Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Să ne păstrăm cumpătul!

E normal să fim nemulţumiţi, dacă nu şi nervoşi, după acest 2-2 cu bulgarii, din moment ce, conducînd ostilităţile cu autoritate, „tricolorii” s-au desprins la 2-0 ca să se trezească egalaţi într-un interval de numai o sută de secunde, ba […]

duminică, 3 septembrie 2006, 8:56

E normal să fim nemulţumiţi, dacă nu şi nervoşi, după acest 2-2 cu bulgarii, din moment ce, conducînd ostilităţile cu autoritate, „tricolorii” s-au desprins la 2-0 ca să se trezească egalaţi într-un interval de numai o sută de secunde, ba şi spre finalul partidei.

Dar asta nu înseamnă, sau n-ar trebui, să căutăm cu lumînarea vinovaţi acolo unde ei nu există. De pildă, unii îl acuză pe arbitru că ne-a nedreptăţit cînd n-a fluierat penalty la Mutu şi cînd, inventînd fault la o săritură a lui Cociş, le-a oferit oaspeţilor lovitura liberă din care M. Petrov a marcat golul 1.

De acord că ambele decizii sînt de discutat, doar că nu atît Farina i-a ajutat pe vecinii de peste Dunăre, cît însăşi echipa noastră. Socotindu-se prematur cu sacii în căruţă, Chivu et comp au slăbit ritmul şi concentrarea spre sfîrşit, superficialitate ce le-a permis bulgarilor, reduşi la tăcere pînă atunci, să evite aproape miraculos înfrîngerea.

Recunoaşteţi proverbul, pe cine nu laşi să moară nu te lasă să trăieşti. Totuşi, înainte de a arăta cu degetul către Farina, s-ar cuveni ca Lobonţ şi fundaşii români, mai ales Lobonţ, să se uite în oglindă şi să-şi asume bărbăteşte partea lor de vină. Alţii se reped la Piţurcă, imputîndu-i că i-a schimbat pe Dică şi pe Roşu, dar şi că l-a introdus hazardat pe Maftei. Şi aici e de discutat, deşi selecţionerul poate explica uşor şi logic înlocuirile operate.

Argumentînd că Dică şi Roşu, abia restabiliţi, ajunseseră la capătul puterilor şi, în plus, că trebuiau menajaţi în perspectiva întîlnirii de miercuri din Albania. Şi admiţînd că Piţurcă a greşit schimbările, avem toţi datoria, dacă ne pretindem corecţi, să subliniem că el a fost inspirat şi curajos în clipa în care, împotriva unei opinii mai largi, a început cu Roşu şi cu Marica, la a căror titularizare nu puţini au strîmbat din nas.

Tocmai pentru că aceştia au convins, ba au şi înscris, nu-i drept să tragem în selecţioner. Cît am fi de supăraţi, să nu exagerăm eventualele erori comise de Piţurcă minimalizînd evidentele lui merite.
Dincolo de un deznodămînt dezamăgitor, să reţinem esenţialul, anume că băieţii noştri au fost timp de 80 de minute net superiori bulgarilor, ceea ce ne hrăneşte speranţa că ne vom califica la Euro 2008. Numai şi din acest motiv, trebuie să rămînem încrezători. Chiar dacă am pierdut o bătălie, sentiment transmis de remiza injustă de la Constanţa, războiul se anunţă lung şi, judecînd după ce-am constatat sîmbătă seara, îl vom putea cîştiga.

Scăpîndu-i pe bulgari printre degete, am ratat copilăreşte două puncte, dar mai sînt în joc alte 33, iar pentru a obţine cît mai multe dintre ele, e necesar să ne păstrăm cumpătul, să nu facem o dramă din ce nu e. Confruntarea de miercuri din Albania constituie cel dintîi prilej să demonstrăm că sîntem stăpîni pe noi înşine şi, implicit, pe situaţie.

Comentarii (45)Adaugă comentariu

Sandu Daniel (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 11:43

stiu ca nu are legatura cu subiectul din editorialul dumneavoastra domnule Ioanitoaia, dar as vrea sa va evidentiez faptul ca ce a reclamat un „coleg de suferinta” pe un alt editorial de’ale dumneavoastra am patit si eu azi. M’am trezit dimineata la 7 de parca ar fi urmat sa ma duc la biserica sau sa duc vaca la pascut si cand m’am dus la primul chiosc de ziare sa intreb de revista Campionii STUPOAREA s’a asezat pe fata vanzatorului. Inutil de spus ca aceeasi reactie am intalnit-o la toate chioscurile de ziare(vreo 12) din zona centrala a orasului Buzau. As putea sa stiu ce ar trebui sa fac ca sa citesc si eu aceasta revista a.s.a.p. ? multumesc pentru atentia pe care sper ca mi’o veti acorda

Furtuna Andrei (3 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 12:35

Nea` Ovidiu,dupa sfarsitul meciului la asta ma gandeam si eu..ce tot atata tam-tam pe un rezultat nedrept pt bulgari..eu sunt absolut sigur ca baietii nostri nu vor mai repeta ce au facut in ultimele 10 minute,la Sofia…bulgarii nu au aratat nimic,efectiv nu au jucat fotbal pana in acele momente de criza..merg pe o victorie a lui Mutu la Sofia..Garantez pe Romania in acel meci!!..Sa`i lasam sa se concentreze pt meciul urmator shi sa nu le mai turnam cenusa in cap,pt ca la ce au aratat baietii nostri ar trebui sa fim foarte increzatori in ei!!

MIhai David (2 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 13:05

POATE INVATAM DIN GRESELI !!!
Ieri si astazi am vazut o reactie a presei romane care m-a surprins! Ma asteptam sa sariti pe saracii tricolori si pe superstitiosul Piturca ! NU s-a intamplat! Poate k atunci in 2001 dupa acel meci din Slovenia pierdut inextremis dupa ce am condus, jurnalistii nu numai au sarit la gatul tricolorilor si nu i-au lasat sa se linisteasca, atunci presa romaneasca a insuflat o tensiune care nu era necesara tricolorilor! Esecul a fost iminent!
Acum spun eu( la fel ca d-voastra) k mai sunt in joc 33 de puncte! Tricolorii au fost net peste nationala arogantului Stocikov! Sa ii lasam sa se pregateasca in liniste de meciul urmator! „Cine rade la urma rade mai bine!”

Lucian Avramescu (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 13:09

Probabil ca aveti dreptate, nu ar trebui sa facem o tragedie din acest egal, dar avand in vedere antecedentele echipelor noastre romanesti in cupele europene (vezi Rapid – Anderlecht, Midleborough – Steaua, s.a), in campionat (Dinamo – Foresta, Rapid – National …) si chiar si a Echipei Nationale (Danemarca – Romanaia si chiar in Romania – Danemarca) cred ca sunt cam multe accidente dupa care fiecare vorbea de o schimbare a lejeritatii cu care sunt privite partidele de la un anumit scor, de catre jucatorii nostrii. E posibil sa fie de vina mentalitatea noastra romaneasca. Insa, ar mai fii ceva care ar trebui remarcat neaparat: selectia. Desi recunosc ca imi place Piturca, ca si antrenor, prin disciplina pe care o impune si prin stilul de joc mai ofensiv, la selectie lucrurile scartaie un pic. Dupa parerea mea si poate mai sunt si altii de aceeasi parere, Contra si Fl. Petre nu mai au ce cauta la lotul national; cel putin la Contra se vede clar ca nu mai stie sau nu mai poate sa joace fundas dreapta; la Fl. Petre nici nu mai am ce sa zic… e aproximativ egal cu un zero barat. Consider ca o parte dreapta cu Ogararu si Banel, plus Dica pe extrema ar fi fost mult mai buna. Argumentele mele sunt urmatoarele: Ogararu – mai sigur decat Contra in aparare, plus un aport ofensiv mai bun; Banel Nicolita – capacitate de efort mai mare, mai facut decat Petre si chiar mai tehnic; si ultimul dar nu cel din urma argument ar fi omogenizarea acelei parti, ei fiind fotbalisti care au jucat impreuna destul de mult si inca mai au legaturile formate.
In privinta postului de portar… suntem descoperiti total. Lobont nu apara si nu va mai apara mult timp pe la echipa de club… iar Coman e portar bun dar si el face gafe cand te astepti mai putin…
Despre Cocis si Maftei nici nu vreau sa aduc aminte.
Sper ca odata cu revenirea lui Radoi, Mazilu si chiar Goian echipa va creste si vom reusi sa ne impunem.

Petru Terguta (4 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 13:18

Golurile din ultimele minute mi-au amintit de tactica lui Dorinel, care nu le permite jucatorilor sa se relaxeze pe final, nici daca sunt in avantaj. Buna tactica zic eu. Poate din punctul asta de vedere, era mai bine daca Piturca il convoca. Pastram un 2-0 si le aruncam bulgarilor cu mamaliga in ochi. Hai Romania!

Cristi (5 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 13:34

Parerea mea e ca selectia e foarte prost facuta. Dintotdeauna au fost probleme de genul asta la nationala. Nu e posibil sa se mai joace cu Contra dupa ce a gresit de atatea ori si a atarat ca nu mai este la un nivel la care sa joace pentru nationala Romaniei. Nu stiu ce probleme are Lobont dar a aratat de atatea ori ca nu poate oferi siguranta in aparare. Despre jucatori care joaca sau au jucat la Steaua nici nu mai vorbesc. Sunt satul de clubul asta pana peste cap. Dica nu a mai facut jocuri bune la Steaua si nu inteleg de ce trebuie sa fie in nationala. Banel o sa vedeti ca nu e jucator de fotbal. O fi bun la Steaua da nu e de nationala.

Sebi (5 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 13:38

In acest fel propun să ne păstrăm cumpătul şi la posibile viitoare eşecuri ale naţionalei şi să admitem de pe acuma posibile viitoare motive :
1. Am avut ghinion ca Mutu sau Chivu au fost accidentaţi
2. Terenul a fost sub orice critică
3. Arbitru a facut varza meciul
4. Am avut ghinion ca am primit gol aşa repede
şi las viitorul să mai adauge şi altele….

Inţeleg că presa nu poate fi constant critică (ca să nu fie acuzată de rele intenţii şi obscure interese) dar este evident că tot ce se întâmplă işi are originea in conducerea fotbalului românesc care nu este judecată după performanţe. Apropo, unde va juca Romania urmatoarele meciuri? Eu zic să meargă in Bulgaria că sigur nimeni nu o să-i fluiere acolo.
Suporteri treziţi-vă, presa nu ne poate ajuta prea mult ! La o firmă care merge prost este schimbată conducerea… Fotbalul la nivelul nationalei in schimb merge foarte bine dar are probleme de concentrare…
Ok domnu Ioanitoaia, nu tragem in Piturcă (deşi nu vrea să ne explice de ce insistă atita cu Contra) ne păstrăm cartuşele pentru FRF !

liv (2 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 13:39

E prea devreme sa ne luam de Piturca. Pana la urma e prima lui greseala dar cred ca este antrenorul care a fost primit cel mai rezervat de catre presa si public. E ciudat dpdv al caracterului dar prea a fost haituit cam peste tot unde a fost. Cu toate astea a facut si lucruri deosebite. Sa-i dam liniste ca altfel se enerveaza usor 🙂 si iar incepem cu tensiuni de nestapanit la nationala.

Cristi Enache (2 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 13:44

Buna ziua,

Acest meci a sos iarasi la iveala o meteahna foarte veche a poporului roman in special a sportivilor ca sunt fotbalisti, handabalisti, voleibalisti, etc. prin care se considera meciul incheiat inainte de fluierul final al arbitrului.
Se vede clar ca o mare parte din cei ce au intrat in teren Lobont , Contra, Petre ar trebui sa renunte a mai reprezenta tara noastra in meciurile de calificare deci sa se retraga de la nationala.
Deasemenea si cei tineri care au intrat Cocis, Maftei inca nu sunt o solutie pentru echipa nationala, acestia prin jocul prestat demonstraza ca nu sunt pregatiti pentru o lume asa de mare.Cred ca d-nul Piturca ar trebui sa-i acorde mai multa atentie lui Ogararu care consider eu este un jucator serios si cu mult peste ce a aratat jucatorul Contra. Sper ca antrenorul va gasi solutiile cele mai bune pentru ca in meciurile urmatoare sa nu ne mai facem de rasul lumii. Hai Romania si doamne ajuta sa ne lumineze mintea sa scapam de acest complex al finalului de meci.
Inca odata Hai Romania!Hai Steaua!

ioan (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 14:02

Sunt convis 100% ca bulgarii nu vor mai face foarte multe puncte in actuala campanie de calificare iar noi sper ca nu vom avea probleme prea mari cu toate ca celelalte echipe (exceptir Olanda) sunt apropiate valotic de cea a bulgariei. La Sofia vom castiga asta si datorita ziarelor bulgare care atunci cand va avea loc returul vor incepe iarasi sa loveasca in poporul raman si in echipa nationala.

adriano_marius (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 14:04

Admin: Mesajul nu avea legatura cu topicul !

Dan Eugen (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 14:11

Sunt de acceasi parere cu colegul care a scris o posibila lista a motivelor care ne vor aduce esecuri si in continuare….ar mai fi cateva:
– timpul scurt de la intrunirea lotului nationalei
– nu am putut efectua un antrenament ca lumea din cauza ziaristilor
– am inceput timorati caci nu am dormit prea bine pe drumul pana la meci
– jucatorii adversi au fost prea buni pentru ai nostrii si ne-au dominat
– a avut antrenorul o proasta inspiratie sau nu a pupat destul cruci

Hai sa fim seriosi, oameni buni! Astia sunt cei cu care defilam si trebuie sa ne obisnuim cu ideea ca in urmatorii 20 de ani nu vom mai vedea performante la capitolul asta (poate doar la echipele de club). Oricum, mai rusinos este faptul ca in ciuda esecurilor consecutive nu se iau masuri la nivelul F.R.F. (Lupescu si Prunea tradatori si praf in ochi) si la nivelul cresterii tinerilor. Pana invatam asta vom trai din „povestile nemuritoare” ale unei generatii!!!

Dumitru (2 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 14:18

Nu stiu daca Romania merita acel egal, dar sint sigur ca nu merita sa fie egalata in ultimile minute! Toti in acest moment cauta vinovatii, dar vinovati sint prea multi ca sa-i cautam (incepind de la antrenor si terminind cu galeria care ii fluiera pe jucatori in momentul in care au primit al doilea gol, in loc sa-i incurajeze!) Nu stiu daca Romania se va califica la Euro 2008, dar as vrea cu tot sufletul pentru ca este o echipa adevarata. Poate am avea nevoie de putin noroc ca sa ne calificam (cum au avut Bulgarii), sau poate am avea nevoie sa schimbam stadionul si sa lasam deoparte superstitiile sau poate nu avem nevoie de nimic, avem tot ce ne trebuie?
P.S. Sa speram ca la sfarsitul acestei campanii sa nu regretam de aceste 2 puncte pierdute!!!

Cristian Codreanu (3 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 14:37

Am inteles opinia generala, insa eu nu sunt de acord. Este intr-adevar primul meci, mai sunt multe puncte, baietii au jucat bine, au nevoie de incurajare etc. Dar, din pacate, generatia asta, tot incearca sa invete din greseli, de foarte mult timp. Nici nu mai stiu cate campanii am pierdut deja, semn rau, inseamna ca sunt chiar multe. S-a vorbit mult de inspiratia lui Piturca, prin promovarea lui Rosu si Marica in primul 11, dar nu s-a pus accent pe neinspiratia si incapatanarea lui de a juca cu Lobont in poarta, Contra pe flanc. Nu e frumos sa arati cu degetul, insa, cu certitudine afirm ca Lobont poarta cea mai mare vina pentru acest semi esec, dar are o scuza, a fost titularizat de Piturca. E clar ca lumina zilei, Piturca in acest meci a castigat 2 pariuri, Marica, Rosu, dar a pierdut cu Lobont, Contra, plus schimbarile care le-a facut. Deci un scor de 2-3. Nu imi place ca se pune accent pe faptul ca jucatorii au scazut tempo-ul.Si cu aceasta scadere, Bulgaria nu avea cum sa dea gol, pentru ca nu au aratat nimic. Au avut noroc cu Lobont. Poate e momentul, ca domnul Piturca sa isi aduca aminte de principii, si sa nu titularizeze jucatori care nu au minute jucate la echipele lor, chiar daca au avut o contributie in trecut la echipa nationala Personal, as fi avut toata stima, daca articolul s-ar fi numit, sa ii taiem „gazonul” lui nea Piti :).

P.S Poate reusiti sa faceti un articol, in care sa verificati scolile astea de juniori, cam pe cand putem si noi sta linistiti ca vom avea portari.

Va multumesc!

Codru (2 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 14:47

mai repede ii batem pe olandezi la amsterdam decat sa raspunda nea ovidiu la vreunul din pasurile cititorilor.

Bigdan (14 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 15:09

La cum au jucat bulgarii nu ar fi surpriza prea mare sa-i batem la ei acasa, pe vreun stadion amarat, de fapt ca toata tara lor. De altfel, ceea ce este de evitat, vreo eventuala surpriza cu vreo alta echipa din grupa. Oricum, bulgarii vor avea probleme in grupa cu celelalte echipe, si pot pune pariu ca va mai aparea pe undeva un egal chinuit, exceptand favorita Olanda. Asadar, nu e un capat de tara, dar sa fie un capat al erorilor individuale si al gafelor de neiertat ale fotbalistilor din teren, atat la nivel de nationala cat si la nivel de club. Nu ne mai permitem acuma, odata ce am mai scos si noi capul in lume, sa ne mai facem de ras cu erori si cu rusini de genul asta. Atunci toata truda de a ajunge unde s-a reusit ar fi egal cu zero. (Vb de echipele de club, caci nationala nu a mai ajuns nicaieri de ani buni).
Bafta in continuare si multa atentie si concentrare pe viitor in meciurile care dureaza 90 minute. Si de ce nu si niste marcaje mai stranse, sa se simta ca sunt marcaje si nu doar umbre in spate.

Cristi (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 15:11

Trebuie sa avem curajul-si ma refer si la suporteri si la jurnalisti-sa admitem ca 2-3 jucatori nu au ce cauta in primul,,11″:Contra si mai ales F-l.Petre…care de 2 ani nu stie de ce este in teren.Inclusiv,C.Dinu a recunoscut lipsa valorii acestui jucator!

Bogdan (4 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 15:18

Nu vreau neaparat sa-l critic pe Piturca, dar eu cred ca am pierdut acest meci din cauza inflexibilitatii sale. Nu inteleg de ce insista cu titularizarea lui Contra si a lui Florentin Petre. Contra la ultimele meciuri jucate la nationala a gafat foarte mult, iar in repriza a doua este evident ca nu mai poate. Pentru Petre am tot respectul ca om si ca sportiv, dar nu este jucator de echipa nationala. Chiar daca la el nu se poate pune problema determinarii in teren si a dorintei, el fizic nu are capacitatea de a se lupta cu adversari puternici. Ganditi-va ca vom juca cu Olanda. Nu zic neaparat ca trebuia titularizat Ogararu sau Nicolita. Insa spre deosebire de Contra, care anul asta nu a jucat vreun meci oficial, iar in ultimele sezoane mai mult nu jucat, sunt jucatori care au confirmat in acest inceput de sezon. De ex. Petre Marin. Putea fi incercat chiar Badoi. Despre Nicolita nu am ce sa zic. Daca un jucator cu viteza si determinarea lui, care are posibilitatea sa sustina 90 de minute un ritm ridicat nu este titular…Totusi, nu inteleg introducerea in teren a lui Maftei. Pe langa faptul ca nu e in forma, e fundas si s-a pregatit ca fundas cu nationala, el a fost introdus ca mijlocas.
Lobont este cel care a dezamagit cel mai tare, insa nu e vina lui. Din nou este vina lui Pitzi ca a bagat un jucator fara meciuri. De ce nu aplica aceleasi criterii de selectionare in cazul tuturor jucatorilor? Din pacate, pe postul de portar, singura solutie acceptabila este Coman, care mai greseste ca la Sarajevo. In orice caz, eu cred ca era mult mai potrivit. Astea sunt greselile lui Pitzi. Ce inseamna sa exageram greselile lui Piturca? Faptul ca il criticam? Toti ceilalti daca facem vreo prostie la serviciu suntem criticati si uneori chiar sanctionati. Pitzi este mai presus de noi ceilalti? Dupa cum se poarta, se pare ca da. Eu cred in continuare ca vina nu este a jucatorilor (ei atata pot, atata stiu, atata fac), ci a antrenorului ca i-a bagat in teren. Iar greseala lui Pitizi nu a fost doar la selectie. Am citit in Gazeta ca jucatorii au fost nemultumiti ca nu au fost sprijiniti de suporteri. De ce nu au fost lasati suporterii sa participe la antrenamente? Este un lucru rau ca jucatorii sa fie incurajati la antrenamente? De ce nu se joaca la Craiova sau la Timisoara, unde suporterii sunt mult mai patimasi? sau pe Lia Manoliu unde incap mai multi suporteri si terenul este mult mai bun, sau in Giulesti unde terenul e bun si tribunele aproape? S-a jucat pe o arena unde au fost mai multi turisti obositi de stat la soare. De ce nu s-a tuns iarba daca fotbalistii nostri au cerut-o? Astea nu sunt greselile lui Pitzi? Pe Iordanescu toti l-am criticat ca saruta iconitele. pe Pitzi de ce sa nu-l criticam ca se bazeaza pe superstitii si inspiratii de moment? A castigat pariul cu Rosu si Marica. Dar de ce sa facem pariuri cu nationala? Eu am pariat sambata cativa bani pe Romania si am pierdut. Asta nu este o problema, nu voi mai paria pe Romania. De ce? Pentru ca antrenorul nostru inca face pariuri pe jucatori. Cu cine? Probabil cu Giovani. Pe nervii nostri.
Sigur, calificarea nu este pierduta. Eu cred ca putem invinge Olanda. Dar numai daca ne vom baza pe stiinta si nu pe noroc la „pariuri”. HAI ROMANIA!!!

steaua86 (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 15:37

ioanitoaia ESTI PENIBIL!

Bogdan (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 15:39

Domnu’ Ioanitoaia aveti si dumneavoastra dreptate dar tre sa ne gandim ca am jucat cu Bulgaria o echipa care ne credeau superiori si lor acest rezultat este bun pt k si noi dak la Praga am fii obtinut acest rezultat si in aceasta maniera eram deja in aer….dar diferenta stiti care este…..ca, am crezut ca dak am tacut la razboiul psihologic al lor am fost mai buni….si sincer nu am fost pt ca ce au vrut ce au obtinut pe cand noi nu si asta a fost diferenta dak le ras ne vedeau altfel….dar oricum suntem mai buni decat ei si decat olandezii pt ca noi am batut luxembourg cu 7-0
iar astia deabia cu 1-0!!!nu va faceti griji ne vom califica si HAI ROMANIA
Albania-Romania 0-2(mutu,marica-mia placut de el sambata:D:P)

dragomir dan (16 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 15:47

Stapini pe situatie vom fi daca vom bate tot de acum incolo, cu exceptia meciurilor cu Olanda, care sint doua examene de ” masterat”. La valoarea pe care o pretindem, locul doi nu trebuie sa ne scape. Sa-l vedem pe Piti atunci cind va avea toti jucatorii valizi, ce echipa va trimite in teren si cum ii va monta pe baieti. Daca nu ne calificam din aceasta grupa, nu mai are rost sa avem pretentii de la aceasta generatie. Parerea mea!

furiaceca21 (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 15:53

1.nea Piti convoaca doar jucatori titulari la echipele de club:Lobont e cumva TITULAR??????????
2.Ogararu a gresit la meciul tur cu olanda-Contra la meciul retur(la roterdam)primul nu este chemat al doilea in schimb da(doar trebuia s-o comita si cu castravetii)
CONCLUZIE:SELECTIE PE INTERES-REZULTAT JUST
DACA NU-L DAM JOS STAM LA TV
DESTEAPTA-TE ROMANEEEEEEEEEEE

ppf (8 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 16:09

nez ovi,daca pe timpul lui puiu il criticati,desi el baga mereu cei mai buni jucatori in teren,acum nu ziceti nimic de piti care are in afara lotului o echipa mai buna probabil decat cea de sambata.
coman-ogararu,ghionea(moti),goian,p marin-banel,radoi,margaritescu,c munteanu-dica,ganea
dupa parerea mea din echipa de sambata doar rat,chivu,codrea,mutu si marica ar trebui selectionati.
trebuie sa facem eforturi cu totii sa nu i mai vedem in nationala pe cei mai periculosi adversari ai romaniei:
tamas,contra,petre….

Foxu’ (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 16:18

Domnul Ovidiu,acest articol cred ca este in asentimentul tuturos microbistilor.Desi suntem suparati,frustrati si mai stiu eu cum, trebuie sa fim lucizi!In meciul cu Bulgaria nu incape indoila ca am fost mai buni ca ei…ca nu am castigat nu poate fi decat vina destinului.Pe mine lucrul care ma framanta cel mai tare este acea ziarista care pretinde ca dumneavoastra ii spuneti GENIALA!Dati-mi voie sa nu cred acest lucru!NU pot sa cred!Mi-e imposibil sa gandesc acest lucru!Daca va uitati la articolul ei mi-e teama sa nu ramaneti socat!Ideea principala este ca Piturca este vinovat…Ori mie imi e greu sa inteleg asa ceva!De ce?Ca asa vrea doamna Andries?Ca Lobont,Contra gresesc copilareste?Ca au jucat din primul minut Rosu si Marica?Ca Mutu a facut chiar si faza deensiva?Ca Romania a jucat ,zic eu,perect tactic 80 de minute?
Daca vrem neaparat sa-l dam afara pe Piturca sa-l dam!Da’ sa spunem si motivele!Ca de exemplu nu ne place fata lui?Ca nu e arogant si nesimtit ca omologul lui bulgar!(care mai spune ca echipa sa ne-a demonstrat ca este mai buna,ca nu stu ce masini luxoase avea el si noi mergeam pe biciclete)?
Sa fim seriosi…doamna aia abereaza…De exemplu il face soarece si fricos…De ce?Ca joaca cu trei varfuri?Ca a fost de atatea ori inspirat?(sa nu uitam si meciul cu Cehia,chiat tot finalul campaniei pentru mondiale,cand ne-a readus speranta)
V-sa ruga sa-mi dati un raspuns…fie el cat de scurt!Vi se pare normal ce scrie doamna aia?Si va mai spun ceva…se pare ca cometariile care nu-i sunt avorabile nu apar pe blogul dansei!
Va multumesc!

gogu (3 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 16:21

Asa e mai sunt 33 de puncte in joc si mai avem ce pirde .Urmatoarele o sa fie chiar in Albania ,minim 2 .
Invinuiti:
1. FRF de ce a permis jocul pe un teren de divizia B ( netuns)?Or fi Bulgarii mai tehnici ca noi?
2. Piturca pt ca prefera sa construiasca o nationala pestrita ca nu-l atace alde Turcu , Copos ca nu le foloseste jucatorii ,in loc de grup de jucatori ( minim 2) de la aceeasi echipa ,cu relatii de joc si automatisme formate . Petre-pitic, Contra-depasit ,Maftei- pedinafara nu sunt de nationala ,Lobont -circar sunt balast pt nationala ,
3. Cismele de jucatori incapabila sa tina un meci cind au 2-0 ,labili psihic trebuie eliminti responsabilii si incapabilii .
4. Presa care ii mingie parinteste pentru esec si le ureaza bafta poate ca intr-o zi o sa obtina o calificare „multvisata” iar pe Steaua o pun la colt ca-i Liga Campionilor singura care ne mai aduce cite o traire fotbalistica demna de suporterii fotbalului .Presa a ridicat in slavi prea mult modesta Bulgarie ca sau speriat ai nostrii iar acuma dreg busuicul si-ii incurajeaza in Albania -un nou esec !
5. Spectatorii „gura casca” incapabilisa-si incurajeze si motiveze echipa nationala in frunte cu Base, Tericeanu care trebuiau sa se ridice in piciore si sa aplaude echipa ,aveau sanse mari sa mai de-a un gol ,asta-i rolul suporterului ,altfel dupa ce mai merge pe stadion .Eu asa as fi facut , ca doar nu-i teatru !

Anti-blat (133 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 16:33

bai stelisti spurkkati!!! mai lasati fazele cu ‘daca jucau aia de la shtoia’ faceau si dregeau!!!
a fost si Dica la fel de prost ca petre si contra… iar tziganul de nicolita putea sa alerge si el mai mult ca doar nu pleznea inima in el 20 de minute… ca doar a ajuns la natzionala!!! se vedea ca pe dreapta Contra e depasit… sa vina sa stranga si el, ca doar daia l-a bagat ala, sa ajute, nu sa se uite cum se plimba contra pe teren… asta se facea si de la televizor

SEMENIUC OVIDIU (16 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 16:45

DREPTATE AVETI D-LE IOANITOAIA ,DAR NU IN TOTALITATE. IMI ESTE GREU SA CRED CA VOM LUA 1 PUNCT IN MECIURILE CU OLANDA.
FIECARE PUNCT CONTEAZA.SI CU ATAT MAI MULT IN MECIURILE DIRECTE PENTRU LOCUL 2.CREDETI CA ROMANIA NU SE MAI INCURCA PE PARCURS???EU DA .CRED. ROMAN FIIND IMI DORESC ALTCEVA.
ESTE MAI GREU DECAT ISI INCHIPUIE CINEVA.LOT NU AVEM!!!ACESTA ESTE ADEVARUL.DOI-TREI JUCATORI SI CAM ATAT.DIN SPATE NU VINE MAI NIMIC.CUM SCOATE UNUL CAPUL REPEDE A DOUA ZI PE PRIMA PAGINA TITLUL „LICARE O STEA” ETC,ETC.CRED CA VA E CUNOSCUT.ASTA, DA MINTEA JUCATORULUI PESTE CAP.CRISTEA DACA AVEA UN ANTURAJ SI UN ANTRENOR MESERIAS, NU AVEA DECLINUL CARE L-A AVUT SI INCA IL ARE. UITATI-VA LA MARICA.JUCA ASA DACA NU IL LUA MIRCEA LUCESCU ???
EU ZIC CA DACA NU NE LAMENTAM ACUM ,CAND VOR FI COMPROMISE TOATE SANSELE DE CALIFICARE VA FI PREA TARZIU.
„HAI SA ALTOIM COPACELUL LA TIMP ,PENTRU CA APOI SA AVEM DE UNDE CULEGE ROADE”.

ALTFEL ……….NU CRESTE !!!!

Romania la Euro 2008 (2 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 16:55

Calea e lunga, dar simt eu ca este victorioasa!!!
mai lasati cu plemicile, lasati-i pe jucatori si antrenor sa-si vada de treaba.
bine ca nu s-a intimplat ca la meciul cu Middlesborough a Stelei!!!
In rest numai bine.

Adi(21)-Constanta (2 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 17:22

Domnule Ioanitoaia,nu mai fitzi asa calm si ne indemnatzi sa ne pastram cumpatu…avem o echipa de terminatzi!!!aia sunt!!!…in frunte cu lobontz!…atata timp cat in prima echipa sunt jucatori ca tamas(penal),contra(pensionaru care abia mai alearga),florentin petre(juma de metru),codrea si maftei(cele mai tari vedete romanesti din fotbalu mondial),cocis(nominalizat la titlul de atacantul europei anu asta) n-o sa ne calificam nici in 2050…iar lobontz…ce sa-i zic?..nu-i zic decat:”du-te ba baiatule la box daca tot boxezi mingii si sari ca bouu fara sa te loveasca mingea!!!,lasa-ne,ca ne-ai mancat nervii,ne-ai facut sa spargem televizoarele…”…pitzi,tu esti cel mai tare,tata…antrenor ca tine n-o sa mai aiba niciodata romania…esti cel mai mare PROST de pe lumea asta..du-te si te culca!…semnat,cel mai trist suporter al natzionalei.

dragomir dan (16 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 17:28

Una peste alta, stiti cum sta treaba? Noi ne dam cu capu’ de pereti aici si Piti isi vede de ale lui…crede cineva ca il intereseaza ce se spune pe aici?Sint sigur ca nu. Iar Lobont si Contra n-au timp sa ne citeasca, pentru ca ” se antreneaza”. Macar de m-as insela…

Adi(21)-Constanta (2 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 17:29

ai dreptate dragomire,contra e in parc cu babele iar lobontz boxeaza…i-a luat pitzi un sac de box;)

bogd@n (7 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 17:37

domnule ioanitoaia , va rog frumos sa ne spuneti ce se va intampla daca prin absurd nationala se va califica? la echipa pe care o avem . la inconstanta de care da dovada in joc ? o sa se aleaga prafu.o sa ne facem de rusine in europa . pentru ca intro grupa in care am da de niste echipe puternice am fi terminati.Intrebarea este ce rost are sa ne calificam daca noi deabia facem fata meciurilor de calificari.?credetzi ca mutu chivu si altii o sa stea in cantonament pe durata competitiei? sa fim seriosi o sa ne trezim ca au fugit si au fo prin baruri , iar la meciuri va fi un calvar.atunci ce o sa zicem ? rabdare/sa ne facem de rusine?

d@n (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 20:16

Eu cred ca alegerea terenului din constanta a fost o mare greseala, atmosfera lipsind, publicul nefiind al 12-lea jucator. Nu inteleg de ce nu s-a ales stadionul national, rapidul, timisoara ci tocmai constanta unde bulgarii au venit super pregatiti cu o galerie profesionista. LIPSA fortei publicului s-a resimtit si eu nu cred ca publicul din bucuresti s-a PLICTISIT de fotbal, pt ca atit la meciurile din cupele europene vin foarte multi suporteri din provincie, stadioanele fiind pline iar atmosfera extraordinara

Sebi (5 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 21:14

Draga D@n, cum crezi ca risca Mincinasul si PIŢI CONTRA sa fie fluieraţi de un stadion intreg în caz de eşec. In această ordine de idei următorul meci greu se va juca intr-un oraş care va fi atit de onorat ca se joaca la ei incit vor uita de ce au venit la meci.

Marian, Intorsura Buzaului (1 comentarii)  •  4 septembrie 2006, 23:27

Sunt de acord ca Piti nu e singurul vinovat si nu trebuie scos tap ispasitor, dar daca este adevarat ca am pierdut 2 puncte nedrept, asa cum toti sustin, desi cred ca am remizat cat se poate de normal si just, avand in vedere ca un meci de fotbal are 90 de minute si nu 80, cum au crezut jucatorii nostri, atunci ar trebui sa ne demonstram valoarea si sa invingem atat Albania, miercuri cat si Bulgaria, anul viitor ba mai mult ar trebui sa scoatem puncte si in fata Olandei, care este, sa recunoastem, marea favorita la primul loc in grupa. Dar tare ma tem ca vom mai avea parte de rezultate „nedrepte” in aceasta campanie, datorita naivitatii de care dam dovada.

buburuza (7 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 2:14

Nu vreau sa prelungesc sirul fara sfirsit al banalitatilor si truismelor spuse aici, dar…

Cum domnule, sa ne pastram cumpatul? Nu intelegeti ca in aceasta grupa Olanda e
calificata (aproape din oficiu) si ca locul 2 se joaca intre noi si bulgari? Presupunind, bineinteles ca nici noi, nici ei nu facem imbecilitati (ceea de fapt s-ar putea) ca de ex. sa pierdem de la albanezi, etc. In grupa asta nu conteaza decit 2 meciuri: Romania – Bulgaria si Bulgaria -Romania.

Altfel, va imbatati cu apa rece. Daca nu-i batem pe bulgari la ei acasa (jucind perfect in celelalte meciuri), s-a dus si calificarea asta.

Asa, si inca ceva. Meciul nu l-am pierdut ca a alunecat Maftei. Putea sa alunece Mutu sau oricare altul. Meciul l-am pierdut din cauza greselilor cronice, de fond. Contra e depasit constant, meci de meci (in care joaca!). Piturca insista la nesfirsit sa faca echipa cu jucatori afumati, ori din superstitie (ca i-ar aduce noroc) ori ca i se cere de la conducerea de partid.

Ptiu, na, ca zic si eu ca Mutu, ca am pierdut meciul, cind de fapt ar trebui sa ma bucur ca e numai inceputul si ca mai sint 33 de partide (daca le numeri si pe alea in care nu jucam noi), timp in care mai avem ceva sanse sa mai ciupim si noi vreun punct de pe la belorusi sau de pe la albanezi.

Si nu pot sa inchei fara a comenta pe tema frivolitatii filfizonului romanesc (sic) – de la antrenor si jucatori, pina la comentatorii de radio, „in speta” Ilie Dobre – care de prin minutul 60-70 considera meciul cistigat de noi, nimic nu mai poate schimba soarta meciului, echipa a jucat excelent. Ca in minutul 80 sau 90+4 sa zica na, ca am avut iar ghinion, ‘tui gura masii, ca ne-a dat aialaltii gol taman cind ai nostri se duceau la vestiare, si ne-a mai furat si porcu’ asta de capitalist imputit de arbitru, care nu vrea ca Romania sa se califice mai departe dom’le.

Eu propun asa:

1) Piturca sa schimbe in primul rind antrenorul.
2) Dupa aia, Piturca sa-l puna pe Craciunescu arbitru la toate meciurile nationalei, ca sa nu se mai dea lovituri libere impotriva Romaniei.
3) sa-l schimbe pe Ilie (Mafalda) Dobre de comentator, ca sa nu-si mai dea cu ghicitul despre finalul meciului, enervind ascultatorii radio.
4) sa joace numai meciuri amicale, ca sa nu mai pierdem in calificari.
5) arbitrul sa fluiere sfirsitul meciului imediat ce Romania ia conducerea.
6) daca cumva meciul inca nu s-a terminat, in minutul 80 arbitrul sa fluiere sfirsitul meciului oricum, ca sa nu mai dea bulgarii gol.
7) Piturca sa continuie sa nu-i lase pe jurnalisti la antrenamentele Romaniei, numai pe Maria Andries sa o lase, ca sa se antreneze si ea cu fotbalistii la un loc – atunci o sa vada ea ce inseamna sa fii fotbalist!
8) Maria Andries sa intre in silenzio stampa, ca sa nu mai faca afirmatii care sa-l supere pe selectioner si pe chibitii de pe blog.
9) Tariceanu sa faca si o a doua facultate, pe linga politehnica, ca sa mai invete si el prioritatile in tara asta.
10) Romania sa aiba voie la un numar nelimitat de jucatori pe teren, ca sa vina si Ganea, si Ogararu, si Radoi, si cei schilozi de pe la clinici din Italia, si cei saraci cu duhul, cu cirje, cu furci, cu coase, cu ce-or avea, ca asa i-a batut si plaiesii pe lesii lu’ Sobietzki, care desi plaiesii era toti raniti a rezistat eroic toate cele 90 de minute.

Ei, si acum ca am imbunatatit situatia, hai sa-i lasam in pace pe tricolori, ca se concentreaza. Si o sa-i batem pe bulgari la Sofia de o sa-l dea afara pe Stoichkov si atunci o sa mearga el cu bicicleta.

buburuza (7 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 2:34

A, da, si inca ceva:

La toate tragerile la sorti de acum in colo, grupa Romaniei sa fie formata in mod automat din urmatoarele tari: Romania, Estonia, Luxemburg, Insulele Faroe, Azerbaidjan, si San Marino.

reico (1 comentarii)  •  5 septembrie 2006, 17:33

Stiti cum fac fotbalistii albanezi incalzirea?
Cinci flotari si 3 ture de granita

Gigel (1 comentarii)  •  6 septembrie 2006, 23:25

DEMISIA PITURCA !

Romania nu a jucat nimik … am avut norok si atat … cele 3 puncte au fost facute cadou de catre albanezi

Cu Piturca la timona , Romania nu o sa se califice niciodata la un turneu final

Toata echipa a jucat foarteeeee slabbbbbbbb !!!!

Dinamo09 (30 comentarii)  •  10 septembrie 2006, 5:45

Am Fost la meci!!!! Senzatia e Unica!! Orice ar zice sclavu de stoicikov Romania a Jucat fotbal si nu a avut un adversar Sambata !! Mergem la Europene!! Pariu pe orice vrea stoicikov! Romania e la Europene inaintea Bulgariei !!! Vorbim la primu meci din grupele turneului final!!! Stiu ce Vorbesc!! Romania va fi acolo 100% !! Apropo Dinamo va face drumul Romaniei la Europene printr o Finala de cupa Uefa! sunt nebun?? Da Sunt dar sunt un nebun care Judeca!! o sav edeti daca e asha sau nu !!! Spor la bani si Hai Dinamo & Romania!!!!!!!!!

Nene (15 comentarii)  •  2 mai 2007, 15:46

Finala Dansez pentru tine

Nene (15 comentarii)  •  2 mai 2007, 15:47

Rentacar Bucuresti

Nene (15 comentarii)  •  2 mai 2007, 15:50

(Mr Bean’s Holiday) Vacanta lui Mr Bean

america cash loan payday (1338 comentarii)  •  7 ianuarie 2008, 21:30

100 loan online payday…

Just like internet payday loan advance cash net payday usa…

texas holdem wertigkeiten (1338 comentarii)  •  2 februarie 2008, 9:10

campeonato de españa de poquer…

No texas holdem kartenwerte texas holdem erklärung…

Comentează