Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mîndrie prostească

Dacă s-au mai semnalat greşeli de arbitraj şi în etapele precedente, ce s-a întîmplat în ultima a umplut paharul. Mai ales în meciurile cu miză, care au implicat fruntaşele clasamentului, cavalerii fluierului s-au întrecut în gafe şi, cu scuzele de […]

luni, 18 septembrie 2006, 7:38

Dacă s-au mai semnalat greşeli de arbitraj şi în etapele precedente, ce s-a întîmplat în ultima a umplut paharul. Mai ales în meciurile cu miză, care au implicat fruntaşele clasamentului, cavalerii fluierului s-au întrecut în gafe şi, cu scuzele de rigoare, s-au făcut de băcănie. La derbyul dintre Steaua şi Rapid, Salomir n-a văzut henţul în careu comis de Goian la 0-0, după care nu l-a eliminat pe Rada şi, ca să ne limităm la marile erori ale clujeanului, nici pe Lovin. Conducînd Poli Timişoara – CFR Cluj, Bratu nu numai că a acordat uşor două penaltyuri, cîte unul pentru fiecare formaţie, dar nu i-a arătat lui Mehmedovici cartonaşul roşu cuvenit pentru lovirea adversarului cu cotul în figură, agresiune consemnată la scorul de 1-1, spre finalul partidei. La fel a comis-o şi Lajos la Vaslui, unde a fluierat pro-Dinamo, manieră ce l-a determinat pe Mulţescu, antrenorul gazdelor, să declare că „Steaua, Dinamo şi Rapid ar trebui să joace într-un campionat propriu, poate aşa vom avea parte de arbitraje corecte. Noi, ceilalţi, nu sîntem decît nişte cobai!”. Afirmaţia de mai sus conţine destulă exagerare, dar şi mult adevăr. Deşi greşelile n-au favorizat totdeauna echipele puternice, existînd şi exemple contrarii, cam aşa au stat în general lucrurile. Cert e însă, şi grav, că gafele s-au înmulţit, influenţînd rezultatele, sporind tensiunea şi alimentînd suspiciunile. De aici şi concluzia că arbitrajul românesc se află într-un moment dificil, dacă nu de criză. Pînă şi cei care dirijează activitatea respectivă, inclusiv Gheorghe Constantin, preşedintele CCA, recunosc asta, dar nu găsesc soluţii. Pretind că le caută, dar întîrzie să le găsească.

Într-un asemenea context, rămîne de neînţeles din ce motive Federaţia, la sugestia CCA, continuă să se opună aducerii de arbitri străini, fie şi numai pentru partidele importante, pentru derbyuri. Cum se procedează, de pildă, în Ucraina şi în Bulgaria. Plecat dintr-o mîndrie prostească, refuzul se susţine şi mai puţin, chiar deloc, în condiţiile în care toate „europenele” din fotbalul nostru, dar şi CFR Cluj, au cerut şi cer cu insistenţă arbitri de peste hotare. Ba s-au şi angajat să suporte integral cheltuielile legate de venirea acestora, transport, cazare, barem şi aşa mai departe. Măcar pînă se va depăşi prezentul impas, din păcate din ce în ce mai evident, recurgerea la arbitri de-afară e singura variantă. Şi dacă e singura, trebuie aplicată.

Comentarii (61)Adaugă comentariu

claudiu_bvro (2 comentarii)  •  18 septembrie 2006, 20:38

Nu înţeleg de ce trebuie ca şeful CCA să fie un fost arbitru.Să vină cineva din afara fenomenului, un manager bun, fără fii, fraţi ,cumnaţi etc.

dragomir dan (16 comentarii)  •  18 septembrie 2006, 20:38

Avind in vedere miza uriasa a acestui campionat( accederea direct in grupele Champions League si 8 milioane de euro implicit) cred ca cel mai bine ar fi sa se aduca arbitri straini la toate meciurile directe intre echipele implicate in lupta pentru titlu. Nu neaparat pentru ridicarea calitatii arbitrajelor, pentru ca si arbitri straini pot face erori, cit mai ales pentru inlaturarea suspiciunilor.

Alex (60 comentarii)  •  18 septembrie 2006, 22:19

ar cam trebui distrus tot sistemul de arbitri pentru ca daca aduci arbitri straini la meciurile directe, n-ai facut mare branza…meciurile directe steaua-rapid-dinamo inseamna doar 12 puncte pierdute maxim…le poti castiga usor cu restul echipelor, gen pandurii, jiul, vaslui

Andrei (2 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 1:13

Dl. Ioanitoaia,

Inteleg ca pentru a vinde un ziar trebuie sa fiti prapastios, dar daca tot vorbiti la nivel de natiune, incercati sa comparati cu ce se intampla prin alte parti: PSG – Marseille. Doua penlaty-uri inventate, al doilea cred ca in compensatie. A fost o gluma de arbitraj si a creat o gluma de meci.

remus (5 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 1:49

Daca referindu-te (imi esti mult inferior asa ca sa n-ai pretentia sa-ti vorbesc la plural) la meciurile steaua-rapid si timisoara-cluj ai dat exemple concrete de greseli flagrante, referindu-te la meciul vaslui-dinamo ai bagat-o din incheietura, asa la plesneala – „La fel a comis-o şi Lajos la Vaslui, unde a fluierat pro-Dinamo”. fara nimic concret, da’ pentru ca e vorba de dinamo, da bine sa-i acuzi de toate relele, fie si aiurea. de altfel, de la inceputul campionatului, n-ai scris deloc de dinamo desi dupa 7 etape are punctaj maxim in campionat si e neinvinsa in cupa uefa. daca ai pomenit numele dinamo ai facut-o numai colateral si intotdeauna incercand sa scuzi magariile facute de steaua, gen „arbitrul a ajutat-o pe steaua in meciul asta, dar nu uitati ca si pe dinamo altadata, sau mai ales pe dinamo” ca sa dau un citat „aproximativ”.
ovidiule, tata, bunicule, lasa-te de meseria asta ca esti ramolit, scuza-mi complimentul. poate tu ai alta treaba si noi te retinem. poate vrei sa-ti numeri banii sau sa dai acatiste anti-dinamo si slujba asta iti omoara timpul. eu zic c-ai vazut destule tari, mai potoleste-te c-ai o varsta si nu se stie cum te-nervezi odata prea tare si pocneste jucaria. nu te-opinti atata ca te rupi. lasa ca de steaua pot sa aiba si altii grija, recte mm, jiji sau „al de sus” stii tu care, care e drept si te vede, taratura mica si ochioasa. vezi ca al bun te judeca si el e impartial, nu tine cu primejdia fotbalului romanesc in culori alb-albastre si nici cu turma de oi de langa cimitir.
vezi ca expresia „banu’ e ochiul dracului” e doar asa o chestie zisa la misto, mata’ n-o lua de buna si sa crezi ca daca ai bani o sa si vezi mai bine, nu, pacalici mic si la swouri zburdalnic ce esti.
si ca sa-ti ofer o caracterizare obiectiva (adica de la unul pe care nu l-ai facut ziarist si nici nu-i esti sef) te-ai nascut geniu si mori speranta. mai citeste si tu pe mariuca, catalin, andrei ingineru, geambasu ca poate mai inveti cate ceva. zau lasa-te ca-l faci pe ion chirila sa-i pleasneasca, obrazul de rusine cand te vede.
ca unul care s-a bucurat de parcalab, fratii nunwieller, dudu, lucescu, a trait pe viu si eliminarea lui inter, si meciurile cu eintracht si eliminarea lui hamburg, perioada in care „glorioasa” echipa de langa cimitir nu reusise inca „performanta” sa treaca de turul intai in liga campionilor iti zic ca te stiu pe dinafara, crocodil mic si urat mirositor ce esti. tare urat suflet mai ai si plin de pacate mai esti si judecata ti se aproprie.

fara stima, nestimabile.

Emanuel (25 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 1:50

Puneti semnul egal intre modul in care a fost ajutata de arbitrii echipa Steaua in meciul cu Rapid (dar mai e si partida cu FC Arges, nu-i asa?) si arbitrajul „pro-Dinamo” din meciul cu CS Vaslui. Sinteti sigur ca folositi corect semnele de punctuatie?

UltraSur (140 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 1:51

pai cum Dumnezu sa avem arbitri capabili cand ati vazut ce mafie e in tot ceea ce inseamna arbitraj la noi. cand copilasii urmeaza linia trasata de tatucii lor nu inseamna catusi de putin ca e adevarata zicala” aschia nu sare..” ala e deja un atavism periculos care ne duce la o mentalitate comunisto-nepotista, si este dupa umila mea parere, sursa tuturor nenorocirilor din tara asta. daca va ganditi un pic, veti vedea ca am dreptate. nu demisii trebuie sa asteptam, ci demiteri si puscarie pt aceia care distrug totul doar pentru a le fi lor si alor lor bine. cine calca pe cadavre trebuie sa se astepte ca pina la urma sa se impiedice si sa se amestece cu cei pe care i-a calcat. imi pare nespus de rau ca a fost abolita pedeapsa cu moartea, poate altfel era acum Romania daca frica ar fi fost mai prezenta in societatea noastra „moderna”.

Tomus (2 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 1:58

O posibila varianta ar fi constituirea unui colectiv largit de arbitri(circa 100-150),de la toate nivelele fotbalului nostru si delegarea fara suspiciuni a cvasinecunoscutilor la meciurile grele,printre ei aflendu-se si membrii a unor organisme de combatere a mitei,spagii si coruptiei din fotbalul nostru.

Emanuel (25 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 2:05

Ah, si mai e ceva. Dumneavoastra vorbiti de „mindrie” acolo unde miroase mult mai tare a „interes”. Cind desemnezi un arbitru ca Salomir care are deja o anumita istorie a partidelor pro-Steaua (ca sa folosesc sintagma ce va este draga) pentru a arbitra un derby Steaua-Rapid, e atit de putin probabil ca e vorba nu e vorba de interes, incit si judecata dvs. edulcorata are prea putine sanse sa nu fie partizana.
Lucrurile stau foarte simplu: daca alegi un arbitru roman, poti gasi persoana potrivita in functie de un anume obiectiv (de pilda, sa acorzi Stelei pe plan intern acelasi respect de care se bucura si pe plan extern, respect pe care patronul Becali, dupa propriile sale declaratii, este decis sa il impuna cu orice pret). Daca desemnezi un arbitru strain, s-a terminat cu consideratia. Merita Lovin cartonas rosu, la 4 min. dupa ce un coechipier a mai luat unul, ia cartonas rosu. Sau daca nu ia, sintem mult mai inclinati sa punem omisiunea sa pe seama sentimentelor general-umane, decit pe considerente de alt ordin. Deci lucrurile stau atit de simplu, incit mi-e foarte greu sa inteleg cum de nu le vedeti in extrema lor simplitate.

remus (5 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 2:21

emanuel, sa nu te mire astfel de comparatii. citeste ce a scris „ghionoaia” asta in ultima luna si te vei lamuri. e pe post de hartie higienica, principala lui activitate e sa stearga/spele la fund pe steaua. deci, nimic deosebit in acest articol.

minimus (2 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 2:46

Nu e deloc mandrie prosteasca. E pur interes. Daca vin straini cum mai ramane cu sistemul de aranjamente si implicit cu veniturile provenite de aici. Fenomenul coruptiei in fotbal e mult mai amplu si a permis unor echipe provenite din niste targusoare sau orasele prafuite si sarace sa acceada in prima divizie. Nu ar fi nimic ciudat daca mara majoritate nu ar proveni din zone sarace dar cu „resurse” (ex Foresta Falticeni etc). Automat au avut nevoie de ceva sprijin si l-au cumparat. Normal au intrat in competitie cu cei mari, preturile au sarit si s-a ajuns la o mica dar banoasa industrie. Fiind implicate sume importante trebuia protejata si cum altfel decat punand oameni potriviti in posturile cheie. Totul s-a facut fara perdea, in vazul lumii, fara frica si la cel mai inalt nivel. Asa s-a ajuns la debarcarea lui Craciunescu, asa s-a ales la FRF. Rezultatele acestor miscari strategice le vedem acum.
A SPUNE CA E MANDRIE PROSTEASCA NU FACE DECAT SA INGROAPE SI MAI MULT ADEVARATELE MOTIVATII.
Ce e mai important e ca au ajuns la o asa putere incat nici nu le mai pasa de ce se spune. Ziarele in general se feresc sa ia pozitii transante iar cand o fac e ca un foc de paie. Nu am vazut sa se faca o campanie sustinuta pentru a demasca murdariile din fotbalul si in general sportul romanesc. Sa luam exemplu arbitrului Luca: s-a scris o zi doua si gata. Astfel gestul de curaj se pierde in uitare si mai mult devine si un fel de avertisment pentru cei care ar mai avea o urma de cinste in actiunile lor.
PACAT. AR TREBUI SA FACETI MAI MULT. MULT MAI MULT.

cu regret ioanitoia sau cum te numesti (1 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 5:16

esti un analfabet , produs abject al epocii post decembriste.un parvenit murdar,care are tupeul kiar sa-si dea cu parerea (a se citi -rang de certitudine).alooo pocitanie cretacica, ai luat destui bani murdari nu crezi ca ar trebui sa iesi odata din sistem?ps asta pt cei in cauza.rushinica !!!!gsp sunteti de toata jena

marian Says (24 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 5:37

Anticipat,i-mi cer scuze ca am sa deviez de la subiect,dar nu am suportat si a-si vrea sa ofer un mic raspuns lui remu*securistu`:V-ati crezut,va credeti si va inchipuiti ca sunteti cei mai tari,cei mai destepti,si cei mai inteligenti de pe planeta Romania.A-ti ramas cu acelasi smell si cu aceleasi vorbe.Prin felul cum jigniti, se simte de la 14000km,mirosul acela de SECURIST IMPUTIT.De la voi am invatat o natiune intreaga sa furam, sa jignim, sa nu stim sa ne pastram valorile.I-l respect si pe „Ingineru`”si pe Geambasu,si pe Dinamo si pe Steaua,dar prioritate au valorile…SCRIETI,D-LE IOANITOAIA,NU VA SPERIATI DE SECURISTI.Sunt pe ultima SUTA!!!

Dragos (14 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 6:04

As fi vrut si eu sa spun ceva despre comportamentul acestui fanfaron in legatura cu articolul, dar a fost tavalit indeajuns, asa ca nu mai are rost inca o critica. Suficient siesi precum un motan castrat, inchis, marginit si arogant, Ioanitoaia pare mai mult o definitie matematica neinteligibila decât un ziarist. Acuzele (mai ales impotriva lui Dinamo) neargumentate sunt o arma permanenta. Ioanitoaia este cabotinul perfect, sluga perfecta: merge fara remuscari acolo unde il poarta vântul. Pe timpul comunismului, era un acerb critic (pe lânga osanalele inchinate partidului, celui mai de seama etc etc etc) al sportului profesionist. A schimbat luntrea (de la Pro la ziarul patronat de un turnator la fel de abject), a dat Craiova pe Rapid, iar Rapid pe Steaua. A ramas cu o singura convingere: pe Dinamo n-a suportat-o, n-o suporta si n-o va suporta. Asta e! Cei nascuti sa se târasca, n-au cum sa zboare.

ioan plischi (128 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 7:45

in momentul in care goian si-a imaginat ca este michael jordan si a procedat ca atare, teroristul cu fluier se gasea cu fata la jucatorii care isi disputau cotofana, nu avea alte obstacole care sa-l impiedice sa vada decit firele de iarba, iar nea ovidiu vine si ne zice ca domnul ceangau nu a vazut penalty-ul comis de goian. eu cred mai degraba ca isi trasese peste ochi sortul ala cu insemnele stelei.

usm (1 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 8:00

Arbitri spagari si cu spate asigurat ca la noi nu mai gasesti nici in Congo. Cat despre valoarea lor….????, se vede dupa meciurile internationale la care sunt delegati. Rusinea fotbalului de la noi sunt arbitrajele aranjate si supravegheate de sandu si mitica.
PS: Si arbitrii straini mai gresesc dar mai rar. Chiar sunt unii care trag cu o echipa dar au si tehnica si cap pentru a nu strica spectacolul. Ai nostri nici nu stiu sa fure si din asta reiese clar lipsa lor de valoare!!!!!!!!

catalin (37 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 8:19

cred ca deja sunt exagerate lucrurile. voi la alte campionate nu va uitati?
uitati-va la italieni, la spanioli, francezi, oriunde vreti. se greseste mai rau ca la noi. dar la noi trebuie tot timpul sa iasa ceva in evidenta. ba arbitru, ba patronul, ba antrenorul si problema este ca jocul trece pe planul 2. ati vorbit in emisiunea de duminica seara un ceas despre arbitrii si conducatori si 5 minute despre joc. si nu cred ca merita jocul sa treaca pe planul 2. steaua – rapid si poli – cfr au fost doua meciuri superbe cu faze cu rasturnari de situatie cu tot ce doream. acu cativa ani cand faceati procesul va intrebati cand veti putea sa vorbiti despre meciurile de fotbal bune din campionat, iar acum cand s-au inmultiti vorbiti doar prapastii. sa va fie rusine caci nu urmariti meciurile si jocul de fotbal ci meciurile si jocurile de culise. nu stiti decat sa cautati scandalul si de aceea nu mai urmareste omul emisiunea aia pe care din emisiune de fotbal ati facut-o emisiune de 2 bani. daca tot vreti sa faceti o emisiune de fotbal rugatil pe gradinescu sa va lase la min. 91 ca acolo se vorbeste ceea ce trebuie nu brusturii pe care ii scoate dvs pe ecran.
sunteti penibili. FACETI EMISIUNI DE SPORT NU EMISIUNI DE SACANDAL!!!!!!!!!

mitititelu_daniel (10 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 8:23

Pentru remus!!!
nu injura nu vorbi urit dar zimi si mie specialistule cum a arbitrat ala la Vaslui a fost corect?ce sa scrie Ovidiu despre dinamo?cum va chinuiti prin UEFA?si pentrru toti dinamovistii va uitati cite puncte a adus echipa dinamo cite a adus rapidul si cite a adus Steaua si dupa aia mai vorbim ok?tipati in gura mare toti de ce a arbitrat salomir la Steaua-rapid mai bine ati tipa de ce nu a fost rapidul in stare sa se distanteze aproape o oara de joc cit a jucat in zece Steaua sau salomir muta bara ca mingea sa nu intre in poarta????Nu zici ca la Vaslui arbitrul a fost cumparat de dinamo sau altceva de genul asta, asta e valoarea arbitrajului din Romania!Aici ar trebuie sa vina nu neaparat un fost arbitru trebuie sa vina un bun meneger atita tot dar mai e mult pina la schimbari de genul asta in Romania pina atunci ne ramine doar atit sa urmarim dupa fiecare etapa ce penalty nu a dat pentru dinamo ce hent care nu a fost a dat pentru Steaua ar fi culmea sa mai dea si trei cartonase galbene la un fotbalist care joaca impotriva rapidului probabil ca junior ar scoate echipa din teren (altii nu au facut)
uitativa la echipele de tineret, tactica, munca, nu mai tipati atit de arbitraj ca el asa a fost si asa va ramaine dar nu aici e problema voastra ca echipele nu cistiga!!!!!!!!!
Domnule Ovidiu un articol foarte frumos felicitari!

TAViX (24 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 8:29

@Catalin.
Bravo Cata, bine zis. Asa este, il loc sa se faca emisiuni de analiza a unui meci, cum si-a asezat echipa un antrenor, ce tactica s-a folosit, se discuta numai despre prostiile astea uite hentu’ nu e hentu’, arbitru a avantajat…, patronu’ a declarat…..Din punctul asta de vedere, genul asta de emisiuni nu fac decat sa agite spiritele si sa creeze o atmosfera deloc prielnica cluburilor angrenate in lupta pt titlu si in cupele europene.

@Remus
Ce ai patit tata? Te-a inselat femeia, sau mai bine zis nu ai mai fost de mult la femei? Dak ai probleme, dute si refulezati-le la baie nu aici pe blog, ca opiniile tale chiar nu conteaza, nu vezi? Ce vrei sa dovedesti? Ca marea majoritate a suporterilor dinamovisti sunteti niste prost crescuti, ca sa nu zic cretini de-a dreptul? Lasa-ne tata! Daca ai ceva inteligent de scris, scrie, dar lasa-ne cu textele tale de dinamovist frustrat care in afara sa dea vina pe altcineva altceva nu se pricepe.

Teddy (2 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 8:37

Pentru Razvan
trebuie sa fi retardat sa poti adresa asemenea cuvinte unui jurnalist adevarat , mai ales ca faptul ca esti dinamovist nu-ti da dreptul sa fii asa subiectiv (tu poate nu ai vazut meciul Vaslui – Dinamo, te-ai uitat la desene animate). Nu sunt fan al nici unei mari echipe, urmaresc fotbalul din placere, dar ce am vazut la Vaslui si la Rapid -Steaua in privinta arbitrajului mi-a produs scirba (si nu-i un cuvint prea urit).
Parerea mea: „peshtele de la cap se impute” – sunt necesari conduceri noi in fotbalul rominesc (frf, lpf, cca)

Dragos (14 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 8:41

Bravo!, Cataline, o observatie pertinenta. Ai perfecta dreptate. „Minutul 91” este o emisiune profesionista, care are in prim-planul jocul (iar jocurile bune s-au inmultit intr-adevar, atât Poli-CFR Cluj, cât si Steaua-Rapid au fost doua meciuri foarte frumoase, chiar nu inteleg de ce lucrul asta se spune cu jumatate de gura; fie si pentru atâta, toate cele 4 echipe ar trebui sa fie pe deplin multumite – au facut spectacol!), pe când „Recursul” e o emisiune de scandal, un fel de manea in lumea din ce in ce mai ferchesa a emisiunilor televizate. Din fericire pentru noi, telespectatorii, s-au inmultit (odata cu jocurile din ce in ce mai bune) si emisiunile sportive bune. Atât pe Realitatea, cât si pe Prima sunt emisiuni care merita urmarite. Cea mai buna, intr-adevar, e „Minutul 91”. Iar in legatura cu arbitrajul – Marian Salomir atâta poate. Vina nu e a lui, ci a celor care l-au delegat. Nu cred ca a fost rauvoitor. De altfel, trebuie sa ai un psihic extrem de puternic sa poti arbitra un asemenea meci, stiind dinainte ca, indiferent de arbitraj si de rezultat, oricum vei fi luat in colimator de toata lumea (Rapidului si asa i s-a pus pata pe arbitri, iar Steaua nu vrea sa se lase mai prejos, ca de!, e razboinica!). Marian Salomir are meritul ca a incercat.
Ma mira duritatea cu care sunt atacati arbitrii nostri. Un arbitru spaniol, dupa ce a facut terci un supermeci precum Barcelona-Real, a fost delegat la un sfert de finala UEFA, Steaua-Rapid, desi merita toate suspendarile din lume. Nu i-am vazut pe conducatorii Realului si Barcelonei balacarindu-se la televizor pe motiv de furt (sau pe orice alt motiv), luându-se de gât cu suporterii sau alte asemenea. E drept, au si alta fizionomie: te poti uita la ei fara sa te apuce durerea de burta!

Teddy (2 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 8:42

Pt Remus
mi-au provocat atita repulsie cuvintele tale incit ti-am gresit si numele la postarea anterioara….
suferi…

Alex Dimi (2 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 9:39

Cel mai grav este insa ca nu se iau masuri impotriva acestor infractori. Dar ce masuri sa se ia cand infractorii sunt condusi de altii mai mari si mai versati!?
Este o adevarata bataie de joc la adresa cluburilor de fotbal si a celor cateva mii de suflete care vin la meciuri din dorinta de a vedea un spectacol curat.
Pestele se impute de la cap si pana cand nu se va extirpa partea imputita nu vom avea nicodata un fotbal curat. Sanctiunile ar trebui sa fie drastice, cu ani grei de inchisoare pentru nesimtire si coruptie.
Domnul M.Salomir este cunoscut ca un arbitru PROSteaua, dar nu am crezut ca se poate merge pana aici. A transformat un meci de fotbal intr-unul de handbal cu multe aspecte de lupte libere.
Vom avea un fotbal curat, stiti cand?! Nicicand.

cris (11 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 9:52

Domnule Ioanitoaia nu o sa fiu atit de critic cu dumneavoastra ca si ceilalti fani alui Dinamo dar va rog sa nu mai puneti pe acelasi taler pe dinamo si steaua cind e vorba de arbitraj ptr ca in ultimele etape steaua a fost arbitrata foarte favorabil vedeti meciul cu argesul si rapid.Nu va acuz ca altii ca sunteti stelist dar va rog sa ne mai lasati cu steaua asta a voastra ptr ca in aceste doua meciuri daca jucau pe bune aveau mai putin cu 4 puncte.Iar stelistilor o sa le aratam miercuri ce poate dinamo doar pe teren asta daca ciobanelul nu o sa cumpere arbitru.Sunt de acord cu aducerea arbitrilor straini.

Paso (3 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 9:53

Ptr.Remus
Superioritatea ta intelectuala ca si inteligenta sclipitoare se vad de la primele rinduri. Modul tau culturat de comunicare ca si educatia ta selecta se pare ca sint doar o mica parte al unui caracter de exceptie.
De ce nu te-o fi mincat lupul cat ai fost cioban la oi inainte de-a te face militian ?
Asta-i un blog pe care i-si spune fiecare parerea dar in mod CIVILIZAT, daca stii ce inseamna termenul, si nu locul unde sa vomite unul ca tine rahatul care l-a mincat aseara.
D-LE IOANITOAIA
Sint Timisoreran si totusi sau chiar de aceia va dau perfecta dreptate si sper in continuare la articole care sa desconspireze mizeria in care se balaceste fotbalul romanesc. Incepind cu mafia si nepotismul din arbitraj si pina la modul execrabil in care se tavalesc in noroi, ca niste porci ce sint alde MM, Iancu, Becali, Borcea… lista e lunga, dovedeste deopotriva nivelul valoric al societatii romanesti ! Pentru postul de sef al CCA am deja un candidat: arbitrul care a iesit din teren refuzind sa fure !!! Ar fi un prim pas.In rest arbitrajul romanesc e un amalgam de profitori in amestec cu altii fara valoare.
Cu respect.

Andrei (3 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 9:56

Rapidu tipa din toti plamanii ca arbitrul a gresit. Corect a gresit.Dar cine nu i-a lasat sa castige cu un om in plus si 1-0 pe tabela. Hai sa fim seriosi.

Mi-ar fi rusine sa mai fac scandal dupa acest scenariu care s-a intamplat duminica seara.

A fost odata un derbi in Italia Lazio Milan parca….cand la fel Lazio era cu un om in minus si arbitr-ul la un faul de galben nu l-a dat afara si pe al doilea jucator de la Lazio, desi era fault clar de galben. In situatii de genul asta arbitri de multe ori trec peste regulament pentru a nu dezechilibra total jocul.
Se mai intampla si prin alte parti.

Adi (4 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 10:04

As dori sa-mi expun si eu o parere aici in legatura cu arbitrajul meciului Vaslui-Dinamo … este vorba de primul gol inscris de Dinamo … oare doar eu am vazut ca Danciulescu se afla in pozitie afara din joc manifestandu-si clar intentia de a juca mingea dar nu a apucat deoarece Ganea a fost mai rapid decat el ? … in opinia mea tusierul a gresit …

corneliu popa (116 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 10:04

Devina este si presa!! Faza cu Rada este eludata de majoritatea comentatorilor sportivi, iar faptul ca suporterii rapidisti i-au batut pe cei stelisti in ferentari, la metrou si-i i-au spart parbrizul lui safta sunt prezentate de ziarul dv ca niste fapte de glorie!! si mai vreti sa avem suporteri civilizati!! sunt de acord cand luati pozitie fata de marlaniile lui MM si ca sunteti deranjat ca un agramat sau un oier ca George Becali conduce un club mare ca Steaua, dar oricine ar conduce acest club tot va fi vaduvit de o apreciere corecta pentru ca patronii care conduc destinele ziarelor sportive de la noi din tara sunt suporteri a echipelor DINAMO SI RAPID. numai asa pentru fatada mai apar, meteoric, materiale favorabile echipei STEAUA si anume atunci cand au rezultae pozitive in meciurile internationale. si in ultimii 20 de ani STEAUA a cam avut rezultate pozitive si a adus multe puncte din competitiile europene. sa nu va suparati, dar asa se vede dupa ce citesti ziarele de sport din Romania!! sunt de acord ca asa este viata, dar nu mai mimati ca sunteti echidistanti!! Luati clectia si cititi, in diagonala, materialele!! veti vedea caam dreptate! Pana si in pauza competitionala stirile de echipele Rapid si Dinamo sunt prezentate in roz-bombon, iar la Steaua sunt numai nenorociri, betivani, sotii care isi inseala barbatii!!!?? Sa nu mai vorbim de comentariile de la campionatul intern. Steaua nu poate sa bata la Vaslui, la Constanta sau Pitesti CA ESTE BLAT!! Dar daca castiga Rapid sau Dinamo este cuser!!! Va rog sa va duceti in primele 8 etape a campionatului trecut si sa vedeti cate de 11 m s-au dat in favoarea lui Rapid pt a deschide scorul?? Si nu s-a comentat nimic!! Nu s-a vrut sau nu s-a putut? Daca cumva v-am suparat va rog sa ma scuzati, dar nu a fost in intentia mea. Va salut cu respect!!

Dan (2 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 10:07

Eu nu cred ca meciurile directe reprezinta miezul problemei ci meciurile intre candidatele la tort si echipele mai mici dar ambitioase si cu orgoliu puternic. Intr-un meci direct arbitrii gresesc din cauza mizei dar si din cauza lipsei de experienta (si de aici se vede valoarea reala a arbitrajului romanesc, normal sa ramana la acest nivel de vreme ce niciun arbitru roman nu a mai fost delegat la marile meciuri ale Europei sau ale lumii de foarte multi ani), in timp ce in meciurile cu echipe care nu se lasa doborate usor decid soarta meciului cu buna stiinta si in functie de preferinte, grad de rudenie, interese financiare sau presiunea dinainte de meci.
Din pacate CCA intr-adevar nu are solutii (si nici n-ar avea cum de moment ce Becali este „cel mai tare dintre romani” iar ceilalti „caini rosi”, „electrocasnici” sau „sondori” nu sunt departe de el), singura solutie pe care o vad eu fiind sa-si dea demisia in grup si sa lase in locul lor conducatori straini care sa delege arbitrii numai pe criteriul competentei sportive si profesioale, fie ei romani sau straini.
Din pacate asta nu se va intampla niciodata…

jiji (42 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 10:10

Ba P U L A , daca U Craiova e la retrogradare te inteleg ca tii cu Steaua. Dar tine in tine nu vomita parerile tale in public. Esti chiar asa de chior ? Steaua a cistigat 6 puncte in ultimile 2 jocuri numai cu arbitrii. Imi pare rau de Arges dar mai ales de Rapid. Meritau victoria ! Voi prin fituica asta igienica formati opinia ca Steaua e superechipa si TREBUIE sa cistige indiferent de jocul prestat, adversar, forma jucatorului, starea meteo etc. Citi bani va da Gigi Becali ca sa-i lingeti in cur in halul asta ? Poate Salomir n-a luat bani de la el (reducere la absurd) dar cum ai vrea sa arbitreze daca ati creat acest curent PRO STEAUA ? Vorbesti de meciul Dinamo-Vaslui ? De cer nu spui nimic de faulturile repetate si din ce in ce mai dure ale lui Gheorghiu ? Omul a iesit pina la urma de pe teren dar schimbat nu eliminat asa cum ar fi trebuit. Cum poti sa compari acest meci cu executia in direct a Argesului si a Rapidului ? Esti o CURVA platita de oier ! Si de aia imi bag P U L A in mata ca te-a facut PROST !

Mihai Tm Ultras (32 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 10:11

Ha ha ha !!! am trait s-o vad si pe asta !!! dinamovisti care se plang ca sunt dezavantajati de arbitrii.. ati uitat de meciul de la Petrosani mah imputitilor..plus ca la fiecare meci al vostru judeca talibanii cu fluier doar ptr voi?

Duie Minamo – CANCERUL FOTBALULUI ROMANESC !!!

Gicutu’ (3 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 10:54

Arbitrii straini nu se aduc nu din mandrie. Este vorba de interesele FRF. Aceasta organizatie , FRF, este o organizatie care nu tine seama de cluburile mari gen Staua, Rapid, Dinamo, CFR Cluj. Acest lucru se vede la nationala. Sa faci nationala cu o gramada de „obositi” din campionatele externe, fara jucatori de la marile cluburi din campionatul intern arata clar in ce directie merge FRF. Conducerea FRF-ul se bazeaza pe votul echipelor mici si multe, nu pe cele cateva voturi ale cluburilor mari. Din aceasta mafie locala s-a nascut arbitrajul partinitor. De curiozitate, v-ati uitat la Salomir cum a arbitrat. Eu va spun ca a vazut multe faze, DAR I-A FOST FRICA sa ia anumite decizii!! De ce nu i-a luat nimeni un interviu? E clar ca trebuie aduc un arbitru strain. Vine , da 11 metri, da 7 galbene, se urca ina vion si pleaca. Salomir ramane. ramane aici dusman cu becali, cu Copos, cu badea, cu TOATA presa, cu x % suporteri stelisti , y % suporteri dinamovisti, deci ramane dusman cu toata lumea. Voi ce ati face in locul lui? Va spun ca e greu de tot sa arbitrezi asa ceva. Trebuie sa vina unul care nua re ncii o treaba cu nimeni. E simple. E relaxat, si nu are treaba.

vasilica (1 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 10:56

Dl-e IOANITOAIA faceti domne o ancheta mai detaliata in arbitrajul romanesc sa vedeti la ce nivel este spaga si o sa va dati seama ca nu are cum Romania sa scape prea devreme de spaga.Intram in UE si noi suntem manjiti rau de tot o sa plutim la suprafata in Europa.Daca nu ne curatim singuri ser sa ne curete Europa

shishu_77 (1 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 11:02

Domnule Ioanitoaia,
va trimit un articol aparut pe saitul fcsteaua.ro pe care va rog sa-l cititi si sa-l comentati. Acest articol a fost trimis si d-lor Tolontan si Vochin. Sunt curios sa aflu parerea unor oameni care se bucura de tot respectul si admiratia mea. Va multumesc.
Modele…
Am fost de-a dreptul stupefiat ieri de conţinutul unui aşa zis comunicat al clubului Poli Timişoara. Spun „un aşa zis comunicat” pentru că, de fapt, nu e vorba de nici un comunicat. E o înşiruire de dejecţii verbale şi de mizerii cum rar mi-a fost dat să văd.
Oripilat de această izbucnire de mahalagism, mă aşteptam astăzi să văd o reacţie corespunzătoare în presă. O condamnare -şi nu neapărat o înfierare cu mânie proletară- categorică a acestui limbaj incalificabil care poluează grav spaţiul public românesc. O blamare a aceastei izbucniri de mahalagism feroce care desfiinţează complet orice idee de dezbatere publică, dezbatere care presupune că sunt combătute ideile oponentului, iar nu că acesta este făcut albie de porci.
Speram, din partea celor care ne dau lecţii de morală şi ne propun repere în lumea agitată în care trăim, să califice ca atare această diaree verbală şi să taxeze mizeriile cuprinse în respectivul material.
Şi trebuie să vă spun că am avut un şoc. Un şoc imens.
Cei care îl taxau ultragiaţi pe MM pentru absolut orice ieşire care nu ar fi fost acceptată la Clubul Diplomaţilor şi pentru orice comportament care nu ar fi corespuns normelor de etichetă de la Palatul Buckingham, nu spun nimic despre această mizerie îngrozitoare. Absolut nimic acuzator despre elucubraţiile unui individ care are domiciliul la el acasă şi reşedinţa în arestul de la Rahova.
Mai mult chiar, aceasta mizerie este calificata ca o „declaraţie de razboi”. O declaraţie de război! Această mizerie! O tempora!

Trebuie totuşi să recunosc că lipsa completă de reacţie a celor care în alte rânduri erau ultragiaţi la ieşiri ce astăzi par nevinovate pe lângă aceste mizerii, nu mă miră întrutotul.
Sunt aceiaşi oameni care atunci când un antrenor -adică un om plătit să pregătească o echipă de fotbal, pentru cei mai puţin familiarizaţi cu înţelesul termenilor fotbalistici- a înjurat un PRIMAR -adică un demnitar al administraţiei publice locale, singurul demnitar local ales prin vot uninominal de către o comunitate- au trecut evenimentul la şi altele.
Sunt aceiaşi care ne propun modele de comportament inacceptabil: să oferi bani în public unei echipe cunoscute ca regină a jocurilor de culise pentru a juca CORECT!
Sunt aceiaşi care ne propun modele de moralitate:
– un fost înalt demnitar comunist care astăzi acuză pe toţi ceilalţi de legături cu comunismul. Un fost demnitar al statului care acuză pe toată lumea de corupţie, deşi el este singurul demnitar al statului care a fost nevoit să demisioneze -invocând o serie de motive penibile şi puerile- tocmai pentru a nu fi acuzat oficial de acte de mare corupţie. E aceeaşi persoană care azi afirmă că a fost întotdeauna dezavantajat de arbitri, făcându-se că uită că cum participa la delegarea în propria sufragerie a arbitrilor ce urmau să îi arbitreze echipa. Făcându-se că uită de legătura sa cu un fost arbitru care a fost fugărit de conducătorii adverşi la un meci al echipei în a cărei conducere se află astăzi. Se face că uită că a fost o epocă în care mai toţi arbitrii români erau dealeri Samsung.
– un personaj care a fost condamnat penal şi care acuză pe toată lumea de manevre oculte şi de tentative de blat, erijându-se în apostol al moralităţii. Deşi nu am o prejudecată împotriva celor care au fost condamnaţi penal şi care dovedesc sincer că vor să se reabiliteze – l-am citit doar şi eu pe Henri Charierre când eram în liceu- nu pot sub nici o formă să accept lecţii de morală de la un fost condamnat certat cu cele mai elementare norme ale bunului simţ.
– cel mai toxic personaj din peisajul fotbalistic românesc devine un model de cumpătare şi echilibru când trebuie să blameze ieşirea, regretabilă în sine, a unor fotbalişti de excepţie.
Sunt aceiaşi oameni care califică drept „eroare umană” un arbitraj evident părtinic al celui care se făcuse vinovat de una dintre cele mai scandaloase HOŢII din arbitrajul românesc şi care mai avea şi calitatea de angajat la o firmă a unuia dintre acţionarii principalei contracandidate a echipei care fusese dezavantajată flagrant de respectivul.
Sunt aceiaşi oameni care au urlat din toate puterile că Steaua a făcut blat la Vaslui în ultima etapă, bazându-se în exclusivitate pe declaraţiile unui patron care îi acuză pe proprii jucători sau pe arbitri la fiecare meci pierdut. Aceiaşi care acum se fac că plouă la declaraţiile aceluiaşi patron privitoare la non combatul unora dintre proprii jucători într-un meci cu o altă echipă care aspiră la titlul de campioană a României.
Sunt aceiaşi care…
Şi oare de la ei mă aşteptam eu să taxeze ca atare o mizerie fără seamăn?

Nu vreau să par paranoic şi nici nu cred că toată presa are ceva cu Steaua. Dar e clar că în România multă lume suferă de sindromul îngrijorării acute faţă de starea de sănătate a caprei celui aflat în imediata proximitate. Şi momentan avem cea mai frumoasă şi mai grasă capră! Ceea ce-i face pe mulţi să îi dorească nu doar o îmbolnăvire grabnică, ci chiar decesul!
Şi atunci chiar şi astfel de ieşiri la adresa omului care are un mare merit în construirea actualei echipe a Stelei devine acceptabilă pentru cei „îngrijoraţi”. Devine pur şi simplu o”declaraţie de război”. Că doar în dragoste şi în război totul este permis!
Însă aici greşesc onorabilii „formatori de opinie”. Pentru că netaxând astfel de ieşiri care ar face să roşească de ruşine pe orice mahalagioaică din Ferentari, îşi diluează şi mai mult credibilitatea şi aura de imparţialitate de care încă se mai bucură. Şi atunci când vor trebui să taxeze violenţa fizică vor constata că nimeni nu îi va mai băga în seamă. Tocmai pentru că nu au reacţionat deloc în faţa acestei violenţe intolerabile de limbaj.
O violenţă care mi-a adus aminte de cuvintele unui mare gânditor pasionat de imaginarea unui viitor mai bun pentru umanitate:”violenţa este ultimul refugiu al celor incompetenţi!”.

Depinde acum de toţi cei care alcătuiesc Steaua să răzbune prin performanţe jignirile groteşti aduse managerului general al clubului. Depinde de Oli, Carlos, Dică şi ceilaţi să îl răzbune pe teren pe MM. Pe omul care le-a stat alături la greu. Să se solidarizeze cu el şi să vorbească în teren. E singurul lucru care se poate face. Şi poate un banner care să îi arate lui MM că, în ciuda unor trecute neînţelegeri cu suporterii, nu e singur. La urma urmei, suntem o familie şi chiar în ciuda unor divergenţe membrii unei familii se ajută la greu.
Mai ales atunci când unul dintre membrii familiei e atacat banditeşte de un infractor. Căci dincolo de aerele de gentelman pe care şi le dă, dar care nu mai păcălesc pe nimeni, respectivul e doar un infractor de drept comun certat cu morala şi bunul simţ!

Forza Steaua! Mândru că sunt stelist!

the quiet romanian

Trespasser (1 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 11:17

Cu tot respectul d-le Ioanitoaia nu dati dovada de profesionalism. Vicitmizati CFR Cluj prezentand numai deciziile dubioase luate de arbitrul Bratu sambata seara, dar nu prezentati si deciziile aiurea luate impotriva echipei din Timisoara. Va agatati de cartonasul rosu care Mehmetovici trebuia sa il primeasca in mod meritat (da, am fost pe stadion si am vazut fazele respective) dar NU MENTIONETI NICIUNDE DE CARTONASUL ROSU PE CARE TREBUIA SA IL PRIMEASCA DORINEL MUNTEANU IN PRIMA REPRIZA. Sau in mod suspect lipsesc faulturile dure si clementa arbitrului fata de jucatorii clujeni. Daca ar fi fost eliminat Dorinel poate arbitrul nu ar fi trebuit sa acorde cu atata usurinta 2 penalty-uri inventate si altul ar fi fost decursul meciului. Acuzati prea usor un arbitaj contra clujenilor, dar sa nu uitam ca ei au fost printre primii care au anuntat ca suporta candidatura lui Mircea Sandu pe cand Timisoara a fost din start importiva lui.
Stiu, suna a teoria conspiratie dar din pacate aceasta este realitatea in fotbalul romanesc.
Totul se reduce la interesele FRF si LPF plus a celor din umbra care nu ies la rampa.

Mi se pare foarte bine ca Grigorie a ratat penalty-ul, s-a facut dreptate. Important e ca desi arbitrul Bratu plus tusierii au avut o prestatie idioata echipa invingatoare a reusit victoria introducand singura si neajutata mingea in ate.

Mihai Tm Ultras (32 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 11:53

@ shishu_77

2 lucruri vreau sa subliniez bah semidoctule: vorbesti de violentza fizica provenita din cea verbala…atunci ce sa zicem noi cand vedem aproape saptamanal cum bande de stelisti se incaiera ba cu dinamovisti, ba cu rapidisti..si asta de ani de zile, fara ca cineva sa se sesizeze..pe strazile ” capitalei”
si 2: daca ai fi un iubitor de democratie si de civilizatie cum te pretinzi, ai sti ca un om este nevinovat pana la proba contrarie, iar a-l face pe Iancu infractor este o atitudine profund stalinista, asa ca mai citeste mah si du-te-m stana ta !

somebody (1 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 12:13

bai remus,intelegem cu toti ca esti un complexat,un retard in stare ingenua,cu ganduri promitatoare la adresa lui dinamo.acceasi haita de jegariti a-ti ramas,in care halca cea mare o iau impingatorul de butelii-borcea,si binefacatorul afacerii ”tigareta”.Esti suparat cand se tot pomeneste de steaua….vb de cimitire..mai baiatule,de cand nu ai mai fost la o biserica?Problema ta e fanatismul PRO dinamo(nu merita sa scriu cu majuscula)dar ma intreb…oare tot asta a fost reactia ta la venirea p bank a lui andone?AGENTUL 007…frumos film….si in incheiere,vb lui GIGI,aduna-ti-ne resturile de la masa,k suntem satui…si duce-ti si gunoiul,potai jegarite—doar le aveti cu linsul…nu?

Aetius (11 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 12:28

Intr-adevar se face mult prea mare tevatura pe tema arbitrajului intr-o etapa in care ar trebui sa ne bucuram sa numeroasele meciuri de calitate pe care ne-a fost dat sa le urmarim.
Chiar si Vaslui-DInamo a avut un ritm neasteptat de bun, iar moldovenii au dat o replica mult peste asteptari (acuzele la adrese lui Croitoru mi se pare tampite, in conditiile in care coordonata de el Vaslui a dominat prima repriza).
La Steaua-Rapid arbitrajul a fost slabut dar in nici un caz nu tendentios. Salomir a comis vreo doua greseli grave la inceput de meci si in tot restul timpului a fost nevoit sa ia tot felul de decizii in compensatie. Nici una din cele doua nu a fost avantajata… Ce spectacol grotesc au oferit Meme si Zotta la recurs incercand fiecare sa demonstreze ca echipa sa a avut mai multe de pierdut de pe urma prestatiei lui Salomir, cand a fost evident ca Steaua nu ar fi meritat victoria pentru ca a fost dominata copios de Rapid in prima repriza, pe cand Rapidul nu merita mai mult decat punctul obtinut pentru ca, aflata in superioritate numerica, nu a gasit ceva mai bun de facut decat sa stea la cutie, in timp ce stelistii atacau in valuri.
La Poli-Cluj a existat o maniera foarte ciudata de a arbitra, dar nu impotriva uneia din cele doua echipe, ci impotriva sigurantei jucatorilor. Au existat numeroase faze la care se impuneau cartonase, de ambele parti, pe care insa arbitrul nu le-a taxat nici macar cu lovitura libera, lasand jocul sa continue. Acest lucru pe de o parte a contribuit la cursivitatea deosebita a meciului, dar a si alimentat multe tensiuni si duritati pe teren. Se tot vorbeste de cotul aplicat de Mehmedovici lui Tilinca, dar oare nimeni nu a observat duritatile lui DOrinel tolerate in prima repriza, sau felul cum dadeau permanent atacantii clujeni din coate? Iar penaltiul Clujului nu a fost cu nimic mai corect acordat decat cel al Timisoarei! E ridicola tentativa ardelenilor de a masca inferioritatea lor clara in joc acuzand arbitrajul. Oricine a vazut meciul poate confirma ca Timisoara a facut un meci neasteptat de bun.

tataie (681 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 13:03

Ptr.Remus.Emanuel si Dragos si alti dinamovisti….
Sunt incantat ca tipi de calitatea voastra,sunt dinamovisti ca si mine…
Cat despre Ioanit— as mai adauga un lucru care poate voua (mai tineri cred) v-a scapat….Prin anii ’70-’80,la un Craiova(maxima pe atunci)-Dinamo,crezand ca va asista la o infrangere-umilire a lui Dinamo,s-a dus la Craiova sa comenteze acel meci….. Ce-a fost ??? Un 0-4 pentru….Craiova cu un comentator blocat ,care nu-si mai gasea cuvintele,un meci in care a marcat si….Ion Marin in urma unei actiuni personale….ca un corolar ,ca un pe care a trebuit sa-l inghita acest antidinamovist anormal….
Ptr.neinitiati,in italiana=rospo este un broscoi raios….orice asemanare cu personajul este si nu este intamplatoare…
Pentru antidinamovisti: de ce ne asociati voi cu militia(corupta,incompetenta) ori securitatea(nenorociti,sadici,asasini de drept sau de fapt….)NUmai in familia mea suntem 5:un maistru electrician,un inginer feroviar ,un ofiter in Marina Comerciala,o psiho-pedagoga si un pitic de calasa a V-a…???

tataie (681 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 13:09

Corectie….
1.Ioanit–aia
2…..ca un corolar,ca pe un ROSPO,pe care…

IO (4 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 13:10

Bravo, Ioanitoaia, ce-mi place cand vad catzeii latrand de durere si frustrare, urlatzi la luna, lichelele societatii. Va deranjeaza adevarul? Mai vretzi si Liga Campionilor pe spatele Stelei? Mahh, voi suntetzi in stare sa ratatzi liga si daca avetzi accesul in grupe asigurat :)))) . TERMINATILOR ! ! ! ! !

Respect Ioanitoaia

RR (1 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 13:16

MAI IOANITOAIA..cand iti vad mutra aia de stelist pitic aurolac , mi se face greata

eu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 13:26

Cred ca domnul Ioanitoaia vb despre meciul Vaslui-Dinamo fara sa fi vazut vreo faza. Meciul a fost corect arbitrat. E inutil sa incercati sa puneti presiune cand nu e cazul. Analizati adevaratele greseli, acolo unde au fost. Daca Dinamo ar beneficia de arbitraje pro atunci ar beneficia macar de o lovitura de pedeapsa in 7 meciuri din campionat sau de niste lovituri de pe langa careu atunci cand e Niculescu in teren si nu pe banca. Aduceti jucatorii in criza si apoi tot voi va intrebati ce se intampla. va place sa bagati raca. oameni fara scrupule. Lipsa educatie. Englezu ar spune: no can do! Mult probabil ar mai folosi si ceva cuvinte cu litera f la adresa acestui editorial.

eu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 13:37

Ca sa vedeti ca noi dinamovistii recunoastem, va spun clar ca Danciulescu era in off-side. cine nu cunoaste insa, mai nou este o regula in fotbal conform careia se ridica fanionul sau se fluiera offside in asemenea situatii atunci cand jucatorul loveste sau atinge mingea. Cum Ganea nu era in offside, pozitia lui Danciulescu nu avea relevanta. Asa si Moti era in off-side pe partea dreapta si venea spre minge cu dorinta de a-l imbratisa pe Ganea. S-a urlat la meciul cu Uta ca Moti si radu Stefan au intrat dur. Intr-adevar, in partea a doua au facut faulturi dure, dar in prima repriza 3 jucatori de la Uta aveau galbene de la incepututl jocului si au facut alte doua faulturi grosolane. Oncica si acel jucator sarb plus Balan. Arbitrul a fluierat faulturi la intrarile lor dure, se uita pe carnetel , vedea ca au deja galben si se razgandea sa dea al doilea galben. Si noi suferim alaturi de echipa la fel cum o fac stelisti, rapidistii, craioveni, timisoreni, clujenii. E chiar asa un pacat imens ca nu tinem toti cu Steaua sau cu Rapid? Sau ca provincialii sau invatat sa sustina echipe bucurestene in lipsa performantei din zona? Eu ca dinamovist nu ma identific cu acei conducatori care au multe pacate, ci ma identific cu spiritul lui Dinamo. Putin imi pasa ce spune Borcea sau Turcu sau Netoiu. Sa aflu ca fac blaturi, i-as hulii o viata, dar la Dinamo nu as renunta. E ca si cum descoperi ca mama nu te iubeste la fel de mult ca pe altii dar tu nu poti sa uiti ca ea e mama si o venerezi pana la moarte.

Anti-blat (133 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 13:50

OanitOAIE e oaie cu acte in regula. nu uitati cacatul de revista scos pt. jiji, nu uitati ca Vineri dupa meciurile lu’ Dinamo si Rapid, GSP-ul avea primele 14 (PAISPREZECE!!!!) pagini cu spurcaciunile si apoi cate 2 (70% reclame) cu Dinamo si Rapid. Cred ca e de prisos sa mai comentam pe marginea orificiului de unde suge gsp-ul condus eroic de ochelaristul care nu spune niciodata nimic!!!

tataie (681 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 13:52

La meciul Vaslui-Dinamo sunt patru obs. de facut:
1).Pentru faulturi repetate,Moti trebuia sa primeasca galben.
2).Despre duelul lui Moti cu Frunza se poate spune:a)eu nu vad niciun fault.
b)contactul celor doi se petrece in afara careului….doar D-l Porumboiu vede calcaiul lui Moti atingand linia alba de la 16 m,deci in cel mai rau caz era o lov.libera directa din afara careului de 16 m.
3)La primul gol se vede si intentia lui Danciulescu de a participa la faza,dar sa fim seriosi…daca se fluiera ofsaid ar fi fost o greseala grava,de fond,pe cand asa este doar o greseala minora,neglijabila.de forma.
4).Vasluienii au simulat in draci tot meciul si ptr. asta n-au patit nimic….
Ca sa nu spun ca la 1-0 fluiera intr-un singur sens……

orre (67 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 14:44

Am citit ce scrie Ioanitoaia, si vad ca acest site este clar prosteaua. Desi nu tin cu Dinamo, totusi a atacat intentionat acest club acum, nu intamplator. Nu remarca ca Dinamo a jucat, culmea, toate meciurile in acest sezon corect. Vasliu a jucat cu determinarea cu care a facut-o si cu rapid, dar cu steaua nu. Dar ce conteaza pentru acesti becalizati? important ca prin furt steaua a luat in plus fata de contracandidate, si asta daca ne referim doar la ultimele doua partide , 4 puncte.
Vad ca majoritatea stelistilor sunt agresivi, il copiaza pe acest mascarici numit MM, SI COMPORTAMENTUL ANALFABETULUI SEF DE LA STEAUA. Ca si Iancu, ar trebui sa faca toti. Pai eu chiar nu am mai auzit ca un salariat sa se adreseze patronilor pe aceste limbaje vulgare (la fel a facut si cu Copos) . O sa ajunga si oierul sa o pateasca asa, sa vada si el cum este.

Emanuel (25 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 14:55

O ultima intrebare, cum se va vedea, stupida. Daca tot aveti un „blog”, de ce nu raspundeti, d-le Ioanitoaia, macar la comentariile formulate decent care exprima alte puncte de vedere decit al dumneavoastra? De puternici ai zilei care vorbesc singuri ne-am cam saturat.

Mihai Tm Ultras (32 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 15:01

Poate e un pic off-topic, dar si Iancu si ceilalti ar trebui sa inteleaga care e mentalitatea Timisoarei….asa cum inca ne straduim sa o pastram in ciuda emigratiei masive si a comunismului..si a tot ce vreti dvs :

Un moldovean, un banatean si un mitic la restaurant. Isi comanda ei o friptura, iar chelnerul le zice: „Ne cerem scuze, dar nu avem carne”. Moldoveanul: „Ce e aia carne?”. Banateanul: „Ce e aia nu avem?”. Miticul: „Ce e aia ne cerem scuze?”.

Emanuel (25 comentarii)  •  19 septembrie 2006, 15:06

Daca imi dai voie, am sa-ti explic eu. Daca la o faza la care managerul Stelei considera ca trebuiau date 3 cartonase rosii, nu unul, arbitrul nu il acorda, nu avea „acoperire”. Asa, la faze mai putin evidente, poate sa dea explicatii de genul: „e un atac periculos, dar realizat la mijlocul terenului si piciorul lui Lovin scrijeleste mai mult o glie din teren, decit pe Grigore”. Din cite stiu eu, atacul periculos poate sa fie si pe linie, ca tot periculos e, iar piciorul lui
Lovin, daca este minat de intentie, poate sa nimereasca si tabela de marcaj, nu numai o glie din terenul patriei, consecintele sint aceleasi.

Comentează