Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

O măsură absurdă

Prin Comitetul de Urgenţă, FRF a luat o măsură aberantă pe 5 octombrie, cînd a adăugat în ROAF, completînd Articolul 20, un paragraf conform căruia “jucătorii în vîrstă de pînă la 15 ani legitimaţi la cluburi care percep taxe sau […]

marți, 24 octombrie 2006, 5:36

Prin Comitetul de Urgenţă, FRF a luat o măsură aberantă pe 5 octombrie, cînd a adăugat în ROAF, completînd Articolul 20, un paragraf conform căruia “jucătorii în vîrstă de pînă la 15 ani legitimaţi la cluburi care percep taxe sau contribuţii pentru instruirea lor pot solicita încetarea legitimării la aceste cluburi şi legitimarea la alte cluburi. Cluburile care percep astfel de taxe sau contribuţii nu au dreptul la compensaţii de formare pentru jucătorii respectivi”. Prima observaţie constă în aceea că, avînd ca obiect activitatea curentă, care necesită intervenţii rapide, Comitetul de Urgenţă nu era abilitat să modifice regulamentul şi nici să impună respectarea noii prevederi, cum a procedat, fără ca ea să fi fost validată de Comitetul Executiv. Întrucît CEX nu s-a întrunit niciodată de la 5 octombrie pînă azi, rezultă că aplicarea imediată a hotărîrii în discuţie constituie un abuz. Şi mai grav e faptul că decizia Comitetului de Urgenţă descurajează iniţiativa particulară, deoarece cluburile ce încasează taxe sau contribuţii (pentru a plăti din ele închirierea terenurilor, salariile antrenorilor, ale medicilor şi ale masorilor, apa, lumina etc.) sînt în majoritatea lor private, dar şi că aceasta intră în contradicţie cu legile FIFA. Care stipulează obligativitatea acordării indemnizaţiilor de formare. Întreaga tevatură s-a stîrnit după ce Marcel Pigulea, şeful şcolii “Pro Luceafărul” din Bucureşti, a refuzat să cedeze 2 puşti din lotul naţional de 14 ani, pe Gaia şi pe Crişan, unei echipe fruntaşe din Liga I. În momentul respectiv, membrii Comitetului de Urgenţă şi-au umflat muşchii şi, prin asta, i-au servit o lecţie celui care, deşi sfătuit de secretarul general Adalbert Kassai s-o lase moale, n-a înţeles de vorbă bună.

Considerînd că, pe lîngă “Pro Luceafărul”, vor ieşi în pierdere, riscînd chiar să tragă obloanele, şi şcolile deschise în provincie de Dobrin, de Costaş, de Giuchici sau de Viorel Moldovan, problema nu-i decît în aparenţă minoră. Dacă viitorul începe azi, atunci el trebuie sprijinit, nu periclitat prin iniţiative menite să-i demobilizeze pe descoperitorii de talente. Să le facă şi mai grea o viaţă oricum grea. Tocmai de aceea, îi revine Comitetului Executiv misiunea de a nu-şi însuşi o măsură care nu serveşte dezvoltării fotbalului nostru. Dimpotrivă, o încetineşte, ba o şi frînează.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

Dumi-BV (80 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 17:37

Au facut vreodata mircea sandu si compania ceva bun pt fotbalul romanesc?

pacoste (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 17:50

Adica, tata si mama platesc scoala si pregatirea, iar patronul scolii incaseaza banii din vinzarea jucatorilor? Vi se pare corect?
Sa investeasca patronii de asa zise scoli banii proprii in pregatire, sa nu ceara bani de la parinti si apoi da, sa aiba dreptul la indemnizatie de formare. Ca altfel ei s-au format pe banii parintilor… NU?

nistor gabriel (7 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 17:51

dumi-bv a zis bine
la chestii din astea e buna federatia: sa dea legi k suporteri sa nu mai intre cu banere pe stadioane, k pt vb unuia sau altuia, echipa sa fie depuncatata, k sa nu se mai ia indemnizatie de formare, k stadioanele sa fie suspendate, k daca zici ceva rau de selectioner sau nu eshti de acord cu el sa fii suspendat, k licentele sa se dea, iar mai apoi sa se ia inapoi daca echipa lu`sefu nu a ramas in prima liga.
ce ziceti dl ioanitoaia de o lege primordiala care ar trebui data:
CEI CARE VOR LICENTA SA SE STIPULEZE, K PENTRU A AVEA-O SA FIE OBLIGATI SA INVESTEASCA IN CENTRELE DE COPII SI JUNIORI MINIM 100000€ PE AN??????
sa nu se mai desfiinteze terenuri de fotbal, ci din contra sa se infiinteze unele noi.
de aia e diferenta intre noi si anglia sau alte tari, pt k la noi copii se antreneaza pe bitum, iar la ei se antreneaza de mici (de la scoala) pe terenuri cu gazon…
pana ce acesti oameni nu vor pleca din federatie, nu va merge nimic in fotbalul romanesc, iar nationala o sa fie huiduita peste tot….
ce parere aveti de aceasta lege propusa?????

zorilor (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 17:54

ASTA E UN PUNCT DE VEDERE , parerea mea.. gresit odata ce solicitii banii de la parintii copiiilor cate 5-10 ani sa-i faci fotbalisti inseamna ca tu ai fost rasplatit pt. munca ta de ce trebuie sa pui bete in roate viitorului fotbalist ,doar ca sa mai incasezi tu niste bani de transfer atata vreme cat ai fost platit sa-ti faci treaba , daca ai crescut copilul pe banii tai atunci da trebuie sa-ti recuperezi investitia clar , dar punetiva in locul parintelui care da bani o gramada de ani si cand se iveste ocazia sa scape de aceasta povara nu poate face nimic deoarece clubul privat ii ia acest drept pt. a mai castiga o suma frumusica , iar copilul se plafoneaza gandindu-se ca putea juca la echipa a 2 poate si pt. bani a unui club profesionest , asa joaca cu juniori sau in judet pe banii parintilor .

marcus (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 17:56

Domnilor va rog din suflet faceti ceva cu kktul ala de reclama Bergembier nu stiu dar numai sa nu mai aud urletele alea ca nu mai intru pe site-ul vostru in viata mea
Macar aia de la prosport au volumul pe reclama si poti sa-l dai mai incet dar voi nik. Dati-o incolo de treaba chiar asa fomisti sunteti

nistor gabriel (7 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 17:56

pacoste:
adica profesorul ala sa faca munca patriotica????
ai impresia k mama si tata il formeaza pe copil???
la scolile particulare conditiile sunt mult mai bune decat la cele de la cluburi…
iar pt pregatirea unui copil e nevoie de, si aici enumar cateva:mingii, echipament, vestiar, apa, caldura, teren, ingrijitori teren, plata arbitrilor si obs la meciuri, deplasare, iar unele dintre ele mai ofera si cazare si masa(care implica alte costuri adiacente), asa k fa si tu un calcul si vezi k banii care vin de la mama si de la tata nu o sa ajunga , probabil, nici macar pt asta….
iar nimeni dupa cum am zis nu face asta doar din dragoste de fotbal. in ziua de azi dragostea trece prin stomac, iar in romania dragoste e scumpa taree….

bogdanlebu (15 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 18:40

pai de mult „conducatorii” forbalului romanesc se uita doar la azi si ieri… si sa le iasa lor ceva… si tremura la auzul vocii lui becali sau copos… asa ca nu trebuie sa ne miram daca-i doare la basca de viitorul fotbalului romanesc…

Ali Gator (5 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 18:46

Cred ca adevarul este undeva la mijloc (ca de obicei!).Din cate stiu eu ,unele scoli de fotbal chiar se numesc „academi”;cum ar fi atunci sa termini o facultate particulara ,sa vina o companie sa te recruteze si patronul facultatii sa ceara bani pe tine?! Asta in conditiile in care tu ti-ai platit scoala. Pe de alta parte s-ar putea ca tocmai de aici sa vina profitul adevarat al afacerii si atunci ,intr-adevar,aceasta ar fi faliment curat. Ar fi interesant de intrat in culisele acestei probleme.

savin (2 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 18:50

TOT RESPECTUL DOMNULE IOANITOAIA !
aici federatia a avut dreptate
scoala aia particulara de fotbal, pentru acelasi produs (jucatorul de fotbal), nu trebuie sa primeasca bani de doua ori: de la parinti si de la federatie

daca vreti sa contribuiti la insanatosirea fotbalului romanesc, nu favorizati tot felul de abuzuri care se fac la radacina !

iQ666 (20 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 18:52

daca-s pe banii parintilor acolo ar trebui impartita suma de transfer intre club si parinti. daca-s sustinuti financiar de club atunci parintii pot sa se-ndoape doar din ce castiga puiutzu’.. concluzia e sa curga bere pe bega!

savin (2 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 18:52

TOT RESPECTUL DOMNULE IOANITOAIA !
aici federatia a avut dreptate
scoala aia particulara de fotbal, pentru acelasi produs (jucatorul de fotbal), nu trebuie sa primeasca bani de doua ori: de la parinti si de la clubul care il cumpara la un moment dat

daca vreti sa contribuiti la insanatosirea fotbalului romanesc, nu favorizati tot felul de abuzuri care se fac la radacina !

DragosC (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:02

Parerea mea este ca adevarul este undeva pe la mijloc iar scolile de fotbal ar trebui sa leaga din 2 variante: daca vor sa ia bani la sfarsit sa investeasca in micut iar daca vor sa incaseze bani pentru pregatire atunci orice jucator sa poata pleca liber. Astfel intr-o grupa de copii pe cei mai buni sa ii antreneze gratis.

visan (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:11

buna observatia cu reclama la bergenbier!!!! e stresanta rau… trebuie sa inchid boxele cand intru pe gsp… o vedem, ne apare in fata… gata … stim… o vedem de ani de zile la tv cand sunt meciurile echipei nationale. scoate-ti strigatele alea!!!!

Edy (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:16

Mi se pare normal ca atunci cand cineva plateste pentru a fi antrenat/educat, sa poata decide in orice moment viitorul sau. Decizia FRF mi se pare una corecta. Eventual, in momentul transferului pe bani al unui copil, acesta sa-si primeasca cel putin o parte din suma platita anterior clubului/scolii unde a facut pregatirea.

alin pelin (3 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:22

Ce-i cu strigatele astea pe site-ul vostru!!!!

sandu patronul (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:23

Foarte bun site-ul dumneavoastra dar ce-i cu racnetele astea de pe site?

linia sub centura (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:24

Sunt de acord cu toti cei care au scris aici. Aveti dreptate.
PS: Prea mult zgomot pe acest site. Deranjeaza. Parerea mea!

Cantautor (2 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:25

Ma alatur celor care sunt suparati pe zgomotele de la bergenbier.

Sandra de azur (2 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:27

Tot respectul domnule Ioanitoaia. V-am vazut in mall. Mai rar asha om sa umble prin mall. Da domnule uite un om adevarat.
Dar cu zgomotele de la bergenbier cum rezolvam?

Llana (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:29

eu sunt o mare admiratoare de-a dumneavoastra. Felicitari pentru ziar.
iar voi astia cu zgomotu nu stiu ce aveti. Eu nu aud nimic.

Sarumana (9 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:31

Moderati shi voi mesajele astea intr-un fel.Parca nu se vorbea despre muzica shi reclame in editorial.

nicosenior (2 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:31

Domnule Ioanitoaia daca acest lucru vi se pare aberant pai in calitate de parinte pot sa va aduc si eu in prim-plan o sumedenie de aberatii care se intampla la un club de fotbal vis-a-vis de formarea copiilor si juniorilor.In acest sens ce parere aveti de urmatoarele:
-copilul ajunge la un club privat dar nu scoala de fotbal,dupa care cu banii parintilor este legitimat;
-sustine cu bani atat propriul copil cat si restul echipei pentru ca viitorul fotbalist trebuie sa creasca si sa se exprime intr-o echipa si nu toti parintii au posibilitati(vorbim aici de echipament,vorbim de meciuri amicale cu echipe tari pentru a creste in valoare iar aici trebuiesc bani de deplasare ,masa..)
-ajunge la 15 ani si ce credeti ca ii ofera clubul,ii aduce la cunostinta ca le trebuie sa aiba echipament de reprezentare si cine il plateste-tot parintii il platesc
-cand faci performanta pentru un club si trebuie sa creasca crezand in sansa sa si in emblema unei echipe te astepti ca la stadion antrenorul si echipa managerila sa-ti ofere si tie o vitaminizare ,o masa ,un psiholog la cel putin 100 de copii.Credeti ca se intampla asa ceva.Nici vorba.Copilul sta la parintii lui ,masa ,casa alte cheltuieli ocazionate chiar si angajarea in sistem privat pentru un preparator fizic pentru ca echipele de juniori nu au nevoie de asa ceva in acceptiunea unor menegeri din cei veniti cu pluta pe Bistrita la conducerea unor cluburi-ca sa nu mai vorbim de existenta vreunui asistent medical la antrenamente asa cum ar fi normal.
Din punctul meu de vedere intr-un asemenea caz vreau sa spun ca echipele de juniori aduc profit ,domnule,cheltuiesc aproape zero lei si satisfac obligatie a clubuli care este prevazuta prin regulamentele FRF de a avea reprezentare pri echipele de juniori.
Ajunsi la varsta de 16 -17 ani fara a avea contract jucatorul este solicitat de o alta formatie ,atunci sa vedeti pretentii din partea clubului si daca nu sunt onorate copilul nu pleaca si daca dai de un antrenor „respectabil”nu mai este retinut nici la echipa sa.Ce parere aveti?
Sa va mai explic un paradox:vine clubul si vrea contract cu juniorul pana la finalul junioratului si ii acorda fabuloasa suma de 50 dolari iar daca la final de juniorat nu este pretabil pentru club poti sa pleci.Intrebarea mea este oare corect,unde sa te mai duci cu el domnule atunci ,stai sa te rogi de unul si de altul pentru ca antrenorul ti-a dat sperante ca ar putea ajunge jucator de fotbal dar constata ca daca ai pareri personale nu ii „plac ochii tai „si ramai cu „buza umflata”.
Concluzionez
cu asemenea metode si strategii benefice numai unor patroni de club pe nervii si finantele parintilor merita sa avem un fotbal european la nivel de copii si juniori si putem accede linistiti in UE

lucian (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:35

Daca dau bani inseamna ca eu cumpar un serviciu si instructorul are obligatii fata de mine si nu invers. Nu cred ca fotbalul ar trebui sa fie tratat ca un domeniu aparte al societatii.

adidavid (3 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:35

Domnul Ioanitoaia…se vede ca nu cuoasteti indeaproape scolile de formare…totul se face pe banii parintilor…totul! cer tot mereu sute si zeci de euro…ca sa tii un copil un an la un club ai nevoie de cel putin 500$(ex FC Brasov-mingi-echipament-excursii-cantonamente in strainatate)Sandu cunoaste f bine treaba asta…asa ca nu-l condamn.

Sarumana (9 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:35

Parerea mea este, daca vrei sa pacalesti viata, in tara marlanilor, uite cum ti-o iei! Ce frumos ai descris-o tu! Ce smecher vroiai tu sa fii sa ai copilu la o echipa de frunte sa castige 150.000 de euro pe sezon shi sa ne scuipi seminte in cap. Sac, ca nu ti-a iesit.

Sarumana (9 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:36

de ce nu va faceti copiii profesori de latina? ha?

Sarumana (9 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:36

I n tara hotilor voi vreti sa fiti mai hoti. sac ca nu v-a iesit

Sarumana (9 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:37

ce ma bucur pe voi

Sarumana (9 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:40

lasa sa va ia banii la fraieri, pana cand o sa va saturati de smecherisme, shi cand o sa vedeti ca vecinu neamt, cu aceeasi meserie,cu aceeasi valoare, dar fara nici un smecherism in cap, traieste de zece ori mai bine. Cum se face ca superdescurcaretii shi smecherii Europei au ajuns sarantocii shi slugile europei? Aud,ha? la munca in Spania capsunarilor.

Sarumana (9 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:42

Peste tot pe unde te plimbi in Romania vezi numai romani cum incearca din rasputeri sa-i imite pe rromales. Fi v-ar neamu de ras. sa ma ierte domnu Ioanitoaie, dar n-aveti c**ie.

Cosmin26 (3 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:45

credeti ca scolile de fotbal vor continua sa functioneze daca nu vor mai incasa indemnizatia de formare? cati din copiii de la o astfel de scoala sunt destul de talentati ca sa ajunga la un club de divizie? nu cred ca 20% din cati incep scoala ajung fotbalisti profesionisti!
si ne intoarcem la grupele de juniori de pe langa cluburi, unde poate nu se plateste scoala, dar precis „se impinge” ceva la antrenor, deh, ca sa-l am pe baiatu’ la juniorii Stelei sau Dinamo etc. (no offence)!
un lucru e sigur: scolile nu vor supravietui din taxa lunara, iar clubul care vrea un jucator talentat isi va recupera investitia inzecit la vanzarea lui!
p.s. din cate stiu, cei cu perspective primesc burse care de obicei acopera costurile scolii!

Sarumana (9 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:46

Shi voi astia de furati de la prosti, unde o sa va bucurati de bogatie, pe groapa asta de gunoi de o formati in juru vostru? O sa fugiti ca strechiile prin strainataturi, shi aia abia o sa va astepte. sa va pupe.
Mare atentie! Budapesta a fost prima care s-a saturat shi de comunism!
pana la urma tot se strange iar latu… hi hi. Enjoy.

Sarumana (9 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 19:46

tare faza asta cu chat-ul mi-a placut, pa

nicosenior (2 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 20:04

Domnilor a face un sport in Romania chiar fotbal fiind nu este un lucru atat de grav iar eu daca am semnalat cateva nereguli din sumedenia de asfel de aberatii am facut-o nu pentru a ma plange de partea financiara ci pentru a arta de ce peste ani Romania nu va mai avea o nationala de fotbal care sa mearga la marile campionate,eu nu m-am referit numai la copilul meu (care din fericire a reusit pana la un anumit nivel}.
Va rog sa ma credeti ca eu nu spun ca am cheltuit banii cu fiul meu eu spun ca am investit in el dar v-am spus cum procedeaza cluburile in general
Va rog sa-mi admiteti ipoteza ca mare parte dintre juniorii actuali de la diverse echipe sunt elevi ai unor Colegii de renume din tara si eu cred ca multi dintre ei pot ajunge si profesori de latina dar spre surpriderea unor pot castiga si 15o ooo de euro in conditiile in care de la 8 ani mergi zi de zi la antrenament fie soare fie frig,fie in vacanta fie in timpul scolii pe cand altii butoneza la internet si pierd timpul printre blocuri.Nu au copilare si cred in sansa lor de a trece pe sub Arcul de Triumf al victoriei asta este telul lor si au toata stima mea doar ca cei tineri isi doresc o tara normala cu oameni normali si nimic mai mult.Dar la noi…….

ovidiu (2 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 20:38

scoateti oameni buni reclama aia stresanta ca ne-am plictisit de ea

arhiduke (11 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 20:39

Nu stiu cati dintre voi a facut fotbal. Eu am facut, de pe la 12 ani, sub conducerea regretatului Piti Varga, la piticii lui Dinamo. Mie imi platea mama drumul, echipamentul, mancarea, spagile ocazionale pe la diferiti arbitri (in acea vreme trebuia sa dam cotizatie la multe meciuri, pentru a fi siguri ca suntem arbitrati corect). Iar acum vin si zic, de ce sa profite scoala de fotbal de pe urma transferului meu si sa nu profite, de exemplu, mama? Care e contributia lor? Ca sunt invatat cum se dau ture de teren? Daca ai tehnica, oa ai. Daca nu, nimeni nu te poate invata. Repet, care e contributia lor?

Sebi (6 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 21:23

Ce sa facem? Romanii sunt niste hoti, mercenari si stupizi. Ne laudam ca intram in UE, cand trebuie sa spune ca vaca din ue: MU………E. Asa ca asta e. Suntem vai de capul nostru!”!!

Rabin (4 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 21:38

Mai oameni buni.MAI BINE ATI INVATA MAI MULTA CARTE SI NU V-ATI MAI CERTA ATZI INTZLEGE CA DEPINDE DE LA CAZ LA CAZ.UITE,SUNT NATZII CARE NU AU TREABA CU VREUN SPORT DAR INVART BANII SI VIATA(ALTORA).BECALI STIE DE CE !

Rabin (4 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 21:41

SHALOM LA VOI!SI ACUMA PENTRU DOMNU’ BECALI:SA NU TE MAI IEI DE NOI.STII CE TI SE POATE INTAMPLA.VEZI CA STAI IN CASA LUI MAX,NEPOTUL MEU.

Claudiu Tm (4 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 21:44

Nu ma astept la prea multe lucruri de FRF.

Intrebare,in afara articolului:
Unde i-ati gasit domne pe acesti mari gazetari sportivi(Tolontan si Vochin)?
Sunt cu adevarat cei mai buni din breasla.

Andrei (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 22:00

Articolul respectiv este un pas catre o situatie normala. Atunci cand cumperi un bun economic (instuirea este si ea un bun econcomic) devii proprietarul acelui bun. In cazul in care platesti pt. studii, scoala nu poate sa te tina responsabil dupa terminarea studiilor si sa incaseze un procent din salariul cu care esti platit de compania pt. care lucrezi. Instruirea intr-o scola de fotbal este tot o tranzactie economica. De fapt acest articol ar trebui extins dincolo de varsta de 15 ani.

tibi (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 22:01

d-le ioanitoaia daca tot vreti sa-i luati apararea” d-lui ”marcel pigulea,ar trebui mai intai sa sa aflati cate ceva despre metodele dumnealui de comportament cu copii si mai ales de modul de lucru cu cate 2 antrenamente pe saptamana (nu cred ca se poate face performanta in acest fel) sa veniti la meciuri sa vedeti modul de adresare la adresa acestor copii (injurii si urlete)si mai ales lucrul cel mai important ca la sfarsitul junioratului nu le asigura absolut nimic mai precis acesti copii nu au nici un viitor majoritatea fiind nevoiti sa se lase de fotbal.deci dupa cum vedeti personajul caruia dvs incercati sa-i luati apararea nu este chiar asa nevinovat in conditiile in care dumnealui la umbra acestei scoli de fotbal castiga o gramada de bani din inchirierea terenurilor sintetice (fara sa dea factura.cum de altfel procedeaza si cu banii incasati de la parinti).

doru (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 22:11

bai ce grea iy e viata asta lu pigulea cu 800.000 lei taxa pe luna si cu 2-3 antrenamente pe saptamana de 50 de minute dupa care ne scotea afara sa inchirieze terenu sintetic pentru particulari.Ce pregatire se poate face la domnu PIGULEA cu 2-3 antrenamente fara pregatire de vara si de iarna,iar cand ploua afara ne trimitea acasa pentru ca terenurile sintetice erau inchiriate si zgura nu puteam sa o stricam cum putem sa facem performanta la grupa a 2-a valorica cu echipe unde scorul ia proporti din prima repriza.Cum putem sa crestem in valoare??????IY urez domnului PIGULEA multa „bafta” „JOI” si la turneul final unde domnu PIGULEA nici nu concepe sa nu se califice ca sa poata face imagine clubului si sa aiba de unde sa isi ia „leafa”.Oricum iy multumim domnului PIGULEA ca nu a uitat perforamntele grupei 92 de la turneele finale unde a putut atrage atentia indeajuns sa mai traiasca inca 2-3 ani si unde plateam 2-3 milioane pe autocare date gratis de la cunostiinte.Cu promisiuni nu poty face performanta.Ar mai fi multe de povestit dar cine se invarte in jurul echipelor de juniori styu ce fel de om este domnu PIGULEA-atotputernicul PIGULEA.

molahul homar (13 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 22:16

domnule ioanitoaia la ce scoala de fotbal aveti actiuni?spuneti cinstit dac a
vreti sa mai cumpar ziarul

nini (1 comentarii)  •  24 octombrie 2006, 22:50

bine ca am vazut ca a pus cineva punctul pe i cu privire la reclama cu bergenbier. chiar nu mai pot asculta nimic cand intru pe site. va rog si eu pe aceasta cale taiati sunetul ca e enervant rau.

Dan Marian (1 comentarii)  •  25 octombrie 2006, 1:20

Exemplele aberatiilor si a criticilor la nivelul conducerii FRF sunt, in cuvinte exprimate, de ordinul anilor, probabil… nu conteaza… FRF=nesimtire
Daca invatatoarea fiului meu i-ar fi spus ca 2+2=5, mi-ar fi fost imposibil sa-l fac sa inteleaga ca eu am fost invat ca fac doar 4 (daca as fi insistat, mi-ar fi argumentat, chiar si prin metode FRF ca suma este 5… Cit timp SANDU si PITURCA sunt de acord ca 2+2=5 juniorii, dar mai ales jucatorii profesionisti cu pretentii, degeaba insista ca ei stiu sigur ca suma este 4!

chelseaboy_nyku (36 comentarii)  •  25 octombrie 2006, 4:31

poi deaia aa ajuns fotbalul in halul asta ca numai vine nimik din spate si ce vine..vezi cazul ochi rosii se ia gratis apoi la ce sa mai faca altii scolii de fotbal is nebuni la cap ?

Tavi (30 comentarii)  •  25 octombrie 2006, 4:32

Federatia demonstreaza inca o data, daca mai era nevoie, ca este condusa in continuare de o gasca de mafioti. Incep din ce in ce mai mult sa am convingerea ca Lupescu si Prunea, nu sunt cu mult mai prejos decat M Sandu la acest capitol.
Ar mai fi multe de spus, dar incep sa cres ca, orice comentariu la adresa federatiei e de prisos. Cei de acolo, au demonstrat de nenumarate ori ca se ghideaza dupa deviza: „cainii latra, caravana merge”.
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com

cristi (1 comentarii)  •  25 octombrie 2006, 8:32

FIUL MEU ESTE LA O SCOALA DE FOTBAL PARTICULARA.PINA ACUMA AM DAT ECHIPEI 20-25 DE ARTEXURI.2-3 RINDURI DE ECHIPAMENTE.AM PLATIT 300 MII/LUNA LA ANTRENOR.COLAC PESTE PUPAZA MAI PLATESC$ 100 PE PATRU ORE SUPLIMENTARE LUNAR.SI NU AM SCOS UN CENT PINA NU AM VAZUT CA FIUL MEU E SELECTIONAT SI ARE REZULTATE!!!!!SI AM MAI TRIMIS 100 DE ARTEXURI CARE AJUNG PESTE 5-6 SAPTAMINI IN ROMANIA…SI INVESTITIA E TOT MAI MARE….CINE AR FII CORECT SA IA BANII DE PE MUNCA MEA??????AR FII CORECT CA EU SA BAG ZECI DE MII DE $$$$ IN COPIL SI CINEVA SA SE BUCURE DE BANII MEI?????TATAL UNUI COPIL CARE MUNCESTE GREU SA INVESTEASCA IN COPIL….PA

edgar1981ro (2 comentarii)  •  25 octombrie 2006, 10:12

domnule ioanitoaia , habar nu aveti !

daca eu ca jucator , care imi platesc lunar o taxa de 50 de roni , de ce clubul pentru care eu platesc cotizatie lunara , poate cere 6.000 de euro si nu m-ar lasa sa plec pe gratis la alta echipa ?

nu vi se pare sclavagism la jucatori ? adica tot ei platesc clubul si clubul are drept la alti bani ?

sau sunteti un om care aveti interese ?!?!

prima decizie buna a noii conduceri de la FRF ! bravo lor !

Comentează