Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Moartea unei tradiţii

De mai multă vreme obiect de dispută între fostul şi actualul primar, FCM Bacău a ajuns în sapă de lemn. Nu numai că a retrogradat în B, ba şi cu un handicap de 8 puncte, dar nu mai are nici […]

sâmbătă, 19 august 2006, 2:40

De mai multă vreme obiect de dispută între fostul şi actualul primar, FCM Bacău a ajuns în sapă de lemn. Nu numai că a retrogradat în B, ba şi cu un handicap de 8 puncte, dar nu mai are nici măcar unde se antrena după ce Stadionul Municipal a rămas fără lumină şi fără apă din pricina datoriilor clubului. Sigur, nu-i simplu de spus de la distanţă, dacă nu şi de aproape, de partea cui e dreptatea, a lui Sechelariu ori a lui Stavarache, între ale căror orgolii se zbate FCM. Cert e însă că fotbalul băcăuan riscă să dispară, iar asta într-un moment în care jucătorii plecaţi de-aici doar în ultimul timp, în frunte cu Goian, E. Baciu, Lovin, Bădoi, A. Cristea, Cursaru, V. Munteanu, Croitoru, Apostol sau Codreanu, ar alcătui uşor o formaţie redutabilă de Liga I. Tocmai pentru că e în pericol să moară şi o frumoasă tradiţie, se impune ca factorii locali să-şi strîngă urgent rîndurile şi să găsească soluţii pentru salvarea echipei. Azi, pentru că mîine va fi prea tîrziu.

Pînă la 44 de ani, Mihai Stoica nu antrenase nici o formaţie din Divizia A. Fost jucător de calibru mediu, dar campion cu Dinamo în 1990, el şi-a făcut ucenicia de tehnician pe lîngă Stoichiţă, secondîndu-l pe acesta din Rom`nia în Bulgaria şi din Turcia în Armenia. Deunăzi, o dată cu promovarea Ceahlăului, i s-a oferit prilejul să iasă de sub tutela lui „Lippi” şi să preia, în sfîrşit, o echipă din primul eşalon. N-a stat însă decît 3 etape la Piatra Neamţ, demisionînd pe neaşteptate nu pentru că vulcanicul primar {tefan s-ar fi băgat peste el sau i-ar fi cerut să plece, ci pentru că „tensiunea era prea mare”! Imposibil de justificat, un asemenea pripit abandon ar trebui să fie învăţătură de minte pentru toţi antrenorii, datori să înţeleagă că, de la un nivel în sus, fotbalul e un butoi de pulbere, o luptă la baionetă. Cine nu-i pregătit să înfrunte presiunea n-are loc aici, aşa cum unul care nu ştie să înoate nu se aruncă în valuri.

„Din păcate, în oraşul nostru mai există oameni care cred că o echipă de fotbal se ţine cu aer! Există şanse de a depăşi impasul, dar ele sînt din ce în ce mai mici!”
Gheorghe Chivorchian, preşedinte FCM Bacău

Comentarii (34)Adaugă comentariu

andu (5 comentarii)  •  19 august 2006, 9:13

chiar ar fi atat de pacat? selectia naturala elimina pe cei slabi si inlesneste calea celor puternici, deci, in termeni de jurnalism sportiv, promoveaza performanta. poate ca intr-adevar pacat ar fi ca din motive extrasportive, sa dispara traditia handbalistica de la bacau, ceea ce chiar ar fi o drama. cat despre formularea ca autoritatilor li „se impune”, eu zic ca e excesiva. de impus se impune ca ceea ce reprezentatii statului si comunitatii fac, sa faca in interesul celor pe care ii reprezinta. intre altele, s-ar cuveni sa nu faca investitii in pierdere.

dragosh2luck (3 comentarii)  •  19 august 2006, 9:44

D-le Ioanitoaia, sa nu ne para rau ca dispare FCM Bacau doar pentru ca este pepiniera Stelei. Din articolul dvs. din pacate asta rezulta. Sa ne para rau ca dispare o echipa, o echipa frumoasa care a mai pus bete-n roate elitelor bucurestene, o echipa care daca avea o conducere buna ar fi putut realiza performante si mai frumoase. Bacaul nu e pierduta, insa trebuie ca cineva sa investeasca mult mai mult, la fel ca la orice echipa acum. Iata si dezavantajele la atat de laudata campanie de „conservare” a jucatorilor in campionatul intern inceputa de George Becali… pentru cei de sus, o fi bine, or fi avand de unde… insa echipele de jos, chiar din Liga I (vezi cazul Poli Iasi) se lupta in a rezista vremurilor grele ce vor veni peste patrie.
Incercati sa vedeti dincolo de fapte! Numai de bine!

alexander (3 comentarii)  •  19 august 2006, 10:10

Imi pare rau pentru orashul ala frumos.. Insa cazul FCM Bacau nu e singurul de acest tip.. imi pare sincer rau ca existe orase mari fara echipa in liga I, orase de traditie in fotbalul si in general in sportul romanesc.

kaNix (4 comentarii)  •  19 august 2006, 10:28

🙁 si chiar ne aveam foarte bine cu galeria celor de la FCM BACAU 😉

kaNix (4 comentarii)  •  19 august 2006, 10:31

Domnu’ Ovidiu ..pt ca nu o sa zic „ovidiu” din multe puncte de vedere..dar tot o sa zic ca sunteti prea depasit in domeniu’ asta..pt o emisiune Tv in kre trebuie sa fii spontan sa pui intrebari sa faci k „treaba sa mearga” ..pur si simplu ma plictisesc cand va vad ..de abia mormaiti cuvintele alea , mai ridicati un pic din ochelari,pai faceti semne cu pixu’ pin aer si gata emisiunea..ca am adormit..

kaNix (4 comentarii)  •  19 august 2006, 10:32

ah..si Fortza POli (dak pe George il tund dak scrie de rau de Poli iasi..pe dumneavoasra va fur ochelarii >:) )

oec1 (1 comentarii)  •  19 august 2006, 10:34

D-le Ioanitoaia, Bacaul se duce acolo unde ar trebui urmata grabnic de alte echipe care au „pus botul” la mierea blaturilor oferite de „granzii” Capitalei (in special Steaua, in ultimii 2 ani, dar si Dinamo si Rapid in trecutul nu foarte indepartat) – Bistrita, Constanta, Vasluiul.
Nu se poate trai din minciuna, dupa cum nu se poate trai cu un patron ale caror afaceri au devenit model al coruptiei din Romania.

Dorin Spoaller (21 comentarii)  •  19 august 2006, 10:34

Este mare pacat cand politica se confunda cu sportul. Cat tine de jucatorii transferati de Bacau , nu pot sa nu ma intreb daca acesti jucatori ar fi ajuns la o echipa fara cupe europene , fara pretentii la titlu si fara o mentalitate de invingator (aceasta lipseshte la multe echipe din provincie) , atunci ei ar mai fi atat de talentati ? Sa fim seriosi , unii au ajuns la Steaua din cauza prieteniei dintre Sechelatiu si Becali , nu fiindca erau prea valorosi.Nu contest valoarea lor din acest moment , indiscutabil sunt cei mai buni din tzara noastra pe posturile lor , dar , revenind la subiectul initzial , valoarea este relativa … Totul porneste de la centrele de juniori , de la formarea personalitatii , de la mentalitatea de invingator…tot ce lipseshte de la jucatorii din Romania…De aceea Romania se zbate an de an pentru o calificare la un turneu final , in timp ce tzarile vest-europene au ca obiectiv calificarea in rundele superioare….

kaNix (4 comentarii)  •  19 august 2006, 10:35

scuze de greseala „pe dumneavoastra va fur ochelarii”

edy (9 comentarii)  •  19 august 2006, 10:54

fcm bacau a dat echipelor romanesti si chiar nationalei jucatori foarte buni si talentati.dar nare cine sa intretina echipa aia si cred ca peste 3-4 ani ne trezim cu ea in divizia c sau d

George (3 comentarii)  •  19 august 2006, 12:22

D-le Ioanitoaia,parerea mea este ca FCM Bacau era o echipa mica in fotbal si pepiniera Stelei.Merita sa cada in liga a 2-a fiindca oricum i-a dat Stelei toti jucatorii de valoare.Despre faptul ca sunt falimentari nu discut pentru ca nu stiu ce conducere are clubul si nici nu ma intereseaza.

Cristi (1 comentarii)  •  19 august 2006, 14:13

eu spun doar atat : Cand PSD nu e Bacau nu e.

sofany (2 comentarii)  •  19 august 2006, 14:23

Buna ziua, Domnule Ovidiu…. sunt bacauan, si chiar daca sunt stelist, e normal ca si echipa orasului meu sa-mi fie aproape…totusi, sunt de acord cu cei care spun ca locul echipei este in Liga 2. de ce? simplu :au retrogradat prin joc..nu e nici o problema: clujul, iasiul, timisoara, craiova, brasovul, ploiestiul, toate orasele mari au trecut prin asta.. nu-i nimic, vom reveni si noi cand va fi momentul, cand se vor gasi unul sau mai multi oameni cu bani sa investeasca in fotbalul bacauan..asa cum spunea ANDU, un cititor al Dumneavoastra, o drama ar fi colapsul voleiului sau al hambalului bacauan, pt k aici totusi bacaul a dominat ani buni atat intrecerile interne cat si cupele europene…singura mea problema e ca mi-e dor de stadionul plin, de emotii, de fericirea unui 4-2 cu Dinamo, etc…pacat..Va salut

Mircea (1 comentarii)  •  19 august 2006, 14:33

Domnule Ioanitioaia sunt convins ca si cazul FCM Bacau este trist dar eu zic sa va indreptati ochii si spre Ploiesti, oras care acum nu mult timp avea 2 echipe in prima divizie, Petrolul si Astra, care se descurcau bine si ne faceau sa fim mandri ca suntem ploiesteni. Conjunctura nefavorabila si anumite interese au facut k acum sa avem o echipa in liga a 3-a si una in liga a 2-a. La Petrolul se intampla lucruri cel putin ciudate, daca nu murdare. E pacat ca un oras ca Ploiesti sa nu aiba nici o echipa in primul esalon mai ales k bani sunt si ar exista sponsori in oras… dar trebuie sa fie vointa din partea oamenilor cu bani, ceea ce nu are domnul Bercea. Daca vrea sa ramana cu banii la pusculita sa nu intre in fotbal! Asa a ruinat o echipa.. care a dat o multime de jucatori de valoare la echipe mari.. exemplele le stiti mai bine!

Un focsanean… (1 comentarii)  •  19 august 2006, 20:40

Nu e o nici o tragedie, domnule Ioanitoaia. Bacaul NU MAI culege, ceea ce NU A MAI semanat…Concret, in anii ’90 fura cei mai talentati juniori si jucatori din tara, ii aducea la Bacau pe preturi modice, iar Sechelariu facea, ulterior, profit din fotbal. Afaceri cu sportul-rege, asadar. Tot in anii ’90, Bacaul a promovat in Divizia A cu, ATENTIE, 6 jucatori luati de la Acord Focsani (Marius Bratu, Ionica Serea, Narcis Raducan, Vasile Burga, Relu Popescu si Claudiu Manta) plus antrenorul Costel Orac, toti furati de la Focsani de Sechelariu dupa o combinatie de zile mari facuta cu controversatul afacerist Costel Bobic (patron al Acordului). Toti cei 6 fotbalisti vrinceni erau titulari la Bacau! Datorita acelui furt cu subinteles, Focsaniul a ratat sansa sa promoveze in prima divizie. Ati amintit in text, domnule Ioanitoaia, de citiva jucatori emblematici, de la Bacau. Ar fi bine de precizat faptul ca doar Cristea si Lovin sint bacauani. Badoi este de la Vaslui, Goian de la Suceava, iar Baciu de la Tr. Magurele. Jos palaria, de exemplu, pentru centrele de formare a fotbalistilor romani de la Craiova sau Pitesti, insa Bacaul sa ne mai scuteasca…cu prezenta in prima liga in urmatorii 10 ani. Asta daca nu se va mai gasi un nou Bobic in Vrancea, care sa faca o combinatie cu Sechelariu si sa dea o noua echipa gata formata pentru prima liga…

ionut (1 comentarii)  •  20 august 2006, 6:59

nu prea va inteleg. Stoica spune ca vechi angajati nu prea au inteles cum e fotbalul pe bune si voi il scoateti antrenor stresat si „sub presiune”. Stoica pleaca de la Piatra_Neamt pentru ca vrea sa antreneze nu sa priveasca de pe margine. Si mai mult decit atit domnule IOANITOAIA Stoica nu a fost doar secundul lui Stoichita(secund la vremea lui de asemenea) ci unul dintre putini care au vrut sa antreneze curat(poate sint vreo trei in tara ca el si dvs ii stiti bine) Asadar prima demisie e de onoare si nu datorita rezultatelor(altfel la Petrosani,Vaslui sau Galati trebuia sa fie uragane deja). Inainte sa avem aprecieri la adresa unor antrenori ar trebui sa apucam sa vedem daca avem ce sa spunem despre ei(indiferent daca de bine sau de rau) si apoi sa judecam daca mai putem continua mult cu intelegerea fata de tainuirea NESIMTITA A BLATURILOR de prost gust. Urmariti,inregistrati,fotografiati mesele oficialilor de diinainte de meci si de dupa etapa. Duceti dovezile la DNA si poate veti intelege de ce trebuie Bacaul e acolo unde merita pentru ca a fost in prima liga datorita ambitiilor de imagine ale lui Sechelariu si psd_ului.

nicolae r. (1 comentarii)  •  20 august 2006, 9:20

BACAUL ISI MERITA SOARTA!!!!

Florin (6 comentarii)  •  20 august 2006, 12:14

Domnule Ioanitoaia o sa fiu subiectiv…fiecare are parte de ceea ce merita in virtutea legii compenastiei…Ceahlaul a fost prin B si or sa cada si anul asta pentru magariile pe care le faceau cu Dinamo,Bacaul isi merita soarta pentru prestatiile cu Steaua,iar Sportul plateste tribut pentru jocurile cu Rapid…Urmeaza Bistrita…sezonul viitor nu ii mai prinde in Divizia A!

Silviu CIAKY (1 comentarii)  •  20 august 2006, 16:59

Personal nu sunt de acord cu cei care spun ca o echipa e in B pentru ca a facut blaturi. Mai mult, cam toate echipele din A sunt echipe finantate cu BANI ALBI, adica se stie provienenta lor. La Ploiesti banii veneau de la PETROM si dupa privatizare uite banii de unde nu’s La fel si la Astra (vezi cazul Nicolae). La Galati la fel, la Bacau, Seche nu a confundat primaria cu propria afacere si uite asa are bani FCM-ul. Nu uitati si de ONESTI care a picat cand a picat RAFO. Unde primaria este singura, totul se poate duce de rapa (a se citi Poli IASI). Totusi din ce stiu eu, NUMAI FCM-ul Bacau facea trialuri cu jucatorii tineri din judet. Daca construiesti sanatos, cresti sanatos (a se citi CLUJ). Asadar caderea BACAU-ului ar trebui data ca model de „asa nu”, iar Clujul la „asa da”.

In privinta antrenorilor, sunt multi antrenori care obtin licenta „PRO” foarte usor. Poti sa fi toba de carte dar teoria te omoara. Dau pariu ca DUNA e urmatorul, urmeaza antrenorul Farului. Se pare ca scoala romaneasca de antrenori nu e asa buna. Cu 2 flori nu se face primavara (OLI si LUCE jr)Cand o sa apara un antrenor care stie doar teorie, atunci o sa fie bine. Pana atunci… mai avem de asteptat.

Jucatorii sunt platiti de patroni nu de antrenor, de aici si sabotajul unor jucatori. Cand antrenorul va fi intr-adevar manager (ca in Anglia), cand antrenorul secund va stii ce sa faca, iar unul din tribuna sa citeasca adversarul…mai este mult timp. Si in plus noi avem mentalitatea ca antrenorul e de vina.

SSlayer (5 comentarii)  •  20 august 2006, 19:16

DE CE NU SE SESIZEAZA NIMENI in legatura cu manifestarile rapidistilor? ? DE CE IN GSP NU SCRIETI MARE PE PRIMA PAGINA CA IAR AU ARUNCAT OBIECTE DIN TRIBUNA, CA IAR JUCATORII AU FOST FOARTE VIOLENTI?
DE MM CA E IRONIC STITI SA SCRIETI, DAR DE ASTIA NU? DE CE VOI TACETI SI NU ZICETI NIMIC? PE PRIMA PAGINA? HA?
TOATE COMISIILE SI FEDERATIILE SI UEFA SE SESIZEAZA CA SCRIETI VOI REPEDE PE PRIMA PAGINA DE STEAUA, DAR DE RAPID DE CE NU CRIETI REPEDE PE PRIMA PAGINA, SI SANCTIUNILE PE CARE LE RISCA?

de ce viorel moldovan si marius constantin se poarta ca niste animale pe teren, iar scula de antrenor lucescu injura oficialii si jucatorii oaspetilor ca la usa cortului??

ciuli_buli (3 comentarii)  •  20 august 2006, 21:10

OAre chiar sunt singurul din Romania care vede diferit meciurile de la tv? Dupa meciurile Stelei, Dinmo si RApid din cupe, toti ziceau ca au jucat bine; poate nu am urmarit cu totii aceleasi meciuri: in meciul Stelei am vazut mingea la Standard min 65 %, la Dinamo am vazut ocazii pt Beitar cate a avut Dinamo in ultimele 3 meciuri, iar la Rapid nu am vazut nimic. Ba mai mult, la toate 3 am vazut jucatori (ai nostri, romanii), care stiau sa cada pe jos, dar nici unul care sa alerge pana la capat; doar plini de aere. Anul trecut se intreba lumea daca nu cumva s-a plafonat campionatul nostru si toti jurnalistii de specialitate isi dadeau cu parerea: ba ca ne-am plafonat in sus; ba ca in jos; anul acesta vem certitudinea: daca U Cluj si Poli Iasi au ajuns cu asa de multe puncte dupa 4 etape, iar Steaua si RApid au fost conduse de Vaslui respectiv Craiova (la ora la care scriu aceste reanduri Dinamo va juca cu Poli Timisoara si tare mi-e teama ca o va lua pe cocoasha), apoi atunci vai si amar de campionatul nostru. De ce vai si amar de el? pentru ca noi nu avem jucatori ci doarr mercenari. Sa ma explic mai pe larg: un jucator joaca pt echipa; un mercenar joaca pt bani: Viorel Moldovan: se plimba pe mai la toate cluburile dar nu pre aface nimic la nici unul (ieri cand a intrat in reporiza a 2-a la rapid, desi a dat gol tre sa recunosc, era deja geluit si facut de 4 ace, ceea ce denota ca are mai multa grija de cum arata decat de cum joaca; si nu e singurul in situatia asta). acum 2 ani niste ziaristi ziceau o vorba mare: „Noi avem briliante, nestemate, cobre, si alte giuvaieruri din astea, dar JUCATORI nu avem. NEnea Gigi Becali, cei din comitetul de la Dinamo si nenea Copos – iata un sfat pe gratis: daca iei un fotbalist din liga a 2-a, la pretul de 10.000 eur, ala va fugi pt bani mai bine decat Dica, Niculescu sau Maldarasanu. Eu pt Dinamo as alerga 3 ture inainte de meci si dupa pe gratis pt ca tin la club nu la banii lui, ce sa mai zic de Ala de fuge din cantonament si se intoarce dupa ce primeste banii?
Pentru cei de la Liga am o propunere mai mult decat interesanta (stiu ca nu va fi luata in seama dar macar sa fac efortul s ao scriu): propun ca, dupa ce arbitrul afluierat orice infractiune, daca vre-un jucator mai atinge mingea sa ia autom at galben (este si in regulament asa ceva dar nu se aplica); tot galben si pt cei care plang de mama focului ca ii doare cand ii faulteaza cineva dar se ridica imediat ce a luat galben cel ce l-a faultat sau imediat ce a ajuns pe tusa pt „ingrijiri medicale” (macar de le-ar da o Viagra.
Desi sunt Dinamovist convins totusi ma duc la meciul Stelei cu Standard din retur si ma rog pt ei sa castige; nu sunt ca prostii de fanatici (meritati cuvantul acesta). sunteti toti romani la o adica; nu doar rapidisti, dinamovisti sau stelisti; anul trecut punctele adunate de steaua si rapud au fost pt toti.
Cu stima,
Un Dinamovist.

miron fanica (2 comentarii)  •  20 august 2006, 23:24

Sunt un dinamovist infocat si urmaresc toate emisiunile dumneavoastra. Urmarsc toate emisiunile de sport de la toate televiziunile, imi place sportul in general dar cu predilectie pentru fotbal. Am lucrat la un post particular de radio cand eram student la Iasi, cand era Poli Iasi in Liga Nationala cum se chema atunci si am comentat meciurile echipei din Dealul Copoului. Sunt din Comanesti, judetul Bacau si vreau sa comentez declaratia d-lui Mititelu, marele patron al Craiovei, dupa meciul Craiovei de la Rapid. A spus d-ul oltean ca nu e din fundul Moldovei. Ce d-le cati jucatori buni a dat Moldova, vezi articolul dvs cu cati jucatori buni au plecat de la Bacau, cati mai sunt buni la Vaslui, Iasi si celelalte echipe ale Moldovei? Facem 7 echipe peste cea a Craiovei cu jucatorii din Moldova. Cum poate un nimeni ca dansul sa ne jigneasca o jumatate de tara aproape. As vrea daca se poate sa ne raspundeti.

grandetorito (2 comentarii)  •  20 august 2006, 23:57

Domnule Ioanitioaia va rog din sufletul meu faceti ceva cu domnul Buzarin! Nu il putei inlocui cu altcineva? Nu se poate macar sa-i da-ti mai rar, mai putin… sau poate deloc… dreptul la cuvant? Nu este nici invitat al emisiunii, nici vreaun specialist… va spun cu cel mai adanc regret… ma uit la emisiune cu cea mai mare placere, dar acel domn imi strica tot entuziasmul! Va implor face-ti ceva! Vorbeste prea mult si inutil! Domnul Vochin este foarte priceput la fotbal, iubeste fotbalul, prezinta fotbal. Domnul Buzarin imi pare mai mult „tzatza”, mai mult instigator la „fitile” decat un gazetar de sport..si in special de fotbal. Va rog inca o data… faceti ceva! Chiar acum ma uit la emisiunea dvs si recunosc… injur la fiecare aparitie e domnului Buzarin.

mandru_de_ultrasi (2 comentarii)  •  21 august 2006, 9:44

urata emisiune domnule ioanitoaia??? cum ati putut face din 2 penaltyuri clare 2 penaltyuri date „pt k este steaua”..incredibil..rusine..!! rusine!!! de asta nici nu mai cumparam gsp…si SUNTEM DE ACORD CU SILENZIO STAMPA!!! si scoateti-l pe clovnul ala de buzarin…..si aduceti l pe vochin inapoi..ala e singurul care stie fotbal de acolo..si nu cauta scandaluri……scarbit..scarbit..

Cristi (34 comentarii)  •  21 august 2006, 9:57

Pt Ciuli_buli: daca ai gasi un loc de munca mai bine platit nu te-ai duce? Sau nu vrei sa fii mercenar? In ziua de azi banul vorbeste, ca esti fotbalist, bucatar sau inginer.Pur si simplu asta e!

alex (3 comentarii)  •  21 august 2006, 10:00

bine spui mandru_de_ultrasi ……Ioanitoaia nu e nici moderator,nici cunoscator in fotbal….e un pierdevara pe post si gazeta……ai putea face o noua rocada,sa ajungi prin provincie sa scrii ceva,poate te relansezi….ce spui !!!!!

munty (3 comentarii)  •  21 august 2006, 11:12

este luni 21 august ora 11.11 si clasamentul ligii 1 nu este reactualzat!

Kamikaze (2 comentarii)  •  21 august 2006, 11:23

Ceea ce i se intampla lui Dani Coman, le doresc tuturor mamelor jucatorilor de la Rapid !!!
Pentru mamele rapidistilor sunt niste spoite ordinare !!!

Kamikaze (2 comentarii)  •  21 august 2006, 11:29

Ati auzit domnule Ioanitoaia, sunteti un ratat si dvs. si toata HAZETA RASULUI !!!
Sunteti niste imputiti care mirositi de la mare distanta !!!
Sa nu va mai vad in fata ochilor, nemernicilor !!!
Cum puteti scrie ca STEAUA, simbolul Romaniei, a fost ajutata de arbitrii, de observatori ???
Inaintea meciului cu Standard ???
Sunteti oamenii lui Copos, sunteti platiti sa faceti asa ceva !!
Mi-e scarba de tine Ioanitoaia si de ochelarii tai de kkt !!!

Vasi-cj (2 comentarii)  •  21 august 2006, 12:12

„Mi-e scarba de tine Ioanitoaia si de ochelarii tai de kkt !!! ”

Subscriu……

Vasi-cj
Inteligenta ma urmareste dar eu sunt mai rapid….

figo (1 comentarii)  •  21 august 2006, 12:38

d-le Ioanitoaia nu stiu de ce tot timpul aveti ceva cu steaua..sa fim seriosi..toata lumea stie ca steaua e cea mai buna echipa din romania..cine a fost ultima data in grupele champions league?steaua..cine a adus cele mai mari succese romaniei?tot steaua..si de carlos de ce tot va luati?mai greseste si el ca doar nu e zeu..e tot om..cu betis nu a mai zis nimeni nimic…numai bine

Ionel Antoniu (2 comentarii)  •  21 august 2006, 12:47

D-le Ioanitoaia!va rog din suflet luati-l la >Recurs

ANIMALUTUL20 (23 comentarii)  •  21 august 2006, 22:36

pt toti cei care nu stiu ce inseamna punctele aduse de steaua si rapid: inseamna liga pt o echipa romaneasca la anul!!!!!!
poate fi steaua,dinamo,rapid,cfr, poli,etc….pt fotbalul romanesc ins un pas inainte spre iesirea din kkt
sa jucam si noi cu greii, nu cu resapatii din uefa( vezi hamburg,betis,middlsborough,etc)
cand o sa jucam cu greii ,o sa crestem in valoare daca vom sti sa invatam de la ei sportul asta……………

Gabriel Branzaru (1 comentarii)  •  23 august 2006, 0:15

Domnule Ioanitoaia,va rog frumos vorbiti cu cei care se ocupa la Gazeta de asa ceva si poate reusiti sa actualizati rezultatele meciurilor de fotbal din Liga a -III-a.In rest toate cele bune!

Comentează