Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Fermoar la gură?!

Nu mă număr printre cei ce-l admiră pe Piţurcă, dar nici printre cei ce-l contestă, aşa că încerc să ţin balanţa judecăţii în cumpănă.

Trecînd inclusiv peste faptul că a interzis Gazeta de la manifestările echipei naţionale, de […]

vineri, 13 octombrie 2006, 3:56

Nu mă număr printre cei ce-l admiră pe Piţurcă, dar nici printre cei ce-l contestă, aşa că încerc să ţin balanţa judecăţii în cumpănă.

Trecînd inclusiv peste faptul că a interzis Gazeta de la manifestările echipei naţionale, de parcă ar fi nu antrenorul, ci proprietarul acesteia, patronul ei. Totuşi, în ciuda atitudinii lui, îl apreciez pe Piţurcă, ba şi sper că, scuturîndu-se de un orgoliu vecin uneori cu încăpăţînarea, va reuşi să-i califice pe “tricolori” la Euro 2008.

Dincolo de obiecţiile mari sau mici privind alcătuirea lotului, cu observaţia că niciunde în lume opţiunile unui selecţioner nu se bucură de unanimitate, dezavuez poziţia Comisiei Tehnice a FRF, al cărei preşedinte, Mircea Rădulescu, a anunţat deunăzi că “antrenorii ce vor mai da declaraţii răutăcioase la adresa selecţionerului riscă să fie suspendaţi”!

Deşi neexprimată, trimiterea la Olăroiu, la Rednic şi la Dinu e limpede. Deoarece au cutezat să-l critice pe Piţurcă, chit că în termeni eleganţi, cei amintiţi mai sus sînt în pericol, dacă nu-şi vor pune fermoar la gură, să fie traşi la răspundere, penalizaţi.

Nu ştiu în ce măsură hotărîrea amintită are sau nu girul şefilor Federaţiei. În cazul că îl are, e cu atît mai rău. Oricum am lua-o, ea reprezintă însă o eroare, un abuz, iar asta numai şi pentru că a ignorat diferenţa dintre a jigni şi a comenta.

Cu jignirile nu-i nimeni de acord, din care motiv decizia de a-i sancţiona pe acei conducători de club ce proferează injurii, pedepse mergînd pînă la depunctarea echipelor, chiar se justifică. Spre a progresa, fotbalul nostru trebuie să se civilizeze, nu să se împroaşte cu noroi la infinit. Dar a comenta, a-ţi spune părerea, înseamnă cu totul altceva.

În orice democraţie, acesta constituie un drept fundamental, pe care nici o autoritate nu-l poate încălca şi, cu atît mai puţin, refuza. Tocmai de aceea, erijîndu-se în avocatul din oficiu al actualului selecţioner, ba şi fără ca Piţurcă să i-o ceară, el precizînd că nu se consultă cu Comisia Tehnică, forul respectiv s-a umplut de ridicol. Ca să se bage în seamă, membrii ei au crezut că-i fac un serviciu lui Piţurcă. Din contră, i-au făcut un deserviciu.

“Trăim într-o democraţie totală, în care numai fotbalul face notă discordantă, de aceea n-avem voie să ne dăm cu părerea despre selecţie!”
Cosmin Ol
ăroiu

 

Comentarii (54)Adaugă comentariu

Bobby (5 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:34

Asa este 🙁 din pacate…zici ca sunt cei de la CNA acesti conducatori ai fotbalului romanesc

DINU C. FLORIN (3 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:37

Daca federalii intezic criticarea selectionerului atunci, in cazul unui nedorit dar posibil esec ,( adica ratarea calificarii la turneul final al C.E.) cine isi va asuma raspunderea?
Antrenorul? Nu , pentru ca din moment ce n-ai voie sa-l contesti atunci inseamna ca el isi face treaba foarte bine.
Atunci cine? Federalii? Vor avea ei puterea sa recunoasca ca au gresit , ca sunt vinovati? Poate in alta viata. Nu au atata putere de caracter.

AntiSteaua (27 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:45

Pai Piturca n-a mai dat un sase sase de mult; trebuia sa se incordeze si el un pic. Ma tot gandesc de ce trebuie sa vedem lipsa de rezultate ca sa-l dea astia afara. Jocul prost si politele platite la fiecare convocare nu sunt oare suficiente? Avem atatia antrenori buni in tara asta…

olaroiu (23 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:47

aveti dreptate 100% domnule ioanitoaia!m. sandu-cel vesnic-si v. piturca-„cel negru” au confiscat nationala! cu rusine si cu mahnire o spun dar vreau ca echipa aceasta sa esueze pentru a scapa odata de acesti-atotputernici- pentru a o putea lua de la capat cu oameni curati, onesti , civilizati, comunicativi spre a ajunge din nou sus,cu lumea iesind pe strazi de bucurie ca pe vremea lui hagi cand pana si bunica se oprea din a umple borcanele cu dulceata din petale de trandafiri pentru a vedea reluarea in care romania marca! HAI ROMANIA!

Cristian Pena (8 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:50

Traiasca partidul…, traiasca FRF si cei doi Mircea ( Sandu si Radulescu) si comunismul fotbalistic data pe afata cu un antrenor luat din somaj si o echipa pe care trebuie sa o iubim si daca vedem ca avem emotii cu oricine. Domnilor, acum 10 ani prezentam sportmania, la delta iar intre timp am 6 ani de cand locuiesc in Spania, insa totul, pana aici… Nationala noastra este cea mai putin iubita la nivel national… iar multe din protestele mai mult sau mai putin justificate din ghencea au pornit de la arbitrajele din campionatul romanesc fata de steaua, chiar daca unele au fost chiar favorabile, au fost si altele prea impotriva. Cred ca Mircea sandu si cu comisia de arbitrii din romania au improscat in noroi inceputul de sezon in romania. Da, e adevarat ca doar Dinamo nu se plange, pentru ca le-a mers bine si au si jucat bine, insa mai putin in meciul cu steaua, cand au castigat cu 2 oameni in plus, in prelungiri. Raman stupefiat, cand aud un asa zis antrenor cu scoala vietii, Rednic, spunand dupa meci ca au fost peste Steaua… ca sa numai vorbesc de meciul cu UTA. Domnul REDNIC SA IA AMINTE CA MECIURILE NEREUSITE TREBUIESC ADMISE CA ATARE, si va vedea ca in retur vor vorbi de la egal la egal cu vreo 3 echipe…
Revenind la fermoarul la gura, anuntul facut de comisia tehnica vine sa multiplice un pic mai mult nemultumirea celor care ar mai trebui sa pleteasca vreun bilet ca sa vada ce, echipa lui Piti !!!=???

Andre (1 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:51

Clara treaba nimic mai mult!!!

Cristi (34 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:52

AntiSteaua:esti putin cam rautacios si inclin sa cred ca esti si subiectiv.Nu lega si tu Steaua de nationala. sunt doua ciorbe diferite!

nistor gabriel (7 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:53

m-am saturat de echipa nationala(de bere, whiski, femei si batai), k de mere acre…
pana in clipa cand cineva capabil(si aici nu ma refer la lingaii, lupescu, prunea, samd) nu va veni la federatie, chiar nu ma mai intereseaza ce face echipa nationala..
pt mine e un subiect inchis k si pt ganea de altfel, pt k a avut curaju sa se gandeasca la faptul k e nedraptatit la lot…:)
aceasta echipa nu reprezinta romania, nu ma reprezinta pe mine k roman, reprezinta tarlaua lu nasu, mitica, piti, si giovanni.
asta e romania in momentu de fata..
pana acesti oameni nu pleaca, jur sa ma bucur la infrangere, si sa ma intristez la victorie, pt k asa cei mai sus amintiti nu vor mai baga bani in buzunar, nu vor mai face manevre..
si pt cei care ma vor critica, am un singur mesaj: lasati-ma voi pe mine, sa nu fiu un „bun” roman si vedeti-va de treaba voastra, duceti-va la meci(sa dati banii pe bilet k sa aiba nea sandu ce sa bage in buzunar), incurajatii, k sa zica nasu ce pubil minunat are, si cate a facut el pt tara.
daca era Elena Udrea sefa la FRF pe vremea lu Hagi tot acelasi rezultate erau, asa k solutia e numai una:
MIRCEA SANDU MARS
PACAT K AM BATUT PE BELARUS, SPER SA INCHIEIEM PRELIMINARIILE PE LOCU PE CARE IERNAM ACUM.
ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU

Clod (3 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:57

of mai Ovi tii tu balanta la tot..aduna-ti si tu odata Cohones-urile si da si tu in cineva

nistor gabriel (7 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 16:58

dupa cum se vede se pare k nu sunt singururl care nu se mai bucura la victoriile nationalei, si dl piti nu suntem drogati, alcoolisti, (sum ati spus dupa meciul cu belarus despre fanni care au fluierat echipa),SUNTEM ROMANI SI NE PASA.

Syser (5 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:00

Sunt penibil de prosti cei de la FRF… Adica poti comenta actiunile, persoana presedintelui RO, si in general pe oricine, dar nu pe antrenorul nationalei.
Astia au citit constitutia? Mama tuturor legilor? Stiu ca nu pot interzice cea ce este permis prin constituie? Stiu ca cenzura este interzisa? Libertatea cuvantului, de exprimare, este unul din drepturile fundamentale ale omului.

Octavian (1 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:00

Se pare, de la un timp incoace, ca orice incearca sa isi expuna o parere, un off, o neplacere (fie ele cat de mici) esti imediat catalogat ca si „inamic” (al Nationalei in cazul de fata).
Nu isi mai asuma nimeni greseli, nu se mai gasesc solutii – de 6 ani de zile stam deoparte si ne uitam la altii cum joaca la turnee finale. Iar de fiecare data cand incepem o noua campanie de calificare – ” De data asta ne calificam, DAR AVEM NEVOIE DE LINISTE LA NATIONALA!!!”
Sa insemne aceasta mica „dictatura a cuvintelor”, LINISTEA de care Nationala are nevoie? Nu prea cred!
Daca ne asumam (sau ne mandrim) cu rezultate si fapte marete, de ce nu ne „mandrim” si cu esecuri rasunatoare ?!?
Ca suporter si sustinator al Nationalei de Fotbal a Romaniei, am un singur lucru de spus : Daca ratam SI aceasta calificare si trecem ca si JUSTIFICARE faptul ca selectionerul a fost criticat si a lucrat in STRESS – atunci ar trebui sa avem demisiile acestor FEDERALI cu scuzele si cenusa de rigoare.

AdiP (2 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:20

Surprinde pe cineva hotărârea asta? Voi chiar credeţi că ei ştiu ce înseamnă dreptul la opinie? Ei care au învăţat meseria pe vremea lui Ceau-ceau?

ZLOTY (4 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:35

cine la pus selectioner sa se spele cu el pe cap si sincer nu cred ca au cum sai sanctioneze pe contestatari lui piturca

cooasha (1 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:36

ma oftic teribil de infrangerea Angliei la Zagreb. Daca Robinson ala gandea cu capul si nu cu snururile, alta ar fi fost soarta meciului. Si, daca Beckham ar mai fi convocat, n-ar fi tocmai o ideea rea. Asa cum e el, e in ca foarte util echipei. Ne revenim pana la urma, am incredere in Crouch si ai lui.

*aaa, va intrebati ce cauta raspunsul asta aici, nu? Pai, desi sunt roman, stelist, bacauan (in ordine), nu mai consider fitosii aia de la nationala Romaniei ca reprezentand in competitii internationale o tara care este si a mea in aceeasi masura. Sa se balacareasca cum vor ei, ca pe mine nu ma mai intereseaza. Eu raman cu Anglia.

mircea (1 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:36

voi cu totii n-ati inteles inca? daca nu ne calificam trebuie sa apludam antrenorul pentru efortul depus in lupta cu propriile orgolii.
oare cum ar fi???

Dumi-BV (80 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:39

JOS CENZURA
ACTIUNILE VOASTRE NE ALIMENTEAZA URA
Ca bine mai ziceai Ombladon

Adrian (119 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:43

mi se apre un lucru normal.ma asteptam la acest lucru.

in momentul cand piti a ajuns antrenor a pus cateva conditii, una din ele fiind aceea cum ca nasul trebuie sa sara pentru piti in fata presei si a suporterilor si sa il apere de critici.

astazi am vazut pe gsp.ro un reportaj cu Gigi Becali, in care patronul Stelei spunea ca el l-a dat jos pe Jean Pavel.
Mai tineti minte „pitzi,pitzi,pitzi lasa-ne,lasa-ne,lasa-ne!”?
Mai tineti minte cum sarea Gigi si zicea ca pitzi e cel mai mare antrenor din tara desi Steaua nu castiga nimic?
asa era si la Steaua.Gigi trebuia in primul rand sa il protejeze pe pitzi iar in al doilea rand sa il lase pe pitzi sa fac cev rea la echipa.La fel e si cu sandu la nationala

asta e treaba.
abia astept sa vad o suspendare ca asta.
oare cum ar suna?

„Antrenorul Stelei,Cosmin Olaroiu, primeste 3 etape de suspendare pt ca nu a foste de acord cu faptul ca la echipa Nationala pt meciul cu Olanda a fost convocat contra si nu Ogararu pt postul de fundas dreapta.”

Dumi-BV (80 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:46

Adrian, si dupa tot ce a facut jiji pt el,si-a dat seama ca doar fara Piti poate face performanta si a avut dreptate,dupa Piti au venit succesele
Oare cat va dura pana sa inteleaga Sandu ceea ce jiji a inteles de mult?
Sau Sandu nici nu vrea perfomanta…

Adrian (119 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 17:54

Dumi-BV
ia sa vedem
la Steaua pitzi a avut 4 sezoane in care nu a castigat nimic.deci a ratat obiectivele de 4 ori.
la nationala a ratat o calificare deja.acum asta,la cum a inceput o va rata.
deci facand un simplu calcul matematic, 4 obiective, 2 modiale si 2 europene.au mai ramas 3
2008,2010 si 2012
deci vom scapa de piturca in 2012
mai trebuie doar sa rateze inca 3 calificari
timpul trece repede cand te distrezi

sa ne bucuram totsui
daca va fi ca la Steaua, atunci nationala, in momentul in care scapa de Pitzi o sa faca furori,o sa meraga la mondiale si europene si o sa ajunga in semifinale,sferturi,poate chiar o sa castige competitile.cine stie

in primul sezon fata piti Steau a ajuns in optimile cupei uefa si a luat titlul
in al doilea Steaua a ajuns in semifinalele cupei uefa si a luat titlul
in al treilea a ajuns in Liga Campionilor si a luat supercupa Romaniei

Fratilor in 2014,2016 si 2018 o sa facem furori in lume:D

tatal vostru (7 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 18:44

Piturca are idioteniile lui, cum de altfel le au si ceilalti.

Dar sa facem distinctie, daca putem, intre ce credem si ce spunem noi, ca persoane particulare, si ce spun persoane publice.

Din profesionalism, n-ar trebui sa se bage alti antrenori in treaba celui de la nationala. Oricine ar fi el.

La bere, sa discute intre ei ce vor.

Rosu-n cerul gurii (2 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 18:51

Piturca sau cei de federatie care au avut ideea dau dovada inca o data de … „competenta” . Pe de-o parte ii inteleg , si-au format gandirea dupa tiparele vechi in care cine avea curajul sa-ti spuna unde gresesti era taxat . Deci sa mai termine cu : cine nu-i cu noi este impotriva noastra ! Critica este buna , te mai readuce cu piciorele pe pamint cand dai pe „dinafara” !!
Nu stiam ca d-nul maestru a barbutului a devenit asa sensibil !

gogu (12 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 18:59

daca cineva poate arata competentzele asa zisului prof .Mircea Radulesc ,agramat si securist nesimtzit inseamna ca a luat Premiul Nobel!
imaginati-va valoarea scolii de antrenori, e f ridicat…la furat telefoane!

dadadaniel (1 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 19:17

@adrian
deci noi ne calificam in 2016si atunci sigur daca il organizam pe acest campionat care nu o sa mai stim cum sa il numim ca oricum nu avem sanse
toti din conduceri se tin in brate cand dau alti in ei nea Ovidiu

alexiss_de (8 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 21:25

Parerea mea este ca Piturca se numara totusi printre cei mai buni antrenori
romani la ora actuala……insa nu este cel mai bun.
Normal ar fi ca NATIONALA sa aibe cel mai bun antrenor insa nu se poate mereu. Mircea Lucescu este dupa parerea mea cel mai valoros si cel mai potrivit antrenor pt. echipa noastra nationala. Orice club din Romania de fapt isi poate linge degetele dupa Lucescu senior pe banca tehnica.
Din pacate insa el este prea bine platit acolo unde antreneaza. FRF nu dispune de atatia bani pt. ar putea concura cu Sahtiorul lui Ahmedov.
Inafara de bani joaca cred ca si alti factori un rol de ce il Luce nu a preluat NATIONALA de cativa ani. Am impresia ca inafara de bani, lui Lucescu ii este teama sa nu isi pateze blazonul cu un eventual esec ca selectioner. Alt motiv cred ca il constituie si o anumita scarba pe care dansul o are fata de tot circul si fata de toata atmosfera negativa care de cativa ani in coace se afla ca un nor gri si urat asupra fotbalului autohton.
Si asa uite ca il Luce ramane antrenor in strainatate bucuranduse de multe succese si de palmaresul glorios pe care il are.
Pe locul doi mi las dori pe Loti Boloni ca selectioner, dupa Lucescu cel mai competent antrenor roman. Este un profesionist si un tehnician foarte valoros, si ca caracter….. Insa atunci cand el a vrut sa faca treaba, cand a inceput sa puna ceva pe picioare, nu a fost lasat si a fost obligat sa recunoasca ca afara in Portugalia are mai multa liniste sa lucreze.
LA BOLONI SUNT CONVINS CA NU A FOST PRIORITAR SALARUL CARE IL OFEREA SPORTING.
Inapoi la Piturca trebuie sa spun urmatoarele.
Piti este un selectioner foarte orgolios. Are multe idei fixe, nu se uita des in stanga si in dreapta, nu doreste sa fie admirat ca un om simpatic, face totul sa para serios si tot odata se prezinta antipatic.
La prima vedere pare sever, probabil ca este, insa nu cu toti jucatori din pacate. Un antrenor la acest nivel trebuie sa stie ca trebuie sa fie drept, de asta este legat si faptul ca toti jucatori trebuie tratati relativ in egala masura.
Piturca are si calitati, de aia il cataloghez intre cei mai buni antrenori romani al prezentului, asta nu inseamna ca in contextul international este acelasi lucru. In Romania mai buni sint putini, in Europa nu. Dar ar fi un pas imens pt. Romania sa aduca la carma un selectioner strain.
Nu doresc sa ma iau de Piturca de selectia facuta cu Belarus sau cu alte echipe din trecut, deoarece selectia o fac millioane de suporteri romani oricum mai buna.
Ce pot sa i imput lui Piti este ca jucatori care sint la lot cand sint chemati nu sint tratati intodeauna cum trebuie.
Claudiu Niculescu spre exemplu nu avea voie sa mai fie introdus in minutul 93. Niculescu a venit la NATIONALA sa joace sau sa fie rezerva pt. o eventuala inlocuire, insa nu a venit pt. as murdari tricoul pt. un minut. Fiecare jucator are si un pic de mandrie si cred ca daca el ar fi ramas pe banca ar fi fost mai fericit decat sa se simte umplutura de un minut.
Nu am putut intelege de ce la scorul de 3-1 in minutul 76 unde exista totusi o sigurata in vedera celor 3 puncte jucatori ca Petre si MArica care s-au daruit si au fost vizibil obositi nu au fost inlocuiti mai repede…..
Un jucator obosit are riscul mai ridicat de a se accidenta decat unul proaspat.
La final trebuie sa spun ca daca Piturca califica echipa la turneul final, nu isi mai aduce nimeni aminte de toate defectele si greselile lui nea Piti.
ASTA E FOTBALUL, SUCCESUL DA DREPTATE!!

alexiss_de (8 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 21:37

ma scuzati dar mai doresc sa adaug ceva.
La scandalul de luna trecuta cu Gigi Grosu, Mutu a declarat ca Grosu nu a fost la el in hotel, deoarece nu putea patrundea in cantonamentul tricolorilor. Victor Piturca insa a afirmat altceva…..
Iata ca cred ca poate multi alti ca in cazul acesta trebuie facut lumina.
Cine minte Adi Mutu sau selectionerul……
Piturca ar trebui sa faca ca antrenor al NATIONALEI al carui postura este mai importanta decat oricarui alt membru lotului de jucatori primul pas si sa incerce sa clarifice lucrurile. Eu ca fan adevart al NATIONALEI vreau sa stiu cine minte, si sa nu se treaca cu vederea.
La urma urmei am auzit doua afirmate diferite venite de la 2 oameni maturi, si nu in ultimul rand esentiali al fotbalului romanesc.
Daca Mutu a mintit atunci el trebuie identificat de Piturca, altfel Piti exista sansa ca multi concetateni sa va creada pe dvs. mincinos.

batmanu (1 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 22:40

Din păcate, Olăroiu nu are dreptate… Nu trăim într-o democraţie totală. Şi tot din păcate, asta e o iluzie care se perpetuează la infinit. Nu numai comisia tehnica a antrenorilor vrea fermoare la gură. Amintiţi-vă de ultimele recomandări ale CNA, amintiţi-vă de toate evenimentele din PNL în ultima vreme, amintiţi-vă de toate deciziile judecătoreşti luate împotriva unor ziarişti… Şi aş putea continua aşa până mâine dimineaţă.
Problema este că deşi, iată, o mică bucăţică din Constituţie serveşte drept cur-papir unor jmekeri, noi, ăştia cu bun simţ nu facem nimic 🙁

Ah, ba da. Lătrăm, cot la cot cu câinele de pază al democraţiei. De muşcat, las’ că muşcă ciobăneştii…

toto (1 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 22:49

Stiti foarte bine ca Radoi a avut luni in sir de furca si a fost exclus din lot pentru o astfel de neconcordanta in declaratii tot in relatia cu pitzi .
Atunci Radoi era acuzat de pitzi ca minte, acum pitzi declara altceva decat Mutu cu pretentia evidenta ca el spune adevarul; cand de fapt unul din doi MINTE CU NERUSINARE.

Dumi-BV (80 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 22:57

Vreau sa vad un videoclip ca cel de la Parazitii
Sa-i vad pe Rednic, Olaroiu si Dinu cu tricouri negre avand scris pe ele jos cenzura, cu Flynt vorbindu-i lui Sandu despre dreptul la exprimare si pe cei trei cantand
Analiza noastra e prima voce
JOS CENZURA
Ne aude oare Piti?
JOS CENZURA
NE STIM BINE JUCATORII
JOS CENZURA
ACTIUNILE FRF NE ALIMTEAZA URA

In loc sa fie injurat Mutu mi-as dori la urmatorul meci sa aud
celebrul cantec
Piti,Piti,Piti lasa-neeeeeee,lasa-neeeeeeeee,lasa-neeeeeeeeeeeeeeeeeee
sa vedem cum ne cenzurati atunci comunistilor
JOS MIRCEA SANDU SI MITICA DRAGOMIR

Mario (12 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 23:02

„Dar a comenta, a-ţi spune părerea, înseamnă cu totul altceva.”

Dl. director, eu chiar am crezut in ce scrieti. Dupa ce mi-am exprimat opinia despre un articol al dv. (prima si ultima oara), accesul pe http://www.blogsport.ro mi-a fost blocat. Deci, fermoar la gura avem numai daca scriem despre dv, asa cum procedeaza si Comisia Tehnica a FRF. No more comments!

Serban (11 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 23:18

Victor Piturca poate sa ne califice si la 10 campionate la rand, tot va fi injurat pentru ca nu e de „gasca”.. de multe ori e enervant in selectie si de multe ori e atat de diferit de ceea ce asteptam. E capricios, ranchiunos, a avut o tinerete zbuciumata si uneori e atat de enervant.. ne tot anunta sa ne temem de Belarus, Albania, etc. Le da la cap vedetelor gen Mutu cand gresesc si ne-a spus recent ca si-a jucar scaunul in meciul cu Albania..In ciuda toturor de mai sus dati-mi voie Domnule Piturca sa va spun ca eu va admir sincer si cred in Dumneavoastra, indiferent de ce se va intampla de acum inainte. Am multe pacate dar pot sa recunosc si sa accept VALOAREA, indiferent de modul in care se manifesta. Bafta cu Olanda si Bulgaria si numai bine, Mister

Marcel (6 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 23:29

Toate ca toate dar ce parere aveti de noua hotarire a FRF/LPF sa depuncteze echipele a caror suporteri se fac vinovati de de huliganisme pe stadion.
Domnule Ioanitoaia e strigator la cer ce putere de influenta va avea aceste 2 foruri. Nu e deajuns ca avem albirtii care influenteaza rezultatele, avem conducatori de club care creeaza presiune inainte de meciuri…..acum mai avem si CONDUCATORII DRAGI ai FRF/LPF care vor avea discretia sa ia puncte de la cine vor vrea.
Cit e de greu da platit 10-15 huligani sa mearga pe un stadion si sa faca ceea ce stiu mai bine?
Chiar mai merita sa se joace restul de meciuri din acest sezon.
Anuntati CONDUCATORI DRAGI cine va iesii campioana si vom aplauda cu totii decizia dumneavoastra ca doar sintem obijnuiti sa aplaudam chiar daca nu ne convine ceva.
SI PRESA TACEEEEEEEEEEEE!

leo (1 comentarii)  •  13 octombrie 2006, 23:35

Ministerul de Interne a dat clubului Dinamo cinci milioane de euro pentru modernizarea arenei din Ştefan cel Mare. Încă o soluţie de moment, încă o rezolvare ingenioasă, pe banii contribuabilului, care în loc să clarifice mai rău încurcă problema stadioanelor. Chestiunea trenează de ani buni. Ministerele nu numai că au altele pe cap, dar se pare că au şi fonduri la discreţie, ca să se mai uite la cîteva milioane de euro, virate în contul SA-urilor din fotbal. Rapid a primit două milioane de euro de la Ministerul Transporturilor, pentru renovarea stadionului din Giuleşti

Xulescu (105 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 0:23

Leo, sun 5 mil. de Ron nu de Eur. Nu mai inghitzi ca pelicanul tot ce varsa presa. In rest problema e reala. Nu stiu de ce trebuie sa plateasca ministerele stadioanele unor SA-uri, chiar daca ministerele sunt proprietarele acestora.

ROSIN (35 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 1:59

O idee idioata a lui M.Radulescu. Nu stiu daca are girul FRF. Nu-i deloc moral sa-ti judeci un coleg de breasla, dar nici n-are nimeni dreptul sa-ti interzica acest lucru.

Florin (5 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 3:19

O decizie fara acoperire legala! Comunistii ”de sus” ar trebuie sa citeasca Constitutia Romaniei, sa vada ca dreptul la libera exprimare este reglementat, si incalcarea acestui drept este sanctionat in conformitate cu legile in vigoare.
Oricum, nimeni nu va fi sanctionat pentru asa ceva. Criticile te fac mai atent , te forteaza sa fi cat mai bun. Cu totii suntem criticati, doar suntem oameni si suntem supusi greselii.
Nu inteleg o asemenea decizie, fiind totusi obiectiv, care ar fi rostul ei? Sa il apere pe Piti, sa ii dea dreptul sa faca ce vrea, sa se joace cu responsabilitate. In felul acesta , el tot poate sa improvizeze de la un meci la altul, ca doar sefii il apara, fie bine fie rau. Suntem inca tot pe pincipiul promovarii non valorilor, D-l Piturca cu palmaresul lui este foarte slab, nu inteleg pe ce criteriu a fost numit ”selectioner”???
Ce este de facut? Daca tot ne tinem ca avem presa libera si jurnalisti f buni , de ce tacem ? Dumneavoastra domnule Ioanitoaia, creatorul unei intregi generatii de jurnalisti…. de ce nu luati taurul de coarne si sa ne luminati si pe noi cu preacuratul adevar, sa luptati intr-adevar pentru Nationala ROMANIEI, nu sa faceti focuri de paie, cu cate un scandal, o polemica…..
Si cu balanta…. Vreti sa dati dovada de o bunatate celesta! Lasati-ne!!!!! Strigati in gura mare de ce Selectionerul v-a „interzis”, de ce nu aveti curajul?
In speranta unui raspuns prin fapte la umilele mele indrumari, va doresc numai bine. Autorul
P.S. HAI ROMANIA!

spektator (102 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 5:57

uitati alt punct de vedere – cum fotbalul e un for PRIVAT, poate impune orice regulamente doreste. De exemplu, o companie poate spune ca orice angajat care vb de rau pe CEO va fi dat afara – si nu incalca libertatea exprimarii in societate, ci isi apara interesele proprii si e libera sa faca asta. FRF e un for PRIVAT sa nu uitati. Nu zic ca e benefica decizia, insa totusi nu e o incalcare atat de grava a libertatii de exprimare cum spuneti. Cine incalca regula e exclus sau pedepsit in cadrul acestui for.

Din pacate e monopol, precum UEFA sau FIFa, de aici se trag toate relele… dar asta e alta discutie.

Nicu_Cluj (3 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 7:14

E o prostie fara margini ce a putut sa debiteze aceasta comisie de antrenori condusa de mascariciul Radulescu. Cine a mai auzit in secolul 21 sa interzici unor oameni liberi sa-si exprime niste pareri? Radulescu e dus cu sorcova fratilor, nu trebuie sa-l luati in seama. Omul se crede „profesor” in sport. Hai ca m-apuca rasul ca pe Becali la Nasul. Asemenea specimene, alaturi de conducatorii mareti de la Federatie si de la Liga, ar trebui trimisi cu picioare in spate acolo unde le e locul, la latrina fotbalului autohton.

profu (8 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 7:33

„comisia tehnica”, „marea comisie tehnica” condusa de „”marele antrenor”” Mircea Radulescu!! Cum stiu ei sa puna pumnul in gura, cum stiu ei sa puna piciorul in prag, dragutii de ei…… Ce mari antrenori practicanti ai celor mai inovatoare sisteme de antrenorat se afla in „marea comisie tehnica a f.r.f.”………….. CE MARE RUSINE

alin (8 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 8:26

donule ovidiu mai dicutati si depre alceva de pilda dicuati depre poli timisioara

Denis (3 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 9:16

Este o mare prostie aceasta problema. Orice antrenor care ar fi sanctionat pentru aceste aspecte se poate adresa unei instante judecatoresti si poate cere daune morale pe care FRF nu le va putea plati in veci. Nimeni pe planeta asta nu poate opri dreptul la opinie (aici se excepta Cuba, Corea de Nord si din ce in ce mai putin China). Asa ca cei de la Federatie sa consulte un jurist inainte de a produce „porumbei” de senzatie. Pacat este ca Piturca este un antrenor bun care are si acum la Steaua un merit pentru formarea acestei echipe, are rezultate si la nationala, a avut candva si la Craiova. Marele pacat este ca nu accepta ca suntem oameni si chiar si el poate sa nu detina intotdeauna adevarul absolut.

MoRRiS (48 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 9:44

Cumva Piturca asta este buricul pamantului ? Nu mai are voie nimeni sa`l critice pentru sa`i selectzionerul echipei natzionale ? Nu e cu nimic mai presus decat Olaroiu,Rednic shi Lucescu ca valoare.. este cu mult mai slab decat cei mentzionatzi mai sus … Cumva o sa li se interzica acestora sa`i pronuntze shi numele lu` Piturca ? Cine e de fapt acest Piturca pe care`l apara cei de la FRF shi LPF ? E UN NIMENI , o persoana fara bun simtz , un selectioner de Liga a 4`a … Mi`e scarba de el … Mie shi multor alte persoane .. Ne`ar face un bine daca ar face ce`shi propunea, adica sa se apuce sa construiasca apartamente shi sa lase echipa natzionala pe mana altui antrenor mai capabil …

wally (3 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 11:33

Comunismul sa traiasca!!!!!!!
El traieste si dupa revolutie prin mari sai reprezentanti.
Practicile acestea sunt ale comunistilor,cand ceva nu merge bine si ai tupeul sa spui asta ,trebuie sa fi pedepsit , asta se intampla acum la nationala.
Cat timp va conduce Mircea Sandu , Mircea Radulescu si alti fosti comunisti si noi nu ii dam la o parte , nimic nu se va schimba, comunismul traieste, ei nu pot intelege democratia pentru ca au crescut in alt regim si nu pentru asta ii criticam ci pentru ca la fel ca multi alti nu inteleg ca trebuie sa plece, sa iasa la pensie .

cristian ichim (5 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 11:48

parazitii au o melodie intitulata „jos cenzura”.se pare ca domnii de la federatie nu au ascultat-o si de aceea le-as face cadou un cd numai cu aceasta melodie pe care sa o mai puna si pe repeat.intr-un fotbal curat,fara complexe,cum este cel romanesc ma mir cum de nu este suspendat si antrenorul de la fc.bragadiru ca a avut cutezanta sa gandeasca ca piturca e un complexat,ce s-ar putea sa fie tradat tocmai de principiile sale „de viata”.nu ca ar fi prima oara.dar acum echipa nationala nu mai are un hagi sau un popescu,jucatori care aveau curajul sa ii „marturiseasca” lui piturca faptul ca metodele sale sunt invechite iar tactica sa ,”obosita”.pacat.acum jucatorii trebuie sa respecte „moralitatea” de fier a unui om care vede pana si in jocul de fotbal o tactica de a face careu.ati reusit D-LE PITURCA.ati facut,dar nu careu,ci doar full deocamdata.mai urmeaza sa faceti tactica prin semne cu jucatorii,asa pt ca au gandit ceva rau despre d-voastra si atunci veti fi facut careu.si mai urmeaza sa ne spuneti si noua,telespectatorii,ce trebuie sa gandim.atat.
SI VETI FACE ROYALA.JACKPOT.ASA E VIATA CA UN JOC DE CARTI.PACAT.

flo (8 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 11:58

Dupa parerea mea, Pitzi e foarte incapatanat si crede ca ce face el e corect…nu e chiar asa…..Oricum echipa nationala nu mai reprezinta un capitol foarte important, sper sa nu ajung sa ma bucur la infrangere si sa fiu trist la victorie, desi nu mai am mult !!!!

In alta ordine de idei SA SUSPENDE ANTRENORII, ECHIPELE, CONDUCATORII, SUPORTERII, STADIOANELE, SA SUSPENDE LIGA 1…si gata…ura si la gara

florin (3 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 13:24

Daca nasu se incapataneaza in continuare si nu aduce antrenor strain pentru nationala nu ne vom califica la nici un turneu. Piturca are flebetile lui si polite de platit. Echipa nationala nu este club privat in care sa joace cine vrea piti si sa faca selectia doar dintre cei care sunt in pozitie de drepti in fata lui. Schimbati antrenorul pana nu e prea tarziu.

gerd muller (6 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:06

Sa-i dea shi pe ma-sa ! Macar de ne-ar califica…

constantin savescu (4 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 16:32

Domnule Ioanitoaia, cu parere de rau, vreau sa va scriu cateva obiectii in ceea ce priveste articolul de mai sus. Vreau sa va spun ca nici dumneavoastra nu sunteti de acord cu critica adresata ziarului pe care il conduceti. Si am si exemple, dar nu este cazul acum sa vi le spun. Pe umerii unui antrenor de echipa nationala, indiferent de sport, apasa o mare responsabilitate. Acel antrenor care, din fericire pentru el, este intr-o anumita perioada „alesul”, va fi acea pasare care „pe limba ei piere”! Ganditiva ca Rednic (ca multi alti antrenori) are probleme cu alcatuirea unei echipe de start. Dar din fericire pentru Rednic, el nu reuseste sa completeze foaia de arbitraj cu toti fotbalistii de valoare si care sunt si in forma. Si asta se poate usor vedea la o simpla lecturare a lotului, care este foarte valoros. Rednic nu este singurul antrenor care ridica tonul si il critica pe cel in locul caruia, sa fim sinceri, ar vrea sa fie. Si cred ca este omeneste sa doresti sa fii antrenorul unei echipe care va reprezenta tara in competitiile internationale. Nu este departe adevarul in ceea ce spuneti despre acea incapatanare (olteneasca) a antrenorului Piturca. Dar daca el crede ca la un anumit moment, in echipa de start au loc „anumiti jucatori”, va trebui ca noi suporterii echipei sa-l sustinem si sa fim ingaduitori cu el atunci cand inspiratia de moment l-a tradat. Toti gresim si in general fara intentie, ceea ce ar trebui sa ne ajute la intelegerea fenomenului. Nu vreau sa fiu un aparator al acestor antrenori care sunt uneori tradati, poate si de nesansa. Nu pot insa sa uit ca de foarte multe ori, cand presa a pus ochii pe un antrenor, a reusit in foarte multe cazuri sa-i faca mai mult rau decat bine. Critica este si ea buna, pentru ca de cand lumea, se stie ca progresul este rezultatul contradictiei. Alegerea cuvintelor si a tonului pe care isi construieste o critica un ziarist, este foarte importanta pentru ca cel criticat sa inteleaga rolul constructiv al criticii. Si este foarte important, ca cel ce elaboreaza aceasta critica, sa posede reale cunostinte ale sportului pe care il asterne pe suportul digital. In final, va dezvalui ca sunt un suporter obisnuit al echipei Farul Constanta, dar si al echipei nationale. Si inca ceva, care poate insemna un lucru, am intrat in lumea sportului pe sticla, odata cu „Campionatul Mondial de Fotbal din 1966” din Anglia. Apoi l-am si practicat (putin la club cu antrenor, Dl Profesor Petre Comanita si apoi la nivel de amatori, adica in echipa clasei, a liceului si facultatii. Cu respect, Constantin Savescu!

Ovidiu Ioaniţoaia (22 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 17:49

Cu întîrziere, deoarece am avut probleme cu internetul acasa, ii raspund lui Mario. Niciodata n-am blocat accesul cuiva pe http://www.bloGSPort.ro si nici n-am cerut asa ceva. Nici cand am fost injurat, si am fost, slava Domnului, n-am intervenit in acest sens. Oi avea eu defecte, dar nu mi-le atribuiti si pe cele pe care nu le am.

ROSIN (35 comentarii)  •  14 octombrie 2006, 17:57

Totusi exista o diferenta intre cei care posteaza, de nuanta coloristica. Ce-o fi insemnand albastrul in comparatie cu negrul?

Comentează