Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Din ţînţar armăsar

Îl preţuiesc pe Victor Piţurcă, dar mărturisesc că nu-l înţeleg. Cînd scriu asta, nu mă refer la alcătuirea lotului, considerînd că e treaba lui să cheme la „naţională” pe cine crede de cuviinţă. Chiar dacă mă surprinde că în vederea […]

luni, 2 octombrie 2006, 6:51

Îl preţuiesc pe Victor Piţurcă, dar mărturisesc că nu-l înţeleg. Cînd scriu asta, nu mă refer la alcătuirea lotului, considerînd că e treaba lui să cheme la „naţională” pe cine crede de cuviinţă. Chiar dacă mă surprinde că în vederea partidei programate sîmbătă nu i-a convocat, printre alţii, pe Moţi, pe Ogăraru, pe Ganea şi, mai ales, pe Daniel Niculae, care tocmai a înscris unicul gol al lui Auxerre în partida cu Nantes, repet că alegerea îl priveşte pe selecţioner. În funcţie de inspiraţia de care dă dovadă, acesta va fi lăudat sau atacat. Nu discut nici faptul că Piţurcă are un parapon împotriva Gazetei, mergînd pînă la a-i opri pe redactorii noştri să asiste la atrenamentele „tricolorilor”. Nu ne pică bine, dar ne vom descurca. Deşi nu-i în regulă să persecuţi pe cineva numai pentru că gîndeşte altfel decît tine, admit că Piţurcă are dreptul să procedeze aşa. Dovadă că şi procedează.

Cînd afirm că nu-l înţeleg, am în vedere maniera în care selecţionerul tratează meciul cu Belarus, acordîndu-i o importanţă exagerată. Fără să pretind că ar trebui să minimalizeze adversarul, nu mi se pare normal să inventeze un război care nu există. La urma urmei, fotbaliştii din Minsk au terminat la egalitate acasă cu albanezii, învinşi de Chivu, Mutu şi compania chiar la Tirana. Ca atare, n-ar trebui să ne îngrijorăm, ci să cîştigăm la pas confruntarea programată sîmbătă în Ghencea. Surprinzător însă, Victor Piţurcă se încruntă mai tare decît s-ar cuveni şi dramatizează situaţia de parcă n-am juca împotriva unei echipe de mîna a treia, aflată în coada ierarhiei FIFA, pe locul 65. Păi, dacă va fi atît de dificil contra lui Gaev, ce se va întîmpla cînd vom întîlni formaţia lui Van Basten sau cînd o vom reîntîlni pe cea a lui Hristo Stoicikov? E uşor să faci din ţînţar armăsar, dar n-ajută la nimic.

„Meciul va fi greu deoarece Belarusul e o formaţie imprevizibilă, care îşi va juca ultima şansă de a mai prinde unul dintre cele două locuri ce asigură calificarea din grupă” – Victor Piţurcă

Comentarii (54)Adaugă comentariu

RomaniaFootball (2 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 19:25

am scris un comentariu asemanator, legat de starea de spirit la echipa nationala inaintea meciului cu Belarus. Comentariul a fost pus pe articolul dlui Tolontan, legat de selectie, jucatori:

1. Piturca a avut viziuni subiective intotdeauna. indiferent de cum vedem noi primul 11, trebuie subliniate anumite aspecte:
-in timp ce Ganea nu este primit la lot din cauza indisciplinei, in cazul Mutu, mai precis al scandalului iscat cu chelnerul Grosu nu a luat absolut nici o masura. Deci nu-si respecta principiile.
2. Citesc pe gsp stiri de genul:
-stadionul steaua ne poarta noroc
-Nicolita spera ca revenirea pe stadionul steaua sa fie cu noroc.
-Piturca face apel la public, pt ca stadionul sa fie plin, si “sa fim sustinuti la fel ca la Constanta”. Am avut senzatia ca la constanta publicul nu a fost prea grozav insustinerea echipei.
-Ov Petre la fel, atmosfera la meci este importanta.

Cam mult pesimism, sau poate mi se pare. Intr-un meci cu o echipa mai slab cotata, au paarut deja declaratii referitoare la atmosfera, public, noroc. Vrem sa ne calificam si deja avem probleme, mi se pare ca fotbalistii nu sunt prea increzatori.
Ce vom face oare cand vom juca la ei acasa? Fara public, atmosfara, galerie…ramane doar norocul.

Claudiu Niculescu: “Eu zic ca Romania va bate si sa aveti incredere ca o sa castigam.”

Cat despre echipa, e treaba antrenorului si intotdeauna vor fi critici indiferent de alcatuire. Niciodata nu poti multumi toti suporterii. Macar sa vedem un joc spectaculos, ceva mai in viteza, si productiv in atac. Pentru ca daca bulgarii nu au prea jucat nimic cu noi si au reusit egal, Belarusul a jucat totusi ceva cu Olanda.

Andrei Vochin remarca mai demult si ironie: este o grupa accesibila si daca si acum ratam calificarea, chiar ca nu mai sunt scuze (reproducere aproximativa)

Cu stima,

RomaniaFootball (2 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 19:42

Poate ca dl Piturca realizeaza intr-adevar in ce forma de moment se afla actualmente echipa nationala (vezi meciurile neconcludente, in special cel cu Albania) si, logic, este normal sa fie ingrijorat. De ce sa nu il credem?

Mai trist este ca selectia facuta este contestata din toate partile. Numa pricep prea bine, dar exista ceva adevar. Sau o sa fie ca la meciul cu Bulgaria, cand toti au contestat titularizarea lui Rosu.

erin (3 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 20:39

eu cred ca ar fi putut ramane si daniel niculae pentru ca la rapid a dat multe goluri si acum rapidul nu mai este la fel de buna ca inainte

vecinul (1 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 21:19

Piturca, un individ pesimist din fire, nu are cum sa fie un antrenor bun. In ochii mei, afirmatia facuta imediat dupa tragerea la sorti, (cum ca ne luptam pentru locul doi in grupa), l-a descalificat… Selectionerul unei nationale, este numit pentru a indeplini o misiune foarte importanta si anume, a castiga un turneu international si nu pentru a-si face numerele si chefurile lui… Ati vazut cum a motivat Klinsman echipa Germaniei? Pai ce mari valori are Germania? Cand Kilnsman le-a spus ca sint cei mai buni din lume, au inceput sa creada si ei si s-au comportat ca atare…Parerera mea este ca ambitia si increderea in forta proprie le-a adus germanilor victoria in fata argentinienilor, care valoric vorbind, sint mult peste invingatorii lor…

Piturca este un negativist. La el nimic bun nu este urmarit de fatalitate… Lui ii e frica de Bielorusia, de Albania ,de Luxembourg….cat despre Olanda nici nu se poate gandi ca ar putea sa o bata…

Nici nu mai conteaza pe cine convoaca la nationala caci cu o mentalitate de invins, chiar si pe Ronaldinho daca l-ar aduce, tot nimic nu ar face…

NU e vina lui ca este asa, e vina celor care-l numesc intr-o astfel de pozitie…Slabiciunea lui, lipsa de incredere in fortele proprii , nu il recomanda…ba dincontra, trebuie sa-l contraindice…

FIFA2007 (1 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 21:27

Campionatul de FIFA07, intrati, inregistrati-va si jucati!

http://eafifa2007.myforum.ro/

Sebi (6 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 22:56

Sper sa nu mai comentem prin vorbe, ci prin fapte, prin rezultate. Ar trebui sa ne maturizam si noi o data. Tot tipam ca ba am avut ghinion, ba a vrut Mutu sa o aiba colega in atac, pe Consuelo, ba ca chelnerul a fost batut de Mutu, ba ca Chivu ii place o floricica. Tot ne batem cap in cap, cu foarte mult senzaţional, dar ceva ati uitat. Senzationalul trece, Rezultatele raman. Asta ar trebui sa ne intereseze pe noi presa.

Van Basten (15 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 1:10

Asa cum ati facut VOI din tintar armasar inaintea meciului cu Lyon, o echipa buna dar nici pe departe cea mai buna din Europa cum s-a spus, ADUCINDU-I PE JUCATORII STELISTI si pe SARACU’ OLAROIU INTR-O STARE DE GROAZA, lucru ce s-a vazut pe teren si in scorul final !!!…

GOOD JOB, ASHOLES !!!….

Dorin Spoaller (21 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 1:59

Domnule Ioanitzoaia , shtiti de ce nu va lasa la antrenamente d`ul Pitzurca ??? Pentru ca promovati scandal dupa scandal printr`un jurnalism primitiv si subiectiv…Nu dumneavoastra , ci altii din redactie , cu precadere d`ul Buzarin si Tolontan… Al doi`lea pleaca , deci scapati de 1 , insa ce va facetzi cu al 2`lea ? Nu v`atzi saturat de atatea silenzzio stampa ? La varsta dumneavoastra si la experienta dobandita in domeniu ma asteptam sa va dati seama ca totul in viatza se ghideaza dupa actiunereactie … iar campania dusa de antrenori , de echipe , de cluburi impotriva ziarului pe care`l conducetzi e doar reactia … actziunea va las p d`voastra sa o gasitzi …

Dorin Spoaller (21 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 2:06

Ca o completare la commentul anterior , as dori sa mai spun ca numarul ziarelor vandute si , implicit , clasarea pe locul 2 in acest domeniu sunt direct legate d capacitatea jurnalishtilor de sub conducerea d`voastra de a atrage cititori prin obiectivitate si profesionalism…Tot ceea ce se intampla la GSP ma face sa cred k nu mai suntetzi intr`o pozitzie de decizie sau ati pierdut complet controlul asupra persoanelor din subordinea d`voastra…

Phantom (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 2:09

asa este…am ajuns sa ne tremure chilotii cu orice echipa am juca. dar acest lucru este foarte logic si vine ca urmare a rezultatelor slabe. sa deschidem ochii si sa vedem ca avem o echipa nationala de mana a 2a..chiar a3a…chiar acum cateva zile am vazut un interviu cu un francez de 16 ani de la echipa U17 a frantei care habar nu avea ca mutu e roman…(il stia pe mutu subliniez). si mai e ceva….ne tot laudam cu uefa…intr-adevar este o competitie care ne reprezinta (si aia greu ….acum ce ne-am mai bagat in seama) dar aduceti-va aminte…cu cativa ani in urma cand ne uitam la champions league era vreunu dintre noi interesat de uefa. eu unul nu eram si cand se intampla sa vad vreun meci abia recunosteam vreun jucator…fapt care se intampla si astazi….cu exceptia catorva nume razletze….asta e tot. deci oameni buni…sa lasam pretentiile mai jos….ne vedem de uefa si de treaba noastra si mai asteptam cativa ani pana la adevarata performanta…p.s faptul ca steaua joaca in ch league nu demonstreaza nimic….deocamdata a batut o echipa care mai are doar nume si rebrov aceeasi varsta cu bunica-miu. in concluzie, da domnule ioanitoaia, nu va mirati ne e frica de belarus pt ca asa trebuie si pt ca ar fi un noroc sa ne calificam la europene….nu un ghinion sa ratam calificarea.

TAViX (24 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 3:34

@Vecinul si piturca

Asa este vecine. Klinsman i-a convins pe jucatori ca sunt cei mai buni din lume si este foarte normal sa fie asa. La un moment dat era o faza cand un jucator neamt a cam tremurat si a scapat un zambet cand a auzit aceasta afirmatie iar Klisman i-a taiat-o scurt: ‘ Care este nenorocitule scopul tau sa joci fotbal de placere? dute in curtea scolii si joaca pana te saturi, si lasa locul la nationala unui jucator care este mandru ca-si reprezinta tara si care doreste sa fie cel mai bun. Daca tu consideri ca nu esti destul de bun sa-ti reprezinti nationala, atunci dute dracului si lasa locul altcuiva ca sigur sunt destui care vor sa-ti ia locul si probabil sunt si mai buni decat tine. Cu asemenea mentalitate de looser nu ai ce cauta in nationala mea’ . Si cu siguranta nu a mai fost. Daca va uitati pe foaia cu rezervele Germaniei, veti vedea un nume foarte cunoscut care a fost doar 1 meci sau 2 titular….
Ideea este alta pana la urma. Aceasta replica i se potriveste ca o manusa lui piturca, care sa fim sinceri, nu e nici un sfert din valoarea lui Klinsman…cel putin pe plan psihic.

real (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 3:35

Scuze pentru devierea de la subiect, dar nu ma pot abtine.
Tehnica fumului gros este o diversiune aplicata de trupele de elita(sau mai putina elita…) pentru a distrage atentia fata de un lucru care se intampla sau urmeaza sa se intample.
Extrapoland la liga lui mitica, au facut varza arbitrajul ( varza cu V de la VARZA) in asa fel incat nimeni nu mai intelege nimic.
In ce an ati mai pomenit un asemenea arbitraj? Ei, acum, daca dau la toti si iau de la toti se creeaza falsa impresie ca acesta este arbitrajul nostru si nu se poate mai mult, deci nimic intentionat. Nimic mai neadevarat pentru ca eu nu cred ca aceeasi arbitri care au arbitrat ani in urma cu greseli dar mai putine, ajung sa judece faze CLARE, fara nicio logica.
Vom trai si vom vedea ce arbitraje vom avea in campionatul viitor, dupe ce se vor realiza visurile unor conducatori, si se vor intoarce cu coada intre picioare, jucand acasa „in deplasare.
Este imposibil sa cred ca din 9 meciuri intr-o etape nici un singur meci nu este fara probleme, si asta fara exagerarile presedintilor, deci pe bune.
Macar din greseala tot trebuie sa avem macar un meci arbitrat corect… nu?
Dar daca este directiva …. toate sunt aiurea, pentru a putea justifica eliminari.
In rest …. de bine si de CL …

Skeptik (17 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 4:49

D’le Ioanitoaia,

Nu-mi vine sa cred ca un jurnalist cu experienta d-stra puteti scrie asa aberatii! Nu sint mare fan a lui Piturca, dimpotriva, il cred un antrenor mediocru,previzibil, mincat de ravanse personale si visuri de grandoare!
Dar d-stra sa scrieti ca meciul cu Belarus e nimic, pentru ca ei au facut egal cu alabanezii acasa ,pe care noi i-am invis la ei, e o mare aberatie si lipsa completa de informatie de cum functioneaza fotbalul!
nu doua meciuri sint la fel, nu doua echipe sint la fel, si exista ipostaze cind si o echipa mai mica sa prinda e zi mai buna, cum a facut Albania la belarus!
Asta nu inseamna ca belarus e mai usor de batut pentru ca au egalat cu albanezii! ce aberatii de la un om care se pretinde mare geniu de fotbal!
Complet dezamagit! 9 jucatori de la belarus joaca la echipe mari din Europa, pritre care Hleb, la Arsenal, care face hara kiri cu apararile!

,mai informati-va pina scrieti asa aberatii!

Paul (6 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 6:31

Piturca e un mare prost.. (da PROST, ati citit bine) 🙂

sahdesah (64 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 6:51

Se incrunta pentru ca si ca jucator era slab, ca antrenor e si mai slab, fapt ce il demonstreaza si modul lui de a se impune, nu degeaba l-a facut ganea „lady”, pentru ca in loc sa se impuna pringindirea si personalitatea lui (fie vorba intre noi nici nu prea are cu ce se mindri, daca ne aducem aminte numai de golul anulat impotriva galatasariului, prin 1986, cind a inmarmurit o eyuropa intreaga prin prostia lui), se impune prin masura neconvocarii. Dar acest nesimtit nu raspunde in fata nimanui? D-le Ianitoaia, nu inteleg de ce ii permiteti atitea mitocanului acesta, cu ce drept nu va da drumul reporterilor pe stadioane? Cine se crede acest mitocan? Va spun ceva, cu taranii… la glie, n-are ce cauta la nationala!
Numai de bine d-le Ianitoaia,

silviniho (2 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 7:09

Domnule Ovidiu Ioanitoaia citind articolul de mai sus am inteles de ce Piturca e antrenor la nationala iar dumneavoastra sunteti creatorul unei intregi generatii de jurnalisti sportivi.
Ca sa ma fac inteles,am sa va reamintesc meciul Albania -Romania meci ce ne-a costat ultima calificare la un campionat mondial.
Probabil si nea Puiu gandea la fel ca dumneavoastra nu-i mare branza Albania.
Ete ca tre sa sufli si in iaurt daca te frigi cu ciorba

sorinaccio (25 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 7:43

Nea Ovidiu, chiar nu pot sa fiu de acord cu d-ta. Adica a dat un gol Niculae si gata, e bun de nationala. Nemaivorbind ca prinde echipa din an in Paste. Probabil daca il chema spuneai ca de ce l-a chemat!
Si apoi in locul cui sa-l cheme?
Sa vedem lista: Mutu? Hai, pardon!
Marica? Parca nu se pune.
Niculescu? Pai daca nici acum nu e chemat, cate victorii sa mai faca Dinamo?
Cu Ogararu am mai spus pe alt blog: cand va juca titular cu PSV atunci sa aiba pretentii. Se stie ca marile echipe baga rezervele in Cupa UEFA in primele tururi. Iar in campionat joca asa ca Niculae.
Pentru Moti mai sunt si alte optiuni pentru postul sau. Altfel, foarte bun jucator, sunt de acord.
Pe Ganea, nici eu nu l-as chema inca zece ani pentru caracterul sau. Plus ca mi-as putea-o lua in barba, la propriu, daca nu l-as baga!
Eu am mai degraba rezerve pentru cei care au fost chemati, in frunte cu Piticul Atomic. Dar asta e damblaua lui Piti si n-avem ce face! Bine ca si-a dat seama de valoarea lui Lobont si de efectele nocive ale comportamentului sau pentru atmosfera din lot. Cand vom scapa si de Contra, atunci vom avea un antrenor cu sange, stii d-ta unde!

pluto (5 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 7:58

NU VA ASTEPTATI LA REZULTATE MARI DE LA O NATIONALA FARA CARACTERE.BATAUSHI,DROGATZI,AFEMEIATI,POKERISTI,ALCOOLISTI,LA CE MAMA DRAKU SA TE ASTEPTI DE LA EI.CIND VOM AVEA O NATIONALA DE BARBATI ADEVARATI SI NU DE PLAYBOY SI NU MAI STIU EU CE FILFIZONI,ATUNCI PROBABIL VOM AVEA REZULTATE.

Florin (5 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 8:10

Intr-adevar, cu parere de rau trebuie sa recunoastem ca nu avem omul potrivit la carma nationalei. Este prea mult sa ”uiti” acasa jucatorii cei mai in forma, in cazul de fata Ganea, D.Niculae, Paraschiv, Ogararu…. SI ce cauta O.Petre la echipa, el nejucand mult timp la Steaua, deci nu poate ajunge din rezerva la echipa de club titular la echipa nationala, daca asta e criteriul bine stiut. Si adversarii nostri foarte buni sunt, avem de ce ne teme de ei….. Concluzia : pana nu moare gloata de la federatie nu o sa avem performanta! asta e clar!

Bigdan (14 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 9:16

Daca e sa incepem ca Nea Puiu ca „Cehia si Olanda porneste ca favorite” o sa facem treaba …. la Sf. Asteapta. Nu vom mai ajunge noi vreodata la un campionat final cat e haul … Daca nici acuma nu dam un plus de incredere jucatorilor din campionatul intern, care de bine de rau au mai scos si ei capul prin Europa, atunci cand????
Sa ne scuteasca selectionerul de chinul de a-l vedea pe Fl. Petre luptandu-se zadarnic pentru orice balon ….
E straniu cum un atacant ca Ganea, care puncteaza meci de meci nu mai are loc la nationala pentru ca a indraznit sa deschida gura acum o luna de zile. Dar asa e natia romana, cei care au coloana vertebrala ne incomodeaza. Si bomboana pe coliva sunt niste bodyguar-zi care nu au cauta in cantonamentul nationalei.
Asa ca poate peste ceva timp vor avea ce cauta in cantomanetul nationalei si sotiile fotbalistilor, asta pentru a evita aparitia pe acolo a vreunei domnisoare sumar imbracata …., detectoare de metal – pentru eventualele bari de metal care ar putea recidiva, caini bine antrenati sa miroase prafurile si alte astfel de obiecte bune sa-ti usureze viata (la nationala, bineinteles).
Asa ca pana una alta … ne gandim cu groaza ce ne rezerva viitorul pentru meciul cu Olanda… Cine stie ce vom mai vedea si atunci!

MARACANA (41 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 9:21

PAI CE S-O MAI LUNGIM, STIMATI REDACTORI SI DISTINSI CITITORI. E CLAR CA PITURCA NU ARE CE CAUTA LA NATIONALA. FACE DIN BELARUS O SUPER ECHIPA, TOCMAI CA IN CAZ DE VICTORIE SA-I CREASCA ACTIUNILE, IAR IN CAZ DE ESEC SA AIBA SCUZELE PREGATITE IN FATA ACUZELOR.
1. – BULGARIA E TARE, CA E ANTRENATA DE STOICIKOV SI E AGRESIVA.
2. – ALBANIA E SI MAI TARE, CA E IN CRESTERE DE FORMA.
3. – BELARUSUL E PESTE TOATE, CA VORBA CEEA E ECHIPA FORMATA DIN RUSI ALBI!!! ESTE PRACTIC A DOUA DUPA CAMPIOANA MONDIALA EN TITRE, DEOARECE JOACA IMPOTRIVA ROMANIEI ANTRENATA DE PITURCA.
4. – PROBABIL CA MECIURILE CU OLANDA VOR CONSTITUI O FORMALITATE, DIN PERSPECTIVA ELEVILOR LUI VAN BASTEN.
VICTOR PITURCA NU STIE SA GESTIONEZE EVIDENTA CRIZA DE IMAGINE DE LA ECHIPA NATIONALA. CHIAR DACA MUTU NU SE BATE CU CHELNERII, CHIAR DACA LOBONT NU MERGE LA DISCOTECA, CHIAR DACA CHIVU NU SE REGASESTE LA ROMA, TOTUSI EXISTA SCANDALURI CARE PUN IN EVIDENTZA CELE ANTERIOR ENUNTATE. UN BUN MANAGER, UN FIN PSIHOLOG SI NU IN ULTIMUL RAND UN PEDAGOG PRIN EXCELENTA STIE SA APLANEZE CU TACT CONFLICTELE. DAR PITURCA SE SUPARA FARA MOTIV PE DORINEL MUNTEANU, SE CEARTA CU IONEL GANEA – GOLGETERUL LA ZI AL CAMPIONATULUI. NU ARE CAPACITATEA DE A FI DIPLOMAT CU JUCATORII SI PRESA SI ARE RABUFNIRI TIRANICE, CEEA CE DENOTA UN COMPLEX DE PERSONALITATE.

Alex (60 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 9:28

Romania are prima sansa in fata Belarusului, dar sa tinem minte ca Belarusul a reusit in preliminariile trecute scoruri de genul 3-4 cu Italia, campioana mondiala. Oare Romania cand a reusit ultima oara sa inscrie impotriva Italiei si cand va mai reusi vreodata?
http://www.sportblog.ro/index.php/2006/10/02/nhl-2000-intro/

ligaI (2 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 9:33

daca federatia nu a gasit toata lumea asta un antrenor pt nationala decat pe piturca,inseamna trebuie sa fim al naibii de norocosi sa ne calificam.pt el interesul personal e mai presus decat interesul unei natiuni pe plan sportiv.selectie asa dupa culoarea ochilor sa faca acasa la el nu la echipa nationala.ce valoare are el ca antrenor?zero…e bun doar la echipa strazii…

Lev Bazil (167 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 9:34

De ce trebuie dvoastra sa fiti mereu atat de prudent, sa pareti a imbratisa o pozitie, dar sa lasati si loc de alternativa si asta in toate imprejurarile, nu inteleg. Cand scrieti: „il pretuiesc pe Piturca” dar adaugati indata ca nu-l intelegeti, si ca nu-l intelegeti din cauza deciziilor sale profesionale, nu pricep de ce-l pretuiti. Pentru ce? Ca se imbraca in negru? Ii admirati indemanarea ori norocul? Va place ca barbat? Panikovski ii spunea lui Sura Balaganov: „Dragul meu, stii cat de mult te stimez, dar da-mi voie sa-ti spun: esti o starpitura, un netrebnic”. Cel putin de doua-trei ori pe saptamana tabletele dvoastra imi amintesc de acest pasaj din „Vitelul de aur”.
Carevasazica: Piturca face o selectie de trei lulele, pe ambitii, hachite si preferinte extrafotbalistice, a „proiectat” pentru echipa Romaniei un fotbal lent si imbacsit, are rezultate modeste, mai este si adversarul GSP si dvoastra „il pretuiti”? Asta-i prea de tot! Doar daca sunteti nostalgicul vremurilor in care, sub egida PCR in frunte cu secretarul sau general, tov. Nicolae Ceausescu, sportivii si ziaristii sportivi constituiau o mare familie fericita, ce se putea desfata in moduri interzise chiar si simplilor membri de partid, ca sa nu pomenesc de „proli”. O, tempora!

Anonymus (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 9:42

Niculae nu a fost convocat, desi a inscris.
In schimb a fost convocat Buga care nu a reusit un gol in 10 etape de liga I. Aaa…a reusit 4 in cupa uefa. Da…dar impotriva unei echipe de amatori.
🙂

mujotutun (312 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 9:48

@ silvinho, taica, aia era Armenia!
@pluto, vino tu la nationala, inteleg ca esti fara de prihana; chiar daca nu esti fotbalist, nu conteaza!
@florin: da’ de cand sunt „cei mai in forma” Ogararu si Niculaie? sa fim seriosi. Iar Ganea, a dat ceva goluri (dar nu uita ca 4 intr-un singur meci si ala cu Craiova!), dar este mult prea dificil. Fl. Petre este intradevar o marota a lui Piturca, dar se pare ca are un inceput foarte bun, in Bulgaria. E si Ov. Petre? De ce nu si Soava? Ori P. Stoica?
Ce s-o mai lungim, selectia nu conteaza atata cat conteaza ca Piturca e un antrenor de doi bani; pai ce-a facut patru ani la Steaua? Cum a scapat de el, a luat campionatul! Jos Piturca!

ANTI piti (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 10:54

E o vorba care zice „cum e sacul e si peticul”.De la asta se poate zice ca „parformantele”ca jucator ale lui „nea Piti”cum ii place sa i se spuna vor fi „egalate”doar de jucatorii comparabili ca valoare cu a lui.Pana una alta,cu jucatorii comparabili comportamental cu antrenorul mediocru nu se pot avea decat rezultate mediocre.

hexagon (13 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 11:00

pana una alta, sa recunoastem ca piturca a ales ce a fost bine, si cu cehia (cocis si mazilu) si cu bulgaria (rosu si marica). cine zice ca a fost „inspirat”, e nedrept. pt asa ceva trebuie ochi. si eu sunt de acord, ca piturca e un incapatanat, dar toti suntem la fel de subiectivi uneori

marcel (49 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 11:25

Regret ca citesc asa ceva! Nu-mi place Pitzi, dar cred ca face bine cind trateaza orice meci cu respect si frica fata de adversar, indiferent daca e Belarus sau Albania. De fapt, treaba e tipic romaneasca – daca castigam la nimeni ne batem joc de el ca nu are nivel. Numai daca o sa ne temem de Belarus, care are jucatori in toate campionatele, inclusiv in Rusia unde romanii se chinuie, o sa abordam meciul cu ei ca fiind ultimul – atunci vom obtine ceva. Altfel, vor comenta la radio cit de buni suntem si ca suntem calificati, iar in minutul 92 acelasi comentator va recunoaste ca am pierdut pe nedrept. Halal ziaristica!

k_daton (2 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 11:26

citesc si m a minunez…..am si eu o intrebare domnule ianitoaia…..spune-ti sa cu a fost convocat ganea,daniel niculae…..ogararu…si multi altii….. am si eu o intrebare…si daca erau convocati tot primul 11 in opinia lui piturca intra pe teren….si poate mai facea vreo schimbare pe parcurs….. dar el a preferarat sa convoace cativa dintr cei din campionatul intern…ceea ce confera incredere…..si mentalitate unui campionat si asa daramat…… o sa spune ti ca nu e timp de teste in calificari….pai da ce belarusul e echipa de temut..?????sa fim seriosi…cum ati spus si dvs…apoi ce o sa ne facem cu olanda….????

RapidSB (3 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 11:27

Mai sorinaccio, mai bine Rosu decat Niculae sau Ogararu?!?! Trebuie sa fi prost…. scuza-ma ca-ti spun. Daca nu era suspendat (si pt asta ii multumim domnului) il chema si pe contra. Deci lasa-ne cu jucatori cu mofturi si ifose de staruri, vezi Mutu, Chivu…. care constant cer rabdare ca o sa vina si rezultatele. Piturca e un las si un fricos. Sa faca echipa cu jucatori muncitori… Niculae, Ogararu, Dica, Nicolita, Niculescu, Coman si multe alte exemple, FARA Mutu, Chivu, Contra, Rosu, Cocis si alte „vedete”

Punctul de vedere al unui Rapidist. HAI ROMANIA!!!!

Flipper (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 11:32

Este normal ca dl. Piturca sa-si faca probleme in privinta meciului cu Belarus. Atat timp cat nu poate trece peste orgolii personale si nu convoaca la echipa nationala jucatori in forma precum Daniel Niculae, Ionel Ganea, Ogararu.
Este adevarat, orice selectioner in ziua de azi mizeaza pe jucatori tineri, cu o pregatire fizica buna. S-a vazut clar, acum majoritatea echipelor au schimbat tactica, de la jocul static, plin de „mingicarii”, au trecut la jocul in forta, pressing permanent si contraatacuri rapide.
Chiar daca Ionel Ganea are o anumita varsta, totusi a demonstrat cu varf si indesat in meciurile din campionat dar si din Cupa UEFA, ca este un jucator intr-o forma foarte buna, avand si alte atuuri fata de altii, precum experienta si prezenta de spirit.
Si cu toate acestea, primeaza in continuare orgoliile personale…

Xnb (5 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 11:33

Meciul cu Belarus va fi, cred eu, exact dupa cum se asteapta Piturca, adica greu. I-am vazut in meciul cu Olanda si oamenii chiar pot. Pe de alta parte nationala Romaniei e cam varza. Mie mi se pare ca aceasta calificare e deja compromisa, nu pentru ca sunt celelalte echipe prea bune ci pentru ca nu vad un lot echilibrat la nationala noastra. Echipa nu merge si asta se vede clar, nu e nevoie nici de Mutu si nici de Chivu. Au nevoie de un lot largit in care chiar si un necunoscut, dar care este in forma pentru un meci, poate fi titular. Asa procedeaza italienii dinainte de a ma naste eu. Nu exista titulari incontestabili, cine naiba era Grosso sau chiar si Matterazzi? Dar Mutu cine e? Asta e de fapt problema.

Misu (2 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 11:34

Din pacate vom avea parte de inca o calificare ratata mai mult sau mai putin din ambitia lui Piturca. Da, va fi demis la sfarsit, dar cu ce ne incalzeste pe noi asta?

Dumi (80 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 12:53

Domnule Ioanitoaia, aveti o colega la gsp,Maria Andries care ne-a aratat intr-un articol ca l-a inteles perfect pe Victor Piturca. Asadar de fiecare data cand nu intelegeti cum gandeste”marele” selectioner recititi articolul si veti intelege.Pt ca lui Piturca ii va fi frica si de Luxemurg,pt ca asa este natura lui,de-aia n-a putut niciodata sa aiba la Steaua perfomantele pe care le-au avut apoi trei antrenori consecutivi Zenga Protasov si Olaroiu Toti au putut face perfomanata doar Piturca nu.Pt ca Piturca n-a adus niciodata jucatorii cei mai in forma la nationala,pt ca asa zisele lui principii,sunt de fapt nste obsesii pe care le are selectionerul.VA veni Olanda sa vedeti atunci ce va temura Piti,in fata echipei pe care tot timpul o vede precum un zeu(mare dreptate are domna Andries ea a observat aceasta stare de umilinta pe care oare Piturca in fata Olandei) si pe care cu siguranta n-o va avea Stoickov.Din pacate sentimenele opuse ale celor doi selectioneri fata de Portocala Mecanica s-ar putea sa se vada si in teren si atunci situatia Romaniei va fi grava

orre (67 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 12:58

dorinel munteanu antrenor la fc arges, atentie d-nule la viteza stirilor

orre (67 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 13:29

Grupa A

Auxerre

Rangers

Partizan Belgrad

Livorno

Maccabi Haifa

Grupa B

Leverkusen

Clube Brugges

Bekistas

Dinamo

Tottenham

Grupa C

Sevilla

Alkmaar

Slovan Liberec

Grasshoppers

Grupa D

Parma

Lens

Heerenveen

Osasuna

Odense

Grupa E

Feyenoord

Basel

Wisla Cracovia

Blackburn

Nancy

Grupa F

Ajax

Sparta Praga

Espanyol

Austria Viena

Zulte Waregem

Grupa G

Panatinaikos

PSG

Rapid

Hapoel Tel-Aviv

Grupa H

Newcastle

Celta Vigo

Palermo

Fenerbahce

Alex (60 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 13:31

mai e urna 5 orre…trebuia sa mai astepti

orre (67 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 13:33

dar se misca greu acest site, si se cred cei mai tari, asta am vrut sa le arat

orre (67 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 13:36

Grupa A

Auxerre

Rangers

Partizan Belgrad

Livorno

Maccabi Haifa

Grupa B

Leverkusen

Club Brugge

Bekistas

Dinamo

Tottenham

Grupa C

Sevilla

Alkmaar

Slovan Liberec

Grasshoppers

Braga

Grupa D

Parma

Lens

Heerenveen

Osasuna

Odense

Grupa E

Feyenoord

Basel

Wisla Cracovia

Blackburn

Nancy

Grupa F

Ajax

Sparta Praga

Espanyol

Austria Viena

Zulte Waregem

Grupa G

Panatinaikos

PSG

Rapid

Hapoel Tel-Aviv

Mlada Boleslav

Grupa H

Newcastle

Celta Vigo

Palermo

Fenerbahce

Eintracht Frankurt

orre (67 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 13:51

Dinamo nu trece de grupe (grupa infernala), Rapid (grupa mai usoara) trece, pronosticul meu

Alex (60 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 14:06

orre…s-ar putea ca nici una sa treaca…eu cel putin o vad pe dinamo cu mai multe sanse: tottenham e mai slaba ca everton, besiktas e accesibila ca si bruges…singura problema e leverkusen
in grupa rapidului, s-ar putea ca rapidul sa nu faca nici macar un punct daca nu are noroc la calculator…acuma asteptam sa vedem unde se joaca meciurile

orre (67 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 14:18

alex, cred ca exagerezi, sper ca iti dai seama ca dinamo joaca din inertie, si cam incaseaza meciuri, iar rapid cred ca ai vazut , chiar daca nu este in forma, totusi are experienta un eyropa si asta s-a vazut

Poli Iasi (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 14:18

totenham mai slaba ca everton ..??nu ma insel eu sau de foe este la tote ??si ce grupa naspa a cazut dinamo parerea mea cea mai grea 🙁

Alex (60 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 14:39

poli iasi: defoe este mai mult rezerva, defoe abia weekendul asta a dat gol in anglia..si ala dintr-un penalty dat de arbitru…poate de robbie keane sa va fie frica, dar crede-ma ca tottenham in momentul asta este sub everton (chiar si-a luat bataie in etapa a III-a din Premier League cu 2-0 de la Everton pe White Hart Lane)…eu asa cred ca dinamo are grupa mai usoara…e doar o parere

Alex (60 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 14:50

de la tottenham jucatori valorosi sunt: robbie keane, mido, berbatov, zokora (cel care a obtinut penalty-ul din meciul cu portsmouth, din care defoe a marcat), robinson (portarul angliei, desi mie mi se pare un portar foarte lent si foarte prost (totusi e mult mai bun decat carlos, nu se poate face comparatie)), ledley king, malbranque, murphy daca sunt folositi…dar per total echipa joaca slab..

vali_tim (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 15:32

ASD

danuu (6 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 16:40

Draga Ovidiu,
pai domnul Piturca „dramatizeaza” aceasta partida, ca sa scoata in evidenta, dupa finalul ei, meritul dansului, (parca aud: a fost o partida disputata, adversarul ne-a creat multe probleme, bla, bla, bla…..);
parerea mea este ca dansul este depasit la ora actuala de ce inseamna echipa nationala; avem antrenori mai valorosi, care confirma prin rezultate, in meciuri europene, (olaroiu, lucescu jr.)
P.S. Can am vazut prima data ” Familia Boundy” , mi-aplacut foarte mult acum acelasi serial in reluare ma plictiseste………..
Asa e domnul Piturca, cand ne-a calificat prima data era in mijlocul problemei, acum e depasit cu selectionarile si tactica la echipa nationala……….
Domnule Piturca se joaca alt fotbal astazi !
Chiar daca romania se califica, tot depasit e domnul piturca.

santana (3 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 19:14

cred ca trebuie sa mergem pe mana lui piti, mana ce s-a dovedit norocosa de-a lungul timpului)))…metoda lui piti de a stabili lotul nu lasa loc de nicio interpretare…face lista cu posibilii si dupa aia da cu zarurile, unde sa fim seriodi ca le are…si uite asa apar convocarile!

cynic (7 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:21

cum bine spunea cineva pe-aici,grupa este extrem de accesibila si nu avem nicio scuza pentru ratarea calificarii…sa nu imi spuneti ca bulgarii aia sunt fotbalisti,astept sa castigam la Sofia.

Comentează