Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Unde greşeşte Carlos

Opinia mea, cu care nu vreau să îndoctrinez pe nimeni, e că portughezul Carlos nu are dreptate cînd insinuează că necazurile i se trag de la faptul că nu-i român. Un asemenea raţionament e lesne de demontat fie şi numai […]

vineri, 27 octombrie 2006, 3:59

Opinia mea, cu care nu vreau să îndoctrinez pe nimeni, e că portughezul Carlos nu are dreptate cînd insinuează că necazurile i se trag de la faptul că nu-i român. Un asemenea raţionament e lesne de demontat fie şi numai folosind exemplul predecesorului său din poarta Stelei. Deşi bielorus, Hamutovski a fost iubit de către suporterii roş-albaştri, care regretă şi acum că a plecat. Mai nou, atitudinea faţă de francezul Thereau, aplaudat la scenă deschisă în meciul de Cupă cu Forex, demonstrează că o fi avînd bube publicul din Ghencea, aidoma întregii noastre societăţi româneşti, dar nu e xenofob. El îi judecă pe fotbalişti după talentul, forma şi dăruirea lor, nicidecum după culoarea paşaportului.

Carlos nu are, consider şi eu, anvergură de Steaua, ceea ce nu înseamnă să-i negăm orice merit. A făcut numeroase gafe, dar şi lucruri bune. Întrucît a intervenit de cîteva ori magistral în returul cu Standard Liege, trebuie socotit unul dintre autorii calificării în grupele Champions League. Să convenim că nici postul nu-l ajută, căci erorile portarilor, spre deosebire de ale jucătorilor de cîmp, se văd mai uşor şi se plătesc mai mai scump. Mă refer la cele comise pe gazon, nu în afara acestuia, unde Carlos ar bea whisky cu sticla, ar asculta manele prin baruri pînă-n zori şi ar fi dator cu pensia alimentară. Toate astea, îndrăznesc să susţin, îl privesc. Reprezintă viaţa lui şi n-are decît să şi-o gestioneze cum crede de cuviinţă. Pe de altă parte însă, cît timp fiecare răspunde pentru el, nu pare corect să ne erijăm noi în moralişti. Asta şi pentru că atunci cînd doi oameni ajung la despărţire, cazul lui Carlos şi al ex-concubinei, rareori se întîmplă, dacă se întîmplă vreodată, ca unul să mai vorbească frumos despre celălalt. Probabil că există îngeri, dar în cer, nu pe pămînt.

Pe lîngă povestea cu xenofobia, Carlos încurcă borcanele în clipa în care îşi imaginează că a devenit obiectul, implicit şi victima, unei judecăţi prea aspre, nedrepte. Aici greşeşte amarnic. Deoarece un spectator se poate înşela, se pot înşela o sută, nu însă o tribună întreagă care, asistînd la cascadoriile lui şi suferind din pricina lor, a ajuns la concluzia că Steaua are nevoie de un altfel de portar. Mai sigur, mai constant. Ca atare, nu publicul constituie problema lui Carlos, ci Carlos însuşi. Nu comportarea de după minutul 90, ci valoarea de pînă atunci. Din păcate, îndoielnică.

Comentarii (162)Adaugă comentariu

bogdan (4 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:07

carlos e varza si trebuie sa plece de la steaua, iar hamu este din belarus, nu din ucraina

Liviu (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:09

Impresia pe care mi-a dat-o acest Carlos este ca joaca „la misto”, parca ar fi castigat toate trofeele din lume iar acum joaca din pasiune, si trateaza meciurile cu multa relaxare…..

Ovidiu Ioaniţoaia (22 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:10

@bogdan – Corect, am rectificat. Mulţumesc

bluf_fing (38 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:11

Parerea mea este ca sunteti victimele unei diversiuni … este nitzel fantezista aceasta idee dar eu cred ca se face atat tam-tam pe tem lui Carlos ca sa NU SE MAI DISCUTE DE STAREA PROASTA IN CARE ESTE STEAUA DE FAPT … si ca sa NU SE MAI DISCUTE DESPRE ABERATZIILE PE CARE LE ZICE GIGIB si care, iata, sunt pe punctul de a o face pe Steaua sa piarda puncte …
Parerea mea … si nu o spun cu rautate asa ca, stelistilor, nu imi sartitzi la gat … thank you!
Hai pa!

durby (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:13

Carlos….., gafe, gafe si iar gafe. Toata lumea il pune la zid pe jucatorul Carlos. De acord cu dumneavoastra domnilor. Carlos in momentul actual nu are valoare de Steaua. Dar sa nu uitam ca acest Carlos are si merite: a calificat Steaua prin interventiile senzationale din meciul cu Standard si sa nu uitam de meciul de la Sevilia din editia trecuta a cupei Uefa.
De asemenea in momentul in care a fost adus in Romania a fost privit ca un adevarat star si acest lucru nu i-a priit; nu cred ca valoarea portarului Carlos trebuie pusa la indoiala, ci nivelul psihic al acestuia – totusi o echipa din Sevilia il doreste.
In final vreau sa spun ca nu sunt un fan al portarului Carlos – si eu l-am blamat pentru greselile lui, dar trebuie sa ii oferim si circumstante atenuante – tentatiile din Romania sunt mari si dupa cum spuneam Carlos nu este genul de sportiv linistit – si acest lucur ii afecteaza fara sa vrea ativitatea sportiva.

alin78 (27 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:13

da, dar sa recunoastem ca nu a gresit cu Real M si ca ce s-a spus atunci a fost rautate, chiar si din partea lui Becali, chiar daca sunt fan Steaua. Pt mine Carlos nu mi se pare ca a gresit asa mult si hai sa luam la rand fazele si sa le judecati la rece. Nici macar al 4-lea cu Real nu a avut vina. A fost o capodopera a lui van Nistel caruia nu o sa-i mai iasa vreodata asa ceva. Va salut!

Leo (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:14

O mai spun, aca mai era nevoie, inca odata: Stam foarte prost la capitolul portari. Daca la nationala titulare Lobont…. va dati seama in ce hal suntem.

MoRRiS (48 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:14

Domnule Ovidiu, am o intrebare : De ce toata redactzia GSP il ataca pe Carlos ? De altzii de ce nu spunetzi ? De ex. de Dani Coman .. Credetzi ca el e mai sfant ? Sau altzii , credetzi ca`s diferitzi de Carlos ? Eu am impresia, ca portarul Carlos a cedat psihic din cauza presei mai mult … ar trebui lasat in pace .. Nu intereseaza pe nimeni ce fac jucatorii in afara fotbalului ..

ROIBU CRISTIAN (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:14

Din pacate pentru STEAUA si Carlos, de aceasta data, aveti dreptate. Ca sa fi un sportiv aproape de perfectiune, si viata de zi cu zi trebuie gestionata astfel incat, aceste placeri ale vietii dupa care tanjesc toti (bauturi fine, baruri si femei), sa fie lasate pentru dupa cariera sportiva. Imi pare rau de ce i se intampla lui carlos pt. ca nu imi place sa cred ca STEAUA ar face transferuri proaste, dar se mai intampla. Daca ar fi jucat mai multe meciuri si Gigel coman probabil ca ar fi fost in locul lui carlos huiduit. Apropo, ce cauta LA STEAUA!!!!!!!!!

cezar (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:15

carlos ar fi mai bun ca mijlocas, ca doar a si jucat pe acel post inainte de a deveni „portar”. cea mai buna solutie pentru poarta stelei ar fi stancioiu.

Tudor (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:16

Domnule Ioanitioaia, eu sunt absolut de acord cu dumneavoastra, dar ce nu imi place este ca scrieti articolele de parca vreti sa va cereti scuze in avans pentru faptul ca aveti o parere. Parerea mea este ca daca aveti o parere si sunteti convins de ea nu e cazul sa va mai pese atat de mult in ce masura ii afecteaza pe ceilalti… daca se va dovedi ca ati gresit va puteti cere scuze la momentul respectiv.

In fine, poate e mai putin important aspectul asta… dar am zis sa-mi spun si eu parerea. Fara sa imi cer scuze anticipat 😀

gerd muller (6 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:17

@ alin78: un gol ca acela nu-l dai, il primesti cadou. asta o stie oricine a dat cu picioru-n bashica intr-un cadru organizat…

Tudor (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:17

pt MoRRiS… eu sunt stelist, dar sa stii ca Dani Coman e cu cel putin o clasa peste Carlos. Si dupa parearea si peste oricare alt portar din divizia A.

MoRRiS (48 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:19

Tudor , cu tot respectul ptr tine , dar eu nu am facut comparatzie ca valoare intre cei doi .. ma refeream la viatza lor in afara fotbalului .. Shi eu sunt stelist shi recunosc aceeashi treaba ca shi tine, Dani Coman este peste Carlos ..

bluf_fing (38 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:20

… si, as adauga, „pe neve” :-), ca se face atat tam-tam pe tema „viata nesportiva a lui Carlos” pentru a da conducerii Stelei motiva sa-l dea afar FARA SA-I MAI PLATEASCA CONTRACTUL … e? ce ziceti? gaditi-va putin inainte de a ma lua cu „huo” ptr ca nu sunt stelist …
Hi pa!

alin78 (27 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:20

@gerd muller: acolo a fost greseala lui Goian, daca tot ati jucat fotbal. Si ca sa fiu mai explicit… daca trecea de Goian era la post Carlos, care a mai scos si cu St Liege la fel 😉 dar tb sa fi dat in minge sa cunosti

dani (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:21

La Carlos cred ca greseala principala este patima alcoolului….de aici gafele lui, cu scapatul mingiilor din mana.
Urmariti comportamentul unui alcolic si vedeti asemanarile.

Georgero (29 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:23

Nu interesa pe nimeni cate sticle de whiskey bea Carlos pe zi sau cate pachete de tigari fumeaza daca isi facea bine treaba in poarta…

Dar daca el e mahmur si are ditai capatzana a 2a zi, atunci e normal sa nu vada mingea

anghelescu madalin (23 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:23

Pt alin78.Nu avea ce sa cauta langa olandez din moment ce era si Goian daca nu ma insel ,in rest n-a facut nici-o greseala si sper sa plece de la Steaua ca n-o sa mai reziste d.p.d.v psihic.

Tudor (3 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:23

ok MoRRiS, am inteles acum la ce te-ai referit. Totusi nu cred ca presa are ceva in mod special cu Carlos. Carlos si-a facut viatza grea singur in relatia cu presa. La fel cum si-au facut-o si Muti si cu Lobont. Daca cei mentionati mai sus ar fi avut un pic de decenta in comportament (cum a avut, spre exemplu, Chivu, care nici el nu e usa de biserica), atunci si presa i-ar fi lasat in pace.

asgard (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:23

Faptul ca unui portar i se descopera peste 1 an ca nu are valoare,caruia ii erau tolerate zeci de gafe, care era titular meci de meci… este vina cui: a voastra, a mea, a lui Ioanitoaia? Raspuns simplu:nu.
Romanii ne-au invatat ceva bun inca de acum 2000 ani: cand aveti probleme grave faceti circ.Abatem atentia. De data asta Carlos este ales clovn.
Olaroiu ai ceva de zis?

NELU (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:24

Stelei ii lipseste, in ordine: o conducere, un antrenor, un portar. Ce a realizat pana acum e ramas de la Zenga , combinat cu mult noroc.

alin78 (27 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:24

asta cu psihicul asa e!!!

stefan (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:25

Carlos nu are nici o vina. Singura vina apartine conducerii Stelei care in prima faza a stat nepasatoare la plecarea lui M. Tudor iar in iarna au adus un portar din Portugalia despre trecutu caruia – cel putin fotblistic – nu s-a interesat.

MoRRiS (48 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:25

Eu consider ca la golul 4 din meciul cu Real , Carlos nu a greshit, el a ieshit sa`i inkida unghiul lui Ruud , ptr ca daca Goian era driblat , el era pe faza, dar Ruud a fost mai bandit shi … i`a facut pe amandoi 🙂 De acolo se vede clasa 🙂

anghelescu madalin (23 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:25

Pt Georgero.Din cate am citit , inaintea meciului cu Dinamo K. a fost intr-o discoteca si a aparat foarte bine in meciul ala.Eu recomand sa se duca mereu in discoteca inaintea unui meci.

apolodor(suporter stelist) (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:26

Intr-adeva, d-le Ioanitoaia, aveti dreptate in ceea ce priveste toanele lui Carlos. Dar eu ma asteptam la un articol mai nuantat, care sa starneasca polemici, care sa ne faca sa ne injuram si ironizam intre noi, suporterii. Asteptam ceva mai tonic.

Dorin B (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:26

Apreciez obiectivitatea articolului! Asa e, Carlos a avut si momente bune (chiar f. bune), dar pentru acelea a fost aplaudat cu promptitudine de catre cei ce-l fluiera acum… Lasand deoparte reactiile emotive de moment ale tribunei (bravo sau huo), concluzia mea este ca pe ansamblu nu se ridica la nivelul necesar pentru pretentiile de LCh ale Stelei.

Prestatia unui portar influenteaza mult jocul colegilor lui din teren. Daca va ganditi la meciurile in care Carlos a fost nesigur, o sa constatati ca si cuplul Ghionea-Goian a fost nesigur…E normal sa fie stresati cand se gandesc ca orice minge pe spatiul portii poate schimba tabela.

Mai am ganduri pe subiect, dar nu vreau sa plictisesc.

alin78 (27 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:27

Vina Stelei a fost cand l-au lasat pe Hamu sa plece si pe Protasov, dar cred ca amandoi au avut numai de pierdut din asta (pe langa Steaua 😀 )

Daniel777 (9 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:27

cine zice ca Steaua s-a calificat in Liga datorita lui Carlos inseamna ca nu a jucat niciodata fotbal si vorbeste aiurea.La meciul cu Standard se vede de la o posta ca mingea l-a lovit pe Carlos si nu invers,deci orice portar putea interveni la mingea aia,de aceea il consider pe Vali Badea cel care a calificat echipa si despre care se zice mai putin decat de Carlos ca ar fi ajutat mai mult echipa.Un motiv pt care Carlos nu are dreptate ca presa e de vina de ceea ce ii se intampla.

Georgero (29 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:28

@anghelescu

Cu o zi inainte de meci??? Asta inseamna ca ar fi fost intr-un bar in Kiev. Mi se pare putzin probabil… si chiar daca ar fi fost, cine l-ar fi vazut acolo???

Danielm (7 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:30

Domnule Ioanitoaia aveti perfecta dreptate in tot ceea ce afirmati pe fond. In fapt insa, eu consider ca nu mai trebuie sa i se acorde atata atentie acestui portar. Daca se trage o linie la finalul evolutiei sale la echipa Steaua, se observa ca a facut mai mult rau decat bine. Daca echipa a ajuns in CL nu a ajuns „datorita” lui ci „si datorita” lui, deci cu concursul tuturor jucatorilor.

anghelescu madalin (23 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:30

Nu cu o zi inainte.Meciul era miercuri si el a fost sambata.Citeste articolele din ziar.

george2006 (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:32

Carlos nu e singurul vinovat. Priviti mai atent fazele trecutul recent si o sa vedeti ca apararea Stelei are mari probleme. Greseli de marcaj in primul rand si multe deficiente individuale la Goian, Baciu, Ghionea. Steaua are cea mai greoaie aparare din ultimii ani. Si Bumbescu era mai dinamic cu toate ca era imens. Iar lui Carlos ii trebe lentile de contact in rest are tot ce-i trebuie. Si explozie si fizic si ceva nebunie caracteristica in general portarilor. Ma mir totusi ca nimeni nu a luat in seama ce a spus si regretatul Tomulescu. Carlos asta nu vede dom’le! Duceti-l la doctor! …era in emisiunea dumneavoastra domnule Ioanitoaia.

anghelescu madalin (23 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:33

Pt Daniel777.Cred ca n-ai vazut bine.Carlos a avut un reflex senzational.S-a vazut bine in reluarea din spatele portii.Vali Badea super jucator si am avut ocazia sa joc cu el in curtea scolii cu multi ani inainte.

Georgero (29 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:33

@anghelescu

A fost in discoteca cu o seara inainte de meciul cu cfr.

gerd muller (6 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:34

@ alin78: Goian era langa olandez. Carlos n-avea ce sa caute acolo ! Nu mai incercati sa-l scoateti ca n-aveti pe cine. Dak voi credeti ca se poate obtine performanta cu un mijlocash stanga transformat in portar abia la 23 de ani… Imi pare rau, da’ nu va pricepeti !

anghelescu madalin (23 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:35

„Toţi cei trei goalkeeperi Stelei, Carlos, Cernea şi Toma, au petrecut înaintea partidei cu Dinamo Kiev din Liga Campionilor într-o discotecă din comuna Mihăileşti. „

paul (4 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:36

singura problema a lui carlos este ca nu e un portar bun. in rest le are pe toate, carisma, viata sociala, mondenitate, fane…de toate, mie unu mi-e simpatic, dar de aici pana sa il doresc in poarta Stelei e cale lunga. E adevarat ca se vad mai repede gafele la un portar, dar eu nu am vazut atatea gafe mari in divizia A la nici un portar.

Daniel777 (9 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:38

pt anghelescu madalin

tot cu multi ani inainte am fost si eu portar si am vazut bine faza aia,a procedat corect:a inchis cat a putut unghiul,dar pana sa zici ca a vut un reflex senzational mai este mult drum,el intrase spre atacant sa apere coltul lung iar mingea la lovit in piciorul drept(coltul scurt) ceea se intampla foarte des portarilor.

anghelescu madalin (23 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:38

A mai avut Steaua un portar de „clasa” imi sta pe limba numele lui.A aparat poarta in meciul Psg-Steaua 5-0 si inca unu mai „bun” ca caRLOS , Tibi Lung.S-ar face un film de comedie cu astia.:)

gerd muller (6 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:38

@ anghelescu madalin: N-are nimik ! Mai e Cezar Lungu. 🙂

anghelescu madalin (23 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:40

In fine , eu asa am vazut Daniel777.

oana (2 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:40

nu stiu ce aveti voi cu carlos, dar eu cred ca toate aceste articolu cum ca e dator cu pensia alimentara a sarei sau ca da gata o sticla intr-o ora si ca are nu stiu cate prietene pe hi5…eu cred ca toate asta sunt numai porstii ca sa aiba si gazeta vanzare…asta e parerea mea… 😀

Daniel777 (9 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:42

mai intreaba pe cineva care se pricepe la fotbal si o sa vezi si parerile lor….apropo,in meciul cu PSG era Ritli ,nu poti sa zici ca era un portar rau era mult mai bun ca si multi portari de azi din Romania

Beast (1 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:42

Am o sugestie pentru gsp (Antena1): sa fac un montaj cu toate gafele pe care le-a facut Carlos de cand a venit la Steaua, eventual cu hohote de ras pe fundal, ca in serialele de comedie. Poate vede si el filmul respectiv si isi aduce aminte, cu creierul lui imbibat in whisky, cate gafe a putut sa faca in mai putin de un an

anghelescu madalin (23 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:42

Sunt prostii , dar daca gazeta vroia sa faca vanzare publicau mai demult.Crezi ca astia nu stiau de Hi5 sau de pensie.Cred ca a fost un raspuns la atacul generat de inegalabilul Carlos in presa din Portugalia.

anghelescu madalin (23 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:44

Nu sunt sigur ca era Ritli.Altu care a aparat doar in tur.Chiar imi sta pe limba.

paul (4 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:46

era stangagiu, mai stelistilor

Dumi-BV (80 comentarii)  •  27 octombrie 2006, 16:52

Carlos are dreptate in tot ce spune,daca erati corecti dupa Steaua Real ii criticati pe Goian si pe Dica aua fost cei mai prosti de pe teren,dar e mai usor sa dai in straini decat in „marile” simboluri din ghencea

Comentează