Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Suferind frumos

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că meciul pierdut de Steaua a fost cîştigat de suporterii acesteia

Cînd i-am acordat lui Lyon prima şansă în întîlnirea cu Steaua, m-am ales cu bombăneli şi chiar cu reproşuri. Mi se părea logic să se întîmple […]

miercuri, 27 septembrie 2006, 6:47

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că meciul pierdut de Steaua a fost cîştigat de suporterii acesteia

Cînd i-am acordat lui Lyon prima şansă în întîlnirea cu Steaua, m-am ales cu bombăneli şi chiar cu reproşuri. Mi se părea logic să se întîmple ceea ce s-a şi întîmplat. Printre altele, deoarece Lyon dispune de un buget de 28 de ori mai mare decît al Stelei şi îl plăteşte pe Juninho mai mult decît primesc împreună jucătorii din Ghencea, oricum recompensaţi peste cota pieţei noastre. Adevărul e că, prin modul categoric în care a fost obţinut, succesul lui Olympique i-a mîhnit pe simpatizanţii roş-albaştrilor. De la un punct încolo, nu numai pe ei. Totodată însă, ar trebui ca înfrîngerea să ne fi readus cu picioarele pe pămînt, determinîndu-ne să înţelegem că, în ciuda remarcabilei cariere internaţionale a Stelei, există o serie de formaţii pe continent, Chelsea, Bayern, Liverpool, Milan, Manchester United, Barcelona, Arsenal şi alte vreo 3-4, pe care campioana României încă nu-i capabilă să le bată. Nu că n-ar îndrăzni. Spre lauda ei, îşi propune şi încearcă, însă nu poate. Ar vrea şi ea, am dori şi noi, atît doar că e cazul să admitem, păstrîndu-ne luciditatea, că acestea, inclusiv Lyon, dacă nu şi Real Madrid, formează o elită la care nici o echipă românească n-are acces în clipa de faţă. Deşi nu ne convine cum stau lucrurile, ele se prezintă chiar aşa, iar pentru a le schimba, e nevoie de timp, dar şi de realism. Mai concret, cine nu realizează că plapuma îi e mică nu-şi va face niciodată una nouă. Altminteri, dacă Steaua a căzut la examenul cu Lyon, publicul l-a trecut cu notă maximă. În stadion a domnit o atmosferă primitoare şi civilizată, într-un cuvînt, europeană, probă că spectatorii au sfîrşit prin a aplauda cu generozitate golul 3 al francezilor. Peste 25.000 de oameni, majoritatea lor suporteri înflăcăraţi ai Stelei, au demonstrat că ştiu să sufere frumos şi demn, iertîndu-şi favorita în amintirea izbînzilor de altădată şi, fireşte, în speranţa celor ce vor veni. Atitudinea lor a constituit marele cîştig al unui meci pierdut la scor.

Azi, e rîndul lui Dinamo şi al Rapidului să intre în joc, iar al nostru, al tuturor, să le ţinem pumnii strînşi. Întrucît a cîştigat turul de la Xanthi, liderul autoritar al campionatului n-ar trebui să aibă probleme cu Skoda. I-ar ajunge  să confirme forma din competiţia internă şi să pătrundă în grupele Cupei UEFA. Returul din Madeira se anunţă însă extrem de dificil pentru Rapid, meciul cu Nacional hotărînd nu doar viitorul grupării giuleştene, ci şi, într-un sens mai larg, al întreg fotbalului tricolor. Asta în ideea că, detalii în pagina 14, calificarea unei formaţii româneşti în dauna uneia portugheze ar putea mări la trei numărul participantelor noastre în sezonul 2008-2009 de Champions League. Iată un motiv în plus ca suporterii să se scuture de patima lor obişnuită şi, adunîndu-se sub stindardul aceluiaşi interes, să devină toţi suporteri ai Rapidului. Fie şi pentru o singură zi. Probabil că pretind prea mult, dar modul exemplar în care s-a comportat marţi seara publicul din Ghencea mă îndeamnă s-o fac. Nu fără să repet că a iubi o echipă nu înseamnă a urî o alta.

Comentarii (68)Adaugă comentariu

Stelistul (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 18:56

FORZA STEAUA !!!

Paul (2 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:04

Demn de Europa acest public din Ghencea iar faptul ca cei 25000 de oameni nu au mai scandat cantece rasiste (cu toate ca la lyon sunt multi jucatori de culoare) ne-a aratat ca incepem sa ne aliniem la standardele europene cel putin in fotbal daca nu si in restul problemelor. Respect

real madrid (3 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:09

Sreaua e prea mica pentru o lupta asa mare

alinosu (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:14

poate putin prea tematori, poate a lipsit atitudinea lui mirel , poate ca e mai bine ca infrangerea a venit acum, poate ca si carlos a terminat cu gafele , poate batem pe real, poate…

joker_rapid (25 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:18

Aveti dreptate, desi suntem acceptati in Europa, ar trebui sa fim constienti de unde ne este locul dar mult mai important sa stim sa ne formam o mentalitate asemantoare a stilului european si deja nu mai e vorba doar de fotbal (unde ar trebui deja sa le taiem radacinile nasului si lu corleone) dar si in politica, guvern, etc. Mult respect stelei, admir k a incercat, doresc o calificare si lui dinamo in seara asta, dar in special Rapidului. apropo dl ioanitaia, sa iubesti o echipa e ca si cum ai iubi pe cineva, iar cand iubesti pe cineva dl ioanitoaia si altii fac rau constant prin atacuri prin presa, jigniri repetate, nu ajungi sa urasti respectivii daunatori de pace 🙂

Silviu (2 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:19

Chiar daca toti speram la un egal s-a dovedit c-am fi cerut prea mult si asa…nu conteaza foarte mult ca am pierdut cu Lyon sau ca vom pierde si cu Real Madrid..important este ca suntem acolo in elita si ca putem spera ca pe viitor vom ajunge sa fim macar la egalitate cu echipele din elita..
Important pentru Steaua este locul 3 in grupa fiindca se va califica in cupa UEFA si prin experienta capatata in Liga Campionilor va accede cu siguranta pana in fazele superioare ale cupei UEFA
SUCCES STEAUA si celorlalte echipe romanesti !!

joker_rapid (25 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:19

civilati am dovedit k putem fi, dar ideea e sa continuam sa fim asa si in competitia interna

joker_rapid (25 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:22

„…determinîndu-ne să înţelegem că, în ciuda remarcabilei cariere internaţionale a Stelei, există o serie de formaţii pe continent, Chelsea, Bayern, Liverpool, Milan, Manchester United, Barcelona, Arsenal şi alte vreo 3-4, pe care campioana României încă nu-i capabilă să le bată.”

ar mai fi Valencia, Inter, Roma, Real care pana la urma urmei este Real Madrid

Cititor infocat al GSP (9 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:22

Referitor la meci….sunt dezamagit profund de Olaroiu…parca era vorba ca jucatorii sa intre cu o anumita atitudine, cu tupeu in teren…. singurii jucatori mai tupeisti care i-am vazut in teren au fost BADEA, NESU, si dupa ce a intrat l-am observat pe Ov. Petre care aseara, cateva minute pe care le-a petrecut pe teren, a jucat altceva decat ce a aratat pana acum la Steaua. In rest….Dica, Nicolita sau Paraschiv nu s-au vazut pe teren.
Cei de la Lyon au avut aceleasi scheme tot meciul. Niste scheme atat de banale si atat de folosite in toate meciurile incat nu pot sa nu ma intreb: „Cum poate sa castige echipa aceasta toate meciurile?”. Chiar sunt orbi toti antrenorii? Sau chiar atat de lipsiti de idei sunt, incat nu pot sa gaseasca un „antidot” impotriva acestui joc atat de simplu de blocat al lui Lyon? Sau poate sunt eu prea naiv sa cred ca poate fi atat de usor de blocat.
Sa va spun ce am vazut aseara:
1. din minutul 30 am inceput sa observ felul in care preseaza cei de la Lyon deoarece mi se parea ca practica un joc sufocant. Am observat imediat ca mijlocasii impreuna cu atacantii formau perechi care presau asupra anumitor jucatori. De exemplu: Fred cu Malouda ii presau doar pe Petre Marin si pe Goian cand acestia aveau mingea, si ii tinau in marcaj chiar si atunci cand mingea nu era la ei(marcaj zonal, bineinteles). Din aceasta cauza(erau presati cand aveau mingea si chiar si atunci cand nu o aveau stiau ca nu o pot tine mult) nu aveau timp sa gandeasca ce vor face cu mingea si se gandeau doar cum sa scape de ea. Pacat, nu au avut nici sustinere din linia de mijloc.
2. In aparare lucrurile nu erau foarte diferite. Singura diferenta era ca fiecare jucator de atac era tinut „pe piept”, nu era lasat sa preia, sau chiar daca prelua era deposedat aproape imediat de un alt jucator al Lyonului. Din nou jucatorul care prelua sau care incerca sa preia mingea nu era sustinut de nimeni. Toti fugeau deja pe pozitii viitoare si asteptau sa primeasca mingea. Idee extrem de proasta.
3. In faza de atac, au avut cam aceleasi scheme din fiecare meci: pase scurte intr-o anumita zona de teren care urmarea sa stranga cat mai multi jucatori adversi in acea zona, dupa care urma o pasa lunga in cealalta parte a terenului unde se aflau doi jucatori ai Lyon-ului. Alta schema de atac era demarcarea falsa a unui jucator(de obicei Fred) care tragea cel putin doi jucatori dupa el, urma o demarcare a lui Malouda care mai tragea cel putin un jucator dupa el, Nesu era eliminat de Wiltord care il tragea dupa el pana la mijlocul terenului iar fundasul dreapta al Lyon-ului scapa singur pe partea dreapta si putea furniza centrari periculoase. Din fericire sau din pacate nu din aceste faze s-a luat gol, ci pe greseli individuale.
STEAUA NU A AVUT NICI MACAR O SCHEMA DE JOC CARE SA FIE OSBERVATA!!(cel putin de mine) Nici in aparare, nici la mijloc, nici in atac. Mare pacat pt ca am observat ca de cate ori au pierdut duelul unu-la-unu francezii se panicau. Steaua a avut totusi cateva iesiri periculoase pe contraatac care nu au fost finalizate.

In concluzie? Se putea face mult mai multe daca Olaroiu facea ceva mai inteligent… dupa meciul de la Kiev am crezut ca este un super-antrenor, dar se pare ca nu este chair asa…. Nu a avut nici macar o idee care sa surprinda, jocul Stelei a fost atat de previzibil incat ii putea opri si Pandurii Tg.-Jiu.
Barcelona are scheme de joc, Lyon are scheme de joc….Steaua nu are scheme de joc… Nu poti face fata in Liga Campionilor fara asa ceva…. Nu il ai pe Superman in echipa ca sa treaca de toata echipa adversa si sa dea si gol…. Astept sa fiu contrazis cu argumente….

joker_rapid (25 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:26

Eu nu am vazut meciul dar presupun k ai dreptate in mare parte, nu poti avea super-eroi ci jucatori buni care formeaza un motor, pai lyon pare un bolid de formula unu, din ce ai zis tu „Cititor infocat al GSP” steaua a parut mai degraba k un motor dezmembrat, niste piese aruncate pe teren, iar cu schemele de joc se poate vorbi ore despre asta 🙂 :-;

NicuVegas (71 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:27

Corect scris acest articol dar
1.Eu cred ca trebuie sa incurajam echipele ROMANESTI cand joaca in CHAMPIONS LEAGUE
2.Pe ce stadioane ar juca DINAMO si RAPID sa zicem ca ar intra toate 3 echipele ROMANESTI in Champions League?
3.Daca nu se intaresc si echipele ROMANESTI care intra in CUPA UEFA si nu scoatem puncte in CHAMPIONS LEAGUE atunci o sa scadem din nou la punctele ROMANIEI pentru cupele EUROPENE.
4.Daca intra in CHAMPIONS LEAGUE cele 3 puteri al fotbalului ROMANESC, STEAUA, DINAMO si RAPID in 2008, echipele care o sa ne reprezinte in CUPA UEFA o sa joace meciuri grele sa intre in GRUPE, deoarece nu au acumulat nici un punct in CUPELE EUROPENE si o sa joace ca underdog cu echipe favorite si cu experienta in CUPELE EUROPENE.

joker_rapid (25 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:30

iar in legatura cu ce a zis un stimabil cititor mai sus, k ar fi lipsit radoi, eu zic doar : …… sa nu uitam k radoi a „aranjat” dubla de anul trecut cu rosenborg e mare jucator dar face uneori gafe mai mari k, (virgula) 🙂 carlos, oricum comentariile sau convingerile de genul asta sunt doar un privilegiu al celor care doar privesc, observa, iau notite

joker_rapid (25 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:40

oricum tot raul spre bine… sa nu uitam pana acum cativa ani ne uitam regulat duminica si fiecare miercuri la meciuri de campionat, si ultimii 2 ani mai vedeam joia meciuri ale echipelor romanesti, iar deja anul asta vedem meciurile favoritilor nostri (ai mei nu prea dar hai fie…) si martea/miercurea asa k e un semn k lucrurile evoluaza pozitiv

FAN GENERATIA GOLD (2 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:41

Domnilor comentatori de la Gazeta Sporturilor v-ati transformat intr-un cor de bocitoare in frunte cu Ioanitoaia care il acompaniaza pe Becali, pe Olaroiu, pe jucatori, in faza specific romaneasca, din pacate, a ‘’cazutului pe spate’’ in fata a tot ce este strain si vezi doamne mai de rasa.
A te scuza pentru insucces, trecind de la optimismul naiv in extrema cealalta, fatalista, a faptului ca ai intilnit un adversar nemaivazut, extrem de puternic, supermeni care oricum ne-ar fi dat gol si ne-ar fi invins este lipsit de profesionalism si de demnitate pina la urma; in loc sa analizati lipsa pregatirii psihologice si a increderii in fortele proprii, teama bolnavicioasa de adversar care au afectat jocul Stelei ne spuneti ce tari si mari (de 1,86 m fundasii de banda) sint francezii, ce atleti, ce tehnica super etc. In felul acesta de abordare Real o sa le dea 5-0 ! Mai bine i-ati indemna sa aiba incredere in fortele proprii, pentru ca in zi buna (ca la Kiev) Steaua putea obtine cel putin un egal ! (apropos, ce inaltime avea cel mai mare fotbalist din toate timpurile?…parca 1,68 m…)

joker_rapid (25 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:42

astept sa fiu contrazis cu argumente, la un ton civilizat normal 🙂

ian rush (14 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:43

Cititor infocat al GSP ,ce speri tu ba sa te puna jiji in locul lui olaroiu pentru clarviziunea pe care o ai dupa disputarea meciului?Daca spuneai asta inainte de inceputul meciului poate aveai o sansa.

adrian (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:48

Raspuns la ‘cititor infocat’ Da ai dreptate. As mai completa ceva pana la primirea golulului cei de la Lyon se descurcau de minune pana la 20 de metri de careul Stelei unde nu prea stiau ce sa mai faca cu mingea. Noroc cu Carlos care le-a deschis sertarul cu idei. Alteceva fotbalistii romani sufera de ceva, si anume lipsa pregatirii fizice. In permanenta aveai senzatia ca pe teren se afla o Dacie care incearca sa concureze cu un Ferrari. De aici si lipsa de idei. Fotbalistii romani sunt tehnici dar fac totul la ralanti. A fost prezentat antrenamentul celor de la Lyon, antrenament de la care Olaroiu a plecat probabil neavand nimic e invatat, poate. Daca ar fi ramas ar fi observat ca acesti fotbalist s-au intalnit cu mingea in cele doua ore de antrenament doar 20 de minute in rest au facut pregatire fizica. Gresesc ? Si astfel ajungem din nou la alergare….. multumesc

Cititor infocat al GSP (9 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:54

ian rush sa stii ca daca mi s-ar da sansa asta as stii sa profit de ea. Imi place sa cred ca ma pricep la fotbal, ca stiu sa recunosc un jucator bun cand il vad si ca stiu sa folosesc la maxim talentul sau talentele unui jucator. Mai imi place sa cred ca stiu sa impun echipei pe care o antrenez un stil de joc propriu bazat pe talentul sau calitatile fiecarui jucator in parte. Daca as fi lasat sa antrenez pt un singur meci echipa Steaua, si jucatorii ar face ce le cer eu(si nu le-as cere ceva ce nu pot face), sigur as fi mai tare ca Mourihno(poate exagerez sau poate nu, cine stie..). Dar ca sa iti dau un raspuns: Nu! Nu sper sa ma puna Becali in locul lui Olaroiu dar macar antrenor secund 🙂

lili (2 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:56

la casele de pariuri lyon a avut cota 1.90…pe ghencea…c sa mai zic…oamenii stiu cu mingea si le mai au si cu mansarda un pic…deci ar fi cam urat sa comparam kiev cu lyon…pt simplul fapt ca diferenta este uluitoare..oricum o atmosfera si un sentiment aparte pe stadion,chiar daca am pierdut,capu’ sus…mass media a ridicat-o pe steaua in nori si a fost grea caderea aseara..totusi vorbim de liga campionilor nu de liga lui mitica.in rest felicitari dlui ioanitoaia pentru acest articol,un gand sincer,mai degraba realist decat alte milioane visatoare.

NicuVegas (71 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 19:57

STEAUA si celelalte echipe din ROMANIA trebuie sa invete cum sa joace cand o echipa de calibru lui Lyon, Real Madrid sau Barcelona le da respect pe teren cum a facut Lyon cu STEAUA. Deci astea sunt niste lecti in fotbal pe care trebuie sa le invatam.

tudorica (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 20:02

pe mine nu m a deranjat infrangerea Stelei. Cum fotbalistii Stelei se simt acum cu adevarat fotbalsiti ca joaca in Champions League asa si eu m am simtit cu adevarat suporter aseara. Sincer am simtit o mare liniste si bucurie in suflet dupa meciu cu Lyon (mai puternica si mai sincera decat extazul de dupa meciul cu Dinamo Kiev) cred eu din cauza ca in sfarsit Steaua si implicit suporterii (adica si eu) au ocazia sa traiasca pe viu fotbalul adevarat de cea mai inalta clasa.

MirceaZ (20 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 20:03

Foarte bine subliniat, cred ca cineva trebuia sa spuna ceea ce-ati spus dumneavoastra in partea de inceput a articolului…din pacate, intre cele 3-4 echipe pe care le-ati pus la etcetera intra cel mai probabil si Real Madrid. Fara a fi foarte convins ca Liverpool intra neaparat acolo, ma multumesc cu a felicita felul cum ati pus punctul pe i.

tataie (681 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 20:09

Pai cine vorbeste d-le Ioanitoaia toata ziua prin ziare de:RAZBOI…..DUSMANI DE MOARTE…..si alte grozavii…??????
Cine altcineva decat PRESA SCRISA SI CEA VORBITA….??????
O sa ziceti ca presedintii de cluburi si prostimea s-ar putea sa va creada….dar initiatorii si colportorii sunteti voi,ziaristii….!!!!
Cine i-a proclamat pe dinamovisti .”DUSMANI DE MOARTE”la Timisoara si Craiova..?? Cine a raspandit editii speciale gratuite pe aceste stadioane,in ziua meciului,cu asemenea continut???Ai uitat…HA ?
Si acum ne aduci aminte ca ai descoperit gaura covrigului,apa calda si mersul pe jos:”A iubi o echipa nu inseamna sa urasti alta…..”
Aduci a „lupul moralist”….voi i-ati promovat pe „sefii de galerie”de fapt niste brute acefale pe care i-ati facut sa se creada importanti si atunci au trecut la munca de „creatie”:scandaluri,distrugeri,batai,vulgaritati,etc……
Chiar nu va simtiti deloc vinovati pentru monstri pe care i-ati creat?!?

cineva cu c mic (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 20:25

Aceasta ‘super echipa’ a lyonu-lui n-o sa treaca de sferturi…cu jucatori tehnici care ies in afara schemelor, sint pulbere… o sa vedeti ce se intampla cand Lyon va intanli o echipa cu jucatori ca Messi, Eto sau Ronaldinho…

Steaua nu a jucat nimic ieri. N-a jucat nimic pentru ca i-a lipsit totul, idee de joc, curaj, talent! I-a lipsit antrenorul…Protasov batea Lyonul, sint convins de asta…

ian rush (14 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 20:25

tudorica cum poti spune ba ca ai vazut fotbal adevarat.La replica pe care a dat-o steaua e si normal ca aia sa para mari fotbalisti.Tine cont ca
Juniniho asta nici nu joaca in natzionala Braziliei.Ai rabdare, sa-i vezi pe REAL care nu prea sunt in forma.Sa numeri de cate ori ating mingea stelistii.Au sa-ti ajunga degetele.

Cerber (5 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 20:26

Chiar daca nu ati obtinut un egal istoric ci doar o bataie normala, ne scoatem palaria in fata stelistilor..:)
e prima oara cand aplaudati o echipa mai buna ca a voastra care va bate in Ghencea.
In primavara, o sa aplaudati cu siguranta si pe Dinamo!:D

Bobby (5 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 20:39

Daca jucam ca aseara nu mai batem nici Kievul…sa fiti siguri de asta….pacat…nu stiu ce se intampla…si nu ma refer ca am pierdut cu Lyon…sa vedem ce facem in campionat…Forzza Steaua….ce-o fi o fi

andrei (2 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 20:59

au fost atinse majoritatea punctelor referitoare la meciul de aseara… insa cei care au fost pe stadion au putut simtii cu adevarat ca a au de-a face cu o seara cu totul speciala…inca din-ainte de a pasii in cadrul stadionului ghencea! de la jandarmii respectuosi … la bannerele cu champions league din complex… sepci primite cadou (nu ca ar conta)… tabela unde se puteau vedea rezumatele… si niste fani adevarati si respectuosi!
desi infrangerea a fost categorica… cred ca toti au plecat cu o fericire launtrica … a unei seri pe care o asteptam de 10 ani!
Mai e de lucrat…si de muncit…pt. a se putea mai mult…deocamdata sa ne multumim cu ceea ce avem pe moment…si poate cu o calificare intr-o primavara europeana in cupa UEFA…!
Vreau sa urez si mult succes echipelor dinamo si rapid…pt ca singurul mare castigator din aceste confruntari internationale este Fotbalul romanesc!

mihai (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 21:14

am fost pe stadion.
am ramas surprins ca, desi din cauza traficului am ajuns cu 30 de minute inaintea inceperii meciului, am gasit locurile neocupate. a fost pentru prima data cand am stat pe locurile inscrise pe bilete, chiar daca de 2 ani incoace am mers la toate meciurile internationale ale stelei (de meciurile nationale nu vreau sa vorbesc).
in plus comportamentul suporterilor a fost exemplar.
asta imi dovedeste ca pretul biletelor a filtrat foarte mult calitatea oamenilor care au ajuns pe stadion.

santos (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 21:32

incep si eu sa cred ca olaroiu este un antrenor de locul 3 ,4 cum bine zicea cineva.a dat 1,7 mil euro pe copii lui de suflet,care nu joaca aproape deloc si cand sunt bagati nu fac nimic.cu banii astia lua doi trei mislocasi de valoare, ca vad ca mislocul e varza la Steaua.nu avem in afara de cristocea nici un mislocas de creatie.toti sunt defensivi. si paraschiv, lovin,radoi,petre, coman. centrul terenului e varza.oare olaroiu nu vede ca la steauanimeni nu este in stare sa faca un dribling.numai mingi lungi si pe aripi se joaca

roby (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 21:34

Sunt un stelist infocat…dar la meciu de aseara trebuie sa recunosc ca francezii ne`au batut de ne`a sunat apa`n cap…pur si simplu ieseau cu asa o simplitate si calm din orice faza . N`am vazut o echipa sa se impuna in asa maniera in fata Stelei.

Andy (2 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 22:19

Domnule Ioanitoaia!
Din totdeauna am apreciat comentarille d-stra, sunt cu adevarat echidistante. Desi sustineti ca simpatizati Craiova, desi in ultimul rand nu prea dovediti, din contra, apreciez si subscriu la ultimul d=stra comentariu la indemnul „haideti sa fim romani pt o zi”
Cu Respect, Andy

Andu (3 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 22:20

Cum spune cineva am stat la masa bogatilor aseara.Un adevarat spectacol in tribune,o organizare perfecta si un meci de champions league.Sper in anii urmatori sa nu simtim lipsa acestor meciuri pentru ca abia incepem sa ne invatam cu ele.

Constantin (8 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 22:20

Orice calatorie de o mie de mile incepe cu un pas.

Sigur nu s-a pierdut totul aseara. Jucatorii romani au capatat ceva experienta competitionala. Daca pana acum aflau cat de departe suntem de fotbalul modern jucat in vest doar din presa sportiva scrisa sau tv, aseara au invatat pe cont propriu cum e sa joci cu echipe buna.

Nu poti „prinde” nimic de la un adversar slab. Numai de la cei puternici poti invata ceva pe termen lung. Asa cum acum sapte ani, Mourinho ii servea cafeaua lui Alex Ferguson, „furand meserie” pentru ca in cativa ani sa castige UCL cu Porto, tot asa putem invata si noi.
Secretul? Munca. Pasiunea. Si iarasi munca.
Primul pas a fost facut. Suntem in UCL.

Felicit suporterii aflati ieri pe stadion. Am primit o lectie la fotbal, insa am si predat o lectie de civilizatie in tribune. Jos palaria!

Si tie, Ovidiu, iti multumesc pentru articolul echilibrat. O zi buna!

Constantin (8 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 22:22

„sa joci cu o echipa buna.” in loc de „sa joci cu echipe buna”
errare humanun est

Sfinxul (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 22:23

Poate ca in afara de mijlocasi, STELEI i-ar trebui si un portar adevarat, nu un figurant.RESPECT TUTUROR!

Leo (2 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 22:34

Eu am o Dacie din 86, vecinu’ are un Mercedes S Klasse de anul asta. Ma bate la toate capitolele: viteza, demaraj, confort, securitate. N-as vrrea sa ne ciocnim. Asa si cu intalnirea Steaua-Lyon. Oricum, la cati bani au romanii, locul nostru ar fi pe undeva prin 16zecimile cupei UEFA maxim. Felicitari ca suntem aici macar. Poate mai aud si francezii de Rapid si Dinamo.

emigrantu_stelist (4 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 22:36

Pacat ca am pierdut..Carlos e doar un portar…cand o echipa pierde „portaru-i de vina”nu-i asa?Trebuie sa recunoastem ca Carlos a scos 2 goluri ca si facute inainte sa gafeze.Steaua a avut totusi 2 mari absenti pe Radoi si Iacob…Sa speram ca vom juca altfel cu Real Madrid..Acum urmaresc meciul Levski – chelsea cu toate ca e 1-0 pentru chelsea f greu marcat dintr-o eroare de marcaj…se vede la bulgari ca au curaj,construiesc faze de atac joaca fotbal…..
Steaua nu a jucat fotbal ,cred ca si la antrenament jucau mai bine…si sa nu =uitam o vina fff. mare o are olaroiu …asezarea in teren a formatiei trebuia sa atace de la inceput cu 4-4-2 nu cum a inceput cu 4-4-1-1 care arata pe teren mai degraba cu un 5-4-1 in sistem defensiv….(olaroiu a jucat la 0-0)
Oricum sunt de parere ca sun echipe mult mai bune in champions league decat lyon. ex: manchester ,bayern ,chelsea etc..

Mara (4 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 22:49

Olaroiu a gresit pt ca dorind sa sublinieze valoarea concurentilor care infrunta Steaua a reusit sa bage spaima in proprii jucatori. Nu a fost deloc un bun psiholog iar moralul echipei este determinant in astfel de meciuri. Cine l-a pus sa ridice statuie francezilor, sa ii sperie cu „acum vom intalni adevaratii monstri”, acum a ajuns si el la concluzia ca la ai sai le-a lipsit curajul?! Pai, mersi, ai facut ceva domnule Oli pt asta? Ma indoiesc. In locul lui le dadeam doua palme la pauza la toti de pe teren sa isi revina… Mai are Oli de invatat pe partea asta. Ca antrenor nu trebuie niciodata sa iti lauzi adversarii (poate doar in gand) pt ca e un lucru stiut ca asta are ca efect scaderea moralului jucatorilor. Din acest pct de vedere, Oli poarta responsabilitatea emotivitatii in joc a echipei. Sper sa invete ceva si sa nu mai ridice adversarii in slavi daca vrea sa aibe rezultate. Daca nu, sa se faca manager de relatii publice pt Lyon al carui suporter nu a incetat sa fie nici dupa tragerea la sorti, sa iasa din adoratie si sa se ocupe mai bine de moralul echipei.

emigrantu_stelist (4 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 23:15

To Mara:

Ai dreptate… cu alte cuvinte Steaua a pierdut meciul inainte de fluierul de start

orangina (2 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 23:21

Levski 0-3 Chelsea (min 76)….sper ca bulgarii sa fi aplaudat al treilea gol al lui Drogba…

romanii si bulgarii au intrat in europa, iar europa ne-a pus la colt chiar din prima zi. Sper sa ne razvratim un pic in cupa Uefa.

@Paris

claudinho (1 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 23:21

Ca am luat si ca vom lua bataie de la echipele mari Europei nu constitue o suparare foarte foarte mare,oricum echipele astea bat aproape oriunde.IMPORTANT insa este ca atunci cand avem deaface cu echipe dinastea mai de randu nostru sau numa cu umpik mai bine cotate ca noi sa le facem praf si sa iesim in evidentza(cum a fost cu kievul).Si cine stie intro buna zi daca nu vom umili si o echipa mare.

emigrantu_stelist (4 comentarii)  •  27 septembrie 2006, 23:32

levski- chelsea 1-3

master (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 2:45

cu real o sa fie altceva si o sa venitzi toti sa puneti posturi cu ce bun e olaroiu.cu o ekipa ca lyon iti trebuie si noroc si noi n am avut deloc ba mai mult e repetentu de carlos in poarta…

master (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 2:48

si apropo de meci…in caseta tehnica a meiului gazeta il noteaza pe vali badea cu nota 5.priceputzi foc la fotbal.si se mai mira ca nu i baga in seama fotbalistii

leopardul (1 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 3:58

Claudinho, mare dreptate ai. Ai pus punctul pe i. Important e sa nu ne facem iluzii desarte, sa visam frumos totusi si, cel mai important, sa nu ratam nici o sansa, cat de mica

mihai11 (2 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 8:34

In iprimul rind principala cauza a infringerilor romanesti este defetismul tipic natiunii noastre coroborat cu o adoratie impinsa dincolo de orice ratiune a „minunatilor” straini.In al doilea rind lipsa atitudinii critice contribuie si ea la raminerea in genunchi.Acest articol al lui Ovidiu Ioaniţoaia este tipic pentru noi care nu invatam nimic, din simplul motiv ca este mai comod sa ne scaldam in neputinta filozofind despre maretia altora care sint „la un nivel inalt” in principal din lipsa noastra de gindire.A treia mare problema este amatorismul suparator al asa numitilor profesionisti.Se vede clar ca Olaroiu este in curs de calificare la locul de munca.Nu este capabil sa pregatesca meciuri importante si nu-si asuma niciodata responsabilitatea pentru infringeri.Cauta mereu un alt motiv.A pierdut tot, inclusiv impotriva concurentilor directi din campionat, in fata carora nu a cistigat niciodata.Modalitatile de exprimare ale echipei sint extrem de reduse.Fotbalul practicat de Steaua este foarte sarac si devine pe timp ce trece din ce in ce mai sarac.Evolutiile din campionat sint o dovada elocventa.Politica de transferari a clubului este o consecinta clara a gindirii de nivel satesc:intii sa cistigam si la urma vedem daca luam ceva iar cind se ia „ceva” este deobicei ca Gigel Coman, un fel de Bula in fotbal.N-am auzit niciodata ca managerul unui club vestic sa alerge personal dupa jucatori prin Europa!Marele „fotbalist(!!!????)” Stoica face transferul secolului:Carlos, care poate fi orice numai portar de fotbal nu.Si el, ca si Olaroiu dealtfel, se califica deasemenea la locul de munca, fapt care poate explica solidaritatea pagubitoare pentru echipa a celor doi.In final doua declaratii a „specialistilor in materie de fotbal”.
1.Becali:”abia acum am vazut si eu ca daca nu ai jucatori care sa paseze si sa tina mingea nu faci nimic”
2.Stoica:”nu ne-am gindit ca Steaua va ajunge atit de departe”-anul trecut in semifinala.
Concluzia:amatorism de toata voma in secolul XXI !!!!! Si va mai mirati ca totul este pe dos in Romania!

un Stelist (4 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 9:19

CA SUPORTER STELIST CUM POT SA SUSTIN ECHIPA RAPID IN UEFA CAND CITESC ZILNIC PE BLOG NUMAI CUVINTE URATE DIN PARTEA CELOR CARE SUSTIN RAPIDUL SI INAINTEA FIECARUI MECI IMPORTANT AL ECHIPEI STEAUA VAD COMENTARII DE GENUL SPER SA IA BATAIE STEAUA, SUNT CEL MAI FERICIT ROMAN DACA IA STEAUA VREO 3 GOLURI SI ASA MAI DEPARTE ASA CA PUNETI-VA IN LOCUL MEU SA VAD CUM PRIVITI MECIUL DIN UEFA AL RAPIDULUI DE AZI……………………

FORZA STEAUA !!!

Van Basten (15 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 9:57

Domnu’ Ioanitoaia,
Nu va mai jucati cu cuvintele d-le … „suferind frumos”…
Suferinta NU poate fi frumoasa decit daca esti masochist sau ti-ai propus sa intri in rindul martirilor…
A fost NUMAI SUFERINTA si UMILINTA pentru toata suflarea romaneasca prezenta la meci dar, probabil ca, din locul in care ati vazut dv. partida, vi s-a parut „FRUMOS”…
In ciuda unui lot foarte bun, Steaua NU are un antrenor pe masura !!!… Bineinteles, ca NU are nici portar, dar asta e o alta problema …
Uitati-va la felul cum joaca Steaua in campionat, primind goluri, practic, de la orice echipa si avind nevoie de tot „sprijinul” arbitrilor pentru a invinge echipe precum F.C. Arges si Gloria Bistrita …
De asemenea, AS VREA SA STITI ca acest DEZASTRU se datoreaza in mare parte SI PRESEI care, folosind la adresa adversarilor epitete precum NIMICITORI, INVINCIBILI si asa mai departe, NU ATI REUSIT SA-I AJUTATI PE FOTBALISTII ECHIPEI STEAUA, CI DOAR SA LE ACCENTUATI STAREA DE NERVOZITATE SI TEAMA, INTRIND PE TEREN ABSOLUT MORTIFICATI si DOVEDINDU-VA, PENTRU A CITA OARA, AL 12 lea ADVERSAR PENTRU FOTBALISTII ROMANI …
Se dovedeste inca o data ca ziaristica sportiva e dominata de OAMENI FARA SUFLET, OAMENI GOI, FARA EMOTII CARE NU URMARESC ALTCEVA DECIT RATINGUL SI BANII, CIT MAI MULTI BANI !!!…

Jan (6 comentarii)  •  28 septembrie 2006, 10:53

Si Bekakali nu e de trei ori mai bogat decat presedintele lui Lyon ? Doar asa se lauda ! Atunci de ce Steaua are buget de DOUAZECI SI OPT de ori mai mic decat al lui Lyon ??

Comentează