiut fiind faptul cat de mult e iubita dinamo la Timisoara sau Craiova. Eu atat vreau sa spun au fost destule probleme la vreo 6-7 meciuri ale lui dinamo in campionat si de aici a venit diferenta de puncte.

NYC (602 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:06

un dinamovist
bravo:), corect.
eu n-as fi avut rabdare sa scriu atata:)

NYC (602 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:10

tony
in conditiile in care voi ati ajuns sa va chinuiti cu otelu’, cu gloria, cu piatra-neamt…eu n-as avea tupeu sa zic ceva de altii daca dinamo ar juca constant prost.
asta nu inteleg eu: sa vezi cat de prost joaca steaua incepand de dupa meciu’ cu kiev si tu (voi) sa tot ziceti de altii…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NYC (602 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:11

tony
da’ astept totusi un raspuns la ce-am zis despre returul campionatului trecut

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:13

@dinamovist – Sunt de acord cu ceea ce ai scris si desi sunt fan stelist nu pot sa nu vad ca STEAUA a jucat execrabil la Piatra Neamt mult sub ce a aratat dinamo la Cluj. In rest daca tot te tii atat de obiectiv de ce nu observi ca jocul lui dinamo a scartiit cam in toate meciurile tari numai o alaturare fericita de sansa si ajutor de la arbitrii facand ca dinamo sa nu piarda puncte in meciurile cu: STEAUA,Rapid,Beitar,Besiktas …

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:20

@NYC – Am mai spus nu vad ce-i asa greu de inteles cand STEAUA era in forma maxima o arata si in campionat si in Europa apoi cand a iesit din forma iarasi s-a vzt in ambele competitii – eu am sustinut ca am fi jucat excelent cu Ceahlaul sau cu Gloria ? In schimb cu Otelul s-a jucat foarte bine normal trebuia s-a batem cam cu cat a batut ieri Rapidul acuma ca rezultatul a fost foarte slab e altceva dar chestia asta vine sa confirme faptul ca atunci cand joci numai pe teren toate meciurile se poate intampla orice.
– care-i problema cu returul de anul trecut ? STEAUA a trecut de Rapid in Cupa UEFA deci nu inteleg de ce trebuia neaparat sa piarda la Vaslui si Rapid sa castige usor la Jiul.Am mai spus pt. mine sunt elocvente meciurile din Europa in rest in liga lu mitica se poate intampla orice (ajutoare de la arbitrii sau meciuri amicale).

bytza (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:21

nu prea este nimic de zis Dinamo a pierdut pe mana ei la Cluj unde se putea castiga chiar daca jucatori de acolo cu Steaua si Rapid nu au jucat nimic cu Dinamo si-ar fi dat viata.Nu trebuie oricum Dinamo sa gaseasca scuze daca il bagi in teren pe L.Goian care de cate ori intra Dinamo ia cel putin gol acest jucator nu are calitati de fotbalist si pe mine sincer ma face sa ma gandesc la altceva,dar problema este de ce joaca?Plus ca Danciulescu a fost iar mana moarta si Ropotan si el pe minus.Cluju’ a avut atuuri sa bata avand in vedere ca sa menajat ultimele doua etape.

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:24

pentru tony_big_fan: nu am ce face dar trebuie sa-ti raspund din nou. Daca terenul nu era imbibat cu apa in meciul tur cu Beitar, Dinamo castiga la scor si nu mai conta unde se juca returul cat despre meciul retur, Dinamo a marcat in minutul 89 un gol valabil anulat de arbitri si doar asa Dinamo a avut si un egal in 21 de meciuri. Nu mai vorbi de Europa ca nu ai de ce, steluta chiar se face de ras in timp ce DINAMO ADUNA PUNCTE LA GREU PENTRU TARA !!!

Cat despre meciul cu Xanthi chiar nu vad care era problema daca egalau grecii ? Se putea termina 4-2 sau 5-2…hai nu mai abera…si ce te lauzi ca ati maturat cu Standard? V-a trecut glontul pe la ureche ca v-a salvat saracu Carlos in care dati acuma ca altfel daca se face 2-0 pentru belgieni jucati (sau poate nu) in UEFA acum…si Standard o fi ceva echipa mare ?? nu ??

In meciul cu Besiktas conteaza punctele ca doar jucam in grupe, iar terenul nu i-a permis lui Dinamo sa-si faca jocul…bine ca ati jucat voi bine cu Real (in viteza a I-a) si ati pierdut lamentabil cu un autogol in toata splendoarea lui…ca sa aiba si ziaristii spanioli de ce rade…ne faceti de ras tara…

Ai gasit tu 6-7 meciuri cu probleme ? Ma da comic esti. Bine ca nu ai zis ca au fost probleme la toate cele 21 de meciuri fara infrangere…”prietene” o astfel de serie fara infrangere se poate realiza numai si numai pe valoare…

Sa va para bine ca nu ati pierdut la Piatra Neamt…

VA PRIVIM DE SUS !!!

NYC (602 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:26

tony
te intrebasem cu totu’ altceva, dar reactia ta e cea tipica unui om care nu mai are ce sa spuna.
adica eu te intreb una, si tu zici ca afara e soare.

cat despre meciul de la vaslui… e jenant sa mai discutam.

xmt (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:27

lol dar de super campioana steaua care a facut 0-0(cu foaaaaarte mare norc) cu super ceahlaul ce mai ziceti mah?super ekipa de CL

Bruges (21 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:28

p(a)ulo,tu esti PROST RAU DE TOT!!!Meciul de la Cluj,s-a jucat pe 2 terenuri diferite,Dinamo juca la Cluj unde iarba era mare si gazonul denivelat(esti de ras!)iar CFR juca pe Old Trafford unde terenul era impecabil!!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:32

@Paulo – hai ca esti tare are si dinamo un inceput de sezon in cupele europene cand aduce mai multe puncte decat STEAUA in conditiile in care STEAUA joaca in Ch. League si acuma deja tragi concluzia ca STEAUA ar face de ras fotbalul romanesc iar dinamo ar fi cea mai tare echipa. Daca cumva nu stii la coeficientul de tara conteaza ultimii 5 ANI si nu cateva meciuri la inceput de sezon iar aici chiar nu are ce sa comparam punctele aduse de STEAUA fata de cele aduse de dinamo.
In rest in meciu cu Beitar tot eu am spus ca pana la urma conteaza rezultatul deci nu vad care-i problema. Iar cu Skoda pt. mine e o mare dezamagire ca o echipa sa primeasca 5 goluri in 2 meciuri de la un asemenea adversar iar in rest meciurile alea dinamo le-a castigat lejer.
Apoi am mai spus STEAUA a avut destule meciuri in campionat in care a jucat foarte slab dar lucrul asta a fost confirmat si pe tabela in schimb la dinamo meciurile alea in care a jucat slab le-a castigat ori cu ajutorul arbitrilor ori printr-o sansa extraordinara.

Un dinamovist (94 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:36

Pentru Tony_big_fan
Deci sa discutam obiectiv…
Cu Steaua a fost o eroare de arbitraj, neeliminarea lui Tames, dar daca Steaua ar fi fost mai buna ar fi putut trece peste aceasta eroare asa cum a facut-o de exemplu Dinamo cu UTA si cu Craiova.
Parerea mea obiectiva, in ceea ce priveste eliminarea lui Thereau este ca a fost justificata regulamentar (un arbitru mai indulgent poate ar fi dat doar galben, dar infractiunea a fost si de rosu pentru ca a fost lovirea adversarului fara balon, nu conteaza taria loviturii ci gestul).
E adevarat ca nici Dinamo n-a stralucit in acel meci pentru ca ar fi trebuit ca in conditiile omului in plus sa fi avut mai multe situatii de gol.
Despre meciul cu Rapidul si aici a fost o faza cu probleme, acel penalty neacordat, dar in conditiile in care arbitrul acorda un penalty unei echipe, pe al doilea il da mai greu (asta se poate vedea in orice meci de fotbal) si oricum scorul a fost de 3-1 ceea ce acopera acel posibil gol.
Problema in acel meci a fost ca dupa min 60 mijlocul Rapidului a cedat si de aceea a castigat Dinamo meciul (sansa sau nu, asta nu mai stiu).
Meciul cu Beitar de la Bucuresti, ca si cel cu Besiktas s-a disputat pe o vreme oribila si cred ca vremea proasta este mai degraba un inconvenient pentru Dinamo (glumesc putin dar se pare ca Dinamo joaca prost pe terenuri proaste – ca si la Cluj- dar repet asta nu este o justificare).
Ca sa continui lista meciurilor cu sansa Vaslui-Dinamo, Gloria-Dinamo si sa zicem si Jiul -Dinamo.
Din cate tin eu minte altele nu ar mai fi.
Oricum nu vreau sa comentez evolutiile altor echipe, dar erori de arbitraj sau meciuri castigate au mai fost destule si pe la altii.
Am recunoscut si o recunosc, cu Besiktas Dinamo nu a meritat victoria dar sincer sa fiu sunt bucuros totusi ca a castigat meciul.
Pe viitor se impune totusi o alta abordare a meciurilor in Europa.
Cu stima si respect.

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:39

pentru Bruges: ce bine stii pune parantezele. Poate iti pui una si la creier. Eu am spus de ce s-au plans jucatorii, ca iarba a fost mare, daca ai fost tu pe gazon si ai vazut mai bine, ce pot spune? CFR pe Old Trafford? Vezi ca te ambitionez tare sau poate inca nu te-ai trezit? Au jucat altii din Romania pe Old Trafford „prietene” 🙂

VA PRIVIM DE SUS !!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:41

@NYC – acum numai am vzt ce ai scris tu despre dinamo de anul trecut – iti raspund pentru ca in momentul in care dinamo a iesit din europa a fost prea mare presiunea din toate partile(ma refer si la nivel de conducere de liga si federatie) fapt care a dus la stoparea subita a sprijinul acordat de arbitrii si alti prieteni traditionali iar acest lucru sunt sigur ca se va intampla si sezonul asta in momentul in care dinamo „va confirma” in europa.

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:44

pentru tony_big_fan: cat de insisent esti tu cu arbitrii…cum mai poti vorbi cad steluta voastra a castigat puncte in 3 meciuri consecutive din mari greseli de arbitraj…pe alea nu le vezi…

VA PRIVIM DE SUS !!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:46

@dinamovist – daca erai obiectiv pana la capat STEAUA in meciul cu dinamo a jucat cam fara toti jucatorii titulari din linia de mijloc (Paraschiv,Cristocea,Radoi – e clar de lucrul asta dinamo n-are nici o vina) iar eu la acel meci ma legam de maniera de arbitraj adica la Thereau se putea da rosu insa la Tames arbitru a avut o retinere sa dea al doilea galben apoi la Nicolita a dat corect al doilea galben iar la D. Serban a avut din nou retinere sa dea galben.Am mai spus si o repet in conditiile in care s-a jucat acel meci dinamo daca era echipa puternica trebuia sa bata lejer.

Klausenburg (14 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:46

Pe Rednic il credeam om mai serios si mai cumpatat… Se pare ca dupa prea multe victorii i s-au suit la cap…

Iar Niculescu sa o lase mai moale cu motivele puerile. Exista un singur motiv: CFR a jucat f. bine! Nu-mi venea sa cred cum o domina pe Dinamo mai ales in a 2-a repriza!…

Important pt. noi e ca la Cluj se contruieste o echipa puternica care anul acesta va prinde un loc de UEFA iar la anul in CL. 😉

FELICITARI CFR!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:48

@paulo – te rog sa mai citesti ce am mai scris – am spus in meciurile in care STEAUA a castigat puncte dupa greseli de arbitraj in acele meciuri au fost si greseli importante impotriva STELEI.

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:48

pentru tony_big_fan: da tu devii din ce in ce mai comic 🙂 🙂 adica vrei sa spui ca atunci totul a fost stopat subit si acum toti ne sunt iar prieteni ? 🙂 da chiar nu vezi cat de hilar esti ? daca era sa ne ajute, ne ajutau atunci la greu…doar in mintea voastra bolnava si disperata de neputinta stelutei vedeti aranjamente la meciurile lui Dinamo…
Mai ia o pauza ca esti obosit…

VA PRIVIM DE SUS !!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:51

Da normal ca trebuiau sa va ajute si la greu dar sa nu crezi ca de ex. lu mitica sau lu nasu le-ar conveni scandaluri imense iar o repet dupa ce dinamo a iesit din cupa uefa presiunea a fost atat de mare incat multi s-au gandit in primul rand la scaunele proprii decat la interesul lui dinamo.

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 12:57

pentru tony_big_fan: din cate imi aduc eu aminte in meciul cu Rapid, un jucator de la steaua (lovin parca) a fost exact in situatia lui Tames si nu a primit rosu…se poate intampla…nu inseamna ca a fost ceva stabilit dinainte…ca sa nu mai zic ca la Dinamo-Steaua, „domnul” Dica trebuia sa primeasca 3 rosii la cat l-a inurat si bruscat pe arbitru…lasa k Serban nu a avut retinere sa va dea un gol pe care si acum il mai visati 🙂

pentru Klausenburg: IMPORTANT PENTRU CLUJ-NAPOCA ESTE CA LA ANUL VA PROMOVA „U” CLUJ, adevarata echipa a acestui oras 🙂

CFR a jucat bine si a castigat pe merit, dar DINAMO s-a batut singura in urma a doua greseli imense…oboseala si-a spus cuvantul in repriza a doua…asta e, mergem mai departe…avem meci si cu Tottenham, care tocmai a batut Chelsea…voi vedeti sa nu patiti ceva cu Poli Tm in cupa 🙂

VA PRIVIM DE SUS !!!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 13:03

@Paulo – da la Lovin era de rosu la fel cum era de rosu la Rada care l-a calcat pe Badea s-au intrarile lul Moldovan si Buga la Carlos au fost de cel putin galben am mai spus in acele meciuri STEAUA a fost si avantajata si dezavantajata de arbitrii. Iar despre golul lui D. Serban a fost foarte frumos si care-i problema sa nu crezi ca eu nu pot recunoaste un lucru care-i evident.

Georgero (29 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 13:14

D-le Ioanitoaia,

Eu inteleg ca dvs. sunteti licentiat in poloneza, limba in care grupul de litere „sz” se citeste „sh”.

Desi dl Paszkany imi este foarte antipatic, cred, totusi, ca atata timp cat ii scrieti numele cu sz ar trebui sa cititi „s”, asa cum este corect in maghiara si nu „sh” (Pashkani)… Pt ca este evident, ca si pe dvs. va deranjeaza cand vi se spune dl. Ioanitoaie, nu?

VRAJITORUL (10 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 14:02

BUHAHAHA am vazut ca mai sunt ceva stemuisti nesimtiti pe aicea , ei sa se gandeasca bine ca rapidul a inceput sa joace si au meci cu ei acasa si sigur o sa ii arda rau . O sa pierdeti si locul 2 panaramelor ))) sa vezi atuncia ce o sa ne bucuram )))) HAI DINAMOOO !

caineee!!! (10 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 14:10

Deabia astept sa intre in a “U” CLUJ , dupa DINAMO este “U” CLUJ pt. mine .

Paulo (140 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 14:14

pentru tony_big_fan: la fel si Dinamo, a fost si avantajata si dezavantajta 🙂 asta e fotbalul, arbitri sunt si ei oameni 🙂

SEZONUL ACESTA VA PRIVIM DE SUS !!!

ps: poti intra pe http://www.FcDinamo.net pentru ca tocmai am pus poze pe site :), sa vezi ce site frumos poate face un clujean pentru echipa lui de suflet DINAMO

pa pa

tony_big_fan (182 comentarii)  •  6 noiembrie 2006, 14:33

@Paulo – Te rog sa-mi zici cu ce a fost dezavantajata Dinamo in meciurile cu: Steaua si Fc Vaslui ? Ar mai fi si meciurile cu Rapid s-au Besiktas dar astea nu se pot incadra la suspiciuni avand in vedere ca e greu de crezut ca se putea interveni la arbitrii. In schimb la corpodean nu-i prima data cand sunt mari probleme cand arbitreaza dinamo.

Comentează