Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vrajbă degeaba

Inclusiv la Recursul Etapei, Balaj a recunoscut că trebuia să acorde 11 metri pentru Argeş în finalul meciului cu Steaua. Întrucît şi preşedintele CCA, Gheorghe Constantin, observator la întîlnirea respectivă, s-a dovedit ferm pe poziţie, apreciind că Goian l-a oprit […]

luni, 11 septembrie 2006, 5:54

Inclusiv la Recursul Etapei, Balaj a recunoscut că trebuia să acorde 11 metri pentru Argeş în finalul meciului cu Steaua. Întrucît şi preşedintele CCA, Gheorghe Constantin, observator la întîlnirea respectivă, s-a dovedit ferm pe poziţie, apreciind că Goian l-a oprit prin fault pe Tănasă, arbitrul băimărean şi-a asumat eroarea. Nu fără a încerca s-o împartă cu asistentul Popa cînd a sugerat că, mai bine plasat, acesta era dator să sesizeze faultul şi să-l semnalizeze. Deoarece n-a făcut-o, să convenim că, pînă la un punct, Balaj are dreptate, e vinovat şi asistentul. Primul vinovat rămîne însă Balaj însuşi, pe care regulamentul îl obliga să vadă şi hotărască singur, nu să aştepte reacţia tuşierului. Culpa lui e cu atît mai mare cu cît faza incriminată s-a petrecut în minutul 83 şi la 0-0, adică într-un moment în care, dacă el ar fi dictat penalty, cum se impunea, partida putea lua o altă turnură. Deşi se zice că greşeala recunoscută e pe jumătate iertată, proverbul nu se aplică şi în cazul de faţă. Va plăti Popa, dar şi Balaj.

Evident că, plecînd victorioasă din Trivale, Steaua a profitat de eroarea arbitrilor menţionaţi. Chestiunea fiind în afara oricărui dubiu, conducătorii şi suporterii din Ghencea trebuie să accepte ideea. De-aici încolo însă, lucrurile se complică şi nu-i corect, sau nu mi se pare mie, ca principalele rivale ale campioanei să se lanseze în acuzaţii furibunde, cu iz de scandal. Pe de-o parte, deschizîndu-i proces de intenţie băimăreanului şi, pe de alta, vorbind despre „gigibecalizarea fotbalului”. Una că, deşi a greşit, nu există indicii, iar certitudini nici atît, că Balaj a urmărit la Piteşti să ajute echipa vizitatoare. În ansamblu, maniera lui n-a fost una tendenţioasă. Dimpotrivă, sancţionînd cîteva ofsaiduri imaginare ale bucureştenilor, a luat şi unele decizii împotriva Stelei. Alta că, dacă roş-albaştrii au beneficiat sîmbătă de un avantaj, ba încă important, e greu de susţinut că ei s-au bucurat constant de bunăvoinţa cavalerilor fluierului, iar asta pentru că, pasămite, patronul clubului i-a mituit pe arbitri! E drept, uneori s-a bucurat, numai că în aceeaşi situaţie s-au găsit Rapid şi, Dinamo. Iată de ce îndrăznesc să afirm că, exagerate, atacurile cu pricina învrăjbesc atmosfera fără temei şi fără rost.

Comentarii (271)Adaugă comentariu

Me (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:01

Adevarat graiesti!

SIMON (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:03

corect.

Popica (4 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:04

Asta e Romania si tot timpul un hot cu spate guvernamental si un ilustru necunoscut(a se citi Busca) trebuie sa balacareasca cea mai titrata echipa din Romania.Sunt de acord ca trebuia acordat penalty dar pina la a da bani la arbitri este diferenta ca intre bicicleta mea si masina unui UTC-ist .

ZECE (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:06

Ba nu stiu de ce rapidisti astia se umfla in pene atat… ataca Steaua din toate partile …. putin mai ponderati ca pana la urma locul 2 si sferutile cupei uefa nu se premiaza si nici nu se vor amintii peste ani . Si unde vad ei atatea greseli impotrva lor( lui Zcu ii trebuia 5 etpae pt acel cot ) iar R Lucescu care imi era simpatic odata acum devine tot ma antipatic prin declaratiile sale

CH3CH2OH (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:07

Asa este! Copos urla „hotii” dar uita de meciurile de anul trecut…Si Dinamo nu are nici un drept sa vorbeasca de arbitraj , atata timp cat ei au fost ajutati la greu in campionatele precedente. Pentru rapid si dinamo un arbitraj corect inseamna ca steaua sa fie furata , probabil .

Sima (4 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:08

o daaa

endorama (46 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:09

asta e punctul pe I… sunt suporter stelist dar recunosc ca a fost penalty… asta nu inseamna insa imediat ca Steaua l-a cumparat pe Balaj…

pe de alta parte, conducatorii rapidisti si mai ales dezgustatorii conducatori dinamovisti incearca sa profite de asta ca sa aftecteze imaginea Stelei fiindca sunt invidiosi pe simpatia de care se bucura Steaua…

dinamovistii mai bine s-ar concentra pe UEFA sa faca si ei puncte Romaniei si apoi dupa 2 ani cand vor contribui si ei cu ceva sa aiba pretentia sa mearga in Liga Campionilor….

e absolut dezgustator de fiecare data cand citesc de dinamovistii care declara ca se concentreaza pe campionat fiindca asta le asigura un loc direct in Liga… probabil ca stiu ca altfel n-ar reusi niciodata sa treaca de un tur preliminar…

Doru_C (5 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:09

incorect.
sunteti stelist.d-le ioanitoaia.
pacat ca nu o recunoasteti.
asa ca evitati sa mai scrieti despre steaua.
SUNTETI SUBIECTIV.

dragomir dan (16 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:10

Sezonul acesta va fi plin de astfel de momente. Miza e prea mare, cine cistiga campionatul a tras lozul cel mare. Asa ca se lupta cu tot armamentul din dotare. Aceste declaratii nu urmaresc altceva decit sa puna presiune in special pe arbitrii.

Ovidiu (5 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:11

Daca un director de ziar spune ca BALAJ „a sanctzionat cateva offside-uri imaginare ale bucureshtenilor” e grav domnule Ioanitzoaia…cum poate centralul unei partide sa judece o pozitie de offside DECAT dandu-i crezare tushierului? A, da, sunt situatzii in care poate decide sa lase jocul sa continue, dar la meciul stelei nu a fost cazul, si stiti la ce ma refer. Acum 5 ani mureau 3000 de oameni si din cauza ignorantzei CIA..FBI.. Bush. Daca un presedinte de club declara fatzish ca a cashtigat meciuri prin frauda e cauza unor „atacuri exagerate” nu trebuie ignorat.

contra_romy (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:11

noi in liga campionilor, ei bolborosind aiureli..hasta la vista,baby!

Ovidiu (5 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:12

Pentru Doru_C … nu e stelist, tine cu Craiova 🙂

mircea (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:12

Da,Steaua prin decizia lui Balaj a fost ajutata si poate a luat cele 3 puncte cand trebuia sa plece de la Pitesti doar cu 1,insa d aici si pana la reactia celorlalti conducatori cluburi e drum lung.Borcea si Copos s-au gasit sa comenteze,cand ei au aranjat ani d zile tot ce se putea aranja in fotbal.P undeva insa e si d inteles,e un pic frustrant sa vezi Steaua jucand marti/miercuri cand tu astepti cu infrigurare intalnirea cu Skoda Xanthi,dupa c ani d zile ai „amenintat” cu deja vestitele pregatiri pt CH.L si invariabil ai ajuns sursa de „misto” a lui Becali

razvan (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:12

mda!!nea ovidiule esti un stelist convins!!!nu e de ajuns sa-ti dai cu parerea printr-un articol ba mai si iei apararea stelei!!!!!!!!se vede de la o posta!!cat despre dinamo toata lumea stie ca ii urasti!auzi:”si mai ales Dinamo!” bravo tie!da-ti arama pe fata!! Rusineeeeeeee!!!!!!

Cosmin Bulancea (16 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:13

Domnule Ioanitoaia va felicit pentru articol si aveti perfecta dreptate . Din pacate acestui popor ii place doar piinea si circul . In special circul !

PS: poate va mai struniti manjii . Mai ales pe Tolontan . E f.bun ziarist , dar ii cam place si lui sa sare calu’ si sa puna gaz pe foc (nicio aluzie la formatia de muzica )

Radoi_Jr (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:14

hotu` striga hot

endorama (46 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:15

pentru Razvan: cred ca ai capacitatea analitica a unui copil de 5 ani…

bogdan (15 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:15

mie mi se pare foarte normal sa se faca un asemena scandal. deoarece steaua este la al treilea sezon in care a demonstrat in europa ca nu facut blaturi in campionat si a demonstrat si faptul ca parcursul din europa nu a fost doar o intamplare deoarece este la 3-lea sezon consecutiv foarte bun( nici in urma cu 4 ani nu s-a facut de ras deoarece sa fii eliminat de liverpool nu e chiar o rusine dar nu a put fi inclus in categoria sezoanelor bune deoarece steaua a fost eliminata in turul 2 al cupe uefa). si in acest sezon steaua a fost dezavantajata in unele partide dar cand castigi la 3 goluri diferenta nu mai intereseaza pe nimeni asta si din acest motiv nu a facut scandal nici conducerea stelei si probabil nici ziaristi nu le au considera erori mari desi ar fi iesit un scandal mare daca steaua nu castiga meciurile respective. in ceea ce priveste acuzele celor de la dinamo si rapid in prvinta arbritajului sa nu uitam ca si rapid a marcat golul egalizator in meciul cu craiova din offside sau ca jiului i s-a anulat un gol perfect valabil in meciu cu dinamo. ca si steaua ambele echipa bucurestene au jucat mai bine decat adversarele lor dar la momentul respectiv s-au aflat in aceeasi situatia in care se afla steaua acum doar ca nu s-a facut un asemenea scandal. in ceea ce priveste acuzele domnului Copos cu privinta la blaturi trebuie reamintite meciurile cu cfr si sportu ale rapidului din finalul campionatului trecut. iar presa in loc sa condamne atitudinea acestuia o apreciaza si sustin ca isi apara echipa. stelist fiind as fi sperat ca presa va condamna astfel de atitudini si poate si conducerea stelei va intelege sa se comporte civilizat in schimb am observat ca sunt incurajate si alte persoane sa se comporte asemanator cu cei ce conduc in acest moment clubul steaua

MMM (7 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:16

Vrajeala de buftea…. Mereu recunoasteti greselile dupa, dar niciodata nu face-ti ceva, voi gazeta pe o parte numai vorba e de voi si numai investigatii stiti a faceti. A-ti facut din gazeta un dosar public de investigat. Pe de alta parte FRF, LPF, APF, CCA ….smd (care o mai fi ca tare multe mai sunt), cam nimik nu fac ,numai atat stiu….: DA ,ASA E , A GRESIT, CE VRETI SA-I LUAM CAPU……………………… Tare mie mirarea ca numai in favoarea stelei sunt greselile ,de la inceputul campionatului nu stiu daca a fost vrun meci in care sa nu greseasca arbitru in favoarea lor. Stau si ma intreb daca nu a zis bine cine a zis cu : ANU TRECUT A UMBLAT LA ECHIPE ,ANU ASTA A UMBLAT LA ARBITRI. Da ,Da asa e . a zis bine si are dreptate. Credeti ca ciobanu si retardatu nu s-au gandit bine …. echipa nu poate maimult ,nu e antrenata , nu are conditie fizica …. deci l-au aruncat pe retardat in fata sa aranjeze treburile, banii nu e problema. Aranjeaza tu ca eu dau banii si ma scot cu banii de pe campionat si cu banii din participarea in liga… Aha buna teoria NU ????

Cristinel (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:18

Greseala, dupa greseala, dupa greseala si punct dupa punct dupa punct(e), la sfarsit cand se trage linie cine va fi cel (cea) mai avantajat(a) ? Interesant de tinut o evidenta.

MMM (7 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:22

Ptr. contra_romy Da Da sa va vad cate puncte luati….

ADI (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:23

INCREDIBIL.
Sunt consternat.
E un articol FOARTE BUN.
Si eu sunt stelist, si eu recunosc faptul ca a fost penalty , insa de aici pana la tot acest circ e cale luuuunga.
Practic, ceea ce sustin domni ca Dinu Gheorghe, Copos si ceilalti este ca Steaua nu poate sa invinga pe nimeni in mod normal. Cu Craiova a fost blat, cu Farul la fel, cu UTA la fel, cu Vasluiul a fost furt ( !!! penaltyuri mai clare nu am vazut ) , iar cu Pitestiul furt si blat ( asa a zis dl. Busca, ca apararea Argesului dormea ; asta dupa ce tot el spune ca a fost 11m, deci furt).
Asadar, dragi parteneri de competitie, daca va batem in meci direct sambata si apoi miercuri , e pe buna sau va suspectati jucatorii de blat ( deja Copos isi asigura spatele).
Nu-mi vine sa cred.
Felicitari pt. articol
Asta e o dovada ca , daca vreti, puteti fi si voi obiectivi. Oare ce se intampla cu voi?

Adi

invalidu’ (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:24

@old papa nu ma striga bre. scrie si tu cu minuscule.

bravo, nea ovidiu. daca s-a furat anul trecut lasa sa se fure si anul asta. doar ca un an unul, un an altul si tot asa…

Rapid (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:25

svf

mytouche (23 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:25

Sa’mi fie cu iertare, nu am vazut nici meciul si nici fazele in reluare cu faza comentata de zor a fi penalty …………… dar comentez poza ce „descrie” faultul …………… cine alearga stie, nu alergi pe toata talpa …….. alergi pe virfuri, dupa pozitia talpi a celui cu balonul, este clar ca dorea sa simuleze …….. toata talpa era pe gazon si culmea, exact talpa piciorului cu care facuse pasul, in alergare fiind nu poti avea toata talpa pe gazon ………. poza demonstreaza simularea, poate imaginile video sa fie mai concludente, de ce nu sint prezentate?? se tot prezinta fel si fel de declaratii de toata jena, dar imagini importante nu ………… de ce???

old-papa (280 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:26

INVALIDULE CU MINE NU ESTI BRE

MMM (7 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:28

Ptr. mytouche …. Lasa-ne bre… dute la stana si povestestei ciobanului teoria asta cu talpa…

Cursaru Ionut Cornel (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:28

CORECT. Aveti totala dreptate(sunt stelist) , greseala de neiertat a centrulului dar in Romania arbitri gresesc oricum de multe ori si legat de declaratiile altor persoane(de ex. George Copos) ar trbui sa se ia masuri impotriva acestor acuzatii nefondate. Sesonul trecut cand M.M. Stoica a declarat ca CFR Cluj – Rapid a fost blat a fost suspendate. Daca exista lege sa fie pentru toti.

belmondo (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:28

Cu cat scrietzi mai mult despre aceste subiecte grele din fotbal…cu atat se vede mai mult stelistul din dumneavoastra .
Nu v-am vazut sa luatzi apararea lui Dinamo in trei sfreturi din articol niciodata .
Nu e drept…ii influentzatzi pe cei neutri .
Shi acuma dumneavoastra shi subalternii , ne luatzi la mishto cu fanta de lumina . O situatzie cu mult mai putzin grava decat cea de ieri .Dinamo nu a cashtigat 3 puncte cu fanta …….Steaua cu careul daaaaaaa.
Ce credetzi ca nu vedem ca apasatzi spre final ideea ca „mai ales, Dinamo.”
Pacat , cei de la PROSPORT sant mai aproape de realitate . Nu fac lobi nimanui……..FELICITARI PROSPORT .

Nebunik (7 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:29

Lasatil pe Jiji sai faca numarule la meciul de anul trecut cu Vasluiul a fost blat acuma tot blat de asta li sa scarbit la uni de fotbalu Romanesc……………..acuma nu mai poate Jiji sa dea bani la jucatori si unbla la arbitri…………aseara la recurs Olaroiu a fost mai mult decat penibil cand a fost intrebat daca a fost Penalty……!

ultra_tei (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:31

Problema:
– in locul stelei era Dinamo si faza ramanea aceeasi. Ce se intampla in presa si nu numai?
Rezolvati problema.
Multumesc.

PS: Va veti fi dorit sa nu va calificati in CL. 😉

Piciu (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:37

Olaroiu ce sa zica daca era cu musca pe caciula.A vazut ca a fost penalty clar.Daca arbitrul il acorda Argesul castiga meciul si Steaua ramanea cu buza umflata.E de inteles frustrarea celor de la Rapid pt ca si ei baga bani in fotbal(si chiar multi sezonul asta) si nimanui nu-i convine sa-i piarda din cauza unor „greseli omenesti”

crincenul (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:38

d-le MMM,LA REVEDERE!POATE ati uitat de celebrele semifinale de cupa cu Nationalul si cu Astra,poate ati uitat de alte meciuri arbitrate de BALAJ CU STEAUA,de ex:1. FARUL-STEAUA de acum vreo 3 ani,cind Radoi a fost faultat la marginea careului de un jucator al farului,s-a dat lovitura libera ptr. farul ! si s-a marcat primul gol(s-a terminat 2-1 ptr. farul)ca sa nu mai zic de o lovitura a lui Onut la Oprita(cot) prin min 30 sub ochii lui si nu s-a dat nimic. 2.GLORIA B-STEAUA cu sut in pieptul lui RADOI la marginea careului si se da penalty ptr. Gloria(sut in transversala) 3.C.F.R.CLUJ-STEAUA 1-0 cu un penalty cit casa la IACOB in repriza a doua si Balaj nu da nimic,asa ca mai lasati-ma cu Balaj stelistul !

Piciu (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:40

in liga steaua daca ia 3 puncte trebuie sa se considere norocoasa.numai Dinamo Kiev pare accesibila dar la ei acasa ne vor manca asa cum au facut-o si in trecut.eu le urez bafta pt ca zunt roman.

Ovidiu (5 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:40

Greseli de arbitraj sunt in toate meciurile, si de multe ori echipele joaca prost. Deci orice arbitru care greseste poate fii suspectat de rea intentie si orice echipa de blat. Aici veniti voi, jurnalistii , si datzi verdicte, care a fost blat, care arbitru a gresit pentru ca nu a vazut, pentru ca era mascat, pentru ca „a avut o maniera impartiala pana la acel moment” … asta e frectzie..si vi se cunosc simpatiile si mai ales ANTIPATIILE..

Emanuel (25 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:42

Istoria recenta a necurateniei Stelei incepe cu meciurile trucate de la sfirsitul campionatului trecut, cind Sportul isi dadea sufletul pentrru a o desfiinta pe Dinamo si a-si pastra sansele la titlu, pentru a se preda apoi fara lupta in fata Stelei si, mai ales cind invingea Vasluiul intr-un meci de o murdarie absoluta (Cind celebram parcursul european al Stelei, ignoram aceste mizerii care l-au facut posibil). In acest inceput de campionat, UTA a jucat foarte diferit cu Steaua si cu Rapid, FC Vaslui a fost atentionata sa isi menajeze fizic adversara, evolutia Farului a stirnit minia patronului echipei (golul al doilea ar trebui sa inroseasca obrajii oricarui suporter stelist care tine la onoarea acestui joc). Ei, si acum, cind exista o probabilitate semnificativa ca FC Arges joaca meciul corect, vine arbitrul in min. 83 si nu vede un penalty. E prea mult. Adaugati la acestea atitudinea lui Becali, care nu concepe ca Steaua nu va cistiga campionatul, si pe cea a lui Dragomir, care a hotarit pe loc ca meciul Steaua-Farul a fost corect, si veti intelege ingrijorarea tuturor acelora care tin la ideea de competitie.

Paisie (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:44

Daca nu avea dosar la DNA Copos ar fi fost vicepremier si nu ar mai fi urlat, asa avand dosar nu mai este vicepremier ci este inculpat intr-un dosar penal, si cu inculpatii nu prea ai ce discuta ca mai au putin si stau dupa gratii.
Copos a inceput atacurile sale murdare de la meciul Stelei cu farul, care cica ar fi fost blat, vorba unui vecin pai daca nu bati pe Farul si pe Arges 2 echipe cu un pas in divizia B, dupa cum arata clasamentul acum, atunci pe cine sa bati pe REal Madrid sau pe Lyon?????

Mircea (5 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:45

nu cred ca arbitru a tinut cu steaua dar din cauza lui becali nu a fluierat nimic.arbitri au prins frica de becalii cand e vb de o decizie importanta impotriva stelei.si asa si este numai in gura lui becali sa nu intri ca……
va dati seama ce era la gura lui becali daca acorda 11 m??cum incepea cu securisto comunisti cu dusmanii neamului si asa mai departe

Alxxx (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:48

Pt MMM : ma frate da retard te-ai mai nascut zau dinamovist sau rapidist ce oi fi ….hai recunoaste ca va sta in gat……si una peste alta tb sa iti amintesti cine are cele mai multe titluri cele mai bune participari in cupele europene ………si sa nu mai spun ca daca STEAUA nu ar mai avea suflu sau mai stiu io ce (dupa vorbele tale de copil cretin) nu ar mai juca bine nici in cupele europene ba baiatule…..asa ca sa mi se scuze exprimarea dar marsh si te culca…..poate te scoli mai limpede la cap!!!

Alxxx (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:49

PS: asa ca nu uita RESPECT pt cei ce o merita

data (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:51

mytouche, m-ai dat gata cu explicatia cu talpa :)), de mult n-am mai ras asa bine, mai nou la fotbal se alearga doar pe varfuri, talpa nu atinge gazonul, poate ar trebui trecuta si in regulament regula asta, nu?
Eu zic sa dai 2 ture, sa te convingi ca atingi cu toata talpa asfaltul, alergand, nu e asa de greu.Doar balerinii merg doar pe varfuri, tu poate confunzi fotbalul cu baletul, dar in fine, mi-a placut, m-a binedispus explicatia ta:))

CAP din REGIONE (5 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:53

Ca sa fim corecti tot ceea ce se intampla acum vine din trecut de fapt…. NU cred ca s-a uitat CE S-A PUTUT INTAMPLA LA SFARSITUL CAMPIONATULUI TRECUT… cand RAPID se lupta cu banii lu bErbecaru, cand farul pur shi simplu daca pierdeau atunci in Giulesti, juma de echipa se impusca de dorul banilor lu oaia asta amintita mai sus. NU cred ca s-a uitat nici IMENSUL scandal de la bistrita cand la fel ca la pitesti… au fost niste greseli de arbitraj dar ceea ce s-a intamplat dupa meci atunci shi ceea ce s-a intamplat acum e o diferentza de la cer la pamant. NU cred ca s-a uitat nici faptul ca RAPID juca la jIUL in „cativa jucatori” dupa ce arbitrul hELESTEANU a vrut din tot dinadinsul sa strice sfarsitul campionatului.. DAR MAI ALES CE S-A INTAMPLAT LA VASLUI … cum sa nu ai 2-0 in min 10 cand jucatori de la vaslui aveau programu stelei si stiau ce sa faca.. ca daca cumva „jucau bine” nu mai ajungeau la steaua…. deci haideti sa fim seriosi shi sa spunem ca toate aceste declaratii vin ca o urmare a ceea ce s-a intamplat in campionatul trecut…. NU CREDETI DOMNUL IOANITOAIA?

Cu respect, CAP din REGIONE

paul h (11 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:55

Domnule Ioanitoaia ce ziceti de rapid care acuza mereu…..asta e noua tactica a lui Copos?lucescu este mereu furat de arbitri, a avut 2 penaltiuri cica.,,,,primul in min 3 cand Moldovan simuleaza clar in careu fara sa fie macar atins,cred ca sunteti de acord cu mine..nu a fost nimic…a doua faza la fel….in schimb rada il calca brutal si cinic pe spate pe un jucator de la vaslui aflat la pamant.asta a vazut lucescu?
ieri la recurs am avut cea mai clara imagine ca adevrul te face sa taci…dupa ce a intervenit telefonic Porumboiu domnul Rada a tacut malc si nu a mai zis nimic…..urat foarte uart…doar de fatada se fac lucrurile in fotbalu romanesc…atata minciuna nu este nicaieri….

dinamovist (1 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:55

110 % de acord cu domnul Ioanitoaia la treaba asta, sunt dinamovist, dar sunt si roman si s-a exagerat pe tema asta.

petros (9 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:55

Domnule Ioanitoaia, se vede de la o posta ca sunteti stelist! De ce aparati acum arbitrii si pe Steaua spunand ca s-a gresit si la meciurile lui Dinamo sau Rapid? Intr-adevar aveti dreptate dar de ce trebuie sa le amestecati?
La meciul Rapidului cu Craiova, golul lui Moldovan a fost din ofsaid, dar acest lucru a fost compensat cu semnalizarea aiurea la Buga a unui asa-zis ofsaid, deci greselile au fost de ambele parti. In ce priveste meciul Stelei cu Arges, celei din urma nu i s-a acordat un penalty clar, doar atat! Nu stiu la ce meci v-ati uitat dar nu a fost nici o faza in care Steaua sa fie in fata golului si sa fie oprita de arbitru…In schimb la Arges … Ma mira mult faptul ca anul trecut cele mai furate echipe au fost Politehnica Iasi si FC Vaslui, chiar voi ati scris de acest lucru. De ce domnule Ionitoaia nu ati spus nimic atunci? Ganditi-va ca o echipa poate retrograda din cauza unui astfel de arbitru. De ce nu spuneti nimic de meciul Stelei cu Vaslui unde observatorul meciului le-a spus vasluienilor sa o lase mai moale contra stelistilor?? De ce nu comentati mai mult de faptul ca patru patroni de club si-au acuzat echipa ca a trantit meciul cu Steaua?? De ced nu spuneti nimic de faptul ca Jiji alerga cu banii dupa echipele din liga I ca sa-i motiveze, chiar el a recunoscut! Rusine!

ioDidi (3 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:56

ahh, tot timpul zambesc cu placere cand vad cum prostii mor de grija altora. utc-istule, vezi ca te cauta procuratura si nu te gaseste ca stai prea mult la televizor (sau debitezi prostii ca vrei sa te scoti cu un certificat de diliu sa scati de puscarie?).

cristi (9 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 18:58

Dar la Vaslui cand observatorul meciului le-a spus vasluienilor sa o lase mai moale??De ce nu ati comentat asa de mutl despre acest subiect domnule Ionitoaia? De ce nu ati comentat de cei 4-5 patroni de club care acuzau Steaua ca umbla la jucatori?? Oare de ce numai Steaua este acuzata? Ptr ca este adevarat! Cand il vezi pe patronul Jiji cum alearga cu bani dupa jucatorii altor echipe e de inteles ca ar face orice ptr ca sa castige! Rusine domnule Ioanitoaia ca nu va faceti treaba cum trebuie! Oare de c ati patroni de cluburi mai este nevoie ca sa deschideti sivoi ochii la blaturile Stelei?

Kamouflage (2 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:00

MMM, stay in school first, talk later.

dinamo_forever (72 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:01

problema e ca nu mai putem sa tacem prea tare se fura pentru steaua astea nu is greseli is furturi pe fata …..cand nu cumpara jucatori de la echipa adversa steaua umbla la arbitrii …..e inacceptabil…trebuie facut ceva

coco (41 comentarii)  •  11 septembrie 2006, 19:02

Este trist ca sefii unor cluburi rivale Stelei cauta sa-si mascheze impotenta in raport cu campionii prin astfel de iesiri in decor. Adunate aiurelilor debitate de insi ca Bosanceanu sau Penescu (acesta preventiv, inaintea meciului…), nu fac altceva decit sa creeze o imagine falsa asupra campionatului si o presiune artificiala asupra celor care-l organizeaza: Liga pe de o parte, CCA pe de alta parte. Toate indreptate impotriva unui adversar de care le este evident teama. Si au toate motivele sa le fie: un nou esec in fata Stelei, atit al Rapidului cit si al lui Dinamo poate duce la pierderea totala de catre sefii acestora a sustinerii fanilor, sustinere si asa atirnind de-un fir de par.
Este evident ca Balaj a gresit la faza din min. 82, cum la fel de evident este ca in startul partidei a gresit si impotriva Stelei validind un off-side aiuristic la G.Coman, scapat singur cu Vintila. De-aici insa si pina la „gigibecalizarea fotbalului romanesc” e cale lunga, muuult mai lunga ca pina la „utecizarea Loteriei Nationale”…
Mi-aduc aminte ca in urma cu ceva timp Copos il avertiza pe Gigi ca-si va risipi averea in fotbal. Desigur, pentru un individ croit sa faca bani dupa reteta SOV sau GCP, a face bani din fotbal si altfel decit din vinzari de jucatori pe sume mai mult sau mai putin reale, tine de domeniul fantasticului. Nici Gigi nu-i vreun pustnic… Fotbalul insa, cel intern, incepe sa scoata capul prin Europa in primul rind datorita lui.

Comentează