Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Marşul triumfal

Cîştigînd aseară derbyul cu Rapid după o revenire senzaţională în repriza secundă, cînd a întors scorul de la 0-1 la 3-1, Dinamo a demonstrat că-şi merită cu prisosinţă poziţia de lider. Face un sezon cu totul remarcabil. La rîndu-i, Rapid […]

luni, 2 octombrie 2006, 12:18

Cîştigînd aseară derbyul cu Rapid după o revenire senzaţională în repriza secundă, cînd a întors scorul de la 0-1 la 3-1, Dinamo a demonstrat că-şi merită cu prisosinţă poziţia de lider. Face un sezon cu totul remarcabil. La rîndu-i, Rapid a luat un start îndrăzneţ şi coerent, dar s-a stins pe parcurs, acuzînd probabil şi oboseala drumului spre şi din Madeira. Tot aseară, ne-am lămurit şi de ce trebuie aduşi cavaleri ai fluierului de peste hotare măcar la partidele cu miză. Pentru că, deşi a comis unele inexactităţi, ungurul Kassai a avut curajul să acorde 11 metri în favoarea formaţiei giuleştene chiar în minutul 3, la o fază în care colegii lui români ar fi găsit o sută de explicaţii şi zece acoperiri regulamentare ca să lase jocul să meargă.

Astfel, dovedind o forţă colectivă deosebită şi beneficiind de un antrenor inspirat, Rednic mutînd şi ieri cum şi cînd trebuia, Dinamo s-a distanţat la 9 puncte în faţa unei Stele ostenite şi a unui Oţelul surprinzător. Pare însă prea devreme ca lupta să se fi încheiat. Pînă departe mai e drum lung şi multe se mai pot întîmpla.

Comentarii (208)Adaugă comentariu

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 14:58

daca nu esti „stelist de cind ma stiu”, nu stii despre ce e vb.

Anti Bone (9 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:02

…stii bine ca sunt….dar la propriu..

Mujo Tutun (312 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:07

Bah,
Mi-au taiat un post, era ceva de dulce pentru marele stelistule de candule se stiu-se-le! pai bai administratore-ai! Nu mai face si tu jocurile americanului de opt ani – minor, muica? – si lasa-ne-n doloarea nostra! Mi-a secat toata vana epistolara. Sa zic si eu „.ue Steaua”? Noo! Never! (sanchi, pentru cel de-a opta oara american – can-can).

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:11

pt anti-bone:
am mai zis, ma repet: cred ca un adevarat stelist ar trebui sa fie acum in ghencea sa ii huiduie si sa ii goneasca pe mm si becali, care nu au respect nici macar pt. clubul vostru.
va fac numele de ris in toata europa
– cine a mai vazut popi sfintind poarta de fotbal?
de aia ati si luat-o pe carca
– cine a mai pomenit conducator(pres-edinte) de club sa dea cu pumnul in fata unui suporter
-cine a mai pomenit patron sa se laude in emisiuni televizate ca va cumpara toate meciurile daca iese presedinte?
– asa vreti voi sa fiti campioni?
– de aia va bate o echipa franceza la voi acasa cu 3-0!
-cine a mai pomenit patron sa lase sacul cu bani pe teren la vaslui , zicind adversarilor ca sint ai lor daca se dau batuti?
– cine a mai pomenit comisie de arbitri sa zica echipei „mici” sa aib grija cum joaca contra stelei, ca e reprezentanta noastra in europa? Asa credeti voi ca joaca osasuna contra barcelonei? Ii menajeaza sa nu ii loveasca?
– de aia sinteti zero!
acum citiva ani zicea becali ca Neaga e de „real madrid” – si vai de el
– cind ati batut valencia , cristea era de Real MAdrid, si vai si de asta unde a ajuns
numa gura e de voi
sinteti varzaaaaa
schimbati-l pe mm si behehe pina nu e prea tirziu
mai bine pe locul 5 dar cu rezultate curate!
Ciocu mic si capu in pamant!

Nulitati!!!

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:13

stele cazatoare!

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:16

craioveanu are statuie in spania la intrarea in stadion, iar becali il goneste pe lacatus, simbolul vostru, si voi aplaudatzi!
El v-a luat cupa campionilor. Pacat ca ati uitat. Repede va mai lasati cumparati de un oier cu 2 clase. Cel mult!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:20

Pt. Bone – cum necum STEAUA are 2 trofee (Cupa Campionilor,Supercupa Europei), a jucat : 4 finale – ’86,’89 (Cupa Campionilor) ’87 (Supercupa Europei,Cupa Intercontinentala), si 4 semifinale (’86,’88,’89,’06).Si asa ca fapt divers in ’86 a batut Anderlecht cu 3-0, apoi cu Barcelona a facut 0-0 in finala in Spania (tot stadionul era cu Barcelona) apoi pe Dinamo Kiev a batut cu 1-0 in ’86 in finala Supercupei, in Cupa Intercontinentala desi a fost batuta cu 1-0 de River Plate a jucat mai bine (River Plate,Anderlecht si Dinamo Kiev erau echipe de elita in euopa atunci). AS Roma a eliminat STEAUA cu un an inainte deci in sezonul 84-85 si ca sa-ti zic pana la capat in sezonul urmator 86-87 STEAUA a fost eliminata de Anderlecht.Intr-adevar AC Milan a castigat lejer cu STEAUA in ’89 dar atunci Milanul o dominat autoritar fotbalul mondial vreo 3-4 ani.Te rog inainte de a mai imi raspunde sa te documentezi si sa nu-l mai citezi pe „marele conducator” borcea.

Mujo Tutun (312 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:22

Pai, ce ziceam eu? In esenta, ca bietii stelisti e de inteles (sic!). Cand are (sic!) o bruta de antrenator disimulat in haine scumpe si apasionat dupe futbolu italian, cand are un prezidente pugilatior si un megalomaniac branzar ce le flutura bistarii pe supt nas, nu te miri fratzico _ca traiesc intr-o tiranie ca-n Rusia (pai de ce-i betura pa ucranieni?). Ei stie si crede tot ce le spune onor-putor conducerea lor atotmierositoare si face’n consecuentza: se planje da albitri, sa da la adversari ca ie duri, sa milojieshte pour rahshpect. Mai va, neicushorule, puicushorule, memeutzule, cacautzule, becaliciune (io crez ca ietimonu ie „bacal”, carele pra lung vine de-a fi berbeculu’ carele, prin kiron-urgie, barbatia-i mascula supt forma de quoaie zise, la animalii rumegatore cu kopitua deschicata, phudulii, este ablationata de tot de-nsamna skopire, ca cum la skopiti devine „mica pecete”, ai Dane Braune mila de noi, pacatosii!), spurcaciune argasita si oparita! Asa ca dansii, ca porcu la kutzit, n-aude, n-a vede, fuje si alearga si guitzaaaa!!! Lele!
Saracii flacai! Dixi et salvavi animam meam!

Mujo Tutun (312 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:24

Sh’nca ceva: dedicatie pentru nea Ovi (articolului d’azi): mars, triumfal!

dan (3 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:24

Vrem si noi cei din Iasi un clasament corect. Suntem peste Rapid……….deci pe locul 7. Poate cineva sa intocmeasca un clasament la zi CORECT?

Gabi (12 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:25

” Patronul roş-albştrilor, Gigi Becali, l-a felicitat aseară pe acţionarul lui Dinamo, Vasile Turcu. „Felicitări Vasile pentru rezultat. Meritaţi locul întâi. Eu am puterea să recunosc acest lucru. Cred că voi o să fiţi campionii de toamnă, dar o să mai fie şi returul. Mărturisesc că îmi doream ca Rapidul să vă încurce. Noi am jucat prost la Iaşi, dar nu pot să afirm că arbitrajul ne-a dezavantajat doar pe noi. ”

Cititi in prosport ce a zis patronul Stelei mai suporteri de doi bani ai Stelei.
http://www.prosport.ro/index.php?section=articole&screen=index&id=8679

El are puterea sa recunoasca, in schimb voi nu! Va aduceti aminte de trecut si va laudati cu el. Laudati-va cu prezentul ca in prezent traim nu in trecut. Sau poate voi acolo traiti.

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:28

poate am gresit citeva date, nu o urmaresc pe steaua prea atent, daca ai observat nu sint fan steaua,

In alta ordine de idei, nu te mai inverzi atat (chiar daca ai motive ):

– ho, ca o sa ne depuncteze federatia si o sa iesit tot voi campioni
pun pariu
dar din pacate, in competitiile internationale, o sa traiti din istorie

nici chiar cu becali presedinte (l-ati mai avut voi pe valentin care aducea prin decret fotbalisti la steaua) nu o sa mai pupati primavara in liga campionilor.

TRAIASCA CAMPIOANA STEAUA!
DEPUNCTATI-O PE DINAMO PINA NU FAC INFARCT TOTI STELISTII!
NU O SA MAI AIBA CINE SA-L VOTEZE PE BECALI PRESEDINTE!
STEAUA PE PRIMUL LOC!
REMEMBER ULTIMUL TITLU!

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:32

lasa-i mai Gabi, si asa sint tristi
ce vrei, sa mai si recunoasca prostia lor?
lasa-i sa behaie, ca sint inofensivi!
o sa se dezmeticeasca dupa ce le-o trage si realul
sau poate ca le place sa piarda la scor!
Important e sa o bata pe bistrita cu arbitrii si cu presiune

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:34

sa se simta si ei bine

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:35

Pt. Bone – Nu stiu daca traim din amintiri pt. ca chiar anul trecut STEAUA a facut performanta: semifinala de Cupa Uefa.
Stai linistit ca la legaturile pe care le are borcea la liga si federatie nu va depuncteaza nimeni. Daca dinamo confirma in europa atunci e ok inseamna ca au o baza rezultatele din campionat dar pana atunci in liga lu mitica de brat cu borcea totul e discutabil.

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:38

salut toti dinamovistii si un stelist trist!
Nu scorul de ieri cit tristetea fanilor stelei de azi a transformat ziua de 2 octombrie in sarbatoare!
HAI DINAMO!
Pe miine!

Gabi (12 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:38

pentru tony _big_fan : Anul trecut reprezinta trecutul! Asa ca din amintiri traiesti! Gandeste-te de 2 ori inainte sa faci o afirmatie! Si ce ai scris tu acum 2 minute e trecut! Deci Steaua = trecut! Dinamo = prezent! (in momentul de fata cam asta e adevarul) Sorry for you!!

Caine_pana_la_moarte (15 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:41

Au trecut 10 etape in care avem maxim de puncte.. am jucat cu Poli Tm., Steaua, Rapid etc.. nu inteleg de ce atatea comentarii din partea stelistilor.. mai bine pregatitiva de meciu cu Real Madrid.. ca nu o sa puteti duce ce va da.. 🙂

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:41

pt tony – intr-un campionat putred, a fost depuncta pe motiv de balturi o singura echipa, dinamo, asa ca nu stiu cine are pile. Mitica e stelist convins!
A declarat!
Iar becali a recunoscut ca a cumparat meciuri si nu a patit nimic steaua!
Marea Campioana! Umbla cu sacosa de bani prin bucuresti, alerga dupa fotbalisti de 3 lei sa-i cumpere, sa se lase batuti de steaua! MAi stii?

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:41

Pt. Gaby – Aaa vad ca incepeti sa-l citati pe becali – pana acuma il balacareati in toate felurile. Eu sunt suporter stelist si in afara de faptul ca baga bani la STEAUA in rest pt. mine nu inseamna nimic.

bone (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:44

duceti-va mai stelistilor si voi la o bere, hai sa facem pace, ca nu merita echipa voastra sa stati in fata PC sa raspundeti la provocarile noastre. Noi facem misto si voi va inverziti si va mincati ani buni din viata si din ficat!
Afara e soare, lasa, ca or veni si vremuri mai bune pt voi.
La b.r.! Va invit! Fac si cinste, sa-mi mai spal din pacate!

Gabi (12 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:45

ptr tony_big_fan
Daca erai suporter aderavat nu faceai atata tam-tam cu trecutul stelei si recunosteai cine e mai bun la ora actuala. Campionatul inca nu e jucat! Mi-ar place ca Dinamo sa-l castige! Dar in fotbal nu se stie niciodata! As vrea ca Steaua sa bata Realul, pentru ca este echipa romaneasca! Dar eu sunt realist! Sunt cu picioarele pe pamant!

Mujo Tutun (312 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:45

toni_big_fan, esti decent, dar dak’a ajuns Steaua sa faca performanta cu acel 2-4, in fatza unor engleji mediocri, te lasi indus in oroare!
Makar de-ar konfirma Steaua, Rapid, Dinamo in Evropa!
Om trey shy om vedya!

Caine_pana_la_moarte (15 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:45

Ce a declarat Becali crezi ca a zis din suflet? :)) Tot cioban ramane..

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:46

Da aveti dreptate STEAUA traieste din trecut noi in europa jucam cu echipe de 3 lei gen: Real Madrid,Olympique Lyon, Dinamo Kiev nu ca dinamo cu supechipe gen: Skoda,Beitar si cu maltezii aia (ma scuzati ca le-am uitat numele). Hai ca deja incepeti sa deveniti deplasati.

Mujo Tutun (312 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:47

Encore une fois (vive la francophonie!): march, triumphal!

Mujo Tutun (312 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:47

K’asha-i spui la cane, marsh! Triumfal!!!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:50

Pt. Mujo Tutun – orice echipa din camp. Spaniei,Italiei sau Angliei e echipa puternica asa ca nu-i nici o rusine sa pierzi cu 4-2 cu o echipa gen Boro.

Gabi (12 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:51

ptr tony_big_fan

Citeste cu atentie ce zice omul si nu rastalmacii cuvintele: „Marea Campioana! Umbla cu sacosa de bani prin bucuresti, alerga dupa fotbalisti de 3 lei sa-i cumpere, sa se lase batuti de steaua! ”
Aici nu s-a facut referire la grupa europeana in care joaca Steaua, ci la echipele din tara pe la care umbla Becali sau MM. Acum te iei de Dinamo ca a picat cu echipe usoare. Anul trecut voi ati avut norocul asta! Nu mai dramatiza atat si nu ii mai ridica pe stelisti la rangul de martiri ptr ca joaca in grupa in care joaca, sau ca ii fur arbitrii!! Rusinica!!

Caine_pana_la_moarte (15 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:52

Ce tot vorbiti de Steaua „echipa cu traditie”, cand „imnul” lor nu are nici o legatura cu Steaua 🙂 Puteti juca in grupa cu oricine.. si asa nu mergeti mai departe.. jucati sa luati goluri puneti goluri luate de la Lyon si Real Madrid in palmares 🙂 O sa aveti acuma ce aduna.. luati-va calculator

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:52

Asta-i problema la voi cand nu mai aveti argumente incepeti cu jignirile. Eu ma retrag in momentul asta chiar am crezut ca am cu cine discuta.

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:55

Pt. Gaby – sa stii ca din partea mea nu-i absolut nici o rusine sa motivezi financiar adversarii contracandidatelor tale. Bine ca jiji ii un taran si se expune ca prostul ii altceva. In schimb mi se par mult mai grave jocurile facute de borcea in trecut si prezent.

Caine_pana_la_moarte (15 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:56

Din moment ce nu recunoasteti valoarea lui Dinamo si spune-ti ca fac numai blaturi si cumpara arbitrii.. meritati orice jignire.. Consider ca si voi jigniti.. si faza cu imnu este chiar jenanta.. sa nu ai un imn.. :))

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 15:57

Pt. – Caine_pana_la_moarte – nu-ti mai dori atat de mult raul stelei ca banuiesc ca stii cum e cu zicala.

Caine_pana_la_moarte (15 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:02

Nu doresc rau nimanui.. dar vad ca va place sa traiti din amintiri.. noi discutam de ceea ce se intampla in prezent 😀 Cele 10 etape Dinamo le-a castigat pe teren prin munca.. Fortza Dinamo.. si nu mai luati in considerare ce spun stelistii.. se oftica

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:03

Pt. Caine_pana_la_moarte – pai atunci daca voi puneti la indoiala orice performante ale stelei atunci cred ca am voie sa pun si eu la indoiala performantele lui dinamo din sezonul asta. Diferenta vine ca eu pot sa o fac intr-un mod civilizat fata de voi care atata frustrare ati strans in meciurile alea seara de seara cand STEAUA batea pe Valencia,Lille,Betis,Heereven,Boro,Standard Liege,Dinamo Kiev incat incep sa va inteleg chiar si jignirile care le faceti.

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:09

Si inca ceva am sarit acuma s-o apar pe STEAUA pt. ca sunt genul de suporter care sare s-o ajute mai mult atunci cand merge mai rau echipa. Asa zisii suporteri care se bat cu pumnul in piept dupa ce echipa lor tot castiga ca apoi la esecuri s-o injure pt. mine n-au nici o valoare.

alt-caine-frustrat (3 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:14

pt „tony etc”

Stii de la ce vine frustrarea asta? Fiindca sunteti [pupati-va pt asta] 80% si presa tre sa se vinda in proportii corespunzatoare, de aia gasim 10 pagini cu steaua in orice ziar, de aia cind a scos rapid pe hamburg [era cea mai mare performanta recenta a unei echipe rom] am vazut a doua zi dimineata la orice post TV mai multe imagini cu steaua care abia se ducea tiris-tiris spre Sevilla, de la un scor din tur care nu justifica cu nimic atita pompa. Si, la urma urmei, de la laudele astea vi s-a tras si voua, ca v-ati sufocat! Normal ca ma bucur cind vi-o furati in Europa, ca n-o sa tre sa inghit iar ore intregi cu steaua la TV, cu toti taranii bucurindu-se prin circiumile patriei samd.
In alta ordine de idei, posibil ca noi sa nu facem fata in Europa. Nu uita ca avem un lot pe care toti il daudeau la lcourile 4-5 si ca R Stfean n-a avut de tinut nici un mare atacant pina acum. Dar, tocmai de aia, ca o echipa creditata cu sanse mici a adunat 10 din 10, care „nu vor fi confirmate in UEFA”, de ce dracu aveti nevoie, ca sa ne faceti fata pe plan intern, sa blatuiti 2-3, sa ciorditi 3-4 din 10 si, in singurul in care, recunosc, v-a dezavantajat, la aia cu Thereau, sa urlati atit cit, normal, sa acoperiti tot ce comiteti voi?

Sapro (2 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:17

Deci in primul rand ma bucur pentru DINAMO,a reusit sa arate ca anul asta are lot mai bun si joaca excelent!!!!Domnule IoanitOAIA nu ai pic de rusine, la o emisiune moderata si prezentata de tine sa iti dai arama pe fata de gIURGIUVEAN oier ce esti,cu nume parca predestinat turmei din militari.Sa ataci cu atata ura ……prin prisma rezultatelor slabe facute de stoia care a beneficiat si de aportul arbitrilor in urma presiunii exercitate de conducatori precum mm si jiji doua nulitati in materie de sport si comportament!!!Rusine sa va fie tuturor ce dati vina pe DINAMO ca umbla la arbitrii si comisii,cand defapt voi beneficiati de 3 meciuri facile gen >Bistrita(penalti inexistent)Arges(penalti neacordat echipei gazda)Iasi (penalti inventat+penalti neacordat )rusinica …..

Gabi (12 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:17

ptr tony_big_fan:
Parca plecai ca nu ai cu ce oameni sa vorbesti!
El se ducea sa motiveze alta echipa sa bata adnersarii Stelei! De ce nu op face Steaua? De ce nu bate Steaua? De ce sa fii mereu la mana altora sa speri la ajutorul lor? Gigi Becali in „prostia lui” spune adevarul! Se duce sa plateasca arbitrii ca sa castige meciul! Nici Borcea de la Dinamo nu e un sfant! Sezonul asta Dinamo a jucat bine! Sezonul trecut au fost jalnici! S-au zbatut sa obtina un loc in UEFA! Anul asta se pare ca Dinamo a luat locul Stelei, adica joaca bine, si Steaua locul lui Dinamo! Cei care isi injura echipa la greu nu sunt suporteri! Nici cei care nu au curajul sa recunoasca jocul echipei lor si cine sunt cei mai buni! Anul trecut atat Steaua, cat si Rapid au fost mai bune ca Dinamo! Dar anul trecut reprezinta trecutul! Momentan Dinamo e peste cele 2!

Zoro (5 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:18

Dinamo e echipa inceputului de sezon, si asta are legatura si cu faptul ca nu a mai facut blaturi, ca a adus antrenor, si ca a facut un mix de investitii corecte intre juniorii promovati si fotbalistii cu experienta. Mi se pare absolut normal sa recunosti asta, si sa iti regandesti strategia (inclusiv intern, in pregatirea psihologica a meciurior). Pentru prima data dupa mult timp Gigi abordeaza strategia cu realism, si intelege ca inca nu e totul pierdut daca abordezi realist restul campionatului. Dinamo are 9 puncte in fata, dar maine vom vedea ce grupa nimereste in Uefa. Continuu sa cred ca Dinamo nu are lot sa lupte pe 2 fronturi cu succes (iar eventuale achizitii de iarna vor fi tardive, la fel cum au fost pt. Steaua si Rapid achizitiile din august/septembrie. In plusi, nu trebuie sa uitam ca Dinamo a fost ferita pana acum de accidentarea unor piese cheie (daca continua asa, vor fi imposibil de ajuns, daca mai pierd un mijlocas sau pe Moti, balanta se poate inclina rapid in alta parte).

La Steaua ne lipseste fata de acum 2 ani un Dorinel Munteanu in teren, fata de anul trecut Radoi. Asta nu se poate compensa daca alearga bine V. Badea. Diferenta asta de personalitate in teren se vede la Dinamo cand intra Ganea sau C.Munteanu. Sper sa reusim sa mentinem diferenta la 9 puncte pana in iarna, si apoi sa reusim sa punem pe picioare un 11 clasic (incluzandu-l pe Radoi, Cristocea si o rotatie V.Badea/Iacob + Paraschiv/Ov.Petre), si sa incepem o cursa de recuperare solida, care sa ne garanteze locul 2 in orice scenariu.

Pana atunci – felicitari Dinamo – si sper ca Steaua sa isi invete foarte repede lectiile (inclusiv privitoare la cat de repede te poate pierde aroganta). Nu inteleg cum managementul Stelei a uitat cum a pierdut Dinamo campionatul dupa ce facea Borcea misto cu „lasati-ne sa ne pregatim pentru UCL”. Suntem pe cale sa facem fix aceeasi greseala, cu consecinte mult mai grave daca pierdem locul 2.

Gabi (12 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:24

Zoro dinc ate vad esti stelist! Ma bucur pentru tine ca ai curajul sa recunosti cand altii sunt mai buni! Bravo tie! Un suporter adevarat!!

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:38

Pt. Gaby – n-am „plecat” pt. ca am observat ca dupa posturile mele ati reusit sa pastrati decenta in ceea ce scrieti si atunci mi se pare normal sa scriu in continuare. Am mai spus in campionat momentan dinamo este peste STEAUA ca joc insa trebuie sa confirme rezultatele pe care le are in campionat si in europa. Despre becali ce sa mai zic se expune ca prostul ca deobicei iar daca tu crezi ca acum vreo 2-3 ani toate echipele mari nu cumparau arbitrii sau adversari inseamna ca esti naiv insa cei mai grav e faptul ca si in prezent tare mie frica ca unii mai practica metodele astea … a ca nu recunoaste borcea si nu se expune ca fraierul asta-i altceva de aia tot repet ca sa nu mai aplaneze indoielile astea trebuie ca dinamo sa confirme si in europa.

Zoro (5 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:39

Gaby,
Cred sincer ca daca va continua cu acuzele in stanga si in dreapta, Steaua o sa ajunga sa lupte cu greu pentru un loc de Uefa. Sa nu uitam ca Otelul joaca foarte bine, nu are nici o presiune a obiectivului si nici regim de meciuri miercuri duminica. CFR joaca foarte bine si numai prostia lui Muresan si eventuala demitere a lui Munteanu poate sa ii coboare in clasament. Dinamo a reusit sa ia toate deciziile corecte in vara (de la antrenor la lot) si acum se vede. Nu are rost sa sarim la gatul lui Dinamo daca noi am cazut victima unor situatii obiective (accidentari) si subiective (politica de transferuri slaba, nervozitate etc). pana la urma, e vorba de un ciclu normal de convulsii generat de reintoarcerea in fotbalul mare. Sunt convins ca toate cele 3 echipe din cupele europene vor avea probleme in retur, la fel cum cred ca Dinamo va avea probleme mari in 2007/2008 daca intra in grupele CL (desi va avea un mare avantaj, scutind 4 meciuri de calificare in debutul sezonului).

Asta e, va asteptam in retur sa ne luptam cu forte egale in teren (si arbitrii straini, nu pentru ca nu ar gresi, ci pentru ca jucatorii se pot concentra numai asupra jocului).

Cretzu’ (3 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:55

Bravo Domnilor…
Chiar daca sunteti stelisti si rapidisti reusiti sa pastrati dialogul in limite civilizate. Si chiar se vede ca cei va si pricepeti, spre deosebire de altii care n-au facut decat sa injure…
Sunt dinamovist dar stiu sa apreciez parcursul stelei si rapidului de anul trecut, insa asta nu da totusi dreptate unor asa zisi manageri de club sa scuipe in stanga si dreapta dupa cum vor… steaua a avut perioada ei cand a jucat bine, rapid la fel…acum Dinamo este mai in forma…asta-i tot…

Mai sus am scris despre cele intamplate aseara la meci (handicapati care il injurau pe Catalin Haldan)…ce parere aveti voi, oameni mai decenti dupa cate se vede?

Va urez o zi buna…tot oameni suntem si n-ar trebui sa uitam asta!

Mujo Tutun (312 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 16:57

toni_big_fan, nu te mai caciuli atat la echipele din Anglia. pai pa engleji de 36 de ani ii batem pe unde-i apucam, Borro e un kkt, a fost o rusine enorma pentru steaua si, din nefericire pentru tot fotbalul romanesc, acel 4-2, intr-un sezon cand Dinamo, iarta-ma, a spulberat-o pe Everton, mult peste Middelsborough. Toate ca toate, dar, unfortunatelly, Steaua nu joaca mai nomic now a days, iar Dinamo a castigat tot, pan’acum

Caine_Rosh (4 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 17:02

Pai problema cea mare este ca la inceputul campionatului nici „Nostradamus cel romanesc” (Dumitru Dragomir), presedintele LPF, nu dadea nici o sansa lui Dinamo la titlu in acest sezon. Ce a spus atunci : Se vor bate tot Steaua si Rapid, Clujul pe planul al doilea si abia in planul trei Dinamo si Timisoara. Ce spune el acuma : „Vam zis io dom’le ca Dinamo e echipa mare anu’ asta. O sa vedeti ca o sa ajunga departe si in cupa EUFA” (Poate o fi spus in vis, ca pe sticla na ciripit nimica). In final doar atat : Rednic e antrenor mare (daca este lasat in pace sa lucreze), iar Dinamo anul asta nu va avea rival in campionat si va ajunge cel putin pana in sferturile cupei UEFA ! Este intradevar echipa momentului.

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 17:02

Pt. – alt-caine-frustrat – pana la un punct sunt de acord cu tine. Presa scrie in asa fel sa-si vanda ziarele sau TV transmite ca sa aiba audienta – sunt total de acord cu faptul ca STEAUA e mediatizata mai mult si asta e nedrept pt. celelalte echipe dar asta e oriunde in lume subiectele care atrag mai multa audienta sunt tratate mai pe larg.Dar de aici pana la a spune ca te bucuri cand STEAUA pierde in europa e cale lunga. Uite si eu cand joaca dinamo in campionat imi doresc din tot sufletul sa piarda insa in cupele europene tin cu dinamo.Acum o sa-mi zici exemplele cum ca asa e si la italieni sau spanioli sau mai stiu pe unde numai ca e o mare diferenta pt. ca acolo an de an de ex. echipele spaniole castiga vreun trofeu in europa.

tony_big_fan (182 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 17:04

Pt. Cretzu’ – pai ce parere sa am e rusinos ca la o manifestare de toata lauda a suporterilor dinamovisti in memoria lui HALDAN, suporterii rapidisti sa se comporte in halul ala.

Caine_Rosh_2006 (4 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 17:10

Ne bucuram f. tare toti dinamovistii ca pina si G. Becali a recunoscut a anul asta campionatul este a lui Dinamo, pentru ca Steaua joaca din ce in ce mai prost iar Rapidul este la 14 p. Va recunoaste oare pana si mister „MM” superiotatea din acest an a lui Dinamo sau va arunca vina in continuare pe arbitrii, chiar daca jucatorii lui fac ce i-a invatat el, adica sa se bata (la propriu), chiar daca sunt pe un teren de fotbal. Exemplu : sa dea cu pumnul !

Comentează