Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Rîde ciob de oală spartă

Înaintea confruntării de sîmbătă, iată-i pe bulgari scoţînd săbiile din teacă. Războiul psihologic declanşat de ei, să-i zicem aşa, deşi cuvîntul mojicie ar fi mai potrivit, e cu atît mai greu de înţeles cu cît vorbim despre un meci de […]

miercuri, 30 august 2006, 12:02

Înaintea confruntării de sîmbătă, iată-i pe bulgari scoţînd săbiile din teacă. Războiul psihologic declanşat de ei, să-i zicem aşa, deşi cuvîntul mojicie ar fi mai potrivit, e cu atît mai greu de înţeles cu cît vorbim despre un meci de fotbal, ba încă despre unul ce va opune echipele unor popoare vecine şi, nu-i aşa, prietene.

Tonul l-a dat presa de la sud de Dunăre. După ce a urmărit recent la Constanţa testul „tricolorilor” cu ciprioţii, un ziarist de la 7 Zile Sport, principalul cotidian sofiot de specialitate, a strîmbat din nas la tot ce-a văzut. Tabloul zugrăvit de ea seamănă cu o caricatură: „un public aiurea”, „o ruină de stadion”, „o masă a presei medievală”, „o atmosferă groaznică” etc.

Şi dacă un gazetar occidental, de la l’Equipe sau de la Gazzetta dello Sport, ar fi scris la fel, i-am fi răspuns. Cu atît mai puţin trebuie să tăcem acum, cînd e obligatoriu să-i aducem aminte reporterului bulgar că nu poţi traversa cu maşina ţara lui, în drum spre Grecia sau Turcia, fără să bagi adînc şi repetat mîna în buzunar. Agenţii de circulaţie îţi cer cu neruşinare bani pentru radaruri inexistente, pentru depăşiri imaginare şi aşa mai departe, iar asta în cazul fericit în care ai avut norocul să nu ţi se fi spart ori chiar furat maşina. Inclusiv în centrul Sofiei. Ca atare, să ne ierte drugarka de la 7 Zile, dar nu-i frumos, iar civilizat nici atît, să rîdă ciob de oală spartă.

Fireşte că selecţionerul Stoicikov n-a scăpat prilejul de a turna gaz peste foc. Uitînd că, pînă să preia „naţionala” în iulie 2004 şi să rateze cu succes calificarea la Euro 2006, n-a antrenat nicăieri, fostul golgeter al Mondialelor din 1994 pozează acum în mare tehnician. Se vrea cînd superior, cînd ironic, cînd amîndouă, dar nu-i decît caraghios. Aduce cu Coana Chiriţa pusă să joace Hamlet. Cum se crede ce nu e, Hristo se preface că n-a auzit de Dică, „Dică?! Cine-i Dică?!”, ba şi trage concluzia, numai el ştie pe ce bază, că „românilor le e frică de noi, de aceea au ales un stadion îngust. Nu-i nimic, îi vom bate şi la Constanţa”.

Deoarece miza întîlnirii de sîmbătă e cu adevărat deosebită, ameninţările la care recurge Stoicikov sînt de înţeles pînă la un punct. Scopul scuză mijloacele şi trebuie să gîndim că bulgarii îşi fac curaj singuri. Inacceptabilă rămîne însă mojicia lor, care nu poate lăsa indiferent nici un român.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

paul h (11 comentarii)  •  30 august 2006, 1:05

si daca noi o sa stim sa nu ne luam cu ei la harta in cuvinte ci sambata pe teren si sa le administram un sec 3-0 atunci cu adevarat vom putea spune ca se vede o oarecare evolutie in mentalitatea noastra.Nu lupta asta tre castigata D-le Ioanitoaia asta nu are miza,asta e pt fraieri gen Stoicikov…nu stiu mi se pare penal tipu asta,.,,,nush pute a prostie vrea sa faca pe superiorul declarand ca Mutu e om bun…si apoi face misto de Dica.,,,Domnule Ioanitoaia dupa ce batem cu 3-0 sambata atunci misto nu acuma…si sa inscrie si dica si sa-l intrebam atunci pe Stoicikov: il cunosti acuma?

necula (14 comentarii)  •  30 august 2006, 1:13

foarte bine ca n-a auzit cine e dica, speram sa auda pe stadion de vreo 3 ori, cand zice crainicul „NICOLAE” iar publicul „DICA”. asa se face, nu?

claudiu_ (2 comentarii)  •  30 august 2006, 1:36

corect

Saved Angel (1 comentarii)  •  30 august 2006, 1:44

Intotdeauna a existat spiritul acesta de competitie intre romani si bulgari,unul ciudat de sapare a gropii vecinului.In anul 3 de facultate(am terminat istoria) am aflat ca in manualele scplare blugare prezenta romanilor la razboiul ruso-turc din anii 1877-1878 nu se spune nici un cuvant.
Cat despre trucurile psihologice ieftine ale bulgarilor ,cel mai bine se poate raspunde doar prin jocul nationalei si un 3 sau 4-0 care sa-i faca sa le piara cheful de ironii ieftine

Bogdan (2 comentarii)  •  30 august 2006, 3:05

Scriu aceste rinduri din Perth, Australia, inaintea meciului cu bulgarii.
Ce pot sa zic despre ei? Neamuri proaste, intr-un cuvint, la fel faceau si ungurii prin 1999 inainte de Euro 2000 si acel emci, cind a revenit Hagi, trebuia sa fie un masacru, nu doar 2-0 pentru noi.
In fine, au avut si bulgarii generatia lor de aur cam in acelasi timp cu noi, la CM din SUA 1994, vad ca au si echipa in Liga Campionilor, la fel ca noi, citiva fotbalisti la cluburi bune din Europa- noi trebuie sa vorbim pe teren (ca sa ilc itez pe Dorinel Munteanu), restul e statistica- ce stadiaone avem, ce masa a presei (asta daca e asa, poate ca ar trebui lucrat un pic la acest aspect- dar cehii parca nu au zis nimic si ei nu sunt bulgarii).
Pe de alta parte, in raspunsul d-lui Ioanitoaia, nu mentioneaza nimic d-lui daca acel ziarist bulgar are pe undeva dreptate despre starea precara a stadionului/ tribunei oficiale a stadionului din Constanta. Nu cred ca trebuie sa lovim in alte aspecte, ca te fura politistii bulgari etc, ci la aceste acuzatii, adica ei ne acuza stadioanele sio noi raspundem acuzind necinstea politistilor, nu prea vada legatura.
In fine, o sa ii batem si la noi acasa si la ei acasa, iar daca Trica a spus ca suntem slabuti si ca daca il marcheaza pe Mutui suntem morti, parearea lui, asta poarte ca sa isi „perie” si el un pic tara de unde isi cistiga leafa, sau poate ca ziaristii bulgari au rastalmacit intentionat spusele lui.
HAI ROMANIA!

Ovidiu (4 comentarii)  •  30 august 2006, 3:06

Din pacate si bulgari isi arata temperamentul balcanic inaintea meciului cu noi poate putin mai aspru si mai surprinzator decat ne-am fi asteptat, iar acest lucru va face victoria tricolorilor si mai dulce.
Pe de alta parte si noi ii cam asteptam de destul timp pe bulgari, tocmai de la turneul final din 94 unde Stoicikov a ajuns golgeter.In cel mai frumos efort produs de nationala Romaniei vreodata , s-a intamplat ca bulgarii sa ne-o ia inainte si asta doare putin.
Cu un singur lucru nu sunt deloc de acord in articol, si anume referire la palmaresul de antrenor al lui Stoicikov , palmares care nu ii da dreptul sa „caste gura”.Sa ne amintim ca si Hagi a preluat nationala noastra fara experienta ca si antrenor si stim cu totii cum s-a incheiat.

versu23 (1 comentarii)  •  30 august 2006, 3:29

Admitand faptul ca totul este o stratagema inainte de un mare razboi si comentariile bulgariilor tot deplasate si irationale sunt.Culmea este ca desi observ mai peste tot comentarii aberante doar de dragul presiunii de inainte de meci,in Romania inca nu se resimte acest lucru.

Presa romaneasca de sport cu toate bubele si partipris-urile ei nu are o pasiune arzatoare pt mizerie si minciuna.Ciudat,nu?in conditiile in care vedem asta zi de zi pe oriunde intoarcem capul.

Daniel-Rm.Valcea (1 comentarii)  •  30 august 2006, 8:37

Sunt de acord cu Dl.Ioanitoaia dar poate ca nu trebuie sa fim asa de duri. Aduceti-va aminte cand eram la inceputurile depunetii candidaturilor ptr. intrarea in UE si noi si ei. S-a intamplat la fel. Ne tot ironizau desi erau mai rau ca noi. Adevarul e ca din timpurile comuniste, cand la ei era rai in comparatie cu la noi ( si ma refer aici inclusiv la meciurile pe care le vedeam de la…Sofia ), nu sunt cu nimic mai presus, decat noi, poate cu litoralul, pe care nici macar pe el nu l-au aranjat singuri ( dar e meritul lor ca au stiut ce sa faca ). Singurul lucru pe care il au si l-au avut bulgarii este GURA MARE! Dar asta se poate inchide cu 3-4 goluri asa cum a fost inchisa si a lui Mititelu duminica. Sa recunoastem totusi ca miza e enorma: cine bate ia o optiune serioasa ptr. locul 2. La un singur lucru ma gandesc cu groaza: ca se va intampla cu romanii care se intorc din vacanta prin Bulgaria, daca ii batem rau!…

Ciprian (30 comentarii)  •  30 august 2006, 9:09

Cu atat mai mult, trebuie sa-i invingem.
Cat despre criticile bulgarilor vis-a-vis de stadion, sunt cam indreptatite.
Si bulgarii si sarbii si croatii si cehii, polonezii au fost tari comuniste, dar parca nu au stadioane asa proaste ca noi.
Avem echipa in Liga Campionilor, vrem sa ne calificam la Mondiale si Europene, dar iertati-ma, stam cam prost cu stadioanele de fotbal.
Ma refer aici, la stadioane fara pista (tip englezesti) care creaza atmosfera propice meciurilor de fotbal.
In afara de Steaua, National, care sunt si ele prea mici pentru meciuri importante, nu avem asa ceva.
Am fost la cateva meciuri de pe stadionul CFR din Cluj. Echipa de locul 1 in Liga I cu asa stadion. In Anglia nu s-ar omologa stadionul nici pentru Competitia echipelor de cartierelor din Birmingham.
Ceva trebuie facut ca trec anii!

Cu respect,
Ciprian Constantina

liv (1 comentarii)  •  30 august 2006, 9:16

Ca de obicei o pozitie a unui „extremist de centru”(!?) Ii incurajati pe baieti asa, oare? Fie sunt de acord oarecum dar parca era mai bine daca ne povesteati cam ce joaca bulgarii astia, sa privim si noi spectacolul mai… avizati. In rest vorba lui Piturca: meciul poate fi decis de momente, ca bulgarii astia ne-au facut zile fripte si in era Hagi…

Cata86 (1 comentarii)  •  30 august 2006, 9:34

Sunt de acord ca presa romana sa raspunda bulgarilor [ca doar ne pricepem si noi la asa ceva], insa am vazut ca nimeni nu a observat ca aceasta joaca „sunteti varza-ba voi sunteti castravete murat” obliga nationala Romaniei la victorie. [de parca ratarea ultimelor calificari nu era de ajuns]
Ce se intampla la egal sau poate chiar infrangere ?

Alex (1 comentarii)  •  30 august 2006, 10:18

Eu nu imi fac griji pentru meciul de sambata. Bulgarii fac asa dintotdeauna si tot timpul raman cu buza umflata. Ai nostri fac foarte bine ca se concentreaza doar pe meci – asta e atitudinea unei echipe superioare care nu se uita dupa orice catel care latra turbat.
Sunt din Bucuresti si nu stiam daca sa incerc sa merg la meci sau nu. Vazand circul facut de castraveti m-am decis sa merg si la Constanta, si la Sofia. Numai gandul ca bulgarii pot sa ne sperie in vreun fel ma face sa rad :-)))

grasu 76 (26 comentarii)  •  30 august 2006, 10:30

Marele avantaj al Romaniei este tocmai Stoickov. Aroganta lui vine sa ascunda lipsurile in ceea ce priveste stiinta antrenatului. Bulgarul se afla in aceeasi situatie cu Hagi. Afost cel mai mare jucator in tara sa, dar ca antrenor este zero si nimeni nu are curajul sa il contrazica. Atacurile lui Hristo ma fac sa inteleg starea lui actuala: lui ii este frica si acum incearca sa arunce presiunea in curtea noastra. Nu ma dau in vant dupa Piturca, care este totusi un antrenor slab si fixist.Dovada, Steaua a castigat enorm prin plecarea sa in urma cu 2 ani. Cred, totusi, ca Piturca este un antrenor mai bun decat Stoickov, iar acest lucru este un argument serios ca avem prima sansa. Sa dea Domnul sa am dreptate. Hai Romania!

NAD (10 comentarii)  •  30 august 2006, 11:54

Vecinii nostri (oarecum) prieteni de la sud de Dunare merita o lectie. In primul rand de fotbal. Ar trebui sa-i batem. Rau! In ambele meciuri! Si dup’aia sa-i lasam sa tot bata din gura lor putind a zarzavaturi putrede.
Legat de mojicia cu care trateaza ei Romania… nimic nou, nici o surpriza. Un popor de slugi slave corcite cu turci n-are de unde sa scoata mai mult. Toata problema este ca ar cam trebui sa ne luam o revansa fata de ei! Ne-au cam sifonat in preliminarii – ultimele in care am nimerit cu ei au insemnat un esec (ne-au batut rau la noi iar la ei am facut egal- victoria ne-ar fi dus la europene). La mondiale in ’94 am avut varful nostru din toate timpurile. Si ei pe-al lor! Atata ca al lor a fost mai inalt decat al nostru. Apoi, la europene, ne-au batut din nou, chiar daca arbitrul… blablabla… Dorinel Munteanu etcetcetc…
Ar cam trebui sa le-o mai si tragem ca altfel n-avem cum sa le inchidem gura. O victorie la Constanta ar insemna mai mult decat toate ragaielile lor.

Adrian Cojocaru (1 comentarii)  •  30 august 2006, 12:12

Aveti perfecta dreptate, sunt cu adevarat mojici cand se preteaza sa faca asemenea afirmatii. Nu au dreptul moral sa ne dea noua lectii de civilizatie. Consider ca replica cea mai buna care se poate va fi apartine fotbalistilor.Daca le vom administra un 2-0, 3-0, atunci cred ca automat toate nesimtirile debitate de presa de la Sofia vor fi razbunate. Sa ii batem cu tot cu stadionul nostru marunt si masa presei medievala. Sa ii lasam acasa si sa ne priveasaca la televizor la urmatoarele europene, si atunci cred ca vom fi deplin razbunati pentru toate insultele adresate. Asadar fotbalistii nostri au o datorie morala in plus, sa razbune insultele adresate noua ca natiune, si daca imi aduc bine aminte chiar insulte adresate unora dintre ei(a se vedea cazul lui Mutu).

Sahistu’ (1 comentarii)  •  30 august 2006, 12:18

Domnul Ioanitoaia,
imi amintesc ca si ungurii au venit foarte siguri pe ei de victorie la Bucuresti cu ceva ani in urma si reactiile din presa ungara au fost oarecum in aceiasi maniera cu cele din presa bulgara. Dupa meci or sa-si mai amintesca doar scorul ( 2 – 0 ). Un gol o sa dea Mutu ca raspuns la fatul ca l-au facut drogat si unul Dica sa auda si nea Stoicikov de el.
Noi am pus meciul la Constanta ca sa le dam ocazia sa vina cu pluta la meci sa evite spagile de la vama si ei s-au suparat.
Pai cum ajungeau ei cu pluta la Bucuresti ?

dinamo_forever (72 comentarii)  •  30 august 2006, 12:32

eu zic ca bulgarii se agita pe degeaba pentru ca vor pierde cu romania. sincer domnu ioanitoaia eu nu ma tem de bulgari cat ma tem de nationala noastra daca intelegeti ce vreau sa spun…..cum s-a intamplat si in in alte randuri….oricum o formula de echipa ca urmatoarea ar trebuie sa bata lejer bulgaria:
lobont–rat–chivu–tamas–contra–petre–cocis–paraschiv–dica–ganea–mutu
ce parere aveti de un astfel de prim 11?

ip (1 comentarii)  •  30 august 2006, 12:38

Daca am ajuns sa ne temem de bulgari nu meritam sa ne calificam la europene. Eu cred ca ei tremura de frica, mai ales Stoicikov, care stie ca dupa ce va pierde meciul asta are sanse mari sa fie demis.

Gabi (91 comentarii)  •  30 august 2006, 13:43

Treaba asta cu stadionul e umflata rau. Pai acum 5-6 ani cand s-a modernizat stadionul din Constanta, avea una din cele mai moderne sali de conferinta din Europa si va asigur ca nu e burtologie. Da’ la ce sa te astepti de la un popor care in acea peiroada dadea anunt la ziar cum ca se cauta partener pentru cumpararea unui pui de gaina. Saracii erau vai mama lor, n-aveau bani nici sa treaca strada, d-altminteri Dunarea. Acu vor sa intre in UE, arunca cu tot felul de prostii in noi, insa uita ca la ultimul raport al comisiei UE Romania apare ca pregatita pt intrarea in UE, nu insa si Bulgaria care sta foarte prost la cateva capitole „grele”.
Eu unul, cu generoziatatea-mi caracteristica, ma ofer sa sposorizez 10 familii din Bulgaria cu geamuri (sa inlocuiasca celefanele de la ferestre) si 10 pui – Avicola – aviara si-o pot achizitiona si singuri.
Si inchei cu unvers din Eminescu, pe care l-am postat si pe blog-ul dlui Geambasu, a propos de summitul francofoniei la care participa si bulgarii:
„Toata greco-bulgarimea e nepoata lui Traian”

ionn (1 comentarii)  •  30 august 2006, 13:46

ca si jukator stoicikov a fost bun dar ka si antrenor ma indoiesc de calitatile ..oricum le dam vreo 3-4 la constanta si se vor linisti baietii pa na la meciul retur

claudiu0306 (1 comentarii)  •  30 august 2006, 13:47

Fratilor, bulgarii trec printr-o mare drama, asa cum am trecut si noi cu Hagi. Doar ca al nostru a avut decenta sa plece, pe cand tziganu’ lor de
Hristo cred ca mai sta sa le mai rateze vreo 3 calificari. Asta e doar in Balcani , nimeni nu are voie sa-l contrazica pe marele Hristo , care pe deasupra este si de vreo 5 ori mai nevrotic decat Hagi al nostru. Ce sa zic ,
mi-e mila de castraveti.

Grinch (1 comentarii)  •  30 august 2006, 13:48

Trebuie sa le demonstram pe teren ce inseamna Romania . HAI ROMANIA !

Corneliu Stanciulescu (1 comentarii)  •  30 august 2006, 13:53

Este un gest tipic al celor complexati. Ei s-au simtit intotdeauna depasiti de noi dar, de fapt sustin ca sint mult deasupra noastra. E ceva asemanator in conflictul Provincie-Bucuresti. Strugurii sint acri, Domnilor!

Andrei (5 comentarii)  •  30 august 2006, 14:05

Bulgarii au echipa buna cu mai multi jucatori care activeaza la echipe tari din Europa . Nu trebuie sa-i subestimam
Razboiul psihologic face parte din regula jocului

radu (2 comentarii)  •  30 august 2006, 15:08

anul trecut am lucrat in Sofia si am fost la meciurile Bulgaria – Islanda si TSKA – Liverpool. Au jucatori buni, dar le lipseste omogenitatea, pentru ca in min. 20 Islanda (o alta maaare echipa!! :D) conducea cu 2-0. gresesc o groaza de pase simple la centru si finalizarea e cu procentaj redus. Berbatov e un fel de Mutu la centru, el construieste, el dribleaza, el ataca. cred ca e mai usor de anihilat bulgaria (sa-l tinem bine pe Berbatov) decat cred ei ca e sa anihilezi ROMANIA (care nu sta doar in Mutu). pana la urma au catigat cu 3-2. Mai mult, in campania trecuta Bulgaria a luat bataie si de la Ungaria (o alta mareee echipa!!).
Trebuie insa de gandit ca de anul trecut, poate au mai crescut si ei, desi ultimul amical e exact la fel ca ultimul meci vazut la Sofia. Cu atentie si concentrare, putem castiga lejer sambata.
Legat de comparatia D-lui Ioanitoaia: nu putem compara stadionul precar de la Constanta cu militienii lor care se tin de gainarii. Militienii nostri sunt in parlament, la federatie si liga…asa ca…prietenii stiu de ce.
Legat de bulgaria/bulgari: intotdeauna au avut un sentiment de inferioritate fata de noi. de la cadrilater, primul razboi balcanic, al 2lea razboi mondial…tot le-am creat frustrari. Insa au un puternic marketing de tara si cu un aliat ca germania, intotdeauna vor fi scosi intr-o lumina favorabila. Desi, mai au multi si ei, si noi…pana sa ajungem in UE si la EURO.
HAI ROMANIA!! Dicaaaa

radu (2 comentarii)  •  30 august 2006, 15:10

anul trecut am lucrat in Sofia si am fost la meciurile Bulgaria – Islanda si TSKA – Liverpool. Au jucatori buni, dar le lipseste omogenitatea, pentru ca in min. 20 Islanda (o alta maaare echipa!! :D) conducea cu 2-0. gresesc o groaza de pase simple la centru si finalizarea e cu procentaj redus. Berbatov e un fel de Mutu la centru, el construieste, el dribleaza, el ataca. cred ca e mai usor de anihilat bulgaria (sa-l tinem bine pe Berbatov) decat cred ei ca e sa anihilezi ROMANIA (care nu sta doar in Mutu). pana la urma au catigat cu 3-2. Mai mult, in campania trecuta Bulgaria a luat bataie si de la Ungaria (o alta mareee echipa!!).
Trebuie insa de gandit ca de anul trecut, poate au mai crescut si ei, desi ultimul amical e exact la fel ca ultimul meci vazut la Sofia. Cu atentie si concentrare, putem castiga lejer sambata.

cinste lor (1 comentarii)  •  30 august 2006, 15:20

las ka le aratam noi!
asteptati sa vina sambata….
si mai vb.

Florin (9 comentarii)  •  30 august 2006, 15:37

Sahistu’ esti tare. Sunt pe jos de ras. Sa stii ca ma gandeam si eu cam la acelasi lucru cand am auzit unde se va juca meciul. Romania nu va avea dificultati in acest joc daca isi vede de treaba si isi impune ritmul. Ma astept la o victorie detasata: 2-0 sau 3-1. Sper ca Stoicikov sa retina numele lui Dica dupa acest meci.

Johnny rapidistu (1 comentarii)  •  30 august 2006, 16:14

Razboi psihologic…?mai degraba frica d esec a bulgarilor. Intr-adevar nu Dica e cel mai important jucator roman, mai sunt altii mult mai cunoscuti k el, insa maniera in care Stoickov crede k trebuie pregatit un meci. Sper sa-i RUPEM cu 3/4-0. A….si Bulgaria nu mai e ce a fost in 94′, desi atunci a avut mare, mare noroc sa ajunga pana in acea faza superioara a CM. Forza RAPID

DILIVIO DIN NEW JERSEY (1 comentarii)  •  30 august 2006, 17:42

Meciul asta este un mare test pentru Romania ca tara. Am incredere in baieti nostri ca vor juca pentru fata Romaniei in Europa si nu pentru ca citva desculti din Bulgaria care fac dezvaluire din pacate adevarate despre starea nu prea buna a stadionelor noastre. Trei sau patru zero o sa le bage sula in coaste. Si dupa aceea putem vorbi despre fotbal , EU, si ca Romania niciodata nu va fi sub Bulgaria sau egala cu tara aia de tatari. Despre antrenori amindoi sint incalificati si infumurati. Despre Piturca cind a fost fotbalist stiu numai de legatura lui cu clanul Ceausecu. Stoichkov a jucat la echipe mare dar ca antrenor traieste din zilele lui de glorie,nu stie prea mult despre meseria asta. Poate Nea Mircea Lucescu pot sa ii dea niste meditatie. Oricum de aicea din America sint cu tot sufletul alaturi de echipe noastra si de suporteri nostri care sind de „best in the world ” Hai Romania” e timpul sa ne scotem capul in lumea buna. 4-1 scorul meu

buba (10 comentarii)  •  30 august 2006, 17:57

beton, le-ai zis-o omule !

ptrck_92 (3 comentarii)  •  30 august 2006, 21:38

Bulgari sunt prea increzuti si sper sa pateasca la fel ca Brazilia, esec total, un 2,3-0 pt ai nostri iar linisti de tot pe Bulgari

Bursuc (1 comentarii)  •  30 august 2006, 22:59

parerea mea k e bulgarii sunt o echipa egala cu a noastra si nu trebuie sa ii privim de sus!!! ar fi mai bine dak piturca ar juca cu jucatorii din campionatul intern pt k mutu & company parca sunt veniti in vacanta!!!dak nu vom trata meciul cu seriozitate si piturca nu va lua jucatorii care sunt in forma atunci vom suferi din nou!!!+ k este normal k bulgarii sa vrea puncte…doar n`au venit la plaja la constanta

sorin (128 comentarii)  •  30 august 2006, 23:20

Parerea mea, ii batem pe bulgari. Pentru STELISTI, sondaj pe REALITATEA, sa iesim primii, vrem la nationalaaaaaaa
http://www.realitatea.net/15716_ROMANIA—-BULGARIA-Mai-sunt-3-zile-comentati-sansele-tricolorilor.html

Florida beach (218 comentarii)  •  30 august 2006, 23:44

Eu zic ca bulgarii o sa castige la 1-2 goluri diferenta??Tot respectul pt ioanitoaia da faza cu dica e exagerare…Chiar asa de mara vedeta sa fie dica?Sa fim seriosi…e aproape un nimeni…,

Tavi (30 comentarii)  •  31 august 2006, 0:55

Bulgarii au dat dovada de mojicie, spunand vrute si nevrute, iar noi ca sa nu ne lasam mai prejos am tinut sa le raspundem „pe masura”, presa find cea care prelua prostia spusa de un bulgar si i-o transmitea unei „vedete” din nationala Romaniei, neuitand sa ii ceara si acesteia parerea despre declaratiile prostului de la sud de noi. Bineinteles ca vedeta noastra care, ca orice vedeta de la noi, vorbeste de 3 ori mai mult decat face, in orice domeniu ar activa ea, nu s-a lasat nici ea mai prejos si a bagat si ea o declaratie razboinica. Stau si ma intreb, cand oare un jucator roman, va raspunde intrebarilor referitoare la declaratiile unui adversar, simplu si la obiect: „vorbim sambata dupa meci”. Poate nu prea curand, deoarece o astfel de declaratie, cere incredere in sine, iar aceasta vine odata cu valoarea.
Pana atunci, va doresc o zi buna si noroc Romaniei, pentru ca la nivelul la care joaca acum cele doua nationale, e nevoie de noroc pentru a castiga.
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com

TAViX (24 comentarii)  •  31 august 2006, 11:07

Din pacate daca la carma nationalei noastre era un alt antrenor decat piturca, atunci nici nu ma gandeam sa zic 3,4 – 0 pentru noi….asa, tare mi-e frica sa nu patim ceva…

Dariel (1 comentarii)  •  31 august 2006, 15:23

Doi romani, unul tanar celalalt mai batran, si o bulgaroaica naufragiaza pe o insula pustie. Cel batran se uita lung la ocean de pe tarm. Cel tanar se uita lung la bulgaroaica. Dupa cateva minute amandoi decid sa inoate.

zapatero (2 comentarii)  •  31 august 2006, 19:35

dle Ioanitoaia,

ceea ce a scris presa bulgara este nimic in comparatie cu ceea ce scrie GSP despre fotbalul romanesc de cativa ani incoace.

Chiar ca rade ciob de oala sparta.

Nene (15 comentarii)  •  2 mai 2007, 15:37

Ce parere aveti de urmatoarele articole:
Dalevietii

Nene (15 comentarii)  •  2 mai 2007, 15:38

Finala Dansez pentru tine

low interest payday loan (1338 comentarii)  •  31 ianuarie 2008, 20:33

gratis klingeltöne klingeltöne gratis handy…

Find loan payday say until wordpress kostenlose download klingeltöne…

poker on line gratis (1338 comentarii)  •  8 martie 2008, 21:43

poker on line gratis…

Con regole poker omaha strip poker download…

Comentează